Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2017, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Het goede pak hagelslag niet kunnen vinden in de appie is voor iedereen half traumatisch. Ik wil die met snoepjes erin godverdomme!!
Fair enough
Advertentie
Oud 10-06-2017, 23:39
Verwijderd
Dit is het punt waarom Haubenmeisje "Maar hij bedoelde het slechts als voorbeeld" zou moeten posten.
Oud 10-06-2017, 23:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben eerder bij deze psycholoog geweest, toen was het een combinatie van rouwverwerking en overbelast zijn. Nu is het meer coaching, hoe ik m'n eigen "thuis" opbouw (mensen om me heen waar ik veilig bij terecht kan), en hoe ik m'n energie verstandig inzet. Hoge verwachtingen? Mwah, uiteindelijk moet ik toch een hoop echt zelf doen en moet ik ook zelf de tijd vinden of maken om shit te verwerken

Dank voor je fijne reactie Bas
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-06-2017, 23:42
Verwijderd
Psychologen kunnen kut zijn of heel goed. Wisselt teveel tussen personen imho.
Oud 10-06-2017, 23:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb nu echt een fijne vriendengroep in de buurt waar ik mezelf kan zijn en me fijn bij voel en waar ik gewoon voor vanavond of morgen mee af kan spreken ipv volgende maand en ik vind het heel fijn
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-06-2017, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu echt een fijne vriendengroep in de buurt waar ik mezelf kan zijn en me fijn bij voel en waar ik gewoon voor vanavond of morgen mee af kan spreken ipv volgende maand en ik vind het heel fijn
Dat zijn de goede.
Oud 10-06-2017, 23:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb je het wel naar je zin bij je stage?

Helpt sporten niet om je hoofd leeg te maken?
Stage is een tof bedrijf, maar mijn begeleider is waardeloos als begeleider Het meewerken af en toe vind ik wel heel leuk, ook al ligt het werk totaal niet in mijn vakgebied. Maar drie dagen per week van negen tot na vijven in Amsterdam moeten zijn (vanuit Gouda) kost ook gewoon veel energie.

Ik loop al drie keer in de week hard Super fijn, maar mentaal helpt het niet veel. Mijn maatschappelijk werkster wilde toen der tijd ook alles fixen met "lekker sporten en genoeg slapen", maar helaas is dat niet genoeg
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-06-2017, 23:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wel goede punten om van te leren als je een baan gaat zoeken ik weet ook dat ik structureel meer dan drie kwartier/een uur reistijd enkele reis niet chill vind.

Ik snap dat sporten niet hetzelfde is als een psycholoog maar het kan wel helpen denk ik. Maar drie keer per week, wow!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-06-2017, 23:48
df
Avatar van df
df is offline
Ik heb je pm gestuurd trouwens spawn! Als je het gedetailleerder wil weten kijk je maar op m'n linkedin
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 10-06-2017, 23:55
Verwijderd
Jah Elin3, zo iemand kan je alleen maar de deur tonen, je moet er zelf heen, soms aan het slot morrelen, soms de boel eerst oplappen, voor je hem open kan doen en er doorheen kan stappen.

Ik heb nog nooit een meegemaakt die niet oprecht was. Soms klikt het gewoon niet en dat is totaaaal niet erg. Zorg er dan alleen voor dat je een ander krijgt. Rinse and repeat if unsuccesfull.
Oud 10-06-2017, 23:57
df
Avatar van df
df is offline
Is het echt een slechte begeleider of liggen jullie elkaar niet
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 11-06-2017, 00:01
df
Avatar van df
df is offline
Hoe gaat het eigenlijk met jou deadlock? Beetje reizen en zo?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 11-06-2017, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb je pm gestuurd trouwens spawn! Als je het gedetailleerder wil weten kijk je maar op m'n linkedin
Ik zie geen pm!
Oud 11-06-2017, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Jah Elin3, zo iemand kan je alleen maar de deur tonen, je moet er zelf heen, soms aan het slot morrelen, soms de boel eerst oplappen, voor je hem open kan doen en er doorheen kan stappen.

Ik heb nog nooit een meegemaakt die niet oprecht was. Soms klikt het gewoon niet en dat is totaaaal niet erg. Zorg er dan alleen voor dat je een ander krijgt. Rinse and repeat if unsuccesfull.
Dat n ander krijgen was best lastig. Maar misschien is het nu beter.
Oud 11-06-2017, 00:10
Verwijderd
Ja man. 1 juli weer naar Amerikaas <3 Zinin! Ook weer naar een paar natuurparken waar ik nog nooit geweest ben, een tour met gids en een activiteit (ben ff vergeten wat) op de Bonneville Salt Flats. Nog een weekend in Vegas in een hotel waar ik nog niet eerder ben geweest (is nog niet geboekt maar Ceasar's Palace zou me niet verbazen). Dan nog een nacht in Salt Lake of in Provo en de 25e weer naar huis en dan de 26e vet vroeg op Schiphol aankomen.

Dan in september ook nog twee trips, in november minstens één, in december naar India. En dan hoop ik KLM Silver gehaald te hebben YEAH.
Oud 11-06-2017, 00:11
df
Avatar van df
df is offline
Lekker hoor.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 11-06-2017, 00:11
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ik zie geen pm!
Lukt niet op telefoon dan blijkbaar
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 11-06-2017, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Lekker hoor.
Met jou dan?
Oud 11-06-2017, 00:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Is het echt een slechte begeleider of liggen jullie elkaar niet
Ik vroeg hem laatst heel concreet wat zijn verwachtingen van mij nu precies waren, wat hij wilde dat ik zou opleveren, en daarop reageerde hij dat zolang ik op tijd mijn onderzoek zou inleveren op de uni, hij alles wel prima vond. Hij is zelf heel creatief (verstrooid) en bij elk gesprek raakte ik door zijn gebrek aan focus (er was steeds iets anders het belangrijkste, omdat hij daar dan net zelf over had gedacht) ook helemaal mijn focus voor het project kwijt. Hij vergat ook even vooraf te zeggen dat hij ineens twee weken op vakantie was, hij had niets overgedragen, en binnen het bedrijf snapt verder ook niemand waar ons project over gaat. Niet ideaal...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-06-2017, 00:14
Verwijderd
Idd nice. Ik ga dit jaar voor het eerst vliegen. Dat vind ik best prima. Maar het gedoe eromheen lijkt me drama.
Oud 11-06-2017, 00:26
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Met jou dan?
Ja prima, stage lopen dus en een beetje studiepunten halen. Eind van de maand weekje Berlijn en de rest van de zomer stage
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 11-06-2017, 08:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Idd nice. Ik ga dit jaar voor het eerst vliegen. Dat vind ik best prima. Maar het gedoe eromheen lijkt me drama.
Valt echt reuze mee!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-06-2017, 08:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind intercontinentaal vliegen eigenlijk relaxter dan gewoon naar zuid Europa oid

Naar welke parken ga je, Bas?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-06-2017, 08:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik orienteer me (alweer) op een vakantie naar Jersey en Guernsey. Je kan alleen na begin september niet meer rechtstreeks vliegen dus misschien gaan we heen wel met de trein en de boot
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-06-2017, 12:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat een heerlijk weer
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-06-2017, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Ik vind intercontinentaal vliegen eigenlijk relaxter dan gewoon naar zuid Europa oid

Naar welke parken ga je, Bas?
Zion en grand canyon!
Oud 11-06-2017, 12:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Vet!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-06-2017, 12:24
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik moest vanochtend werken en moest eigenlijk tot 2 uur, maar omdat het rustig was (en ik duur ben), mocht ik om half 12 al naar huis. Chilllll. Nu zit ik binnen lekker van de koelte te genieten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-06-2017, 00:33
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Zion en grand canyon!
Hurr wil ik ook!

Ik ga mogelijk ook naar India in december
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 12-06-2017, 00:33
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
En ik krijg hier geen genoeg van jungs
https://imgur.com/r7kzWty
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 12-06-2017, 00:56
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
En ik krijg hier geen genoeg van jungs
https://imgur.com/r7kzWty
Oud 12-06-2017, 02:02
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik kan niet slapen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 12-06-2017, 04:25
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik kan niet slapen
*Lel op kop geef*
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 12-06-2017, 06:53
Verwijderd
Ik heb echt naar gedroomd.
Oud 12-06-2017, 07:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En ik krijg hier geen genoeg van jungs
https://imgur.com/r7kzWty
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2017, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt naar gedroomd.
Dat is zo kut.
Oud 12-06-2017, 10:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voel me zo beroerd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-06-2017, 10:36
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb echt naar gedroomd.
Wat dan, popje?

Ik heb natuurlijk volop over Gilmore Girls gerelateerde dingen gedroomd. Janken was het bij de laatste episode!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 12-06-2017, 10:37
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dat is zo kut.
Ik vind dat meestal heel even kut maar dat gaat bij mij vrij snel over.
__________________
Forumdownie
Oud 12-06-2017, 10:38
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik vind dat meestal heel even kut maar dat gaat bij mij vrij snel over.
Ik kan daar wel de hele dag last van houden.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 12-06-2017, 10:42
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik kan daar wel de hele dag last van houden.
Maar heb je dat dan ook met hele fijne dromen?
__________________
Forumdownie
Oud 12-06-2017, 10:43
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik ben vrij snel opgelucht bij een nare droom en teleurgesteld bij een fijne. Het was maar een droom
__________________
Forumdownie
Oud 12-06-2017, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Ik kan daar wel de hele dag last van houden.
Ik ook. Als ik echt heel naar droom, maak ik Jos wel eens wakker Ik word ook wel eens huilend wakker. Ik kan daar echt heel veel last van hebben.
Oud 12-06-2017, 11:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik voel me zo beroerd
Wat heb je?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-06-2017, 12:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend was verkouden met keelpijn en snotteren en dat heb ik nu ook. Vreselijke keelpijn, zere oren, vol hoofd, koud maar ook misselijk en diarree dus ik durfde ook geen pijnstillers te nemen en had ook geen trek.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-06-2017, 12:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn vriend was verkouden met keelpijn en snotteren en dat heb ik nu ook. Vreselijke keelpijn, zere oren, vol hoofd, koud maar ook misselijk en diarree dus ik durfde ook geen pijnstillers te nemen en had ook geen trek.
Oh, meh. Beterschap Daantje!

Ik heb best wel een productieve dag op stage vandaag. Wel een beetje onder het motto "gewoon schrijven, dan gaan we later wel kijken of het goed genoeg is", maar beter dat en dan later veel aanpassen dan helemaal niets op papier krijgen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-06-2017, 13:29
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik mocht vandaag alweer eerder naar huis.


Citaat:
Ik heb echt naar gedroomd.
*aai*

Bij mij is het elke nacht raak. Altijd fucked up horror scenario's. Soms zelfs 2 als ik tussendoor wakker word.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-06-2017, 13:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh ja, ik ga volgend weekend weer naar Deutschland. Ik zou eigenlijk naar down the rabbit hole gaan, maar niemand ging mee en ik twijfelde nog heel erg of ik dan maar alleen zou gaan. M'n bff heeft op de vrijdag haar phd-verdedigings-dinges en aangezien dat besloten is vond ik het niet logisch om er heen te gaan, maar ze belde me ineens om te vertellen dat ze dezelfde dag ook gaat trouwen, dus ja, nu moet ik wel, want dat wil ik natuurlijk niet missen.

Dus die dag is phd halen, champie drinken, trouwen, nog meer champie drinken, mini-golfen en nog meer champie drinken in de jacuzzi. Oh, en daarna ben ik jarig. #zinin.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-06-2017, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Wat dan, popje?
Geen idee meer. Nuchter naar bed bevalt me in ieder geval maar niets.
Oud 12-06-2017, 14:03
Verwijderd
Citaat:

Dus die dag is phd halen, champie drinken, trouwen, nog meer champie drinken, mini-golfen en nog meer champie drinken in de jacuzzi. Oh, en daarna ben ik jarig. #zinin.
Klinkt goed
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.