Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2007, 22:00
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Ik weet het niet, vroeger had hij niets van problemen, ging alles gewoon soepel op de hoogste instellingen, dus dat zou ik raar vinden. Maar het kan natuurlijk. Nu zijn er soms niets van problemen, en op andere momenten kan ik nog geen vijf minuten spelen zonder dat ik zo'n blauw scherm krijg.
__________________
Soija.nl
Advertentie
Oud 23-08-2007, 08:15
Verwijderd
Hoe lang geleden is 'vroeger'? Misschien moet je namelijk je computer eens formatteren, bij mij hielp dat heel goed voor the sims.
Oud 23-08-2007, 12:40
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-08-2007 @ 09:15 :
Hoe lang geleden is 'vroeger'? Misschien moet je namelijk je computer eens formatteren, bij mij hielp dat heel goed voor the sims.
Een half jaar tot een jaar geleden ofzo. Mja, ik denk dat de rest van de familie het niet echt leuk zullen vinden dat de computer moet geformatteerd worden
__________________
Soija.nl
Oud 24-08-2007, 09:11
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Misti schreef op 20-08-2007 @ 19:58 :
Ik zal straks even kijken. Je bedoelt dat er op de achtergrond iets zou gebeuren waardoor ik even uit het spel ga ofzo?
nee dat je niet in full screen speelt
Oud 25-08-2007, 17:41
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Citaat:
Q schreef op 24-08-2007 @ 10:11 :
nee dat je niet in full screen speelt
Hmm, nee, dat is niet het geval. Maar ik denk dat het gestopt is. Ik heb gisteren bijna een hele dag kunnen spelen zonder problemen.
__________________
Soija.nl
Oud 31-08-2007, 16:27
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
http://www.gamer.nl/doc/41479/MySims...nelle-gameplay

In MySims hebben The Sims een complete metamorfose ondergaan en het is duidelijk dat de Nintendo doelgroep aangesproken wordt want het spel is een mix van The Sims en de Nintendo Mii's.

Het spel moet de Nintendo systeem bezitters aanspreken en probeert, net zoals Nintendo dat nu doet met de DS en Wii, casual gamers te trekken. En daar lijken ze in te slagen. Het spel ziet er fris uit en zal zeker een grote aantrekkingskracht op het vrouwelijk geslacht uitoefenen. Echter, ook voor mannelijke Sims spelers biedt de game weer voldoende uitdaging en verslaving.



..

Ik denk dat veel bezoekers van dit sims topic, als ze dat filmpje zien, redelijk enthousiast worden.
Oud 31-08-2007, 18:41
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Oh mijn god. De disneyficatie van de wereld gaat steeds verder.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 04-09-2007, 08:58
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Citaat:
http://www.gamer.nl/doc/41479/MySims...nelle-gameplay

Ik denk dat veel bezoekers van dit sims topic, als ze dat filmpje zien, redelijk enthousiast worden.
Bwaa Mij lijkt het niet echt speciaal

Ik en mijn zus zijn trouwens van plan om een uitbreidingsset te kopen! Welke vinden jullie de leukste en het meest zijn geld waard?
__________________
Soija.nl
Oud 04-09-2007, 09:12
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
http://www.gamer.nl/doc/41479/MySims...nelle-gameplay

In MySims hebben The Sims een complete metamorfose ondergaan en het is duidelijk dat de Nintendo doelgroep aangesproken wordt want het spel is een mix van The Sims en de Nintendo Mii's.

Het spel moet de Nintendo systeem bezitters aanspreken en probeert, net zoals Nintendo dat nu doet met de DS en Wii, casual gamers te trekken. En daar lijken ze in te slagen. Het spel ziet er fris uit en zal zeker een grote aantrekkingskracht op het vrouwelijk geslacht uitoefenen. Echter, ook voor mannelijke Sims spelers biedt de game weer voldoende uitdaging en verslaving.



..

Ik denk dat veel bezoekers van dit sims topic, als ze dat filmpje zien, redelijk enthousiast worden.
omg...
Oud 04-09-2007, 17:24
Verwijderd
Spelen jullie trouwens ook met Sims uit Veronadorp en Vreemdvoort of alleen met je eigen sims? En als je dat wel doet, is dat ook leuk? Ik speel eigenlijk alleen met zelfgemaakte sims.

Ik vind het MySims filmpje er trouwens erg kinderlijk en RSI-verwekkend uitzien.
Oud 04-09-2007, 17:45
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Citaat:
Spelen jullie trouwens ook met Sims uit Veronadorp en Vreemdvoort of alleen met je eigen sims? En als je dat wel doet, is dat ook leuk? Ik speel eigenlijk alleen met zelfgemaakte sims.

Ik vind het MySims filmpje er trouwens erg kinderlijk en RSI-verwekkend uitzien.
Ik speel in een lege buurt en daar drop ik allemaal eigen sims en families Heb nog maar één keer met een familie uit Veronadorp gespeeld geloof ik, en dat was om daar eens alles in het honderd te laten lopen.
__________________
Soija.nl
Oud 05-09-2007, 09:00
Q
Avatar van Q
Q is offline
Die vakantie uitbreiding is nu wel verstuurd, dus deze week is die vast binnen.
Oud 05-09-2007, 10:36
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Oja dat is nu alweer!
__________________
Addicts of communication..
Oud 05-09-2007, 10:37
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Oja dat is nu alweer!
Ja dan kan ik eindelijk ook eens op vakantie!
Oud 08-09-2007, 14:09
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
grin ik had een schoolkind en een peuter en kreeg een tweeling (twee jongens) maar wilde nog een meisje.. kreeg ik weer een tweeling
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-09-2007, 18:51
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ik wil de sims ook weer spelen, maar als ik denk hoeveel expansies er alweer zijn .. vraag ik me af of het wel gezond is *al* die expansies te installeren.

1. Sims 2
2. Sims 2 University
3. Sims 2 Nightlife
4. Sims 2 Open for Business
5. Sims 2 Pets
6. Sims 2 Seasons
7. Sims 2 Bon Voyage

8. Sims 2 Christmas Party Pack
9. Sims 2 Family Fun Pack
10. Sims 2 Glamour Life Pack
11. Sims 2 Happy Holiday Pack
12. Sims 2 Celebration Pack
13. Sims 2 H&M Fashion Pack


..

Tijd voor Sims 3 ..
Oud 08-09-2007, 18:55
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Installeren gaat gelukkig veel sneller dan vroeger met Sims 1 en trage pc
__________________
Addicts of communication..
Oud 11-09-2007, 09:42
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
kan het studenten gebeuren niet op fast forward
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 12-09-2007, 15:54
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
met cheats ja maar ik weet niet hoe ;p
__________________
Addicts of communication..
Oud 12-09-2007, 17:25
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
kan het studenten gebeuren niet op fast forward
Nou graag, wat is dat saai allemaal zeg
Oud 13-09-2007, 11:35
Verwijderd
Ik heb Pets
Over een paar uurtjes pas tijd om te spelen, helaas, maar ik ben zeer benieuwd Lijkt me erg gezellig

Als mijn Sims studeren, dan doe ik het of met veel gecheat, of ik doe 't heel slordig en doe vooral leuke dingen
Oud 13-09-2007, 18:41
Verwijderd
Whaha, echt stoer die dieren
Ik heb een hele gave hond 'gemaakt' en die is echt super lief en gehoorzaam Hij verdient nu al meer dan z'n baasje en hij werkt ook nog eens minder
Zeer cool
Oud 15-09-2007, 19:02
Verwijderd
Ik post gewoon nog een keer

Wat een heerlijke soaps kan je maken met die Sims zeg
Vrouw verleidt man, ze trouwen, zij wordt zwanger, hij begint weer te vozen met z'n ex, z'n huidige vrouw verlaat hem, krijgt een kind, verleidt hem nogmaals, wordt weer zwanger Heerlijk

En eigen dorms maken is leuk, wat gek dat dat niet gewoon een soort standaard keuze is, maar dat het met een cheat moet, want het is super simpel... Mijn dorm heeft drie kamers, dus lekker klein

Laatst gewijzigd op 15-09-2007 om 19:15.
Oud 15-09-2007, 21:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ik post gewoon nog een keer

Wat een heerlijke soaps kan je maken met die Sims zeg
Vrouw verleidt man, ze trouwen, zij wordt zwanger, hij begint weer te vozen met z'n ex, z'n huidige vrouw verlaat hem, krijgt een kind, verleidt hem nogmaals, wordt weer zwanger Heerlijk

En eigen dorms maken is leuk, wat gek dat dat niet gewoon een soort standaard keuze is, maar dat het met een cheat moet, want het is super simpel... Mijn dorm heeft drie kamers, dus lekker klein

hehe je hebt bijna mijn soap
ik had twee studenten die gingen verloven (hij = A zij - B). zij werd zwanger. ondertussen ging hij met een vriendinnetje (c) van vroeger die op dat moment zwanger was van een docent die zij (c)weer van haar studie kende.
hij heeft gebroken met A en is getrouwd met C die is bevallen van een kind van haar docent en later zwanger geworden van hem.
A kreeg ondertussen ook een kind van B en kreeg wat met een student die ze nog kende (D)
B ging weer met A en wederom werd A zwanger. nu is A getrouwd met D en weer zwanger..

A heeft dus drie kinderen 2 van B en 1 van D
en C heeft ook 3 kinderen 1 van dr docent en twee van B
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-09-2007, 23:07
Verwijderd
Oh my, ik moet ook maar een docent gaan versieren
Oud 16-09-2007, 12:26
Verwijderd
Kunnen tieners trouwens ook ooh ja! doen?
en kunnen sims ergens anders dan in bed ooh ja! doen, want nu vallen ze steeds in slaap na afloop en dat is irritant want dan liggen ze midden op de dag te slapen en staat de tijd ineens op fastforward
Oud 16-09-2007, 13:16
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Voor tieners heb je een mod nodig.
En je kunt volgens mij ook ooh ja! doen in een bubbelbad, pashok, fotohok, auto en lift.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 16-09-2007, 14:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
tieners kunnen het niet maar studenten wel
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-09-2007, 16:15
Verwijderd
Ok
Dan heb ik nog een vraag.
In de sims 1 kon je als je op een buurt stond zien hoe veel simdagen je met een bepaalde simfamilie had gespeeld. Kan dat ook in sims 2? Want ik heb het nog niet kunnen vinden.
Oud 16-09-2007, 17:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik heb dat ook nog niet kunnen vinden

goede vraag
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-09-2007, 09:12
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ik vind het ook jammer dat je niet meer de uitgaven en inkomsten kan bekijken ;(
__________________
Addicts of communication..
Oud 21-09-2007, 19:07
1xAnoniemx7
Avatar van 1xAnoniemx7
1xAnoniemx7 is offline
Citaat:
Ok
Dan heb ik nog een vraag.
In de sims 1 kon je als je op een buurt stond zien hoe veel simdagen je met een bepaalde simfamilie had gespeeld. Kan dat ook in sims 2? Want ik heb het nog niet kunnen vinden.
volgens mij kan dat niet nee.. alleen wat ik wel weet is, als je de uitbereiding seizoenen hebt, als je in de buurt bent, en je houdt je muis stil op een huis, dan kan je zien welk seizoen het is bij die familie. dat heeft niet zo veel te maken met wat jij bedoelt, maar wel met tijd..

i luvvv simss
Oud 23-09-2007, 01:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
En ik vind het jammer dat het tegenwoordig áltijd een vriend(in) is die belt dat ze elkaar de laatste tijd niet meer zo spreken of dat diegene belt gewoon om te kletsen. In de sims 1 had je soms verrassingen zoals een onverwachte boete of juist een lot uit de loterij ofzo.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 23-09-2007, 13:22
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
kunnen 2 vrouwen ook ooh ja! doen?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 23-09-2007, 13:28
Verwijderd
Citaat:
kunnen 2 vrouwen ook ooh ja! doen?
Volgens mij wel, ja.
(Ik meen me te herinneren dat er ooit lichte ophef was over het feit dat twee sims van hetzelfde geslacht kunnen trouwen enzo, sommige mensen vonden dat te ver gaan. Sowieso vinden sommige mensen dat 'woohoo!' niet thuishoren in een spel voor kinderen )
Oud 23-09-2007, 15:00
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Maar hoe moeten al die kinderen dan in godsnaam leren over de bloemetjes en de bijtjes ?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 23-09-2007, 16:12
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
kunnen 2 vrouwen ook ooh ja! doen?
yup die kunnen dat..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-09-2007, 20:49
Verwijderd
En ik vind het ook leuk dat wanneer twee getrouwde mannen/vrouwen een kind adopteren, dat kind in de stamboom beide als ouders heeft Logisch natuurlijk, maar toch leuk
Oud 25-09-2007, 21:08
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
En ik vind het ook leuk dat wanneer twee getrouwde mannen/vrouwen een kind adopteren, dat kind in de stamboom beide als ouders heeft Logisch natuurlijk, maar toch leuk
is ook leuk
ik heb twee mannen en die hadden allebij de familie wens dus ze wilde steeds adopteren dus een speentje met telefoon i.p.v alleen een speentje
kewl ze hebben heel veel meiden
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 26-09-2007, 20:14
Verwijderd
Ohja adopteren is een goed idee, mijn ik-sim wil steeds een tweede kind maar ik heb geen zin om weer zwanger te zijn, dat is zo'n gedoe
Oud 28-09-2007, 08:41
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Ik heb alle Sims 2 uitbreidingen gedownload op "Op Reis" na, geweldig spel..
Oud 28-09-2007, 09:15
Verwijderd
Wat het aantal dagen betreft: ik bedacht dat als je gewoon kijkt over hoeveel dagen een volwassene die je net nieuw in het huis zette een oudere wordt, je gewoon kunt uitrekenen hoeveel dagen je er mee gespeeld hebt.
Je moet trouwens wel oppassen merk ik als je een tijdje niet met een simhuis speelt, dan raken ze hun vrienden kwijt
Oud 01-10-2007, 10:18
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Heeft iemand Op Reis nou al? En is die leuk?
__________________
Addicts of communication..
Oud 01-10-2007, 21:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ga even rustig aan doen met de uitbreidingspakketten, ik heb net Nachtleven gekregen voor mn verjaardag, maar nu wil hij niet meer zo heel snel. Misschien dat ik voor sinterklaas of kerst wel zo'n spullenpakket vraag.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-10-2007, 22:01
Verwijderd
heb m maar van mn pc afgegooid en de dvd teruggegeven aan mn exvriendje. als ik ooit nog behoefte krijg om te spelen ga ik m wel van iemand lenen.
Oud 06-10-2007, 10:23
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Heeft iemand Op Reis nou al? En is die leuk?

Jup en hij is best leuk! Niet helemaal zeker of hij de aankoopsprijs waard is, maar ik heb hem eigenlijk ook nog niet goed uitgeprobeerd. Zitten in ieder geval wel een aantal erg leuke dingen in
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 08-10-2007, 19:12
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Ik heb Bon Voyage 'gekocht', ja. En hij is wel geinig! Zitten zeker wel hele leuke dingen in.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 08-10-2007, 22:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Mijn computer doet het niet meer goed. En nu kan ik de Sims niet meer spelen...
__________________
you're not my demographic
Oud 14-10-2007, 08:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik doe nu een familie zonder cheats.. althans geen geld cheat heb alleen aging off staan.. maar nu weer aan
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-10-2007, 20:26
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
De Sims zijn een beetje uitgespeeld zeker?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.