Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2007, 00:23
TheCreator
Avatar van TheCreator
TheCreator is offline
Citaat:
snoopy schreef op 04-06-2007 @ 19:26 :
jeej! Ik voldoe aan 2 van de criteria:
Ik heb een opoe-fiets en ik hou van friends
Breezer! Breezer! Zie je wel!?
Nou dan..
(LOL)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 00:25
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 07-06-2007 @ 00:38 :
Weetje, ik vind ook wel dat alle Jonge Hollandse meisjes gewoon es gepakt moeten worden door loverboys etc. Zal ze leren..
Ehm, vind je dat niet een beetje ver gaan.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 01:29
mandark
Avatar van mandark
mandark is offline
laatst een blowjob gewonnen met poolen maar dr vriendje trok zich terug.
sjaak afhaak
__________________
party upstairs right now. are you all wearing heels?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 11:27
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
viciousgame schreef op 07-06-2007 @ 02:29 :
laatst een blowjob gewonnen met poolen maar dr vriendje trok zich terug.
sjaak afhaak
'sjaak afhaak' had klaarblijkelijk nog enig fatsoen.. Dat je daar kritisch over bent zegt veel over je.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 12:45
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
viciousgame schreef op 07-06-2007 @ 02:29 :
laatst een blowjob gewonnen met poolen maar dr vriendje trok zich terug.
sjaak afhaak
het vriendje besoot dat zijn vriendinnetje een blowjob kon geven, maar trok toch terug later Ik had die vriend en dat vriendje eens flink te grazen genomen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 13:54
Verwijderd
Citaat:
TheCreator schreef op 07-06-2007 @ 00:38 :
Ik denk dat het argument "ouders die hun kinderen niet opvoeden/of er nooit voldoende voor de kinderen zijn"
maar te makkelijk is genomen. Te makkelijk, en eigenlijk niet logisch in mijn belevingswereld als ik zo om mij heen kijk.

Kinderen mogen gewoon meer. Ik zieal kleine meisjes van 12 op stiletto sandaletten lopen. En hotpants die kruipen tot op de bil.

Weetje wat ik denk? Die meisjes willen het zelf al.
En het zijn 2 vliegen in 1 klap voor ze. En beltegoed en een spannend avontuurtje.

We gaan de meisjes toch zeker niet nog meer *beschermen* door hun eigen verantwoording afte schuiven op non-argumenten als "de ouders die er nooit zijn"?
Meisjes worden al als engeltjes beschouwd. Je weettoch dat het met 14 loslopende hoertjes worden? (de mogelijkheid is er iig.)
Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen? Zij willen ook sex. Is helemaal geen product van aandacht tekort. Het is bnamelijk heel natuurlijk.

De toezicht erop zou bij ouders moeten liggen ja, maar ook dat is moeilijk in de gaten te houden hoor als ja al een zorgzame ouder bent.
Er mag gewoon meer.
En als vriendinnetjes wel naar een groot stadsfeest mogen tot 3 uur snachts in het park en zij niet. Wat doe je dan als ouder?

En die K** marokkanen en die N*****s Ja sorry hoor.
Maar we hebben het allemaal toegelaten (ik ben zelf Hindoestaans)
Altijd roepen om discriminatie en zus en zo. Het gekke is,
ondanks die negatieve aandacht in de media, zijn ze wel erg in trek en interessant voor meisjes.
Gek he? Waarblijft de aandacht voor de aziaten?
Die vliegen onder de radar omdat er helemaal geen aandacht voor is. En wat vinden witte meisje sleuk?
De blakka homeboy met z,n "ach, jeweettoch" folosofie.
(Dat terzijde)

En ja ik ben het ermee eens dat die rap-videoclips het foute voorbeeld geven, waardoor de normen verschuiven voor
jonge meisjes en jongens. Het is te gek voor woorden.
Je wilt toch geen amerikaanse praktijken hier? Daaris het idd. een gekkenhuis. Maar wij zijn toch nog niet zover? Nog lang niet.
Maar TMF brengt het wel dichter bij thuis. Met reklame.
En alle hype eromheen. Want '50' is idd. een sukkel, en hij rapt nonsens, maarhij komt uit de ghetto! (oooooooooooooe!)
Alles wat gehyped is is interessant.
Hindoes en de indos en chinezen zijn enkelt goed voor de kungfu en de rotti. en dat is idd niet interessant.

Weetje, ik vind ook wel dat alle Jonge Hollandse meisjes gewoon es gepakt moeten worden door loverboys etc. Zal ze leren..

Het zit ook al in de aard van een meisje om alles wat gevaarlijk is interessant te vinden. Meisjes houden bv. van moeilijk kijkende jongens. Vinden ze aantrekkelijk. Ik vind best.
Als ze dan een levenservaring rijker zijn. Kijken ze wel beter uit. Het zullen wel geen chronisch
verpestte zelfsnijdsters worden daarna, dat meen ik.
De mens is heel veerkrachtig.
Zolang de verantwoording maar bij de mesijes zelf wordt gelegd, vinden ze wel manieren om ermee om te gaan psychisch.
Als ze een ervaring rijker zijn zijn we allemaal bij gebaat.

Vonden ze het geweldig? kunnen we eens en voor altijd van dat meisjes zijn engelen-indoctrinatie af.
Was het niet zo geweldig? Mooi.Je weet pas hoe het is als je het
zelf hebt ondergaan. Waarschuwingen zijn zo oud, ccnservatief
(wie luitser er nog naar een juffrouwop belerende toon?),
en vooral saai.

Zo en nu ga ik slapen.

(heb ik dit allemaal getypt? ojajoh!?)
Jij hebt echt het talent om de meest onsamenhangende verhalen te construeren.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 13:55
mandark
Avatar van mandark
mandark is offline
hij leeft ook nu niet meer. zo kritisch nam ik het
__________________
party upstairs right now. are you all wearing heels?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 13:59
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 07-06-2007 @ 00:38 :
Weetje, ik vind ook wel dat alle Jonge Hollandse meisjes gewoon es gepakt moeten worden door loverboys etc. Zal ze leren..
Weetje, ik vind jou gewoon een beetje een eng mannetje...

Citaat:
viciousgame schreef op 07-06-2007 @ 14:55 :
hij leeft ook nu niet meer. zo kritisch nam ik het
Humor
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 14:32
CaptainCaveman
Avatar van CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-06-2007 @ 14:59 :
Weetje, ik vind jou gewoon een beetje een eng mannetje...
Op zich... hij heeft wel een punt. Meiden van 14 lopen er nu al bij als volwassen vrouwen.
__________________
Veramerikanisering alom!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 14:34
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
CaptainCaveman schreef op 07-06-2007 @ 15:32 :
Op zich... hij heeft wel een punt. Meiden van 14 lopen er nu al bij als volwassen vrouwen.
Ja, en dan wens je ze maar toe dat ze onvrijwillig de protitutie ingesleept worden? Daarnaast vind ik het gewoon enorm generaliserend. Dat een deel van de bevolking dat doet zegt weinig, vroeger had je net zo goed VMBO types die er slutty bijliepen, da's nu niet anders.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 14:39
CaptainCaveman
Avatar van CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-06-2007 @ 15:34 :
Ja, en dan wens je ze maar toe dat ze onvrijwillig de protitutie ingesleept worden? Daarnaast vind ik het gewoon enorm generaliserend. Dat een deel van de bevolking dat doet zegt weinig, vroeger had je net zo goed VMBO types die er slutty bijliepen, da's nu niet anders.
Tuurlijk niet.

Maar dat zijn dan juist ook de 14-jarige arrogante, omhooggevallen types, die er bijlopen als sletten, die dan nu meegesleept worden in de prostitutie. Tiswah.
__________________
Veramerikanisering alom!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 15:00
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
CaptainCaveman schreef op 07-06-2007 @ 15:32 :
Op zich... hij heeft wel een punt. Meiden van 14 lopen er nu al bij als volwassen vrouwen.
Wat niet betekent dat ze al volwassen vrouwen zíjn.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 15:13
CaptainCaveman
Avatar van CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
Roosje schreef op 07-06-2007 @ 16:00 :
Wat niet betekent dat ze al volwassen vrouwen zíjn.
Laat ze dan ook niet die indruk geven.
__________________
Veramerikanisering alom!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 15:17
Verwijderd
Citaat:
CaptainCaveman schreef op 07-06-2007 @ 16:13 :
Laat ze dan ook niet die indruk geven.
Indruk geven =/= indruk achterlaten.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 15:25
Verwijderd
Citaat:
CaptainCaveman schreef op 07-06-2007 @ 15:32 :
Op zich... hij heeft wel een punt. Meiden van 14 lopen er nu al bij als volwassen vrouwen.
Je bent ook voorstander van het 'ja, eigen schuld dat ze verkracht is, had ze maar niet zo'n kort rokje ana moeten doen'?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 15:32
CaptainCaveman
Avatar van CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
Poggy schreef op 07-06-2007 @ 16:25 :
Je bent ook voorstander van het 'ja, eigen schuld dat ze verkracht is, had ze maar niet zo'n kort rokje ana moeten doen'?
Nee. Maar ze hebben zelf nog wel de verantwoordelijkheid om niet een dergelijke indruk te geven. Speelt dus van 2 kanten.
__________________
Veramerikanisering alom!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 15:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
CaptainCaveman schreef op 07-06-2007 @ 16:32 :
Nee. Maar ze hebben zelf nog wel de verantwoordelijkheid om niet een dergelijke indruk te geven. Speelt dus van 2 kanten.
Beetje het standaard 'maar je lokt het ook zelf uit' verhaal dus
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 15:55
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
CaptainCaveman schreef op 07-06-2007 @ 15:39 :
Tuurlijk niet.

Maar dat zijn dan juist ook de 14-jarige arrogante, omhooggevallen types, die er bijlopen als sletten, die dan nu meegesleept worden in de prostitutie. Tiswah.
Mja... maar het ging nou juist om het feit dat ie zei dat ALLE Nederlandse meisjes maar door loverboys te grazen genomen moesten worden
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 16:58
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-06-2007 @ 16:52 :
Beetje het standaard 'maar je lokt het ook zelf uit' verhaal dus
Dat is natuurlijk wel zo. Dat spreekt t verder niet goed, maar dat is een ander verhaal.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 19:27
TheCreator
Avatar van TheCreator
TheCreator is offline
Citaat:
Poggy schreef op 07-06-2007 @ 16:25 :
Je bent ook voorstander van het 'ja, eigen schuld dat ze verkracht is, had ze maar niet zo'n kort rokje ana moeten doen'?
Ze weten iig wel wat ze ermee uitlokken. Ik heb het vaak genoeg gehoord.
Hoe jonge meisjes onderling over kleding praten en wat ze dan wel en niet aan moeten doen en hoe het er dan uitziet.
Ze zijn zich er wel van bewust.

En weer worden meisjes beschermd.
Het moet gewoon een keer goed uit de hand lopen.
Dan gaan ze er vanzelf met mekaar op MSN over praten en kijken ze beter uit. Niet dan?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 19:37
Verwijderd
is dat nou niet wat erg kort door de bocht?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 19:38
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 07-06-2007 @ 20:27 :
Ze weten iig wel wat ze ermee uitlokken.
Dude, no offence, maar je hebt serieuze patriarchale issues als je dat gelooft. Dat is dezelfde logica waarmee de taliban elke vrouw met minder dan een burqa publiekelijk ophing, om het even in perspectief te zetten.

Lees eens wat over de psychologie achter mannen en vrouwen en hoe die zich onderscheiden.

Ik kijk ook vreemd naar breezersletjes. Heck, ik kijk er zelfs op neer, dat wil ik grif toegeven, maar wat je zegt slaat nergens op.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 19:54
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
CaptainCaveman schreef op 07-06-2007 @ 16:13 :
Laat ze dan ook niet die indruk geven.
Hee, het zijn kleine pubermeisjes van veertien, die weten ook niet wat ze willen hč. Toen ik veertien was dacht ik het heel goed te weten en riepen mensen Oh wat zie je er oud uit je lijkt wel zestien of zeventien, maar bij nader inzien was ik toen echt nog heel klein. En ik vind mezelf nu weer heel groot en volwassen, maar over twee jaar lach ik daar waarschijnlijk om.

Een meisje van veertien is namelijk nog niet volwassen. Zo simpel is dat.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 20:06
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 07-06-2007 @ 19:23 :
Een ogenblik graag. Ik heb zelf indertijd in 1982 mijn mavo-diploma gehaald en 2 jaar daarna mijn havo-diploma. Het mag weliswaar zo zijn dat het v.m.b.o. een lager opleidingsniveau heeft dan het havo en het v.w.o., maar dat wil niet zeggen dat iemand die v.m.b.o. doet per definitie dommer zou zijn, omdat diegene toevallig een lager opleidingsniveau heeft dan jij. Als jij beweert dat het merendeel van de mensen met een v.m.b.o.-opleiding dommer is dan de mensen met een havo- of een v.w.o.-opleiding, houd jij er naar mijn idee een tamelijk kortzichtige kijk op andere mensen op na.
Ach kom. Ik zeg niet dat ze slechter zijn, of minderwaardig. Sterker nog, ik zeg niet eens dat ze per definitie dommer zijn. Enkel dat het gemiddelde intelligentie niveau op het VMBO nou eenmaal lager ligt dan op de HAVO, en het niveau daar lager ligt dan op het VWO. Dat lijkt me logisch?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 20:57
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Poggy schreef op 07-06-2007 @ 21:06 :
Ach kom. Ik zeg niet dat ze slechter zijn, of minderwaardig. Sterker nog, ik zeg niet eens dat ze per definitie dommer zijn. Enkel dat het gemiddelde intelligentieniveau op het VMBO nou eenmaal lager ligt dan op het HAVO, en het niveau daar lager ligt dan op het VWO. Dat lijkt me logisch?
Je schrijft in je vorige reply letterlijk: "Het grootste deel is nou eenmaal dommer dan Havo-ers en VWO-ers", dus in feite zeg je wel dat ze per definitie dommer zijn, ook al bedoelde je dat misschien niet zo. Dat het gemiddelde intelligentieniveau op een lagere opleiding lager is dan op een hogere opleiding lijkt mij op zich een redelijke aanname, maar dan dien je dat naar mijn idee ook als zodanig te formuleren.
Even een nadere toelichting met betrekking tot mijzelf: ik weet sinds 18 maart 2003 dat ik een stoornis in het autistische spectrum heb, die bekend staat als het syndroom van Asperger, en iemand met een stoornis in het autistische spectrum interpreteert bepaalde uitdrukkingen nogal letterlijk.
Ik ben blij dat je v.m.b.o.-ers in ieder geval niet als slechter of minderwaardig beschouwt. Ik ben in zekere zin een ex-v.m.b.o.-er, omdat de theoretische leerweg van het v.m.b.o. qua niveau overeenkomt met het mavo.
Als je je door mijn vorige reply aangevallen voelde, dan wil ik je daar bij deze mijn oprechte verontschuldigingen voor aanbieden, aangezien het niet als zodanig was bedoeld. Omdat ik datgene wat je zei verkeerd interpreteerde, en daardoor een onterechte reactie gaf, heb ik mijn vorige reply inmiddels verwijderd.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Laatst gewijzigd op 07-06-2007 om 21:04.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 22:02
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
CaptainCaveman schreef op 07-06-2007 @ 16:32 :
Nee. Maar ze hebben zelf nog wel de verantwoordelijkheid om niet een dergelijke indruk te geven. Speelt dus van 2 kanten.
Mensen (en dan vooral jongens/mannen) die denken dat vrouwen zich zo kleden om gepakt te worden, zijn niet helemaal lekker in hun hoofd. Mocht het voorkomen dat zo'n persoon om die reden een meisje verkracht, wordt die persoon gewoon gepakt en gaat meisje vrijuit. En dat is maar goed ook.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 10:09
Verwijderd
tis ziek..als ik n dochter had die dat deed, zou ik me ernstig voor dr schamen en zou ze nog lang niet jarig zijn!!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 16:16
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Magican schreef op 06-06-2007 @ 16:47 :
Een breezer is toch een dom vmbo wijf, een breezer slet is toch datgeen + dat ze veel sex heeft met verschillende mensen?

En Mo-tje, het interesseert je geen klap wat andere mensen denken?
nee het interesseert me geen donder wat andere mensen denken zolang ik me maar goed voel.

en een breezer is geen dom vmbo-wijf.
ik ben - kennelijk- ook een breezer, maar doe geen vmbo. die vlieger gaat dus niet op
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 16:17
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Roosje schreef op 07-06-2007 @ 20:54 :
Hee, het zijn kleine pubermeisjes van veertien, die weten ook niet wat ze willen hč. Toen ik veertien was dacht ik het heel goed te weten en riepen mensen Oh wat zie je er oud uit je lijkt wel zestien of zeventien, maar bij nader inzien was ik toen echt nog heel klein. En ik vind mezelf nu weer heel groot en volwassen, maar over twee jaar lach ik daar waarschijnlijk om.

Een meisje van veertien is namelijk nog niet volwassen. Zo simpel is dat.
dat kan een meisje van 14 toch het beste zelf inschatten, niet iedereen is hetzelfde als jij
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 16:57
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 09-06-2007 @ 17:17 :
dat kan een meisje van 14 toch het beste zelf inschatten
Nee, daarvoor missen ze in de regel de volwassenheid en levenservaring.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Mo-tje schreef op 09-06-2007 @ 17:16 :
nee het interesseert me geen donder wat andere mensen denken zolang ik me maar goed voel.

en een breezer is geen dom vmbo-wijf.
ik ben - kennelijk- ook een breezer, maar doe geen vmbo. die vlieger gaat dus niet op
Uitzondering die de regel bevestigt.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 20:02
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Poggy schreef op 09-06-2007 @ 18:15 :
Uitzondering die de regel bevestigt.
flauwekul en dat weet je zelf ook
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 20:04
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 09-06-2007 @ 17:16 :
nee het interesseert me geen donder wat andere mensen denken zolang ik me maar goed voel.

en een breezer is geen dom vmbo-wijf.
ik ben - kennelijk- ook een breezer, maar doe geen vmbo. die vlieger gaat dus niet op
Een breezer is vaak een dom vmbo wijf. Maar ik zie er op het atheneum ook een paar rondlopen hoor.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Mo-tje schreef op 09-06-2007 @ 21:02 :
flauwekul en dat weet je zelf ook
Nee hoor. Over het algemeen zijn breezersletjes domme vmbo'ers. Dat jij toevallig VWO doet doet daar niets aan af.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 21:01
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Poggy schreef op 09-06-2007 @ 21:05 :
Nee hoor. Over het algemeen zijn breezersletjes domme vmbo'ers. Dat jij toevallig VWO doet doet daar niets aan af.
en waar haal je die wijsheden vandaan?
__________________
Er leiden meer wegen naar Rome, er is er maar 1 de juiste
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 21:19
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 09-06-2007 @ 22:01 :
en waar haal je die wijsheden vandaan?
Wat denk je?
Dat zie je gewoon in je eigen omgeving.

Ze zegt toch ook over het algemeen, en dat is gewoon zo. Waar maak jij je druk om trouwens? Waarom zou je het in hemelsnaam opnemen voor breezersletjes?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 21:46
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 09-06-2007 @ 22:01 :
en waar haal je die wijsheden vandaan?
Dat jij nu zo hard jezelf verdedigt, pleit alleen maar tegen je...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 22:20
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 09-06-2007 @ 22:01 :
en waar haal je die wijsheden vandaan?
Uit het feit dat iemand die niet dom was en VWO deed wel een gevoel voor eigenwaarde had bedacht en dus geen breezerslet of -hoer zou zijn geworden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 22:24
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
T_ID schreef op 09-06-2007 @ 23:20 :
Uit het feit dat iemand die niet dom was en VWO deed wel een gevoel voor eigenwaarde had bedacht en dus geen breezerslet of -hoer zou zijn geworden.
Heb jij wel ooit op een vwo gezeten??? Je hebt blijkbaar geen idee wat een domme snollen daar rondlopen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 22:26
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 09-06-2007 @ 23:24 :
Heb jij wel ooit op een vwo gezeten??? Je hebt blijkbaar geen idee wat een domme snollen daar rondlopen.
Ik sloot niet uit dat op het VWO domme mensen zitten hoor, ik ben er een goed aantal tegengekomen op mijn eigen school. Lol, don't get me started.
Wat ik wel uitsloot is dat breezersletjes of -hoeren voor zover ze op het VWO zitten slim zijn. Anders voelt iemand teveel eigenwaarde om zich tot zoiets te verlagen, dan zien ze namelijk in dat het neer komt op pure exploitatie.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 23:06
MisterCrawford
MisterCrawford is offline
Ook al zit je op het vwo, dat wil nog niet zeggen dan je superslim bent ;-)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 23:08
MisterCrawford
MisterCrawford is offline
Mensen op het vwo kunnen gewoon goed en snel leren
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 10:49
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
MisterCrawford schreef op 10-06-2007 @ 00:06 :
Ook al zit je op het vwo, dat wil nog niet zeggen dan je superslim bent ;-)
Dat zégt ie toch juist?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 14:42
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
MisterCrawford schreef op 10-06-2007 @ 00:08 :
Mensen op het vwo kunnen gewoon goed en snel leren
Dat zou je als definitie van slim kunnen zien.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 17:29
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 10-06-2007 @ 17:45 :
Jij stelt dus dat iemand die zich in jouw ogen als een breezersletje gedraagt een domme v.m.b.o.-er is, omdat dat in de meeste gevallen op lijkt te gaan. Als ik stel dat Marokkanen over het algemeen tasjesdieven zijn, en als ik toevallig weet dat Achmed een Marokkaan is, mag ik daar dan zonder meer uit concluderen dat Achmed een tasjesdief is? Als ik jouw manier van redeneren zou volgen, zou het antwoord ja zijn, maar als een eigenschap in de meeste gevallen opgaat wil dat nog niet zeggen dat je dan zonder meer kunt stellen dat het voor alle gevallen opgaat.
Zucht. Nee, je maakt een denkfout.
Want als ik dat van die Marokkanen net zo door zou trekken bij de domme vmbo'ers krijg je dit:
Over het algemeen zijn breezersletjes domme vmbo'ers. Ik ben een breezersletje. Dus ben ik een domme vmbo'er. Dus elke breezerslet is een domme vmbo'er. Sowieso een rare conclusie, maargoed. En nou gaan we kijken wat ik net zei:

Citaat:
Over het algemeen zijn breezersletjes domme vmbo'ers. Dat jij toevallig VWO doet doet daar niets aan af.
Dan kan je dus nóóit automatisch concluderen dat breezersletjes domme vmbo'ers zijn. Maar over het algemeen zijn ze dat wel.

Laatst gewijzigd op 10-06-2007 om 17:36.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 18:01
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Poggy schreef op 10-06-2007 @ 18:29 :
Zucht. Nee, je maakt een denkfout.
Want als ik dat van die Marokkanen net zo door zou trekken bij de domme vmbo'ers krijg je dit:
Over het algemeen zijn breezersletjes domme vmbo'ers. Ik ben een breezersletje. Dus ben ik een domme vmbo'er. Dus elke breezerslet is een domme vmbo'er. Sowieso een rare conclusie, maargoed. En nou gaan we kijken wat ik net zei:

quote:
Over het algemeen zijn breezersletjes domme vmbo'ers. Dat jij toevallig VWO doet doet daar niets aan af.

Dan kan je dus nóóit automatisch concluderen dat breezersletjes domme vmbo'ers zijn. Maar over het algemeen zijn ze dat wel.
Je kunt inderdaad niet concluderen dat alle breezersletjes domme v.m.b.o.-ers zijn. Ik heb mijn vorige reply inmiddels verwijderd, maar dat wil niet zeggen dat ik het met jouw oordeel over Mo-tje eens ben. Ze lijkt zich in jouw ogen misschien wel als een breezersletje te gedragen, maar dat geeft jou naar mijn idee nog niet het recht om haar als zodanig af te schilderen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 18:53
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 10-06-2007 @ 19:01 :
Ze lijkt zich in jouw ogen misschien wel als een breezersletje te gedragen, maar dat geeft jou naar mijn idee nog niet het recht om haar als zodanig af te schilderen.
inderdaad, nu is Mo-tje 15, en denkt ze alles te kunnen overzien.

straks als ze ouder is, en zelf misschien een net zo sletterige dochter heeft, trekt ze zich de haren uit de kop van spijt....
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 19:01
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 10-06-2007 @ 19:01 :
Je kunt inderdaad niet concluderen dat alle breezersletjes domme v.m.b.o.-ers zijn. Ik heb mijn vorige reply inmiddels verwijderd, maar dat wil niet zeggen dat ik het met jouw oordeel over Mo-tje eens ben. Ze lijkt zich in jouw ogen misschien wel als een breezersletje te gedragen, maar dat geeft jou naar mijn idee nog niet het recht om haar als zodanig af te schilderen.
Je reply hoef je niet meteen te verwijderen hoor, dat is al de 2e keer, en het blijft wel zo overzichtelijk als je hem gewoon laat staan.
En naar mijn mening heeft ze mijn hulp totaal niet nodig om afgeschilderd te worden als een breezersletje, dat lukt haar in haar eentje ook prima. Hoe noem jij meisjes van 14/15 die in ruil voor goederen seks met jongens hebben dan?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Poggy schreef op 10-06-2007 @ 20:01 :
Hoe noem jij meisjes van 14/15 die in ruil voor goederen seks met jongens hebben dan?
minderjarige prostituee, maar dat bekt minder lekker dan breezerslet
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 19:14
Verwijderd
Komt toch bovendien ook op hetzelfde neer of niet?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Legendarische quotes van forumers.
Missy
110 09-07-2009 23:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.