Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2008, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Maar ik moet stoppen met computeren
Welterusten allemaal
weltrusten lieve plank
Advertentie
Oud 08-06-2008, 20:33
Verwijderd
Er staat een smiley in je post. In de quote!
Oud 08-06-2008, 20:33
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Je bent niet zo van de admin meets, nee?
Nooit van gekomen, nee.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 08-06-2008, 20:34
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Maar ik moet stoppen met computeren
Welterusten allemaal
Slaaplekker!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2008, 20:34
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik wel.



Dat heb ik heel erg sterk met mails, echt raar is dat.
Waarom Neko? Zo boeiend is het niet
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-06-2008, 20:35
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Jaeger, hoe gaat het eigenlijk met je overlevingstocht met de paar euro's?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 08-06-2008, 20:35
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Waarom Neko? Zo boeiend is het niet
Vrouwen & Lingerie = <3
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2008, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Er staat een smiley in je post. In de quote!
dat telt natuurlijk niet, sukkel hehehe

oew... eigenlijk zou ik ook geen hehe en haha en hihi moeten gebruiken... hmzzzz
Oud 08-06-2008, 20:36
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
En dus ook geen hmzzz
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2008, 20:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Vrouwen & Lingerie = <3
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-06-2008, 20:37
Verwijderd
Oh, ik had voor vandaag nog eten dus ben de deur niet uit geweest. Als ik echt in geldnood kom, kan ik nog twee lege kratten en wat losse flesjes inleveren.
Oud 08-06-2008, 20:37
Verwijderd
poep, neko. je hebt gelijk. ik denk dat dit nog heel vervelend gaat worden.
Oud 08-06-2008, 20:38
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Oh, dat is te doen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 08-06-2008, 20:38
Verwijderd
Hee neko dat wist ik niet
Oud 08-06-2008, 20:39
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hee neko dat wist ik niet

__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2008, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Lal, het was een DK meet.

Al heb ik geloof ik toestemming om bij hem op kantoor m'n werk te doen als ik dat zou willen.
Oh hahaha, kut. Ja, dan had ik best kunnen komen, alleen wist ik niet van het bestaan van die meeting af dus ja. HELAAARRSCHHH want hij komt vast nooit meer naar een meeting.

Citaat:
Het was een DK-meet.

Als ik het niet vergeet, doe ik het.
Omg, geniaal. Ik ga je er aan herinneren, hoor! Nu nog zorgen dat ik tegen die tijd ook een kijkje mag nemen op Admin en dan kan ik in vrede rusten. (a) Omg, deja-vu. Volgens mij heb ik al ooit zo'n soort gesprek gehad en volgens mij was het nog met jou ook. Hahaha, van dat herinneren komt vast weinig terecht, gok ik zo

Citaat:
weet je wat pas echt moeilijk is? geheel zonder smilies te posten. soms stuur ik smsjes of mails en dan weet ik echt niet meer hoe je dat doet zonder je intenties te verduidelijken met die rare dingen
Hahaha, ik teken soms smilies bij brieven. En in m'n aantekeningen bij college. En soms vind ik in het echte leven dat wat ik wil zeggen duidelijker zou zijn met een bepaalde smiley. Zoals de :engerd: ofzo, die kun je moeilijk gaan zitten nadoen in een gesprek, dat komt heel anders over dan je bedoelt. Ik mis smilies in het echte leven soms even vaak als gezichtsuitdrukkingen op het internet
Oud 08-06-2008, 20:40
Verwijderd
Nou, ik ben net eventjes overgeschakeld om het te beoordelen, en ik vond het weinig spannend.
Oud 08-06-2008, 20:40
Verwijderd
Nee echt niet! Ik dacht trouwens dat je een vriend had en babies met hem wilde enzo Of trek ik alweer foute conclusies.
Oud 08-06-2008, 20:40
Verwijderd
ik ga even eten. dag.
Oud 08-06-2008, 20:41
Verwijderd
Dag *zwaai*
Oud 08-06-2008, 20:41
Verwijderd
Citaat:
dat telt natuurlijk niet, sukkel hehehe

oew... eigenlijk zou ik ook geen hehe en haha en hihi moeten gebruiken... hmzzzz
Waarom mag 'haha' niet?
Oud 08-06-2008, 20:41
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Nee echt niet! Ik dacht trouwens dat je een vriend had en babies met hem wilde enzo Of trek ik alweer foute conclusies.
Er is ook een middenweg.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2008, 20:41
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Nou, ik ben net eventjes overgeschakeld om het te beoordelen, en ik vond het weinig spannend.
Het is ook niet spannend. Maar het zijn wel vrouwen in lingerie.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2008, 20:42
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Omg, geniaal. Ik ga je er aan herinneren, hoor! Nu nog zorgen dat ik tegen die tijd ook een kijkje mag nemen op Admin en dan kan ik in vrede rusten. (a) Omg, deja-vu. Volgens mij heb ik al ooit zo'n soort gesprek gehad en volgens mij was het nog met jou ook. Hahaha, van dat herinneren komt vast weinig terecht, gok ik zo
De kans zal klein zijn dat het mag. Ik kan het me niet meer herinneren in ieder geval.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 08-06-2008, 20:42
Verwijderd
Citaat:
ik ga even eten. dag.
Goed plan. Ik heb al de hele dag zin in pesto(??) dus ik ga even een broodje pesto maken, .
Oud 08-06-2008, 20:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hm. dat had best in 1 post gepast.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2008, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Er is ook een middenweg.
Ja daarom had ik het over de conclusies Maar wel interessant om te weten
Oud 08-06-2008, 20:43
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Hm. dat had best in 1 post gepast.
Dat heb ik ook altijd, nadat ik er een paar achter elkaar heb.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 08-06-2008, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Het is ook niet spannend. Maar het zijn wel vrouwen in lingerie.
Ik kreeg het er ook niet echt warm van, .
Oud 08-06-2008, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook altijd, nadat ik er een paar achter elkaar heb.
Ik vind het altijd sullig als ik er twee achter elkaar heb Net of ik niet kan wachten tot er iemand terugpraat of zo en dan nog maar wat post
Oud 08-06-2008, 20:45
Verwijderd
Citaat:
De kans zal klein zijn dat het mag. Ik kan het me niet meer herinneren in ieder geval.
Hmm, dan was het iemand anders, maar wel op DK. Misschien was het niet eens een gesprek trouwens, maar zat ik gewoon te klagen over dat ik op Admin wilde.
Oud 08-06-2008, 20:46
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Hmm, dan was het iemand anders, maar wel op DK. Misschien was het niet eens een gesprek trouwens, maar zat ik gewoon te klagen over dat ik op Admin wilde.

Heel spannend is het niet. Er bestaan trouwens wel toffe screenshots, die een verkeerd beeld geven. Ik zal het eens opzoeken.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 08-06-2008, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het altijd sullig als ik er twee achter elkaar heb Net of ik niet kan wachten tot er iemand terugpraat of zo en dan nog maar wat post
Ik heb er soms drie achter elkaar en dan post ik van 'VIER OP EEN RIJ', alleen ben ik dan altijd nét te laat waardoor het er helemaal geen vier op een rij zijn. Dus dan wis ik die post maar weer heel snel.
Oud 08-06-2008, 20:47
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dat heb ik ook altijd, nadat ik er een paar achter elkaar heb.
ik ook, maar op het moment dat ik het bedenk, is het al te laat. En ik ben meestal te lui om het te verbeteren

Citaat:
Ja daarom had ik het over de conclusies Maar wel interessant om te weten
Zo interesant is dat toch niet?

Citaat:
Ik kreeg het er ook niet echt warm van, .
Ik ook niet. Maar het blijven vrouwen in lingerie.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2008, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er soms drie achter elkaar en dan post ik van 'VIER OP EEN RIJ', alleen ben ik dan altijd nét te laat waardoor het er helemaal geen vier op een rij zijn. Dus dan wis ik die post maar weer heel snel.
Hahaha
Citaat:
Zo interesant is dat toch niet?
Waarom niet?
Oud 08-06-2008, 20:50
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Waarom niet?
Weetikveel, ik zie er niet zoveel interesants in. Maar dat kan aan mij liggen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2008, 20:50
Verwijderd
Citaat:

Heel spannend is het niet. Er bestaan trouwens wel toffe screenshots, die een verkeerd beeld geven. Ik zal het eens opzoeken.
Haha, ik denk dat ik die weleens gezien heb. Van ene Forumhacker die daar zat te posten, right? En nog eentje die door een fb gemaakt was, geloof ik. Ik heb ze zelfs nog ergens op m'n pc staan. Maar als er nieuwe zijn dan wil ik ze wel zien natuurlijk. (a) Waarom geven ze een verkeerd beeld?

Héél lang geleden, in 2003 ofzo, hadden ze voor 1 april Admin opengegooid. Toen was de boel net gepruned, dus alle oude topics waren weg en ze hadden heel veel nieuwe topics gemaakt die ook een heel verkeerd beeld gaven van Admin. In die tijd stond Admin ook nog gewoon in de index, dus toen het opengegooid werd duurde het niet lang voor een lid er toevallig op klikte. Nja, toen stond Onzin binnen drie minuten vol met 'OMGAWD HET FORUM IS KAPOT IEDEREEN KAN OP ADMIN' en iedereen ging gelijk heel panisch alles lezen en overal screenshots van maken. Alleen bleek het toen dus een 1-april-grap. Ghu.
Oud 08-06-2008, 20:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mjuh op onzin worden die screens nog weleens gepost.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-06-2008, 20:52
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2008, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Weetikveel, ik zie er niet zoveel interesants in. Maar dat kan aan mij liggen.
Ik vind het altijd fascinerend omdat ik het moeilijk vind voor te stellen dat je beide geslachten zo aantrekkelijk vindt dat je (los van weetikveel rondsletten) echt een relatie met beide zou kunnen hebben.
Oud 08-06-2008, 20:54
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Deze is bijvoorbeeld van WolterB:
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 08-06-2008, 20:56
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Haha, ik denk dat ik die weleens gezien heb. Van ene Forumhacker die daar zat te posten, right? En nog eentje die door een fb gemaakt was, geloof ik. Ik heb ze zelfs nog ergens op m'n pc staan. Maar als er nieuwe zijn dan wil ik ze wel zien natuurlijk. (a) Waarom geven ze een verkeerd beeld?

Héél lang geleden, in 2003 ofzo, hadden ze voor 1 april Admin opengegooid. Toen was de boel net gepruned, dus alle oude topics waren weg en ze hadden heel veel nieuwe topics gemaakt die ook een heel verkeerd beeld gaven van Admin. In die tijd stond Admin ook nog gewoon in de index, dus toen het opengegooid werd duurde het niet lang voor een lid er toevallig op klikte. Nja, toen stond Onzin binnen drie minuten vol met 'OMGAWD HET FORUM IS KAPOT IEDEREEN KAN OP ADMIN' en iedereen ging gelijk heel panisch alles lezen en overal screenshots van maken. Alleen bleek het toen dus een 1-april-grap. Ghu.
<3
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 08-06-2008, 20:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik vind het altijd fascinerend omdat ik het moeilijk vind voor te stellen dat je beide geslachten zo aantrekkelijk vindt dat je (los van weetikveel rondsletten) echt een relatie met beide zou kunnen hebben.
Ja, dat kan.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-06-2008, 20:57
Verwijderd
Schweinsteiger, bahbahbah.
Oud 08-06-2008, 20:57
Verwijderd
Haha paranoide echt
Oud 08-06-2008, 20:58
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Deze is bijvoorbeeld van WolterB:
[afbeelding]
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 08-06-2008, 20:59
Verwijderd
Hoe kun je zo'n afbeelding zo groot maken dat ie leesbaar is Ik kan m niet lezen als ik m maximaliseer /noob
Oud 08-06-2008, 21:00
Verwijderd
"Welke forumbazen moeten elkaar nog doen, deel 5", .
Oud 08-06-2008, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Hoe kun je zo'n afbeelding zo groot maken dat ie leesbaar is Ik kan m niet lezen als ik m maximaliseer /noob
Als je er met je muisaanwijzer boven gaat hangen krijg je als het goed is een vergrootglas.
Oud 08-06-2008, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Deze is bijvoorbeeld van WolterB:
[afbeelding]
Ohooooooooo, die kende ik nog niet Gaaf. Haha ik moet echt fb worden van een subforum. Inval-fb, als er iemand een maand op vakantie is, zodat ik het niet heel lang hoef te doen. Maar lang genoeg om alles op Admin te lezen en daar heel mysterieus over te gaan doen tegen iedereen en dingen te zeggen als 'It was everything I expected.. And less.' en te giechelen om de banmans van mensen.

Op de fora van Something Awful hebben ze een hall of shame, daar komen alle gebande leden in met de reden erbij. Dat is echt gaaf om te lezen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58.