29-03-2003, 17:47 | |
Ik zat dit topic even helemaal door te lezen.
Ten eerste, hij werd steeds harder Ten tweede, waar ik nu ook kom, gaat ik aandachtig om me heen zitten kijken of er iemand aan het masturberen is. Het schijnt nogal populair te zijn om het in het openbaar te doen. Snow (die zich ook wel eens aftrekt in de schuur omdat die een hoger plafond heeft)
29-03-2003, 18:02 | |||
Citaat:
Citaat:
Ikzelf heb eigenlijk niet zo'n vreemde plaatsen. Het wazigste is denk ik in een sauna in een zwembad
29-03-2003, 18:10 | |
[QUOTE]Hypochondriac schreef op 29-03-2003 @ 18:02:
[B]In het pashokje van een kledingzaak Dat is wel een vreemde plaats volgens mij. Ben je daar ook klaargekomen? Ja, ook lekker klaargekomen! Gewoon zalig die kick! ([SIZE=1] het was in de h&m)
29-03-2003, 18:18 | ||
Citaat:
Je moet wel een beetje discreet blijven hé! Ik zat daar natuurlijk niet de hele winkel onder te roepen en te kreunen hé! ! Je moet je een beetje in houden gé!
30-03-2003, 03:17 | |
heb ooit boek gelezen van Tom Lanoye, waarin hij in een aantal bladzijden beschrijft hoe en waar je het allemaal kunt doen. De mooiste was wel gewoon thuis, op je kamer. Vlak voor etenstijd. Als dan je moeder onder aan de trap roept dat het eten klaar is, naar waarheid roepen "Ik kom!"
|
31-03-2003, 22:26 | ||
Citaat:
Ooit eens gehad dat ik mijn zwembroek niet goed had aangedaan een heel eind geleden toen ik 12 was (je begrijpt wat ik bedoel) Paar meiden hadden dat gezien toen ik uit het kleedhok kwam, vertelden ze me heel wat jaren later Stom grappig gvd
01-04-2003, 09:20 | ||
Citaat:
|
01-04-2003, 13:51 | |
* lacht* ... k las dit topic al een jaar terug ofzow .. vet cool
uhmmz... maar goed waar ikke... al eens dat soort activiteiten heeft uitgehaald: - bos - bad - bed - tegen die harde water stralen in zwembad in spanje.. (tip) - toilet in hotel - toilet op school - achter de pc -achter de tv - openbaar toilet -strand - zwembad
08-05-2003, 13:38 | |
Jezus, ben ik de enige die het nu een klein beetje triest vind?
Als ik in het bos ben, een bergtop of in de trein zit is toch het laatste waar ik aan denk 'goh, hier zou iemand zich nou weleens gerukt kunnen hebben'.
08-05-2003, 13:47 | ||
Citaat:
En sterker nog.. hoe heb je dit topic dan gevonden? Gezocht op bevredigt?
08-05-2003, 13:49 | ||
Citaat:
Nee, maar om even antwoord op je vraag te geven, ten eerste sorry voor de up, ik wist niet dat dit topic al zo oud was. Niet op gelet. Ten tweede: ik zocht op posts van een user hier, en toen vond ik deze dus.
08-05-2003, 16:09 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
11-05-2003, 10:25 | ||
Citaat:
en voor mezelf... hm... heb nog nooit iets anders dan bed en bad gedaan, geloof ik...
11-05-2003, 17:34 | |
Gekomen
- Bed - Douche - Hotelkamer - Openbaar Toilet - Camping Douche ( Betrapt door zo'n jochie van 13 die over de muur aant gluren was ) - Pc Niet gekomen - Bos - Trein En ik vind het ook wel eens leuk om lekker spannend te smsen, daar kun je ook ongelofelijk van klaarkomen, geloof me maar Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 17:42. |
|
|