Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2010, 10:34
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik denk aan de ene kant dat als freezer wolf is hij wel was geinstrueerd door zijn medewolven over op wie hij zogenaamd moest stemmen. Aan de andere kant is extreem noobgedrag mogelijk ook een afleidingsmanoeuvre..maar zijn oepsie moest ik eerder stemmen actie heeft wel erg de aandacht op hem gevestigd, en dat is niet zo handig als je wolf bent. Hij kan dan alsnog een slechte rol hebben (verrader of evilziener), want dan krijgt hij geen instructies van meer ervaren handlangers. Maar in die rollen denk ik dat hij niet heel schadelijk is en zich wellicht zou kunnen verspreken in ons voordeel.
Gewoon wachten op een fout aan zijn kant, hij lijkt me als verrader niet veel last geven, als evilziener ook niet en nog minder als wolf.
__________________
Wat een briljante deductie!
Advertentie
Oud 03-02-2010, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Gewoon wachten op een fout aan zijn kant, hij lijkt me als verrader niet veel last geven, als evilziener ook niet en nog minder als wolf.
Ja, maar dat iemand geen 'last geeft' is natuurlijk geen reden om hem er daarom maar in te houden. Vooral als hij een slechte functie heeft.

Dit voelt een beetje alsof je hem er per sé in wilt houden.
Oud 03-02-2010, 10:55
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Het lijkt mij verstandig om eerst naar wolven te jagen die wat ervarener zijn. Er is op het moment geen hard bewijs tegen hem, behalve dat hij een noob is. Als er voor morgen geen sterke argumenten zijn tegen iemand anders stem ik op hem, maar anders vind ik het onnodig om een (misschien wel) dorpeling op te hangen alleen omdat hij irritant is.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 03-02-2010, 12:52
Verwijderd
Ik ga lekker wel hem stemmen en iedereen die hem vrijpleit, is verdacht.
Oud 03-02-2010, 12:55
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik ga lekker wel hem stemmen en iedereen die hem vrijpleit, is verdacht.
Waarom? Er hij is op geen manier verdacht?
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 03-02-2010, 12:57
Verwijderd
Omdat hij ons tegenwerkt.
Oud 03-02-2010, 12:59
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Omdat hij een noob is, dat zegt niet gelijk dat hij verdacht zou moeten zijn.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 03-02-2010, 13:10
Verwijderd
Begrijpend lezen is niet zo moeilijk. Ik moet gaan. Ayo.
Oud 03-02-2010, 13:11
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
O, dit is echt Weerwolfen! Dat doen wij heel vaak met mijn vriendengroep.

Sorry voor de offtopic post, moest het even kwijt. :')
Oud 03-02-2010, 13:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Het lijkt mij verstandig om eerst naar wolven te jagen die wat ervarener zijn. Er is op het moment geen hard bewijs tegen hem, behalve dat hij een noob is. Als er voor morgen geen sterke argumenten zijn tegen iemand anders stem ik op hem, maar anders vind ik het onnodig om een (misschien wel) dorpeling op te hangen alleen omdat hij irritant is.
Het argument is niet dat hij noob is of dat hij irritant is, maar dat hij geen goede speler is. Zolang er geen goede redenen zijn om mensen te verdenken van wolf zijn kun je beter slechte dan goede spelers eruit werken, lijkt me.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-02-2010, 13:36
Verwijderd
Weetje wat het is. Er zijn nog weinig verdenkingen. Maar Freezer is wel een instabiele factor. Als er na de eetronde nog steeds minder verdenkingen komen zal je toch iets moeten. En dan stem ik er liever een slechte instabiele speler uit dan een goede speler die misschien nog iets kan betekenen.

Maargoed even rustig kijken naar het stemlijstje.
Fizzle-fluffy
Archont
Bretlow
kleinmeisje
JasperJD
Allure

Freezer (misschien)

Allure
VeGs
Sann
Tink
Mr Soija

Sann
Severus

Biertank 52
Paranoide
Abzg

Freezer
Uice
Absinthe
Barabas

Mr Soija
Fizzle-fluffy

Abzg
Katje

JasperJD
Batave

Absinthe
Siorin

Paranoide
Biertank

Ontzettend veel eenstemmers. Een aantal 2 en 3 stemmers.
Je kan er weinig uit halen. Ik heb daarbij nog niet alle post en redenen doorgelezen waarom iemand op iemand stemt. Maar dit zal ik pas doen ná de eetronde.

Ik vind hierbij Freezer de meest labiele factor. Daarnaast vind ik Biertank geen fijne speler, maar dit is misschien persoonlijk, maar alle spellen kan je geen hoogte van hem krijgen dan doet hij weer of hij wolf is dan weer niet. Hij voegt daarbij niet veel toe.

Het is tot nu toe wachten op de eetronde en dan alles nog rustig bekijken en alle redenen voor stemmen door te lezen.
Oud 03-02-2010, 13:55
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Toen je galg zei moest ik aan galgje denken.
Deze reactie duid heel duidelijk op het feit dat hij het spel niet erg serieus neemt. En ik heb geen behoefte aan mensen die niet serieus mee willen spelen dus volgende ronde ga ik voor hem.
__________________
Yoloswag 420
Oud 03-02-2010, 15:01
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Deze reactie duid heel duidelijk op het feit dat hij het spel niet erg serieus neemt. En ik heb geen behoefte aan mensen die niet serieus mee willen spelen dus volgende ronde ga ik voor hem.
Ik ben het met je eens. Dit slaat echt nergens op, als hij de spelregels goed had gelezen en tenminste één spel (dat lijkt me toch handig als je mee wilt doen), dan had hij ook niet zo raar gedaan over zijn stem. Hij heeft toch gezien wat er met Fizzle gebeurde na één kleine opmerking, dan pas je wel op je woorden lijkt me. En dan naast dat je raar doet over je stem posten 'haha galgje' als mensen je willen ophangen, dat is echt gewoon tenenkrommend. Hij verpest zo de kans die we hem geven om goed mee te doen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 03-02-2010, 16:52
Verwijderd
Ik hang ook nog steeds Freezer het liefst op, hoor. Inderdaad omdat hij de meest labiele factor is, en er nog niet heel duidelijke andere verdachten zijn wat mij betreft, en daarnaast is hij niet alleen irritant, maar ook lastig, omdat je geen idee hebt wat er van zijn stem waar is (of hij nou wolf of dorpeling is, volgens mij begrijpt ie er gewoon niets van en ik vraag me dus af of hij überhaupt stemt) en daarmee verpest hij de stemlijstjes omdat je niet op hem kan rekenen. Dus is ie ook een last.
Oud 03-02-2010, 16:54
Verwijderd
Weetje wat het ook is. Stel hij is een goede functie dan hebben we helemaal NIKS aan hem. Gelukkig kan de leerling hem dan overnemen

Mijn stem zal ook hoogstwaarschijnlijk naar Freezer gaan.
Oud 03-02-2010, 16:55
Verwijderd
Ook dat nog eens een keer ja.
Oud 03-02-2010, 18:47
Verwijderd
Als Freezer wel wolf is, of verrader, doen we de wolven wel een erg groot plezier.
Oud 03-02-2010, 18:48
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Het lijkt me duidelijk dat ik bij de volgende ronde ook op Freezer ga stemmen, want doelbewust mijn met bloed, zweet en tranen gemaakte stemlijstjes verneuken vat ik natuurlijk niet licht op. Voor de rest natuurlijk voor de al in den treure genoemde redenen, en dan vooral om die goeie van Archont: áls hij een goede functie heeft, kan de leerling zijn functie zo overnemen. Persoonlijk denk ik echter dat Freezer ofwel echt een n00b is, of een dorpeling; in dat laatste geval heeft hij misschien net als Fizzle-fluffy gewoon geen zin om het spel als dorpeling te spelen. Of hij is de jager en wil al zo snel mogelijk iemand kunnen afschieten, dan heeft hij zijn pleziertje al gehad en hoeft hij geen tijd te verdoen aan actief deelnemerschap (lees: lange theorieën lezen en actief meediscussiëren). Hoe dan ook is een ongemotiveerde speler niet gewenst in dit spel.

Wel vind ik het een nadeel dat we het de wolven nu wel gemakkelijk maken. Nu is dat gelukkig nog niet zo erg, omdat we in een vroeg stadium van het spel zitten. Maar het lijkt me duidelijk dat als iedereen en masse op Freezer gaat stemmen, de wolven zich natuurlijk nog gemakkelijker kunnen verstoppen tussen die massa mensen. Met als resultaat: dan hebben we straks na de hangronde Freezer er wel uit, maar zullen we niet zoveel uit de stemlijst van hangronde #2 kunnen halen en zijn we dus amper een stap verder. Maar dat is dan een offer dat we moeten brengen: we moeten er immers niet aan denken om een speler als Freezer er in een later stadium en in het heetst van de strijd er nog in te hebben, want dan laat hij het afweten in tijden van nood. Dus beter nu opruimen dan later.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 03-02-2010, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Wolf in je hoofd.

Verdacht. Opkomen voor een ander.

Absinthe vertrouw ik ook nog steeds niet.
Ik verdedig niemand. Gewoon overal verdenkingen rondstrooien is verdachter.
Oud 03-02-2010, 19:32
Verwijderd
Zeggen dat we hem niet moeten ophangen, noem ik opkomen.
Oud 03-02-2010, 19:53
Verwijderd
Ik ga de komende ronde ook voor Freezer. Niet zozeer omdat hij verdacht is, maar omdat hij inderdaad 't spel verstoort en het moeilijker maakt voor de dorpelingen, omdat we op deze manier niets hebben aan de stemlijstjes. Voor mij is het bijvoorbeeld nog steeds niet duidelijk of hij nou gestemd heeft of niet, en hoewel het 't hem meerdere keren is gevraagd heeft hij er nog steeds geen opheldering over gegeven. Nu maakt dat nog niet zoveel uit, maar we kunnen 't niet riskeren dat hij dat in een later stadium van het spel blijft doen. Dus, hopla, kans gehad. Aan de galg ermee.

Al hoop ik eigenlijk dat de wolven 'm hebben opgegeten, want het is natuurlijk wel een beetje zonde van de stemronde. Die wordt op deze manier een beetje verspild.
Oud 03-02-2010, 21:01
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
JasperJD kon niet stoppen met denken. Terwijl hij met de rest van het team naar de jet rende dacht hij steeds aan fizzle-fluffy. Hij had haar nog gewaarschuwd! Hoe kon ze zo stom zijn geweest? JasperJD kon ondanks zijn verdriet om fizzle-fluffy een glimlach niet onderdrukken. Fizzle was altijd al nonchalant en lichtdenkend geweest.

“Kop op Jasper!” klonken verschillende stemmen in de communicator van Jasper.



Inmiddels waren ze al in de jet en JasperJD had zijn positie achter het stuur ingenomen.
“Wat zou hij nu weer van plan zijn?” zei Absinthe, tegen niemand in het bijzonder.

“Geen idee, maar aan zijn afleidingsmanoeuvre te zien is hij iets groots van plan. We zullen de hulp van VeGs en Katje hard nodig hebben.” zei Uice bedenkelijk. “Siorin, Allure en Abzg zullen natuurlijk ook mee willen, maar daar zijn ze jammer genoeg niet klaar voor. Met het verlies van Fizzle-fluffy hebben we alle hulp hard nodig.”

Bij het horen van de naam VeGs kreeg JasperJD rilling over z’n lijf. Het was algemeen bekend dat hij een oogje had op Fizzle en het was ook algemeen bekend dat Fizzle niets met hem wilde. JasperJD vervloekte zichzelf dat hij nooit toenadering had gezocht tot Fizzle.



“Gebruik je krachten wijs en pas goed op elkaar.” zei Barabas tegen zijn beschermelingen. “Pas vooral goed op deze drie.” vervolgde hij, wijzend naar Siorin, Allure en Abzg. “Ik weet dat je het nog niet verstandig vindt om ze mee te nemen, maar je zult ze nodig hebben.” zei Barabas stilletjes tegen Uice.
Uice knikte stijfjes zijn hoofd. “Kom op! Opschieten, we moeten Biertank tegenhouden voordat hij zijn plan kan uitvoeren!” riep hij tegen de anderen. Wat dat plan ook mag zijn, dacht hij in zichzelf.
Ze stapten met z’n zevenen in de jet, Uice, VeGs, Absinthe, Katje, Siorin, Allure en Abzg. JasperJD zat al achter het stuur en Mr Soija was onderweg uit het vliegtuig gesprongen om poolshoogte te nemen op de vliegbasis. Nadat iedereen in de jet was gestapt steeg de jet met verbazingwekkende snelheid op en vloog nog sneller weg, de horizon achterna.

“Oh, Biertank, wanneer geef je het toch eens op?” zei Barabas zachtjes. Nadat hij nog een tijdje de X-men had gevolgd met z’n gedachten keerde hij zich om en beval de nieuwsgierige studenten die bij het raam naar buiten stonden te kijken terug te keren naar hun kamers.



“Zo te zien zijn ze er met z’n allen. Blijkbaar hadden we Toddish en Sann niet genoeg pijn gedaan, want ze staan de legerbasis te bewaken, alsof ze niet een uur geleden in elkaar zijn geslagen. Bretlow staat bij de ingang.” meldde Mr Soija de mutanten in de naderende jet. “Biertank is samen met Paranoide, Freezer en Severus binnen de legerbasis. Uice, wat ben je van plan?”

“Ik ga samen met VeGs, Absinthe, JasperJD en Mr Soija naar binnen nadat Katje, samen met Siorin, Allure en Abzg de bewakers heeft uitgeschakeld.” zei Uice kalm. “JasperJD, als je zou willen landen?”
“Natuurlijk.” antwoordde JasperJD, hij had z’n gedachten van Fizzle afgehaald en concentreerde zich nu volledig op het gevecht dat ging komen.

Nadat ze geland waren legden de drie zusters hun handen op de schouders van Katje en samen liepen ze door de muren van de jet naar buiten. Ze waren een paar kilometer van de legerbasis geland maar ook dat was geen probleem. Met haar nieuw aangeleerde kracht ‘phasete’ Katje rechtstreeks naar de ingang van de legerbasis, vlak voor de neus van Bretlow die geschrokken achteruit deinsde.

De zusjes wachtten niet tot Bretlow hersteld was maar begonnen meteen met hun psionische aanval op de reus voor hen. Mentaal bundelden ze hun krachten en stuurden een enorme kanonskogel van psionische energie rechtstreeks op het hoofd van Bretlow. Vlak nadat Bretlow de ijzeren ingang van legerbasis had verwoest doordat hij er tegenaan werd geblazen was stond Katje al naast hem. Ze raakte Bretlow lichtjes met haar vingers en weg waren ze. Katje nam Bretlow met zich mee naar het midden van de meters dikke muur van de legerbasis. Daar liet ze hem los en phasete net op tijd terug om Toddish en Sann aan te zien komen rennen.

“Waar is Bretlow? Waar is hij!” schreeuwde Sann terwijl ze, met haar twee zwaarden naar voren gestoken, op de zusters afsprong.
Toddish liet een onmenselijke brul horen en sprong op Katje af.
Zowel Sann als Toddish keken verward om hun heen. Noch Katje, noch de zusters waren ergens te bekennen.
“AAARGHH!” schreeuwde Toddish terwijl hij verwilderd om zich heen keek. Sann liet haar zwaarden voor geen moment zakken en keek om zich heen.



“Er wordt gevochten buiten!” riep Paranoide. “Laat me gaan! Bretlow is al dood en het ziet er niet naar uit dat die twee sukkels tegen een paar meisjes op kunnen!”
“Je hebt gelijk, ga, maar kom snel terug.” zei Biertank tegen Paranoide, maar die hoorde hem al niet meer, ze was al bijna bij de deur.
“Lompe klungel!” siste Paranoide terwijl ze over de omgevallen deur stapte. Ergens links van haar kon ze vaagjes het hart van Bretlow horen kloppen. Ik zal je missen, dacht Paranoide terwijl ze naar buiten stapte om de verwarde Toddish en Sann te zien.

“Stel je niet zo aan!” schreeuwde Paranoide naar Toddish en Sann die op het moment dat ze iemand hoorden aankomen geschrokken achteruit sprongen. “Ik ben het maar. Let liever op waar die verdorde mutanten heen zijn!”

“Dat had ze niet moeten zeggen” dacht Abzg.
“Totaal niet.”
“Kom, we laten haar voelen hoe het voelt om verdord te zijn.”
zei Allure mentaal tegen haar zusjes.
Ze keken Katje aan en die knikte. Katje verplaatste zichzelf en de drie meisjes en na een miljoenste van een seconde stonden ze met z’n vieren weer boven de grond. Met z’n drieën riepen de zusters een illusie op die speciaal bedoeld was voor Toddish en Sann. Hoewel Toddish met z’n zintuigen beweging onder de grond had kunnen waarnemen was hij te laat om er iets aan te doen. Hij bevond zich al in een gevecht met Uice en Mr Soija, tenminste dat was wat hij dacht.
Paranoide kon niet eens een vloek uitbrengen en ze was al dood. Een mentale aanval van drie geïrriteerde zusters en een fysieke klap op haar hoofd van Katje kon zelfs Paranoide niet overleven.

1. Mr Soija
2. Paranoide (tovenaar)
3. Bretlow (dorpeling)
4. Biertank 52
5. Archont
6. Katje
7. Tink*
8. Allure
9. Absinthe
10. Freezer
11. Uice
12. JasperJD
13. Siorin
14. Abzg
15. Batave
16. Barabas
17. sann
18. fizzle-fluffy (dorpeling)
19. kleinmeisje
20. Severus
21. VeGs
22. Toddish

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
paars = gestorven uit liefdesverdriet


Paranoide werd opgegeten door de wolven. Zij was tovenaar en geliefde van Bretlow. Bretlow stierf uit liefdesverdriet.

De dorpelingen hebben morgen tot 20.30 de tijd om wraak te nemen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 04-02-2010 om 20:09. Reden: Typo's :o
Oud 03-02-2010, 21:05
Verwijderd
Lijkt me een goede uitslag, wel twee goede functies weg, maar de geliefden eruit en de leerling is tovenaar
Oud 03-02-2010, 21:05
Verwijderd
Nou, geliefdes kwijt en de leerling is van ons.
Oud 03-02-2010, 21:05
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Nou zeg, de wolven hebben heel veel geluk gehad. Gelukkig hebben we de leerling nog, die is nu tovenaar geworden.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 03-02-2010, 21:05
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Mooie uitslag geen verspil van de leerling.
Oud 03-02-2010, 21:05
Verwijderd
Nice, viervoudige GMTA
Oud 03-02-2010, 21:06
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Freezer gaat het voor mij dus worden
Oud 03-02-2010, 21:08
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Oh, gelijk die twee eruit
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 03-02-2010, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Nou zeg, de wolven hebben heel veel geluk gehad. Gelukkig hebben we de leerling nog, die is nu tovenaar geworden.
Overdreven smiliegebruik, *noteert*.

Citaat:
Nice, viervoudige GMTA
Oud 03-02-2010, 21:10
Verwijderd
Dat is ook het leuke aan het systeem dat de eerste dode cupido is, je weet dan dus altijd meteen wie de geliefden heeft gekozen Ik wist gewoon dat Fizzle Para als een der geliefden zou kiezen, I KNEW IT.
Oud 03-02-2010, 21:14
Verwijderd
Ehm, we zijn 2 mensen kwijt en toch is iedereen redelijk positief? *snapniet*



Ik weet nog niet of ik morgen op Freezer ga stemmen, hoop iemand te vinden die 'verdachter' is, wil er niet nog meer dorpelingen uit hebben.
Oud 03-02-2010, 21:16
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Geliefden zijn ook tegen de dorpelingen.
Oud 03-02-2010, 21:16
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Omdat de geliefden heel gevaarlijk zijn als tegenspelers
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 03-02-2010, 21:22
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Overdreven smiliegebruik, *noteert*.
Pffft.

Mensen, voor de duidelijkheid: bij het maken van mijn stemlijstjes tel ik doorgaans de stemmen die vermeld zijn tijdens de hangronde. Als je dus tijdens de eetronde gezegd hebt op een bepaald persoon te stemmen, vermeld je stem a.j.b. dan nu nog eens een keer. Mochten mensen dat te veel werk vinden en liever hebben dat ik al begin met tellen bij de eetronde, laat het dan weten. Normaal hoef ik dat niet te zeggen/vragen, maar omdat er al zoveel mensen zeiden op Freezer te stemmen tijdens de eetronde, vind ik het een beetje een twijfelgeval.

Ik stem bij deze dus op Freezer, zoals ik al eerder had gezegd.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 03-02-2010, 21:23
Verwijderd
Nou dat scheelt mij ook weer een zorg

Maar goede uitslag, leerling pakt tovenaar over

@Katje, hier had ik ook al aan gedacht ja. Fizzle is af en toe helemaal gek van Para dus had zoiets wel gegokt. Als bv flyaway in het spel had gezeten was zij geliefde geweest.

Hmm, nu even het verhaal lezen en rustig kijken of er een andere keuze is dan freezer.
Oud 03-02-2010, 21:25
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Hmm, nu even het verhaal lezen en rustig kijken of er een andere keuze is dan freezer.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 03-02-2010, 21:25
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Pffft.

Mensen, voor de duidelijkheid: bij het maken van mijn stemlijstjes tel ik doorgaans de stemmen die vermeld zijn tijdens de hangronde. Als je dus tijdens de eetronde gezegd hebt op een bepaald persoon te stemmen, vermeld je stem a.j.b. dan nu nog eens een keer. Mochten mensen dat te veel werk vinden en liever hebben dat ik al begin met tellen bij de eetronde, laat het dan weten. Normaal hoef ik dat niet te vragen, maar omdat er al zoveel mensen zeiden op Freezer te stemmen, vind ik het een beetje een twijfelgeval.

Ik stem bij deze dus op Freezer, zoals ik al eerder had gezegd.
Ik denk dat iedereen nog wel ziet als hij/zij niet in het lijstje staat verder hoop ik dat je mijn stem na de uitslag wel gezien hebt?
__________________
Yoloswag 420
Oud 03-02-2010, 21:28
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
@Katje, hier had ik ook al aan gedacht ja. Fizzle is af en toe helemaal gek van Para dus had zoiets wel gegokt. Als bv flyaway in het spel had gezeten was zij geliefde geweest.
Hieruit kunnen we wel afleiden dat tenminste één van de wolven goed bekend is met Fizzle-fluffy en haar vriendjespolitiek, en dus al meerdere spellen gespeeld heeft en dus een ervaren wolf is. Maar goed, met de deelnemerslijst van dit spel is de kans sowieso aanzienlijk dat we meerdere ervaren wolven hebben.

Citaat:
verder hoop ik dat je mijn stem na de uitslag wel gezien hebt?
Ja, natuurlijk. Ik mag veel dingen zijn, maar niet stekeblind.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 03-02-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Hieruit kunnen we wel afleiden dat tenminste één van de wolven goed bekend is met Fizzle-fluffy en haar vriendjespolitiek, en dus al meerdere spellen gespeeld heeft en dus een ervaren wolf is. Maar goed, met de deelnemerslijst van dit spel is de kans sowieso aanzienlijk dat we meerdere ervaren wolven hebben.
Of een doorgewinterde WSZ'er, want die zal hebben geweten van de aanbidding.
Oud 03-02-2010, 21:30
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Hieruit kunnen we wel afleiden dat tenminste één van de wolven goed bekend is met Fizzle-fluffy en haar vriendjespolitiek, en dus al meerdere spellen gespeeld heeft en dus een ervaren wolf is. Maar goed, met de deelnemerslijst van dit spel is de kans sowieso aanzienlijk dat we meerdere ervaren wolven hebben.



Ja, natuurlijk. Ik mag veel dingen zijn, maar niet stekeblind.
Je weet nooit
__________________
Yoloswag 420
Oud 03-02-2010, 21:32
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Of een doorgewinterde WSZ'er, want die zal hebben geweten van de aanbidding.
Aan de spelerslijst te zien kan het ook allebij zijn
__________________
Yoloswag 420
Oud 03-02-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Hieruit kunnen we wel afleiden dat tenminste één van de wolven goed bekend is met Fizzle-fluffy en haar vriendjespolitiek, en dus al meerdere spellen gespeeld heeft en dus een ervaren wolf is. Maar goed, met de deelnemerslijst van dit spel is de kans sowieso aanzienlijk dat we meerdere ervaren wolven hebben.



Ja, natuurlijk. Ik mag veel dingen zijn, maar niet stekeblind.
Meestal zijn het de wolven die na een eetronde roepen "ik wist het wel". En ik vond Katje al matig verdacht.
Absinthe, Barabas, Katje. En Batave. Mijn verdachten. Maar:

Ik stem op Freezer.
Oud 03-02-2010, 21:41
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Hieruit kunnen we wel afleiden dat tenminste één van de wolven goed bekend is met Fizzle-fluffy en haar vriendjespolitiek, en dus al meerdere spellen gespeeld heeft en dus een ervaren wolf is.
Plus Paranoide is een goede speler, dus iemand die ervaren wolven er snel uit zouden willen.

Maar goed, dat zijn er op het moment vrij veel.

Ik denk dat ik ook voor Freezer ga, want zo vroeg in het spel zijn er nog niet echt serieuze verdenkingen te maken, dus is het beter om gewoon de slechte spelers eruit te halen. Ook als Freezer aan de goede kant staat doet hij misschien meer kwaad dan goed. En als hij aan de slechte kant staat is het gewoon mooi meegenomen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-02-2010, 21:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Of een doorgewinterde WSZ'er, want die zal hebben geweten van de aanbidding.
nounounou aanbidding....

Ja ik mag wel niet meer posten, maar zèg!
Oud 03-02-2010, 21:45
Verwijderd
Met op iemand anders te stemmen is nu maar "meh", dat is me te nuttig voor de wolven (gelijkspel is niks nu), en goede redenen op een ander zijn er ook niet. Ik ga mee op freezer.
Oud 03-02-2010, 22:16
Verwijderd
Jammer van Para wel, want zij was ooit een briljante speler met haar diep doordachte theorieposts... maar goed, de uitslag is in elk geval gunstig.
Oud 03-02-2010, 22:25
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik begin nu maar al aan de stemlijst voor deze hangronde; vergeet niet om regelmatig bij deze post terug te komen voor de laatste updates.

Voor wie zich afvraagt waarom zijn/haar stem er niet tussen staat, terwijl hij/zij wel al had gezegd op welke persoon hij/zij ging stemmen: lees dit even door.


Freezer
JasperJD
Severus
Mr Soija
Barabas
Absinthe



Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier!
Uitslag eerste eetronde: Paranoide & Bretlow
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 03-02-2010 om 22:31. Reden: Stem toegevoegd van: Absinthe.
Oud 03-02-2010, 22:29
Verwijderd
Zet mij ook maar onder Freezer (ook al gaat Archonts argument om hem op te hangen - dat hij misschien een goede functie heeft en we dan de leerling nog hebben - niet meer op).
Oud 03-02-2010, 23:05
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
de kans sowieso aanzienlijk dat we meerdere ervaren wolven hebben.
Hallo.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 09:07
De Kantine Weerwolfspel #70
Verwijderd
500 29-06-2010 13:13
De Kantine Weerwolfspel 67
Geel
500 19-03-2010 23:30
De Kantine Weerwolfspel #66 lid 3
Severus
248 09-03-2010 00:37
De Kantine Weerwolfspel #66 lid 2
Verwijderd
500 18-02-2010 19:24
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.