Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2008, 11:58
Verwijderd
Sammy Sanchez wint Olympische wegrit, gevolgd door Rebellin en Cancellara.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2008, 11:02
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Slecht gereden door Vos vandaag.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 21:50
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Mjah, hoop dat ze de resterende ritten beter rijdt.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 22:08
Verwijderd
Lekker belangrijk of er een Nederlander wint.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 12:33
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Niks mis met chauvinisme als je het mij vraagt.

Benieuwd naar de tijdrit! Cancellara lijkt mij ongenaakbaar.. misschien nog een stunt van Clement?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 13:15
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Ik gok dat Clement 12e wordt. Maar dat is verder nergens op gebaseerd, hoor.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Niks mis met chauvinisme als je het mij vraagt.
Nee, dat vonden de nazi's ook niet. Maar laten we het over sport blijven houden.
Citaat:
Benieuwd naar de tijdrit! Cancellara lijkt mij ongenaakbaar.. misschien nog een stunt van Clement?
In de Tour vond ik Clement erg zwak, ik denk dan ook niet dat hij zijn resultaat van het WK zal evenaren. Ik heb niet naar het parcours gekeken, maar Cancellara zal wel favoriet zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 23:56
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Nee, dat vonden de nazi's ook niet. Maar laten we het over sport blijven houden.

In de Tour vond ik Clement erg zwak, ik denk dan ook niet dat hij zijn resultaat van het WK zal evenaren. Ik heb niet naar het parcours gekeken, maar Cancellara zal wel favoriet zijn.
Tsja, ieder z'n eigen vergelijking maar we houden het bij sport idd

Zijn WK was een absolute uitschieter.. de enige die hier wat kan klaarspelen is een Thomas Dekker in vorm voor het Nederlandse veld. Verder ben ik benieuwd naar Evans en Menshov aangezien er volgens mij nog dat klimmetje bij de Muur erbij zit.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 12-08-2008, 01:04
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
En Rogers?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 23:00
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Boogerd weg bij Rabo

Twaalf jaar lang was de geboren Hagenaar de coryfee van de wielerploeg. Toen hij vorig jaar stopte als actief wielrenner kreeg hij een contract aangeboden dat bestond uit werkzaamheden voor de ploeg en voor de Rabobank zelf.

Medio april kreeg Boogerd echter te horen dat de ploeg geen gebruik van zijn diensten zou maken. De Hagenaar was toen enorm teleurgesteld. Waarschijnlijk houdt hij nu de eer aan zichzelf, want de pr-activiteiten waarvoor hij de laatste tijd werd ingezet, waren soms denigrerend te noemen.

Dekker per direct weg bij Rabobank

Wielrenner Thomas Dekker vertrekt bij Rabobank. De coureur en wielerploeg zijn gezamenlijk tot de conclusie gekomen dat verschillende inzichten tot een breuk moeten leiden. Dat heeft Jacques Hanegraaf, de manager van de talentvolle renner, donderdag gezegd.

Het contract van de 23-jarige Dekker, dat nog liep tot en met 2009, wordt donderdag al ontbonden. De Nederlander is daarna direct vrij om voor een nieuwe ploeg te rijden. Volgens Hanegraaf heeft Dekker, die in 2002 bij de juniorenploeg van Rabobank begon, echter nog geen nieuwe werkgever gevonden.

De toekomst van Dekker bij de Rabobank-ploeg was sinds deze zomer uiterst onzeker. De ploeg liet de renner thuis tijdens de Ronde van Frankrijk omdat hij niet in vorm zou zijn. Na de laatste rit in Parijs kwam naar buiten dat er ook iets aan de hand was geweest met het bloed van Dekker.

Rabobank kreeg tijdens de Ronde van Zwitserland van de UCI te horen dat de bloedwaarden van de 23-jarige Dekker afwijkingen vertoonden, maar de beloftevolle renner mocht voorlopig wel blijven koersen. Dekker zag vervolgens ook af van deelname aan de Olympische Spelen. Hij zou daar zowel op de wegwedstrijd als op de tijdrit uitkomen.

-----------------

Mijn mening is dat met deze twee acties het management van Rabo definitief de weg kwijt is. Hét boegbeeld van het Nederlandse wielrennen denigrerende 'promotie' baantjes geven (echt waar, ik werk als studentenbaan voor een promotiebedrijf en heb Boogerd die dag in een kansloos klein dorp aan 4 boeren zien uitleggen wat er op het scherm te zien was tijdens een Tour-event.. dat kan ik inderdaad denigrerend noemen ja) en dan ook nog het toekómstige boegbeeld laten gaan. Ze gooien het nu over de boeg van aparte bloedwaarden.. tsja, met die Italiaanse dokter en de slechte prestaties van laatste tijd kán het altijd waar zijn.. maargoed, alsnog.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 11:30
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Boogerd is onbegrijpelijk, tenzij hij iets te maken heeft met Dekker.

Dat ze van Dekker afwillen is wel te snappen, kan zijn dat zij meer weten dan ons hé...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 17:41
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik kan er geen traan om laten dat ze Dekker laten gaan, die jongen praat veel te veel en moet eerst maar eens zijn belofte in gaan lossen voordat hij wat te vertellen heeft. Ik heb echt een afkeer van de beste man, maar dat zal wel iets persoonlijks zijn.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 17:51
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Ik deel die afkeer wel een beetje, maar die had hij met de Rasmussen tour een beetje weggeveegd door zijn prestaties toen.. maargoed.. bij het dumpen van Boogerd heb ik toch ook echt mijn vraagtekens.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 16-08-2008, 11:43
Sandersss
Sandersss is offline
Tja, Dekker. Duidelijk is dat het beleid van de ploeg niet gewerkt heeft. Hij moest ten koste van alles dé opvolger van Boogerd worden. Dan ligt de druk voor beide partijen natuurlijk erg hoog. Vrij zichtbaar is dat Dekker niet alles slikte wat hem opgedragen is door de ploeg. En dat zal vast wel verder zijn gegaan dan alleen de constatering van 'verkeerde bloedwaarden' of een 'vormcrisis'. Rabobank is groot en professioneel genoeg om alles van haar renners te weten, en ze weten vast veel meer dan naar buiten wordt gebracht.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 07:57
PV
PV is offline
ik ga 2 keer live naar de Eneco Tour kijken komend weekend ze komen door mn woonplaatsje heen zelfs
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 11:51
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Eneco Tour, Guiterez en Boonen 1e en 2e etappe en Guiterez nog leider.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 13:15
Verwijderd
Binnenkort ook weer Vuelta.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 22:19
PV
PV is offline
foto's van vanmiddag













Was wel handig dat het in drie groepen uiteen was gevallen, wat meer tijd voor foto's achja 't is geen Tour de France maar toch wel leuk om zoiets te zien.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 07:47
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Leuke foto's!
Inderdaad leuk om een keer gezien te hebben in NL
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 11:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Armstrong bevestigt comeback

Lance Armstrong keert terug in het wielerpeloton. De Amerikaan, zevenvoudig winnaar van de Tour de France, heeft dat zowel op zijn eigen website bevestigd als in het blad Vanity Fair: "Mijn doel is de Tour een achtste keer te winnen."

Mark Higgins, woordvoerder en manager van de 36-jarige Texaan, maakte maandag al kenbaar dat het Armstrongs intentie was om weer als beroepsrenner aan de slag te gaan: "Maar voor het zover is, is er nog veel werk aan de winkel."

Armstrong verklaarde dat zijn rentree mede is bedoeld om wereldwijd aandacht te vragen voor de strijd tegen kanker. Armstrong overwon zelf teelbalkanker en won vervolgens zeven keer de Tour.

"Armstrong welkom bij Astana"

Voor welke ploeg de Amerikaan gaat rijden is nog niet bekend. Volgens Johan Bruyneel, zijn oude ploegleider, is hij welkom bij de Astana-ploeg, waar de Belg tegenwoordig ploegbaas is: "Ik heb Lance nog niet gesproken, maar hoop dat wel op korte termijn te doen."

Erik Breukink, ploegleider bij Rabobank, juicht een rentree van Armstrong toe: "Het is een fenomeen en voor de sport zou zijn terugkeer niet slecht zijn. Ik denk trouwens dat hij wil laten zien, dat hij ook kan presteren met de nieuwe en strengere anti-dopingregels."

Tour de France-baas Christian Prudhomme zei dat Armstrong welkom is "als hij en zijn ploeg zich aan de regels houden".
Bron: NOS-TT
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 14:10
tonio
tonio is offline
Ik ben echt een fan van Armstrong, dus ik vind het erg leuk dat hij terugkomt. Ben wel benieuwd bij welke ploeg hij komt. Astana heeft natuurlijk al heel erg goede kopmannen (oa contador) en die zie ik nog niet zo snel knechten voor Armstrong. Ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 14:54
Verwijderd
Ik denk dat Armstrong sowieso wel naar Astana gaat, maar misschien gaat Contador dan naar een ander team (Katusha?).
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 16:48
Cor Steyn
Cor Steyn is offline
Ook Landis volgend jaar opnieuw in peloton
Floyd Landis keert net als Lance Armstrong volgend jaar terug in het wielerpeloton. Volgens de wielersite cyclingnews.com heeft de 32-jarige Amerikaan een contract getekend bij het team van Health Net-Maxxis, dat voor komend jaar nog op zoek is naar een nieuwe hoofdsponsor.

Momentum Sports Group, de eigenaar van het team, wil de komst van Landis bevestigen noch ontkennen tegenover de website, die zich voor zijn nieuws baseert op anonieme bronnen binnen de ploeg. Verwacht wordt dat de bevestiging van het nieuws over Landis samenvalt met de bekendmaking van de nieuwe sponsor. Momentum verlengde al wel de contracten met Rory Sutherland en Tim Johnson.


Landis werd twee jaar geleden eindwinnaar in de Tour de France, maar bleek na zijn machtsgreep in de zeventiende etappe te zijn betrapt op doping. Hij raakte zijn Tourzege kwijt aan de Spanjaard Oscar Pereiro en werd voor twee jaar geschorst. Die schorsing loopt eind januari af.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 21:58
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Armstrong terug.. dit vind ik echt geweldig
Ik heb altijd voor 99% geloofd in zijn 'schone' tourzeges, maar die laatste procent zal hij volgend jaar dan maar dik moeten bewijzen. Al hoop ik stiekem dat hij het dan wel zeer moeilijk krijgt
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 22:40
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Armstrong terug.. dit vind ik echt geweldig
Ik heb altijd voor 99% geloofd in zijn 'schone' tourzeges, maar die laatste procent zal hij volgend jaar dan maar dik moeten bewijzen. Al hoop ik stiekem dat hij het dan wel zeer moeilijk krijgt
Haha hoe naief ben jij? Bij al zijn tourzeges zijn de nrs. 2 t/m 10 vrijwel allemaal uiteindelijk betrapt. Hij zou daar dan iedere keer nog MINUTEN beter zijn dan de rest. Komaan...

Grappig dat ie terugkeert wel. Misschien wat meer spektakel in de Tour.

Ik zag in De Wereld Draait Door zelfs Boogerd zeggen een comeback bij een aanbod wel te willen overwegen. Het moet niet gekker worden.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 07:07
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Je begrijpt mij verkeerd. Ik bedoel juist te zeggen dat ik nooit 100% in zijn schone tourzeges heb geloofd en dat ik het mooi vind dat ie zich nu in deze 'strengere dopingtijd' wil bewijzen. Al zou het stiekem toch mooi zijn als hij er van alle kanten afgefietst wordt

En Boogerd ook nog terug, Landis terug.. straks bolle Ullrich weer op de fiets... nou Gesink, wordt een makkie om de tour te winnen!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 15:30
Verwijderd
Ik geloof ook niet dat Armstrong al zijn zeges clean heeft behaald, maar hij zal het nu toch wel clean proberen neem ik aan, anders gooit hij alles voor niets te grabbel. Dus stel dat hij de Tour weet te winnen, dan zou dat toch wel een aanwijzing zijn dat het de goede kant op gaat met het dopingprobleem.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 12:09
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
contador ff de vuelta gewonnen

Adriano Malori wk tt voor beloften gewonnen, wat ik niet gedacht had

vandaag wk tt bij vrouwen, dus, het echte wielrennen begint morgen
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 12:13
Verwijderd
Ik ken die hele Adriano Malori niet eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 12:14
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
de meeste mensen volgen de hele beloften competitie zowizo niet echt, dus dat is geen schande denk ik
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 17:13
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Alleen de continentals van Rabo idd.. maar die deden het niet bijzonder goed
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 13:42
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Grabsch wint wk tt
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 16:26
baas
Avatar van baas
baas is offline
Voor zondag zet ik mijn geld op Bettini of Boonen. Allebei erg in vorm.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 09:35
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Ik hoop op Freire, maar denk Bettini met overmacht.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 11:36
Verwijderd
Iedereen gaat naar Bettini kijken, dus ik denk dat het iemand anders wordt.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 18:15
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 21:17
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Vos 2e, mooie race zeg.. helaas net te vroeg de sprint aangetrokken.

En respect voor Bettini, hij gaat stoppen na het WK!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 09:22
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Haha, wat mooi, nu kunnen we dankzij deze kopie standaard teletekstpagina 668 volgen. Het was eerst een bericht over Thomas Dekker die bij Silence-Lotto getekend heeft. Ik was te lui om er zelf een berichtje over te typen.

Vos heeft gisteren tot 200 meter voor de finish sterk gereden, maar ze ging inderdaad wel de sprint te vroeg aan.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 09:33
Verwijderd
Zo zo, en ook al Kohl en Gilbert, ze hebben zeker een groter budget volgend seizoen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 16:18
Verwijderd
Ballan wint, voor Cunego en Breschel.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 17:50
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Ballan wint, voor Cunego en Breschel.
Mooie wedstrijd met een onverwacht koersverloop. De Spaanse ploeg heeft echt hard gefaald. De grote favorieten Valverde, Freire, Boonen en Bettini zaten te veel naar elkaar te kijken. Wel een mooie winnaar. Goed gereden ook van Gesink, maar was niet genoeg 'zijn' terrein om te kunnen winnen.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 17:59
Verwijderd
Sowieso lijkt me Gesink meer een type voor rittenkoersen, gezien zijn wat zwakke sprint.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 19:15
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Sowieso lijkt me Gesink meer een type voor rittenkoersen, gezien zijn wat zwakke sprint.
Ja inderdaad, maar Nederland heeft blijkbaar niets beters op het moment. Karsten 'ik maak kans op een medaille' Kroon moest, zoals ik verwacht had, gewoon afhaken.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 20:12
Verwijderd
Ach, Kroon is toch wel het beste wat "we" hebben qua eendagskoersen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 07:29
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Ben ik niet met je eens, kroon mist altijd net dat laatste beetje wat nodig is om met de echte toppers mee te kunnen, ik vind zowel dekker als gesink allebei beter. zolang de weg maar een beetje omhoog loop iig, maar dat geld ook voor kroon. op het vlakke zijn er ook wel betere te vinden zoals o.a Maaskant en Langeveld.

het wk was een mooie stunt van de itelianen bettini die het niet meer kon en grote favorieten voor de gek hield, en tog 3 andere toppers in de kopgroep

Gesink ook alweer goed gedaan, als hij nou ook nog is een wedstrijd kon afmaken hadden we nu al een echte wereldtopper
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Vos 2e, mooie race zeg.. helaas net te vroeg de sprint aangetrokken.
Ik denk dat Cooke er hoe dan ook overheen gekomen was.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 18:01
Verwijderd
Gesink heeft toch een te zwakke sprint om iets te betekenen in eendagskoersen, vrees ik voor hem. Maar goed, als Boogerd de Amstel Gold kan winnen, kan hij het wellicht ook wel. Met Dekker heb je een goed punt, maar of hij clean rijdt...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 00:20
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Gesink heeft toch een te zwakke sprint om iets te betekenen in eendagskoersen, vrees ik voor hem. Maar goed, als Boogerd de Amstel Gold kan winnen, kan hij het wellicht ook wel.
Ik hoop toch echt dat hij zich 100% gaat richten op de rittenkoersen. Anders vrees ik dat we de komende tien jaar weer bij iedere klassieker gefrustreerd kunnen aanschouwen hoe hij á la Boogerd de koers maakt en nooit wint.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop toch echt dat hij zich 100% gaat richten op de rittenkoersen. Anders vrees ik dat we de komende tien jaar weer bij iedere klassieker gefrustreerd kunnen aanschouwen hoe hij á la Boogerd de koers maakt en nooit wint.
Boogerd kon het niet waarmaken in de Tour en ging daarom zijn aandacht wat verleggen naar de klassiekers. Ik heb op dit moment het idee dat Geesink meer potentie heeft voor de grote rondes dan Boogerd (al werd Boogerd ook hoger ingeschat aan het begin van zijn carrière en heeft dat nooit waar kunnen maken) en verwacht dan ook dat Rabobank en Geesink zelf dat wel inzien en zijn programma en training daarop afstemmen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 19:28
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Theo Eltink weg bij Rabo.
Ook niet teveel gepresteerd, maar nog steeds jong genoeg om het te tonen bij andere teams.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Tour de France 2007
Nee_nee
500 08-08-2007 18:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.