Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2010, 11:55
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Oh en deze niet te vergeten:

[afbeelding]


<3


Citaat:
Ik ook wel Alleen Noord-Amerika trekt me niet erg. Daar zal ik vast nog wel een keer naartoe gaan maar ik heb daar niets speciaals mee. Maar ik wil sowieso ook nog een keertje een reis maken van Egypte -> Syrie -> Jordanie. En ik wil ook sowieso nog een keer naar Australie.
Nice!
Ik houd het simpel: ik wil gewoon elk land in ieder werelddeel zien... misschien best eerst eens de lotto winnen ofzo
Advertentie
Oud 11-05-2010, 11:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Europa, antarctica

dat zijn de plaatsen waar ik nog heen wil.
Oud 11-05-2010, 11:58
Verwijderd
Zodra ik geld heb wil ik naar Azie , China, Nepal, Mongolië trekken me heel erg, maar ik kan niet zo goed uitleggen waarom .

In Afrika ben ik al geweest, Noord-Amerika & Australië trekken me minder, maar als ik het kan betalen wil ik daar ook zeker heen.
Oud 11-05-2010, 11:58
Verwijderd
Citaat:




Nice!
Ik houd het simpel: ik wil gewoon elk land in ieder werelddeel zien... misschien best eerst eens de lotto winnen ofzo
Ik hoop dat je nergens gelyncht wordt.
Oud 11-05-2010, 11:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Europa?



In tegenstelling tot Lorelei heb ik bar weinig met Afrika en wil het liefst door Noord-Amerika reizen .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-05-2010, 11:59
Verwijderd
Overigens zijn er ook nog heel veel steden in Europa die ik nog wil zien hoor .
Oud 11-05-2010, 11:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
als ik ooit naar azië of amerika moet, spring ik onderweg uit het vliegtuig.
Oud 11-05-2010, 12:01
Verwijderd
Noord-Korea staat denk ik bij mij op de laatste plaats, samen met Irak.
Oud 11-05-2010, 12:03
Verwijderd
Citaat:
als ik ooit naar azië of amerika moet, spring ik onderweg uit het vliegtuig.
waarom?
Oud 11-05-2010, 12:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Noord Korea lijkt me een mooi land; het is niet dat je daar op de straathoek wordt neergeschoten/opgeblazen (itt Irak). In NK wordt tourisme wel compleet gecontroleerd door de overheid dus veel van het 'echte NK' zal je niet zien gok ik.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-05-2010, 12:04
Verwijderd
Overigens wil ik wel graag veel landen zien, maar echte reisambitie heb ik nou ook weer niet. Mijn huisgenoot zit bijv. gemiddeld 5 maand per jaar ergens in het buitenland, en zodra ze terug is plant ze haar volgende reis, dat heb ik echt helemaal niet. Het zijn meer soort van 'toekomstdromen'.
Oud 11-05-2010, 12:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Gegroet.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-05-2010, 12:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
waarom?
Omdat ik er heel graag niet heen wil.
Oud 11-05-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik er heel graag niet heen wil.
zo graag dat je liever uit het vliegtuig springt & dood gaat?
Oud 11-05-2010, 12:06
Verwijderd
Hoi DP! Hoe is het?
Oud 11-05-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Ik wil europa wel rondtrekken, in een dafje of liftend. Maar ik hoef er echt niet uit. Genoeg te beleven hier.
Ik weet niet of je al eens in Boedapest of verder bent geweest, maar in Oost-Europese landen is het bijvoorbeeld ook niet heel goed gesteld met de publieke hygiëne hoor. Dat Nederland over het algemeen zo proper is zegt niks, Europa is groot.
Oud 11-05-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Zodra ik geld heb wil ik naar Azie , China, Nepal, Mongolië trekken me heel erg, maar ik kan niet zo goed uitleggen waarom .

In Afrika ben ik al geweest, Noord-Amerika & Australië trekken me minder, maar als ik het kan betalen wil ik daar ook zeker heen.
Ik wil ook héél graag naar Mongolië, maar dan ook echt voor een half jaar of zo, met zo'n stam mee, niet als stomme toerist die kiekjes komt maken van de autenthieke paarden.

Australië vind ik zó afgezaagd, ik snap niet wat er zo bijzonder aan is. Liever ga ik naar het Midden Oosten en Noord-Afrika. En als ik heel veel geld had zou ik in de loop van mijn leven overal wel heen willen, maar niet te veel in te korte tijd want dan word je numb.
Oud 11-05-2010, 12:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
zo graag dat je liever uit het vliegtuig springt & dood gaat?
ja Maar ik heb op het moment sowieso niet zoveel vertrouwen in het leven.

Citaat:
Ik weet niet of je al eens in Boedapest of verder bent geweest, maar in Oost-Europese landen is het bijvoorbeeld ook niet heel goed gesteld met de publieke hygiëne hoor. Dat Nederland over het algemeen zo proper is zegt niks, Europa is groot.
Oh maar ik bedoel niet letterlijk vies hoor Ik bedoel meer politiek vies.

Maar ik ben niet oostelijker geweest dan Duitsland en oostenrijk, nee.
Oud 11-05-2010, 12:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoi DP! Hoe is het?
Hoi Sann! Wel oké, met jou? Heb je nog een leuke avond gehad?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-05-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
ja Maar ik heb op het moment sowieso niet zoveel vertrouwen in het leven.

Oh maar ik bedoel niet letterlijk vies hoor Ik bedoel meer politiek vies.
Dan moet je a) een ander woord gebruiken b) je maar nooit mengen in de politiek in Europa want die is óók niet ok. Bovendien is alles met elkaar verwoven.
Oud 11-05-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook héél graag naar Mongolië, maar dan ook echt voor een half jaar of zo, met zo'n staf mee, niet als stomme toerist die kiekjes komt maken van de autenthieke paarden.
Niet? Dat is juist mijn droom

Volgens mij wil ik indd graag naar landen waar nog niet iedereeeeen geweest is/die qua cultuur gewoon op de onze lijken. Ik wil graag naar plekken waar dingen anders zijn dan wat we kennen
Oud 11-05-2010, 12:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
europa is niet verwoven met azië en amerika
Oud 11-05-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Gegroet.
Ave.
Oud 11-05-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Hoi Sann! Wel oké, met jou? Heb je nog een leuke avond gehad?
medeia en ik hebben goede gesprekken gehad over politiek, ontwikkelingssamenwerking, fobieën/angsten & natuurlijk mannen . Het was heel gezellig! En verder is alles goed, ik heb 11 uur geslapen en ik stapte voor het eerst in tijden uit bed met het gevoel dat ik ook echt wakker was. Heul fijn <3.
Oud 11-05-2010, 12:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ave.
Hoi! Hoe is het met u?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-05-2010, 12:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
medeia en ik hebben goede gesprekken gehad over politiek, ontwikkelingssamenwerking, fobieën/angsten & natuurlijk mannen . Het was heel gezellig! En verder is alles goed, ik heb 11 uur geslapen en ik stapte voor het eerst in tijden uit bed met het gevoel dat ik ook echt wakker was. Heul fijn <3.
Klinkt leuk Hahaha nice.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-05-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:
europa is niet verwoven met azië en amerika
ik denk dat je onderaan dit bericht moet klikken op verwijderen want
Oud 11-05-2010, 12:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik denk dat je onderaan dit bericht moet klikken op verwijderen want
*klikt onderaan bericht*

er gebeurt niets want ik forum netjes op geel
Oud 11-05-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:
medeia en ik hebben goede gesprekken gehad over politiek, ontwikkelingssamenwerking, fobieën/angsten & natuurlijk mannen . Het was heel gezellig! En verder is alles goed, ik heb 11 uur geslapen en ik stapte voor het eerst in tijden uit bed met het gevoel dat ik ook echt wakker was. Heul fijn <3.
En over het forum.
Doe je goed trouwens, elf uur slapen, ik was weer eens véél te vroeg wakker, ik word er bijna een dramaqueen van.
Oud 11-05-2010, 12:16
Verwijderd
Citaat:
*klikt onderaan bericht*

er gebeurt niets want ik forum netjes op geel
hehe kut, betrapt
Oud 11-05-2010, 12:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
er gebeurt niets want ik forum netjes op geel
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-05-2010, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Hoe is het met u?
Goed, goed. Met u?
Oud 11-05-2010, 12:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga trouwens nooit meer mijn viool stemmen, vorige keer draaide ik de kam helemaal scheef en nu heb ik mijn d-snaar stukgedraaid omdat ik mijn e-snaar aan het stemmen was. WUT? ja. ik ben een sukkel en ik draai aan de verkeerde knop en als er dan niets gebeurt draai ik door in plaats van dat ik denk 'oh verkeerde knop'.
Oud 11-05-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
En over het forum.
Doe je goed trouwens, elf uur slapen, ik was weer eens véél te vroeg wakker, ik word er bijna een dramaqueen van.
oh ja dat leek me een beetje een open deur . En onder de terrasverwarming was het prima toeven <3.

Bweh ik dacht ook dat ik heel vroeg wakker werd, maar toen keek ik op mijn telefoon en toen was het 12.23 .
Oud 11-05-2010, 12:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
hehe kut, betrapt
hihi nu staan we quitte hoor ^^
Oud 11-05-2010, 12:20
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik hoop dat je nergens gelyncht wordt.
nee, ik val waarschijnlijk van een bergtop tijdens een wandeltocht of word gewoon door een krokodil opgevreten
Oud 11-05-2010, 12:20
Verwijderd
Eigenlijk verveel ik me, ben ik moe en heb ik zin om naar huis te gaan.
Oud 11-05-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
nee, ik val waarschijnlijk van een bergtop tijdens een wandeltocht of word gewoon door een krokodil opgevreten
Bah.
Oud 11-05-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
je zei dat toch voor de grap in het saaitopic of haal ik nu gewoon avatars door elkaar?
Ik zei juist dat ik níet als tourist wil.

Citaat:
Ik wil ook héél graag naar Mongolië, maar dan ook echt voor een half jaar of zo, met zo'n stam mee, niet als stomme toerist die kiekjes komt maken van de autenthieke paarden.

Australië vind ik zó afgezaagd, ik snap niet wat er zo bijzonder aan is. Liever ga ik naar het Midden Oosten en Noord-Afrika. En als ik heel veel geld had zou ik in de loop van mijn leven overal wel heen willen, maar niet te veel in te korte tijd want dan word je numb.
Oud 11-05-2010, 12:22
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Eigenlijk verveel ik me, ben ik moe en heb ik zin om naar huis te gaan.
waar ben je nu?
Oud 11-05-2010, 12:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oohja en toen quootte iemand jou en die zei dat ze dat juist wél wilde. Maar ik dacht dat jij degene was die dat quootte. sorry
Oud 11-05-2010, 12:23
Verwijderd
Citaat:
oohja en toen quootte iemand jou en die zei dat ze dat juist wél wilde. Maar ik dacht dat jij degene was die dat quootte. sorry
dat was ik

ik ga ontbijten & de nieuwe gossip girl kijken, zonder dat ik me schuldig hoef te voelen dat ik beter wat nuttigs kan doen <3.
Oud 11-05-2010, 12:24
Verwijderd
Verwarring alom!
Oud 11-05-2010, 12:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
nu is alles weer duidelijk!

Ik moet trouwens maar eens ontbijten, heb alleen pas chips en dropjes op. en ik moet nog een nieuwe d-snaar gaan kopen want ik heb zo vioolles en mijn leraar vindt het vast niet leuk als ik maar 3/4 van mijn snaren heb
Oud 11-05-2010, 12:45
Verwijderd
Ik werd toenet even keihard geplayed door een 14jarige chick in de h&m
Oud 11-05-2010, 12:46
Verwijderd
whut? Details!
Oud 11-05-2010, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Ik werd toenet even keihard geplayed door een 14jarige chick in de h&m
in een pashokje?
Oud 11-05-2010, 12:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik werd toenet even keihard geplayed door een 14jarige chick in de h&m
Medium pimpin'! Maar hoezo dan?


Ik zit nu in den uni en ik heb eigenlijk college, maar vanwege lekke band ben ik te laat en wacht ik maar tot het 2e uur.
En ik ben echt kapotmoe, want ik heb tot 5 uur vanochtend allerlei slechte films gekeken (I Love You Man en Forgetting Sarah Marshall enzo )
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-05-2010, 12:50
Verwijderd
Citaat:
in een pashokje?


Nee ik stond even met een vriend binnen te kijken en ik zag twee van die giechelende meisjes van 14 en de één zegt 'dat durf je niet hoor'. Komt ze naar me toe en ik moest al lachen eigenlijk met de vraag 'eh ja eh hihi ik ga een shirt voor mijn broer kopen en eh hihi wat is jouw maat want jullie hebben dezelfde maat'. Dus ik zei een beetje plagerig 'nou ehm meestal een S maar moet ik iets voor je passen ofzo`'. Toen werd ze heel schattig rood en zei ze: 'nee hoor dankjewel voor die maat en ehm misschien tot de volgende keer'. Vriend van mij deed het bijna in zijn broek van het lachen
Oud 11-05-2010, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of je al eens in Boedapest of verder bent geweest, maar in Oost-Europese landen is het bijvoorbeeld ook niet heel goed gesteld met de publieke hygiëne hoor. Dat Nederland over het algemeen zo proper is zegt niks, Europa is groot.
Nou, ik ben tot aan de Oekraïense grens geweest, en het is daar echt niet vies hoor. Totaal niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.