Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2009, 14:59
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Tof Katje.

Ik heb even jullie advies nodig. Een (nerd, om het maar even zo te noemen) collega van de Hema heeft aangegeven verliefd op me te zijn. Ik heb niet gelijk gezegd dat ik een vriend heb en hem dus niet leuk vindt.
Waarom niet eigenlijk ?
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Advertentie
Oud 06-07-2009, 15:14
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ja had ik gedaan maar de verf was uberslecht dus eerst echt heul vieze vlekken en toen weer geverfd en toen nog de vlekken bijgewerkt en nou hoop ik dat het te doen is.


En er is nog niemand op mijn kamer geweest behalve ik dus ik vind het ook wel tijd dat de mensen komen kijken Gelukkig heb ik een vloer overgenomen, anders moest dat ook nog en dat zou kut zijn.



Maar ik ga weer eens. Dag tink en veel plezier met je etentjes!
Mijn kamer was in 1 dag geverfd Alle muren en plafond. We waren wel kapot, maar het is maar beter om het in 1x af te maken, anders moet je alle meta-activiteiten ook weer vaker doen (zoals kwasten schoonmaken, plastic neerleggen, rotzooi maken, opruimen etc).

Citaat:
Tof Katje.

Ik heb even jullie advies nodig. Een (nerd, om het maar even zo te noemen) collega van de Hema heeft aangegeven verliefd op me te zijn. Ik heb niet gelijk gezegd dat ik een vriend heb en hem dus niet leuk vindt. Maar hij gaat vrijdag op vakantie voor een paar weken en ik wil het daarvoor wel even duidelijk maken, maar ik zie hem niet meer.. Is dat heel lullig om in een sms/mail/via msn het kenbaar te maken?
Het lijkt me lulliger om het niet te zeggen, en dat hij een paar weken niet kan slapen op vakantie Bij wijze van spreken.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-07-2009, 15:16
Verwijderd
Ach, hij zal op vakantie ook wel iemand tegenkomen.
Oud 06-07-2009, 15:16
Verwijderd
Godverdomme, ik ben altijd misselijk na het eten van een bak kwark, maar toch blijf ik het doen. Veel te lekker, die zooi.
Oud 06-07-2009, 15:17
Verwijderd
ik heb net ook kwark op!
Oud 06-07-2009, 15:18
Verwijderd
maar geen hele bak, alleen nog een restje.
Oud 06-07-2009, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me lulliger om het niet te zeggen, en dat hij een paar weken niet kan slapen op vakantie Bij wijze van spreken.
Dat ja. Gewoon mailen of zo. Je kunt er zelfs bijzetten dat je hem mailt ipv aanspreekt omdát je hem niet meer op het werk ziet.
Oud 06-07-2009, 15:20
Verwijderd
De citroenkwark was op dus het werd aardbeienkwark. Die is al helemaal erg.
Oud 06-07-2009, 15:22
Verwijderd
Het regent, .
Oud 06-07-2009, 15:22
Verwijderd
Lal, in Zuid niet. Hier schijnt de zon.
Oud 06-07-2009, 15:24
Verwijderd
Het waait.
Oud 06-07-2009, 15:25
Verwijderd
Oh leuk, de metro naar Amstelveen gaat de komende tijd niet. Happy days.
Oud 06-07-2009, 15:26
Verwijderd
Je kunt nog met de 5
Oud 06-07-2009, 15:29
Verwijderd
Ja, lekker een omweg maken. Eerst naar Waterloo, dan lopen naar Koningsplein en dan daar de 5 nemen. Pffff.
Oud 06-07-2009, 15:32
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik ben vandaag 2x een trein uitgestuurd.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-07-2009, 15:34
Verwijderd
Want?
Oud 06-07-2009, 15:35
Verwijderd
Nee man, je kunt gewoon op de 50 stappen op de ArenA en dan overstappen op Zuid. Of althans, als je naar Amstelveen moet. Maar dat moet je vast niet. Hm.
Oud 06-07-2009, 15:35
Verwijderd
Hallo
Oud 06-07-2009, 15:35
Verwijderd
Ik moet richting het VU.
Oud 06-07-2009, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ik moet richting het VU.
Dan kun je dus met de 50 en dan overstappen op Zuid WTC. Alleen is de VU ook maar like tien minuten lopen vanaf het station, dus in principe heb je de 5 niet eens nodig.
Oud 06-07-2009, 15:40
Verwijderd
Nos stream is langzaam.
Oud 06-07-2009, 15:40
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Want?
Eerst stapte ik in Nijmegen in een trein, maar daar moest ik uit, want die reed niet verder. We moesten naar een trein helemaal aan de andere kant van het spoor. En daarna dachten ze in Arnhem dat het een lege trein was, en dus hadden ze ons op een tussenspoor gedumpt. Dus moest de trein eerst het station weer uit, en daarna op een ander spoor er weer in. En toen moest ik ook die trein uit, omdat die ook niet verder reed.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-07-2009, 15:40
Verwijderd
O wait, de 50 rijdt ook niet. In dat geval moet je met de 300 vanaf ArenA en dan op Oranjebaan op de 5 stappen ofzo. Dat is een beetje om maar het scheelt maar een paar haltes.
Oud 06-07-2009, 15:42
Verwijderd
Uch, maar dan moet ik eerst naar ArenA reizen. Ik ga wel lekker de vijf pakken op Centraal en dan een lange rit maken. Ik heb toch een boekje bij me.
Oud 06-07-2009, 15:44
Verwijderd
Wait, domme ik. Ik kan op Duivendrecht natuurlijk de trein naar Zuid/WTC pakken.
Oud 06-07-2009, 15:45
Verwijderd
Volgens mij werkt mijn programma bijna!
Oud 06-07-2009, 15:46
Verwijderd
Oja, treinen, die bestaan ook nog.
Oud 06-07-2009, 16:13
Verwijderd
Tu du duu.
Oud 06-07-2009, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Tof Katje.

Ik heb even jullie advies nodig. Een (nerd, om het maar even zo te noemen) collega van de Hema heeft aangegeven verliefd op me te zijn. Ik heb niet gelijk gezegd dat ik een vriend heb en hem dus niet leuk vindt.
Interessant dat je de mogelijkheid open hield en ook interessant dat je hem niet leuk kan vinden omdat je een vriend hebt.
Oud 06-07-2009, 17:42
Verwijderd
nou beste lucky, ik struikelde over dezelfde informatie
Oud 06-07-2009, 17:43
Verwijderd
het is zo van 'nou, ik denk er toch even over na misschien is het toch een goede partij!'
Oud 06-07-2009, 17:45
Verwijderd
Ik vind het ook vreemd. Als je dat niet zegt, maar hij er later wel achter komt dat je een vriend hebt, gaat hij denken dat je overweegt je vriend te dumpen voor hem (waarom verzwijg je zoiets anders...?). Beetje lullig voor die jongen.
Oud 06-07-2009, 18:00
Verwijderd
Had je niet gewoon keihard sex met hem kunnen hebben?

In other news: ik had een stanleymes in mijn duim zitten. Extra bonus punten voor onder de nagel. Comfort -1.
Gelukkig niet -te- diep, gogo reflexen: Au=terug.
Oud 06-07-2009, 18:03
Verwijderd
Maar je vroeg advies. Nou, maak hem zo snel mogelijk duidelijk dat je niet geďnteresseerd bent, daarbij niet subtiel zijn want dan houdt hij hoop. Dus zoiets als: "het wordt NOOIT iets tussen ons".
Oud 06-07-2009, 18:20
Verwijderd
Ik vind het nogal een non-issue. Je had gewoon moeten zeggen dat je een vriend hebt, en klaar ben je.
Oud 06-07-2009, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het nogal een non-issue. Je had gewoon moeten zeggen dat je een vriend hebt niks in hem ziet, en klaar ben je.
Oud 06-07-2009, 18:28
Verwijderd
Het gaat hier regenen en onweren, eindelijk!
Oud 06-07-2009, 18:34
Verwijderd
Wat heb ik toch een hekel aan ziekenhuizen.
Oud 06-07-2009, 18:39
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ben gaar. Eerst werken, toen vergaderen met een commissie en toen een evaluatie van een commissie. En die evaluatie duurde meer dan twee uur. En nu heb ik net boodschappen gedaan en ben ik aan het koken, want ik heb berehunger.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 06-07-2009, 18:41
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Huisbazen die mijn nummer gaan bellen als andere huursters hun huur niet betaald hebben. Wat heb ik daar mee te maken uh
Misschien dacht hij dat jij hen was. Ik werd ook een keer gebeld dat ie het muurtje ging fixen ofzo. En dat was beneden bij mijn huisgenoten. Of misschien heeft ie hun nummers niet, maar dat lijkt me sterk. Misschien nam ze steeds niet op!

Citaat:
YIIHAAAAHH MIJN BEUGEL MAG ER 21 AUG UIT ;d:::
Jeej!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 06-07-2009, 18:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Regen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-07-2009, 18:56
Verwijderd
Hoe is het trouwens tink? Al wat over de dip heen?
Oud 06-07-2009, 18:59
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Het gaat, ik functioneer. Eroverheen ben ik nog lang niet.

Btw er is een hyves voor mensen die de oude layout terugwillen, stelletje autisten, het lijkt s.com wel met geel.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 06-07-2009, 18:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ja, ik zag het ook al
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-07-2009, 19:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
@ Tink* had je wel mijn berichtje gelezen toevallig op L&R?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-07-2009, 19:04
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja die had ik gezien, lief hoor. Ik post er meer om mijn hart even te luchten als dat nodig is, maar verder lees ik er regelmatig dus ik zie het altijd wel, ik post er alleen niet zo vaak op mensen omdat ik ze daar niet echt ken.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 06-07-2009, 19:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nee, maar soms vind ik het wel leuk om daar te posten Meestal als ik me verveel
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-07-2009, 19:07
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik post er alleen als ik drama lama ben en achter de computer zit.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 06-07-2009, 19:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
agossie ^.^
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-07-2009, 19:14
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Misschien dacht hij dat jij hen was. Ik werd ook een keer gebeld dat ie het muurtje ging fixen ofzo. En dat was beneden bij mijn huisgenoten. Of misschien heeft ie hun nummers niet, maar dat lijkt me sterk. Misschien nam ze steeds niet op!



Jeej!
Ja hij kon haar niet bereiken. Vraagt 'ie aan mij of ze nog wel dezelfde telefoon/nummer heeft. Was twee maand geleden precies hetzelfde verhaal
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.