Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2004, 19:03
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Knuf voor Laura! (})

Ik ben verbrand. Domme doos dat ik ook weer ben. Ik kan me echt niet voorstellen wanneer. Tis alleen aan één kant en ik kan me niet herinneren dat ik echt lang in de zon heb gezeten/gestaan ergens.

Maar eigenlijk ben ik best gelukkig. Beautyfarmen maakt een meisje gelukkig.
__________________
Advertentie
Oud 09-06-2004, 20:00
moon
Avatar van moon
moon is offline
nog even volhouden.... ...'k mag morgen naar dokter....
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 09-06-2004, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 09-06-2004 @ 14:32 :
Succes!

Laat ze maar eens wat zien daar.
precies!
Oud 09-06-2004, 20:45
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
ahhhh... vis dood.... nouja.. bijna..... haha... kei zielig... zie je um daar op de bodem heel moeilijk liggen doen... en die 3 andere vissen helpen hem niet eens! (of is het een ze?) ik ga um er echt niet uitpakken hoor! bah, enge beesten zijn dat....



een minuut stilte gevraagt.........................................


__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 09-06-2004, 20:55
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
-Flip- schreef op 09-06-2004 @ 21:45 :
ahhhh... vis dood.... nouja.. bijna..... haha... kei zielig... zie je um daar op de bodem heel moeilijk liggen doen... en die 3 andere vissen helpen hem niet eens! (of is het een ze?) ik ga um er echt niet uitpakken hoor! bah, enge beesten zijn dat....



een minuut stilte gevraagt.........................................


Ik betwijfel het toch een beetje of je het wel zo zielig vind
Wat heb ik vandaag te luchten... ehm... gym was leuk! We hebben 2 lesuren gesoftbald
Ik was al voor 2 uur klaar, dus een lekker korte dag...

I FEEL GOOD!!!
Oud 09-06-2004, 21:07
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Mijn leesdossier is ein-de-lijk af. Scheelt ook weer een heleboel
spanning - ik heb net redelijk opgefokt achter de pc gezeten.

Nu (morgen) nog de rest van m'n presentatie... Hopen dat
degene met wie ik moet samenwerken ook haar deel heeft
gedaan.

&ik heb nog precies genoeg geld over voor een 'verrassing' voor iemand.

&eigenlijk voel ik me te ... moe, gespannen, enz om te gaan
slapen. :x Toch maar proberen, zo.
__________________
Drie.
Oud 09-06-2004, 22:40
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Thx Sandra.. *knuf terug*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 10-06-2004, 08:39
Verwijderd
Nee, de se-week ik begonnen . Straks letterkunde, hmm moet nog wel te doen zijn.
Oud 10-06-2004, 08:49
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Guusie schreef op 10-06-2004 @ 09:39 :
Nee, de se-week ik begonnen . Straks letterkunde, hmm moet nog wel te doen zijn.
Idd.. se-week.. En ik ben zo zenuwachtig! En straks krijg ik kramp in m'n hand en kan ik niet meer goed schrijven en je moet bij letterkunde juist zoveel schrijven.. Nou ja, het zal wel goedkomen. En dan morgen wiskunde en ak! Waah, stress stress.
Oud 10-06-2004, 08:54
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik moet nog een paar dagen hard werken en dan is het pas toetsweek.

Eigenlijk heb ik absoluut geen zin om naar school te gaan. Ik heb weer m'n huiswerk niet echt af. En natuurkunde is zo stom geworden.

Oeh, onze schoonmaakster is lief!

Vanmiddag 'sollicitatie'. Ik hoop dat het lukt. *wil heel graag*
__________________
Oud 10-06-2004, 10:22
Verwijderd
De tijd kruipt, nog ruim een uur.
Oud 10-06-2004, 10:27
Verwijderd
Het is warm en vooral heel benauwd in huis... En echte ramen hebben we in de huiskamer ook niet...zo'n bovenraampje staat al open, maar voor de balkondeur hebben we geen hor en hetzelfde geldt voor de ramen in de slaapkamer...niet echt handig om die open te zetten dus. Maar ff 'zeuren' dat CJ binnenkort een hor gaat maken dus.

't huis is voor een deel weer een beetje schoon, best wel een opgeruimd gevoel. Nu maar weer huiswerk gaan maken. (Gelukkig uitgeslapen tot half negen (met een 'wakker-wordt-stop' om half 7) scheelt wel iets.)

En ik heb (weer) uitslag op m'n handen... Misschien toch van het warme weer oid...? En d'r zit een stomme mug in huis.

Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 10:33.
Oud 10-06-2004, 11:14
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ben het zoooooooo zat. Denk je dat t overgaat als je de pil gaat slikken. Nou mooi niet. Het enige wat er gebeurt is dat ik dikker ben geworden. Vandaag is het alweer misgegaan, houdt het dan nooit op?
En dan gaat het ook weer slechter met mn rug en blaas enzo, 5 operaties gehad in 2,5 jaar , heel erg veel pijn geleden en het helpt allemaal niks.
En ik dacht dat het meisje wat ik vorig jaar heb leren kennen weer naar dezelfde plek op vakantie gaan, blijkt ook dat niet door te gaan. En verder heb ik daar ook geen vrienden en die zal ik ook niet krijgen waarschijnlijk, omdat ik dat simpelweg niet in 2 weken voor elkaar kan krijgen. Ze vinden me toch maar een saai kind.

mjah, normaal post ik nooit op psych, maar voel me de laatste tijd nogal klote..
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 10-06-2004, 11:16
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 10-06-2004 @ 12:14 :
mjah, normaal post ik nooit op psych, maar voel me de laatste tijd nogal klote..
Je mag ook op psych posten als je je niet klote voelt, hoor.

Wat had er over moeten gaan door de pil te gaan slikken?

Sterkte iig.
Oud 10-06-2004, 11:18
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-06-2004 @ 12:16 :
Je mag ook op psych posten als je je niet klote voelt, hoor.

Wat had er over moeten gaan door de pil te gaan slikken?

Sterkte iig.
Heb nogal last van hevige menstruaties.
Thanx iig.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 10-06-2004, 11:19
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 10-06-2004 @ 12:18 :
Heb nogal last van hevige menstruaties.
Daarvoor bestaat volgens mij ook iets homeopathisch...'k weet niet of je dat al eens geprobeerd hebt? (Of een andere pil, maakt soms ook veel verschil.)

Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 11:22.
Oud 10-06-2004, 11:22
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik heb een vriendje...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 10-06-2004, 11:23
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-06-2004 @ 12:19 :
Daarvoor bestaat volgens mij ook iets homeopathisch...'k weet niet of je dat al eens geprobeerd hebt? (Of een andere pil, maakt soms ook veel verschil.)
Mjah moet over een maand weer naar de dokter, kijken wat die ervan zegt.. Je weet niet wat dat voor homeopatisch iets is?
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 10-06-2004, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 10-06-2004 @ 12:22 :
Ik heb een vriendje...


Citaat:
da leentjuh schreef op 10-06-2004 @ 12:23 :
Je weet niet wat dat voor homeopatisch iets is?
Ik weet de naam niet meer, maar dat weten ze bij de drogist of apotheek vast wel.

ff nog meer offtopic: Hoe lang slik je de pil en sinds hoe lang voel je je zo rot? Dat kan samenhangen (hoeft niet natuurlijk).
Oud 10-06-2004, 12:04
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-06-2004 @ 12:27 :



Ik weet de naam niet meer, maar dat weten ze bij de drogist of apotheek vast wel.

ff nog meer offtopic: Hoe lang slik je de pil en sinds hoe lang voel je je zo rot? Dat kan samenhangen (hoeft niet natuurlijk).
ik slik m 2 maanden, maar van dat rot voelen is denk ik iets van 2 weken ofzo, komt ook ook door al dat gestress voor school en gezeur in de familie, zal denk ik niet aan de pil liggen.

Enne kruimel, feli!
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 10-06-2004, 12:04
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ieh er vloog net een hele dikke vlieg naar binnen, zo'n zoemvlieg. Ik heb hem gevangen in een leeg glas en m naar buiten gelaten. De goede daad van vandaag. Oh en ik heb ook nog groenlinks gestemd
Ik ben zo bang voor vanavond, want dan moet ik een naar telefoongesprek voeren. Eerst nog werken en ik zit gigantisch in de stress.
En het is vies plakweer.

/zo, genoeg gezeik
__________________
look back and laugh
Oud 10-06-2004, 12:06
Verwijderd
Owja, stemmen...bijna vergeten...moet ook nog... Even kijken waarop ik ga stemmen (zal zoals gewoonlijk wel D66 zijn ).

[edit]De stemwijzer zegt idd D66 (en GL daarna), dus das makkelijk. )[edit]

Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 12:13.
Oud 10-06-2004, 12:07
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ben bijna flauw gevallen dat was eng, echt heel eng. Het werd opeens allemaal zwart voor mijn ogen, ik hoorde niks meer en het begon te draaien. Gelukkig liep mijn moeder naast me en die ving me half op. Ben toen maar even gaan zitten en voelde me een minuutje of vijf daarna al een stuk beter. Ik heb het vandaag aan mijn fysiotherapeut en ergotherapeut gezegd, maar ze zeiden er niet veel over. Het kan zomaar gebeuren.. Ben bang dat het door mijn revalidatie schema komt, het is zo zwaar en moeilijk. Misschien ligt het boven mijn niveau en kan ik het niet aan. Ben de laatste tijd ook zo moe, heb totaal geen energie meer voor leuke dingen..
Oud 10-06-2004, 12:20
kroot
kroot is offline
Ik ben aangenomen in Den Haag en nog wel voor het eerste jaar!!! Ik had het totaal niet verwacht want ik had mijn theorie verpest en ze nemen maar 10 mensen per jaar aan.
Toen ik naar binnen ging voor de uitslag, begonnen ze een hele preek van je pianospel is te slordig en bij het gedicht en het liedje spreek je het te onduidelijk uit. Ik dacht toen echt nou ik kan nu wel vertrekken. Maar ze zeiden dat ze wel iets in me zagen. Apart. Maar nu ga ik morgen nog toelating doen in Rotterdam en over twee weken in Tilburg. Maar ik wil denk ik toch wel naar Den Haag. Alleen nu ga ik weer twijfelen of die hele opleiding wel iets voor mij is.......
@ tumtum: zie je wel: je kan het!!!!!!!
Oud 10-06-2004, 12:26
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 10-06-2004 @ 13:20 :
Ik ben aangenomen in Den Haag en nog wel voor het eerste jaar!!! Ik had het totaal niet verwacht want ik had mijn theorie verpest en ze nemen maar 10 mensen per jaar aan.
Toen ik naar binnen ging voor de uitslag, begonnen ze een hele preek van je pianospel is te slordig en bij het gedicht en het liedje spreek je het te onduidelijk uit. Ik dacht toen echt nou ik kan nu wel vertrekken. Maar ze zeiden dat ze wel iets in me zagen. Apart. Maar nu ga ik morgen nog toelating doen in Rotterdam en over twee weken in Tilburg. Maar ik wil denk ik toch wel naar Den Haag. Alleen nu ga ik weer twijfelen of die hele opleiding wel iets voor mij is.......
@ tumtum: zie je wel: je kan het!!!!!!!
heeey,
wooow wat goed man! Den Haag tjonge dat is wel een goed conservatorium dacht ik.
heey maar heel erg gefeliciteerd. oow wacht ik krijg een pm nu van je zie ik.
naja echt heel goed van je!!!
en succes morgen en over twee weken!
Oud 10-06-2004, 12:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
grr ik ben ook ongesteld ... maar dat is m'n eigen schuld

Vanavond 2x stemmen . M'n moeder is weg en ik mag ook voor haar stemmen.

Wel grappig het debat gister hoe de hele liberale kant onderuit ging. Lekker voor ze. Hoe erg ook, zelfs Mat Herben was beter dan de huidige regeringspartijen en lulde toch die mensen uit . Voor het eerst dat ik die man iets nuttigs heb horen zeggen .

Straks nog ff GL, PvdA en SP vergelijken met elkaar en dan 2x stemmen .

M'n vader wilde misschien D66 stemmen, maar ja als je ziet hoe ze het in het kabinet doen. Hoe ze alles waar ze voor stonden uit het raam gooiden voor een plekje in de regering met een minister voor ruimtelijke ordening. Zelfs de boringen in de noordzee overboort gooiden, terwijl ze daar altijd ontzettend tegen zijn geweest. Dat kan niet goed gaan in Europa. Want daar is alles groter dan D66 en blijft helemaal niets mee staan van hun standpunten...
Maar ik heb m'n vader overtuigd toch maar voor PvdA te gaan, zelfde geldt gelukkig voor m'n moeder .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 10-06-2004, 12:29
kroot
kroot is offline
@ tumtum:
Dank je! Ja ik weet dat Den Haag heel goed is, daarom vind ik het erg leuk dat ik juist daar ben aangenomen. Maar volgens andere mensen moet ik het bij die andere ook nog doen omdat ik dan meer ervaring krijg ofzo en zeker weet dat ik daar niet heen wil. Tilburg wil ik misschien nog wel, maarja iedereen zegt dat ik gek ben dat ik niet meteen naar Den Haag ga.
En ik vind het hartstikke tof dat jij ook bent aangenomen!!
Oud 10-06-2004, 12:31
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 10-06-2004 @ 13:29 :
Tilburg wil ik misschien nog wel, maarja iedereen zegt dat ik gek ben dat ik niet meteen naar Den Haag ga.
Tilburg schijnt niet zo geweldig te zijn qua mensen...das iig de ervaring van mijn zusje (die deed daar klassieke muziek (accordeon) oid)... Maar goed, het zal per opleiding ook verschillen en het is natuurlijk ook iets persoonlijks of het wel of niet klikt ed.
Oud 10-06-2004, 12:37
kroot
kroot is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-06-2004 @ 13:31 :
Tilburg schijnt niet zo geweldig te zijn qua mensen...das iig de ervaring van mijn zusje (die deed daar klassieke muziek (accordeon) oid)... Maar goed, het zal per opleiding ook verschillen en het is natuurlijk ook iets persoonlijks of het wel of niet klikt ed.
Ja dat is zo. Volgens mijn pianleraar was het er voor schoolmuziek eerst heel goed, maar die mensen die zorgden dat het zo goed was, zijn nu allemaal weg of overspannen. En weet dus niemand echt hoe het is. Waarschijnlijk niet heel geweldig inderdaad. Maar de sfeer in Den Haag vond ik in ieder geval erg goed!
Oud 10-06-2004, 12:37
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 10-06-2004 @ 13:29 :
@ tumtum:
Dank je! Ja ik weet dat Den Haag heel goed is, daarom vind ik het erg leuk dat ik juist daar ben aangenomen. Maar volgens andere mensen moet ik het bij die andere ook nog doen omdat ik dan meer ervaring krijg ofzo en zeker weet dat ik daar niet heen wil. Tilburg wil ik misschien nog wel, maarja iedereen zegt dat ik gek ben dat ik niet meteen naar Den Haag ga.
En ik vind het hartstikke tof dat jij ook bent aangenomen!!
je kan het natuurlijk gewoon proberen bij tilburg. ze bedoelen denk ik ervaring met voorspelen voor een kritisch publiek ofzo. is altijd goed lijkt me. maar als jij liever naar Tilburg gaat moet je dat gewoon doen. een vriendin van mij gaat ook naar tilburg en ik heb haar eig niet horen zeggen over de mensen ofzo (wat Leonoor zei) en dat is iid iets persoonlijks. (nu nog ff je pm beantwoorden )
Oud 10-06-2004, 12:42
kroot
kroot is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 10-06-2004 @ 13:37 :
je kan het natuurlijk gewoon proberen bij tilburg. ze bedoelen denk ik ervaring met voorspelen voor een kritisch publiek ofzo. is altijd goed lijkt me. maar als jij liever naar Tilburg gaat moet je dat gewoon doen. een vriendin van mij gaat ook naar tilburg en ik heb haar eig niet horen zeggen over de mensen ofzo (wat Leonoor zei) en dat is iid iets persoonlijks. (nu nog ff je pm beantwoorden )
Ik ga denk ik gewoon Tilburg proberen. Maar ik weet niet waar ik liever heen wil, misschien wel Den Haag. En het is inderdaad ook erg persoonlijk. Eén persoon in tilburg die iets van didactiek ofzo geeft, iig een belangrijk vak, die vond ik echt verschrikkelijk en ook heel slecht qua lesgeven. En met haar krijg je dan veel te maken. Maar ik had een pianoleraar gesproken en die wasa echt heel aardig. Maar allebei heel erg bedankt voor jullie reacties!!!
Oud 10-06-2004, 12:43
Verwijderd
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 10-06-2004 @ 13:37 :
en ik heb haar eig niet horen zeggen over de mensen ofzo
Kan dat als je ze nog niet kent?

Ik bedoelde met 'mensen' vooral ook 'medestudenten'.

Als ik het me goed herinner, zei mijn zusje dat het bij schoolmuziek wel mee viel (weet ik dus niet zeker). Ze reisde altijd met een paar mensen samen enzo en volgens mij deden een aantal daarvan schoolmuziek ofzo... Als ik haar zie zal ik het haar eens vragen.

Maar misschien voel jij je daar wel prima thuis en dan is er niks aan de hand, lijkt me.
Oud 10-06-2004, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 10-06-2004 @ 13:43 :
Kan dat als je ze nog niet kent?
Ik bedoelde met 'mensen' vooral ook 'medestudenten'.
ze heeft al één jaar vooropleiding gedaan, en is er al veel geweest.
mja zij doet geen schoolmuziek, dus das miss ook anders.
Oud 10-06-2004, 12:49
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Ik HAAT verveling....!
Oud 10-06-2004, 13:26
Verwijderd
hee, mn zus is weer veilig thuis! met allemaal kadootjes uit australië, singapore, nieuw zeeland en Bali. een houten muurbeeld, een kangaroobord de NIEUWSTE harry potter dvd en Lord-of-the-ringspostzegels en nog veeeeel meer. erg gaaf, lekker bijkomen, bladiebla. verder ben ik moe, heel erg verbrand, en moet ik nog weg vanavond ook. ach ja. dat nemen we voor lief
Oud 10-06-2004, 13:29
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hé shit dat heb ik weer. Sollicitatiegesprek ging niet door, hij had geen tijd want er was iemand ziek. Wel een nieuwe afspraak gemaakt, voor volgende week.

Het is zo'n risico, als het niet lukt ben ik volgende week zeker te laat voor een vakantiebaan. Maar om nu nog steeds naar iets anders te zoeken is ook raar.
__________________
Oud 10-06-2004, 14:02
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Pff.. letterkunde gehad. Wat een schrijfwerk! En ik had natuurlijk veel te weinig tijd, mede dankzij een hele fijne lerares die mijn geschreven stuk helemaal zat af te kraken waardoor ik helemaal uit mn concentratie was gehaald. Morgen aardrijkskunde en wiskunde, zal ook wel fucked gaan, maar goed, dat zien we dan wel weer. Nu ff pauze houden.
Oud 10-06-2004, 16:28
Freestyler*
Freestyler* is offline
vanavond de jongen van mijn dromen zien met het meisje van zijn dromen

ik kan niet wachten..
__________________
I love dr Phil :D
Oud 10-06-2004, 16:42
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Arhg, pww..Waar moet ik morgen beginnen? En hoelaat? En waarmee? Grr, wat heb ik toch een schijthekel aan de pww.. Ook nog eens ruzie met Martin, wat een eikel is dat zeg! Moet m'n muziek nog leren, en eigenlijk ook wel mijn engels...Heb gewoon geen concentratie. Ben waarschijnlijk bespreekgeval, waarom kan ik nou nooit eens een normale voldoende halen?!

Ben overigens wel een ietsie pietsie beetje verliefd, eigenlijk een boel..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 10-06-2004, 16:59
finger_fish
Avatar van finger_fish
finger_fish is offline
whaa ik heb vannacht gedroomd dak gezakt was dat was nie leuk en wat ook nie leuk is dat die ene leuke jongen mij negeerd in eenkeer..stomme eikel naja wie word er dan ook verliefd ikke duss... nie leuk Maark heb wel lkkr een nieuwe lange zwarte zomer jas !! jeuhj
__________________
Never change the way you are! --> You laugh because I'm different I laugh because you're al the same!!
Oud 10-06-2004, 19:09
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Ik ben moe.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 10-06-2004, 20:35
treintje
Avatar van treintje
treintje is offline
Ik vind het niet meer leuk. Ik stort in als ik moe wordt. Zo kan ik toch niet leven. Ik voel me echt een slappeling zo. Het gaat toch beter. Maar waarom hou ik het 's avonds dan niet vol. Het is nu al de zoveelste avond dat het zo gaat.

Ik wil ook trots op mezelf kunnen zijn, maar dat lukt me gewoon niet meer.

Iemand tips?
__________________
Een trein op een verkeerd spoor zal nooit het juiste eindstation halen.
Oud 10-06-2004, 20:44
Verwijderd
Hier zit ik dan... *zucht*
Oud 10-06-2004, 21:16
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Guusie schreef op 10-06-2004 @ 21:44 :
Hier zit ik dan... *zucht*
({) (f)
Komop, het lukt je wel morgen. Het koppie nou niet laten hangen!
Ik zal voor je duimen

Hmmm... voel me redelijk vandaag
Alleen hoop ik toch wel weer eens goed te kunnen slapen binnekort
Oud 10-06-2004, 21:30
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Zo, tasje ingepakt voor het weekend. Natuurlijk neem ook ik teveel mee. Maarja, better to be safe than sorry. Het is weer tijd voor een weekendje met mijn lieve vriendinnetje. Vandaag was ze wat chagrijnig, en dat had gelijk weer uitwerking op mij. Maar het zal dit weekend allemaal wel goedkomen.

Ik blijf dit overigens moeilijk vinden, ik heb haar hier leren kennen, en dan zit ik hier fijn mn hart te luchten terwijl zij hier ook komt

Maargoed, morgen even kijken of ik mijn Engels leraar in een goed humeur aantref, anders wordt het diep door het stof. En na school gauw de trein in en hoppa, op naar daantje!
Oud 11-06-2004, 08:47
magicflower
Avatar van magicflower
magicflower is offline
Grmbl..... .......Waarom moest die stomme trut van een klastitularis gister weer alles omhoog halen?..... ..... Ze begreep mij zei ze....yeah right. Volgens haar ligt het klasprobleem alleen maar aan mij.....Als dat iemand begrijpen is weet ik het ook nimeer......Och mss hebben de spoken in mijn hoofd wel gelijk.....Misschien ben ik het idd ni waard dat mensen om mij geven, mss ben ik gewoon nix waard..... ....Gister ook nog een gesprek gehad met mijn beste vriendin en ik voel gewoon dat daar straks discussie van gaat komen...... ...... Just wanna dissapear sometimes.
__________________
soms moet je je ogen sluiten om dingen te kunnen zien
Oud 11-06-2004, 08:49
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Gisteren weer eens veelste veel gedaan en dat kan ik weer meteen merken. Op tijd je grenzen aan geven zeggen ze dan. Ja, maar daar ben ik dus veelste eigenwijs voor en dat is zo moeilijk. Ik wil nu eenmaal altijd teveel doen en geen rust nemen tussendoor. Heb er eigenlijk alleen mezelf maar mee. Het is niet eerlijk
Oud 11-06-2004, 10:31
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
gisteren mn eindpresentatie gehad op school en het ging vet goed en iedereen vond het heel leuk! Allemaal positieve reacties en het was heerlijk om mn vrienden er allemaal bij te hebben(L).
Ik was heel zenuwachtig van te voren maar toen ik eenmaal op dat podium stond werd ik helemaal rustig en zelfverzekerd.
Ik heb er echt maanden naartoe gewerkt en het voelt zo raar dat het nu zo snel voorbij is. Maar ik ben er heel tevreden mee en voel me er heel goed over.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 11-06-2004, 11:12
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
moe...
verder wel oke...
__________________
Tsja
Oud 11-06-2004, 13:19
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Muziek ging echt super! En geschiedenis ook wel redelijk..nog maar 7 te gaan, ik kan kaartjes krijgen voor njoy (morgen)..ik weet niet of ik wil of niet... eigenlijk lijkt het me hartstikke leuk, maar aan de andere kant, ben ik er helemaal niet voor in de stemming...
hmz..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Je verleden accepteren en doorgaan
Verwijderd
14 04-06-2012 23:03
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Voel me kut na telaat te hulpschieten
X5-452
3 03-06-2004 19:09
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 15:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.