Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2004, 19:11
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Kut! ben het vandaag weer vergeten.. .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Advertentie
Oud 22-08-2004, 20:20
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
lucas en peyton moeten samen komen
ze zijn zo geweldig samen

Oud 22-08-2004, 21:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
OMG! Ik kon het bijna niet aan!

Ik ben nu definitief verslaafd... (En tja... niet alleen omdat de serie zo leuk is )
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-08-2004, 09:30
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
kan iemand even vertellen wat er gisteren gebeurd is, want ik was in de Efteling en vergeten het op te nemen. En de posts van de vorige bladzijde begrijp ik niet allemaal.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 23-08-2004, 09:34
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
gelukkig, ik d8 dat die pa egt dood ging, vond t zoo zielig!
maar lucas en peyton horen bij elkaar!
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 23-08-2004, 11:47
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Voor de mensen die het gemist hebben.

De opa en oma van Nathan kwamen op bezoek, omdat Dan jarig was. De opa was erg trots op Dan en zijn basketbal verleden. Tijdens het familie etentje kwam naar voren dat Nathan niet meer basketbalde en de opa was daar erg kwaad om. Oma kwam tussenbeide en onthulde dat Dan als student zijnde niet tegen de druk van zijn vader kon (wat Dan nu dus ook bij Nathan doet!) en aan zijn moeder had gevraagd om een blessure te bedenken zodat hij kon stoppen met basketballen. Hij had wel een blessure opgelopen dat echt was... maar die was niet blijvend. Opa reageerde geschokt net als Nathan en de vrouw van Dan (weet haar naam niet meer.. ).

Verder was de opa van Lucas nog in de winkel van Karen geweest. Hij vroeg naar haar en Lucas...

De vader van Peyton was op zakenreis.. op zee, maar er was ook een erge storm en zijn boot werd vermist. Er werd later een lijk gevonden en Peyton moest kijken of het haar vader was. Bleek niet zo te zijn. Na alle stress belanden Peyton en Lucas op bed, maar ze kwamen (gelukkig) niet verder dan zoenen en een ontbloot bovenlijf. Peyton had nog een BH aan . Heel zielig voor Brooke, want Lucas had een aantal minuten daarvoor nog door de telefoon gezegd 'I love you too.' De sukkel. Ik zat echt boos en geschokt (handen voor de mond) voor de televisie. "Neeeeeeee... en je was zo leuk". Ze gingen niet verder omdat Peyton met haar haren bleef haken in het kettinkje van Lucas, wat hij had gekregen van Brooke. Tssk.

Lucas is a bad, bad boy!!
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 23-08-2004, 14:56
Pla
Pla is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 22-08-2004 @ 22:13 :
OMG! Ik kon het bijna niet aan!

Ik ben nu definitief verslaafd... (En tja... niet alleen omdat de serie zo leuk is )
Ik ook niet! maar ik vind het zonde dat Lucas met Peyton ging zoenen.. ik vind het juist wel leuk dat hij nu wat met Brooke heeft..
__________________
duss..
Oud 23-08-2004, 18:53
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
nee joh, hij hoort juist bij peyton en niet bij brooke!!
go lucas!
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 24-08-2004, 11:28
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
Sasz schreef op 23-08-2004 @ 19:53 :
nee joh, hij hoort juist bij peyton en niet bij brooke!!
go lucas!


maar wel een beetje zielig voor brooke dan..
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 24-08-2004, 12:20
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
brooke heeft steeds zo'n vervelend "perfect" glimlachje.. aaargh
Oud 24-08-2004, 12:50
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 24-08-2004 @ 13:20 :
brooke heeft steeds zo'n vervelend "perfect" glimlachje.. aaargh
En een lekkere brulstem.
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Oud 24-08-2004, 13:19
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Vergeten te kijken...
Maar de pa van peyton is dus niet echt dood gegaan...gelukkig maar
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 24-08-2004, 18:51
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
idd gelukkig maar
niet zielig voor brooke, want in t begin was ze egt een bitch op dat feest!
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 24-08-2004, 20:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Sasz schreef op 24-08-2004 @ 19:51 :
idd gelukkig maar
niet zielig voor brooke, want in t begin was ze egt een bitch op dat feest!
Nee nee! Ze heeft haar leven gebeterd!

Ik vind dat Lucas en Peyton echt 'meant to be' zijn! Maar ja... Brooke wordt steeds aardiger, dus is het aan de andere kant wel weer zielig voor haar! ow jee.... nu snap ik wat voor dilemma Lucas heeft!!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-08-2004, 16:14
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Ja.. Lucas heeft t zwaar..
Ik heb t maar half gevolgd want ik was bij een vriendinnetje en dus moest ik de helft uitleggen
Ze is nu wel half verslaafd trouwens.. ghehe
En ik hou nog meer van Lucas <3
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 26-08-2004, 19:03
JantjePietje
JantjePietje is offline
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat medio september one three hill niet meer uitgezonden zal worden....
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Oud 27-08-2004, 10:59
Verwijderd
Citaat:
JantjePietje schreef op 26-08-2004 @ 20:03 :
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat medio september one three hill niet meer uitgezonden zal worden....
daar was ik al bang voor
Als The OC naar zondag 19.00 gaat verhuizen, moet One Tree Hill wel vervallen of verplaatst worden. En Net 5 kennende was ik al van dat eerste uit gegaan..
Oud 27-08-2004, 12:03
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
one tree hill moet duidelijk blijven..
Oud 27-08-2004, 14:28
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 27-08-2004 @ 11:59 :
daar was ik al bang voor
Als The OC naar zondag 19.00 gaat verhuizen, moet One Tree Hill wel vervallen of verplaatst worden. En Net 5 kennende was ik al van dat eerste uit gegaan..
Ik was een beetje te voorbarig.. Vanaf morgen wordt OTH niet meer uitgezonden.
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Oud 27-08-2004, 14:32
Verwijderd
Citaat:
JantjePietje schreef op 27-08-2004 @ 15:28 :
Ik was een beetje te voorbarig.. Vanaf morgen wordt OTH niet meer uitgezonden.
in de gids en op teletekst staat dat het nog gewoon komt zondag hoor..

wat er gaat gebeuren volgens teletekst
Spoiler
Oud 27-08-2004, 14:35
JantjePietje
JantjePietje is offline
Aha, je hebt gelijk. Ik keek op de zaterdagavond. Stom van me.
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Oud 28-08-2004, 11:04
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 27-08-2004 @ 15:32 :
in de gids en op teletekst staat dat het nog gewoon komt zondag hoor..

wat er gaat gebeuren volgens teletekst
Spoiler
Spoiler
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 29-08-2004, 18:30
leipe yugo
leipe yugo is offline
nou keb het net gezien lijkt erop dat i wel dood gaat
__________________
RESPECT
Oud 29-08-2004, 18:34
The 1 and only
Avatar van The 1 and only
The 1 and only is offline
Denk niet dat ze de hoofdrolspeler dood laten gaan..
__________________
That's me
Oud 29-08-2004, 18:34
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
OMG dat kunnen ze toch niet maken om precies op dat moment de aflevering te eindigen?!?!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 29-08-2004, 18:35
Chandis
Chandis is offline
Ik geloof ook niet dat ie dood gaat. Bij ER was het toch ook altijd: epi. stat!! En dan leven ze weer.

Kutaflevering eigenlijk...

(edit: en dan zal dit zeker wel het einde van het seizoen zijn. Dat we volgende week weer naar smallville moeten kijken...)
Oud 29-08-2004, 18:38
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Wat een draaaaaaaaaama!
Arme Karen, komt ze thuis, haalt niemand r op en r zoon is halfdood. Of misschien wel helemaal. Maargoed, dat kan natuurlijk niet.

Offtopic: leuk hoor, om zo'n leuk ongelukgedoe te zien als je vader veel te laat thuiskomt en zn mobiel niet opneemt.. Word er een beetje bezorgd van
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 29-08-2004, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 29-08-2004 @ 19:34 :
OMG dat kunnen ze toch niet maken om precies op dat moment de aflevering te eindigen?!?!
dat zei ik ook tegen mn zusje: 'het kan nu toch niet afgelopen zijn?' en toen was het meteen daarna afgelopen

Ik had al op teletekst gelezen dat het zou gebeuren, maar ik wist niet dat het zo zou eindigen.. denk niet dat ie doodgaat, want tis toch een hoofdrolspeler enzo..
Maar Dan heeft toch ook een goede kant
Was dat ongeluk eigenlijk Keith's schuld? Het verkeerslicht stond toch op groen..

Verder vind ik het erg lullig voor Brooke, zoals Lucas en Peyton steeds met elkaar zoenen. Vertel het haar gewoon, en doe niks tot je het verteld hebt..
Oud 29-08-2004, 18:44
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 29-08-2004 @ 19:40 :
Maar Dan heeft toch ook een goede kant
Was dat ongeluk eigenlijk Keith's schuld? Het verkeerslicht stond toch op groen..
Je zag twee stoplichten: de gewone stond op groen, en die voor naar links stond op rood. Raad maar welke kant ze op gingen...
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 29-08-2004, 18:58
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Vond het wel opvallend dat Keith net Dan zag zitten voordat ie doorreedt, net alsof hij het express deed om te zien hoe Dan zou reageren

Zat me ook de hele aflevering voortebereiden op het drama als Lucas en Peyton het tegen Brooke zouden zeggen, maar het kwam maar niet. (of heb ik dat gewoon gemist.. )
Oud 29-08-2004, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 29-08-2004 @ 19:38 :
Offtopic: leuk hoor, om zo'n leuk ongelukgedoe te zien als je vader veel te laat thuiskomt en zn mobiel niet opneemt.. Word er een beetje bezorgd van
oei, dat is niet leuk

Citaat:
Briseïs schreef op 29-08-2004 @ 19:44 :
Je zag twee stoplichten: de gewone stond op groen, en die voor naar links stond op rood. Raad maar welke kant ze op gingen...
Ik dacht dat ze rechtdoor wilden. Ook raar dat ze eerst wel stil stonden voor het rode licht, dat Keith daarna ineens door rood ging rijden, en Lucas er niet eens iets van zei.. daarom dacht ik dat ze rechtdoor gingen

Maar eigenlijk kan dat ook niet, want ze werden door die rechtdoorgaande auto in de zijkant geraakt, dus ze moeten wel linksaf gegaan zijn..

Keith en Karen zal wel niet veel worden voorlopig als ze erachter komt dat Lucas bijna dood is, omdat Keith teveel gedronken had..

Karen zag er wel anders uit trouwens..
Oud 29-08-2004, 19:27
Gruppie
Gruppie is offline
Na t lezen van de post hierboven: als t stoplicht voor rechtdoor op groen stond, dan kan er toch nooit iemand van rechtsaf aan komen? DUS was t niet Keith's schuld toch? (dan ga ik er dus vanuit dat ze rechtdoor wilden en de auto van rechts door rood ging).. of maak ik nu een hele domme opmerking ??
Oud 29-08-2004, 19:32
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 29-08-2004 @ 20:04 :
oei, dat is niet leuk
Hij is er nu weer

En dat hele stoplicht gedoe: het stoplicht voor rechtdoor sprong wel op groen, dus ik denk dat Keith dat zag. Toen gingen ze naar links, en kwam er een auto van de overkant (die rechtdoor wile) en ramde ze.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 29-08-2004, 19:36
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Ze sloegen linksaf. Doordat het stoplicht voor rechtdoor op groen stond, werden ze dus tijdens het afslaan naar links, aan de rechterkant aangereden door die auto die rechtdoor door groen reed. Snappie?

En Keith had toch niet echt teveel gedronken? Een biertje toch? Tenminste, voor zover wij het hebben gezien...

En Keith zag Dan en volgens mij raakte ie daardoor gefrustreerd en wilde snel wegrijden ofzo. Maar het was dus nog geen groen.

En Karen en Keith zal idd niet veel worden, want ze zal flink boos zijn op m...
En kvond ook dat Karen er anders uitzag idd. Volgens mij had ze d'r haren geknipt ofzo
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 29-08-2004, 20:03
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Blubje schreef op 29-08-2004 @ 20:36 :
Ze sloegen linksaf. Doordat het stoplicht voor rechtdoor op groen stond, werden ze dus tijdens het afslaan naar links, aan de rechterkant aangereden door die auto die rechtdoor door groen reed. Snappie?

En Keith had toch niet echt teveel gedronken? Een biertje toch? Tenminste, voor zover wij het hebben gezien...

En Keith zag Dan en volgens mij raakte ie daardoor gefrustreerd en wilde snel wegrijden ofzo. Maar het was dus nog geen groen.

En Karen en Keith zal idd niet veel worden, want ze zal flink boos zijn op m...
En kvond ook dat Karen er anders uitzag idd. Volgens mij had ze d'r haren geknipt ofzo
Ze zag er idd opeens onwijs hip uit ofzo... Maar had Keith Dan al gezien dan? Ik dacht van niet...
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 29-08-2004, 20:34
Chandis
Chandis is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 29-08-2004 @ 21:03 :
Ze zag er idd opeens onwijs hip uit ofzo... Maar had Keith Dan al gezien dan? Ik dacht van niet...
Ik weet dat Dan Keith zag zitten, ik geloof dat Keith Dan ook zag zitten.

Maar is dit de laatste aflevering geweest voorlopig? Of krijgen we gewoon volgende week antwoord op al onze vragen? (dan ben ik er waarschijnlijk niet...)
Oud 29-08-2004, 21:11
madwoman
madwoman is offline
Ooo ik heb het spannendse deel duidelijk weer gemist Heb het deel na de 2e reclame niet gezien...hopen dat ze gewoon verder gaan met uitzenden. Dat stomme net5 ook altijd!
__________________
you can't milk a cow with your hands in your pants!!
Oud 29-08-2004, 21:36
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Lieve Lucasje!! <3
Wat een heftig einde..!! Niet dat ie dood is, want dan zou de serie stoppen, maar toch..
Karen was idd hip, ze leek ook dikker trouwens..
Jullie hebben trouwens wel ff wat helderheid geschept in het stoplicht-gedoe, ik dacht namelijk dat Dan hen aanreed..

Oh, Madwoman, je sig!! Van Admiral Freebee!
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 29-08-2004, 21:49
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik had al zo'n voorgevoel dat er iets zou gebeuren want ze lieten ook twee keer ofzo de stoplichten zien. Ik dacht dat Keith naar Dan toe ging rijden, omdat het stoplicht al een rijdje op rood stond en ze eerst wel bleven staan en pas nadat hij Dan zag ging rijden. Ik dacht al van waarom doet hij dat nou weer misschien om te vertellen dat ze Karen gaan ophalen ofzo, en daarna kwam de aanrijding dus.
En Dan die in het ziekenhuis opeens zei, hij is mijn zoon.

Ik vind Haley trouwens steeds leuker worden.
Oud 29-08-2004, 21:55
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Femme-Fatale schreef op 29-08-2004 @ 22:49 :
Ik had al zo'n voorgevoel dat er iets zou gebeuren want ze lieten ook twee keer ofzo de stoplichten zien. Ik dacht dat Keith naar Dan toe ging rijden, omdat het stoplicht al een rijdje op rood stond en ze eerst wel bleven staan en pas nadat hij Dan zag ging rijden. Ik dacht al van waarom doet hij dat nou weer misschien om te vertellen dat ze Karen gaan ophalen ofzo, en daarna kwam de aanrijding dus.
En Dan die in het ziekenhuis opeens zei, hij is mijn zoon.

Ik vind Haley trouwens steeds leuker worden.
dat dacht ik ook.. dat keith dan zag en er even heen reed om iets te zeggen oid..

dit mag echt niet de laatste aflevering zijn..
ik wil zo graag dat lucas en peyton samen komen!
Oud 29-08-2004, 21:56
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik vind trouwens dat wijffie dat Peyton speelt echt een geweldige actrice.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 29-08-2004, 22:16
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
ik keek even imdb he

en haley heet dus
haley james scott
lucas, nathan, keith &dan heten gewoon scott

haley is toch niet ook familie ofzo he?
Oud 30-08-2004, 09:44
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Heej dat is wel raar jah?

Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 09:47.
Oud 30-08-2004, 09:49
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
wat een heftige afl. zeg!!
maar zal vast wel goedkomen, is idd bij ER ook altijd
karen zag er tof uit
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 30-08-2004, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 29-08-2004 @ 20:36 :
En Keith had toch niet echt teveel gedronken? Een biertje toch? Tenminste, voor zover wij het hebben gezien...

En Keith zag Dan en volgens mij raakte ie daardoor gefrustreerd en wilde snel wegrijden ofzo. Maar het was dus nog geen groen.

ja, hij had maar een biertje gehad in Karen's Cafe, maar toen hij in het ziekenhuis was, zei de dokter iets van: 'now let's talk about how many drinks you've had'. Hij zei het vast anders, maar hier kwam het op neer En het lijkt me dat een dokter dat alleen vraagt als hij weet dat er te veel alcohol in Keiths bloed zat, of als hij heel erg naar alcohol rook ofzo..


Citaat:
Ilsch schreef op 29-08-2004 @ 23:16 :
ik keek even imdb he

en haley heet dus
haley james scott
lucas, nathan, keith &dan heten gewoon scott

haley is toch niet ook familie ofzo he?
hmmja, daar hadden we het in het begin van dit topic ook al over. Geen idee waarom, maar daar komen we vast nog wel achter
Oud 30-08-2004, 10:46
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 30-08-2004 @ 11:45 :
ja, hij had maar een biertje gehad in Karen's Cafe, maar toen hij in het ziekenhuis was, zei de dokter iets van: 'now let's talk about how many drinks you've had'. Hij zei het vast anders, maar hier kwam het op neer En het lijkt me dat een dokter dat alleen vraagt als hij weet dat er te veel alcohol in Keiths bloed zat, of als hij heel erg naar alcohol rook ofzo..
Volgens mij vragen ze dat altijd bij een ongeluk.. En het was natuurlijk zijn fout.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 30-08-2004, 11:24
JantjePietje
JantjePietje is offline
Als Lucas Brooke dumpt, wil ik haar wel hebben hoor. Die brunette is absoluut mijn type hehe..

Eindelijk een beetje vuur in de serie. Want het begon wel beetje té melodramatisch te worden. Lucas, de prettyboy/romanticus waar de meiden op vallen, is niet meer zo stoicijns als altijd, en haalt als een irrationele driftkikker naar Haley uit, wanneer zij hem confronteert met zijn dubbele agenda. Hij kent dus ook enige emoties, wat in de vorige afleveringen niet altijd duidelijk werd. Brooke is zoals altijd lekker, happig en vrolijk, en Dan weet ook nog eens, naast twee vrouwen te hebben bevrucht, hoe hij een strandhoer moet versieren als een doorgewinterde player.
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Oud 30-08-2004, 13:17
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 30-08-2004 @ 11:45 :


hmmja, daar hadden we het in het begin van dit topic ook al over. Geen idee waarom, maar daar komen we vast nog wel achter
ik viel een beetje laat in :$
Oud 30-08-2004, 16:07
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
misschien is het wel een opzet naar keith die een drankprobleem heeft . En ik vind het altijd zo nutteloos dat ze net doen of hoofdrolspelers doodgaan (the oc, one tree hill) je weet toch wel dat ze de hoofdrolspeler niet dood zullen laten gaan. Toch wil ik natuurlijk wel zien hoe het volgende week verder gaat...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 30-08-2004, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef op 30-08-2004 @ 17:07 :
misschien is het wel een opzet naar keith die een drankprobleem heeft . En ik vind het altijd zo nutteloos dat ze net doen of hoofdrolspelers doodgaan (the oc, one tree hill) je weet toch wel dat ze de hoofdrolspeler niet dood zullen laten gaan. Toch wil ik natuurlijk wel zien hoe het volgende week verder gaat...
nou ja, Colin in Everwood ging ook dood. En Prue in Charmed.

Marissa bleef wel leven.. Maar ik blijf het toch ontzettend spanned vinden, als er zo'n ongeluk gebeurt. Ik zit helemaal gespannen en meelevend voor de tv dan
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio One Tree Hill
Bananensplit
10 24-04-2009 16:25
Films, TV & Radio One tree hill !(help)
Bananensplit
4 15-04-2009 09:32
Films, TV & Radio [ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje
desperadoz
45 05-01-2008 19:25
Films, TV & Radio One tree Hill
desperadoz
2 21-08-2007 01:43
De Kantine Ja ok, maar wat staat er nou eigenlijk onder jouw CTRL-V?
idontcare
500 20-10-2005 13:56
Films, TV & Radio OC ROCKS!!! (en is veel leuker dan one three hill)
Patje
11 07-07-2004 08:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.