Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2006, 15:34
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Guissie schreef op 30-11-2006 @ 16:04 :
Tja, maar hij kon al wel mee met het niveau mee van gasten die een aantal jaar ouder zijn dan hij..
Totaal geen relevante vergelijking. Waarom zou je iemand bij voorbaat al ophemelen omdat hij op zijn 14de op het niveau zit van iemand van 17. Als hij zich in die drie jaar niet ontwikkelt dan is hij een net zo modale voetballer als enig ander. Op die leeftijd vond ik hem zelfs geen versterking voor het (nationale jeugd-) team waarin hij speelde maar hij kreeg een soort van beschermde status omdat hij zo jong was. Hij heeft alle ruimte en aandacht gekregen die hij nodig had om door te groeien, het is hem nog niet gelukt en ik vind hem op dit moment een talentje uit duizenden. Vergelijk hem nu met Messi 2 jaar geleden en dan scheelt het in leeftijd niet veel meer, alleen dat hij wel al het niveau had toen om wedstrijden op hoog niveau te beslissen en Adu dat nu nog steeds niet. Van mij mag er een streep door tot de tijd dat hij opeens laat zien toch gigantische ontwikkeling door te kunnen maken.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Advertentie
Oud 30-11-2006, 15:55
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik deel de mening dat meneer Adu rijkelijk overschat wordt. Op dit moment denk ik zeker dat hij veel te kort komt om te slagen in Engeland.
__________________
Zuur...
Oud 30-11-2006, 16:29
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
maar volgen jullie dan allemaal de amerikaanse competitie dat jullie een goed beeld hebben van zijn ontwikkeling? of hoe komen jullie tot die conclusie?

ik zeg niet dat jullie geen gelijk, ik zou het alleen echt niet weten. ik lees alleen af en toe wat over die gast.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 30-11-2006, 17:58
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Escapism schreef op 30-11-2006 @ 17:29 :
maar volgen jullie dan allemaal de amerikaanse competitie dat jullie een goed beeld hebben van zijn ontwikkeling? of hoe komen jullie tot die conclusie?

ik zeg niet dat jullie geen gelijk, ik zou het alleen echt niet weten. ik lees alleen af en toe wat over die gast.
Ik heb een wedstrijd of 5 van hem gezien, vond hem geen van de keren echt overtuigen. Bovendien kijk zijn gemiddeldes; 87 hele wedstrijden waarin hij 11 keer scoorde, dat is voor een aanvaller niet echt indrukwekkend. Ik kijk vrijwel nooit wedstrijden uit de VS maar kijk wel altijd het sportnews op CNN en daarin wordt hij ook nooit als uitblinker genoemd.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 01-12-2006, 22:09
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 30-11-2006 @ 16:34 :
Totaal geen relevante vergelijking. Waarom zou je iemand bij voorbaat al ophemelen omdat hij op zijn 14de op het niveau zit van iemand van 17. Als hij zich in die drie jaar niet ontwikkelt dan is hij een net zo modale voetballer als enig ander. Op die leeftijd vond ik hem zelfs geen versterking voor het (nationale jeugd-) team waarin hij speelde maar hij kreeg een soort van beschermde status omdat hij zo jong was. Hij heeft alle ruimte en aandacht gekregen die hij nodig had om door te groeien, het is hem nog niet gelukt en ik vind hem op dit moment een talentje uit duizenden. Vergelijk hem nu met Messi 2 jaar geleden en dan scheelt het in leeftijd niet veel meer, alleen dat hij wel al het niveau had toen om wedstrijden op hoog niveau te beslissen en Adu dat nu nog steeds niet. Van mij mag er een streep door tot de tijd dat hij opeens laat zien toch gigantische ontwikkeling door te kunnen maken.
Hmm, daar heb je wel een beetje gelijk in.

Ik wacht nog steeds op zijn échte doorbraak
__________________
Volg de evenaar.
Oud 02-12-2006, 12:37
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ schijnt Waterreus per direct te willen contracteren om het huidige keepersprobleem op te lossen. Didulica en Sinouh zijn beiden waarschijnlijk tot de winterstop uitgeschakeld en ook Job Bulters loopt met kleine pijntjes. Daarnaast maakt laatstgenoemde ook niet bepaald een solide indruk, wat niet verwonderlijk is, hij is pas 20.

Sja, Waterreus bij AZ. Ik heb mijn twijfels... Ik vind het een arrogante klootzak, en zijn accent staat me niet aan... Maar ik kan zeker niet ontkennen dat ie erg goed kan keepen, wellicht zelfs beter dan onze huidige sluitposten.
__________________
Zuur...
Oud 02-12-2006, 12:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Sonko en Rahim naar Griekenland

Het Griekse Xanthi heeft twee spelers uit de eredivisie aangetrokken. Edrissa Sonko van Roda JC en Rahim Ouedraogo van FC Twente tekenden een contract voor 3,5 jaar.

Rahim, een 26-jarige middenvelder uit Burkina Faso, was vanaf zijn zestiende actief voor de club uit Enschede. De 26-jarige Gambiaanse aanvaller Sonko verhuisde in 2000 van Anderlecht naar Roda JC.
Bron: NOS-TT

Volgens mij voor Twente niet echt een verlies, zo goed vond ik Rahim de laatste tijd niet. Sonko wordt ws wel een gemist bij Roda.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-12-2006, 12:52
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-12-2006 @ 13:37 :
Sja, Waterreus bij AZ. Ik heb mijn twijfels... Ik vind het een arrogante klootzak, en zijn accent staat me niet aan... Maar ik kan zeker niet ontkennen dat ie erg goed kan keepen
Ik vind het wel jammer dat Rahim weg is, het was toch een beetje de clown van de selectie en lag ook wel erg goed in de groep naar mijn weten. Maar bij Twente zijn de fans opgesplitst in 2 delen, de Rahim-haters en de Rahim-liefhebbers Het is nooit een geweldige voetballer geweest maar och hij heeft een goede mentaliteit. En er gaat weer een leuk liedje weg, maar qua voetbalkwaliteiten zal hij niet gemist worden. En het is een dure jongen bovendien.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 02-12-2006, 16:35
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-12-2006 @ 13:37 :
AZ schijnt Waterreus per direct te willen contracteren om het huidige keepersprobleem op te lossen. Didulica en Sinouh zijn beiden waarschijnlijk tot de winterstop uitgeschakeld en ook Job Bulters loopt met kleine pijntjes. Daarnaast maakt laatstgenoemde ook niet bepaald een solide indruk, wat niet verwonderlijk is, hij is pas 20.

Sja, Waterreus bij AZ. Ik heb mijn twijfels... Ik vind het een arrogante klootzak, en zijn accent staat me niet aan... Maar ik kan zeker niet ontkennen dat ie erg goed kan keepen, wellicht zelfs beter dan onze huidige sluitposten.
Ik denk niet dat Waterreus nog zin heeft om bij AZ te gaan keepen...
__________________
Volg de evenaar.
Oud 03-12-2006, 01:28
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Guissie schreef op 02-12-2006 @ 17:35 :
Ik denk niet dat Waterreus nog zin heeft om bij AZ te gaan keepen...
Hij heeft zelf aangegeven dat hij in onderhandeling is... Mocht het Amerika avontuur voor hem doorgaan wil ie best tot de winterstop bij AZ onder de lat.
__________________
Zuur...
Oud 03-12-2006, 18:39
Verwijderd
Volgens de regels moet hij een contract tot eind seizoen krijgen; maar het schijnt te mogen dat hij dan voor 1 eurocent in de winterstop verkocht wordt aan een Amerikaanse club ofzo. Dat zal wel gebeuren dus
Oud 03-12-2006, 19:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ertur schreef op 03-12-2006 @ 19:39 :
Volgens de regels moet hij een contract tot eind seizoen krijgen; maar het schijnt te mogen dat hij dan voor 1 eurocent in de winterstop verkocht wordt aan een Amerikaanse club ofzo. Dat zal wel gebeuren dus
Denk ook dat dat wel zal gaan gebeuren idd. Is ook wel een goede zaak voor AZ nu ze 4 niet fitte keeperes hebben
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-12-2006, 19:46
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Leonardo verkast in winsterstop naar Ajax

Leonardo verkast in de winsterstop van NAC Breda naar Ajax, dit weet Sportweek te melden. De Braziliaanse aanvaller heeft met de Amsterdamse vereniging een akkoord bereikt over een contract voor 2,5 jaar.

De balkunstenaar zal in de winterstop al aansluiten bij Ajax en zal met zijn nieuwe ploeg ook op trainingskamp gaan naar Zuid-Afrika. Ajax legt 750.000 euro neer voor de kleine Braziliaan, die nog wel medisch gekeurd moet worden.


Bron: www.voetbal24.nl

Tja, of-ie het gaat redden betwijfel ik. Vind het mentaal gezien echt een vervelend mannetje, steeds in de clinch met coaches en op het veld ook vaak een grote mond (Aachen-Nord uit, afgelopen weekend...), dan betwijfel ik of je het wel met zo'n mentaliteit redt bij een topclub. Dat moet-ie echt veranderen, want voetballen kan-ie zeker.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-12-2006, 19:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Oizo!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-12-2006, 20:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-12-2006 @ 20:49 :
Oizo!
Ja ik leef nog.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-12-2006, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-12-2006 @ 20:46 :
Leonardo verkast in winsterstop naar Ajax

Leonardo verkast in de winsterstop van NAC Breda naar Ajax, dit weet Sportweek te melden. De Braziliaanse aanvaller heeft met de Amsterdamse vereniging een akkoord bereikt over een contract voor 2,5 jaar.

De balkunstenaar zal in de winterstop al aansluiten bij Ajax en zal met zijn nieuwe ploeg ook op trainingskamp gaan naar Zuid-Afrika. Ajax legt 750.000 euro neer voor de kleine Braziliaan, die nog wel medisch gekeurd moet worden.


Bron: www.voetbal24.nl

Tja, of-ie het gaat redden betwijfel ik. Vind het mentaal gezien echt een vervelend mannetje, steeds in de clinch met coaches en op het veld ook vaak een grote mond (Aachen-Nord uit, afgelopen weekend...), dan betwijfel ik of je het wel met zo'n mentaliteit redt bij een topclub. Dat moet-ie echt veranderen, want voetballen kan-ie zeker.
Ik denk dat Henk ten Cate goed om kan gaan met een speler als Leonardo en andersom ook. Daarentegen denk ik niet dat hij nou echt zal doorbreken als een echt goede speler, daarvoor is hij simpelweg te wisselvallig en wispelturig. Als hij een goede dag heeft, is hij werelds, als hij een slechte dag heeft, is hij ook echt dramatisch slecht.
Oud 13-12-2006, 15:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Jeremain Lens en Roy Beerens naar NEC? Niedzielan naar Duitsland en Denneboom naar Willem II?

Geruchten dus
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-12-2006, 15:25
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-12-2006 @ 16:17 :
Jeremain Lens naar NEC?
Zou niet verkeerd zijn, als ie bij jullie een (half) jaartje ervaring op zou doen. Voor het 1e van AZ is ie nog wat licht... Die keren dat ie speelde heeft ie geen grote indruk op mij gemaakt.
__________________
Zuur...
Oud 13-12-2006, 15:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Lens zou gekocht worden. Beerens gehuurd.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-12-2006, 15:54
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-12-2006 @ 16:43 :
Lens zou gekocht worden. Beerens gehuurd.
Sterk gerucht dan...
__________________
Zuur...
Oud 13-12-2006, 16:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 13-12-2006 @ 16:54 :
Sterk gerucht dan...
AZ wil er ook niet aan. Lijkt me sterk dat NEC daar geld voor kan betalen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-12-2006, 17:28
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-12-2006 @ 16:43 :
Lens zou gekocht worden. Beerens gehuurd.
Ja, dat gerucht last ik ook net in de VI
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 19-12-2006, 15:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Braafheid en De Ceulaer in beeld bij FC Twente

18/12/2006 23:07

EXCLUSIEF - FC Twente overweegt Edson Braafheid en Benjamin De Ceulaer in te lijven.
Braafheid staat nog tot het einde van het seizoen onder contract bij FC Utrecht, maar de 23-jarige linksback heeft al aangegeven dat hij zijn aflopende verbintenis niet wil verlengen. Vandaar dat de Utrechtse club hem in januari 2007, als de transfermarkt open gaat, nog wil verkopen.

De Ceulaer weet al sinds augustus dat hij mag vertrekken bij Feyenoord ondanks een tot medio 2008 doorlopend contract. De 24-jarige Belgische aanvaller zou ook bij andere clubs in de belangstelling staan, waaronder RKC Waalwijk.
tja, hoewel Heubach een fantastisch jaar speelt gaat zijn leeftijd nu natuurlijk wel parten spelen. Het begint bijna traditie te worden, elk jaar een nieuwe linksback en elk jaar vecht Heubach zich gewoon weer bij de eerste elf. Een clubheld met beperkte kwaliteit, Braafheid moet niet denken dat hij zomaar zijn basisplaats pakt. En De Ceulaer ben ik persoonlijk altijd wel een fan van geweest maar ik zie geen reden om er nog een vleugel bij te halen, maakt me eerder bezorgd dat Kennedy of Touma gaat vertrekken.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 20-12-2006, 18:28
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Afonso (Twente) was in beeld bij MVV, maar hij wordt gehuurd aan Veendam. Van Leerdam (eerder in beeld bij ons) mag vertrekken bij FC Eindhoven, dus misschien is dat weer een optie. In ieder geval moeten er versterkingen komen willen we nog iets van dit seizoen maken.
Ach ja, " 't is niks, en 't weurt niks", zoals we dat altijd zo mooi in Maastricht zeggen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 20-12-2006, 20:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Argentijns talent Gago naar Real

Real Madrid heeft zich versterkt met Fernando Gago. Het 20-jarige Argentijnse talent zal een contract tekenen dat hem tot 2013 aan de Spaanse club bindt. De 'Koninklijke' betaalt naar verluidt 18 miljoen euro voor de middenvelder van Boca Juniors.
Lang contract, beetje te lang als je het mij vraagt. Vrees dat hij beter bij een andere club had kunnen 'rijpen'.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-12-2006, 18:11
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Slory deze zomer definitief naar Feyenoord staat er op vi.nl
---

Ik denk dat een andere club beter voor hem zou zijn geweest..
__________________
Volg de evenaar.
Oud 21-12-2006, 18:27
Verwijderd
Mwa, ik denk dat het voor beide partijen wel een goede transfer is hoor. Bij AZ, Ajax of PSV had hij denk ik geen basisplaats gekregen, bij Feyenoord maakt hij daar wel kans op.
Oud 22-12-2006, 16:27
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Ertur schreef op 21-12-2006 @ 19:27 :
Mwa, ik denk dat het voor beide partijen wel een goede transfer is hoor. Bij AZ, Ajax of PSV had hij denk ik geen basisplaats gekregen, bij Feyenoord maakt hij daar wel kans op.
Dat is misschien wel zo, maar ik denk dan dat een vertrek naar een subtopper als Heerenveen of Twente beter was geweest..
__________________
Volg de evenaar.
Oud 22-12-2006, 19:46
Verwijderd
Glen Salmon naar NAC.
Oud 22-12-2006, 22:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Guissie schreef op 22-12-2006 @ 17:27 :
Dat is misschien wel zo, maar ik denk dan dat een vertrek naar een subtopper als Heerenveen of Twente beter was geweest..
ik zeg; Topscorerslijst
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 22-12-2006, 23:58
michieltje88
michieltje88 is offline
aangezien we de laatste tijd veel subtoppers meer hebben in nederland want na psv komt een hele tijd niks en dan vrij veel..
wat ik jammer vindt en slecht voor (of van)het nederlandse voetbal. ajax, feyenoord, az twente heereveen zijn dit siezoen allemaal van een vergelijkend niveau. dus een van deze clubs was goed geweest en ik denk dat het er nu wel uit gaat komen bij slory. ik denkd at hij de opvolger van kalou wordt.
__________________
if you don't like me... blaas mij!!
Oud 23-12-2006, 08:19
Strever
Strever is offline
Citaat:
michieltje88 schreef op 23-12-2006 @ 00:58 :
aangezien we de laatste tijd veel subtoppers meer hebben in nederland want na psv komt een hele tijd niks en dan vrij veel..
wat ik jammer vindt en slecht voor (of van)het nederlandse voetbal. ajax, feyenoord, az twente heereveen zijn dit siezoen allemaal van een vergelijkend niveau. dus een van deze clubs was goed geweest en ik denk dat het er nu wel uit gaat komen bij slory. ik denkd at hij de opvolger van kalou wordt.
Heerenveen is dus echt niet van vergelijkend niveau met Twente, Az en Ajax
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 23-12-2006, 08:58
Verwijderd
Twente ook niet echt. Dit seizoen draaien ze (tot nu toe) erg goed, maar afgelopen seizoenen was het minder. Ajax en AZ ed staan al langer vast in de top 5.
Oud 23-12-2006, 17:16
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Strever schreef op 23-12-2006 @ 09:19 :
Heerenveen is dus echt niet van vergelijkend niveau met Twente, Az en Ajax
Hoe bedoel je precies?
Heerenveen speelt toch al een aantal jaren structureel in de subtop. Soms draait het een tijdje niet goed maar ze hebben toch elk jaar wel weer een goed team en eindigen in de subtop.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 23-12-2006, 17:18
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 22-12-2006 @ 23:23 :
ik zeg; Topscorerslijst
Ik denk niet dat veel clubs het vervelend vinden om 2 goede spitsen te hebben. Bovendien is Slory een heel ander type spits dan N'Kufo en Alves.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 24-12-2006, 20:25
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Strever schreef op 23-12-2006 @ 09:19 :
Heerenveen is dus echt niet van vergelijkend niveau met Twente, Az en Ajax
2006-2007, Uefa-cup, groepsfase
2005-2006, Uefa-cup, overwinterd.
2004-2005, Uefa-cup, overwinterd.
2003-2004, finale Intertoto, uitgeschakeld door Villareal
2002-2003, Uefa-cup
2001-2002, Intertoto
2000-2001, Champions League

De laatste keer dat FC Twente boven Heerenveen is geindigd was in 1996/1997.

Dus hoezo, niet vergelijkbaar.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.

Laatst gewijzigd op 24-12-2006 om 20:33.
Oud 25-12-2006, 11:44
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Twente en Heerenveen zijn wel degelijk te vergelijken, Heerenveen heeft zich de laatste jaren structureel als enige club de subtop ingewerkt. Twente maakt daar nu weer zijn eerste stappen in, Heerenveen staat een stapje voor maar Twente maakt nu toevallig een fantastische periode door. Maar dat rijtje van Heerenveen dat Spelvout net postte zegt genoeg
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 27-12-2006, 00:43
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Braafheid, wat kunnen jullie me daar over vertellen?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 27-12-2006, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 27-12-2006 @ 01:43 :
Braafheid, wat kunnen jullie me daar over vertellen?
Typische subtopspeler, in mijn opinie. Niet goed genoeg voor een topclub, of nie tvoor een basisplaats althans.
Oud 27-12-2006, 09:30
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ertur schreef op 27-12-2006 @ 02:24 :
Typische subtopspeler, in mijn opinie. Niet goed genoeg voor een topclub, of nie tvoor een basisplaats althans.
'Braafheid dicht bij overgang naar Anderlecht'

Uitgegeven: 27 december 2006 09:33
Laatst gewijzigd: 27 december 2006 09:34

AMSTERDAM - Anderlecht heeft zijn zinnen gezet op Edson Braafheid. De zaakwaarnemer van de verdediger van FC Utrecht heeft vorige week al gesprekken gevoerd met de Belgische landskampioen. Dat meldt het Algemeen Dagblad woensdag. Utrecht staat open voor een vertrek van Braafheid, wiens contract komende zomer afloopt.

Bij een vertrek van Braafheid, zal Utrecht de transfersom gebruiken om de selectie te versterken. "We hebben een schaduwlijst", meldt trainer Foeke Booy. "Daarop staat een eventuele vervanger voor Braafheid, maar ook een speler voor de aanval."

Braafheid maakte in 2003 zijn debuut in het betaald voetbal bij FC Utrecht. De speler, die ook in de belangstelling zou staan van FC Twente, kwam dit seizoen tot dertien competitieduels.

bron www.nu.nl


Daarom.


Stond toch in de belangstelling van Ajakkes, Feyenooit en P$V?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 27-12-2006, 10:35
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Hij is beter dan blondje Deschacht en van Damme
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 27-12-2006, 10:38
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 27-12-2006 @ 11:35 :
Hij is beter dan blondje Deschacht en van Damme
Deschacht is puur verdedigend wel redelijk ok hoor...

Hoe zit het met zijn uitvoetballen? Wat zijn zijn sterke punten, zwakke punten? Kopspel? Positiespel?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 27-12-2006, 11:12
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hmm, dan moet Anderlecht snel handelen want Braafheid is al bijna rond met Twente. Zou zonde zijn als ze er dan nog naast grijpen. Ik vind het wel een degelijke back, aanvallend goed, alleen fysiek zou het voor een verdediger wat beter kunnen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 27-12-2006, 12:25
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 27-12-2006 @ 12:12 :
Hmm, dan moet Anderlecht snel handelen want Braafheid is al bijna rond met Twente. Zou zonde zijn als ze er dan nog naast grijpen. Ik vind het wel een degelijke back, aanvallend goed, alleen fysiek zou het voor een verdediger wat beter kunnen.
Klinkt wel redelijk goed, in het systeem waarin Vercauteren wilt spelen hebben we backs nodig die ook offensief uit de voeten kunnen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 28-12-2006, 12:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jonas Olsson kent Duitse belangstelling

Jonas Olsson zou in de belangstelling staan van enkele Duitse Bundesliga-clubs. Vooral Eintracht Frankfurt zou de verdediger nadrukkelijk volgen. Ook FC Twente zou belangstelling hebben gehad voor de Zweed.

Olsson kent tot dusver een goed seizoen. In de zomer van 2005 kwam hij over van Landskrona Bois. De belangstelling van FC Twente zou op dit moment niet meer concreet zijn.

Technisch directeur Leen Looyen verklaart tegenover ForzaNEC niets van interesse te weten. Ook laat hij blijken Olsson niet in de winterstop te willen verkopen
Het zou een hele slechte zaak zijn als hij vertrekt. Samen met Wisgerhof vormt hij één van de sterkste achterlinies van Nederland en ik zie Otten nog niet zo snel constant dat niveau halen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-12-2006, 13:35
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
PSV huurt Alcides voor anderhalf jaar

Volgens De Telegraaf is PSV erin geslaagd om zich de anderhalf jaar te verzekeren van Alcides. De centrale verdediger vertrekt in de winterstop bij het Portugese Benfica en wordt vervolgens door Chelsea verhuurd aan PSV.

De Braziliaan werd eerder al in verband gebracht met de Eindhovenaren, maar destijds hield Benfica voet bij stuk en bleek een transfer onmogelijk. Begin januari zullen echter de laatste formaliteiten van de overstap worden afgerond. Alcides gaat al met zijn nieuwe club mee op trainingskamp naar La Manga.

Ronald Koeman reageerde verheugd op de hereniging met de centrale verdediger. "Alcides is een van de snelste verdedigers die ik ooit heb meegemaakt. Voetballend is hij geen grootheid, maar hij heeft wel een goede inspeelpass."

Bron: Voetbalzone

Toch aardig.
Oud 31-12-2006, 12:44
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Aissatti zou in de nadrukkelijke belangstelling staan van Twente en Utrecht, weet eigenlijk niet zo wat Twente er mee moet. Dat betekent dat Bakkal zijn basisplaats kwijt gaat raken, beetje vreemd. Er zijn ook alweer de meest belachelijke geruchten rond Engelaar maar ik denk niet dat het tot een transfer komt deze winter, zou in ieder geval een zeer slechte zaak zijn.

Mourinho gaat aan het eind van het jaar vertekken bij Chelsea (wat was het weer een drama deze week tegen Reading en Fulham) en Hiddink zou top of the list zijn voor Abramovich. Diezelfde Mourinho zou Mancini op gaan volgen bij Internazionale.

Gakhokidze heeft (zoals verwacht) zijn loopbaan beeindigt, hij kwam niet van zijn blessures af. Zonde vond het altijd een leuke voetballer maar ook al was hij fit dan zou er bij Twente geen plek meer zijn.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 31-12-2006, 13:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Roy Beerens wordt gehuurd door NEC. Chris Eagles was niet goed genoeg voor de basis en gaat terug naar Manchester. Beerens zou zijn positie moeten gaan innemen. Ik moet het natuurlijk nog maar zien, maar ik vond Beerens dit seizoen wel een aardig talent
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-01-2007, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 31-12-2006 @ 13:44 :

Mourinho gaat aan het eind van het jaar vertekken bij Chelsea (wat was het weer een drama deze week tegen Reading en Fulham) en Hiddink zou top of the list zijn voor Abramovich. Diezelfde Mourinho zou Mancini op gaan volgen bij Internazionale.

Waar staat dit allemaal eigenlijk? Het zou me niet echt verbazen, maar op de wat betrouwbaardere sites kan ik het niet vinden.
Oud 03-01-2007, 13:55
Verwijderd
Helmond Sport haalt twee Brazilianen. Die moeten toch minimaal €250000,- of zoiets verdienen? Waar haalt Helmond Sport dat geld vandaan?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.