Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2004, 18:28
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse - Feyenoord:

Temmink is echt kampioen in wedstrijden kapot fluiten , wat een drama was het vandaag.
Verder ben ik tevreden met het puntje, al had er misschien nog wel ietsjes meer ingezeten.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Oud 29-08-2004, 19:12
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 29-08-2004 @ 19:28 :
Vitesse - Feyenoord:

Temmink is echt kampioen in wedstrijden kapot fluiten , wat een drama was het vandaag.
Verder ben ik tevreden met het puntje, al had er misschien nog wel ietsjes meer ingezeten.
Jullie kwamen verdomd goed weg bij die laatste (afgefloten) kans van Buffel want dat was gewoon een doelpunt geweest als er neit gefloten was.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 29-08-2004, 19:19
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 29-08-2004 @ 20:12 :
Jullie kwamen verdomd goed weg bij die laatste (afgefloten) kans van Buffel want dat was gewoon een doelpunt geweest als er neit gefloten was.
jevric was er op tijd bij
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 29-08-2004, 19:23
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 29-08-2004 @ 18:59 :
Nóg eeh Hooligan
Het loopt de spuigaten uit!
Door dat soort mensen kan ik niet meer met mijn zoontje naar het scholieren forum.
Oud 29-08-2004, 20:06
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Verdomme die ******luinge ook altijd ..

Ajax was ook wel slecht het grootste gedeelte van de wedstrijd, daar niet van, maarja met zo'n scheids is het meteen al 12 tegen 11 eigenlijk
Oud 29-08-2004, 20:09
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 29-08-2004 @ 19:28 :
Vitesse - Feyenoord:

Temmink is echt kampioen in wedstrijden kapot fluiten , wat een drama was het vandaag.
Verder ben ik tevreden met het puntje, al had er misschien nog wel ietsjes meer ingezeten.
temmink is niet de enige.

tering die luinge.

die keeper van utrecht was telkens cker een halve minuut bezig voordat de doeltrap genomen werd, getreuzel enzo

en dan ook nog pingel ontnemen.

neej, luinge moet niet nog eens terugkomen
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 29-08-2004, 20:10
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Tha Gladnekker schreef op 29-08-2004 @ 21:06 :
Verdomme die ******luinge ook altijd ..

Ajax was ook wel slecht het grootste gedeelte van de wedstrijd, daar niet van, maarja met zo'n scheids is het meteen al 12 tegen 11 eigenlijk
klopt ook ja.

heb me zelfs ook aan ajax zitten ergeren. Veel balletjes die achter de man waren, ballen die niet aankwamen enzo.

al met al was obodai nog terecht man of the match.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 29-08-2004, 20:43
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 29-08-2004 @ 21:09 :
temmink is niet de enige.

tering die luinge.

die keeper van utrecht was telkens cker een halve minuut bezig voordat de doeltrap genomen werd, getreuzel enzo

en dan ook nog pingel ontnemen.

neej, luinge moet niet nog eens terugkomen
Hmm jij hebt ook weinig positiefs over Luinge te melden het ergste aan die bent vind ik nog steeds dat hij wedstrijden doodmaakt..constant en overal voor fluiten..

Maar NAC-PSV met een punt mag NAC tevreden zijn, alhoewel PSV ook niet geweldig is..NAC doet het zo slecht toch niet in een moeilijke openingsfase van de competitie.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 29-08-2004, 21:18
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Lees net wat er allemaal gebeurd is in de binnenstad (www.bsiderats.nl)...wordt weer een extra combi

Is trouwens een NAC-fan opgepakt omdat hij zijn kont aan de bus met PSV-spelers heeft laten zien, dit is nou echt compleet belachelijk..stomme juten.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.

Laatst gewijzigd op 29-08-2004 om 21:20.
Oud 29-08-2004, 21:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Top 3 morst punten en niemand meer op 0 punten
De goal van Van Bommel was mooi!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 29-08-2004, 22:24
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Na vorige week zei iemand (ik dacht Guusie??) dat de top3 het makkelijk zou krijgen en begon toen met rare enge plannen te strooien over ene eurocompetitie, denk je daar nu nog zo over?
Ik bedoel na 2wedstrijden zeggen hoe de rest van de competitie gaat worden is natuurlijk veel te vroeg na 3 ook natuurlijk maar de top3 heeft het dit weekend wel verdomd lastig gehad dus zo makkelijk zullen ze het niet krijgen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 30-08-2004, 08:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 29-08-2004 @ 22:18 :
Is trouwens een NAC-fan opgepakt omdat hij zijn kont aan de bus met PSV-spelers heeft laten zien, dit is nou echt compleet belachelijk..stomme juten.
Belachelijk... Ze wilden een vriend van me ooit ook oppakken voor schijten op de middenberm... Tsss...





__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-08-2004, 09:27
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 29-08-2004 @ 16:32 :
RBC Roosendaal - FC Groningen:

Zeer matige wedstrijd met af en toe momenten dat of RBC of Groningen goed speelde.
Na de eerste helft was 1-1 wel een terechte tussenstand. (Drent maakte zijn 100ste doelpunt)
Na rust begon Groningen even goed en had het eigenlijk een doelpunt moeten maken maar helaas konden ze dat niet en werd RBC weer wat sterker, vlakvoor de 2-2 viel speelde Groningen 10min. lang op de helft van RBC maar na de 2-2 was het toch nog ff spannend of we geen tegengoal kregen.

Kansen waren er voor beide ploegen maar het was geen goeie wedstrijd.
De hele wedstrijd heb ik niet gezien, maar wat ik van de samenvatting heb gezien leek het er ernstig op dat de uitslag van tevoren al vast stond

Niet alleen door het amateurvoetbal dat beide ploegen lieten zien, maar vooral door de manier waarop en de momenten waarop de goals werden gemaakt. Het leek er echt op alsof er is gezegd vooraf: "RBC hun eerste punt, FCG hun eerste doelpunten". Het kwam zeer ongeloofwaardig over
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 30-08-2004, 10:33
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
vijf schreef op 29-08-2004 @ 15:57 :
is da zo jongen? dan stonde te ver achteraan denk....

volgens mij was het toch echt zo dat ehv. met een mannetje of 60 vanaf de praxis kwam lopen..... bewapend met papapluus en riemen... een groep van 20 naccers trok zich 200 meter terug waar een mannetje of 50 naccers zich bij hun voegde om op de ehv hoolz af te gaan.....
wij hebben jullie 2 keer aangevallen terwijl jullie zwaar in de meerderheid waren, en moesten 1 keer terug omdat de me ons aanviel en toen durfde jullie wel samen met de ME

ik hoop da NAC naar eindhoven komt, maar dat durven jullie vast weer niet
__________________
The teenage guide to popularity
Oud 30-08-2004, 11:04
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 30-08-2004 @ 11:33 :
wij hebben jullie 2 keer aangevallen terwijl jullie zwaar in de meerderheid waren, en moesten 1 keer terug omdat de me ons aanviel en toen durfde jullie wel samen met de ME

ik hoop da NAC naar eindhoven komt, maar dat durven jullie vast weer niet
Ten eerste jullie..ik was op vakantie en heb geen zin om te rellen..
Ten tweede Eindhoven heeft flinke klappen gehad van NAC dus lul niet..ga je praat op NAC-sites stouwen en lekker mensen uitdagen en beweren dat je een held bent.

En dat durven jullie vast weer niet...jullie zijn ook 1 keer in Breda geweest, loser.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 30-08-2004, 16:53
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 30-08-2004 @ 11:33 :
wij hebben jullie 2 keer aangevallen terwijl jullie zwaar in de meerderheid waren, en moesten 1 keer terug omdat de me ons aanviel en toen durfde jullie wel samen met de ME

ik hoop da NAC naar eindhoven komt, maar dat durven jullie vast weer niet
Ten eerste spreek ik hier als neutraal toeschouwer, omdat ik gelukkig niets met PSV én niets met NAC te maken heb. Sterker nog, ik heb een van oudsher een hekel aan NAC. Toch zou je moeten weten wie hier de overhand had.
Op zich logisch want NAC speelt thuis, anderzijds mag PSV ook wel eens laten zien dat het een club uit de top 3 is.

En op je laatste reactie kan ik niet meer zeggen dan dat ik een aantal jaar geleden (2 of 3 jaar) toevallig een keer aanwezig ben geweest bij een PSV - NAC en toen was NAC wel degelijk aanwezig in Eindhoven; buiten de combi om.
Toen kwam er ook bijzonder weinig initiatief van de Eindhovenaren. Laat die Jongeren Kern maar wat langer bij elkaar blijven, want de jongens van weleer zijn onderhand ook al aardig op leeftijd maar moeten nog wel altijd de kar trekken.


Ik kan niet anders zeggen dan dat PSV op supportersgebied te min is voor de club die het voetballend is.
Oud 31-08-2004, 21:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Demouge 4 tot 8 weken uitgeschakeld, Niedzielan geblesseerd en onduidelijk wat hij heeft, Barreto en Denneboom geselecteerd voor hun eerste nationaal elftal. Pothuizen en vd Doelen een bovenbeenspierblessure.

Tissone Fernando is afgetest en teruggestuurd, net als alle andere spelers die ze getest hebben.

Waar de fuck gaat dat heen met ons team?

Het is te laat om nog een echte spits te halen, dus wie moet er nou de ballen intikken? Demouge kan het niet, hij heeft tegen AZ genoeg kansen gehad de bal erin te tikken, maar is gewoon niet scherp, ervaren en slim genoeg. Niedzielan "wordt niet begrepen", maar is gewoon geen supertechnische speler en kan dus niet langs z'n man komen. Denneboom eventueel, maar is meer een rechtsbuiten en Boutahar heeft 2 mazzelgoaltjes gehad.

Tjah, dan maar hopen dat Alexander Prent gaat laten zien wat hij kan
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2004, 21:44
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Waar haalt Nec ineens al zn geld vandaan?
Oud 31-08-2004, 21:52
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 31-08-2004 @ 22:44 :
Waar haalt Nec ineens al zn geld vandaan?
Externe sponsoren natuurlijk....
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-09-2004, 09:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 31-08-2004 @ 22:44 :
Waar haalt Nec ineens al zn geld vandaan?
Boekhoorn... Net als vorig jaar...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-09-2004, 18:39
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Mag ik in de spits bij N.E.C.?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 01-09-2004, 20:01
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Lol, ik sta met mijn brief in de Voetbal International
Oud 01-09-2004, 20:03
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Welke?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 01-09-2004, 22:26
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Tha Gladnekker schreef op 01-09-2004 @ 21:01 :
Lol, ik sta met mijn brief in de Voetbal International
Post eens want ik heb geen VI.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-09-2004, 09:41
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-09-2004 @ 23:26 :
Post eens want ik heb geen VI.
Ik zal hem overtypen:

Ibrahimovic (6)

Tijdens de wedstrijd tegen NAC verscheen er op het beeldscherm in de Arena na de wonderschone goal van Ibrahimovic een shot van van der Vaart. Iedereen kon zien dat hij nog steeds erg ongelukkig is met Ibrahimovic en dat de ruzie nog niet voorbij is, zoals iedereen beweert. Maar wat zegt van der Vaart nu? "Het waren beelden die op een ander moment geschoten waren." Mag ik meneer er even op wijzen dat de mensen die voor hem zaten wel juichten? Daarbij worden altijd live beelden gebruikt.

Wim Luten,
Andijk.

Ik neem aan dat deze het is?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 02-09-2004, 10:37
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Ja dat is ook, zeiden ze bij voetbal Insite de nabeschouwing ook volgens mij (of was het bij Studio voetbal? )
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 02-09-2004, 11:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 01-09-2004 @ 19:39 :
Mag ik in de spits bij N.E.C.?
Het zal wel moeten Niedzielan misschien ook een maand uitgeschakeld
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-09-2004, 11:51
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Luirink is maanden uitgeschakeld.

Nu moeten we er wel een verdediger bij halen anders komen we flink in de problemen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-09-2004, 11:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-09-2004 @ 12:51 :
Luirink is maanden uitgeschakeld.

Nu moeten we er wel een verdediger bij halen anders komen we flink in de problemen.
Ik weet er nog een. Wisgerhof... Kan niet op rechts, links en centraal staan, maar verder een goede verdediger...

Hebben?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-09-2004, 11:55
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-09-2004 @ 12:52 :
Ik weet er nog een. Wisgerhof... Kan niet op rechts, links en centraal staan, maar verder een goede verdediger...

Hebben?
We hebben een rechtspoot nodig dit centraal kan spelen, als hij dta kan is alles mooi mee genomen maar het zal wel weer geen geld mogen kosten..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-09-2004, 11:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-09-2004 @ 12:55 :
We hebben een rechtspoot nodig dit centraal kan spelen, als hij dta kan is alles mooi mee genomen maar het zal wel weer geen geld mogen kosten..
Het is een rechtspoot die centraal zou moeten kunnen spelen.

Tjah, onze GDL zal wel schandalig veel geld voor hem willen. Jonge jongen met potentie, maar hij laat bij NEC te weinig zien.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-09-2004, 14:14
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Wij hebben ook nog wel een Rahim over
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 02-09-2004, 14:17
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Bertje Konterman zoekt nog een club....
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-09-2004, 15:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 02-09-2004 @ 15:17 niet, maar vindt wel:
Bertje Konterman is vies
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3

Laatst gewijzigd op 03-09-2004 om 11:30.
Oud 02-09-2004, 15:38
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-09-2004 @ 16:35 :
tis geen verkloot-mn-quote nier,
maar je hebt wel gelijk
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-09-2004, 16:37
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 02-09-2004 @ 15:17 :
Bertje Konterman zoekt nog een club....
Het zou me niks verbazen, hij schijnt een zwak te hebben voor Groningen las ik op een forum en die had het uit de VI, dus wie weet.
Maar of ik daar zo vrolijk van zou worden...
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-09-2004, 17:24
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-09-2004 @ 17:37 :
Het zou me niks verbazen, hij schijnt een zwak te hebben voor Groningen las ik op een forum en die had het uit de VI, dus wie weet.
Maar of ik daar zo vrolijk van zou worden...
geloof me,
daar word je niet vrolijk van
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-09-2004, 20:47
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-09-2004 @ 17:37 :
Het zou me niks verbazen, hij schijnt een zwak te hebben voor Groningen las ik op een forum en die had het uit de VI, dus wie weet.
Maar of ik daar zo vrolijk van zou worden...
Hij heeft toch bij CamBOER gespeeld?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 02-09-2004, 20:52
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 02-09-2004 @ 11:37 :
Ja dat is ook, zeiden ze bij voetbal Insite de nabeschouwing ook volgens mij (of was het bij Studio voetbal? )
Over dat van Zlatan en Van der Vaart?

Mja, had tijdens Studio Voetbal daar iets van gehoord. Moet echt gebeurd zijn en niet gelogen: In de kleedkamer tussen iedereen in, inclusief Ronald Koeman zou Zlatan tegen Van der Vaart hebben gezegd: "Als jij je nog eens een keer negatief uitlaat tegen de pers, dan breek ik je nek!"

Wat een gedrag vertoont dat ventje. Van der Vaart zal wel als enige blij zijn dat-ie vertrokken is.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 02-09-2004, 20:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-09-2004 @ 21:47 :
Hij heeft toch bij CamBOER gespeeld?
Geloof van wel ja.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-09-2004, 17:57
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-09-2004 @ 21:47 :
CamBOER
__________________
Volg de evenaar.
Oud 04-09-2004, 19:28
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Guissie schreef op 03-09-2004 @ 18:57 :
Pikken die zomaar 2 punten weg bij ons in de laatste minuut gisteren!
ON-GE-LOOF-LIJK!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 07-09-2004, 16:38
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-09-2004 @ 20:28 :
Pikken die zomaar 2 punten weg bij ons in de laatste minuut gisteren!
ON-GE-LOOF-LIJK!
Wij riepen het tien jaar terug al. Die Jan Bruin had allang bij de MKZ-varkens moeten liggen.....
Oud 07-09-2004, 16:41
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-09-2004 @ 15:14 :
Wij hebben ook nog wel een Rahim over
Wij nog wel tien, alleen heten ze anders.
Oud 12-09-2004, 12:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
AGH schreef op 07-09-2004 @ 17:41 :
Wij nog wel tien, alleen heten ze anders.
ik vond 1 al veel
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-09-2004, 15:33
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dat was een kut uitslag een slechte eerste helft als ik m'n vader moet geloven en een redelijke 2de helft van Groningen.
Kon er helaas niet bij zijn en heb de de 2de helft gezien via internet.
Werd opzich redelijk goed gespeelt tot het 2de doelpunt, daarna zwakte Groningen weer helemaal in, tegen RBC was dat ook al het geval.
Dit wordt weer een bijzonder moeilijk jaar!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 12-09-2004, 16:08
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Geweldig NAC gaat veel beter dan ik had verwacht, helemaal vanwege de zware competitie start.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 12-09-2004, 16:20
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zozo ADO terug van 0-3 en 3-3 en iets met spreekkoren hoorde ik? Mja, zie het vanavond wel.
Inderdaad, ik denk dat Grunn het ook moeilijk krijgt dit seizoen. Net als RBC, ook al wonnen die gister van Vites.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-09-2004, 16:25
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-09-2004 @ 17:20 :
Zozo ADO terug van 0-3 en 3-3 en iets met spreekkoren hoorde ik? Mja, zie het vanavond wel.
Inderdaad, ik denk dat Grunn het ook moeilijk krijgt dit seizoen. Net als RBC, ook al wonnen die gister van Vites.
Zal waarschijnlijk wel kankerjoden aan het gas zijn, hetzelfde wat ik hoor als er 1000 feyenoorders in het uitvak zitten.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 12-09-2004, 17:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 12-09-2004 @ 17:25 :
Zal waarschijnlijk wel kankerjoden aan het gas zijn, hetzelfde wat ik hoor als er 1000 feyenoorders in het uitvak zitten.
Nee de spreekkoren zouden zijn gegaan over Silvie Meis
Zo erg dat Van der Vaart heeft gevraagd aan de scheids of die het spel zou stil leggen en dat Koeman het liefst zijn ploeg van het veld had gehaald...
Maja, we zien het zo wel.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken [Sport]SubForum voetbal op Sport
BarbapapaX
26 25-08-2004 13:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.