Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2010, 21:38
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Waarom valt zoiets eigenlijk niet onder kinderarbeid?
Advertentie
Oud 19-06-2010, 21:38
Verwijderd
En ik vind Leef nu het Kan van Jan Smit een heel leuk nummer. Ik moet daar eigenlijk ook een beetje om huilen.
Oud 19-06-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Waarom valt zoiets eigenlijk niet onder kinderarbeid?
omdat ze daar qua uren heus wel op zullen letten. Er zullen ook wel meer ventjes Kruimeltje gaan spelen, zoals dat altijd gaat.
Oud 19-06-2010, 21:41
Verwijderd
klopt het dat in, like, 80% van nederland de kroegen/uitgaansgelegenheden/zuipketen om 02:00 dichtgaan?
Oud 19-06-2010, 21:42
Verwijderd


Dit is dat nummer van Studio Sportzomer, superleuk allemaal luistere!!
Oud 19-06-2010, 21:48
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
klopt het dat in, like, 80% van nederland de kroegen/uitgaansgelegenheden/zuipketen om 02:00 dichtgaan?
`Voor zover ik weet is dat alleen door de weeks en gaan ze in het weekend om 4.00 of 5.00 dicht. Maar ik weet het alleen van hier
Oud 19-06-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik doe de laatste tijd ook heel de avond/deel van de nacht de Sims (2). Er gaat ook zoveel tijd inzitten! Kinderen krijgen vind ik het leukst ja, maar mijn Sims krijgen tegenwoordig alleen nog maar meisjes.
Ik had precies hetzelfde in Sims2! Super irritant als je ook wil dat ze weer relaties aanknopen met de buurkinderen, uiteindelijk was de hele wijk lesbisch. Ik denk dat het een bug is.

Citaat:
klopt het dat in, like, 80% van nederland de kroegen/uitgaansgelegenheden/zuipketen om 02:00 dichtgaan?
Hier zijn uitgaansgelegenheden op do/vr/za tot 4:00 open, andere dagen weet ik niet. Café's die zich minder op uitgaan (alsin dansen etc) richten zijn doordeweeks tot 0:00 open en op do/vr/za tot 2:00.
Oud 19-06-2010, 21:55
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Na al die topics op Beleid ben ik zelf maar komen kijken. Vind het hier best lief en aardig eigenlijk

Jah... topics op beleid maken mij nieuwsgierig
Oud 19-06-2010, 21:57
Verwijderd
We zijn ook wel lief

Ik vraag me ook af hoe pluis (geen naamzoek) vanuit het ondergoed naar de navel moet migreren. Als je tailleslips draagt misschien?
Oud 19-06-2010, 21:58
Verwijderd
ohja er heet iemand zo

wat zijn tailleslips?
Oud 19-06-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
We zijn ook wel lief

Ik vraag me ook af hoe pluis (geen naamzoek) vanuit het ondergoed naar de navel moet migreren. Als je tailleslips draagt misschien?
Al Bundy.
Oud 19-06-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
We zijn ook wel lief

Ik vraag me ook af hoe pluis (geen naamzoek) vanuit het ondergoed naar de navel moet migreren. Als je tailleslips draagt misschien?
of misschien van een wollige trui? of een t-shirt met pluisjes.
Oud 19-06-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
ohja er heet iemand zo

wat zijn tailleslips?
onderbroeken waarvan de bovenrand in je taille zit in plaats van een stukje eronder!

Citaat:
of misschien van een wollige trui? of een t-shirt met pluisjes.
Ja dat zou ik logisch vinden maar op de vorige pagina staat een onderzoek waaruit bleek dat het ondergoedpluisjes zijn.

Theodoors navelpluis komt gewoon van zijn t-shirt, want hij heeft felgekleurde t-shirts en zwarte boxers, en zijn navelpluis is altijd gekleurd vindt-ie vast leuk, dat ik dit op internet zet
Oud 19-06-2010, 21:58
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
ohja er heet iemand zo

wat zijn tailleslips?
Slips die tot je taille komen

Edit: Bah, te laat...
Oud 19-06-2010, 22:00
Verwijderd
Citaat:
onderbroeken waarvan de bovenrand in je taille zit in plaats van een stukje eronder!



Ja dat zou ik logisch vinden maar op de vorige pagina staat een onderzoek waaruit bleek dat het onedrgoedpluisjes zijn.
oh pardon dat had ik gemist.
Oud 19-06-2010, 22:00
Verwijderd
oh nee die draag ik niet hoor, allemachtig
Oud 19-06-2010, 22:00
Verwijderd
ik ga het googlen!
Oud 19-06-2010, 22:00
Verwijderd
Jawelll, geef maar toe Je draagt tailleslips en hebt buitensporig veel buikhaar!
Oud 19-06-2010, 22:01
Verwijderd
hahaha
Oud 19-06-2010, 22:01
Verwijderd
:"(
Oud 19-06-2010, 22:05
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Zou het droog blijven vannacht?
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 19-06-2010, 22:06
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Zou het droog blijven vannacht?
Vanavond en vannacht blijven de westelijke kustprovincies gevoelig voor buitjes van zee. Landinwaarts neemt de buiigheid af en zijn er af en toe opklaringen. De temperatuur zakt vannacht naar een graad of 10. De noordwestelijke wind is boven land matig, rond kracht 3. Aan zee en op het IJsselmeer blijft het stevig doorwaaien, 5 a 6 Bft.
Oud 19-06-2010, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Zou het droog blijven vannacht?
ik zou er maar niet op rekenen eigenlijk
Oud 19-06-2010, 22:08
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Hmmmm.. ik wil met het raam open slapen, maar ik heb geen zin om morgen wakker te worden als de hele bende hier nat is. Want ik word er sowieso niet wakker van. Dan maar een klein stukje.

Gisteren las ik trouwens op een site met de vooruitzichten voor heel 2010 dat vanaf 17 juli de temperaturen stijgen en dat het prima vertoeven is op vakantie in eigen land. En raad eens wie dan op vakantie gaat? BINGO. Hier vertrouw ik dus mooi op. /naïef
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 19-06-2010, 22:08
Verwijderd
Ik moet een Huishoudelijk Klusje doen voor ik verder mag simsen, want ik loop achter. De HK's die op de wachtlijst staan zijn:
- Bureau opruimen
- Woonkamer en slaapkamer opruimen
- Afstoffen
- Stofzuigen
- Swifferen
- Financiele administratie
- Afwassen

Welke zal ik doen?
Oud 19-06-2010, 22:10
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik moet een Huishoudelijk Klusje doen voor ik verder mag simsen, want ik loop achter. De HK's die op de wachtlijst staan zijn:
- Bureau opruimen
- Woonkamer en slaapkamer opruimen
- Afstoffen
- Stofzuigen
- Swifferen
- Financiele administratie
- Afwassen

Welke zal ik doen?
Opruimen van slaapkamer en daarna lekker gaan slapen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-06-2010, 22:10
Verwijderd
Bureau opruimen.
Oud 19-06-2010, 22:10
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
stofzuigen

Edit: ik dacht dat het iets in de sims was. Ik ben echt dom. Maar dan moet ik mijn keuze veranderen en kies ik voor opruimen.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 19-06-2010, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Opruimen van slaapkamer en daarna lekker gaan slapen
Nee ik wil nog verder simsen erna ben ook niet moe!

Citaat:
stofzuigen
Zullen de onderburen blij mee zijn

Citaat:
Bureau opruimen.
Ik denk dat ik hiervoor ga
Oud 19-06-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:

Ik denk dat ik hiervoor ga
Yes, ik heb gewonnen
Oud 19-06-2010, 22:13
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik heb ruim 8 maanden geleden een schilderij 'gewonnen' van Rode Panda, maar ik heb hem nog steeds niet.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 19-06-2010, 22:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nee ik wil nog verder simsen erna ben ook niet moe!

Nou ja, maar als je de slaapkamer opruimt, dan is het iig fijn om er straks in te gaan slapen!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-06-2010, 22:14
Verwijderd
Sarah, moet jij ook altijd zo lang nadenken als je een nieuwe baby een naam moet geven?

En maak je mensen die je echt kent, of verzin je ze zelf?
Oud 19-06-2010, 22:14
Verwijderd
Zo, de buren zijn er ook weer even aan herinnerd dat wij hier wonen. Snoeiharde techno door het blok. Ook niet mijn keus, maar soms is het niet anders.
Oud 19-06-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, maar als je de slaapkamer opruimt, dan is het iig fijn om er straks in te gaan slapen!
Het bed is wel opgeruimd, er liggen alleen een hoop kleren en boeken op de grond en dat zie ik toch niet als het donker is

Citaat:
Sarah, moet jij ook altijd zo lang nadenken als je een nieuwe baby een naam moet geven?

En maak je mensen die je echt kent, of verzin je ze zelf?
Ik verzin de naam meestal terwijl de sim zwanger is! Maar dat was laatst wel een probleem toen er een drieling werd geboren in het echt weet je zoiets van te voren meestal.

Ik maak soms mensen die ik in het echt ken, maar vervolgens laat ik ze wel heel andere levens leiden zo heb ik nu weer een simpaar dat Sarah en Theodoor heet en er ook uitzien als ons, maar Theodoor is boer en Sarah is visser en ze hebben dus vijf kinderen
Oud 19-06-2010, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Ik verzin de naam meestal terwijl de sim zwanger is! Maar dat was laatst wel een probleem toen er een drieling werd geboren in het echt weet je zoiets van te voren meestal.

Ik maak soms mensen die ik in het echt ken, maar vervolgens laat ik ze wel heel andere levens leiden zo heb ik nu weer een simpaar dat Sarah en Theodoor heet en er ook uitzien als ons, maar Theodoor is boer en Sarah is visser en ze hebben dus vijf kinderen
Ha, ja, ik zou dat namen verzinnen ook vantevoren moeten doen, maar ik vergeet het altijd.
Oud 19-06-2010, 22:22
Verwijderd
haha, ik bedenk me nu ineens dat ik een Sarah had gemaakt die op jou was geïnspireerd! Ze zag er ook uit zoals jij. Ik heb ook Studentenleven, en ik heb je met een eervolle vermelding laten slagen omdat je me zo ijverig lijkt.
Oud 19-06-2010, 22:32
Verwijderd
haha Studentenleven lijkt me leuk ik heb nooit uitbreidingen. Behalve bij sims2 de feestdagen-uitbreiding, die had ik van Andijvie gekregen

Bureau is opgeruimd
Oud 19-06-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
haha Studentenleven lijkt me leuk ik heb nooit uitbreidingen. Behalve bij sims2 de feestdagen-uitbreiding, die had ik van Andijvie gekregen

Bureau is opgeruimd
Mwa, Studentenleven valt nogal tegen hoor.

Sims-ze!
Oud 19-06-2010, 23:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Na een spannende rit in de pendelbus zit ik in de trein naar huis, terug van Festival Mundial! Was erg leuk!
__________________
you're not my demographic
Oud 19-06-2010, 23:33
Verwijderd
Minke en ik zijn ook thuis wij vonden het ook erg gezellig
Oud 19-06-2010, 23:39
Verwijderd
Ha, het was inderdaad leuk op Mundial.
En nu nog krullen maken...
En ik had maar een mailtje gestuurd naar het e-mailadres op de site van het festival, om te reserveren voor jullie. Krijg ik terug dat er al veel aanmeldingen zijn, maar dat ze het wel gaan proberen.
Het is goed hoor jongens, ik zorg gewoon dat jullie erin kunnen morgen!
Oud 19-06-2010, 23:42
Verwijderd
Desnoods gaan we staan Ik ga fijn kijken hoe minke krullen maakt en vast in bed liggen! Trusten allemaal!
Oud 19-06-2010, 23:47
Verwijderd
krullen maakt?
Oud 20-06-2010, 00:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
krullen maakt?
Minke heeft zo'n Carmen apparaat, daar moet je dan aan draaien en dan komen er krullen uit!
__________________
you're not my demographic
Oud 20-06-2010, 00:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goedenacht allen! Wat is het verdomde koud buiten zeg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-06-2010, 00:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh en N00dles:

Citaat:
Tof, gefeliciteerd

@Little Phoebe: Wat voor werk?

Mijn recente succes is ehh, dat ik mijn eerste project betaald heb gekregen, dan maar
Ik werk al een tijdje in een coffeeshop heb je dat compleet gemist?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-06-2010, 00:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Meh, ik moet me eigenlijk even uitkleden en m'n tanden poetsen, maar de motivatie ontbreekt.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-06-2010, 00:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Doe het dan niet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-06-2010, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Minke heeft zo'n Carmen apparaat, daar moet je dan aan draaien en dan komen er krullen uit!
Nee, geen Carmenset, gewoon een echte krultang!
Ze zijn klaar en we gaan zo maar slapen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15.