Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2005, 11:56
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Merg schreef op 23-02-2005 @ 07:51 :
Shit, ik had die Bradley, Bill en Luciano allemaal goed als homo gezien. Ik dacht van de laatste drie dat in ieder geval Banks hetero was en dan nog ééntje van Sharif en Chris. Ik dacht dat Sharif homo was, maar achteraf is het ook wel logisch dat Chris, met zijn gaydar, zelf homo is. Chris is best een goeie knul, een soort beste vriend voor ahar ofzo. Ik vond ze wel lief met zijn tweeën.

Wel zielig voor Sharif, en ook wel voor Jackie, aangezien zij elkaar wel wilden. Ik dacht dat Sharif toneel aan het spelen was de hele tijd, omdat ik hem niet echt vond overkomen. Ik vond het ook wel logisch dat ze voor Banks koos, maar volgens mij was ze blijer met het geld dan met Banks, zeker nadat bleek dat Sharif hetero was.

Vrij sneu, ik hoop niet dat ze nu maar meteen met die Banks gaat trouwen ofzo, want volgens mij moet ze em echt niet.
Hmz de vorige aflevering zei Shariff toch dat ie het alleen maar voor het geld deed en dat hij haar nog geeneens leuk vond en dat het nooit wat zou kunnen worden ofzo..

en gisteren wilde die wel wat met haar pff right. Ben blij dat ze niet voor hem heeft gekozen. Hoe hij ook deed damn wat een l*l.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2005, 12:43
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Ik heb ook zo gelachen om de reden die ze had om Shariff niet te kiezen! OMFG wat een bullshit!!

Maarre, heeft iemand een filmpje van dat stukje waar Banks zn arm breekt? T intrigeert me!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 13:01
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Wat een ontzettende shit-aflevering.

Ik vond het al gierig dat er nog een 'dag kwam waarop ze Jacky allemaal konden overtuigen'.
En ik heb me mateloos aan Jacky zitten irriteren. Wat een dom wijf is dat. Dat domme gejank op het eind.
Begin me nu ook wel af te vragen of het niet allemaal doorgestoken kaart is, vond dingen allemaal iets te toevallig.
En what about Sharif 'Jacky is een leuke meid maar ik zal niet verliefd op haar worden' de hetero, die nu heel hard moest huilen.
Stomme zoen-scene op het eind, bleh.

Ik vond het opeens helemaal niet leuk meer
Alleen banks is cool, want die heeft het over vrouwenschoenen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 13:15
Verwijderd
Alle vrouwen in dit topic lopen nu emotioneel te doen over de man die het voor het geld doet, Jacky is stom, etcetc...

Wake up.
Mensen die zich hebben aangemeld voor dit programma deden dit met het bedrag van een paar ton in hun achterhoofd.

(Maar de leukigheid van het programma heb ik nog nooit ingezien...)
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 13:36
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Sharif hahah hij moest huilen, omdat het halve miljoentje aan z'n neus voorbij ging .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 14:26
Verwijderd
Banks is echt tof
Dat paard achter zich aan shouwend, terwijl de prins op het paard de bedoeling was hahaha.

Maar volgens mij is de disclaimer aan het begin dat de mannen niet de waarheid spreken, dus ik vraag me af wat voor teksten ze soms voor wie geschreven hebben.

Verder werd Banks wel heel erg als homo neergezet, om de spanning op te voeren zeker, maar hij was echt al heel duidelijk geen homo. Wat een maatstaven werden er idd ook gebruikt, architectuur en kunst, overtuigend ja

Wel slap dat je niet weet hoe het verder gaat, denk namelijk niet dat het niet echt een match made in heaven was
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 14:29
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Milk schreef op 23-02-2005 @ 15:26 :
Banks is echt tof
Dat paard achter zich aan shouwend, terwijl de prins op het paard de bedoeling was hahaha.

Maar volgens mij is de disclaimer aan het begin dat de mannen niet de waarheid spreken, dus ik vraag me af wat voor teksten ze soms voor wie geschreven hebben.

Verder werd Banks wel heel erg als homo neergezet, om de spanning op te voeren zeker, maar hij was echt al heel duidelijk geen homo. Wat een maatstaven werden er idd ook gebruikt, architectuur en kunst, overtuigend ja

Wel slap dat je niet weet hoe het verder gaat, denk namelijk niet dat het niet echt een match made in heaven was
Ja, dat vond ik ook jammer. Normaal doen ze altijd nog van hoe het verder ging enzo.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 14:57
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Ik heb ergens gelezen dat ze nu al meer dan een jaar bij elkaar zijn
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 17:41
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Supernova* schreef op 23-02-2005 @ 15:57 :
Ik heb ergens gelezen dat ze nu al meer dan een jaar bij elkaar zijn
Dat lieg je .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Supernova* schreef op 23-02-2005 @ 15:57 :
Ik heb ergens gelezen dat ze nu al meer dan een jaar bij elkaar zijn
Aan 'ergens gelezen' heb ik niks, harde feiten wil ik zien
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 00:06
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Supernova* schreef op 23-02-2005 @ 13:43 :
Ik heb ook zo gelachen om de reden die ze had om Shariff niet te kiezen! OMFG wat een bullshit!!

Ik kwam ook niet meer bij. Haha.

De reden die ze aangaf: muziek vind jij belangrijker dan mij. Hou je bek slet, je wilt gewoon dat geld zien. De gozer is zo homo als een nichterige leatherboy.

Btw, prachtig hoe die Amerikanen krokodillentranen kunnen toveren als het om grote sommen geld gaat.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 15:08
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou, BertBart (ben je hier nog?), je had toch gelijk wat Chris betreft! Ik zag het echt niet aankomen, ik was net zo verbaasd als Jacky. Goeie gaydar heb je!

Ik dacht echt dat Sharif homo was, blijkt-ie opeens straight te zijn. En maar janken, idioot! De vorige keer nog beweren dat het hem alleen om het geld ging. Je kunt wel zien dat hij van beroep acteur is.

Banks heeft gewoonen! Mijn favoriet!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 17:45
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Citaat:
Milk schreef op 23-02-2005 @ 21:00 :
Aan 'ergens gelezen' heb ik niks, harde feiten wil ik zien
in het parool van gisteren.
ze zijn zelfs al anderhalf jaar bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 15:43
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Ik zat te denken, want ik ben der heilig van overtuigt dat Sharif gay is.. Chris had al gezegd dattie homo was en der was minimaal 1 hetero.. dus als Sharif al tegen Jackie zei dat hij homo was wist ze al dat ze het programma gewonnen had, misschien hebben ze voor het spannende Sharif laten zeggen dat hij hetero was maar istie toch homo ofzo


misschien?
__________________
I am..
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Phlox schreef op 24-02-2005 @ 18:45 :
in het parool van gisteren.
ze zijn zelfs al anderhalf jaar bij elkaar
Ik heb het inderdaad ook (pas gister) gelezen... wow... ongelooflijk gewoon, anderhalf jaar...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 17:58
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 25-02-2005 @ 16:43 :
Ik zat te denken, want ik ben der heilig van overtuigt dat Sharif gay is.. Chris had al gezegd dattie homo was en der was minimaal 1 hetero.. dus als Sharif al tegen Jackie zei dat hij homo was wist ze al dat ze het programma gewonnen had, misschien hebben ze voor het spannende Sharif laten zeggen dat hij hetero was maar istie toch homo ofzo


misschien?
Daar zit wel wat in, maar was er gezegd dat er 1 hetero in zat dan?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 18:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 25-02-2005 @ 18:58 :
Daar zit wel wat in, maar was er gezegd dat er 1 hetero in zat dan?
Minimaal één homo. Dat scheen Bloompje niet door te hebben. Daarom gaat haar -overigens onnozele- theorie ook niet op.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 23:31
Orsino*
Orsino* is offline
Sharif huilde niet eens, hij zat alleen wat in z'n gezicht te wrijven. En toen ging ie maar snel weg. Hij had inderdaad al eerder gezegd dat hij het allemaal toneel speelde en dat hij beslist niet verliefd was op Jackie.

Banks
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 10:54
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 23-02-2005 @ 18:41 :
Dat lieg je .
Dat stond zelfs in de spoiler die jij op de vorige pagina had geplaatst

Echt een heel mooi einde gisteren, en dan heb ik het niet alleen over het hoofd van Banks Lief dat ze zo lang bij elkaar zijn... het klikte ook wel echt denk ik, vooral op die romantische avonden.

Wat een slecht acteur is die Sharif zeg, hij zei zelfs nog in de afleveringen dat ie niets voor haar voelde en toch liep ie constant te slijmen, bah bah. Een zeer slecht verliezer is hij bovendien Wel grappig
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 10:58
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-02-2005 @ 19:42 :
Minimaal één homo. Dat scheen Bloompje niet door te hebben. Daarom gaat haar -overigens onnozele- theorie ook niet op.
Als Sharif vertelde dat hij net als Chris ook homo was wist Jacky toch al dat ze met Banks samen dat half miljoen had gewonnen want er was vols mij wel gezegd dat er ook minimaal 1 hetero bij zat..

En anders heb ik niets gezegd... En je hoeft btw ook niet te doen of ik zo dom ben
__________________
I am..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 13:07
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Idd er was ook gezegd dat er minimaal één hetero tussen zat. Ik twijfel ook zeer aan het hetero zijn van Sharif, maar we zullen het wel nooit weten waarschijnlijk.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Tandenpoetsen met afsaaiding #1784
Verwijderd
500 18-02-2013 23:01
Films, TV & Radio Herken de homo!
sammiej
74 27-10-2005 05:37
Films, TV & Radio Herken de homo
SimplyABoy19
13 18-08-2005 23:56
Lifestyle Wat vind jij........
Kiss Pookie
60 17-02-2005 18:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Ilse weigert pedofielensite
Verwijderd
415 04-02-2005 19:54
Liefde & Relatie Metroseksueel
kiddin
91 29-01-2005 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.