Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2005, 14:01
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nu komen er 3 wedstrijden aan waarin we toch zeker 7 punten moeten pakken om enigszins de ambities waar te maken...
Oud 23-01-2005, 14:45
Verwijderd
stelletje slappe half gare frikandellen bij nac

en de harde kern van p$v heeft zich weer van hun beste kant laten zien... stenen gooien naar bussen en dan wegrennen... jeujjjj.....
Oud 23-01-2005, 15:25
Ketjing
Ketjing is offline
Igor, eindelijk!
Oud 23-01-2005, 15:54
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Zoals gebruikelijk komt AZ weereens slecht uit de winterstop... Vorig seizoen verloren we ook de eerste wedstrijd na de winterstop. (tegen de Graafschap dacht ik)
Ook het begin van dit seizoen verliep stroef, maar toen we eenmaal het ritme te pakken hadden liep het als een trein. Ik denk dat het nu ook weer zo zal gaan.
Echt super slecht speelden we ook weer niet tegen NEC. Gezien het aantal kansen hadden we ook gewoon moeten winnen. Maar goed, in ieder geval hebben we niet verloren.

Jammer dat PSV en Ajax wel hun punten pakten.

En Feyenoord is wel lachwekken bezig eigenlijk. Zoveel aankopen doen en alsnog thuis verliezen. Ze staan nu 14 punten achter PSV...
Oud 23-01-2005, 15:59
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-01-2005 @ 16:54 :
Vorig seizoen verloren we ook de eerste wedstrijd na de winterstop. (tegen de Graafschap dacht ik)
Speelde de Graafschap vorig jaar ook eredivisie

Het was Ado
Oud 23-01-2005, 16:02
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 23-01-2005 @ 16:59 :
Speelde de Graafschap vorig jaar ook eredivisie

Het was Ado
Ach toch allemaal 1 pot nat...
Het was een degradatie kandidaat.
Oud 23-01-2005, 16:08
vreselijke fout
Ik verwacht trouwens een hoop van Twente na de winterstop. En Groningen is ook goed begonnen welk team gaat volgens jullie goed voor de dag komen.
Oud 23-01-2005, 16:13
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 23-01-2005 @ 17:08 :
Ik verwacht trouwens een hoop van Twente na de winterstop. En Groningen is ook goed begonnen welk team gaat volgens jullie goed voor de dag komen.
Ik verwacht ook dat N.E.C het goed gaat doen. Ook denk ik dat de Graafschap boven Den Bosch en RBC zal eindigen. Die gaan nog wel een paar punten pakken. En dan zoals je eerder zei Twente, maar die had ik aan het begin van het seizoen ook eigenlijk beter verwacht.
Oud 23-01-2005, 16:28
Gimme more beer
Citaat:
vreselijke fout schreef op 23-01-2005 @ 17:08 :
Ik hoop dat NEC zich herpakt, ze hebben de potentie, maar ik moet het nog maar zien. Groningen lijkt me wel een stabiele voor de 2e helft van het seizoen. En verdere verrassingen denk ik niet dat er echt in petto zijn, maar ik kan me vergissen
Oud 23-01-2005, 16:43
vreselijke fout
Veel vertrouwen in Cees Lok dus
Oud 23-01-2005, 20:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als Feyenoord zo door gaat zie ik ze nog geen Europees voetbal dit seizoen halen...

Ajax deed het redelijk goed in de Galgenwaard, toch wel verrassend, dacht dat ze het wel wat moeilijker zouden krijgen.

Twente zou het zeker wel eens goed kunnen gaan doen na de winterstop, ja. Maar goed, Willem II speelde wel heel zwak gisteren. Vond Willem II tegen MVV ook heel erg tegenvallen.

Als RBC zo door gaat degraderen ze wel degelijk. Naja, altijd beter dan dat De Graafschap eruit vliegt. Ach ja, RBC is ook geen "vaste eredivisieclub" vind ik...
Oud 24-01-2005, 16:23
Gimme more beer
Citaat:
vreselijke fout schreef op 23-01-2005 @ 17:43 :
Veel vertrouwen in Cees Lok dus
Nope, maar in ieder geval durft hij aan te vallen...
Oud 24-01-2005, 20:35
baas
baas is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-01-2005 @ 21:47 :

Twente zou het zeker wel eens goed kunnen gaan doen na de winterstop, ja. Maar goed, Willem II speelde wel heel zwak gisteren. Vond Willem II tegen MVV ook heel erg tegenvallen.
Maar wees niet bang...Jatto komt ons redden!
Oud 24-01-2005, 21:37
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
baas schreef op 24-01-2005 @ 21:35 :
Maar wees niet bang...Jatto komt ons redden!
Kees-Ai
Oud 25-01-2005, 08:23
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
vd heerik heeft er gisteren flink van langs gekregen bij studio NOS, geweldig ... wanneer zal gullit verttrekken ?
Oud 25-01-2005, 22:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 25-01-2005 @ 09:23 :
vd heerik heeft er gisteren flink van langs gekregen bij studio NOS, geweldig ... wanneer zal gullit verttrekken ?
Hoe hij zich verzette was ook kansloos. Altijd maar op feiten of vragen reageren met een eigen vraag (geef toch eens gewoon reëel antwoord in plaats van met een vraag op een vraag te komen! ), of cliché-achtige uitspraken als: "Dat ga ik hier niet naar buiten brengen." of "Hier op ga ik verder niet in."
Maar het is wel waar vind ik. Trouwens daarna kwam Voetbal Insite, daar werd Gullit ook sterk bekritiseerd.

Heb Jorien altijd al een misselijke vent gevonden.
Oud 30-01-2005, 16:32
Gimme more beer
Godverdomme, ben je een keer 10 keer beter dan de ander, speel je gelijk

En we mochten niet eens zingen dat temmink geel zwart en homo was. "Temmink houdt van mannen!"
Oud 31-01-2005, 19:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Veel 0-0's dit weekend
Verder een verrassende overwinning van RBC, Feyenoord dat opnieuw punten morst, ADO dat misschien eigenlijk had moeten winnen in de ArenA, PSV dat een beetje moeizaam speelde maar toch uiteindelijk ruim won en AZ dat weer een moeizame wedstrijd speelde maar toch won.

Even samengevat.
Oud 31-01-2005, 20:59
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-01-2005 @ 17:32 :
Godverdomme, ben je een keer 10 keer beter dan de ander, speel je gelijk

Ja, was echt jammer, maar wel een leuke wedstrijd gezien, spannend tot het eind!
Oud 31-01-2005, 21:11
USPalermo
USPalermo is offline
Iemand trouwens nog Studio Voetbal gezien gisteren?

Hugo Borst gaf aan gecheckt te hebben bij de tv-maatschappij, of die ook bewust geluidsapparatuur bij de feyenoord dug-out plaatsen.

Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat Canal + WEL geluidsapparatuur geplaatst heeft bij de Feyenoord dug-out.

Toen het duel begon, verzette de assistent van Feyenoord Petrovic dus, over duidelijk de microfoon enkele meters van de dug-out af.

Maargoed het is geen schokbarend nieuws ofzow, maar het vermelden wel waard lijkt me zo, het was overigens een redelijk duel Twente-Feyenoord met een héél matig Feyenoord...
Oud 02-02-2005, 21:37
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Volgens mij was de scheidsrechter bij PSV - RBC een duitser.
Oud 02-02-2005, 22:34
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 02-02-2005 @ 22:37 :
lol ja leek er wel op

In Zwitserland mag op het veld geen Hoyzer meer worden gezegd, resulteerd direct in rood prachtig wat een drama word er van gemaakt
Oud 03-02-2005, 15:42
AJACIED
AJACIED is offline
haha, in Nederland mag als zow veel niet, laten we maar gewoon lekker blijven ballen
Oud 03-02-2005, 18:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 02-02-2005 @ 22:37 :

Jongens jongens, weer een wedstrijd gemist.

Dat krijg je als je vanaf half 9 je TV uitzet, een DVD'tje van Bert Visscher bekijkt op je laptop en geen radio en internet op je studentenkamer hebt.
Ach ja, PSV heeft ruim gewonnen, zo veel heb ik dus ook niet gemist waarschijnlijk. (S)
Oud 03-02-2005, 22:23
USPalermo
USPalermo is offline
Die pingel die er duidelijk buiten was, was i.d.d. erg discutabel.

De andere 3 waren redelijk begrijpelijk/terecht gegeven.

Verder had die knaap die van AZ naar Roosendaal is gegaan DIEP rood moeten hebben, 2 á 3 maal met 2 benen inkomen op spelers van PSV.....

Toen die Marokaan van Sparta bijna hetzelfde deed, stond het héle land op zijn kop (TERECHT natuurlijk) maar nu hoor ik er niemand over(hier niemand en op tv ook niemand)......beetje jammer
Oud 05-02-2005, 14:37
AGH
AGH is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-02-2005 @ 23:34 :
lol ja leek er wel op

In Zwitserland mag op het veld geen Hoyzer meer worden gezegd, resulteerd direct in rood prachtig wat een drama word er van gemaakt
Dat komt ook nog wel naar Nederland toe. Gisteren kwam de hoofdsteward (sowieso een functie die respect verdiend) hoogstpersoonlijk tien dronken malloten toespreken toen ze een liedje over Hoyzer zongen. Ik denk dat deze naam een nieuwe is voor het lijstje van de KNVB.
Oud 05-02-2005, 18:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De Graafschap, goed bezig. 2-7... moet niet gekker worden. En daar heeft Roda 2 weken verloren met 2-0. Al vond ik het laatste doelpunt (van De Graafschap dus) wel het leukste gister.

Kees-Ai is back bij Willem II. Goede overwinning van de Tilburgers, die zich dus revancheerden van 2 mindere wedstrijden.
Oud 06-02-2005, 16:33
Wawl
Wawl is offline
Nou, ik heb weer genoten van Ajax, vandaag. Ik vrees dat ze nu definitief afstand moeten nemen van alle titelaspiraties.
Oud 06-02-2005, 18:40
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Wawl schreef op 06-02-2005 @ 17:33 :
Nou, ik heb weer genoten van Ajax, vandaag.
Ik ook, ben er geweest

Héérlijke overwinning, alleen een beetje een slappe wedstrijd van beide kanten, maar toch een puike winstpartij!
Oud 06-02-2005, 20:01
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Twente bedankt!
Oud 06-02-2005, 20:06
baas
baas is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-02-2005 @ 19:33 :
De Graafschap, goed bezig. 2-7... moet niet gekker worden. En daar heeft Roda 2 weken verloren met 2-0. Al vond ik het laatste doelpunt (van De Graafschap dus) wel het leukste gister.

Kees-Ai is back bij Willem II. Goede overwinning van de Tilburgers, die zich dus revancheerden van 2 mindere wedstrijden.
Hij is geen back, hij is rechtsbuiten
Oud 07-02-2005, 13:09
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
mijn carnaval kon niet meer kapot toen werd omgeroepen dat het 1-2 was
Oud 07-02-2005, 15:00
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Twente
Oud 07-02-2005, 17:26
Ketjing
Ketjing is offline
Gisteren echt goede strijd gezien bij Vitesse. Achterin stond alles heel goed en Michael Jansen was heel goed bezig. Wat een kanjer . Verder brengen vreven en janssen veel strijd mee en keepte Wapenaar fantastisch.
Oud 08-02-2005, 15:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ajax haakt nu definitief af denk ik. Deze twee thuiswedstrijden moet je gewoon als topclub eigenlijk op papier winnen.
Volgend weekend AZ-PSV! Spannend...
Oud 08-02-2005, 18:41
Verwijderd
Hoop dat AZ wint, maar vrees van niet.
Oud 09-02-2005, 14:41
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Az-PSV een topper...nou nou dat zal me hectisch gedoe opleveren!
Oud 09-02-2005, 14:41
Gimme more beer
Jammer dat wij dit seizoen de club zijn die andere clubs altijd uit noodsituaties moeten helpen
Oud 09-02-2005, 14:44
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 05-02-2005 @ 15:37 :
Dat komt ook nog wel naar Nederland toe. Gisteren kwam de hoofdsteward (sowieso een functie die respect verdiend) hoogstpersoonlijk tien dronken malloten toespreken toen ze een liedje over Hoyzer zongen. Ik denk dat deze naam een nieuwe is voor het lijstje van de KNVB.
En toch denk ik dat de naam van Pienaar er eerder opkomt staan.
Stelletje schavuiten! Je hoort geen liedjes te zingen over een jongen die klappen heeft moeten vangen van z'n meisje!

Jullie verpesten het voetbal, ja!

Gooi dan gewoon vuurwerk naar de doelman, heeft niemand in Zeist problemen mee..
Oud 10-02-2005, 15:18
AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-02-2005 @ 15:41 :
Jammer dat wij dit seizoen de club zijn die andere clubs altijd uit noodsituaties moeten helpen
Hadden jullie dat maar 8,5 jaar geleden gedaan!
Oud 10-02-2005, 15:25
Gimme more beer
Citaat:
AGH schreef op 10-02-2005 @ 16:18 :
Hadden jullie dat maar 8,5 jaar geleden gedaan!
Och nee, dat blijven mooie herinneringen
Oud 11-02-2005, 13:35
AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 09-02-2005 @ 15:44 :
Stelletje schavuiten! Je hoort geen liedjes te zingen over een jongen die klappen heeft moeten vangen van z'n meisje!

Gooi dan gewoon vuurwerk naar de doelman, heeft niemand in Zeist problemen mee..
En we hebben weer een nieuwe hit!
‘Diba is een tasjesdief’

Maar dat van Pienaar was inderdaad schandalig.
Die jongen heeft het er zelf ook moeilijk mee; niet in geld uit te drukken.
Oud 11-02-2005, 13:51
o0sweetygirl0o
o0sweetygirl0o is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 09-02-2005 @ 15:44 :

Ben ut eens. Wel over wat spreekkoren onderzoekies instellen terwijl die speler zelf de wedstrijd niet gestaakt wou hebben, aangezien de schreids hem dat meerdere malen heeft gevraagd of hij dat wou en het volgens hem niet hoefde.
Maar wordt er 1,5 week eerder vuurwerk naar de keeper gegooid, dan doet iedereen bij het KNBV ineens alsof ze het allemaal niet zagen (denk aan, pet over de flitser doen als de Amstelvrachtwagen keihard langs komt scheuren op de snelweg *amstelreclame*)
Oud 13-02-2005, 15:51
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nou, 0-0 bij AZ-PSV. Mooi voor de competitie dat PSV niet gewonnen heeft. Ajax was weer lucky in de slotfase, al heb ik het nog niet gezien. Feyenoord heeft Willem II gedeklasseerd met 7-0. Zal wel weer de pleuris in Tilburg gaan uitbreken?
Verder boekt De Graafschap een belangrijke overwinning in Den Bosch.
Oud 13-02-2005, 16:03
Gimme more beer
Godverdegodver. Ze speelden best lekker, maar dan wil die bal er maar niet twee keer in. ADO was bedroevend slecht.

"Wat zijn die tokkies stil!"

Vd Eede speelde lekker, trouwens. En die goal van Niedzielan was een hele mooie!
Oud 13-02-2005, 17:28
graag gedaan
graag gedaan is offline
7 - 0

Ik ben tevreden
Oud 13-02-2005, 18:16
o0sweetygirl0o
o0sweetygirl0o is offline
haha. hopelijk zetten ze dat doelpunt kanon volgende week wel even uit haha. Niks mis met Feyenoord, super zelfs haha, maar niet tegen FCU. Wordt lekker het weerzien van oude spelers van FC.
Oud 13-02-2005, 19:21
Ketjing
Ketjing is offline
Vrijdag genaait door de Grens en de Scheids, dammit.
En de NOS blijft maar vol houden dat het buitenspel was,
Oud 14-02-2005, 19:01
Roberto15
Roberto15 is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 13-02-2005 @ 20:21 :
Vrijdag genaait door de Grens en de Scheids, dammit.
En de NOS blijft maar vol houden dat het buitenspel was,
wees blij dat het volgend jaar door John de Mol wordt overgenomen.... ( )
Oud 14-02-2005, 19:11
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Roberto15 schreef op 14-02-2005 @ 20:01 :
wees blij dat het volgend jaar door John de Mol wordt overgenomen.... ( )
ik had niet veel vertrouwen in de MOl, maar mijn nieuwsgierigheid wordt steeds groter. Ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen begint

Regels voor berichten