Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik schrijf ook voor een site, recencies en zo, maar die site is amerikaans en het meiske die het beheert zeg maar die weet natuurlijk niks van nederlandse zalen af. @karina : dat zuigt ![]()
||
Citaat:
![]() Je zou het dus zelf alles moeten gaan regelen, zeg maar de nederlandse variant van concerthype.com maken. (of iemand anders in nl moet dat gaan doen zodat jij alleen hoeft te recenseren). Zoiets opzetten is best wel een gedoe, en slaagt niet altijd. Maar aangezien er al een site is zou je wel eens proberen de nederlandse afdelingen van record labels te gaan mailen en zeggen dat je geïnteresseerd bent in interviews/recensies van shows.
||
Citaat:
![]() ![]() Nicole (meiske wat alles regelt) stuurt wel eens lijstjes van record labels met bandjes en mocht je er dan interesse in hebben dat je dan hun cd thuis krijgt en er iets over schrijft enzo, en verder alleen eventueel kaartjes voor amerikaanse shows. Niet echt iets waar ik aan heb, dus tsja... eigen connecties maken zou wel handig zijn. Maar kan je dan zomaar mailen van 'he ik schrijf voor dat en dat en ben geinteresseerd om een recensie te schrijven van die en die show.. geef mij kaartje(s)? ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zaal gaat om 19:00 open, 19:40 begint Vilkates en 23:20 is het allemaal weer voorbij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
O....M....G...... is er al vvk ? ga ik meteen kaartjes halen
||
Citaat: