Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2005, 10:24
rare kwast
rare kwast is offline
ik zie me zelf steeds hangen of op een of andere manier weg te gaan uit deze wereld
Oud 09-06-2005, 10:46
Gothic
Gothic is offline
nou daar gaan we dan, laatste tentamen en mn P rechtsgeleerdheid is binnen... en dan de onzekerheid, please laat het lot eens in m'n voordeel werken, ik wil het zó graag, maar dat is niet genoeg vrees ik...
Oud 09-06-2005, 11:03
Verwijderd
Verdorie, gezakt voor m'n theoriecertificaat. Ik hoefde 'm alleen maar nog een keer te halen, omdat die oude na 1 jaar verlopen is. Hartstikke goed voor geleerd en zo en dan zak ik gewoon.

Het gaat sowieso al niet goed met me het afgelopen jaar. Ook al nauwelijks studiepunten gehaald. Het lijkt wel alsof gewoon niets meer lukt.

Vroeger ging gewoon alles altijd vrij makkelijk en nu kan ik niks meer. Ik ga wel een baantje in de plantsoenendienst zoeken of zo
Oud 09-06-2005, 11:56
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 09-06-2005 @ 12:03 :

Vroeger ging gewoon alles altijd vrij makkelijk en nu kan ik niks meer. Ik ga wel een baantje in de plantsoenendienst zoeken of zo

samen werken??
Oud 09-06-2005, 12:07
Mariekje*
Mariekje* is offline
Moet ik opgeven? Nu?
Verdomme

tot vanavond, denk ik.
Oud 09-06-2005, 12:25
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Uit mijn dagboek. Ik wil hier iets schrijven, heb zoveel te zeggen, maar... Beter dan dit kan ik het toch niet verwoorden.

Dit is mijn straf
Dit gebeurt er als ik niet luister
of naar de verkeerden luister
Een straf die ik zelf oproep
Het is alsof ik het uitschreeuw:
Houd mij klein
Ontgun mij mijn leuke dingen
Laat mij niet genieten
maar lijden
Oud 09-06-2005, 13:50
Nijn*
Nijn* is offline
Ik draai door!! OMG! Zometeen mag ik nog naar VWO ook!?! Van de 14 docenten zeggen er 10 zeer waarschijnlijk 'ja', één zeker weten 'nee', en dan nog drie overige waarvan waarschijnlijk eentje nog 'ja' zegt. Dan heb ik de dikke toestemming van docenten om te gaan + docenten van vorig jaar (en waarschijnlijk ook aankomend) die 'voor' pleiten, een goed woordje van mijn mentrix en decaan en mijn coördinator die eigenlijk ook wel positief is! Zou het uiteindelijk toch allemaal nog lukken? *schopt zichzelf onder aarsch* maar dan moet ik nu dus wel gaan werken voor mijn pww die morgen begint..!! OMG, misschien, misschien, misschien...
Oud 09-06-2005, 15:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*Zucht*

En toch kan ik niet wachten tot ik 'haar' zaterdag weer zie.

Niet goed, ik weet het...
Oud 09-06-2005, 15:41
Yara
Yara is offline
Ik zou zo graag willen rennen, heel hard en al mijn energie weer kwijt, ik wou dat ik kon gillen, uit het diepst van de chaos en de wanhoop in de strijd.. Maar nu durf ik even te huilen, geef de angsten (een) weg, kan ik naar mij luisteren, als ik dan eindelijk "ik heb het heel erg moeilijk" zeg..?

Geen pillen en geen stilte, geen tranen van mijn arm. Geen nukkig blijven zwijgen en "ik weet het niet", geen muren, niks van dat al.

Vandaag was een dagje rustprogramma, en al was het geen therapie; ik heb de stoute schoenen aangetrokken en geklopt op de deur.

Mijn tranen en mijn angst, het mocht er even zijn. Heel fijn gepraat en ook een keuze gemaakt; vandaag ga ik weer voor een nachtje naar de afdeling, morgen therapie, en daarna..? Dat zien we dan wel weer.
Oud 09-06-2005, 15:49
Onherkenbaar
Onherkenbaar is offline
Ben nogal verveeld de laatste tijd, goh, examens afgelopen en geen baantje hebben. En ik wil m'n vriend ook zien, maar dat moet ook nog wel een paar dagen wachten. Gewoon even knuffelen
Oud 09-06-2005, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 09-06-2005 @ 14:50 :
Ik draai door!! OMG! Zometeen mag ik nog naar VWO ook!?! Van de 14 docenten zeggen er 10 zeer waarschijnlijk 'ja', één zeker weten 'nee', en dan nog drie overige waarvan waarschijnlijk eentje nog 'ja' zegt. Dan heb ik de dikke toestemming van docenten om te gaan + docenten van vorig jaar (en waarschijnlijk ook aankomend) die 'voor' pleiten, een goed woordje van mijn mentrix en decaan en mijn coördinator die eigenlijk ook wel positief is! Zou het uiteindelijk toch allemaal nog lukken? *schopt zichzelf onder aarsch* maar dan moet ik nu dus wel gaan werken voor mijn pww die morgen begint..!! OMG, misschien, misschien, misschien...
Heej, niet misschien misschien misschien je gaat het gewoon halen! Met zo'n positief advies een leraren vergadering ingaan red je het wel ! Dat had ik niet eens toen ik naar VWO ging. (Ik ging ook over met 4 onvoldoendes en 6-en voor mijn profiel deel). Je gaat het halen man!
Oud 09-06-2005, 16:00
Gothic
Gothic is offline
klaar, eindelijk , nu nog het gevoel en ontspannen.
Oud 09-06-2005, 18:31
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 09-06-2005 @ 16:59 :
Heej, niet misschien misschien misschien je gaat het gewoon halen! Met zo'n positief advies een leraren vergadering ingaan red je het wel ! Dat had ik niet eens toen ik naar VWO ging. (Ik ging ook over met 4 onvoldoendes en 6-en voor mijn profiel deel). Je gaat het halen man!
Heb jij ook geprobeerd van 3 Havo naar 4 Vwo te gaan dan? Want dat is wat ik nu dus probeer.. goed van je trouwens!!
Oud 09-06-2005, 18:46
WolterB
WolterB is offline
komende dagen worden leuk
Oud 09-06-2005, 19:03
Verwijderd
Ik word gek. Ik durf niet naar school morgen. Ik wil niets, kan niets, durf niets. Ik leef één grote leugen, maar god wat ben ik bang voor het leven.
Ik wil zo'n meisje zijn dat gelukkig dansend door het leven gaat. Ik ken de passen, maar kan ze niet dansen.
En wie wordt er nou gelukkig van het leven? Om me heen zie ik mensen kapot gaan, dood gaan, verdriet hebben. Ik ben er voor ze allemaal, want ik ben gelukkig. Ik kan lachen.

en m'n beste vriendin gaat nu weg voor 1,5 week. Ik zal d'r missen, maar stiekem is het ook wel even fijn.
Oud 09-06-2005, 20:03
Verwijderd
Het leven is dubbel...
Aan de ene kant kan het zo ontzettend mooi zijn, maar de andere kant is weer zo ontzettend grauw...
Ik heb grote behoefte aan een enorme roze wolk die alles overschaduwt, tenminste de nare dingen dan...
Oud 09-06-2005, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 09-06-2005 @ 19:31 :
Heb jij ook geprobeerd van 3 Havo naar 4 Vwo te gaan dan? Want dat is wat ik nu dus probeer.. goed van je trouwens!!
Ik ging van 3hv naar 4V (we hadden geen aparte V klas ofzo) maar ik had met mijn grote mond niet alle docenten mee opzich. Maar mijn wiskunde docent, en mijn na/sk/bio docent zei dat hij me niet in 3HV zag en dat hij blijven zitten of naar havo slecht voor mijn ontwikkeling vond omdat ik het wel in me had maar dat het er niet uitkwam ofzo.

Dat was eigenlijk de opmerking die ik vorig jaar vooral had; het zit wel in je, maar het komt er niet uit.
Oud 09-06-2005, 21:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
KUT KLOTE HOERIG MSN!

Sorry.

Eventjes on-topic dan maar? Morgen afgesproken met een vriendin die ik al een paar maanden niet meer had gesproken, zaterdag hoogstwaarschijnlijk uit... Iets om naar uit te kijken.

And yet...

Wat nou als dit gevoel nooit meer overgaat? Iedereen zegt altijd maar 'het komt wel goed'. Maar wat nou als het nooit meer goed komt?
Oud 09-06-2005, 21:16
Verwijderd
En jawel, daar gaan we weer...

*huilt*

Oud 09-06-2005, 21:30
Jenifer
Jenifer is offline
Kut ik kan wel vloeken!!
Mijn vriendin is overleden!!
Ze had een islamitische begrafenis ik mocht ern iet heen en morgen is op school haar herdenking.
Ze wasal een tijdje ziek ze had maar1 long waarvan 30% maar werkte
toen op een egeven moment moest ze geopereerd worden en toen heeft ze een klaplong gehad.
Vorige week zeiden ze geef har een week.
Vrijdag ging ze al lekker net voor het weekend.
Ik heb me het weekend lam gezopen omdat ik afleiding wilde maar die kreeg ik ook nieto p zoon manier±s
En nu is morgen de herdenkingm aar ik ben doodsbang dat ik ga huilen.
Ik vind het echt klote ook om te bedenken dat ze er gewoon niet meer is.
Ze is ineens weg.
Ze heeft nog een nummer opgenomen met do so near so far watn og op deradio geweest is op een zondagmiddag en van de week zei do ook nog iets over haaro p 538 waar ze tevoren ook al was op zondagmiddag.
Toen was dat nummer te horen.
Ik heb haar adres in mijn msn staan maar gewoon om te zien dat ze offline is en dante bedenken dat ze niet meer leeft en dat je niets meer kan zeggen tegen haar.
Ze is onbereikbaar en dat maakt het moeilijk.
Ze is er niet meer.
Oud 09-06-2005, 21:34
bindmiddel
bindmiddel is offline
okeej ik sta in exje der msn, ze voegde me toe ook al ontkende ze het enzo, ik haar niet toegevoegd, maar hoort zoiets me niks te doen???
hoor ik niet iets te voelen.

En dan de rest ik verveel me dood, wil werk, maar werk wil mij niet
ben zo moe, ja dan moet je slapen, maar dat lukt niet. Die stomme dromen altijd. Dat kan toch niet, ik zie dingen die er neit zijn. Overmoeid vast.

Oeh liefde waarom moet ik zo lang wachtten.....ik mis het zo....to have someone to hold, to love someone in return.... achja life goes on, day by day, every minute slowly fading by.
Oud 09-06-2005, 22:01
Verwijderd
Ok ik ga zometeen naar bed, een keer een nacht meer dan 8 uur slapen zal me goed doen
Oud 09-06-2005, 22:05
F.O.B.
F.O.B. is offline
God, ik had vandaag sportdag. En ik met me stomme kop heb voor klimmen gekozen. Had ik nou niet moeten doen.

Jezus, wat was ik bang. Ik doe het nooit meer. Een kwartier na het klimmen zat ik nog steeds na te trillen.

Ik moest opeens denken aan de werkweek die ik in het begin van het jaar had, in Frankrijk. Toen moesten we ook klimmen.
Daar was ik toen zo van geschrokken, toen ik beneden was barstte ik in huilen uit.

Datzelfde machteloze gevoel kreeg ik vandaag weer.

Blijkbaar ben ik een beetje bang voor hoogtes. Wat ben ik blij dat ik weer vaste grond onder mijn voeten heb...
Oud 09-06-2005, 22:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jenifer schreef op 09-06-2005 @ 22:30 :
Kut ik kan wel vloeken!!
Mijn vriendin is overleden!!

Ze is onbereikbaar en dat maakt het moeilijk.
Ze is er niet meer.
Heel, heel veel sterkte.
Oud 10-06-2005, 00:30
Mariekje*
Mariekje* is offline
En weer gaat het fout... En wel om zoiets onbenulligs... Tiefuszooi!

Ik zou nu voor één keer een wel zo'n harde klap in m'n gezicht willen hebben, zo hard, zó wakkerschuddend. Ik.. Ik..

Hou me vast, en laat me niet los, ga niet weg. Blijf, godverdomme.
Oud 10-06-2005, 06:13
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 09-06-2005 @ 22:16 :
En jawel, daar gaan we weer...

*huilt*

*knuf*
Oud 10-06-2005, 06:15
rare kwast
rare kwast is offline
jeej stage, laatste daggie voor t weekend..en einde bijna in zicht!! maar heb nog wel een presentatie vandaag
*tril* ik wil niet...ik kan t niet

vanavond feest in scheveningen...ik ben (g)emma glitter..ben de bob en heb geen zin,....
wowwww gaat knalfeest worden hoor
Oud 10-06-2005, 07:03
Verwijderd
@Jenifer, heel veel sterkte met het verlies *knuf*

Ik heb vannacht gewoon7.5 uur geslapen, dat is wel een verandering als je nagaat dat ik al 2 weken maar 5 uur sliep. Ik hoopdat ik nu een beetje doorkrijg dat ik toch optijd mn bedje in moet om uitgerust te zijn. Want gistermiddag storte ik gewoon in.
Oud 10-06-2005, 07:08
Verwijderd
ikwilnietikwilnietikwilniet.
Oud 10-06-2005, 08:03
TiM
TiM is offline
Bah vannacht voro de zoveelste keer gedroomd dat mn vriendin vreemd ging
Oud 10-06-2005, 08:07
Verwijderd
*zucht* schijtjava op de vroege ochtend. Ik snap het niet. Hoewel ik het filmpje van Tian wel heel leuk vond, maar dat is geen java. *zucht* ik word geen informaticaater (ha-ha)
Oud 10-06-2005, 08:18
Mara
Mara is offline
Gisteravond in bed weer een aanval. 3 dagen ziek geweest, maandag herkansing van 2 tentamens, die voor het hele jaar geldt. Opeens bedacht ik me dat ik niet genoeg gedaan had, raakte helemaal in paniek en ben 's nachts nog bezig geweest met wiskunde.

Godver.
Oud 10-06-2005, 08:44
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 10-06-2005 @ 07:13 :
*knuf*
dank je wel..jij ook

*knuff voor Rare Kwast*

Ik heb zoooo ontzettend veel zin in morgen, maar zie net zo hard op tegen vanavond. Geloof niet dat ik iemand uit kan leggen waarom, uit ga leggen waarom. Terwijl ik dat moet doen, zeker aan hem.

Waaargh..

Mja, nu lekker tot 16.00 stage lopen, zo weg dus, om 11.00 beginnen. Nieuwe kleren aan (niemand ziet het..). Maar goed, we gaan er gewoon voor...

En vanavond gaan mijn haartjes weer van roze naar bruin... Ben het roze beetje beu nu, iedereen kent me zo, en dat is niet de bedoeling..
Oud 10-06-2005, 08:47
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 10-06-2005 @ 09:18 :
Gisteravond in bed weer een aanval. 3 dagen ziek geweest, maandag herkansing van 2 tentamens, die voor het hele jaar geldt. Opeens bedacht ik me dat ik niet genoeg gedaan had, raakte helemaal in paniek en ben 's nachts nog bezig geweest met wiskunde.

Godver.
*knuf*
Oud 10-06-2005, 09:09
Gothic
Gothic is offline
lalalalala *spam*
Oud 10-06-2005, 09:21
ANGE
ANGE is offline
Het kan ook werkelijk waar niemand iets schelen, hè....

Wat heb ik een hekel aan je. Echt waar. Hoe ongelooflijk gemeen kun je doen, echt ik hou niet van geweld, maar ik had je gister zo op je bek kunnen meppen... Die schijnheilige kop van je.... Kon je me nog verder weg trappen?!

Ach, bekijk het allemaal ook maar, als ik toch niets waard ben, wat doe ik dan nog hier....
Oud 10-06-2005, 09:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Gisteravond mezelf in slaap gehuilt, wel heerlijk geslapen, maar al huilende weer opgestaan. Ik begrijp het gewoon niet... Met de meest stomme dingen, waar geen normaal mens überhaupt bij stil zou staan, beginnen er tranen te stromen, voel ik me onzeker, maar nog het meest van alles: Enorm eenzaam.

Het maakt niet uit wie/wat er bij me is... Het voelt alsof ik gevangen zit in mezelf, en dát maakt me eenzaam. Ik wil zovéél, maar het komt er gewoon niet uit, durf het niet, zal toch wel weer falen. Soms doorbreek ik het cirkeltje, voel ik me zielsgelukkig, kan alles, doe alles. Maar één opmerking die me doet denken aan vroeger en het is evensnel als dat het "goede gevoel" kwam, weer afgelopen. Maar het is een begin, en daar ben ik blij mee...

RHCP - Under the bridge.
Oud 10-06-2005, 10:42
George
George is offline
Kutzooi. Maar dat verdien ik ook, dus wat maakt het uit.
Oud 10-06-2005, 13:18
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben ziek maar niet heel erg.
Erg genoeg om niet naar scoutingweekeinde te gaan.
Vind ik dan.
Zij denken er vast anders over.
En dan krijg ik al dat gezeur weer aan mijn hoofd...
Want morgenmiddag ga ik toch maar.
En ik moet nog zoveel regelen.
En ik ben zo moe...
Oud 10-06-2005, 14:05
Delicate
Delicate is offline
Ik had me zoveel voorgenomen te doen en dan doe je niks.
Moet nog 1,3 hoofdstuk voor het boek en AK afmaken. Maar eerst moet ik het huis schoonmaken. Dan eten (hoewel ik al helemaal volzit stomme kuteten ) en vanavond mar weer achter de computer om al het niet gedane werk te doen. Bah Ik wil niet op deze manie rleven.
Oud 10-06-2005, 14:07
moon
moon is offline
Wat moet ik nou?
Ik heb vannacht liggen huilen in zijn armen terwijl hij gewoon sliep. Het lukt echt niet meer..ik hou het niet meer vol met zijn paniekaanvallen. Ik voel me zo'n mislukkeling, ik heb zo gefaalt! maar ik kan er echt niet meer mee omgaan. Die jongen is echt overal bang voor en dat begint me inmiddelste irriteren en het wordt me gewoon te veel. Het gaat echt niet. Het is zo zielig voor hem en ik heb ook medelijden met hem, maar ik trek het zelf gewoon niet. Het zijn mijn problemen niet, maar het is wel mijn vriendje en...ik kan er gewoon niet mee omgaan. Hij is de afgelopen dagen zo in paniek dat hij medicijnen slikt alsof het snoepjes zijn. Straks moet hij weer opgenomen worden vanwege een verslaving. Hij brengt straks zijn hele leven door op de opname afdeling. Voorop gesteld dat het in eerste instantie vooral heel erg is voor hem zelf allemaal, maar ik ga er ook aan onder door. Ik ben geen psychiater, ik ben geen psycholoog, ik ben geen spver, geen verpleegkundige of wat dan ook..ik ben gewoon simpel weg zijn vriendin en ik heb geneog aan mijn eigen problemen. Ik voel me zo schuldig, ik voel me zo laf, ik voel me zo mislukt. Maar ik pleeg straks zelfmoord als het zo door gaat want ik begin zelf in paniek te raken van zij paniekerig gedoe. Alles is altijd maar eng, terwijl we gewoon leven en er verder niks aan de hand is. Ik snap het gewoon niet. Ik ben bevoorrecht om niet zo bang te zijn dat weet ik. Maar dat maakt het zo moeilijk te begrijpen. Hij doet de hele dag door of hij opgegeten wordt door een groot monster ofzo...en er is gewoon helemaal NIKS. Angsthaas. Ergens ben ik verdrietig, ergens heb ik medelijden, ergens ben ik teleurgesteld in mezelf, ergens ben ik zelf een beetje in paniek en ergens ben ik geheel onterecht ook een beetje boos. Ik kan het niet uitmaken, hij heeft me zo hard nodig. Ik ben de enige volgens hem, die hem nog een beetje tot rust kan brengen...maar inmiddels zit ik zelf wel zowat tegen het plafond aan. En nu? wat moet ik nou? ik ben misselijk, ik ben ziek, ik word echt zo wanhopig van hem.
Oud 10-06-2005, 14:11
Verwijderd
@moon: Heeft hij iets aan je als je er zelf aan onder door gaat? Kun je niet overleggen met zijn hulpverleners? En/of met je eigen hulpverlener(s)? Om op die manier te proberen om er toch mee om te (leren) gaan? Als niets helpt, dan 'moet' je, denk ik, toch voor jezelf kiezen, hoe moeilijk dat ook is. Niemand heeft er wat aan als jij er aan onder door gaat.
Oud 10-06-2005, 14:12
indelebile
indelebile is offline
ik mis je, ik wou dat je hier nog rondliep, het is niet eerlijk, het was jouw tijd niet.
ik mis jou ook, maar morgen kom je op ziekenbezoek, omdat ik ons weekendje verpest heb, maandag maak ik het goed met je hoor.
school is nog ontzettend druk voor de laatste paar weken, ik heb er geen zin meer in, het heeft te lang geduurd.
Oud 10-06-2005, 14:20
Gothic
Gothic is offline
Die leuke geweldige super aantrekkelijke jongen wilde wat met me gaan drinken, toen ik zei dat ik hem waarschijnlijk volgend jaar niet meer zou zien ...
Oud 10-06-2005, 14:28
moon
moon is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-06-2005 @ 15:11 :
@moon: Heeft hij iets aan je als je er zelf aan onder door gaat? Kun je niet overleggen met zijn hulpverleners? En/of met je eigen hulpverlener(s)? Om op die manier te proberen om er toch mee om te (leren) gaan? Als niets helpt, dan 'moet' je, denk ik, toch voor jezelf kiezen, hoe moeilijk dat ook is. Niemand heeft er wat aan als jij er aan onder door gaat.
Bedankt voor je reactie. De 2 hulpveleners waar ik mee praat zeggen allebei dat het te zwaar voor me is, ze vinden dat ik genoeg heb aan mijn borderline stoornis. Ze zeggen dat de hulpverlening er goed mee om kan gaan omdat ze 'm maar 1 uurtje in de week zien, maar als vriendin heb je soms hele dagen met die paniekaanvallen te maken en dat is heel zwaar. Beide hulpverleners hebben mij al vaker laten merken (zonder het rechtstreeks te zeggen) dat ik het uit moet maken. Dat kan ik dan alleen ook weer niet hebben, want zij kennen mijn vriend niet en ze weten niet hoeveel ik van hem hou.
De hulpverlening van hem zegt juist dat hij mij moet opzoeken omdat het dan beter met hem gaat (waar ik dus weinig van merk).
Oud 10-06-2005, 14:35
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 10-06-2005 @ 15:28 :
Bedankt voor je reactie. De 2 hulpveleners waar ik mee praat zeggen allebei dat het te zwaar voor me is, ze vinden dat ik genoeg heb aan mijn borderline stoornis. Ze zeggen dat de hulpverlening er goed mee om kan gaan omdat ze 'm maar 1 uurtje in de week zien, maar als vriendin heb je soms hele dagen met die paniekaanvallen te maken en dat is heel zwaar. Beide hulpverleners hebben mij al vaker laten merken (zonder het rechtstreeks te zeggen) dat ik het uit moet maken. Dat kan ik dan alleen ook weer niet hebben, want zij kennen mijn vriend niet en ze weten niet hoeveel ik van hem hou.
De hulpverlening van hem zegt juist dat hij mij moet opzoeken omdat het dan beter met hem gaat (waar ik dus weinig van merk).
Zij hoeven niet te beslissen of het uit of aan moet zijn, misschien kunnen ze je tips geven over hoe je het beste met hem om kunt gaan? Zeker de hulpverleners van je vriend zouden daar toch zicht op moeten hebben. Als niets helpt, dan is het voor jezelf, misschien toch beter om het idd uit te maken. Dat is heel moeilijk, zeker als je heel veel van iemand houdt, maar niemand heeft er iets aan als jij er aan onder gaat. Jij niet, maar je vriend ook niet... (Volgens mij heb ik het al eens gezegd, maar het lijkt me echt een verrotte situatie... (Dit te weten helpt je ook niet verder, maar goed. ))
Oud 10-06-2005, 14:43
moon
moon is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-06-2005 @ 15:35 :
Zij hoeven niet te beslissen of het uit of aan moet zijn, misschien kunnen ze je tips geven over hoe je het beste met hem om kunt gaan? Zeker de hulpverleners van je vriend zouden daar toch zicht op moeten hebben. Als niets helpt, dan is het voor jezelf, misschien toch beter om het idd uit te maken. Dat is heel moeilijk, zeker als je heel veel van iemand houdt, maar niemand heeft er iets aan als jij er aan onder gaat. Jij niet, maar je vriend ook niet... (Volgens mij heb ik het al eens gezegd, maar het lijkt me echt een verrotte situatie... (Dit te weten helpt je ook niet verder, maar goed. ))
ja, mijn vriend en ik gaan ook samen op vakantie. Voor die vakantie zou ik ook een keer met hem mee gaan naar zijn psychiater. Het probleem is dan alleen wel dat ik zelf niet zo snel zou durven te zeggen wat die paniekaanvallen van hem met mij doen en waarom ik het zo lastig vind om mee om te gaan. Maar goed, misschien heb ik ook inderdaad alleen voldoende aan advies over hoe ik er mee om kan gaan, want dat weet ik nu dus inderdaad ook niet.
Oud 10-06-2005, 15:11
Verwijderd
Sfeerverpester!!!!!

It's one of those things I'll never tell, I'll carve it in a tree

Laatst gewijzigd op 10-06-2005 om 15:28.
Oud 10-06-2005, 15:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Verliefdverliefdverliefd

Yeah, it's getting really old, I know... Maar het ís ljh...
Oud 10-06-2005, 15:56
George
George is offline
Twee en een half doosje. tweeeee en een half.
Gestoord rotwijf.

Regels voor berichten