Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2005, 12:53
nexjes
nexjes is offline
ik haat het woord relationeel
ik haat relaties
en ik haat gezeik om relaties
Oud 02-08-2005, 12:56
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
nexjes schreef op 02-08-2005 @ 13:53 :
ik haat het woord relationeel
ik haat relaties
en ik haat gezeik om relaties
dan zit je in t verkeerde topic, knul.
Wegwezen.
Oud 02-08-2005, 13:05
Verwijderd
Ik volg ZerO eigenlijk best wel in haar uitleg.
Lees eens een aantal van je posts in dit soort topics. Volgens mij ben je gewoon heel onzeker...
Oud 02-08-2005, 13:10
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Spare schreef op 02-08-2005 @ 14:05 :
Ik volg ZerO eigenlijk best wel in haar uitleg.
Lees eens een aantal van je posts in dit soort topics. Volgens mij ben je gewoon heel onzeker...
over m'n relatie niet, eigenlijk. Ik snap eigenlijk nog steeds de big deal niet zo goed... Misschien kun jij het beter uitleggen.
Is het dan niet logisch dat als ik mail én sms met een vraag, dat ik graag antwoord wil? En dat ik sowieso graag wat van m hoor, als ie op vakantie is? Misschien post ik wel te vaak, ook alle kleine dingetjes. Dat zou kunnen. Ik vind het namelijk helemaal niet echt een probleem, ofzo... t Was gewoon wat ik op dat moment dacht.
Oud 02-08-2005, 13:28
Boas
Boas is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-08-2005 @ 14:10 :
Misschien post ik wel te vaak, ook alle kleine dingetjes.
TAdaaaaaaaaaaaaa!
Oud 02-08-2005, 13:32
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Boas schreef op 02-08-2005 @ 14:28 :
TAdaaaaaaaaaaaaa!
nou, tjongejonge zeg! Zég dat dan gewoon. Ik vind dat trouwens iets anders dan zeiken, hoor...
Maar goed: ik ben echt niet te beroerd om rekening te houden met m'n medemens
k Zal minder vaak posten, hier.

(k vind jullie trouwens niet erg aardig doen. Ik doe toch ook normaal?)
Oud 02-08-2005, 13:36
farai
farai is offline
OMFG Zijn we ni gewoon ŕllemaal een beetje zeikers?

Bedoel: iedereen "zeikt" hier over zijn/haar liefdesleven. Maakt ni uit of da positief is of negatief. Ondertussen hebben wij met zn allen al 13 (en da worden er dus 14) topics vol gezeikt over ons liefdesleven.

Alleen euhm zoveel heb ik persoonlijk niet gezeikt (lees: gepost) in de topics maar da komt dan ook omdat ik simpelweg niet zo veel te vertellen heb op relationeel gebied

enneuh nee ik zag dat niet as een aanval maar soms eh is zeiken gewoon fijn.
Oud 02-08-2005, 13:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-08-2005 @ 14:32 :
(k vind jullie trouwens niet erg aardig doen. Ik doe toch ook normaal?)
Ja, daar ben ik ook meermaals tegenaan gelopen. Niks van aantrekken en blijven posten zovaak je wilt. Ebt vanzelf weer weg.
Oud 02-08-2005, 13:44
Verwijderd
Even ontopic:

Ik wil hem zien. En ik had wel gesmst dat hij niet hoefde te bellen, maar stiekem wil ik dat wel. Jammer genoeg is mijn mobiel leeg en heeft het dus totaal geen zin.

Nog maar 3 dagen?
Oud 02-08-2005, 13:48
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Omg, ze komt zaterdag speciaal voor mij op het feestje.
Eng.
Oud 02-08-2005, 13:49
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 02-08-2005 @ 14:48 :
Omg, ze komt zaterdag speciaal voor mij op het feestje.
Eng.
k begrijp hieruit dat jij haar niet leuk vindt?

ontopic (ja, dat mag ook ):
nog 3,5 uur en dan is ie geland! Heb echt zin om m weer te zien. 2 weken is wel niet zo heel erg lang, maar lang genoeg om m erg te missen.
Oud 02-08-2005, 14:00
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-08-2005 @ 13:56 :
dan zit je in t verkeerde topic, knul.
Wegwezen.
pff jij moet maar eens wat minder posten in dit topic.

Het interessert de meeste niet of je vriend een scheet heeft gelaten en dat jij dat onbeleeft vond om maar een voorbeeld te geven.
Naast een zeikerd ben je volgens mij ook heel kinderachtig.
Je komt ook telkens terug met het is toch normaal om van hem iets te willen horen blabla en daar gaat het nu niet om, het gaat om het geheel, om het feit dat het lijkt alsof je obsessief bezig bent met je relatie als ik al je posts in dit topic doorneem.
doeiiii
Oud 02-08-2005, 14:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ZerO schreef op 02-08-2005 @ 15:00 :

Het interessert de meeste niet of je vriend een scheet heeft gelaten en dat jij dat onbeleeft vond om maar een voorbeeld te geven.
Naast een zeikerd ben je volgens mij ook heel kinderachtig.
Je komt ook telkens terug met het is toch normaal om van hem iets te willen horen blabla en daar gaat het nu niet om, het gaat om het geheel, om het feit dat het lijkt alsof je obsessief bezig bent met je relatie als ik al je posts in dit topic doorneem.
doeiiii
Of je leest haar posts gewoon niet meer als je die irritant vindt. Of je zet haar op de negeerlijst als je haar posts niet meer wilt zien. Of je komt niet meer in dit topic.

Maar om nou zoveel tijd en energie te steken in het haar afzeiken omdat ze veel post... Zeg nou zelf, dat is toch tijdverspilling?

Get a life.
Oud 02-08-2005, 14:05
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ZerO schreef op 02-08-2005 @ 15:00 :

wat ik dus al zei: zeg dat dan gewoon! "Ik vind dat je wel veel post, hier". Tjonge, hoe moeilijk is het?
Als je even leest, dan zie je ook dat ik al gezegd heb dat ik hier wel veel post, en dat ik dat minder zal doen.
Oud 02-08-2005, 14:07
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-08-2005 @ 15:03 :
Of je leest haar posts gewoon niet meer als je die irritant vindt. Of je zet haar op de negeerlijst als je haar posts niet meer wilt zien. Of je komt niet meer in dit topic.

Maar om nou zoveel tijd en energie te steken in het haar afzeiken omdat ze veel post... Zeg nou zelf, dat is toch tijdverspilling?

Get a life.
och ja knul ik bepaal zelf wat ik wil en niet wil lezen en het viel me op dat zij een zeikerd is, en dan blijf je daar op letten ! zoals jij tegen mij zegt get a life heb ik net zoveel recht om tegen haar te zeggen wat ben je toch een zeikerd
en bovendien vroeg ze om uitleg waarom ik haar een zeikerd vond anders had ik niet de moeite genomen om mijn mening te geven
ok
Oud 02-08-2005, 14:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ZerO schreef op 02-08-2005 @ 15:07 :
och ja knul ik bepaal zelf wat ik wil en niet wil lezen en het viel me op dat zij een zeikerd is, en dan blijf je daar op letten ! zoals jij tegen mij zegt get a life heb ik net zoveel recht om tegen haar te zeggen wat ben je toch een zeikerd
en bovendien vroeg ze om uitleg waarom ik haar een zeikerd vond anders had ik niet de moeite genomen om mijn mening te geven
ok
Je had haar niet eens een zeikerd hoeven te noemen. je had ook over haar posts heen kunnen lezen. Dit draagt niet bij tot dit topic. Had het dan desnoods per PM gedaan als je dan toch persé zielig moet doen.
Oud 02-08-2005, 14:13
C-Cee
C-Cee is offline
Citaat:
ZerO schreef op 02-08-2005 @ 15:07 :
ok
wat doe jij uit de hoogte zeg.
Oud 02-08-2005, 14:15
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-08-2005 @ 15:05 :
wat ik dus al zei: zeg dat dan gewoon! "Ik vind dat je wel veel post, hier".
Ik vind dat je veel post hier
Oud 02-08-2005, 14:17
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-08-2005 @ 15:12 :
Je had haar niet eens een zeikerd hoeven te noemen. je had ook over haar posts heen kunnen lezen. Dit draagt niet bij tot dit topic. Had het dan desnoods per PM gedaan als je dan toch persé zielig moet doen.
Omdat jij haar blijkbaar geen zeikerd vind betekent niet dat iedereen je mening deelt.
En nee ik kon me niet inhouden ik moest het kwijt en dat wilde ik graag in het openbaar doen om lekker te rellen
Oud 02-08-2005, 14:19
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
C-Cee schreef op 02-08-2005 @ 15:13 :
wat doe jij uit de hoogte zeg.
oh dat is nog niks
Oud 02-08-2005, 15:56
Drez
Drez is offline
Citaat:
ZerO schreef op 02-08-2005 @ 15:19 :
oh dat is nog niks
<3
Oud 02-08-2005, 16:27
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-08-2005 @ 10:38 :
hmm... ik hoor t vaker hier (in t echt niet... ), dus je zult vast gelijk hebben.
Ik begrijp alleen niet helemaal waarom ik precies zeur.
Jij vindt dat ik overdrijf dat ik het jammer vindt dat ie niets van zich heeft laten horen? Of is het wat anders?
Zie PM.
Oud 02-08-2005, 17:00
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Relationeel gebied?

Lamemerust ben net wakker
Oud 02-08-2005, 17:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wowww wat vind ik nou opeens: een hele discussie in dit Relatie-topic. Verrassend zeg...

Ontopic: Single, en das uiteraard niet verrassend.
Oud 02-08-2005, 18:17
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 02-08-2005 @ 14:10 :
Is het dan niet logisch dat als ik mail én sms met een vraag, dat ik graag antwoord wil? En dat ik sowieso graag wat van m hoor, als ie op vakantie is?
Dan bel je hem toch?
Misschien reageerde hij niet omdat hij ook een beetje moe van je wordt.
Oud 02-08-2005, 19:08
Verwijderd
Tering, stelletje zeurpietjes. Laat haar toch gewoon. Ik kan wel tig mensen opnoemen die meer zeiken (mocht je dat al vinden) dan zij doet.

En nu weer ontopic graag
Oud 02-08-2005, 19:22
moisture
moisture is offline
alles gaat prima, op die verdomde jaloezie na.
Oud 02-08-2005, 20:42
Toet0r
Toet0r is offline
we gaan tóch nog een paar daagjes weg samen, nu alleen een datum en bestemming
Oud 02-08-2005, 21:09
dwight88
dwight88 is offline
in de war
Oud 02-08-2005, 21:10
Qimm
Qimm is offline
Oud 02-08-2005, 21:13
Verwijderd
Ik mis hem.
Ik had wel een hele lieve 'liefde is... ' kaart gekregen vandaag. Alleen had hij nog gesmst dat hij zou bellen vandaag, en de dag is al bijna om. tenminste voor mij, ik moet zo naar bedje, morgen weer werken en dus om 5.45 wakker worden..)
Oud 02-08-2005, 21:30
Methuselah
Methuselah is offline
Weer 'n gezellig avondje gehad, eerst ging ze niet langskomen omdat ze wilde studeren, maar na 'n uurtje krijg ik toch 'n smsje dat ik online moet komen omdat ze iets belangrijks te vertellen had. Toch gekomen dus, South Park the Movie gezien en twee afleveringen van Sex&The City, was leuk. Begin haar leuker en leuker te vinden, nu hopen dat zij mij ook leuker en leuker vindt...
Oud 02-08-2005, 21:51
Verwijderd
Op het moment niet echt super omdat we beetje meningsverschil hadden vanwege zijn vrienden. Hij gaat van de week beetje veel bij hen zijn en laat mij ergens ook nog alleen zitten omdat hij dan persé bij z'n vrienden wil zitten
Oud 02-08-2005, 21:56
pizza-amigo
pizza-amigo is offline
Waarom ben ik nog hetero, zal misschien wel super picky zijn, maar op dit moment vind ik geen enkel meisje aantrekkelijk. god wat een infantiel gedrag hebben ze. Nee, niet alle meisjes zijn hetzelfde, ze zijn allemaal op een ander gebied infantiel of onuitstaanbaar
Oud 02-08-2005, 22:48
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-08-2005 @ 14:49 :
k begrijp hieruit dat jij haar niet leuk vindt?
Jawel hoor, maar het blijft eng.
Bang dat ik niks leuks weet te zeggen enz.
Oud 02-08-2005, 23:15
Verwijderd
Citaat:
pizza-amigo schreef op 02-08-2005 @ 22:56 :
Waarom ben ik nog hetero, zal misschien wel super picky zijn, maar op dit moment vind ik geen enkel meisje aantrekkelijk. god wat een infantiel gedrag hebben ze. Nee, niet alle meisjes zijn hetzelfde, ze zijn allemaal op een ander gebied infantiel of onuitstaanbaar
Hoe oud ben jij?
Oud 02-08-2005, 23:17
polichinelle
polichinelle is offline
hmhm ik heb een date met een óntzettend knap persoon. maar ik moet even wachten tot die terug is van vakantie + touren.

nu nog even saaai dus.
Oud 02-08-2005, 23:32
pinkkashmir
pinkkashmir is offline
vreemd!

we hebben het precies een maand geleden uitgemaakt(het was onze halfjaar anniversary en de dag voor mijn mondelingen examens haha), mutual agreement omdat we veel ruzie hadden, maar na een weekje rust zijn we eigenlijk net zo verder gegaan als toen het nog "aan" was. maar dan zonder ruzie.
eigenlijk is het dus niet uit, en dat wil ik wel want ik vertrek in september voor een halfjaar naar zwitserland, ik wil niet iemand achterlaten, en ik ben ook echt niet meer verliefd ofzo. meneer ex is nu op het punt dat hij zegt dat ie weer verliefd op me is, en nu is ie op vakantie en smst ie 3 keer per dag dat ie me mist etc etc.ik wil dit niettt! zucht.
Oud 02-08-2005, 23:45
Jolt
Jolt is offline
Was ik maar weer verliefd, die chocolade word ooit mijn dood.
Oud 02-08-2005, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 03-08-2005 @ 00:45 :
Was ik maar weer verliefd, die chocolade word ooit mijn dood.
Prop je jezelf vol met chocola als je niet verliefd bent?
Oud 02-08-2005, 23:54
Jolt
Jolt is offline
Jah

Nee, alleen als ik in een dip zit.
Maar meestal kook ik gewoon iets lekkers met chocolade
Oud 02-08-2005, 23:55
Verwijderd
Dan neem ik meestal bier

Chocolade is zo machtig man, als ik een chocoladetaart eet dan zit ik na twee stukken echt wel vol
Oud 02-08-2005, 23:58
Jolt
Jolt is offline
Dat is juist een goede combinatie, gewoon ietst luchtigs maken maar wel met de romige smaak en filmende smaak van chocolade.

Van bier word ik dik
Bier associeer ik met dikke, vieze, zwetende mensen die schreeuwen in de kroeg en stinken en naar voetbal kijken en zo.

Niks voor mij, niet mijn stijl
Oud 03-08-2005, 00:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wil hem NU!

Maar ik moet nog 3 weken wachten. En dan hebben we 5 dagen de tijd voor naughtiness.
Oud 03-08-2005, 02:34
Verwijderd
Ik ben echt bang dat ik haar kwijtraak

*huilt*
Oud 03-08-2005, 07:49
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 03-08-2005 @ 03:34 :
Ik ben echt bang dat ik haar kwijtraak

*huilt*
Niet bang zijn lieverd, dat komt echt wel goed! Ze is lekker aa het genieten van haar vakantie, en het kan bijna niet dat ze niet aan je denkt.
Komt echt wel goed.

*knufft*

OT: Wel goed, maar er blijft een tweestrijd. Maar mijn vriend wint hem, tot nu toe, altijd!
Oud 03-08-2005, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 03-08-2005 @ 08:49 :
Niet bang zijn lieverd, dat komt echt wel goed! Ze is lekker aa het genieten van haar vakantie, en het kan bijna niet dat ze niet aan je denkt.
Komt echt wel goed.

*knufft*

OT: Wel goed, maar er blijft een tweestrijd. Maar mijn vriend wint hem, tot nu toe, altijd!
Nou, er is meer aan de hand dan wat jij weet. Er is iets voorgevallen voor ik op vakantie ging en daarna hebben we elkaar dus al 3 weken niet gezien. Ze beantwoordt m'n SMS-jes ook niet meer. Ik denk dat er iets heel erg verkeerd zit
Oud 03-08-2005, 08:23
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 03-08-2005 @ 09:04 :
Nou, er is meer aan de hand dan wat jij weet. Er is iets voorgevallen voor ik op vakantie ging en daarna hebben we elkaar dus al 3 weken niet gezien. Ze beantwoordt m'n SMS-jes ook niet meer. Ik denk dat er iets heel erg verkeerd zit

Dat wist ik niet nee. Maar dan nog. Gewoon afwachten tot ze terug is van vakantie. Want nu ga jij (en wie weet zij ook wel) dingen denken en dingen uit zijn verband halen en alles groter maken dan het is (als jullie zo zijn als ik ben ). Terwijl het beter gaat als jullie met elkaar praten, gewoon, IRL!
Succes! Geloof me maar..
Oud 03-08-2005, 09:25
pizza-amigo
pizza-amigo is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 03-08-2005 @ 00:15 :
Hoe oud ben jij?
21. heeft er geen zak mee te maken dunkt mij.
Die meisjes die een oudere vriend willen omdat ze dan op "hetzelfde niveau" zitten is meestal ook gewoon hilarisch om te zien. zo'n meisje zou je een 12 jarige geeneens willen aandoen, zo'n pluk en zeur-figuur.
Oud 03-08-2005, 09:40
Bloem
Bloem is offline
Aan je foto's te zien is het ook geen wonder dat je debiele meisjes aantrekt, normale meisjes vallen niet op jongens met een string op hun hoofd.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten