Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wegwezen.
||
Citaat:
Is het dan niet logisch dat als ik mail én sms met een vraag, dat ik graag antwoord wil? En dat ik sowieso graag wat van m hoor, als ie op vakantie is? Misschien post ik wel te vaak, ook alle kleine dingetjes. Dat zou kunnen. Ik vind het namelijk helemaal niet echt een probleem, ofzo... t Was gewoon wat ik op dat moment dacht.
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed: ik ben echt niet te beroerd om rekening te houden met m'n medemens ![]() k Zal minder vaak posten, hier. (k vind jullie trouwens niet erg aardig doen. Ik doe toch ook normaal?)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic (ja, dat mag ook ![]() nog 3,5 uur en dan is ie geland! Heb echt zin om m weer te zien. 2 weken is wel niet zo heel erg lang, maar lang genoeg om m erg te missen.
||
Citaat:
![]() Het interessert de meeste niet of je vriend een scheet heeft gelaten en dat jij dat onbeleeft vond om maar een voorbeeld te geven. Naast een zeikerd ben je volgens mij ook heel kinderachtig. Je komt ook telkens terug met het is toch normaal om van hem iets te willen horen blabla en daar gaat het nu niet om, het gaat om het geheel, om het feit dat het lijkt alsof je obsessief bezig bent met je relatie als ik al je posts in dit topic doorneem. doeiiii
||
Citaat:
Maar om nou zoveel tijd en energie te steken in het haar afzeiken omdat ze veel post... Zeg nou zelf, dat is toch tijdverspilling? Get a life. |
![]() |
||
Citaat:
Als je even leest, dan zie je ook dat ik al gezegd heb dat ik hier wel veel post, en dat ik dat minder zal doen.
||
Citaat:
![]() en bovendien vroeg ze om uitleg waarom ik haar een zeikerd vond anders had ik niet de moeite genomen om mijn mening te geven ok ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
En nee ik kon me niet inhouden ik moest het kwijt en dat wilde ik graag in het openbaar doen om lekker te rellen ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien reageerde hij niet omdat hij ook een beetje moe van je wordt. |
![]() |
||
Citaat:
Bang dat ik niks leuks weet te zeggen enz. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Komt echt wel goed. *knufft* OT: Wel goed, maar er blijft een tweestrijd. Maar mijn vriend wint hem, tot nu toe, altijd! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat wist ik niet nee. Maar dan nog. Gewoon afwachten tot ze terug is van vakantie. Want nu ga jij (en wie weet zij ook wel) dingen denken en dingen uit zijn verband halen en alles groter maken dan het is (als jullie zo zijn als ik ben ![]() Succes! Geloof me maar.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die meisjes die een oudere vriend willen omdat ze dan op "hetzelfde niveau" zitten is meestal ook gewoon hilarisch om te zien. zo'n meisje zou je een 12 jarige geeneens willen aandoen, zo'n pluk en zeur-figuur. |
![]() |
|
|