|
|
||
|
Citaat:
![]() Zat de live stream te kijken en daar gaf chantal bv. al een pluche hondje voor lorena.
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
is 't geen bedtijd voor Balancejes die niet meer zo in balance zijn .. en namen en woorden door elkaar halen? Ik snap nou ff helemaal niet meer wat je bedoelt nml.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik bedoelde: hoe de baby er straks uit zal zien blijft een verrassing tot het geboren is. Zo zijn er heel veel dingen die een verrassing blijven. Maar er zijn ook dingen die we wél voor de geboorte van de baby al over de baby te weten kunnen komen. Dat zijn onder andere de naam van 't kind en het geslacht. En Big Brother kennende zouden ze daar een groot punt van maken, terwijl nu beide dingen (geslacht en de naam) in 1 avondje bekend zijn geworden. Nu hebben ze eigenlijk niks spannends meer om later nog bekend te maken.
|
|
||
|
Citaat:
Ik begrijp je wel, maar die eerste opmerking was gewoon té scherp en grappig. Niet zozeer om de inhoud van de grap zelf(want die is aartsflauw indeedy), maar omdat het niet strookt met wat de familie, vrienden en fans graag hadden willen horen. Die verwachten, zo lijkt het althans, gewoon geen spot en hoon. Dat de clue niet zou aankomen had ik dan ook wel verwacht. De Wild is ook zo'n beetje de enige in die studio die nog over een fatsoenlijk relativeringsvermogen beschikt, zo lijkt het. Ik ben het verder wel met je eens dat hij niet ALTIJD grappig is, maar zijn manier van presenteren maakt het ook voor de wat meer cynische, onregelmatige kijker(zoals ik) wat amusanter. En het kan natuurlijk makkelijk dat je er de lol totaal niet van inziet, maar dat hou je toch altijd met dit soort types. Ikzelf vind zijn presentatiestijl een hilarisch contrast met die van zijn voorgangers en de algemene opzet van het programma. Slimme zet geweest.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar ze twijfelt er hevig aan om te vertrekken; ik denk niet dat we die geboorte nog te zien krijgen; ik denk dat ze opstapt een dezer dagen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Tanja heeft tijdens de streams idd. gezegd dat ze 't niet erg vond; maar ze heeft toen ook gezegd dat ze toen nog in de veronderstelling was dat 't huis ergens stond waar jongeren niet gemakkelijk bij kwamen en dingen over het hek heen konden roepen. Als ik me goed herinner heeft BB bij de vorige afleveringen ook getracht de locatie van 't BB huis geheim te houden en/of het huis zoveel mogelijk af te zonderen van de wereld door bv. twee hekken. Hier lijkt 't huis nu direct aan een weg te staan. Daarnaast heeft Tanja *altijd* gezegd dat ze het geslacht niet wilt weten. Of heel nederland 't dan weet of niet boeit d'r niet; zolang ze er zelf maar niet achterkomt. Ze is boos op big brother, niet omdat die 't aan heel nederland verteld heeft, maar omdat big brother nu ervoor gezorgd heeft dat Tanja er hoogstwaarschijnlijk achter zou komen vanwege een stelletje eikels die 't over een hek zouden kunnen roepen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Het is inderdaad wel lullig dat BB er niet aan gedacht heeft dat het over het hek heen kan worden geschreeuwd. Dit huis is totaal niet geheim gehouden; er staat zelfs een heel groot oog (BB logo) op, zodat voorbijgangers weten dat het het BB huis is! Ik ben wel benieuwd of ze nou echt weggaat..
|
|
||
|
Citaat:
en dat vind ik dom van d'r.
|
|
||
|
Citaat:
![]() vond het opzich wel geinig dat ze nu ook de naam maar bekend heeft gemaakt, dan kan talpa daar ook geen wedstrijd meer van maken
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Het is van Big Brother gewoon ontzettend lullig en van Tanja gewoon ontzettend dom.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Krijgen we elke dag ruzie over sigaretten en roken.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar ze wilt eigenlijk niet dat haar moeder komt, want haar besluit staat toch al vast |
||
|
|
|
|
Het zou me niks verbazen, als Tanja weggaat .. dat ze gewoon een andere zwangere vrouw erbij in stoppen..
( .. .. in het big brother huis; niet in tanja .. duh) .. maar ja .. omdat die nieuw is heeft die natuurlijk veel kans eruit gestemd te worden .. .. dus mss. dat big brother er dan ook nog op een sluwe manier voor zorgt dat die er niet uit gestemd kan worden .. .. hmm .. |
|
|
|
||
|
Citaat:
niet echt leuk voor de gang van het spel
|
||
|
|
|
|
Gistermiddag zei ze nog: 'En hier stop ik ook mee' toen ze d'r laatste sigaret uitmaakte.
Iemand vroeg toen aan d'r: 'Met roken?' Tanja: 'Ja, dat arme kind..' Oftewel, Tanja weet super goed dat het slecht is voor d'r kind, maar later stak ze d'r gewoon weer één op. Ik vind het echt onzin trouwens dat Tanja in zo'n apart huisje mag zitten. Laat hen dan op z'n minst de live stream wel gewoon uitzenden. Bij Big Brother moet je 24/7 bekeken kunnen worden. Onzin dat als je het even niet trekt, je naar zo'n huisje mag. Ga dan maar gewoon weg!
|
|
|
|
'Roken en afslankpillen vergroten kans op lesbisch kind'
Uitgegeven: 9 september 2005 12:45 Laatst gewijzigd: 9 september 2005 13:16 AMSTERDAM - Moeders die tijdens de zwangerschap roken, hebben een grotere kans dat ze een lesbische dochter krijgen. Dat zegt de neurobioloog en hersenonderzoeker D. Swaab van de Universiteit van Amsterdam in een blad voor oud-studenten dat deze week is gepubliceerd. De Telegraaf heeft er vrijdag over geschreven. Swaab presenteerde kortgeleden een studie over de hypothalamus, een deel van de hersenen ter grootte van een duimnagel. In dat deel wordt volgens Swaab onder meer bepaald wat de seksuele voorkeur van het kind zal worden, maar ook de aanleg voor agressie, depressie en symptomen van schizofrenie. Amfetamine De ontwikkeling van het ongeboren kind kan volgens de onderzoeker worden beïnvloed door stoffen van buiten af, bijvoorbeeld nicotine en amfetamine, een stof die ook in afslankmiddelen zit. Swaab stelt dat ook stress en het gebruik van aspirientjes tijdens de zwangerschap de ontwikkeling van de hersenen van het ongeboren kind beïnvloeden. Volgens de wetenschapper onderschatten mensen de gevolgen van stoffen die van buitenaf via het lichaam van de moeder de ongeboren vrucht bereiken. "Als een kind ademhaalt, goed beweegt, en geen zichtbare afwijkingen heeft, denken mensen dat het wel goed zit. Vijftien jaar later zal niemand nog een relatie leggen tussen de dingen die de moeder tijdens haar zwangerschap heeft gebruikt, en het gedrag van haar kind." Karakter Swaab denkt dat het tijdens de zwangerschap gevormde karakter van het kind vooral bepalend is voor het verdere verloop van het leven van het kind. Reacties op dit bericht? Mail de redactie. Altijd op de hoogte met de gratis NU.nl/nieuwslezer Onderweg op de hoogte blijven? Ga naar NU.nl/pda NU.nl homepage (c) ANP HAHAHAHA tanja read this!!
|
|
|
|
Ik had het gelezen ja, maar om nou te zeggen dat dat mij echt af zou schrikken om te gaan roken... Dan vind ik de 'andere' gevaren (te laag gewicht ed.) toch wel wat belangrijker dan of het kind later lesbisch wordt.
Tanja is trouewens al weer terug en ze blijft in het huis. Die verandert ook makkelijk van gedachten dan..
|
|
||
|
Citaat:
En ik ben blij
|
|
||
|
Citaat:
Dat lijkt me logisch
|
|
||
|
Citaat:
Of het doorgestoken kaart is in de zin dat het afgesproken was met Tanja dat ze zou doen alsof ze er uit zou gaan (die geruchten heb ik ook ergens gelezen) betwijfel ik wel.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
maar er wordt ook gespeculeerd dat Tanja maar deed alsof ze dat zo erg vond; dat dat van te voren afgesproken was met Big Brother. Nogmaals, ik zeg zelf ook dat ik niet geloof in dat gerucht. Maar het is wel grappig om de geruchten te bespreken.
|
|
|
|
Momenteel voeden ze de bewoners met alcohol en dance muziek.
![]() Rob en Ingrid zitten/zaten op de picnic tafel met elkaar te dancen. En nu word Roel's muziek gedraaid en leren we dat Roel moet stoppen met blowen als die muziek aan het maken is. Oh en rikkert valt er duidelijk buiten en Tanja is niet eens aanwezig.
Laatst gewijzigd op 10-09-2005 om 22:43. |
|
|
|
|
|
Er schijnt een transseksueel in te zitten, namelijk Ingrid. Maar of dit waar is
En ook een homo, maargoed dat zou minder schokkend zijn! Dit filmpje is btw ERG lachwekkend http://www.talpa.tv/web/show/id=9026.../videoid=10736 Laatst gewijzigd op 10-09-2005 om 23:52. |
|
|
|
||
|
Citaat:
en ingrid een transseksueel? Waar haal je dat vandaan dan?
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Big Brother is bedrog! BrunetJuh | 22 | 02-01-2006 18:57 | |
| Films, TV & Radio |
Expeditie robinson-> BB kloon of beter dan Big Brother? Carpe Diem | 12 | 23-09-2002 07:35 | |
| Films, TV & Radio |
Big Brother 4 Main | 9 | 07-06-2002 12:25 | |
| Films, TV & Radio |
[poll]moet er een 4e big brother komen?????? miss-tess | 43 | 30-05-2002 14:52 | |
| Films, TV & Radio |
Big Brother wimmeke | 16 | 26-12-2001 14:26 | |
| Films, TV & Radio |
big brother 'gefakt?' hier.klopt nix van Lieverd17 | 5 | 30-11-2001 17:47 | |