Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2005, 00:13
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-09-2005 @ 00:10 :
Ik weet wel dat dat het plan was, maar is het nu ook definitief dan? Heeft ze dus gezegd dat het echt zo gaat heten?
Juh.

Zat de live stream te kijken en daar gaf chantal bv. al een pluche hondje voor lorena.
Advertentie
Oud 09-09-2005, 00:14
Balance
Balance is offline
Nou, zo zijn de dingen die we van te voren kunnen weten (geslacht, naam etc.) ook snel weggeven dan..
Oud 09-09-2005, 00:19
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-09-2005 @ 00:14 :
Nou, zo zijn de dingen die we van te voren kunnen weten (geslacht, naam etc.) ook snel weggeven dan..
is 't geen bedtijd voor Balancejes die niet meer zo in balance zijn .. en namen en woorden door elkaar halen? Ik snap nou ff helemaal niet meer wat je bedoelt nml.
Oud 09-09-2005, 00:28
Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-09-2005 @ 00:19 :
is 't geen bedtijd voor Balancejes die niet meer zo in balance zijn .. en namen en woorden door elkaar halen? Ik snap nou ff helemaal niet meer wat je bedoelt nml.

Ik bedoelde: hoe de baby er straks uit zal zien blijft een verrassing tot het geboren is. Zo zijn er heel veel dingen die een verrassing blijven.
Maar er zijn ook dingen die we wél voor de geboorte van de baby al over de baby te weten kunnen komen. Dat zijn onder andere de naam van 't kind en het geslacht.
En Big Brother kennende zouden ze daar een groot punt van maken, terwijl nu beide dingen (geslacht en de naam) in 1 avondje bekend zijn geworden.
Nu hebben ze eigenlijk niks spannends meer om later nog bekend te maken.
Oud 09-09-2005, 00:29
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-09-2005 @ 23:50 :
nonchalance en schijn-desinteresse kan, net als wat balance zei, best koel zijn .. maar Ruud slaat gewoonweg de plank mis met zijn houding en uitspraken.

En helemaal toen die in gesprek was met de gyneacoloog .. op een gegeven moment maakte die ook een hele flauw grap naar haar (of ze kon zien of het kindje wit of zwart werd) .. en ze snapte serieus niet hoe of wat en toen had Ruud wel even door dat die grap niet echt aankwam. Of het kindje al haar kreeg en eventueel een kapper bij tanja naar binnen moest duwen. Of over dat hartje begon dat 't even snel klopte als het hart van de gyneacoloog zelf omdat ze zenuwachtig was ... waar slaat dat op.

En hij heeft zelf ook door dat die niet echt scherp is want hij blijft zelf ook continu herhalen dat 't voor hem ook allemaal nieuw is en dat die radio gewend is ed.

Ik begrijp je wel, maar die eerste opmerking was gewoon té scherp en grappig. Niet zozeer om de inhoud van de grap zelf(want die is aartsflauw indeedy), maar omdat het niet strookt met wat de familie, vrienden en fans graag hadden willen horen. Die verwachten, zo lijkt het althans, gewoon geen spot en hoon. Dat de clue niet zou aankomen had ik dan ook wel verwacht. De Wild is ook zo'n beetje de enige in die studio die nog over een fatsoenlijk relativeringsvermogen beschikt, zo lijkt het.

Ik ben het verder wel met je eens dat hij niet ALTIJD grappig is, maar zijn manier van presenteren maakt het ook voor de wat meer cynische, onregelmatige kijker(zoals ik) wat amusanter. En het kan natuurlijk makkelijk dat je er de lol totaal niet van inziet, maar dat hou je toch altijd met dit soort types. Ikzelf vind zijn presentatiestijl een hilarisch contrast met die van zijn voorgangers en de algemene opzet van het programma. Slimme zet geweest.
Oud 09-09-2005, 00:36
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-09-2005 @ 00:28 :
Nu hebben ze eigenlijk niks spannends meer om later nog bekend te maken.
Nee klopt; ik weet niet of je nu naar een stream zit te kijken maar Tanja zit nu ook zulke dingen te zeggen .. Dat idd. de verrassing nu eraf is .. en dat ze niet snapt waarom BB dit heeft geflikt .. Ze zei ook letterlijk van "Ja ze zullen wel slechte kijkcijfers halen ofzo dat ze dit hebben gedaan" enzo

Maar ze twijfelt er hevig aan om te vertrekken; ik denk niet dat we die geboorte nog te zien krijgen; ik denk dat ze opstapt een dezer dagen.
Oud 09-09-2005, 10:05
Rachel
Rachel is offline
Bij dat topic van fok staat nu ook dat ze waarschijnlijk naar huis toe gaat..
Oud 09-09-2005, 10:54
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Rachel schreef op 09-09-2005 @ 10:05 :
Bij dat topic van fok staat nu ook dat ze waarschijnlijk naar huis toe gaat..
Juh; .. hoewel fok een beetje heel erg roddelblad achtig word.
Oud 09-09-2005, 11:06
Summerlover
Summerlover is offline
Erg lullig voor Tanja, ik hoop echt dat ze blijft! t Hoort welliswaar een beetje bij het programma dat alles zo overdreven gebracht wordt, maar vind dat ze hier een beetje te ver zijn gegaan bij Tanja eigenlijk, dat hadden ze gewoon voor zich moeten houden als Tanja het zelf niet wilde weten..
Oud 09-09-2005, 11:32
Balance
Balance is offline
Van de BB site:

Citaat:
Tanja was bang dat iemand buiten het hek zou roepen of het een jongetje of een meisje wordt. "Ik heb het van te voren wel gezegd dat het bekend mocht worden. Big Brother is gewoon harder dit jaar." Tanja heeft met haar moeder aan de telefoon gesproken en haar moeder heeft verteld dat het een meisje is.

Nou, dan moet Tanja dus niet zeuren, vind ik.
Oud 09-09-2005, 11:39
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-09-2005 @ 11:32 :
Van de BB site:

"Tanja was bang dat iemand buiten het hek zou roepen of het een jongetje of een meisje wordt. "Ik heb het van te voren wel gezegd dat het bekend mocht worden. Big Brother is gewoon harder dit jaar." Tanja heeft met haar moeder aan de telefoon gesproken en haar moeder heeft verteld dat het een meisje is.

Nou, dan moet Tanja dus niet zeuren, vind ik.
De BB-Site is heel erg pro-BB en zal niet (snel) iets neerzetten wat tegen BB ingaat.

Tanja heeft tijdens de streams idd. gezegd dat ze 't niet erg vond; maar ze heeft toen ook gezegd dat ze toen nog in de veronderstelling was dat 't huis ergens stond waar jongeren niet gemakkelijk bij kwamen en dingen over het hek heen konden roepen.

Als ik me goed herinner heeft BB bij de vorige afleveringen ook getracht de locatie van 't BB huis geheim te houden en/of het huis zoveel mogelijk af te zonderen van de wereld door bv. twee hekken.

Hier lijkt 't huis nu direct aan een weg te staan.

Daarnaast heeft Tanja *altijd* gezegd dat ze het geslacht niet wilt weten. Of heel nederland 't dan weet of niet boeit d'r niet; zolang ze er zelf maar niet achterkomt. Ze is boos op big brother, niet omdat die 't aan heel nederland verteld heeft, maar omdat big brother nu ervoor gezorgd heeft dat Tanja er hoogstwaarschijnlijk achter zou komen vanwege een stelletje eikels die 't over een hek zouden kunnen roepen.
Oud 09-09-2005, 12:14
Marcade
Marcade is offline
"Linda is inmiddels ook op en vraagt aan Tanja of ze nog ‘pissed’ is. “Ik ga weg. Ik ga zo mijn koffers vragen. Voor mij is de lol eraf”, laat ze weten. "

Oud 09-09-2005, 12:28
Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-09-2005 @ 11:39 :
De BB-Site is heel erg pro-BB en zal niet (snel) iets neerzetten wat tegen BB ingaat.

Tanja heeft tijdens de streams idd. gezegd dat ze 't niet erg vond; maar ze heeft toen ook gezegd dat ze toen nog in de veronderstelling was dat 't huis ergens stond waar jongeren niet gemakkelijk bij kwamen en dingen over het hek heen konden roepen.

Als ik me goed herinner heeft BB bij de vorige afleveringen ook getracht de locatie van 't BB huis geheim te houden en/of het huis zoveel mogelijk af te zonderen van de wereld door bv. twee hekken.

Hier lijkt 't huis nu direct aan een weg te staan.

Daarnaast heeft Tanja *altijd* gezegd dat ze het geslacht niet wilt weten. Of heel nederland 't dan weet of niet boeit d'r niet; zolang ze er zelf maar niet achterkomt. Ze is boos op big brother, niet omdat die 't aan heel nederland verteld heeft, maar omdat big brother nu ervoor gezorgd heeft dat Tanja er hoogstwaarschijnlijk achter zou komen vanwege een stelletje eikels die 't over een hek zouden kunnen roepen.
Maar ik blijf het dan dom vinden van Tanja om toestemming te geven om het aan de rest van Nederland te laten weten. Wat had ze bijvoorbeeld verwacht op het moment dat ze het huis uit moet? Dan komt ze tussen allemaal mensen terecht die het allang weten, dan houdt men ook z'n mond niet!

Het is inderdaad wel lullig dat BB er niet aan gedacht heeft dat het over het hek heen kan worden geschreeuwd. Dit huis is totaal niet geheim gehouden; er staat zelfs een heel groot oog (BB logo) op, zodat voorbijgangers weten dat het het BB huis is!

Ik ben wel benieuwd of ze nou echt weggaat..
Oud 09-09-2005, 12:34
Rachel
Rachel is offline
Tanja wilde toch niet dat ze het te weten kwam? In ieder geval, net zei ze ook nog op de stream dat ze het neit wilde weten. Toen de echo is gemaakt, hebben ze het ook nog aan haar gevraagd en toen heeft ze wederom gezegt dat ze het niet wilde weten.
Oud 09-09-2005, 12:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
Rachel schreef op 09-09-2005 @ 12:34 :
Tanja wilde toch niet dat ze het te weten kwam? In ieder geval, net zei ze ook nog op de stream dat ze het neit wilde weten. Toen de echo is gemaakt, hebben ze het ook nog aan haar gevraagd en toen heeft ze wederom gezegt dat ze het niet wilde weten.
ja klopt, maar ze heeft voordat ze in BB ging wél toestemming gegeven aan BB om het bekend te maken.
en dat vind ik dom van d'r.
Oud 09-09-2005, 12:41
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-09-2005 @ 12:40 :
ja klopt, maar ze heeft voordat ze in BB ging wél toestemming gegeven aan BB om het bekend te maken.
oo oke dat wist ik niet
vond het opzich wel geinig dat ze nu ook de naam maar bekend heeft gemaakt, dan kan talpa daar ook geen wedstrijd meer van maken
Oud 09-09-2005, 13:26
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-09-2005 @ 12:40 :
Mss; maar BB heeft wel bewust (want ik geloof niet dat dit een ongelukje was) Tanja's foutje hierbij uitgebuit.
Oud 09-09-2005, 14:01
Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-09-2005 @ 13:26 :
Mss; maar BB heeft wel bewust (want ik geloof niet dat dit een ongelukje was) Tanja's foutje hierbij uitgebuit.
Absoluut waar.

Het is van Big Brother gewoon ontzettend lullig en van Tanja gewoon ontzettend dom.
Oud 09-09-2005, 14:05
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-09-2005 @ 14:01 :
Het is van Big Brother gewoon ontzettend lullig en van Tanja gewoon ontzettend dom.
Best leuk he om te volgen; dat big brother.
Oud 09-09-2005, 14:40
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-09-2005 @ 14:05 :
nogal verslavend ja
Oud 09-09-2005, 15:18
Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-09-2005 @ 14:05 :
ja, hoewel ik het dit jaar op dat gedoe met tanja na, behoorlijk saai vind. Ze hebben er als je het mij vraagt teveel jongeren in gestopt. Het zijn allemaal types die heel de dag luieren.
Oud 09-09-2005, 15:21
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-09-2005 @ 15:18 :
ja, hoewel ik het dit jaar op dat gedoe met tanja na, behoorlijk saai vind. Ze hebben er als je het mij vraagt teveel jongeren in gestopt. Het zijn allemaal types die heel de dag luieren.
Das waar. Kijken of ze binnenkort nog 1 of 2 ex'en erbij gooien.
Oud 09-09-2005, 15:24
Balance
Balance is offline

ze zullen wel iets móeten doen als ze Tanja kwijt raken. Dat was toch zo'n beetje de belangrijkste persoon van het programma..

Is ze er al uit btw?
Oud 09-09-2005, 15:31
Verwijderd
Het wordt tijd dat er ruzie uitbreekt.
Oud 09-09-2005, 15:39
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-09-2005 @ 15:24 :

ze zullen wel iets móeten doen als ze Tanja kwijt raken. Dat was toch zo'n beetje de belangrijkste persoon van het programma..

Is ze er al uit btw?
Nee, haar moeder komt rond 5 uur naar de dagboekkamer.
Oud 09-09-2005, 15:44
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Rachel schreef op 09-09-2005 @ 15:39 :
Nee, haar moeder komt rond 5 uur naar de dagboekkamer.
Oeh leuke deal; een nieuwe bewoner; de moeder van Tanja. Krijgen we elke dag ruzie over sigaretten en roken.
Oud 09-09-2005, 15:48
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-09-2005 @ 15:44 :
Oeh leuke deal; een nieuwe bewoner; de moeder van Tanja. Krijgen we elke dag ruzie over sigaretten en roken.
Haha
Maar ze wilt eigenlijk niet dat haar moeder komt, want haar besluit staat toch al vast
Oud 09-09-2005, 16:40
Balance
Balance is offline
Ze zal wel weten dat haar moeder veel invloed op d'r kan uitoefenen en dat zij het misschien dus nog voor elkaar krijgt om d'r om te praten. Ben benieuwd..
Oud 09-09-2005, 18:15
Marcade
Marcade is offline
Het zou me niks verbazen, als Tanja weggaat .. dat ze gewoon een andere zwangere vrouw erbij in stoppen..

( .. .. in het big brother huis; niet in tanja .. duh)

.. maar ja .. omdat die nieuw is heeft die natuurlijk veel kans eruit gestemd te worden ..

.. dus mss. dat big brother er dan ook nog op een sluwe manier voor zorgt dat die er niet uit gestemd kan worden ..

..

hmm ..
Oud 09-09-2005, 20:54
Marcade
Marcade is offline
Wat doet die roel samen in een stoel met dido? Ik dacht dat die voor Lieske ging .. smeerlap.
Oud 09-09-2005, 20:58
Marcade
Marcade is offline
Tanja zit nu in haar eentje in 't kleine bb huisje naast het gewone huis waar ze rustig na kan denken of ze wil blijven of niet.
Oud 09-09-2005, 21:48
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-09-2005 @ 20:58 :
Tanja zit nu in haar eentje in 't kleine bb huisje naast het gewone huis waar ze rustig na kan denken of ze wil blijven of niet.
mja, ze wordt nu echt voorgetrokken..
niet echt leuk voor de gang van het spel
Oud 09-09-2005, 22:27
VADER_METAL
VADER_METAL is offline
is toch niet leuk om naar te kijken die neppe zooi.
die andere bb kwamen nog echter over.
Oud 09-09-2005, 23:21
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Die Tanja, lijkt me best wel een slechte moeder: rookt, zit in het BB huis. Hoop dat ze zo snel mogelijk weggaat maar denk het niet.

En die Rikkert ik denk telkens aan een werkwoord. ( dat eigenlijk niet gestaat)
Oud 10-09-2005, 13:27
Balance
Balance is offline
Gistermiddag zei ze nog: 'En hier stop ik ook mee' toen ze d'r laatste sigaret uitmaakte.
Iemand vroeg toen aan d'r: 'Met roken?'
Tanja: 'Ja, dat arme kind..'

Oftewel, Tanja weet super goed dat het slecht is voor d'r kind, maar later stak ze d'r gewoon weer één op.

Ik vind het echt onzin trouwens dat Tanja in zo'n apart huisje mag zitten. Laat hen dan op z'n minst de live stream wel gewoon uitzenden. Bij Big Brother moet je 24/7 bekeken kunnen worden. Onzin dat als je het even niet trekt, je naar zo'n huisje mag.
Ga dan maar gewoon weg!
Oud 10-09-2005, 13:39
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
'Roken en afslankpillen vergroten kans op lesbisch kind'

Uitgegeven: 9 september 2005 12:45
Laatst gewijzigd: 9 september 2005 13:16

AMSTERDAM - Moeders die tijdens de zwangerschap roken, hebben een grotere kans dat ze een lesbische dochter krijgen. Dat zegt de neurobioloog en hersenonderzoeker D. Swaab van de Universiteit van Amsterdam in een blad voor oud-studenten dat deze week is gepubliceerd. De Telegraaf heeft er vrijdag over geschreven.

Swaab presenteerde kortgeleden een studie over de hypothalamus, een deel van de hersenen ter grootte van een duimnagel. In dat deel wordt volgens Swaab onder meer bepaald wat de seksuele voorkeur van het kind zal worden, maar ook de aanleg voor agressie, depressie en symptomen van schizofrenie.

Amfetamine

De ontwikkeling van het ongeboren kind kan volgens de onderzoeker worden beïnvloed door stoffen van buiten af, bijvoorbeeld nicotine en amfetamine, een stof die ook in afslankmiddelen zit. Swaab stelt dat ook stress en het gebruik van aspirientjes tijdens de zwangerschap de ontwikkeling van de hersenen van het ongeboren kind beïnvloeden.

Volgens de wetenschapper onderschatten mensen de gevolgen van stoffen die van buitenaf via het lichaam van de moeder de ongeboren vrucht bereiken. "Als een kind ademhaalt, goed beweegt, en geen zichtbare afwijkingen heeft, denken mensen dat het wel goed zit. Vijftien jaar later zal niemand nog een relatie leggen tussen de dingen die de moeder tijdens haar zwangerschap heeft gebruikt, en het gedrag van haar kind."

Karakter

Swaab denkt dat het tijdens de zwangerschap gevormde karakter van het kind vooral bepalend is voor het verdere verloop van het leven van het kind.

Reacties op dit bericht? Mail de redactie.
Altijd op de hoogte met de gratis NU.nl/nieuwslezer
Onderweg op de hoogte blijven? Ga naar NU.nl/pda
NU.nl homepage
(c) ANP

HAHAHAHA tanja read this!!
Oud 10-09-2005, 13:41
Balance
Balance is offline
Ik had het gelezen ja, maar om nou te zeggen dat dat mij echt af zou schrikken om te gaan roken... Dan vind ik de 'andere' gevaren (te laag gewicht ed.) toch wel wat belangrijker dan of het kind later lesbisch wordt.

Tanja is trouewens al weer terug en ze blijft in het huis.
Die verandert ook makkelijk van gedachten dan..
Oud 10-09-2005, 13:50
Marcade
Marcade is offline
Hoop dat die hypocriet weggestemd word.
Oud 10-09-2005, 14:19
levi's
levi's is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-09-2005 @ 13:41 :

Tanja is trouewens al weer terug en ze blijft in het huis.
Die verandert ook makkelijk van gedachten dan..
Ja, met een hoop geld van Talpa

En ik ben blij
Oud 10-09-2005, 14:30
Verwijderd
Volgens mij is het gewoon doorgestoken kaart. Natuurlijk blijft ze, want die bevalling moet plaatsvinden. Te groot (kijkcijfer)risico om haar te laten vertrekken.

*gooit gerucht in de strijd*
Oud 10-09-2005, 14:31
levi's
levi's is offline
Citaat:
N00dles schreef op 10-09-2005 @ 14:30 :
Volgens mij is het gewoon doorgestoken kaart. Natuurlijk blijft ze, want die bevalling moet plaatsvinden. Te groot (kijkcijfer)risico om haar te laten vertrekken.

ja duh, maar das logisch. Als ik de producer van BigBrother was zou ik Tanja ook nooit uit het huis hebben gehaald.

Dat lijkt me logisch
Oud 10-09-2005, 14:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
N00dles schreef op 10-09-2005 @ 14:30 :

Och, het lijkt me een feit dat Big Brother er alles, maar dan ook álles aan doet om Tanja in het huis te houden. Elk andere deelnemer was allang weggeweest.

Of het doorgestoken kaart is in de zin dat het afgesproken was met Tanja dat ze zou doen alsof ze er uit zou gaan (die geruchten heb ik ook ergens gelezen) betwijfel ik wel.
Oud 10-09-2005, 14:48
levi's
levi's is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-09-2005 @ 14:39 :

Of het doorgestoken kaart is in de zin dat het afgesproken was met Tanja dat ze zou doen alsof ze er uit zou gaan (die geruchten heb ik ook ergens gelezen) betwijfel ik wel.
Ze deed niet alsof, daar is ze te dom voor. Ze wilde echt weg, omdat BigBrother iedereen verklapte dat zij een meisje zou krijgen, waardoor zij er ook achter zou komen. Dit wilde zij helemaal niet, vandaar.
Oud 10-09-2005, 16:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
levi's schreef op 10-09-2005 @ 14:48 :
Ze deed niet alsof, daar is ze te dom voor. Ze wilde echt weg, omdat BigBrother iedereen verklapte dat zij een meisje zou krijgen, waardoor zij er ook achter zou komen. Dit wilde zij helemaal niet, vandaar.
ja dat snapte ik ook wel.

maar er wordt ook gespeculeerd dat Tanja maar deed alsof ze dat zo erg vond; dat dat van te voren afgesproken was met Big Brother.
Nogmaals, ik zeg zelf ook dat ik niet geloof in dat gerucht. Maar het is wel grappig om de geruchten te bespreken.
Oud 10-09-2005, 21:37
jodekaas
jodekaas is offline
bb zuigt en fucking nep dit jaar, regels bestaan ook opeens niet meer...
Oud 10-09-2005, 22:22
Marcade
Marcade is offline
Momenteel voeden ze de bewoners met alcohol en dance muziek.

Rob en Ingrid zitten/zaten op de picnic tafel met elkaar te dancen.

En nu word Roel's muziek gedraaid en leren we dat Roel moet stoppen met blowen als die muziek aan het maken is.

Oh en rikkert valt er duidelijk buiten en Tanja is niet eens aanwezig.

Laatst gewijzigd op 10-09-2005 om 22:43.
Oud 10-09-2005, 23:44
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Er schijnt een transseksueel in te zitten, namelijk Ingrid. Maar of dit waar is

En ook een homo, maargoed dat zou minder schokkend zijn!

Dit filmpje is btw ERG lachwekkend

http://www.talpa.tv/web/show/id=9026.../videoid=10736

Laatst gewijzigd op 10-09-2005 om 23:52.
Oud 10-09-2005, 23:53
Verwijderd
Big Brother...gatverdamme, om ziek van te worden.
Oud 11-09-2005, 00:07
Balance
Balance is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 10-09-2005 @ 23:44 :
Er schijnt een transseksueel in te zitten, namelijk Ingrid. Maar of dit waar is

En ook een homo, maargoed dat zou minder schokkend zijn!

Dit filmpje is btw ERG lachwekkend

http://www.talpa.tv/web/show/id=9026.../videoid=10736
omg, als je je dus echt héél héél héél erg verveeld, dan ga je zulk soort dingen doen...

en ingrid een transseksueel? Waar haal je dat vandaan dan?
Oud 11-09-2005, 00:27
Balance
Balance is offline
Ingrid en Menno liggen te zoenen in bed

Regels voor berichten