Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2006, 15:08
Nijn*
Nijn* is offline
Voel me goed. Had vandaag het eerste uur les en dan 4 tussenuren maar omdat ik *hum* naar de dokter moest had ik de eerste vijf uur vrij. Daarna kwam ik op school en viel het 7e uit maar die schatten in mijn klas hadden al geregeld dat we het 8e uur het 7e mochten doen dus ik heb maar twee uurtjes les gehad vandaag En het was gezellig en leuk. Morgen een lange dag en dan een enorm druk weekend.. Moet naar toneel, heb een feest en moet een examen leren, een boekbespreking voorbereiden, twee werkstukken maken en 3 toetsen leren. Damn, waarom schuif ik altijd alles voor me uit zodat als het er op aankomt ik het altijd super druk heb?! Pfoeh, weet nog niet hoe ik dit ga redden! Maar ja, eten gaat wel heel goed
Oud 19-01-2006, 15:12
Redhair
Redhair is offline
Belde net T., voelde er niets bij. Helemaal niets. WAAR HEB IK TOCH LAST VAN??? Godver wat ben ik opgefokt.
Oud 19-01-2006, 15:45
Roosje
Roosje is offline
De hele dag ben ik al rusteloos. Rusteloos, zo verveeld, niets dat me echt boeit. Verveling, de hele tijd. Mijn concentratievermogen is echt totaal weg.

Ik voel me veiliger in mijn klas. Ze mogen niets meer of ze worden van school getrapt. Niet dat ze er écht rekening meehouden. Nu vallen ze stil als ik langsloop en beginnen dan keihard te lachen. Leuk. Ik pr... laat maar. Ik wil dat het gewoon over is, gelijk.

(Edit: Het is de zaak van mijn papamama aan het worden. Maar hé, ik ben degene die in mijn klas zit, niet iemand anders? Ik beschouw het niet meer als pesten. Het is anders, het is minder. Maar als je alles opschrijft en dan laat lezen... Alles bij elkaar vormt het een groter geheel. Te groot. Hielden ze maar op, hielden ze maar eens een keer echt op. Gingen ze maar eens net zo met mij om als met de rest van de klas.)

Ik kan niets meer. Helemaal niets. Ik kan niet praten, ik kan me niet ergens op richten, behalve op hoe ik mijn masker zo goed mogelijk in stand houd. Monotoon, apathisch, maar dat is eronder. Uiterlijk speel ik het lieve blije meisje, maar doe ik eigenlijk niet alsof ónder mijn masker? Wil ik me niet veel te graag niet goed voelen? Lieg ik mezelf voor?

Ik lieg meer tegen de wereld dan tegen mezelf, zoveel is zeker. Ik ben de enige die alles weet. Niemand weet van de zon. Niemand hoeft van de zon te weten en ondertussen wil ik dat ze het weten, anders schreef ik het hier niet. Als ze ernaar vragen, dan antwoord ik. Of dan laat ik mijn verhaal van dinsdagavond lezen. Voor zover het een verhaal was, en niet een verlaat dagboekstukje.

Verdomme, kijk dan, het gaat toch goed met me, ik ben toch niet meer dezelfde als toen? Het is over nu, kijk dan, zie het verdomme goed met me gaan?

Bewijs. Puur, het bewijs. En ik wil o zo graag dat dat niet het bewijs is. Ik wil praten maar kan het niet. Die ene keer dát ik praat, is het òf voor mijn gevoel oppervlakkig òf praat ik niet, maar schrijf ik. Je hebt praters en je hebt schrijvers. Ik kan niet praten, want ik weet niet wat er is. Hoe kunnen mensen me in godsnaam begrijpen als ze niet weten wat er is?

Niemand weet wat er is. Ik weet niet eens wat er is. Wist ik het maar.

Ik weet alleen maar dat ik zo graag wil dat het goed gaat, dat het zich precies verkeerdom uit. Waarom eindigen anders nog al mijn verhalen hetzelfde als eerst?

Laatst gewijzigd op 19-01-2006 om 15:50.
Oud 19-01-2006, 15:54
Mousse
Mousse is offline
Ik ben ergens wel dom, spreek ik af met iemand terwijl ik ed hele middag moet leren want vanavond heb ik muziek.
nog super geschrokken ook, pfff ik wil dat het morgen na mn toetsen is.
Oud 19-01-2006, 16:05
George
George is offline
Ik vraag me af wat ik zélf nou eigenlijk erger vind. Aan de ene kant m'n zombieperiodes, waarin ik het liefst hele dagen slaap en niets uitvoer, constant wallen en te weinig energie, maakt niet uit wat ik ertegen probeer te doen want het werkt allemaal toch niet, van koffie word ik zelfs eerder slomer dan wakker.
Aan de andere kant de momenten waarop ik juist tevéél wil en doe, constant rondspringen, niet stil kunnen zitten en 's nachts geen oog dichtdoen maar de volgende dag toch wéér teveel energie hebben, niet de concentratie op kunnen brengen iets te doen omdat ik door alles afgeleid raak, enorm impulsieve acties.
Ik weet dat anderen me liever hyper dan sloom hebben, maar als ik geen energie heb ben ik tenminste niet zo godvergeten impulsief en hoef ik me later tenminste niet te schamen voor de rare dingen die ik gedaan heb.
Oud 19-01-2006, 16:28
Verwijderd
Ik huil niet en geef gewoon wat ik zelf toen zo graag wilde ontvangen.
Oud 19-01-2006, 16:32
Verwijderd
Ik wist al dat het fout zou gaan, ik wist het. Hoe dom kun je ook zijn om een stuk glas mee te nemen? En ja hoor,'Oh, ik ga even naar de wc,' en wat doe ik? Waarom ze nou die hele zoekactie hebben gehouden snap ik niet, maar natuurlijk had die vent het al door. Hij zei het toch, het kon ook niet anders. Het is van mn gezicht af te lezen. Wendy? Ach, das een lief meisje, die doet zoiets niet. Nee natuurlijk niet. Ik lach, ik zal wel vrolijk zijn. Mooi wel de hele klas geshockeerd, kreng. Ik kwam eruit en de concierge nam me mee naar buiten, ik hoorde haar nog huilen en ze riep iets maar het drong niet tot me door wat. Gelukkig had ze míj niet gezien. En toen naar die stoel, ik had het liefst weg willen rennen maar dat had toch geen nut. Ze noemden me allemaal bij mijn naam, ik wist niet eens dat die mensen mijn naam kenden. Ik heb daar geloof ik een half uur op die stoel zitten beven en toen kwam die vrouw me de groetjes doen, nou ik hield het niet meer. Wat ik in een jaar meegemaakt heb moest zij in vijf minuten verwerken. Mijn schuld, mijn schuld. Ze is altijd zo vrolijk en toen zo bang, ik kan er niet bij. Waar dacht ik wel niet waar ik mee bezig was? Hoe kon ik dit flikken? Ik wil het zo graag goedmaken en aan iedereen uitleggen wat er is gebeurd, maar dan klap ik dicht en ik ben zo bang dat ze me nu haten.
Oud 19-01-2006, 17:35
moon
moon is offline
wat doe ik nou? ik moet stoppen. Ben echt bang.
Oud 19-01-2006, 18:33
Verwijderd
Kutkoppijn die godverdorie maar niet weggaat.

En ik moet zo oppassen. En het was zo gezellig op school, door het kleine groepje, door de gezelligheid van iedereen, door de leraren waar het zo gezellig mee is. En het was ook gezellig in de stad. Dus. En ik ga zaterdagavond met Nattigheid naar Turks Fruit! Jeuj!. Vanavond misschien dat boek maar even lezen. Hoe het ook alweer zat. En morgenavond ga ik film kijken met de macbeth-crew . Afspraak met hem even verzet, maar dat vond ie niet erg. Gelukkig maar dat er af en toe gewoon simpele mensen in de wereld zijn. Ik mocht van hem ook niet een jaar weg. Dan zou hij me veel te lang moeten missen en dat zou ie niet kunnen. Grappig van juist de mensen van wie je het niet verwacht. Lief vond ik dat.

You know love may sometimes make you cry
So let the tears go, they will flow away
For you know love will always let you fly
How far a heart can fly away

Godverdorie zijn verjaardag vandaag. 46 zou hij geworden zijn. Verdorie.
En het gaat niet zo goed met haar. Zeker niet nu.
Lord, here comes the flood. We'll say goodbyte to flesh and blood
Oud 19-01-2006, 18:48
Redhair
Redhair is offline
Wat voel ik me rot. Gadver. Heb zin in morgen, lekker nacht met B. doortrekken.

I just sit and watch the people there.
They remind me of wind up cars in motion.
The way they spin and turn and jockey for positions.
And I want to scream out that it is all nonsense.
And that their lives are one track, and can't they see how it is all pointless?
But then, my knees give under me. My head feels weak and suddenly it is clear to see it is not them but me, who has lost my self-identity.

As I hide behind these books I read, while scribbling my poetry, like art could save a wretch like me, with some ideal ideology that no one can hope to achieve. And I am never real; it is just a sketch in me. And everything I made is trite and cheap and a waste of paint, of tape, of time.
Oud 19-01-2006, 18:50
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Rasmusje schreef op 19-01-2006 @ 17:32 :
*knip*
Knuffel! En heel veel sterkte, meis.
Oud 19-01-2006, 18:58
Gothic
Gothic is offline
hij heeft gemaild, hij heeft gemaild, hij heeft gemaild

Oud 19-01-2006, 19:28
Anno2007
Anno2007 is offline
stomme rottoetsweek
Oud 19-01-2006, 19:47
Clumsy*
Clumsy* is offline
ik durf eigenlijk geen berichtjes te posten, uit angst dat mensen stom vinden,..

toch maar gedaan
Oud 19-01-2006, 19:55
Roosje
Roosje is offline
Ik heb er genoeg van. Ik kan me toch niet concentreren, ik heb morgen nog een uur om te leren, ik kan minstens driekwart wel, dat is al gauw een zeveneneenhalf, als ik geen stomme fouten maak, als ik niet afgeleid word, als ik heel eventjes in staat ben om me ergens op te richten.

Rusteloos, zo rusteloos vandaag.
Oud 19-01-2006, 20:04
Roosje
Roosje is offline
En oh, was het maar geen proefwerkweek. Ik ga hier echt problemen mee krijgen.
Oud 19-01-2006, 20:09
Redhair
Redhair is offline
Ik zit godverdomme te janken bij hart in aktie. Sentimenteel kreng. Wil N. ook nog bellen, maar durf het niet. Maar wil hem ook niet laten zakken. Stom wijf.
Oud 19-01-2006, 20:11
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Redhair schreef op 19-01-2006 @ 21:09 :
Ik zit godverdomme te janken bij hart in aktie. Sentimenteel kreng. Wil N. ook nog bellen, maar durf het niet. Maar wil hem ook niet laten zakken. Stom wijf.
valt best mee hoor... tis super mooi programma en je bent niet de enige die er een traan bij laat...
Oud 19-01-2006, 21:08
Nijn*
Nijn* is offline
Net terug van oppassen, heb ook weer een nieuw adresje erbij waarschijnlijk. Ga binnekort kennis maken met de kids en dan een avondje oppassen als ze uit eten zijn. Spannend, en gelukkig dit keer maar 2 kinderen. Niet dat dit gezin niet leuk is, maar als de een loopt de stuiteren door haar verjaardag en de andere wil niet slapen en de ander is ziek, word je snel moe van ze ... Zondag naar het 'grotemensenfeest' van de oudste, geweldig dat had ik vroeger ook *zucht* wéér niets gedaan aan school, moet dit weekend echt gaan gebeuren.. En over twee weken ga ik naar de meest lekkere band van maarssen kijken in de kroeg. En nu: slapen.
Oud 19-01-2006, 21:28
create
create is offline
ik mis ons
Oud 19-01-2006, 21:36
Redhair
Redhair is offline
Net toch N. gebeld. Even over hem gepraat, hij is nu op psychische en lichamelijke gebeiden arbeidsongeschikt verklaard, nog een lekkere tegenslag dus. Hij zei dat hij het lief vond dat ik belde. Moest bijna janken. We hebben nou afgesproken dat ik hem na het weekend bel en we dan wat afspreken. Wil hem echt graag zien.

@Rare Kwast, ik was gewoon pissed. Aan de ene kant voelde ik niets, aan de andere kant zat ik dus daarom te janken.
Whatever, ik volg mezelf niet eens meer.
Oud 19-01-2006, 21:56
George
George is offline
OMG IK HOEF NIET MEER TERUG! Ik ben verschrikkelijk blij nu, bovendien heb ik voor het eerst in tijden weer fatsoenlijk van eten kunnen genieten. <3
Oud 19-01-2006, 22:59
Verwijderd
Ik kan alleen maar grijnzen. Wat maf. Ik vind het ook gewoon zo'n leuke man .
Volgens de laatste kansberekening zijn er in dit land voor mij nog 100.000 Nederlandse mannen. En 20.000 in wie ik geinteresseerd zou kunnen zijn. Dus.

En ja, ik heb gedronken
Oud 20-01-2006, 06:11
Verwijderd
20.000 is nog best veel, dan

Enorm koppig kind, potjandikkie. Heel vervelend dat je alles dertig keer moet zeggen voordat ze je gelijk wil geven
Oud 20-01-2006, 08:55
Verwijderd
Het gaat niet zo goed.
Oud 20-01-2006, 08:56
coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb voor vanmiddag een dubbele afspraak staan :$
Of ik ga vanuit school naar de kroeg om een preparty te geven, morgen ben ik namelijk jarig
Of ik haal mijn zusje vanuit school op met de auto en gaan we samen naar De Tuinen omdat ze een pendel wil aanschaffen. (ze wil het über graag)

(Ik moet vanmiddag ook een V-snaar voor de auto halen, die maakt een snerpend geluid.. Maar goed, zoiets kan ik een andere keer ook nog wel halen)

Dadelijk school. Nou ja school... Geneeskunde en vervolgens moeten we een workshop geven..

ff wakker worden met water
Oud 20-01-2006, 09:45
Verwijderd
Ik voel me zo raar... Zou het door dat mailtje komen? Ja het is jammer, maar voor haar zo geweldig... OF ben ik toch een beetje jaloers? Naja.. komt wel goed. Alleen mijn huiswerk niet...
Oud 20-01-2006, 10:12
Mara
Mara is offline
Biologie ging wonderbaarlijk goed

Nu even m'n PWS voor 't grootste gedeelte afmaken. PWS-partner komt om 12:30 oid, dat duurt nog wel best lang en dat is wel vervelend maar het moet maar. Vanmiddag kamer opruimen, hond knippen (de trimster heeft haar kop niet gedaan omdat ze hapt, het ziet er nu echt niet uit ) en vanavond een computer fixen.

Morgen de hele dag werken en 's avonds is m'n vriend er eindelijk weer, na 2 weken <3
Oud 20-01-2006, 10:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Redhair schreef op 19-01-2006 @ 21:09 :
Ik vond het ook heftig... Vooral die oude mensjes... Aw! En dat pas getrouwd stel waarvan de man een ziekte heeft

Ik voel me een beetje moedeloos. Het weer is shit, ik word er echt depri van. Gister wel lekker gesport sinds tijden en mn conditie was gelukkig nog prima in orde. Verder ben ik zo bang om gekwetst te worden door mn biologische vader, terwijl ik er niet eens een reden voor heb. Maar toch doet het steeds zo'n pijn en ik weet niet waar het vandaan komt.

Ow en mn psychiater stond op mn voicemail omdat ik een afspraak heb gemist? Ik heb die datum nooit doorgekregen, oelewappers (?).
Oud 20-01-2006, 10:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 20-01-2006 @ 11:12 :
hond knippen (de trimster heeft haar kop niet gedaan omdat ze hapt, het ziet er nu echt niet uit ) en vanavond een computer fixen.
Andere trimster nemen. Die van ons hapt naar alles wat beweegt en onbekend is, maar de trimster weet hem toch altijd gerust te stellen.
Oud 20-01-2006, 11:15
Mara
Mara is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 20-01-2006 @ 11:43 :
Andere trimster nemen. Die van ons hapt naar alles wat beweegt en onbekend is, maar de trimster weet hem toch altijd gerust te stellen.
Hebben we al geprobeerd. Ze kan er niks aan doen, normaal is 't een scheet, maar doordat ze tot ze 1,5 jaar oud was achter 't huis in een kennel heeft gezeten zonder verzorging is ze nogal bang. Het lijf gaat wel, maar omdat ze oorproblemen heeft (doen d'r vaak pijn) wil ze niet dat vreemden aan d'r kop zitten te klieren. Ik ben de enige die ze toestaat (na jaren heeft ze 't verzet opgegeven ) d'r kop te knippen. Moet dan maar hoor, 10 minuutjes is 't klaar
Oud 20-01-2006, 11:45
Redhair
Redhair is offline
Wat is dit? Waarom laat het me koud dat de moeder van mijn vriendje geopereerd moet worden, dat ze kanker heeft. Waarom laat zijn verdriet me koud? Waarom heb ik geen zin in vanavond, als ik hem even zie? Daarna ga ik naar B. ja, daar heb ik echt zin in. Wtf? WHAT THE FUCK?
Oud 20-01-2006, 11:58
Roosje
Roosje is offline
Ja hoor, het gaat goed met me, zien jullie dat dan niet?

Waarom doe ik mezelf nu zo ontzettend denken aan een vriendin van me?

Iedereen herhaalt alles wat ik ooit gezegd heb, maar dan twee maanden later. Na-apers.
Oud 20-01-2006, 12:46
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Toen ik vanochtend opstond, had ik zo'n liedje in mijn hoofd.. I send an sos to the world of iets, ik ken de tekst niet eens, ik weet niet wie het zingt of wat de titel is, maar wel de melodie en zo.
En toen had ik rijles, was dat liedje op de radio

Ik lees de kinderbijbel en ik voel me er helemaal raar door. Vrolijk en verdrietig tegelijk.
Oud 20-01-2006, 13:48
George
George is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 20-01-2006 @ 13:46 :
Toen ik vanochtend opstond, had ik zo'n liedje in mijn hoofd.. I send an sos to the world of iets, ik ken de tekst niet eens, ik weet niet wie het zingt of wat de titel is, maar wel de melodie en zo.

Ik lees de kinderbijbel en ik voel me er helemaal raar door. Vrolijk en verdrietig tegelijk.
Sting & the police - message in a bottle! Gaaf nummer.

Het is de laatste tijd net alsof m'n ik niet meedoe ik m'n eigen leven. Alsof m'n bewustzijn zich in een hoekje van m'n hoofd heeft verstopt, ik alles compleet op de automatische piloot doe en alleen toe kan kijken maar niet kan ingrijpen. Frustrerend.
Oud 20-01-2006, 14:06
Anno2007
Anno2007 is offline
verveel me , pw natuurkunde ging boven verwachting goed ,
en verder luister ik een mooi nummer

OWJA en ik wor gek van die gefrustreerde klasgenoten die lopen te zeiken over van alles bij/van/over de toetsweek :@
Oud 20-01-2006, 14:13
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 20-01-2006 @ 13:46 :

Dat had ik een keer met een liedje van Moby. Hoe het in m'n hoofd kwam geen idee, ik luister het nooit, was het ook op de radio later op de dag.

Oeh, vanmiddag is er een doemiddag bij ons op school, dus iedereen is om 12 uur vrij. Maar met het goede gatenrooster ben je natuurlijk al om 10.10 vrij. Dus toen heb ik een film gekeken en lekker uitgebreid gegeten. M'n beste vrien deed een beetje vervelend vandaag, maar daar hebben we het over gehad en nu is het goed. Eigenlijk heb ik vrij weinig te klagen op dit moment.
Oud 20-01-2006, 14:16
Stefanie
Stefanie is offline
*baalt*

Wij wilden zo graag dat huisje krijgen
Oud 20-01-2006, 14:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
George schreef op 20-01-2006 @ 14:48 :
Sting & the police - message in a bottle! Gaaf nummer.
Ow ja, bedankt! En Sting hoorde toch gewoon bij de police? In ieder geval, dat is hem inderdaad
Oud 20-01-2006, 14:28
George
George is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 20-01-2006 @ 15:17 :
Ow ja, bedankt! En Sting hoorde toch gewoon bij de police? In ieder geval, dat is hem inderdaad
Ja, dat dacht ik dus ook, maar op de bladmuziek stond Sting & the police. Maakt op zich eigenlijk niets uit ofzo, ik snap het alleen niet.
Oud 20-01-2006, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 20-01-2006 @ 12:58 :
Ja hoor, het gaat goed met me, zien jullie dat dan niet?

Waarom doe ik mezelf nu zo ontzettend denken aan een vriendin van me?

Iedereen herhaalt alles wat ik ooit gezegd heb, maar dan twee maanden later. Na-apers.
Mompeldemompel. (A)

En als ik jou nadoe van twee maanden geleden, ben ik er dus eigenlijk zeven maanden eerder mee
Oud 20-01-2006, 14:54
Nijn*
Nijn* is offline
Jezus, wat een ontzettend moeilijke dag Ik ben er gewoon uitgeput van eigenlijk, het liefste wat ik nu wil is oneindig lang slapen. De ruzie tussen T, L, J en M. was echt verschrikkelijk deze week, maar vandaag nog wel het ergste. Dat neppe aardig doen gedrag van iedereen, dat negeren, dat roddelen, het komt m'n keel uit. Ik zag M. onder tekenen gewoon instorten en zo stilletjes zijn, toen D. me later vertelde dat ze ook nog moest huilen... Jezus.. De meiden (J, L, T) gingen dus vandaag met M. praten en dan zou het weer goedkomen? Eerst vroegen L en J of M mee wilde komen en ze begonnen te praten. Wij stonden buiten en waren bang dat J en L echt met z'n tweeën tegen 1 gemeen zouden gaan doen, dus T en ik erachteraan. Hele tijd staan praten en toen stortte M. dus echt in, verschrikkelijk als zij eenmaal huilt dan is er écht iets aan de hand. Heb d'r een beetje getroost en was ook eigenlijk alleen bij het gesprek voor haar, omdat ik dacht dat ze heel gemeen zouden doen. En toen L, die steeds maar zei ik wil dat het weer zoals vroeger word, dat we weer gezellig met z'n vieren dingen kunnen doen, en ik stond daarbij. Ze heeft geen idee hoeveel pijn dat deed. Over mij word niet gesproken, ik ben niet belangrijk. Zij zijn het groepje met z'n vieren en ik word er steeds van buitengesloten. En dat terwijl ik een paar dagen ervoor tegen L en J had gezegt dat ik me zo eenzaam voelde. Maar dat was niet nodig volgens L want ik was altijd welkom en een van hun beste vriendinnen. En vervolgens praat ze constant over hun vieren en hoor ik er weer niet bij. Natuurlijk heb ik het lef niet om tegen ze te zeggen en ik dan? Nee, ik houd mijn stomme kop en laat ze begaan. Uiteindelijk ging M. weer naar haar les en hebben we nog met z'n vieren gepraat, J denkt niet dat het ooit nog zal zijn wat het was tussen haar en M. En dat vind ik ook zo jammer, want zoals het eerst was, met z'n 5en was het zo gezellig altijd.. Ze denken geen van allen dat het nog goed komt. Het was emotioneel zo zwaar om ze allemaal zo te zien, en dan vooral M. En ondertussen stort ik in, maak ik mezelf en alles daarom heen kapot, en niemand die het ziet. Niemand die denkt dat ik het misschien moeilijk heb met van alles, want alle aandacht is op J en M gericht. Moest daarna verschrikkelijk huilen, en ik voelde gewoon dat het enige wat ik kon doen om mezelf te kalmeren en om me beter te voelen slecht was. Ik voelde gewoon dat als ik mezelf nou nog even die pijn zou gunnen, dat ik me dan beter voelde. Dus ik naar de wc's, maar kon het niet. Ik kon het niet meer.. Daarna nog heel lang met D. gepraat en op de fiets met N. Dat voelde opzich wel goed maar ik voel me zo ontzettend eenzaam. Niemand begrijpt me, niemand ziet hoe ik me voel. Het doet zoveel pijn vanbinnen en ik kan het niet vertellen aan ze. Ik kan niet uitleggen dat het voelt alsof er iemand een trap in m'n maag geeft als L zulke dingen zegt. Ik durf het ook niet meer te vertellen, want ze zullen vinden dat ik me aanstel, ze zullen het nooit begrijpen. En dat doet zo'n pijn van binnen, als niemand je begrijpt, als je constant alleen bent en alleen maar de kut kant van het leven ziet. Het maakt me zo moe, chaotisch en down. Het knaagt aan me van binnen en ik word langzaam weer slachtoffer van mezelf. Ik raak weer verloren en er is niemand die me kan helpen, niemand die het ziet. Ik kan mezelf ook niet meer helpen, het voelt alsof het nooit weggaat, alsof het te laat is. *huilt*
Oud 20-01-2006, 15:03
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 20-01-2006 @ 15:54 :
*knipt de rest ff*
*doet ff een reuze hug geven*

niet opgeven hoor
zo standaard iets he... hoewel ik denk te weten hoe je je voelt..
een oneindig gevecht met iets wat maar niet beter lijkt te worden.. alleen maar die ene rotte kant van het leven.. en de andere kant verdwenen
niemand die ziet hoe je je voelt en waar je mee vecht.. niemand die even dat steuntje geeft zodat jij dat gevecht weer iets beter aan kan..

It's hard to fight an invisible enemy..

*doet nog ff een reuze hug geven..*

i'm always there if you wanna talk about something.. voor zover je wil
Oud 20-01-2006, 15:39
moon
moon is offline
*geeft zichzelf een klap voor haar kop*

Ik leef op een andere planeet volgensmij. Ik kwam vandaag op school in de heilige overtuiging dat ik vandaag mijn eerste tentamen had en dat vanaf volgende week de rest van mijn tentamenweek is. Kom op school, zie niks hangen van de lokalen waar tentamens in gemaakt worden. Kom ik mijn leraar tegen en vraag hem waar de tentamens gemaakt worden...zegt hij dat dat pas volgende week is. Dat ik pas volgende week vrijdag mijn eerste tentamen heb. Eerst geloofde ik hem gewoon niet en dacht ik dat hij zich vergiste, totdat ik mijn rooster er nog eens bij pakte.... Ik heb er erg om gelachen en ik kan eigenlijk alleen maar opgelucht zijn over het feit dat het nog een week duurt voor mijn tentamens beginnen.
Oud 20-01-2006, 15:51
Redhair
Redhair is offline
Nijn*, hele dikke knuffel. Sterkte meis.
Oud 20-01-2006, 16:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
moon schreef op 20-01-2006 @ 16:39 :
*geeft zichzelf een klap voor haar kop*

Ik leef op een andere planeet volgensmij. Ik kwam vandaag op school in de heilige overtuiging dat ik vandaag mijn eerste tentamen had en dat vanaf volgende week de rest van mijn tentamenweek is. Kom op school, zie niks hangen van de lokalen waar tentamens in gemaakt worden. Kom ik mijn leraar tegen en vraag hem waar de tentamens gemaakt worden...zegt hij dat dat pas volgende week is. Dat ik pas volgende week vrijdag mijn eerste tentamen heb. Eerst geloofde ik hem gewoon niet en dacht ik dat hij zich vergiste, totdat ik mijn rooster er nog eens bij pakte.... Ik heb er erg om gelachen en ik kan eigenlijk alleen maar opgelucht zijn over het feit dat het nog een week duurt voor mijn tentamens beginnen.
Oud 20-01-2006, 16:18
Ruby
Ruby is offline
ik heb steun nodig maar ik heb het gevoel dat ik die niet krijg, misschien stel ik me maar aan...
Oud 20-01-2006, 16:30
Verwijderd
Bwuh, beetje lusteloos vandaag. Zal morgen wel weer over zijn
Oud 20-01-2006, 16:50
rare kwast
rare kwast is offline
stop my dreams from fading

Oud 20-01-2006, 17:12
Verwijderd
zo ontzettend moe... al de hele week. het lijkt wel of ik weer en jaar terug zak ik de tijd . Ik weet niet hoe het komt. Nouja, ik heb wel een idee. Misschien dat het door de vermindering van de medicijnen komt, dat ik daardoor minder diep slaap en overdag moe ben. Het is maar een theorie. Een andere theorie is dat het de hele week al zo'n kaa-uu-tee-weer is en dat dat mijn stemming beïnvloed, nouja, niet mijn stemming maar mijn moe-zijn-gehalte.
Hoe het ook moge zijn, het is gewoon vervelend. punt. net van 12uur tot 17uur geslapen, maar ik voel me gewoon belabberd .

maargoed, komt allemaal weer goed, niet zeiken mirrie!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten