Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik voel me een beetje moedeloos. Het weer is shit, ik word er echt depri van. Gister wel lekker gesport sinds tijden en mn conditie was gelukkig nog prima in orde. Verder ben ik zo bang om gekwetst te worden door mn biologische vader, terwijl ik er niet eens een reden voor heb. Maar toch doet het steeds zo'n pijn en ik weet niet waar het vandaan komt. Ow en mn psychiater stond op mn voicemail omdat ik een afspraak heb gemist? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het is de laatste tijd net alsof m'n ik niet meedoe ik m'n eigen leven. Alsof m'n bewustzijn zich in een hoekje van m'n hoofd heeft verstopt, ik alles compleet op de automatische piloot doe en alleen toe kan kijken maar niet kan ingrijpen. Frustrerend. ![]()
||
Citaat:
Oeh, vanmiddag is er een doemiddag bij ons op school, dus iedereen is om 12 uur vrij. Maar met het goede gatenrooster ben je natuurlijk al om 10.10 vrij. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als ik jou nadoe van twee maanden geleden, ben ik er dus eigenlijk zeven maanden eerder mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
niet opgeven hoor ![]() zo standaard iets he... hoewel ik denk te weten hoe je je voelt.. een oneindig gevecht met iets wat maar niet beter lijkt te worden.. alleen maar die ene rotte kant van het leven.. en de andere kant verdwenen niemand die ziet hoe je je voelt en waar je mee vecht.. niemand die even dat steuntje geeft zodat jij dat gevecht weer iets beter aan kan.. It's hard to fight an invisible enemy.. *doet nog ff een reuze hug geven..* i'm always there if you wanna talk about something.. voor zover je wil
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |