Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2006, 22:18
Neiu
Neiu is offline
weer goed gestemd
Oud 27-01-2006, 12:53
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Hehe wordt een makkie dit potje.
Oud 27-01-2006, 14:23
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Femic schreef op 26-01-2006 @ 22:31 :
Neiu en Lilith zijn iig geen weerwolven, TRA heeft hen verdacht zitten maken. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat TRA er één was!
Ik wist dat iemand dat ging zeggen.
Oud 27-01-2006, 17:42
Spelleider
Spelleider is offline
‘Soldaat, jij bewaakt de oostelijke helft van het dorp, dan neem ik de westelijke’
‘Jawel kapitein Neiu!’ FuSe verliet het kantoor van de stadswacht.
Neiu trok haar cape aan, pakte een zwaard uit het wapenrek en begon ook aan haar ronde.
Eerst liep ze naar de poort toe. *gaapt* de poortwachter was al bezig de poort op slot te doen.
‘Avond kapitein. Hier is alles rustig geweest vandaag. Denkt u dat die weerwolven vanavond weer zullen toeslaan?’ Neiu antwoordde: ‘waarschijnlijk wel. Maar FuSe heeft er al twee gedood, dus ik heb alle vertrouwen in die jongen. Ik heb hem alles geleerd wat ik weet, dus dat kan ook niet anders….’ Lachend liep de kapitein door.
Halverwege de ronde kwamen de twee stadswachters elkaar weer tegen, op het grote plein tegenover het raadshuis. ‘Kapitein, tot nu toe is alles veilig. Geen weerwolven gezien, alleen wat dronkelappen en die rat van ’n Flowtje was weer ergens aan het inbreken….’
Neiu gromde. Flowtje was de crimineel van het dorp: Regelmatig maakte ze zich schuldig aan kleine vergrijpen als inbraak en zakkenrollen. ‘Ik zal die rat nog een keer aan de galg zien hangen….’ Zei ze tegen FuSe. ‘Heb je ‘r gearresteerd?’ ‘Nee kapitein, ze vluchtte weg toen ze mij zag. Maar ze moest haar buit achterlaten.’
‘Laat dat nu maar even zitten. We moeten ons nu richten op die laatste weerwolf’ besliste Neiu. ‘Ja kapitein’ antwoordde FuSe. Toen ging Neiu over op een ander onderwerp. ‘Nog gefeliciteerd trouwens, met het aanstaande huwelijk. Femic had me het nieuws al verteld. Deed burgemeester de Communiceerbeer nog moeilijk?’ FuSe lachte. ‘Ja best wel. Maar toen kwam zijn vrouw T!ne thuis. Die gaf de burgemeester meteen een oplawaai en zei dat we gewoon konden trouwen….’ Neiu lachte ook. ‘Die Communiceerbeer zit dus zwaar onder de plak thuis!’
Toen gingen de stadswachten weer uiteen. Na een half uur werd Neiu opeens besprongen vanuit een donker steegje. Het was de laatste weerwolf! Neiu viel op de grond, maar slaagde erin om haar zwaard te trekken. Ze was gewapend met een bastaardzwaard (zwaard dat anderhalf keer zo lang is als een normaal zwaard), het wapen van haar keuze. Ze begon met het enorme zwaard te zwaaien, maar de weerwolf dook onder haar zwaai door. Toen haalde hij uit naar haar gezicht en ruïneerde het met één slag. Neiu sloeg tegen de grond en haar zwaard viel uit haar hand, buiten haar bereik. Toen maakte de weerwolf het af en Neiu werd opgegeten……
Drie uur later vond FuSe haar lijk. Natuurlijk was de weerwolf allang pleite. Verbitterd zei hij: ‘geniet van uw pensioen, kapitein.’ Toen zwoer hij dat hij de dood van zijn kapitein zou wreken…..
Die dag erop werd FuSe door zijn aanstaande schoonvader, burgemeester de Communiceerbeer, bevorderd tot kapitein. FuSe wapende zich van die dag aan met Neiu’s lange zwaard als eerbetoon, en hij probeerde haar lessen zo goed mogelijk in praktijk te brengen.

Deelnemers:
1) T!ne
2)TheRedArrow (weerwolf)
3) Sjoerd
4) Femic
5) Tink*
6) Dolores (weerwolf)
7) DrunkenMagician (dorpeling)
8) De Communiceerbeer
9) Hanneke (dorpeling)
10)evil devolution (tovenaar)
11)FuSe
12)*gaapt*
13)Flowtje
14)Neiu (dorpeling)
15)Lilith

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

De dorpelingen mogen de moord op hun kapitein wreken tot morgenavond 20:00
Oud 27-01-2006, 18:45
Neiu
Neiu is offline
Dat hing er al redelijk in
Maar ik zou nu voor Sjoerd gaan, die is heel erg stil itt tot eerder en mijn intuitie heeft me dus nog niet bedrogen
Oud 27-01-2006, 18:48
T!ne
T!ne is offline
Ik zou het echt niet weten.. Maar aangezien velen hier zeggen Sjoerd; zal ik misschien ook maar voor hem gaan..
Oud 27-01-2006, 18:52
Verwijderd
Okee..
Nu TRA uit de weg is, weet ik even niet meer op wie ik moet stemmen.
Ik ga alhoewel ik wel vandaag moet stemmen.. aangezien ik morgen geen tijd heb.
Oud 27-01-2006, 18:58
Tink*
Tink* is offline
Ik vind Sjoerd ook verdacht, zoals ik vorige keer ook al zei. En hopelijk ontmaskeren we nu dan de laatste wolf.
Oud 27-01-2006, 19:44
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik verdenk T!ne, ze probeerde TRA nog te redden voor ie opgehangen werd. En ik verdenk de Spelleider ervan een dramatisch verhaal te willen creëren waarbij ik mijn eigen vrouw (T!ne dus) zou moeten ophangen.
Oud 27-01-2006, 21:12
*gaapt*
*gaapt* is offline
Ik heb nog niet echt iemand die ik heel verdacht vind. Maar T!ne probeerde inderdaad wel TheRedArrow te beschermen.

Ik denk er nog even overna, ik ga morgen wel stemmen
Oud 27-01-2006, 21:27
Verwijderd
De baan De babe Het geld

Ook geen theoriën alleen.
Oud 27-01-2006, 21:33
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 27-01-2006 @ 22:12 :
Ik heb nog niet echt iemand die ik heel verdacht vind. Maar T!ne probeerde inderdaad wel TheRedArrow te beschermen.

Ik denk er nog even overna, ik ga morgen wel stemmen
Dat was gewoon een logische reactie als dorpeling (vind ik). Het is niet omdat iemand jou beschuldigt; dat jij direct een aanval moet zetten op die persoon.. Ofwel?
Ik weet het nog steeds niet..

@ communiceerbeer: Wie weet moet ik mijn echtgenoot wel ophangen
Oud 27-01-2006, 21:45
Hanneke
Hanneke is offline
Maar als communiceerbeer of T!ne de weerwolf is dan hadden ze dat eigenlijk bij het vorige spel ook al moeten zijn.
Oud 27-01-2006, 22:19
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 27-01-2006 @ 22:45 :
Maar als communiceerbeer of T!ne de weerwolf is dan hadden ze dat eigenlijk bij het vorige spel ook al moeten zijn.
nope, als een weerwolf iemand bijt en die persoon overleeft de aanval, dan is het slachtoffer vanaf dat moment ook een weerwolf. Dit verhaal speelt zestig jaar later dus kan er in die tijd veel gebeurd zijn.....
Oud 27-01-2006, 22:22
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 27-01-2006 @ 23:19 :
nope, als een weerwolf iemand bijt en die persoon overleeft de aanval, dan is het slachtoffer vanaf dat moment ook een weerwolf. Dit verhaal speelt zestig jaar later dus kan er in die tijd veel gebeurd zijn.....
Dat was toch alleen bij vampiers zo?
Oud 28-01-2006, 03:48
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 27-01-2006 @ 22:45 :
Maar het spel daarvoor was de communiceerbeer wel een weerwolf.
Oud 28-01-2006, 08:26
Sjoerd
Sjoerd is offline
Succes met mij ophangen. Wel jammer, zo'n teleurstelling dat ik geen wolf zal zijn.

ik ga voor *gaapt*
Oud 28-01-2006, 09:30
Femic
Femic is offline
Nee, Sjoerd is geen wolf, ik vind hem nou echt niet verdacht. Ik ga mee in de T!ne-theorie, ik vind haar eerder verdacht.
Oud 28-01-2006, 11:28
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 27-01-2006 @ 23:22 :
Dat was toch alleen bij vampiers zo?
ook bij weerwolven.

American werewolf in Paris niet gezien?
Oud 28-01-2006, 12:08
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 28-01-2006 @ 12:28 :
ook bij weerwolven.

American werewolf in Paris niet gezien?
Nee, maar ik las wel altijd die fear street boekjes vroeger. Daarin was het altijd een vampier. Maar als jij het zegt zal het wel kloppen.
Oud 28-01-2006, 17:01
T!ne
T!ne is offline
Ik ga voor Sjoerd. Ik denk dat het tussen hem en mij zal gaan..
Oud 28-01-2006, 19:15
Spelleider
Spelleider is offline
Na de gruwelijke moord van de weerwolf op kapitein Neiu, waren alle dorpelingen van slag. Was zelfs Neiu, die altijd alle wilde beesten die aanvielen wist te doden, dan ook niet sterk genoeg om die ene weerwolf aan te kunnen?
Ze wisten het niet meer en waren nog banger dan daarvoor.
Daarom besloten ze om met bijna alle nog aanwezige dorpelingen naar het dorpsplein tegaan om te stemmen wie zij verdachten.
Er gonsden een aantal namen door de lucht. Was het T!ne, was het Sjoerd, was het nog iemand anders? De meningen waren behoorlijk verdeeld en een aantal mensen die hun naam hadden horen vallen hadden het niet meer van de zenuwen.
Eindelijk kwam Communiceerbeer naar buiten met het papier met daarop de naam van de verdachte.
Ok mensen, zei hij, zo te zien twijfelden jullie erg op wie jullie nou moesten gaan stemmen. Maar ik heb uiteindelijk toch een naam.
Iedereen keek elkaar aan, wie zal het zijn?
En degene met de meeste stemmen, en dus de weerwolf is Sjoerd!!!
Maar waar is hij?
Iedereen keek rond, maar Sjoerd zagen ze niet.
Kom we gaan kijken waar hij uithangt zie kapitein FuSe.
Toen FuSe en Communiceerbeer bij het huis van Sjoerd aankwamen was hij gewoon thuis.
Hadden we vanavond weer een stemming dan? Vraagt Sjoerd verbaasd. Ja, natuurlijk, snauwt FuSe hem toe, volgens mij was je gewoon bang. Maar het was terecht hoor, jij bent aangewezen als verdachte.
Maar ik ben onschuldig stamelt Sjoerd...Echt waar....
Ik geloof er niets van snauwt FuSe weer, grijpt Sjoerd bij z'n arm en sleurt hem mee naar het dorpsplein waar de galg al klaarstaat en de dorpelingen nog steeds gespannen staan te wachten.
Zal Sjoerd echt de weerwolf zijn, vragen ze zich af.
Sjoerd wordt op het schavot gezet en het touw wordt om zijn nek gedaan.
1,2,3 en FuSe haalt het hendel over om het luikje waar Sjoerd op staat weg te laten klappen. Sjoerd valt en stikt, maar er gebeurt niets....
Iedereen loopt verslagen terug naar huis. Behalve één persoon, die grinnikend het bos inloopt, bedenkend wie hij dit keer zal eten....

Deelnemers:
1) T!ne
2)TheRedArrow (weerwolf)
3) Sjoerd (dorpeling)
4) Femic
5) Tink*
6) Dolores (weerwolf)
8) De Communiceerbeer
9) Hanneke (dorpeling)
11)FuSe
12)*gaapt*
13)Flowtje
14)Neiu (dorpeling)
15)Lilith

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

De weerwolf heeft tot morgenavond 29 januari 20:00 uur de tijd om zijn plannetje uit te voeren.
Ondertussen kan de ziener weer een functie opvragen.
Oud 28-01-2006, 19:17
Tink*
Tink* is offline
Hè, en ik vond 'm nog wel verdacht.
Oud 28-01-2006, 19:18
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 28-01-2006 @ 20:15 :
bedenkend wie hij dit keer zal eten....

Is dit een hint...?
Oud 28-01-2006, 23:11
Verwijderd
Citaat:
*gaapt* schreef op 28-01-2006 @ 20:18 :
Is dit een hint...?
Of zij Is gewoon algemeen bedoeld.
Oud 28-01-2006, 23:20
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 29-01-2006 @ 00:11 :
Of zij Is gewoon algemeen bedoeld.
Smiecht.
Oud 29-01-2006, 13:44
Femic
Femic is offline
Ik zei 't toch! Sjoerd gedroeg zich ook helemaal niet verdacht.
Oud 29-01-2006, 13:49
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Manuzhai weet wie de weerwolf is.
Oud 29-01-2006, 13:51
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 29-01-2006 @ 14:49 :
Manuzhai weet wie de weerwolf is.
Je daagt 'm wel uit he.
Oud 29-01-2006, 19:07
Spelleider
Spelleider is offline
Het was midden in de nacht. De dorpelingen werden wakkergemaakt door hard klokgelui. De alarmbel! Had die weerwolf weer toegeslagen??
Toen de dorpelingen verschrikt naar buiten kwamen, bleek er iets anders aan de hand te zijn. Er waren ork-plunderaars in het dorp! *gaapt* de poortwachter had alarm geslagen toen ze donkere schimmen over de omheining zag klimmen!
Maar deze orks hadden pech. Een dorp dat elke nacht geteisterd wordt door weerwolven is niet zo makkelijk bang te maken door een stel simpele orks.... Dus gingen de dorpelingen in de tegenaanval. Iedereen had wel een soort van wapen bij zich, of dat nou een hooivork, een knuppel of een vleesmes was. FuSe voerde de verdediging aan: hij zei tegen de andere dorpelingen dat ze een barricade moesten maken van omgeduwde wagens. Achter de wagens zaten de dorpelingen verschanst. De Communiceerbeer de burgemeester doodde de eerste ork: toen het monster over de barricade probeerde te klimmen stak de krasse knar een haardpook in zijn oog. Lilith de jager doodde een tweede met haar jachtboog. Het derde slachtoffer viel door de handen van FuSe zelf: met Neiu's bastaardzwaard hakte hij de kop van de ork eraf. Maar toen ging het eerste huis in vlammen op: de orks gooiden fakkels in het huis van Tink*. Een paar andere orks waren het huis van de burgemeester binnengegaan. Die kwamen later beladen met buit weer naar buiten. Sommige werden er gedood, maar enkele ontkwamen, beladen met kostbaarheden. Er waren ondertussen nog meer huizen in brand gestoken. T!ne beval de andere dorpelingen om een ketting te vormen tussen de brandende huizen en de waterput, maar de andere dorpelingen waren alle kanten opgeschoten om zich te verstoppen of hun eigen huis te beschermen.....
Toen viel de eerste gewonde aan de kant van de dorpelingen: De Communiceerbeer werd in zijn schouder gestoken door een orklans. Toen de ork zijn werk echter wou afmaken werd hij neergestoken door Flowtje de inbreker. Zelfs zij vocht dapper mee. Na een uur hard vechten (en blussen) begonnen de orks te verliezen. Verscheidene lagen er dood op de grond. De rest begon zich terug te trekken.
Toen voelde Femic een arm om haar nek: het was de leider van de orks: een grote lelijke ork met een vierkante kop. Over zijn gezicht liep een groot litteken. Hij sliste in haar oor: 'Jij bent een erg knap ding. Ik neem jou mee om daarna een losgeld voor je te vragen. Of misschien verkoop ik jou wel op de slavenmarkt....of ik hou je zelf, schatje. Met jou kan ik vast veel lol maken!' Toen begon de ork haar weg te slepen. Ze schreeuwde nog om hulp:'FuSe, help me! Ik wordt ontvoerd!' Maar haar hulpgeroep ging verloren in het strijdrumoer.
Toen even later alle orks dood of gevlucht waren, gingen de dorpelingen hun doden en gewonden tellen. Er was gelukkig niemand dood, alleen enkele lichtgewonden. Verschillende huizen waren echter afgebrand en enkele waren uitgeplunderd.
Toen merkte iemand op: 'waar is Femic?' FuSe ging onmiddelijk zijn aanstaande zoeken. Hij rende met getrokken zwaard door de straten. Het spoor van de ork was gelukkig makkelijk te volgen.....
Toen draaide het een steegje in. Daar trof FuSe een ontzettend tafereel aan: zowel Femic als de ork-leider waren verscheurd: de grond lag vol met bloed, zowel rood als zwart. her en der verspreid lagen botjes, darmen en stukken huid. Dit was overduidelijk het werk van een weerwolf. Dat slimme beest had de ork-aanval gebruikt voor zijn eigen doeleinden!!!
FuSe viel huilend op zijn knieën. Zijn geliefde was dood....het leven had voor hem geen zin meer.....Hij wilde nog maar één ding....WRAAK!!!!!
Die weerwolf moést eraan!!! Meteen racete hij terug naar de anderen. 'Wie is er vannacht alleen geweest!!!' riep hij met getrokken zwaard. Maar dat bleek iedereen te zijn: niemand had een alibi. 'en dat geldt ook voor jou, FuSe' zei *gaapt*
Gek van woede en verdriet begon FuSe toen maar op de dode orks in te hakken. Een half uur later kwam Femic's moeder T!ne met een rond voorwerp aanzetten. 'Dit lag op haar kamer.' zei ze. Het was een kristallen bol: Femic was de ziener!

Deelnemers:
1) T!ne
2)TheRedArrow (weerwolf)
3) Sjoerd (dorpeling)
4) Femic (ziener)
5) Tink*
6) Dolores (weerwolf)
8) De Communiceerbeer
9) Hanneke (dorpeling)
11)FuSe
12)*gaapt*
13)Flowtje
14)Neiu (dorpeling)
15)Lilith

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

De dorpelingen hebben tot morgenavond 20:00 uur om de branden te blussen, de gewonden te verzorgen, de dode orks te verbranden en Femic's restjes te begraven.....en te stemmen natuurlijk!
Oud 29-01-2006, 19:35
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Beetje veel 'toen'.
Oud 29-01-2006, 19:39
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Femic schreef op 28-01-2006 @ 10:30 :
Nee, Sjoerd is geen wolf, ik vind hem nou echt niet verdacht. Ik ga mee in de T!ne-theorie, ik vind haar eerder verdacht.
Femic was ziener.
Femic vond T!ne verdacht.

Dus ik stem op T!ne.
Oud 29-01-2006, 19:40
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 29-01-2006 @ 20:35 :
Beetje veel 'toen'.
Mierenneuker

OT: Ik ga nu moeten stemmen, want ik kom morgen niet online voor 20:00.. *denkt*
Oud 29-01-2006, 19:46
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 29-01-2006 @ 20:39 :
Femic was ziener.

Dus ik stem op T!ne.
Was mij inderdaad ook opgevallen. Tenzij iemand nog een betere theorie heeft, stem ik ook op haar.
Oud 29-01-2006, 19:51
T!ne
T!ne is offline
Héél wss ga ik dus opgehangen worden
Oud 29-01-2006, 19:58
*gaapt*
*gaapt* is offline
Ik had trouwens bedacht dat Lilith de ziener was

Citaat:
Lilith schreef op 25-01-2006 @ 20:41 :

Maar goed; jullie willen graag doen alsof jullie de zieners zijn, maar dan zouden jullie horen te weten dat ik onschuldig ben, en TRA een mensenvretende weerwolf.
Ze noemde zich niet letterlijk de ziener, maar ze zei dat als je ziener was, je had kunnen weten dat TRA een weerwolf was. En dat was hij ook nog.

Maar ja, fout gedacht dus
Oud 29-01-2006, 20:37
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 29-01-2006 @ 20:39 :
Femic was ziener.

Dus ik stem op T!ne.
Ik ga mee. Ik vond haar de eerste rondes ook al verdacht maar toen was het nog pure gokkans, nu is het onderbouwd.
Oud 29-01-2006, 20:58
Femic
Femic is offline
Ik weet dat de doden niet mogen spreken, maar een laatste afscheidswoord: mist maakt zicht soms troebel... dus denk goed na op wie je stemt Succes dorpelingen!
Oud 29-01-2006, 22:30
Verwijderd
Ik had nog wel een ring.

T!ne gaat eraan
Oud 30-01-2006, 15:34
Verwijderd
Citaat:
*gaapt* schreef op 29-01-2006 @ 20:58 :
Ik had trouwens bedacht dat Lilith de ziener was

Ze noemde zich niet letterlijk de ziener, maar ze zei dat als je ziener was, je had kunnen weten dat TRA een weerwolf was. En dat was hij ook nog.

Maar ja, fout gedacht dus
Ik bedacht me pas later dat ik daarmee inderdaad impliceerde dat ik ziener was. Het werd al helemaal mooi toen TRA idd ook nog weerwolf bleek te zijn.
Oud 30-01-2006, 16:54
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
T!ne schreef op 29-01-2006 @ 20:51 :
Héél wss ga ik dus opgehangen worden
edit: dan hoop ik wel dat de dorpelingen winnen..
Oud 30-01-2006, 19:15
Spelleider
Spelleider is offline
De dorpelingen waren bij elkaar gekomen op het marktplein, want het raadshuis lag in de as. De sfeer was grimmig. Er waren verschillende mensen dakloos geworden, maar iedereen mocht zolang slapen in het huis van de burgemeester, totdat de huizen weer herbouwd waren. De dorpelingen die nog leeften waren dan ook meteen met de herbouw begonnen. Er was meer voor nodig dan een paar weerwolven en orks om dit dorp te breken!
Maar nu was er weer een stemronde. Zou er morgen een bouwvakker minder aan het werk zijn?
De Communiceerbeer stapte naar voren. Zijn arm zat in een mitella. In zijn andere arm hield hij de uitslag. 'Ik zal jullie niet langer in spanning houden. We hebben weer een weerwolf. het is: T!NE!!!!' Toen keek hij op zijn briefje. 'T!ne? Maar dat is mijn vrouw! Die kan toch geen weerwolf zijn?? Mijn vrouw is slechts een lieve oude oma??'
Maar FuSe had haar al beetgepakt. 'Die vrouw van jou is verantwoordelijk voor de dood van MIJN vrouw!!!!' Voordat iemand iets kon doen, had hij haar hoofd er al afgehakt. Bloedspetters vlogen op het gezicht van FuSe.
Het hoofd rolde over de grond, en kwam tot stilstand voor de voeten van de burgemeester. Een plas bloed spreidde zich uit op het marktplein. T!ne's lichaam zakte in elkaar en bleef roerloos liggen. Maar er gebeurde niks: FuSe had in zijn woede in koelen bloede een totaal onschuldige dorpeling vermoord! De moeder van zijn aanstaande nog wel!!
De dorpelingen verlieten geschokt het marktplein en lieten FuSe alleen achter. Hij viel op zijn knieën en vroeg om vergiffenis: 'Femic, oh Femic! Vergeef me deze wandaad! De volgende keer zal ik niet falen en de echte weerwolf doden!!'
Maar uiteraard gaf Femic geen antwoord.

Deelnemers:
1) T!ne (dorpeling)
2)TheRedArrow (weerwolf)
3) Sjoerd (dorpeling)
4) Femic (ziener)
5) Tink*
6) Dolores (weerwolf)
8) De Communiceerbeer
9) Hanneke (dorpeling)
11)FuSe
12)*gaapt*
13)Flowtje
14)Neiu (dorpeling)
15)Lilith

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

De weerwolf mag weer een slachtoffer maken. Hij of zij heeft tot morgenavond 20:00 uur de tijd.
Dankzij diezelfde weerwolf hoeft er niemand anders te stemmen....
Oud 30-01-2006, 19:17
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
"Dankzij diezelfde weerwolf hoeft er niemand anders te stemmen...."

Dat is niet helemaal waar....
Oud 30-01-2006, 19:23
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 30-01-2006 @ 20:15 :
Mijn vrouw is slechts een lieve oude oma??'
^^

edit: ik zou nu maar allemaal spijt krijgen

Laatst gewijzigd op 30-01-2006 om 19:31.
Oud 30-01-2006, 19:27
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Maar, uhm, spelleider, Femic was toch haar dochter? En die was nog niet getrouwd en had ook geen kinderen?

Ofwel, hoe kan T!ne dan oma zijn.

Leuk verhaal verder hoor.
Oud 30-01-2006, 19:27
Neiu
Neiu is offline
Volgens mij vroeg FuSe Femic vergiffenis om iets anders, maar misschien heb ik het mis deze keer.
Oud 30-01-2006, 19:33
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 30-01-2006 @ 20:17 :
"Dankzij diezelfde weerwolf hoeft er niemand anders te stemmen...."

Dat is niet helemaal waar....
ziener en tovenaar zijn toch dood?
Oud 30-01-2006, 19:34
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 30-01-2006 @ 20:27 :
Maar, uhm, spelleider, Femic was toch haar dochter? En die was nog niet getrouwd en had ook geen kinderen?

Ofwel, hoe kan T!ne dan oma zijn.

Leuk verhaal verder hoor.
Ze had ook nog haar zoon DrunkenMagician...

Maar ik bedoelde 'oma' meer in de zin van 'oude vrouw'
Oud 30-01-2006, 21:02
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 30-01-2006 @ 20:33 :
ziener en tovenaar zijn toch dood?
't Komt ook een beetje dankzij mij en Dolores.
Oud 30-01-2006, 21:02
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 30-01-2006 @ 20:34 :
Ze had ook nog haar zoon DrunkenMagician...

Maar ik bedoelde 'oma' meer in de zin van 'oude vrouw'
Snap ik wel. 't Is al goed.

Regels voor berichten