Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2006, 12:07
Verwijderd
ik ben naar cafe de FLITZ geweest
Advertentie
Oud 24-02-2006, 12:38
kuik
kuik is offline
ik ging gister bij een vriendinnetje met nog een vriendinnetje eten in haar kamer. toen gingen we naar een feestje van mijn studievereniging en dat was heel gezellig en vermakelijk en mn beste studiemattie had slippers aan en het was glad van het bier dus ze viel de hele tijd en we gingen de hele tijd bumpen toen ging ik even naar de wc en daar lag het stomste wijf van mn studie te kotsen in de wc, hahaha. daarna moesten we op een kapotte fiets van de vu naar de melkweg fietsen en ik moest achterop dus dat was kut en we gingen dansen in de melkweg en toen waren er twee irritante trutjes met polkadot-shirtjes en lak-tasjes die ons in de weg stonden dus toen ging mijn vriendin die niet helemaal nuchter meer was ze een beetje aan de kant duwen en toen gooide ze appelsap over ons heen, losers. maar ze gingen wel weg.
Oud 24-02-2006, 13:30
woezel
woezel is offline
ik ging uit in gent en mn crush had een bericht gestuurd met waar ie was maar ik was te zat om op tijd te gaan en dat cafe was al gesloten toen ik aankwam en nu schaam ik me en hij stuurt niet terugmaar hij slaapt vast nog.
Oud 24-02-2006, 13:32
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik werd heel bang wakker want ik had nachtmerries, ik was ontvoerd enzo toen ging ik naar de dokter, en daarna rondzoeken op veganisme.org en het steekt me aan. :/
Oud 24-02-2006, 13:32
Metal
Metal is offline
Citaat:
botulismf schreef op 24-02-2006 @ 06:21 :
Er was sprake van een afscheidsfeestje voor mijn broer die voor drie maanden naar Zuid-Amerika vertrekt. Het was vrij gaaf. Ik heb wel ganz geen idee wat ik er van moet verwachten, vijf weken zonder mijn broertje, alleen thuis. Vreemd.

Nu ben ik thuis en zit ik me hoofdzakelijk af te vragen of het écht 6:19 is of dat ik misschien verkeerd kijk.
je keek inderdaad verkeerd, het was 6:21
Oud 24-02-2006, 13:42
Metal
Metal is offline
i am downloading brokeback mountain . . . .
Body: i'm not gay, it's just a really good love story and i feel that since when i was watching it in the movie theatre and wasnt able to . . .well . . cry in public, i felt i would give it justice to see it at home for i can . . . . well cry this time when i see it.

oh lord i am sooo gay for that , but hey seriously if yer not a homophobic basted it is just a good love story, and being a hopless romantic i like love stories.

any of you chicks think thats hot?

LOL.
Oud 24-02-2006, 13:58
schimmel
schimmel is offline
ik ging me opmaken maar het was een beetje te veel, eigenlijk veel te veel. maar ik heb geen zin om het eraf te halen.
gisteren werd ik gebeld voor een sollicitatie gesprek op maandag, en vandaag voor een eventueel sollicitatie gesprek.
vanavond ga ik misschien naar de gonz in gouda want daar ben ik nog nooit geweest. of naar hex, want daar ben ik ook nog niet geweest. de ene auto van mn poek is alleen de dynamo van kapot en die andere lijkt me niet verstandig om in amsterdam neer te zetten op een zaterdag nacht. bovendien wordt hex wel erg laat voor die opa.
keuzes keuzes
Oud 24-02-2006, 14:46
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
botulismf schreef op 24-02-2006 @ 06:21 :
Er was sprake van een afscheidsfeestje voor mijn broer die voor drie maanden naar Zuid-Amerika vertrekt. Het was vrij gaaf. Ik heb wel ganz geen idee wat ik er van moet verwachten, vijf weken zonder mijn broertje, alleen thuis. Vreemd.

Nu ben ik thuis en zit ik me hoofdzakelijk af te vragen of het écht 6:19 is of dat ik misschien verkeerd kijk.
wtf vijf weken ik bedoelde natuurlijk drie maanden.
Oud 24-02-2006, 14:47
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Metal schreef op 24-02-2006 @ 13:32 :
je keek inderdaad verkeerd, het was 6:21

Ik keek op een andere klok zz.
Oud 24-02-2006, 14:53
Verwijderd
ik ben wakker geworden en nu moet ik mijn lege flessen weggoienene
Oud 24-02-2006, 16:13
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Metal schreef op 24-02-2006 @ 13:42 :
i am downloading brokeback mountain . . . .
Body: i'm not gay, it's just a really good love story and i feel that since when i was watching it in the movie theatre and wasnt able to . . .well . . cry in public, i felt i would give it justice to see it at home for i can . . . . well cry this time when i see it.

oh lord i am sooo gay for that , but hey seriously if yer not a homophobic basted it is just a good love story, and being a hopless romantic i like love stories.

any of you chicks think thats hot?

LOL.
haha
het laatste zinnetje maakt t helemaal af
Oud 24-02-2006, 16:27
little_devotion
little_devotion is offline
eerst uitgeslapen en toen 2 uur bij de kapper gezeten
Oud 24-02-2006, 17:33
idontcare
idontcare is offline
^ foto

ik bleef vannacht bij m'n bitch slapen dus werd heel relaxed wakker vanmorgen want zijn bed is echt heel chill euhh toen gingen we naar den haag, was leuk. zometeen werken iehh.
Oud 24-02-2006, 17:35
innogen
innogen is offline
Citaat:
botulismf schreef op 24-02-2006 @ 14:46 :
wtf vijf weken ik bedoelde natuurlijk drie maanden.
Dat scheelt nogal, 5 weken of 3 maanden
Zuid Afrika lijkt me echt heel gaaf om een keer naar toe te gaan
Wat gaat je broertje er doen?
Oud 24-02-2006, 18:03
little_devotion
little_devotion is offline
Citaat:
idontcare schreef op 24-02-2006 @ 17:33 :
^ foto

morgen
Oud 24-02-2006, 18:15
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
L_angel schreef op 24-02-2006 @ 17:35 :
Dat scheelt nogal, 5 weken of 3 maanden
Zuid Afrika lijkt me echt heel gaaf om een keer naar toe te gaan
Wat gaat je broertje er doen?
Zuid-Amerika! Ik schrok al, want ik dacht dat ik dat ook al verkeerd had getypt en was al bijna aan het besluiten om de alcohol voortaan maar te laten voor wat het is...

Hij gaat reizen. Chili, Argentinie, Bolivia, Peru.
Oud 24-02-2006, 18:48
innogen
innogen is offline
Citaat:
botulismf schreef op 24-02-2006 @ 18:15 :
Zuid-Amerika! Ik schrok al, want ik dacht dat ik dat ook al verkeerd had getypt en was al bijna aan het besluiten om de alcohol voortaan maar te laten voor wat het is...

Hij gaat reizen. Chili, Argentinie, Bolivia, Peru.
Haha nee ik las het dus verkeerd Dus laat vooral die alcohol niet staan
Hmm Zuid Afrika, Zuid Amerika, het lijkt ook allemaal op elkaar
Maar dat is wel heel erg cool zeg
Oud 24-02-2006, 22:49
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben weer eens helemaal over de zeik van dat kutbaantje van me waar ik maar 8 uur in de week werk en ze me toch in de schamele 8 uurtjes nog weten te naaien van heb ik jouw anale opening daar.
Oud 24-02-2006, 23:01
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 24-02-2006 @ 22:49 :
ik ben weer eens helemaal over de zeik van dat kutbaantje van me waar ik maar 8 uur in de week werk en ze me toch in de schamele 8 uurtjes nog weten te naaien van heb ik jouw anale opening daar.
je zit er echt mee he?
Oud 24-02-2006, 23:11
Electriq
Electriq is offline
Hoi ik heb vannacht 2x zoveel geslapen als de afgelopen 3 dagen bij elkaar opgeteld en ik ben content met mijn oordopjes.
Verder: stage, waar ik omver werd geïmponeerd door nieuwe patiënten met lelijke tatoo's en sterke verhalen in de trant van 'vrouwtjes' en sexgrappen. En ik heb ook nog een maagdelijk witte orchidee gekocht je zal wel op het puntje van je stoel zitten huhuhu
Oud 24-02-2006, 23:14
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Gadje schreef op 24-02-2006 @ 23:01 :
je zit er echt mee he?
ja omdat ik daar godverdomme op mijn afdeling onmisbaar ben, een shitload aan collegialiteit heb en normaliter altijd voor ze klaar sta en van vanalles een hoop afweet en ervoor zorg dat niet alleen mijn afdeling er netjes uit ziet maar andere afdelingen ook en ze me al twee jaar lang compleet niet waarderen maar stelselmatig keihard naaien. Af en toe ben ik dat wel zat, en als ze dan ook nog arrogant gaan lopen doen heb ik het gehad.
Oud 25-02-2006, 01:08
Verwijderd
ik pis over witte linnen broeken van carmen en ik poep op crook
Oud 25-02-2006, 13:11
vixen
vixen is offline
Ik was gisteren gqaan zwemmen bij het sanadome, maar er waren echt miljoen dikke vrouwen met ooovereal cellulitus en hangend vlees. Dood vlees dreef er ook in het zoutwaterbad. Toen ging ik naar huis en was het nieuwe vriendje van mn zus er. Ik geef mijn mening niet. Vandaag ga ik cadeaus kopen en s'avonds naar concertjes in een café.
Oud 25-02-2006, 13:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vanaf dinsdagavond was mijn dude in het land. Heel lullig naar de dierentuin geweest en gegeten bij Rotown.
Daarna naar A'dam. Hotelletje enzo, want we gingen naar hardfi en dan zou t te laat zijn om naar huis te gaan etc.
Op het moment dat Hardfi opkwam begon het publiek een beetje te springen enzo, je weet hoe dat gaat. Een gozer voor mij dacht dat k hem duwde en sloeg me op m'n bek, waarna mijn dude meteen uithaalde om hem weer op z'n bek te rammen.
M'n dude werd terug gehouden door wat mensen en die dronken gozer bleef mij maar duwen enzo. fucking weirdo.
Later zaten we in de Mac en zagen we ze aan de overkant naar ons wijzen en schreeuwen, dus toen zijn we maar ergens anders gaan zitten, want ik was echt fucking bang.
Gisteren een coffeeshop uitgcheckt (want dat hoorde volgens mn dude bij de experience) en dat bleek achteraf geen goed idee te zijn. Ik heb me nog nooit zo ziek gevoeld, echt niet leuk.
Dus op de laatste dag vooral wat rondgestrompeld en geprobeerd om niet te kotsen. yippieee. En toen ik net stond te janken op het vliegveld kwam ik Mindfields ineens tegen.
(Hoi nog trouwens.)
Nu issie weer naar huis en voel ik me best vertiefd.
Oud 25-02-2006, 13:30
Broeder
Broeder is offline
Ik heb op m'n gezicht getekend en het gaat er niet meer af Nu ben ik in de war en ga ik zwakzinnig voor me uitkijken
Oud 25-02-2006, 15:44
Verwijderd
Ik heb vanacht dertien uur geslapen en nu eh ja ben ik wakker.
Oud 25-02-2006, 16:00
Haligh
Haligh is offline
ik stapte op de fiets om in de stad een broek te kopen.
blijken alle winkels dicht te zijn.
ik had het kunnen weten, maar toch .
Oud 25-02-2006, 16:03
Jinte
Jinte is offline
Citaat:
Broeder schreef op 25-02-2006 @ 13:30 :
Ik heb op m'n gezicht getekend en het gaat er niet meer af Nu ben ik in de war en ga ik zwakzinnig voor me uitkijken
Ik zag vanmiddag een postbode en die had ook op zijn hoofd getekend en het geprobeerd eraf te poetsen, maar hij liep met een vrij duidelijk kruis op zijn hoofd, en nog wat meer krassen.
Oud 25-02-2006, 16:07
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ben gisteren veels te dronken geworden en toen moest ik naar de wc. maar dr zat heel lang iemand op en toen heb ik uit ellende in mn broek geplast en daarna nog gekotst.

Oud 25-02-2006, 16:10
Haligh
Haligh is offline
omg dat vertel je toch niet !
Oud 25-02-2006, 16:13
Broeder
Broeder is offline
Ik vertel het altijd juist als ik gekost heb .
Oud 25-02-2006, 16:16
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Broeder schreef op 25-02-2006 @ 16:13 :
Ik vertel het altijd juist als ik gekost heb .
heb jij nog gekotst?
Oud 25-02-2006, 16:24
Broeder
Broeder is offline
Nee Maar ik ben nooit te beroerd om de laatste vomeertrends uit te wisselen.
Oud 25-02-2006, 16:47
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 25-02-2006 @ 13:27 :
Nu issie weer naar huis en voel ik me best vertiefd.
Ik las 'verliefd', romanticus dat ik er ben.
Oud 25-02-2006, 16:50
botulismf
botulismf is offline
Oh, wacht, ijzingwekkende avonturen, daar ging het hier om.
Ja, nou, ik was in de mediamarkt en in de gamma en in de edah en in de kijkshop en OVERAL DRAAIEN ZE GODVERDOMME KARNAVALSMUZIEK!

En verder heb ik geshilderd vandaag en heb ik de zon recht in mijn gezicht laten schijnen.
Oud 25-02-2006, 16:53
Broeder
Broeder is offline
Ik ben GEZELLIG bij mijn MOEDER, die vandaag het FEESTVARKEN is . En sinds ze in de Telegraaf las dat veel jongeren zichzelf verhangen laat ze me bijna niet alleen. .
Oud 25-02-2006, 18:31
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
gister was ik in nijmegen uit en had ik iets teveel gedronken en toen zat ik op mn fiets, wat een hele prestatie op zich was, want het was een mountainbike, hoor ik ineens heel hard door een megafoon 'JONGEDAME WIL JE EVEN VAN JE FIETS AFSTAPPEN' ik schrok me de kenker . vanmiddag stond ik bij de bushalte en toen begon er een vrouw met een suikerspin op dr hoofd tegen me te praten, of ik me ook afvroeg of die man met die schotse rok er iets onder aan zou hebben vanavond naar een concertje in de bijstand.
Oud 25-02-2006, 18:34
idontcare
idontcare is offline
ik heb de hele dag gewerkt en ik had me weer verslapen vanmorgen, dus ik was te laat zz. euhh ja kut klanten enz, blij dat het 17u was. zo ga ik maar even douchen en bedenken waar ik vanvaond naar toe ga, iig een plek waar ik niet aan carnaval herinnerd wordt
Oud 25-02-2006, 18:35
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
botulismf schreef op 25-02-2006 @ 16:47 :
Ik las 'verliefd', romanticus dat ik er ben.
ik ook. en toen las ik jou post en toen dacht ik 'maar er staat toch ook verliefd'
Oud 25-02-2006, 19:47
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Donner probeerde me vandaag een CDA-flyer aan te smeren .
Oud 25-02-2006, 20:20
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Meisje toch.
Oud 25-02-2006, 20:43
innogen
innogen is offline
Citaat:
idontcare schreef op 25-02-2006 @ 18:35 :
ik ook. en toen las ik jou post en toen dacht ik 'maar er staat toch ook verliefd'
Omg ik ook en ik moest terug naar boven scrollen om me ervan te overtuigen dat dat echt toch echt niet stond.

Vandaag heb ik geen ijzingwekkende avonturen beleefd, alleen maar gewerkt
Oud 25-02-2006, 21:38
Gadje
Gadje is offline
Ik ben naar de stad geweest maar toen ik daar was was het heel druk en heel veel carnavalsmuziek en ik was alweer vergeten wat ik moest hebben. Het postkantoor was al dicht dus nu moet ik tot maandag wachten voor mn arctic monkeys kaartjes. Daarna heb ik een vriendin lastig gevallen op dr werk,zoals iedere wee en toen wilde ik naar de intertoys voor een papegaai en die hadden ze niet. Toen kwam ik een oude vriendin tegen en daar heb ik heel lang mee staan praten. Daarna moest ik alweer gaan werken en nu zit ik thuis met hoofdpijn
Oud 25-02-2006, 21:48
innogen
innogen is offline
Citaat:
Gadje schreef op 25-02-2006 @ 21:38 :
Het postkantoor was al dicht dus nu moet ik tot maandag wachten voor mn arctic monkeys kaartjes.
Bedoel je kaartjes voor hun binnen een half uur uitverkochte show op 7 mei in paradiso?
Oud 25-02-2006, 21:49
kuik
kuik is offline
Citaat:
L_angel schreef op 25-02-2006 @ 21:48 :
Bedoel je kaartjes voor hun binnen een half uur uitverkochte show op 7 mei in paradiso?
ja ik dacht ook al
Oud 25-02-2006, 22:02
grandmommy
grandmommy is offline
even keihard provoceren lolz: fuck die kutarctic monkeys toch man.

ik heb vanavond gewerkt en ik heb lekker roomboterkoek zitten schransen, en brie. Oh wat kan ik af en toe toch genieten van mijn functie als zijnde kaas en delicatesse en broodverkoopster.
Oud 25-02-2006, 23:08
reno
reno is offline
De monkeys waren binnen 8 min uitverkocht hoor.
Oud 26-02-2006, 00:20
Verwijderd
Mijn weekend was tot dusver extreem gaaf. Nu ben ik net wakker en ga ik eens ehhh ontbijt maken ofzo.
Oud 26-02-2006, 08:22
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik heb vier keer Nova en zes keer Andries gekeken en toen vond ik het wel welletjes en rond een uur of zes ging ik half Amsterdam door lopen en toen kwam er een enge neger praten en hij wilde mij vast beroven van mijn favoriete hebbedingetjes en toen ging ik in de trein zitten die ik vond zonder te verdwalen en toen kwam er een mattie naast mij zitten en dat had hij niet door en toen zei ik HOI en toen mocht ik shag hebben en toen ging ik swingen op straat want Abwärts is de gaafste band ooit en toen ging ik een tosti bakken en dat was smullen geblazen!
Oud 26-02-2006, 11:59
Verwijderd
Ik heb gister fucking lang in de auto gezeten want ik kwam terug van een superleuke week skiën in Oostenrijk. Vandaag ga ik lekker onder onze eigen douche, en socializen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten