Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2006, 21:31
♪
♪ is offline
Zaterdag ga ik zooo gesloopt zijn, wat een rotweek zeg. 5 Dagen werken en ook nog een zware dag school. Hmm, wat zal ik blij zijn als ik zondag lekker lui kan doen.
Advertentie
Oud 02-03-2006, 21:34
Nona
Nona is offline
Citaat:
Roosje schreef op 02-03-2006 @ 20:46 :
Mijn zusje van zes heeft een fucking bolero.
Een fucking wat...?

Morgen nog even werken en dan naar mijn vriendje toe. En dat kan nog redelijk snel want we sluiten met twee mensen af (uitzonderlijk ja) en dan kunnen we heel vroeg klaar zijn. Eens nagaan of ik er dan ook eerder kan zijn, zal wel niet. Maar ik kom er hoe dan ook!
Oud 02-03-2006, 21:40
Gothic
Gothic is offline
Zou het echt waar zijn, zou ze echt niet terugkomen volgend seizoen?? Ik durf nog niet te hopen, maar als het echt zo is , dan zou ik toch wel erg blij zijn en dat zou me ook een hoop stress schelen ...
Oud 02-03-2006, 21:50
Verwijderd
en un cliché over vrouwen is voor mij iig waar: van geld uitgeven word je gelukkig(er)
Oud 02-03-2006, 21:56
Tink*
Tink* is offline
Oh het gaat echt goed.
Oud 02-03-2006, 21:56
Dolores
Dolores is offline
Waarom gaat ze nu net dit weekend weg? Dit was had het weekend waarin ik haar alles wou vertellen.. Dat wou ik twee weken geleden al, maar toen ging ze op vakantie.. Zo komt het er nooit van en het moet echt nu, want ik zie het echt niet meer zitten. Ik weet niet meer hoe ik verder moet. Iedere dag sta ik met tegenzin op en vraag ik me af hoe ik de dag weer door moet komen. Dat wil ik niet meer.
Oud 02-03-2006, 22:19
Stefanie
Stefanie is offline
Hij komt niet eens even online voor mij Bluh!
Oud 02-03-2006, 23:45
Cesar
Cesar is offline
Nou, morgen maar een afspraak voor de keuring maken. Ik ben benieuwd wat ik moet gaan doen. Ogen laten testen, wat scans en de hele dag in bakjes pissen? Dat is het enigste waar ik tegenop zie. Ik haat ziekenhuizen en ik haat dokters.

Binnenkort hopelijk mijn rijbewijs en gelijk daarna mijn motor En september blijft de magische maand mits mijn certificaat en keuring positief zijn. Na bijna een jaar shitbaantjes de selectiekosten opgebracht en toegelaten. Als het nu nog fout gaat lopen ga ik rellen. September wordt een nieuwe start. <3 Van fabriekswerker tot verkeerspiloot. Ik hoop het zo

Mag ook wel na zoveel maanden naast de Polen en Turken te hebben gewerkt terwijl de rest van mijn klas fijn aan hun VWO-diploma zaten te werken. Van jongetje tot man. "Wet du jij in de febriek, jongen? Weerom zut jou niet up school?" Priceless Ik ben blij dat ik niet heb opgegeven, maar ik blijf ze verachten. Zwakke mensen. Niemand die je ook maar een hand toereikt. Jij bent diegene die het moest doen. Maar gelukkig maakt het je uiteindelijk sterk. Verbitterdheid de gekste

Laatst gewijzigd op 03-03-2006 om 00:12.
Oud 03-03-2006, 01:37
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
KLOTEZOOI

Waarom voel ik me nu zo klote
Oud 03-03-2006, 08:16
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 02-03-2006 @ 21:19 :
Ik doe mee.
Ben ik niet meer de enige.
Oud 03-03-2006, 08:45
Verwijderd
Veel plezier met je "dagje ziek thuis".

Dankje mamma. Ach ja, ik kon waarschijnlijk wel naar school gaan. Ofzo. Maar heb ik dus niet gedaan.

Jeejeej.
Oud 03-03-2006, 10:28
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-03-2006 @ 22:34 :
Een fucking wat...?
Een bolero, zo'n half vestje zeg maar.
Zoiets:

Alleen dan in het bruin en van de H&M. Ik heb een pesthekel aan bolero's. Argh. Maar het is vast wel schattig, of zo. Yeah, right. Kleine meisjes van zes horen geen bolero's aan te hebben.

Citaat:
Tosf schreef op 03-03-2006 @ 09:45 :
Veel plezier met je "dagje ziek thuis".

Dankje mamma. Ach ja, ik kon waarschijnlijk wel naar school gaan. Ofzo. Maar heb ik dus niet gedaan.

Jeejeej.
Het is maar goed dat je thuis bent gebleven, anders was ik boos op je geworden. Je mama moet niet miepen.

Ontopic: Ik vreet me rot aan suikerklontjes, anders val ik om. Dat is best eng. En ik kan op hakken van achteneenhalve centimeter lopen en stiekem ben ik daar best trots op. (a)
Oud 03-03-2006, 10:54
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik word helemaal helemaal helemaal helemaal knettergek van dat stomme stomme stomme casus-verslag. Het is nu al 50 pagina's, en dan zit er nog niet eens alles in en heb ik al gesjoemeld met de lettergroottes... En het moet dus terug naar 30... Maar daar heb ik nog tot juni voor, alsof dat helpen zal. Not.

En verder doet de mail het niet, dus kan ik vriendje niet vragen wat ik eigenlijk NU wil weten. En het is koud hier en mijn nek doet zeer en ik heb geen zin in vanavond en momenteel ook niet in de rest van mijn leven.
Bah. *mopperbui heeft*
Oud 03-03-2006, 11:35
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roosje schreef op 03-03-2006 @ 11:28 :
Ontopic: Ik vreet me rot aan suikerklontjes, anders val ik om. Dat is best eng. En ik kan op hakken van achteneenhalve centimeter lopen en stiekem ben ik daar best trots op. (a)
Je kunt beter bouilon oid drinken, met veel zout erin voor je bloeddruk. En veel brood eten ipv suikerklontjes. Met suiker schiet namelijk je bloedsuikerspiegel omhoog, om vervolgens weer in een diep dal te zakken, daar word je lichaam niet blij van...
Oud 03-03-2006, 11:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pff, waarom is verhuizen toch zo'n gedoe? Ik moet nog zoveel regelen en er is zoveel wat ik nog vergeet. Ik ben nu een heel eind met inpakken maar ik houd allemaal dingen over die niet meer in een doos ergens bij passen en het aantal dozen neemt maar toe en toe....... Nog een paar dagen in deze chaos en stress en dan zit ik in mijn kamer en dan hoop ik dat ik blij ben dat ik doorgezet heb en daar alle moeite en energie in gestopt heb. Straks nog even naar de stad om verlengsnoeren ed. Ik hoop zo dat het internet meewerkt en dat het gelijk werkt want anders word ik niet blij.
Oud 03-03-2006, 11:49
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-03-2006 @ 12:35 :
Je kunt beter bouilon oid drinken, met veel zout erin voor je bloeddruk. En veel brood eten ipv suikerklontjes. Met suiker schiet namelijk je bloedsuikerspiegel omhoog, om vervolgens weer in een diep dal te zakken, daar word je lichaam niet blij van...
Hm, oké, dank je. Van mijn mama moest ik suikerklontjes eten, vandaar.
Oud 03-03-2006, 12:14
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roosje schreef op 03-03-2006 @ 12:49 :
Hm, oké, dank je. Van mijn mama moest ik suikerklontjes eten, vandaar.
Je krijgt er ook wel energie van enz... maar volgens mij werkt brood beter, omdat het langer 'werkt' op je bloedsuikerspiegel. En als het door een lage bloeddruk komt, kun je beter veel zout eten...
Oud 03-03-2006, 12:16
Verwijderd
Ster van Zwolle (wielrennen) afgelast.
Ik had me er net zo op verheugd.
Oud 03-03-2006, 12:28
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik weet dat het goed is zo, ik weet het echt heel zeker!
Oud 03-03-2006, 13:08
darkfairy
darkfairy is offline
ik haat ze ik haat ze ik haat ze bleh
Oud 03-03-2006, 13:38
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Quis schreef op 02-03-2006 @ 15:47 :
het is niet zinloos hoor. En het lukt je vast wel. Die vrijstelling krijg je bijna voor niks. Succes iig
Ik kan geen enkele bijzondere verrichting, ik stuur te langzaam of ik rijd te snel, of allebei. En ik snap de auto niet, zei mijn rij-instructeur en hij had volkomen gelijk. Blegh.

Ik ben vandaag maar mooi ontsnapt aan shoarma eten, leve vriendinnen die dichtbij wonen en zo
Oud 03-03-2006, 13:50
rare kwast
rare kwast is offline
terug van een midweekje weggeweest...

vluchtig de boel weer doorgelezen..
*kom op he mensen, sterkte, en veel knuffels voor ieder*

ik zit er nu best wle doorheen..
midweekje is wel aardig gegaan..
heb me een paar keer terug getrokken, buiten gelopen en heeeerlijk geschommeld
op mn kamer gezeten of in bad,..
een keer tijdens het eten even naar de wc om daar ff tot rust te komen en even te huilen..
had ik wel nodig..
verder wel overal aan meegedaan maar viel wel heel zwaar..
eerste avond een 'goed' gesprek gehad tot half 6 sochtends met S..

nu dus weer thuis.. en ik wilde niet naar t midweekje maar t was wel even goed.. en nu wilde ik niet meer terug naar huis

die rust was daar zo heerlijk.. niets willen, niets hoeven en dan ook niets doen..
thuis gelijk weer een lading negatieve berichten ontvangne natuurlijk...
heerlijk zo thuiskomen
Oud 03-03-2006, 14:05
Verwijderd
Brr ik ben zenuwachtig. Hoop dat het een leuk weekend wordt maar dat kan bijna niet anders.
*Big hug voor rare kwast*
Oud 03-03-2006, 15:47
Lyne
Lyne is offline
Ik en een vriendin, nou ja tot vandaag toe m'n beste vriendin, hebben een soort van afstand van elkaar genomen. We hadden steeds ruzie om niets, werden steeds boos op elkaar en negeerden elkaar dan. Ik vind het eigenlijk behoorlijk k*t maarja, we zijn nu weer 'gewoon vriendinnen'.

Net alsof ik dat wil.

Ik had deze vakantie heel veel tijd om na te denken, en ik heb gewoon helemaal geen echte vriendinnen ofzo. Alleen maar schoolvriendinnen die ik na schooltijd/in vakanties enzo niet spreek, en een paar mensen die ik bijna alleen via msn/mail spreek. Ik heb gewoon niemand om problemen mee te bespreken, of uberhaupt iets dat niet oppervlakkig is. Ik zit dus al een paar maanden alles op te kroppen en ik ben juist iemand die daar helemaal niet tegenkan, het moet eruit. Ben benieuwd wanneer ik instort.

Laatst gewijzigd op 03-03-2006 om 16:08.
Oud 03-03-2006, 15:58
rare kwast
rare kwast is offline
greattt mn moeder heeft dus mn verwijsbrief ook weer gezien..
tsjonge,.. wist dat ik hem mee had moeten nemen..
grmble

das nog eens een leuk einde van je midweek en een leuk begin van dat 'normale' leven...

Laatst gewijzigd op 03-03-2006 om 16:19.
Oud 03-03-2006, 16:25
Verwijderd
Algehele brakheid. En het enige wat ik dan weer onthoud van afgelopen twee dagen is: 'Nou, we hebben om je gelachen hoor.' Welkom, minderwaardigheidscomplex. Moet ik dan echt altijd bij alles wat ik doe nadenken ofzo? Zelf als ik stijf sta van de alcohol moet ik er nog over nadenken.
Oud 03-03-2006, 16:30
Nijn*
Nijn* is offline
Niet gezond meer zo'n lange dag! Eerste drie uur gingen nog wel maar daarna! Kunstgeschiedenis toets ging wel redelijk volgens mij, maar goed dat wachten we af. Werd daarna helemaal gestoord van een vriendin die de hele tijd liep te zeiken tegen mij wat een kut leven ze wel niet had etc. terwijl ik zoiets had van: duh, wat denk je hoe ik me voel?! Maar goed, zij had het allemaal zwaarder en moeilijker en oh mijn god wat was ze zielig. Ik kan gewoon ook geen medelijden tonen, zij heeft het ook echt twee weken moeilijk, en dan kom ik aanzetten met 4 jaren waarin ik al depressief ben.. Tiefus, krijg een leven! 't 6e uur kreeg ik m'n geschiedenis PO terug: een 6,5 op zich wel redelijk goed, als ik het vergelijk met de rest van de klas.. En toen stortte ik volledig in: moest m'n wiskunde toets maken die zoo zooo zoooooooo verfuckt ging! Echt ontzettend kut! Ik had onwijs hard geleerd en sta nu een 4,4 dus hoop dat ik minstens een 3,3 heb.. Toen even een huilbui gehad en wat gepraat. CKV docente vond m'n zelfportretten wel heel leuk en kreeg een 8 en een 8,5 terug. Goed, vandaag weer overleefd.

Nu het weekend nog. Mijn god, ik ga zo alweer beginnen met leren, ik moet zóveel doen. 4 examens leren en dat moet allemaal eventjes in één weekend.. *zucht* even wat eten (dat gaat iig wel goed! ) en dan weer aan het werk... Damn, wat een leven.
Oud 03-03-2006, 16:32
Nijn*
Nijn* is offline
[zeikmodus] En verdomme: ik wil gewoon een hele hoop medelijden! Ik heb het ook zwaar, waarom moet ik met iedereen rekening houden dat ze het zo kut hebben maar doet niemand dat met mij?! Ik wil gewoon een dikke knuffel en iemand die zegt dat ik het wel kan allemaal... Bleh, ik wil niet meeheer... [/zeikmodus]
Oud 03-03-2006, 16:46
rare kwast
rare kwast is offline
*geeft nijn een echte grote forum knuffel*
Oud 03-03-2006, 16:50
Roosje
Roosje is offline
Nijn, knuffel!

Ontopic: Ik ben de uitvinder van pijnstillers erg dankbaar.

Weetjewel, je neemt één pijnstiller en voelt je honderd keer beter.
En dat een gedeelte daarvan een placebo-effect is, interesseert me niet.
Oud 03-03-2006, 17:09
anterx
anterx is offline
goh de vakantie is al weer bijna voorbij. Heel fijn, heel fijn is van mijn plannen weer eens weinig terecht gekomen. pff
Oud 03-03-2006, 17:28
marrel
marrel is offline
Oeh lekker leuke dingetjes gekocht, mooie sieraden vooral, nog van mijn verjaardagcadeaubon. Jammer dat ik "haar" niet zo lang gesproken heb maar ach.
Hoofdpijn en ben alweer moe, maar heb iig mijn verslag af enzo

Oeh en dinsdag eerste rijles al
Oud 03-03-2006, 17:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, ik sta een 9,0 voor ckv en biologie.
Oud 03-03-2006, 18:11
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik word echt zo gek van die kerel. Laten we maar zeggen dat hij het bloed onder mn nagels vandaan haalt.
Oud 03-03-2006, 18:35
rare kwast
rare kwast is offline
*vloekt* ik ben amper thuis of alles loopt weer compleet de soep in..

alles komt weer te gelijk op me af..
argh t gaat meteen mis
Oud 03-03-2006, 18:45
Nijn*
Nijn* is offline
*knuffel voor rare kwast* niet meteen panieken meis, hou je taai!

OT: Ik heb totaal helemaal in z'n geheel genoeg van de eerste-wereld-oorlog-herstel-en-crisis-koude-oorlog-tweede-wereld-oorlog-nog-meer-zooi-met-amerika hoofdstukken. BAH! Ik kan weer helemaal overnieuw beginnen met die pleuris hoofdstukken voor geschiedenis en ben nog geen flikker opgeschoten. Morgen kan ik ook al bijna niet leren want heb theaterles en zondag moet ik toch ook echt wat aan bio en anw doen, laat staan maatschappijleer. Gristus, wat een stress, waarom stel ik ook alweer alles uit tot het einde?
Oud 03-03-2006, 19:41
kroot
kroot is offline
Woei mijn zusje logeert bij mij en ze echt echt lief!!! En heeft cadootjes voor mij megebracht
Oud 03-03-2006, 21:11
rare kwast
rare kwast is offline
damn...

dit gaat niet meer hoor...
daar had ik S om me heen.. voelde me zo veilig..
nu voel ik alleen maar angst..
bang voor alles, verdrietig, tranen in mn ogen om niets en ga zo maar door..

aaargh ik word gek
Oud 03-03-2006, 21:18
Verwijderd
oke.
denk na.
na 2 jaar de behoefte om.

kut
Oud 03-03-2006, 21:31
Verwijderd
Koppijn. Kutgevoel. Ruzie. Gezeur hier altijd. Morgen weer hele dag werken en eigenlijk had ik al in bed moeten liggen.
Oud 04-03-2006, 00:03
Lilium
Lilium is offline
Pff.. goed (bijna) afgelopen.
Oud 04-03-2006, 02:06
Verwijderd
he ja, het zou wel eens fijn zijn dat als ik me eens écht goed voel het ook wat langer dan een dag of wat zo blijft. Waarom spring ik de ene dag van de blijheid om vervolgens half jankend of helemaal jankend, nog beter, weg te zakken in weet ik voor wat spiraal. Zonder aanleiding, zonder reden. Ik snap het niet meer, het gaat toch verdomme goed met me. Iedereen is zo verdomde aardig maar toch krijg ik steeds van die momenten dat ik het allemaal niet meer kan waarderen. Waarom blijf ik zo malen over dingen die er he-le-maal niet (meer) toe doen en waarom zie ik alles zo zwart-wit?
Gvd ik wil slapen. Slapen is fijn, als je het kunt.
Oud 04-03-2006, 10:56
coopergirl
coopergirl is offline
Wh000t ik ga een benedenwoning in de assendorp bekijken <3 (mijn favoriete wijk in Zwolle)
2 kamers
35m2
serre
tuin
eigen wc, keuken
7 minuten lopen vanaf station
4 minuten lopen naar centrum

Het is particuliere verhuur, zijn laatste woorden waren 'je klinkt als iemand waarmee ik in zee wil gaan'
Er zijn al 7 gegaardigden so wish me luck!
Oud 04-03-2006, 10:59
rare kwast
rare kwast is offline
good luck @ coopergirl.. ik zal gaan duimen..
*doet duim in mond*
Oud 04-03-2006, 11:02
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-03-2006 @ 11:59 :
good luck @ coopergirl.. ik zal gaan duimen..
*doet duim in mond*
hihihihihihihihihi

Thanks

Ik ben helemaal euforisch en ik ben veeel te blij
Oud 04-03-2006, 12:34
Gothic
Gothic is offline
Ik voel me niet echt goed . Ben moe, terwijl ik heerlijk geslapen heb, totaal geen motivatie of concentratie, lukt me gewoon niet goed om te leren...
Oud 04-03-2006, 13:06
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Roosje schreef op 03-03-2006 @ 17:50 :
Nijn, knuffel!

Ontopic: Ik ben de uitvinder van pijnstillers erg dankbaar.

Weetjewel, je neemt één pijnstiller en voelt je honderd keer beter.
En dat een gedeelte daarvan een placebo-effect is, interesseert me niet.
Ja, dat wou ik eerst ook posten, maar toen duurde het twee uur voordat hij ging werken en toen vond ik het toch weer wat minder

OT: Mja. Tsja. Volgens mij heb ik alweer een spier in mijn rug verrekt. En mijn vingers zijn gerimpeld, ik word oud
Oud 04-03-2006, 13:21
rare kwast
rare kwast is offline
af gelopen week was zo lekker..
center parks... even helemaal weg
en dat was ook zo, en daarnaast had ik mn vrienden om me heen..
het was zo heerlijk S de hele week naast me te hebben..

gister vroeg mn moeder of ik gelukkig was..

nee mam.. ik ben niet gelukkig ben eerder ongelukkig
ik voel me rot, verdrietig, weet niet meer wat ik moet doen..
de studie maakt me niet gelukkig, de dromen die ik achter na ging/wilde gaan in dit leven zijn al vertrokken..
ik ben niet gelukkig met mezelf en de manier waarop dit leven verloopt.. maar hoe hard ik ook mn best doe dit allemaal op een ander spoor te krijgen het schijnt niet te mogen of te lukken..
het gevecht is zo eindeloos, moeizaam en uitzichtloos.. ik kan niet meer..

het uitzicht op dat wat hemel heet klinkt heerlijk.. dat is een 'droom' die ik nog wel heb..
Oud 04-03-2006, 14:06
Verwijderd
AARCH! Ik wil een ''mentor'' of een geloof of zo. Iemand die me zegt wat ik moet doen, me een schop onder mn kont geeft, me troost, me begrijpt, zo vaak als het nodig is zegt dat het goed komt, me vrolijk maakt, me overzicht biedt, me uit deze godverdomde sleur trekt. Want nee, ik kan het niet zelf. Na duizend keer opnieuw proberen heb je t wel gehad. En nu ben ik al moe en de dag is nog niet eens halverwege. Ik wil een normaal slaapritme en ook een enorme dosis motivatie anders krijg ik alles nooit meer af. Stress, bah
Oud 04-03-2006, 14:54
farai
farai is offline
blegh ik word btje gek van de spanningen hier thuis
en als mijn lichaampje dan ook nog is moeilijk doet......tja dan weet je het ff allemaal nimeer.

Regels voor berichten