Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zou je dan iets specifieker willen zijn en willen zeggen wat je niet mooi vindt aan Gucci of Dolce & Gabbana? |
![]() |
||
Citaat:
![]() vraag ik me ook af wat mensen hier op dit forum nou precies tegen het merk CARS hebben. O.K. sommige broeken lijken precies op broeken van het merk g-star en g-sus. Maarja..wat is daar mis mee? sommige g-star broeken kosten ± 200 piek en een cars broek die er bijna hetzelfde uitziet kost ± 100 piek. Laatst gewijzigd op 24-09-2002 om 16:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee ff serieus: Ik draag allemaal vage combinaties van goede kleding met foute kleding enzenz. Zo kan je tenminste zeker zijn dat je nooit never in een bepaalde groep kan passen. 't is veel beter om te kijken van de zijlijn.
|
Overzeas over het algemeen, Karl Kani, Benni Miles, Tommy Hilfiger (vooral die monstreuze schoenen), die opzichtige dingen van coolcat waar de ripoff vanaf straalt, mja.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar D&G en Gussi lelijk? OMG, jij hebt geen smaak... volgens mij ken je die kleding niet eens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik sluit me lekker aan bij de massa: alle gangsta-merken en alles dat duur is en een enorm merk erop heeft.
En het image van Gaastra is ook aardig onderuit gehaald sinds alle patsah kindjes in die jassen gaan lopen. Maar verder nog steeds wel een relaxed merk, al is het alleen maar om de kwaliteit. En ik moet bekennen dat ik in een duister verleden wel wat van cool-cat heb gehaald dat door de beugel kon, maar toen waren ze nog niet op het idee gekomen om overal oergroot dat merk op te zetten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, wat ben ik blij dat je die kleding lelijk vindt, dan zal ik jou er nooit mee zien lopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
favoriete ontwerper? Verwijderd | 75 | 13-11-2005 19:22 | |