Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2006, 21:48
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Dzjun schreef op 07-07-2006 @ 22:31 :
dan ben ik blij dat mijn vriend en ik ook wel eens niet samen uitgaan. Ik weet gewoon dat er niets gebeurd en als er iets zou gebeuren dat hij me dat ook gewoon zou vertellen want hij weet dat ik er niet boos ofzo om ga worden, ik hou van hem, hij van mij en we zijn immers nog niet getrouwd...

Ja idd. Ik ga ook niet zo vaak met hem (+ vrienden) stappen, maar als ik het wel doe dan waren er tot nu toe niet veel andere bekenden voor mij geweest. Dat is een stuk makkelijker. En ach, als hij altijd van alles op de hoogte was geweest (er is niets anders gebeurd dan een beetje flirten en dansen met andere jongens hoor), dan zou hij knalgroen zijn van jaloerzie. Hij is gewoon wat jaloerser aangelegd..
__________________
.. zegt de liberaal.
Advertentie
Oud 07-07-2006, 21:50
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Li schreef op 07-07-2006 @ 18:45 :
Dat begrijp ik niet echt, waarom ben je dan een weekend bij elkaar? Gaat de een voor de tv hangen en de ander de hele dag achter de computer ofzo? Of hoe moet ik me dat voorstellen
Vind het juist wel leuk als ik een keer een weekend samen ben met mn vriendje, dan verzinnen we juist alleen maar leuke dingen die we SAMEN kunnen doen.
Tja, sommige dingen moeten gewoon gebeuren.. Als ik moet werken, is hij ook weleens gewoon bij mij thuis..
Oud 07-07-2006, 22:12
Verwijderd
Oh, dit wordt te fantastisch. Er komen drie kamers vrij in ons huis en we gaan dus even zorgen dat daar drie buitengewoon leuke mensen (lees: vriend(inn)en) in komen te wonen. Fantastisch, we krijgen het gezelligste huis van de stad En daarom is het dus kut om als eerstejaars een kamer te krijgen - komen er hier verdorie drie vrij van 18 tot 20 m2, en dan gaan wij ze allemaal via via uitdelen. Ahahaha.

Hoei, het gaat zo leuk worden om 'huisoudste' te zijn, twee maand nadat ik er zelf in ben gekomen En dan vriendinnen erbij halen, oh man. Heb er nu al zin in
Oud 07-07-2006, 22:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*dreamallica* schreef op 07-07-2006 @ 17:31 :
ruilen?
Erm, nee?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 07-07-2006, 23:56
Verwijderd
Ik vind het leuk dat ik nog steeds lieve sms'jes van hem krijg als ik niet bij hem ben Ik vind hem lief!
Oud 08-07-2006, 06:34
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
(sorry als ik dit al vertelt heb, mijn geheugen doet het niet zo best deze ochtend Lang leve krolse katten onder je raam!)

Ik moest het aan iemand vertellen, dus ik heb een emailtje gestuurd naar een directe collega (die hem dus ook kent), maar zonder te vertellen over wie het nou ging. Hij stuurt een mailtje terug, meteen met wie het is en hoe leuk dat is en dat het echt leuk gaat worden en veel plezier.

Wtf? Helderziend ofzo? Noop, hij wist het gewoon, levenservaring.

Of het waar is, geen idee, maar het doet me wel onwijs goed om te weten dat ik geen spoken zie

Ik heb willekeurig een selectie gemaakt in mijn playlist, wat heb ik dus aanstaan? What a fool believes, Stand by me, Because you loved me, I wanna know what love is, Would I lie to you, Tell it to my heart, Nothing's gonna stop us...

Ik ratel...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!

Laatst gewijzigd op 08-07-2006 om 06:37.
Oud 08-07-2006, 07:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Tevredenheid, gelukkig zijn... ja zo moet het
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-07-2006, 10:00
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Gisteravond was leuk! Vreemd eigenlijk, op zich, maar ik weet niet, ik heb me wel vermaakt. Verder... Jaja, vanmiddag ga ik toch echt weg. Blegh, al dat gedoe op zo'n vliegveld enzo. Ik wil dat ik daar ben en mijn bed in kan rollen. Maar goed, eerst nog ff een uur of negen in een vliegtuig en daarvoor nog een paar uur op een vliegveld... O joepie! Maar vooruit
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 08-07-2006, 10:15
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ohja, dan ga ik ook nog over hem dromen vannacht. En in die droom was ie heel lief enzo. Pff, hij moet naar huis komen!
En t zure is dat ik komende week alleen niet hoef te werken op de dagen dat hij nog niet thuis is, dus daar heb ik ook niks aan
Oud 08-07-2006, 10:19
Dzjun
Dzjun is offline
ik kreeg vannacht toch zooo'n lief smsje...
nog drie nachtjes slapen, dan zie ik hem weer...
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 08-07-2006, 11:06
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Gvd ik durf hem niet aan te spreken .
Oud 08-07-2006, 12:04
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
Jolene schreef op 08-07-2006 @ 12:06 :
Gvd ik durf hem niet aan te spreken .
Komaan, ga ervoor!!!
Oud 08-07-2006, 16:09
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Crimson schreef op 07-07-2006 @ 22:50 :
Tja, sommige dingen moeten gewoon gebeuren.. Als ik moet werken, is hij ook weleens gewoon bij mij thuis..
Ja maar dat zijn logische dingen, dat gebeurt bij ons ook weleens.
Een ander verhaal vind ik het als de een de hele dag gaat computeren en de ander een boek gaat lezen. Voor mijn gevoel breng je dan of teveel tijd met elkaar door dat je van gekheid niet meer weet wat je moet doen of je bent gewoon op elkaar uitgekeken

Laatst gewijzigd op 08-07-2006 om 16:14.
Oud 08-07-2006, 16:51
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jolene schreef op 08-07-2006 @ 11:06 :
Gvd ik durf hem niet aan te spreken .
Niet geschoten...
Wie niet waagt...
Je leeft maar 1x

Wie heeft er nog meer cliche's?

ot/ Vanavond uit met de hele vriendengroep! aaah lang geleden, zinzinzin!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-07-2006, 17:20
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Goed! Hij vond mijn cadeautje leuk HA en het gaat gewoon sehr gut.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 08-07-2006, 19:33
Verwijderd
Ik zag hem vandaag opeens toen ik aan het werk was! Echt zooo blij. Mijn hele dag was weer goed. Ik had hem al zo lang niet gesproken en ik weet dat hij mij weblog bijleest, maar normaal blijven we na elke training altijd praten en kletsen we veel bij en de laatste tijd sprak ik hem heel soms via een kort smsje. Heb m gezegd dat hij me maar moet bellen, want ik ben altijd bereikbaar Jippie
Oud 08-07-2006, 20:14
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Li schreef op 08-07-2006 @ 17:09 :
Ja maar dat zijn logische dingen, dat gebeurt bij ons ook weleens.
Een ander verhaal vind ik het als de een de hele dag gaat computeren en de ander een boek gaat lezen. Voor mijn gevoel breng je dan of teveel tijd met elkaar door dat je van gekheid niet meer weet wat je moet doen of je bent gewoon op elkaar uitgekeken
Ja, daar zie ik het nut niet van in, wel van computeren als de ander huiswerk moet maken ofzo..

@Qimm: wie niet schiet, schiet ook niet mis!
Oud 08-07-2006, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 08-07-2006 @ 17:09 :
Ja maar dat zijn logische dingen, dat gebeurt bij ons ook weleens.
Een ander verhaal vind ik het als de een de hele dag gaat computeren en de ander een boek gaat lezen. Voor mijn gevoel breng je dan of teveel tijd met elkaar door dat je van gekheid niet meer weet wat je moet doen of je bent gewoon op elkaar uitgekeken
Wie heeft het dan ook meteen over een hele dag? haha
Oud 08-07-2006, 20:24
Verwijderd
Ik ben best wel een beetje zenuwachtig voor maandag eigenlijk

morgen is mijn broer jarig, en dan komt zijn dolle schoonfamilie ook gezellig langs. Ik kan nu al niet wachten

Vanavond even niets. Vorig weeknd heb ik het een beetje overdreven, waardoor ik de hele week van slag was.En dan ben ik morgen tenminste gezellig.
Oud 08-07-2006, 20:30
Verwijderd
het wordt weer langzaam spannend en dat vind ik leuk.
Oud 08-07-2006, 21:07
Verwijderd
Ik verveel me helemaal dood, iedereen is op vakantie. En dan ga je denken aan wat je vorig jaar rond deze tijd deed en word je nog meer chago...
Oud 08-07-2006, 21:18
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Mis hem, hij zit in Engeland. Maar elke avond krijg ik een smsje.
Oud 08-07-2006, 22:25
Verwijderd
Ik zit nu wel even heel ver weg van hem. Niet zo heel erg leuk, maar ik ben blij dat ik hem morgen gewoon weer zien kan!
Oud 09-07-2006, 00:39
Verwijderd
*jubelstemming*

Nog! Twee! Dagen! Of nou ja, eigenlijk nog 24 uur. En dannn! Jubileum!

*verliefd*
Oud 09-07-2006, 09:21
Verwijderd
Hij is opgepakt.
Oud 09-07-2006, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 09-07-2006 @ 10:21 :
Hij is opgepakt.
Wtf. Sterkte ermee meid!

*terug van weggeweest is*
Het was echt een superweek. Mèt de nodige dipjes, maar dat maakte daar niks uit. Ik heb geleerd dat ik mijn verhaal echt kwijt moet kunnen, en dat alleen het idee dat ik dat kan, al genoeg is. Ik vind het heerlijk om te merken dat ik bij onverwachte mensen op onverwachte momenten terecht kan. Hij is trouwens wel erg leuk.
Maar het is net wat N. zei, waarschijnlijk is het de situatie. En dan nog, hij heeft een tien jaar jongere vriendinen zit bij de marine. Dat gaat toch niet werken. Maar ik vind het heerlijk om gewoon naar hem te kijken.
Ik hoop wel dat ik hier een paar leuke mensen aan over houd, maar dat zit wel goed denk ik.
Oud 09-07-2006, 09:48
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Surprise schreef op 09-07-2006 @ 10:21 :
Hij is opgepakt.
Wow... Voor wat?


Ik was om 5 uur thuis vanmorgen
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 09-07-2006, 10:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Qamra schreef op 09-07-2006 @ 09:48 :
Wow... Voor wat?


Ik was om 5 uur thuis vanmorgen
Ik ook al
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 09-07-2006, 10:33
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Qimm schreef op 09-07-2006 @ 11:23 :
Ik ook al
En dat is slecht, want?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 09-07-2006, 10:34
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Qamra schreef op 09-07-2006 @ 10:48 :
Ik was om 5 uur thuis vanmorgen
Ok, hoe was je date? Of is dat een overbodige vraag?
Oud 09-07-2006, 10:41
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 09-07-2006 @ 11:34 :
Ok, hoe was je date? Of is dat een overbodige vraag?
Nou ja, een date die duurt van half 7 tot 5 uur de volgende morgen vind ik aardig geslaagd

Maar het was geweldig (alhoewel ik wel wat bedenkingen heb over een relatie met hem, mocht dat erin zitten. Er zit een Boa Constrictor onder het gras en dat beest is niet geschrikt voor de openbaarheid. Symbolischer kan ik het niet maken ). I've been swept off my feet. Ik kon echt niet van hem wegkomen en ik tintel nog steeds

Ik ga hem zo maar even sms'en, ben benieuwd wat ik terug krijg
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 09-07-2006, 10:45
*amélie*
*amélie* is offline
Wel m'n nummer vragen, maar niks laten horen. Loser.
__________________
You can't milk a cow with your hands in your pants
Oud 09-07-2006, 10:52
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Gisteravond uitgeweest. Was heel gezellig maar toch voel ik me nu een klein beetje schuldig tegenover hem. Ondanks dat ik me toch (redelijk) netjes heb gedragen. Ik twijfel weer aan mezelf of ik het al wel kan een relatie. Dinsdag had ik voor het eerst volste vertrouwen in mezelf en een relatie met hem vooral na dat gesprek met die collega die me heel leuk vind. Ik wil hem eigenlijk gewoon zien maar moet nog bijna 2 weken wachten tot hij terug is van vakantie...
Oud 09-07-2006, 11:02
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Nog vijfenveertig minuutjes, en dan nog 'n uurtje ofzo later en dan is't grote familievoorstelling.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 09-07-2006, 12:06
Verwijderd
haha je zou mijn msnlijst nu moeten zien.
Oud 09-07-2006, 13:00
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Qamra schreef op 09-07-2006 @ 11:41 :
*knip*
Ha, geweldig om te lezen.
Oud 09-07-2006, 13:57
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 09-07-2006 @ 14:00 :
Ha, geweldig om te lezen.
Dank je
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 09-07-2006, 15:09
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
relationeel gebied van mij is ver te zoeken...
er is gewoon niks en dat voelt zo leeg. Je mist iets om je heen en hoe lief je vrienden en je omgeving ook is, er mist iets
Klinkt wel heel dramatisch allemaal, maar het voelt gewoon raar. Alsof je heel veel liefde over hebt, maar het niet kwijt kan.
Oke, gevoelens verbaal uiten is een beetje lastig k hoop dat jullie het een beetje snappen
Oud 09-07-2006, 16:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh hell yeah, dat snap ik.

ot: De band met een oude vriendin van me word steeds sterker. Ik voel me bij haar nooit stom en het is altijd gezellig omdat we hetzelfde over dingen denken en van dezelfde dingen houden. Gisteren was echt leuk.
En net thuis aangekomen werd ik gebeld door m'n beste vriendin die ik ook te lang niet heb gesproken, en af en toe kan ik heel erg moe van d'r worden, maar ik kan ook alles aan haar kwijt en dat doet me echt goed.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 09-07-2006 om 16:34.
Oud 09-07-2006, 17:58
Verwijderd
Het gaat goed, ik heb zin in vanavond. Zal het dan toch eindelijk? Ik hoop het, ze zijn echt super.
Ik vind het alleen nog steeds jammer dat hij iets met haar heeft. Er zijn wel eens stelletjes die je echt ziet zitten, ze zijn leuk en mooi en lief en aardig en en en alles. Hij is dat wel, zij alleen heeft dat iets minder. Maar ach, zolang zij er maar gelukkig mee zijn, toch? Ik kom er wel overheen.
Oud 09-07-2006, 18:04
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Jaaa mailtje uit Italie

p.s. Miss you soooo much.....

ik jou ook!
Oud 09-07-2006, 19:38
Verwijderd
Ik mag niet met hem praten, hem bezoeken en krijgen niets te horen. Alles is nog zo onduidelijk en ik word gek. We weten niet waarvoor hij vast zit en ook niet wanneer hij weer vrij komt.
Oud 09-07-2006, 20:28
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Hij is niet moedig genoeg om te proberen dit te laten werken, zegt ie zelf.
Ik vind het heel erg, denk nog steeds dat we bij elkaar horen. maar heb er toch vrede mee. De herinneringen maken me blij en ik weet dat het de omstandigheden zijn die ervoor zorgen dat het over is en niet het gevoel. We blijven speciaal voor elkaar.

Verder ben ik eindelijk weer sociaal op gang aan het komen sinds ik terug in Nederland ben. Kom overal mensen tegen en krijg smsjes dat ze me graag willen zien. Ik verveel me niet.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 09-07-2006, 21:05
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
verliefd, veel mensen die vragen of we een koppel zijn of 'hoe dat nou precies zit' . ik wou dat ik het wist. maar mn gevoel zegt dat het goed komt als ik mezelf meer openstel tgo hem.
ik dnek echt te vaak aan hem <3.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 09-07-2006, 21:18
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
uberverliefd =/ en ik ga hem best weinig zien de komende tijd... maarja, we slaan ons er wel doorheen! verder een hartstikke fijn weekend gehad en ik had gewild dat ik niet hoefde te werken
__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Oud 09-07-2006, 21:49
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
relatie crisis in week 2, doe ik goed . Eikel.
Oud 09-07-2006, 22:06
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Surprise schreef op 09-07-2006 @ 20:38 :
Ik mag niet met hem praten, hem bezoeken en krijgen niets te horen. Alles is nog zo onduidelijk en ik word gek. We weten niet waarvoor hij vast zit en ook niet wanneer hij weer vrij komt.
ohh dat verhaal ken ik van de zoon van iemand die mn moeder kent, écht zo kut! Sterkte he en dat hij maar snel vrij is!
Oud 09-07-2006, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 09-07-2006 @ 23:06 :
ohh dat verhaal ken ik van de zoon van iemand die mn moeder kent, écht zo kut! Sterkte he en dat hij maar snel vrij is!
Dankje!
Oud 09-07-2006, 22:17
fractuur
fractuur is offline
Ooow.. de verliefdheidsperiode is bijna voorbij. Ik zie weer andere jongens lopen en dat is nog wel eens lastig.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 09-07-2006, 22:19
Estar
Estar is offline
Hij begint het echt te pakken te krijgen en zegt zelfs dingen als ik laat je nooit meer gaan en ik wil met je trouwen

Klinkt veels te eng
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.