Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2006, 17:00
Roosje
Roosje is offline
Ik lees duizendmiljoen boeken en het doet me goed.
Oud 15-07-2006, 17:07
Nona
Nona is offline
Met 15 referenties krijg ik toch geen 20 pagina's gevuld. Ik heb er nu al 21...
Oud 15-07-2006, 18:24
coopergirl
coopergirl is offline
ik moet een uur overwerken, terwijl ik nog een vrjaardag heb waar ik nu dus pas om 00.30 uur kan zijn... Waarom bood ik het dan ook aan medelij met collega, mega ruzie met haar man gehad en een stijve rug... Maar toch baal ik ervan, ik had nl wel zin in die verjaardag...

eerst denken en dan pas een dergelijk voorstel doen
Oud 15-07-2006, 19:02
gewoonik
gewoonik is offline
ik snap mezelf dus echt niet meer. t gaat nu vanaf woensdagmiddag opeens goed (terwijl t woensdagochtend nog niet goed ging...) en ik toen net gehoord had dat ik een poliep heb en geopereerd moet worden..
maarja ik ben er wel blij mee t is alleen zo gek. maar ik geniet ervan! (van t goede gevioel dan he)
Oud 15-07-2006, 19:13
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
Saarah schreef op 15-07-2006 @ 17:05 :
Dit gaat niet lukken. Ik kan hem nooit vergeten als ik hem zo vaak blijf zien. En daarbij, ik wìl hem helemaal niet vergeten.
waarom probeer je het dan?
Oud 15-07-2006, 19:32
fractuur
fractuur is offline
Fijn is dat. Denk ik: ik plan eens een avond vrij, kan ik thuis zijn, zien mijn ouders me ook nog eens; zit iedereen elkaar maar een beetje aan te staren (als de rest van het gezin al thuis is) en ik verveeeeeeeeel me!!
Oud 15-07-2006, 19:40
rare kwast
rare kwast is offline
stomme *piep* rug..
kom op.. weg met die pijn ik moet maandag op 'vakantie'
Oud 15-07-2006, 19:40
Roosje
Roosje is offline
Nee, sorry, ik vind het niet grappig dat jullie alles op me afreageren en nee, sorry, mama, ik vind het niet leuk dat je mijn boek dubbelvouwt. En dan wil je zèlfs wel een nieuwe voor me kopen, maar het gaat verdomme om het idee!
Oud 15-07-2006, 20:32
kroot
kroot is offline
pff ik zit er weer een beetje doorheen. Maar ik werd weer een beetje blijer van een pm.
Oud 15-07-2006, 21:06
Meissiej
Meissiej is offline
*doet knuffel geven aan kroot en iedereen die er een wil*

Ik voel me niet slecht en niet goed...hoe het gaat? Weet ik niet dus.
Oud 15-07-2006, 21:11
Faerie
Faerie is offline
ik heb hoofdpijn en buikpijn en ik ben nog eens chagrijnig ook, zonder echt een reden..

vandaag kwam er een grote envelop van de Fontys binnen, met allerlei informatie over de introductiedagen + introductiekamp.
Ik wil er allemaal erg graag naar toe gaan, maar bij het introductiekamp moet je zwem- en sportkleren meenemen. Zwemmen en sporten, dan ziet iedereen me van mijn slechtste kant.. bij zwemmen moet ik m'n bikini aan en ziet iedereen alles, bij het sporten zal iedereen zien dat ik totaal niet goed ben in sporten. Hoe zou ik dan ooit nieuwe vriendinnen moeten krijgen? Ondanks dat het de laatste tijd zo ontzettend goed ging, komt er nu toch wel weer onzekerheid tevoorschijn. Ik ben gewoon bang ik niet goed genoeg zal zijn.. aan de andere kant wil ik dit helemaal niet voelen, en wil ik het gewoon leuk hebben zonder zenuwachtig of bang te zijn! iets in me zegt: je gaat het wel redden, het word heeel leuk, en je hoort je niet zo druk te maken. Maar wat is het soms toch moeilijk om naar het 'goede' stemmetje in je gedachten te luisteren!!
Oud 15-07-2006, 21:13
darkfairy
darkfairy is offline
kut enkel weer
Oud 15-07-2006, 21:53
gewoonik
gewoonik is offline
en langzaamaan gaat t weer minder goed.. bah ik ben zo onstabiel
Oud 15-07-2006, 21:56
Meissiej
Meissiej is offline
Teveel gedachten, teveel twijfels, teveel onzekerheden, teveel verwarring en toch maar gaan slapen zo meteen....
Oud 15-07-2006, 21:57
Verwijderd
Het was leuk vandaag, eerst lekkers gemaakt en daarna gepicknickt. Echt heel gezellig. Maar ik ben nog wel heel erg moe gewoon, beetje jammer. Ik heb ook een beetje hoofdpijn... weet niet waardoor dat komt.
Ik heb de laatste tijd weer heel erg dat ik zin heb in een nieuwe liefde, ik weet niet waardoor, maar het is echt heel erg...
Ik wil weer!!
Oud 15-07-2006, 22:58
Roosje
Roosje is offline
Ik vertrouw mijn eigen geheugen niet eens. Maar goed, wie of wat vertrouw ik eigenlijk wel? En ik vind dit moeilijk. Heel moeilijk. En doodeng. Ik moet er toch óóit doorheen.

Laatst gewijzigd op 15-07-2006 om 23:00.
Oud 16-07-2006, 00:34
Verwijderd
Mijn oog is geloof ik ontstoken. Als ik knipper doet het zeer.
En er is iets mis met mijn shag.

En als ik nog meer ga luchten kan ik nog wel uren bezig zijn.
Oud 16-07-2006, 02:50
Redhair
Redhair is offline
Van half drie 's middags tot half drie 's nachts bij M. gezeten. Even met zn tweeen naar de stad geweest, bij M. thuis liepen mensen in en uit. Ik heb ontzettend veel pep gehad, nog nooit zoveel op een dag.

De laatste twee dagen kom ik pijn onder ogen. Heb nou een paar gezegd dat ik een junk ben. Ik wist het al, zei het hier ook, maar eigenlijk nooit zo bewust bij vrienden. Het is gewoon pijnlijk, in een half jaar ben ik laag gezonken, heel laag. In een half jaar ben ik een junkie geworden.
Gek genoeg voedt die pijn me ook, het doet me goed. Ik ben een junkie ja, maar daarvoor was ik ook al laag. Ik voel me toch merendeel van de tijd goed, wat boeit het dan dat ik een junk ben.

J. was er ook nog. Toen ik daar aankwam ging hij na een half uur weg, rond een uur 's nachts kwam hij weer. 's Middags legde hij heel lief zijn hand op mijn rug, hij keek zo lief. Toen J. 's nachts weer kwam waren en nog een paar andere mensen. Van M.'s huisgenoot kregen we allemaal een lijntje coke, voor de derde keer relax.

Ja, ik voel me wel oke. Alleen mijn neus doet zo fucking veel pijn. Aan de binnenkant heb ik allemaal wonden zitten, als ik probeer mijn neus te bewegen knakt iets.
Ja, in een half jaar je neus naar de kanker, doe je goed!
Oud 16-07-2006, 10:17
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oke, ik heb van de week teveel gedaan. Deze week wil ik rust .
Oud 16-07-2006, 10:45
Verwijderd
Vandaag is de dag van het kleren wassen cd's zoeken tas inpakken en wachten tot het morgen is om op het vliegtuig te gaan naar Rome <3
Ohja en gister uitgeweest met een vriendin en mijn broer en zijn vrienden. Dat doe ik echt nooit eigenlijk, was heel leuk, dan zie ik hem op zo'n andere manier
Oud 16-07-2006, 10:54
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 16-07-2006, 10:59
kroot
kroot is offline
straks werken op north sea jazz, ben benieuwd!
Oud 16-07-2006, 11:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
kroot schreef op 16-07-2006 @ 11:59 :
straks werken op north sea jazz, ben benieuwd!
Gaaf

Gister was ik op CS en daar waren al allemaal muzikanten enzo en er hing echt zo'n relaxte sfeer daar en in de stad, echt gaaf was dat
Oud 16-07-2006, 11:25
gewoonik
gewoonik is offline
Oud 16-07-2006, 11:28
rare kwast
rare kwast is offline
tas pakken, morgen vertrek ik om half 11 naar nijmegen voor een paar dagen..
begint nu wel te kriebelen en aan de andere kant toch geen zin..
ben de hele dag moe en heb weer veel last van mn rug.. wat moet dit gaan worden

gaat iedereen wel duimen
Oud 16-07-2006, 12:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-07-2006 @ 12:28 :
tas pakken, morgen vertrek ik om half 11 naar nijmegen voor een paar dagen..
begint nu wel te kriebelen en aan de andere kant toch geen zin..
ben de hele dag moe en heb weer veel last van mn rug.. wat moet dit gaan worden

gaat iedereen wel duimen
Tuurlijk gaan we duimen Zet hem op!
Oud 16-07-2006, 13:17
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik heb alles gekregen waar ik om gevraagd had, wat ik echt wilde. Dat is mooi, lijkt me. Waarom voel ik me dan zo alleen?
Oud 16-07-2006, 13:23
moon
moon is offline
het lukt niet, ik durf het niet
Oud 16-07-2006, 13:36
Verwijderd
Ik haat exen.
Ik haat hem niet, maar het is zo verdomd moeilijk om normaal met elkaar om te gaan.

Het afgelopen jaar heeft hij rondgelopen alsof hij alleen het recht had om zich kut te voelen, het slachtoffer te zijn. Ja, ik heb het dan wel uit gemaakt, maar is het ooit bij hem opgekomen dat ik het ook moeilijk vond? Dat het mij ook pijn deed dat we het samen gewoon niet konden? Dat we elkaar niet konden/wilden geven wat de ander nodig had?

We zouden vrienden blijven, maar het gaat nog niet. Het gaat niet zolang hij wil bewijzen dat hij over me heen is en zolang ik denk dat het niet zo is.

Na gister weet ik wel dat hij over me heen is, maar dat voelt ook nog niet echt goed. Ik wil graag speciaal voor hem blijven, omdat hij dat ook voor mij is.

Ik wil hem niet terug, absoluut niet, want het werkt niet, maar ik geef nog om hem en ik mis de vriendschap en de lol die we hadden. Het begint een beetje terug te komen, maar hoe lang gaat het nog duren?

Nu een beetje heen en weer aan t sms'en, open en eerlijk over dingen zijn, maar ik ben bang dat het te laat is.

'Cause we lost it all,
nothing lasts forever
I'm sorry I can't be perfect
Now it's just too late
And we can't go back
Oud 16-07-2006, 14:41
Verwijderd
whahaaa, ik durfde wel. Wel, wel, wel, wel. Overvallen ja, hmmm, leuk toch?
En de zee is ook leuk, maar onbereikbare vriendinnen waarvan je niet weet of ze nou ingeloot zijn niet.
Oud 16-07-2006, 15:00
rare kwast
rare kwast is offline
kut kut kut,
dacht ik dat ik een slaapplaats had voor een vriendin (blijft een nacht/dag) mailt die sukkel dat t niet doorgaat..
ja lekker zeg
Oud 16-07-2006, 16:09
darkfairy
darkfairy is offline
en weer angstaanvallen aan een stuk door enzo
Oud 16-07-2006, 17:34
da leentjuh
da leentjuh is offline
Lekkere chaos weer.
Oud 16-07-2006, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 16-07-2006 @ 14:36 :
Ik haat exen.
Ik haat hem niet, maar het is zo verdomd moeilijk om normaal met elkaar om te gaan.

Het afgelopen jaar heeft hij rondgelopen alsof hij alleen het recht had om zich kut te voelen, het slachtoffer te zijn. Ja, ik heb het dan wel uit gemaakt, maar is het ooit bij hem opgekomen dat ik het ook moeilijk vond? Dat het mij ook pijn deed dat we het samen gewoon niet konden? Dat we elkaar niet konden/wilden geven wat de ander nodig had?

We zouden vrienden blijven, maar het gaat nog niet. Het gaat niet zolang hij wil bewijzen dat hij over me heen is en zolang ik denk dat het niet zo is.

Na gister weet ik wel dat hij over me heen is, maar dat voelt ook nog niet echt goed. Ik wil graag speciaal voor hem blijven, omdat hij dat ook voor mij is.

Ik wil hem niet terug, absoluut niet, want het werkt niet, maar ik geef nog om hem en ik mis de vriendschap en de lol die we hadden. Het begint een beetje terug te komen, maar hoe lang gaat het nog duren?

Nu een beetje heen en weer aan t sms'en, open en eerlijk over dingen zijn, maar ik ben bang dat het te laat is.

'Cause we lost it all,
nothing lasts forever
Now it's just too late
And we can't go back
Ik heb me ook ongeveer zo gevoeld. Mensen nemen snel aan dat alleen de 'gedumpte' recht heeft zich slecht te voelen. Ik kan er over meepraten dat je je vreselijk kan voelen door een 'break-up', ook al heb jij hem gemaakt..
Maar, don't worry, bij mij is het nu ook allemaal weer helemaal goed en we weten van elkaar dat we van elkaar houden en dat we om elkaar geven, en ook dat het niet meer gaat werken tussen ons. En ik ben ervan overtuigd dat wij samen overal uit komen, want nog steeds hebben we onze kleine ruzietjes. Volgend jaar gaat hij studeren en blijf ik in Zwolle, het jaar daarop studeert hij en ga ik in Frankrijk wonen. Ik ben eigenlijk niet van het spirtituele en ook niet van het vooruit denken, maar ik voel op een bepaalde manier zo sterk dat wij bij elkaar horen, al dan niet in een liefdesrelatie, en we blijven elkaar wel zien.
En dat kunnen jullie ook, als jullie het allebei echt willen, iig
Oud 16-07-2006, 17:57
coopergirl
coopergirl is offline
net de anwb gebeld, mn auto wilde niet harder dan 100km/u.. blijkt dat ik godverdomme een nieuwe uitlaat en kathelysator moet aanschaffen. Dat si tering duur heb op mn werk een potje zitten janken godverdomme
Oud 16-07-2006, 19:01
Nona
Nona is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 16-07-2006 @ 18:57 :
net de anwb gebeld, mn auto wilde niet harder dan 100km/u.. blijkt dat ik godverdomme een nieuwe uitlaat en kathelysator moet aanschaffen. Dat si tering duur heb op mn werk een potje zitten janken godverdomme
*knuf* Vervelend meis. Een beetje zuinig aan doen dus voorlopig.

Hmmm, ik heb nu echt vakantie (afgezien van een klein beetje werken dan). Is wel lekker, maar ik heb eigenlijk ook wel een dagplanning nodig.
Oud 16-07-2006, 19:06
Roosje
Roosje is offline
Ik word hier gek. Mijn Vati & Mutti & kleuters & grote zus mogen allemaal naar de maan lopen. Kan ik er iets aan doen dat ik al wel vakantie heb en vrolijker ben dan gewoonlijk? Nee toch?

Flikker dan toch lekker op.
Oud 16-07-2006, 19:07
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 15-07-2006 @ 13:05 :
Net wat oude mms-jes teruggevonden, raar om na te lezen. Kwam er zelfs achter dat ik sommige tekstjes niet eens goed had gelezen... Vervlogen tijden
Is het niet dat je je ze anders herinnert dan ze in werkelijkheid waren? Herinneringen vertekenen min of meer altijd.
Oud 16-07-2006, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 16-07-2006 @ 20:01 :
Hmmm, ik heb nu echt vakantie (afgezien van een klein beetje werken dan). Is wel lekker, maar ik heb eigenlijk ook wel een dagplanning nodig.
Ja, dat ja.
En ik wil dat dat luie mens me verteld wanneer ik nou in mn kamer mag.
Oud 16-07-2006, 19:32
Redhair
Redhair is offline
Ik hoop dat J. geen gekke dingen doet. Laat hem geen gekke dingen doen. Ik ben zo bang.
Oud 16-07-2006, 19:40
Meissiej
Meissiej is offline
Stom stom stom. Waarom kan ik dat niet...?
Oud 16-07-2006, 19:40
Roosje
Roosje is offline
Òmg, ik heb een live versie van Third Eye? *kwijlt*

Sorry.
Oud 16-07-2006, 19:44
Verwijderd
Ave, lange pm is on his way
Oud 16-07-2006, 19:46
Meissiej
Meissiej is offline
*verbazing* Hoezo toevallig?
Oud 16-07-2006, 20:12
rare kwast
rare kwast is offline
buikpijn

vast de zenuwen..
Oud 16-07-2006, 20:14
Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-07-2006 @ 21:12 :
buikpijn

vast de zenuwen..
*doet knuffel tegen de buikpijn geven*
Oud 16-07-2006, 20:33
Roosje
Roosje is offline
Ik heb er zo mijn tic aan overgehouden, maar zo problematisch is dat niet, ik kan er wel mee leven, zolang ze het maar niet nog een keer doet als ik per ongeluk vergeet om het te controleren.
Oud 16-07-2006, 20:38
Verwijderd
Ik voel me zo raar. Ik ben terug van vakantie, die vooral ontzettend warm was. Het voelde raar op vakantie, niet goed ofzo. Was ontzettend blij dat ik thuis was,dan start je je computer op en wil je eigenlijk dat er nog geen internet was uitgevonden.

Ik wil dat de tijd een jaar wordtterug gedraaid. Ik wil weer naar S toe, samen in Spanje zijn en naar de sterren kijken en denken en voelen dat je elkaar nodig hebt en wil hebben. Hem niet op hebben gegeven maar ervoor zijn gegaan. Dat kan natuurlijk niet, het leven gaat zo door. Maar stiekem is er nog de hoop.

En dat klopt ook weer niet
Oud 16-07-2006, 20:38
Meissiej
Meissiej is offline
Ik voel me raar.
Oud 16-07-2006, 20:40
gewoonik
gewoonik is offline
vandaag verjaardag van mijn zusje, ik kan niet eensmeer gezellig doen en nu zijn er veel vriendinnen van haar, lekker confronterend.. ja en eigenlijk zou ik blij voor haar moeten zijn.
ik weet echt niet meer wat ik met mezelf moet
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten