Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2006, 10:07
T!ne
T!ne is offline
Mijn 1e keus is nog altijd Cobalt.
Mijn 2e keus is Hanneke. Ga me nu niet vragen waarom, maar ik heb wel al even dat gevoel..
Maar we moeten natuurlijk wachten op de weerwolven
Oud 05-08-2006, 11:14
Verwijderd
Wat denken jullie toch altijd slecht over mij
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 11:31
Simplicity
Simplicity is offline
Sorry maxwell, maar ik had echt sterk een gevoel dat je een wolf was.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 12:50
zoef de haas
zoef de haas is offline
Hmmm maxwell balen
ik vind severus vrij verdacht eigenlijk.
Oud 05-08-2006, 19:02
Spelleider
Spelleider is offline
Zoef leidde Hanneke naar het lijk, dat nog steeds op de vloer lag. Zoef pakte het laken, dat over het lichaam heen lag, bij het uiteinde en rolde het een beetje naar achteren om het gezicht van Biertank zichtbaar te maken: 'Is dat hem?' Hanneke huiverde toen ze het gezicht herkende. 'Dat is hem. Dat is mijn Biertank.'
Hanneke begon in huilen uit te barsten. Hoewel ze al een maand ruzie met hem had gehad, hield ze nog steeds van Biertank. Een gevoel van schuld en spijt ging door haar lichaam heen. Ze voelde zich schuldig omdat ze was vreemdgegaan. Ze had spijt dat ze al die tijd niet meer met Biertank had gepraat; nu stierf hij een eenzame dood. Dit had hij niet verdiend, Biertank was een goede burger geweest.
Terwijl Zoef Hanneke probeerde te troosten, ging Zoems mobieltje af. De sheriff had een ernstig ongeluk gehad en Zoem hadden ze nu nodig. Zoem gaf het slechte nieuws door aan Zoef. Daarna verliet ze het gebouw. In de auto draaide ze het nummer van het nachtcafé waar ze werkte. Ze wist dat Tink van Maxwell hield.
Tink sloot het café af en stapte in de auto. Gedurende de rit kon ze haar tranen niet binnen houden. Had ik je maar verteld hoeveel ik van je hield. Tink had zich eerder al verheugd op morgen. Ze wist via via al dat Maxwell haar dan eindelijk mee uit zou vragen. Ze had zelfs al een hele mooie jurk gekocht, voor de speciale avond. Hun eerste date zou er nu nooit meer komen.
Toen Tink op de plaats van het ongeval aankwam, was Zoem er al. Zoem kwam naar de auto toe lopen: 'Gaat het?' Tink veegde haar tranen weg en trok een sterk gezicht. 'Het gaat.' Ze stapte de auto uit en volgde Zoem naar de brokstukken van de auto. De lichaamsdelen van de sheriff waren inmiddels bij elkaar 'geraapt' en lagen op een ijzeren tafel. Tink kon zich er niet van weerhouden ernaar te kijken.

T!ne hoorde iets op de dak van haar auto. Ze dacht dat het een vogel was en negeerde het geluid. Later hoorde ze weer iets op het dak. T!ne ritste haar jas dicht en stapte de auto uit. Er lag een gigantische weerwolf dood bovenop haar auto. Eerst wilde ze de bibliotheek binnenrennen om Zoef te halen, maar ze bedacht zich. Ze liep weer terug naar de auto en keek aandachtig naar het dode lichaam van het dier. Net toen ze het wilde aanraken, bewoog het beest zijn arm. Geschrokken sprong T!ne achteruit.
Ineens rolde de weerwolf van de auto en stond recht voor de neus van T!ne. T!ne probeerde weg te rennen, maar struikelde over de stoeprand. T!ne zag hoe de gewonde wolf langzaam naar toe kwam lopen. Met haar handtas probeerde ze zichzelf af te schermen. De wolf zwaaide één arm de lucht in en haalde uit. De linker dijbeen van T!ne lag nu helemaal open. Het bloed vloeide de putten in, die aan de stoeprand zaten. De wolf wilde een tweede uithaal maken, toen er geschoten werd.
Zoef en twee andere agenten stonden bij de ingang van de bibliotheek met een wapen gericht op de wolf. Zoef schoot nog een keer; de kogel raakte de arm van het beest, dat het uithuilde van de pijn. De wolf ist dat 'ie de drie bewapende politieagenten niet aankon en verdween het bos in.
Eén van de agenten rende naar T!ne toe om te zien of ze nog in orde was. Hij bond haar been vast en belde een ambulance. Als Zoef er niet was geweest, had de weerwolf T!ne waarschijnlijk opgegeten.

Deelnemers:
1) Zoef de haas
2) Misti
3) Hanneke
4) Maxwell (dorpeling)
5) Faerie
6) Tink*
7) Cobalt
8) Flowtje
9) Neiu (dorpeling)
10) Knijtert!
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem
13) Severus
14) DrunkenMagician (dorpeling)
15) T!ne
16) ABgirl
17) Stilte.
18) Kohinoor (tovenaar)
19) Biertank 52 (dorpeling)
20) Leekah (tovenaarsleerling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Helaas weerwolven, jullie buikjes worden vanavond niet gevuld.
De dorpelingen hebben tot morgenavond 20:00 om te stemmen.
Oud 05-08-2006, 19:08
Tink*
Tink* is offline
Wolfsbane.
Oud 05-08-2006, 19:09
Hanneke
Hanneke is offline
De wolfsbane heeft in ieder geval nut gehad dit keer.

Nu weer stemmen...
1) Zoef de haas
2) Misti
3) Hanneke
5) Faerie
6) Tink*
7) Cobalt
8) Flowtje
10) Knijtert!
12) zoemzoem
13) Severus
15) T!ne
16) ABgirl
17) Stilte.
Deze zijn nog over. Ik verdenk zelf op dit moment Faerie, Zoemzoem en Severus, maar ik denk dat ik eerst voor Severus ga.
Oud 05-08-2006, 19:28
Simplicity
Simplicity is offline
Ik denk dat Fearie geen dorpeling is. Maar ik wacht nog even af.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 19:31
Severus
Severus is offline
Hmm, ik denk dat ik op Stilte ga stemmen. Ik verdenk haar ervan de heks te zijn, vooral vanwege de verwijzing naar de heks van Hans en Grietje:

Citaat:
Stilte. schreef op 30-07-2006 @ 18:51 :
Knibbel knabbel knuisje, wie heeft hier een harig vuistje.....
Oud 05-08-2006, 19:46
Faerie
Faerie is offline
Ik ga denk ik voor de stille mensen, zoals Cobalt en Flowtje, vooral Cobalt vertrouw ik niet, hij is wel gewoon online en post ook elders op het forum, maar hier niet.. vorige keer deed hij dat ook meer.

Zoemzoem vind ik trouwens helemaal niet zo verdacht, ik denk dat ze geen speciale functie heeft ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 19:57
Tink*
Tink* is offline
Ik vertrouw Cobalt niet, ik vertrouw Severus niet. Ik wacht even af hoeveel er op wie gaan stemmen en dan stem ik ook.
Oud 05-08-2006, 21:05
T!ne
T!ne is offline
Ik ga weer voor Cobalt (en dat stuur ik nu al naar Soja voor ik weer vergeet te sturen )
Oud 05-08-2006, 21:39
Kohinoor
Kohinoor is offline
Aangezien ik nu meespeel in plaats van zoemzoem, mag ik nu ook weer stemmen. Ik ga voor Hanneke deze keer denk ik.
Oud 05-08-2006, 21:48
Hanneke
Hanneke is offline
Faerie is trouwens wel gaan posten vanaf dat Tink (geloof ik) een opmerking erover maakte dat ze niks zei. Blijkbaar las ze daarvoor wel mee, en wilde ze zichzelf buiten schot houden door gauw te gaan posten.
Die verwijzing naar Hans en Grietje lijkt me iets te makkelijk eigenlijk. En daardoor verdenk ik Severus alleen maar meer.
En Zoemzoem (Kohinoor nu dus), ik weet niet waarom. Maar die verdenk ik ook.

Een van deze drie ga ik sowieso stemmen. Zeggen jullie maar wie ik moet gaan stemmen.
Oud 05-08-2006, 22:11
Flowtje
Flowtje is offline
Ik vertrouw Severus en Stilte allebei niet zo, Stilte voornamelijk om de reden die Maxwell al noemde en Severus is gewoon een gevoel.

Dus ik ga maar voor Stilte.
Volgens mij heeft de ziener nog niks bijzonders gezien? Of de hints zijn me iets te subtiel.
Oud 05-08-2006, 22:17
Severus
Severus is offline
Hmm, iedereen gaat zoals altijd maar weer op mijn nickname af, maar goed. Volgende keer doe ik dan wel mee onder een alias.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat jullie een fout begaan en beter op Stilte kunnen stemmen, want die is volgens mij echt de heks, ook al is die hint misschien gemakkelijk (Stilte moet gedacht hebben dat jullie 'm daarom ook meteen zouden dismissen). Stem op haar en jullie zullen zien dat ik gelijk heb.
Oud 05-08-2006, 22:29
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 05-08-2006 @ 22:48 :
Faerie is trouwens wel gaan posten vanaf dat Tink (geloof ik) een opmerking erover maakte dat ze niks zei. Blijkbaar las ze daarvoor wel mee, en wilde ze zichzelf buiten schot houden door gauw te gaan posten.
dit kun je wel zo opvatten ja, maar ik heb nooit veel gepost, ik was me er verder ook helemaal niet van bewust dat ik minder postte ofzo

hmm, nu ff kiezen tussen Cobalt en Stilte. Ik durf bijna niet te stemmen omdat ik bang ben dat het een dorpeling, de wolfsbane of de ziener zal zijn ik ga denk ik toch maar voor Stilte.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 22:29
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Severus schreef op 05-08-2006 @ 23:17 :
Hmm, iedereen gaat zoals altijd maar weer op mijn nickname af, maar goed. Volgende keer doe ik dan wel mee onder een alias.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat jullie een fout begaan en beter op Stilte kunnen stemmen, want die is volgens mij echt de heks, ook al is die hint misschien gemakkelijk (Stilte moet gedacht hebben dat jullie 'm daarom ook meteen zouden dismissen). Stem op haar en jullie zullen zien dat ik gelijk heb.
Ik ga niet op je nick af, anders had ik wel vanaf de eerste post jou al verdacht.
Oud 05-08-2006, 22:30
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Faerie schreef op 05-08-2006 @ 23:29 :
dit kun je wel zo opvatten ja, maar ik heb nooit veel gepost, ik was me er verder ook helemaal niet van bewust dat ik minder postte ofzo

hmm, nu ff kiezen tussen Cobalt en Stilte. Ik durf bijna niet te stemmen omdat ik bang ben dat het een dorpeling, de wolfsbane of de ziener zal zijn ik ga denk ik toch maar voor Stilte.
De wolfsbane maakt niet meer uit, aangezien haar/zijn functie toch 'verloren is gegaan' afgelopen eetronde.
Oud 05-08-2006, 22:41
Severus
Severus is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 05-08-2006 @ 23:29 :
Ik ga niet op je nick af, anders had ik wel vanaf de eerste post jou al verdacht.
Hmm, dat valt me nog van je mee.
Oud 06-08-2006, 02:43
zoef de haas
zoef de haas is offline
do not fear zoef is here
en ik ga voor severus iets zegt me dat er niet klopt
Oud 06-08-2006, 07:51
Verwijderd
Ik geloof niet dat stilte een weerwolf is.
M'n gevoel zegt dat ik severus niet helemaal kan vertrouwen, dus ik denk dat ik maar op haar stem.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 11:50
T!ne
T!ne is offline
Ik denk ook niet dat het Stilte is.. Een gevoel.. Oh en ik heb dus op Cobalt weer gestemd
Oud 06-08-2006, 12:25
Verwijderd
Hier is een aanwijzing:

Mijn activiteit in het topic is recht evenredig met de uitzonderlijkheid en/of interesse in mijn huidige functie.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 13:34
Misti
Misti is offline
Hmmm, ik heb eigenlijk geen idee. Mijn voorkeur nu gaat eerder uit naar Cobalt, maar ik ga eerst nog eens alles herlezen voor ik stem...
Oud 06-08-2006, 15:39
Simplicity
Simplicity is offline
Als jullie op mij stemmen maken jullie een grote fout.

Ik ga voor Severus
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 17:11
knijtert
knijtert is offline
Ik ben medeverantwoordelijk voor de dood van Maxwell
Maar zijn gedachtengoed gaat niet verloren

Ik stem op Stilte
Oud 06-08-2006, 17:40
Hanneke
Hanneke is offline
Ik denk niet dat Stilte wolf is eigenlijk. Ik ga voor Severus denk ik maar.
Oud 06-08-2006, 18:46
Tink*
Tink* is offline
Cobalt maar weer.
Oud 06-08-2006, 18:56
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Tink* schreef op 06-08-2006 @ 19:46 :
Cobalt maar weer.
Cobalt is mijn drinkbuddy
Oud 06-08-2006, 19:11
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
knijtert schreef op 06-08-2006 @ 19:56 :
Cobalt is mijn drinkbuddy
Ja, pech gehad. Je zoekt maar een nieuwe als hij eruit gaat.
Oud 06-08-2006, 19:36
Verwijderd
Hell yeah ik ga dood
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 19:37
Hanneke
Hanneke is offline
Jij, of Stilte. of sev...
Of gelijkspel.
Oud 06-08-2006, 20:42
Faerie
Faerie is offline
duurt lang
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 06-08-2006 @ 21:42 :
duurt lang
idd
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 20:52
Hanneke
Hanneke is offline
Ik zat me idd ook al af te vragen waar de uitslag blijft
Oud 06-08-2006, 21:17
Simplicity
Simplicity is offline
Ik ben nieuwsgierig
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 21:30
Faerie
Faerie is offline
ik ben ook nieuwsgierig.. en ik ga hier constant naar toe om te kijken of Spelleider al iets heeft gepost maar steeds word ik teleurgesteld
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 21:37
Tink*
Tink* is offline
Waar is Soija.
Oud 06-08-2006, 22:01
Severus
Severus is offline
Soija, ga je schamen!
Oud 06-08-2006, 22:01
Spelleider
Spelleider is offline
Cobalt greep Faerie bij haar kont en duwde een pistool tegen haar aan. 'Je stapt nu in mijn auto en je rijdt gezellig een stukje mee.' Faerie voelde de adrenaline door haar lichaam stromen. Ze keek Cobalt met grote ogen aan. 'Oh, God. Je begaat zojuist de grootste fout van je leven.'
Vanaf het dak wierp Flowtje een scherpe ster die de hand van Cobalt, waarmee hij de revolver vasthield, eraf zaagde. Zijn hand met inhoud rolde enkele meters over de straat. Met zijn andere hand hield hij nu verbijsterd zijn bloedende pols vast. 'What the fuck?!'
Met twee zwaarden vast sprong Flowtje van het dak af; ze kwam recht voor Cobalt te staan. Cobalt probeerde snel over de grond te kruipen om zijn andere hand te bereiken. Met zijn tanden haalde hij één voor één zijn vingers van het pistool. Hij hield het pistool gericht op Flowtje en ging staan. Flowtje liep om hem heen, terwijl ze hem strak in de ogen bleef aankijken. Ze maakte steeds zijwaartse sprongen om Cobalt te intimideren. Hoe dichter Flowtje kwam, hoe meer Cobalt naar achteren liep. Toen hij nog een stap achteruit deed, merkte hij zijn hand niet op, die midden op de weg lag. Hij stapte erop en struikelde achterover; hij kwam terecht op de rechtopstaande ninjaster van Flowtje. Hij trok het scherpe voorwerp uit zijn been. Zijn hand die naast hem lag, raapte hij op en stopte die snel in zijn jaszak.

Twee straten verderop was er inmiddels een ruzie ontstaan tussen Stilte en Severus. Misti en Abgirl wisten dat ze zich er beter niet mee konden bemoeien. Ze stonden echter wel beide achter Severus. Severus had gelijk: Stilte deed of ze heel wat was. Ze dacht dat ze alles kon doen, omdat ze de 'baas' was.
De afgelopen tijd waren de hoeren van Zonde minder gaan verdienen. Dit was allemaal de schuld van Stilte. Zij hanteerde veel lagere prijzen dan het vereiste – samen afgesproken – minimum. Door deze lage streek kwamen de meeste mannen bij Stilte aankloppen, zodat de andere prostituees klanten en dus heel wat inkomsten misliepen. Stilte was in feite een goedkope arrogante slet. Severus had er genoeg van en sprak Stilte hier op aan.
Stilte vond dat het aan het gebrek aan schoonheid bij de dames lag: 'De mannen vinden mij nu eenmaal aantrekkelijker. En terecht.' Severus kookte van woede. 'Ze komen alleen bij je omdat je je prijzen hebt verlaagd, teef! Daarvoor had ik de meeste klanten en jij de minste.' Stilte lachte: 'Oh, dacht het niet. En als je zo doorgaat, ontsla ik je!' 'Ik herinner me anders nog dondersgoed dat de sheriff je niet wilde hebben, omdat je te 'min' was. En in plaats daarvan kwam hij bij mij.'
Stilte pikte deze belediging niet en viel Severus aan; ze trok haar aan d'r haren en krabde in haar gezicht. De gillende Severus gaf Stilte een vuist in haar gezicht, waardoor ze Severus meteen los liet. Stilte haalde een zakmes uit haar broekzak, waarmee ze Severus in de been stak. Severus knielde neer op de grond.
Severus kon nog één ding doen: ze nam haar ware gedaante aan en besprong Stilte. Ze beet Stilte in haar arm. Misti en Abgirl konden hun ogen niet geloven. Was Severus een weerwolf?! Dat hadden ze nooit achter zo'n schoonheid gezocht. De twee hoeren werden bang en renden weg zo hard ze konden.
Flowtje stond nu achter Severus. De ruzie was haar niet onopgemerkt gebleven. Flowtje had een goed gehoor en daarnaast een goed ontwikkeld zesde zintuig. Tijdens de ruzie had ze al door dat Severus een weerwolf was. Ze stormde op Severus af en hakte haar hoofd er met haar twee zwaarden af. Het lichaam van Severus begon weer te krimpen. Stilte lag snikkend op de grond te bloeden.

Deelnemers:
1) Zoef de haas
2) Misti
3) Hanneke
4) Maxwell (dorpeling)
5) Faerie
6) Tink*
7) Cobalt
8) Flowtje
9) Neiu (dorpeling)
10) Knijtert!
11) FuSe (verrader)
12) zoemzoem
13) Severus (weerwolf)
14) DrunkenMagician (dorpeling)
15) T!ne
16) ABgirl
17) Stilte.
18) Kohinoor (tovenaar)
19) Biertank 52 (dorpeling)
20) Leekah (tovenaarsleerling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

De eerste weerwolf is eruit. Wolven kunnen Severus wreken tot morgenavond 20:00. De heks kan iemand beheksen, de ziener kan een functie opvragen.
Oud 06-08-2006, 22:03
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Tink* schreef op 06-08-2006 @ 22:37 :
Waar is Soija.
jij zeurt altijd

Citaat:
Severus schreef op 06-08-2006 @ 23:01 :
Soija, ga je schamen!

edit: Faerie gefeliciteerd met je verjaardag
Faerie
Faerie is offline
oeh!
en ik Severus maar vertrouwen omdat ik haar in het vorige spel ook niet vertrouwde en ik nu dacht dat dat alleen maar door haar naam kwam..
Met citaat reageren
Tink*
Tink* is offline
Wiehooo de eerste.

En ik zeur helemaal niet altijd.
Oud 06-08-2006, 22:06
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 06-08-2006 @ 23:03 :

edit: Faerie gefeliciteerd met je verjaardag
Dankjewel Mr Soija! ik ben nog maar een uurtje jarig
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 22:14
Severus
Severus is offline
Helaas, het doek is gevallen voor mij. Ik vraag me trouwens wel af hoe ik opeens zo verdacht werd, terwijl mijn naam eerst amper werd genoemd. Misschien is dit het subtiele werk van de ziener, ik weet het niet.

Maar goed, ik heb al zo'n goed idee wie het volgende slachtoffer zal zijn.

Lieve wolveboutjes, wreek mij en ik zal een goed woordje voor jullie doen bij Wodan in het Walhalla!
Oud 06-08-2006, 22:16
Verwijderd
Mooi, op de goede gestemd

Nu eens afwachten hoe de weerwolven wraak gaan nemen. Aan de hand daarvan maar weer bepalen wie de volgende gaat worden op wie ik stem
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 22:23
Hanneke
Hanneke is offline
En dat is 1.
Oud 07-08-2006, 06:58
Simplicity
Simplicity is offline
Mooizo, de eerste!

Ennuh, ik ben in het echt niet zo gemeen hoor
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 09:35