Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2006, 19:37
Verwijderd
Zeg, die Knights of the Nine, waar haal ik die? Ik zag hem vandaag bij Dixons voor 25 euro, maar hij hoort 20 te zijn. Op de site van Free Record Shop staat hij nog niet, dus waar kan ik hem het beste halen?

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2006, 19:45
Verwijderd
Vragen ze niet 5 euro extra voor de cd enzo?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 19:49
Verwijderd
Nee, volgens mij moest hij gewoon 20 euro worden in de winkel. Dixons had er zo'n plastieken anti-wereldvergaan container omheen geprakt en dat kost waarschijnlijk ook weer materiaal en manuren.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 18:14
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
superduck schreef op 24-11-2006 @ 20:26 :
Niet echt wat ik bedoel. Ik zit al ietsje verder zeg maar
Kan best, het hoogste dat ik met een character zit is level 15 en ben nog niet eens aan de main quest begonnen.

Wie weet overigens waar die groupies die je willen volgen als je de arena helemaal uit speelt voor dienen?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 19:00
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
T_ID schreef op 26-11-2006 @ 19:14 :
Wie weet overigens waar die groupies die je willen volgen als je de arena helemaal uit speelt voor dienen?
Helemaal niks, bij het eerste signaal van gevaar rent-ie als een bezetene weg.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 20:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 26-11-2006 @ 20:00 :
Helemaal niks, bij het eerste signaal van gevaar rent-ie als een bezetene weg.
Het is bedoeld als een hulpje die licht voor je draagt, en daar houdt z'n nut geloof ik ook op. Je kan beter met de Dark brotherhood / mages guild hulpjes blijven. (heeft fighter guild ze ook, trouwens? )
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 21:03
Verwijderd
Die groupie staat nog steeds dag en nacht voor de arena. Al een jaar ogneveer
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 21:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik liet hem me volgen. Toegegeven, hij raakte me kwijt in oblivion, en wist ineens weer bij me te zijn in de real world, en hij overleefde een dungeon vol zombies en skeletons. Best netjes voor zo'n moronic geval.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 18:42
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Het is een sport om hem zo pijnlijk mogenlijk aan zijn einde te laten komen...

mod flying bodys + daedric warhammer + adoring fan =
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 21:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline


Mod voor extra spells + dragonbreath + berg + adoring fan =
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 10:42
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline



hem in oblivion achter laten terwijl ik de gate sluit is ook wel grappig
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 17:28
Verwijderd
Damn. Ik had Knights Of The Nine bij Bol besteld, omdat ik geen zin had om naar winkels te gaan waar ze hem kennelijk toch niet hebben en nu krijg ik bericht van ze dat ze hem voorlopig nog niet kunnen leveren. De sletten.

Vrolijker nieuws is dat mijn vechtende vriend nu een ENORME warhammer gevonden heeft die een whopping 26 damage per zwaai uitdeelt. Niet slecht als ik nog maar level vijf ben. Het is echt geweldig om met één klap een scamp weg te maaien en hem tegen de muur te zien knallen.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 17:57
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 30-11-2006 @ 18:28 :
Damn. Ik had Knights Of The Nine bij Bol besteld, omdat ik geen zin had om naar winkels te gaan waar ze hem kennelijk toch niet hebben en nu krijg ik bericht van ze dat ze hem voorlopig nog niet kunnen leveren. De sletten.

Vrolijker nieuws is dat mijn vechtende vriend nu een ENORME warhammer gevonden heeft die een whopping 26 damage per zwaai uitdeelt. Niet slecht als ik nog maar level vijf ben. Het is echt geweldig om met één klap een scamp weg te maaien en hem tegen de muur te zien knallen.

LUH-3417
Me broer heeft m ook van bol.com besteld en kreeg m gister binnen
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 18:18
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Jezus, bol is duur.

Even naar de winkel en je bespaart sowieso al 2,- verzendkosten wat ik te duur vind.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 18:36
Verwijderd
Och, een strippenkaart is tegenwoordig ook zo goedkoop niet meer.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 19:01
Verwijderd
Die Ayleid zooi is echt fokking relax

Wel even vraagje voor mensen die al redelijk ver zijn (Bij 1e Kynareth, om het een beetje vaag te houden):
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 21:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
superduck schreef op 30-11-2006 @ 20:01 :
Die Ayleid zooi is echt fokking relax

Wel even vraagje voor mensen die al redelijk ver zijn (Bij 1e Kynareth, om het een beetje vaag te houden):
Spoiler
Spoiler


Citaat:
Woef schreef op 29-11-2006 @ 11:42 :



hem in oblivion achter laten terwijl ik de gate sluit is ook wel grappig
Nee, daar komt ie uit, helaas. Dat grapje had ik al geprobeerd, staat ie later ineens weer voor m'n neus.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 22:31
Verwijderd
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 23:34
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Wat pas irritant zijn zijn mensen die achter je aan hobbelen. Een missie van de fighters guild moest ik samen met een ander gaan hakken, het eerste dat er gebeurd is dat hij tussen mij en de vijand in springt en prompt door zowel mij als vijand in mootjes gehakt wordt. De makers van Oblivion hebben echt steken laten vallen bij de AI, want ook vijanden hakken regelmatig op elkaar in of blazen elkaar op met spells wanneer er een tussen jou en een andere vijand in staat.

En tja, maatje ertussen + daedric claymore met extra health drain + heftig matten = maatje dood.

Wie heeft overigens een idee van wat voor soort formaat ziel menselijke wezens zijn. Ik heb namelijk forse problemen bij het vullen van soulgems. Of het is lesser of petty (=praktisch nutteloos) of het past er niet in.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 23:47
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
T_ID schreef op 01-12-2006 @ 00:34 :
Wat pas irritant zijn zijn mensen die achter je aan hobbelen. Een missie van de fighters guild moest ik samen met een ander gaan hakken, het eerste dat er gebeurd is dat hij tussen mij en de vijand in springt en prompt door zowel mij als vijand in mootjes gehakt wordt. De makers van Oblivion hebben echt steken laten vallen bij de AI, want ook vijanden hakken regelmatig op elkaar in of blazen elkaar op met spells wanneer er een tussen jou en een andere vijand in staat.

En tja, maatje ertussen + daedric claymore met extra health drain + heftig matten = maatje dood.

Wie heeft overigens een idee van wat voor soort formaat ziel menselijke wezens zijn. Ik heb namelijk forse problemen bij het vullen van soulgems. Of het is lesser of petty (=praktisch nutteloos) of het past er niet in.
Menselijke zielen kun je in principe niet vangen.
Maar zorg dat je grand soul gems, of beter nog, Azura's Star hebt
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 00:00
Verwijderd
Azura's star = imba.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 00:39
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
superduck schreef op 01-12-2006 @ 01:00 :
Azura's star = imba.
Nee, handig
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 02:07
Luminon
Avatar van Luminon
Luminon is offline
Zag dit topic een week geleden en ben gelijk zelf maar weer een oblivion character gestart. Nu alle faction & main quests klaar. Level 42, Alle spell schools max, met 150 willpower en 120 destruction skill . Spellcasters zijn echt imba vergeleken met melee (m'n eerste character). Maar met high elf + apprentice birthsign komen spells wel hard aan.

Citaat:
T_ID schreef op 01-12-2006 @ 00:34 :
Wat pas irritant zijn zijn mensen die achter je aan hobbelen. Een missie van de fighters guild moest ik samen met een ander gaan hakken, het eerste dat er gebeurd is dat hij tussen mij en de vijand in springt en prompt door zowel mij als vijand in mootjes gehakt wordt. De makers van Oblivion hebben echt steken laten vallen bij de AI, want ook vijanden hakken regelmatig op elkaar in of blazen elkaar op met spells wanneer er een tussen jou en een andere vijand in staat.

En tja, maatje ertussen + daedric claymore met extra health drain + heftig matten = maatje dood.

Wie heeft overigens een idee van wat voor soort formaat ziel menselijke wezens zijn. Ik heb namelijk forse problemen bij het vullen van soulgems. Of het is lesser of petty (=praktisch nutteloos) of het past er niet in.
Ontzettend irritant inderdaad, daarom heb ik zelf ook 100 resist magic/shield 60 sec on touch spells gemaakt, komen ook goed van pas tijdens de main quest.

Grind je conjuration wat op en kijk gewoon wat dan het grootste wezen is wat je kan soultrappen.
__________________
A man said to the Universe: "Sir, I exist!" - "However," Replied the universe, "the fact has not created in me a sense of obligation."
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 20:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Luminon schreef op 01-12-2006 @ 03:07 :
Zag dit topic een week geleden en ben gelijk zelf maar weer een oblivion character gestart. Nu alle faction & main quests klaar. Level 42, Alle spell schools max, met 150 willpower en 120 destruction skill . Spellcasters zijn echt imba vergeleken met melee (m'n eerste character). Maar met high elf + apprentice birthsign komen spells wel hard aan.
Full mage kom je anders ook niet ver mee hoor. Je bent énorme bedragen kwijt aan de spells, je hebt behoorlijk veel mana nodig, en je moet al die spells zelf zien te zoeken. Sommige spells zijn wel handig inderdaad, maar zonder enige onderbouwing in fight skills kom je imho helemaal nergens.

Citaat:
T_ID schreef op 01-12-2006 @ 00:34 :
Wie heeft overigens een idee van wat voor soort formaat ziel menselijke wezens zijn. Ik heb namelijk forse problemen bij het vullen van soulgems. Of het is lesser of petty (=praktisch nutteloos) of het past er niet in.
Hoe sterker het wezen, en hoe hoger het level, hoe groter het niveau van de soul. Net als alles levelt het met je mee. Anyway, mocht je nou een heel sterk wezen tegen komen, gebruik vooral soultrap erop. En zorg dat je altijd grote soulgems / azura's star bij je hebt.

Citaat:
Not for Sale schreef op 01-12-2006 @ 00:47 :
Menselijke zielen kun je in principe niet vangen.
Maar zorg dat je grand soul gems, of beter nog, Azura's Star hebt
Spoiler
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]

Laatst gewijzigd op 01-12-2006 om 20:53.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 20:51
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 01-12-2006 @ 21:48 :

Kan wel, ...
Ik zei 'in principe', vanwege de lore. Anders spoil je even een grote quest voor degenen die dat nog niet wisten zeg
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 20:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 01-12-2006 @ 21:51 :
Ik zei 'in principe', vanwege de lore. Anders spoil je even een grote quest voor degenen die dat nog niet wisten zeg
Edited.

Overigens kan het ook al eerder enzo, lang leven het goed zoeken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 01-12-2006 @ 21:48 :
Full mage kom je anders ook niet ver mee hoor. Je bent énorme bedragen kwijt aan de spells, je hebt behoorlijk veel mana nodig, en je moet al die spells zelf zien te zoeken. Sommige spells zijn wel handig inderdaad, maar zonder enige onderbouwing in fight skills kom je imho helemaal nergens.
Als je je magicka helemaal maxt kan je een eind komen hoor. Je moet wel goed opletten dat je niet je eigen skills voorbij levelt. Maar in principe is het best te doen om met enkele spells ver te komen. Fortify magicka, elemental spells, een (duurdere) damage health spell (als je opp een hoge elemental res heeft), en het moet wel lukken. De 'finishing touch' () is een drain health 1sec on touch.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 18:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
superduck schreef op 02-12-2006 @ 16:02 :
Als je je magicka helemaal maxt kan je een eind komen hoor. Je moet wel goed opletten dat je niet je eigen skills voorbij levelt. Maar in principe is het best te doen om met enkele spells ver te komen. Fortify magicka, elemental spells, een (duurdere) damage health spell (als je opp een hoge elemental res heeft), en het moet wel lukken. De 'finishing touch' () is een drain health 1sec on touch.
De gratis spells zuigen zwaar, en betere spells in die colleges kosten of ziek veel mana, of ziek veel skill, of beide. En sowieso ziek veel geld. Ik prefereer een hoge armor & blade skill, en wat magie als finishing touch. Pure spells is erg lastig, imho.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 18:14
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Mijn eerste char in Oblivion was een full mage, van Destruction langzaam verschoven naar Conjuration/Illusion. Die laatste combi is imo pas echt zwaar imba, je bent praktisch onkwetsbaar als je zonder enige boost genoeg magicka regeneert om continue invisibility en dingen als summon Xivilai te casten.
Ik kon in Oblivion steeds gewoon binnenlopen, overal langs, steentje pakken en klaar.

Wapens en een superdure armor set altijd maar repareren is ook duur, Dark Phoenix
__________________
I thought we were an autonomous collective!

Laatst gewijzigd op 02-12-2006 om 18:18.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 18:25
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 02-12-2006 @ 19:14 :
Mijn eerste char in Oblivion was een full mage, van Destruction langzaam verschoven naar Conjuration/Illusion. Die laatste combi is imo pas echt zwaar imba, je bent praktisch onkwetsbaar als je zonder enige boost genoeg magicka regeneert om continue invisibility en dingen als summon Xivilai te casten.
Ik kon in Oblivion steeds gewoon binnenlopen, overal langs, steentje pakken en klaar.

Wapens en een superdure armor set altijd maar repareren is ook duur, Dark Phoenix
Je vindt meer dan genoeg repair hammers om het ermee te doen, hoor. En bovendien behoor ik bij de blades, waar ik gratis wapens en armor kan halen.

Invisibility is imba, ja. Ik gebruik een vampire mod, waardoor je op een gegeven moment 's nachts een lesser power krijgt die je volledig onzichtbaar maakt. (maar dus echt alleen 's nachts). Ook vrij imba.
Sowieso heb ik een 30 seconde invis waarmee ik het ook zou kunnen, zolang ik maar af en toe recast.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 19:17
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
lol voor de 2de keer permanent gebanned van de elder scroll servers


ik ben nu eindelijk een assasin na lange tijd als knight gespeeld te hebben tis eigenlijk wel vet iemand dood maken die het niet in de gaten heeft
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 20:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Waardoor? Anyway, proxy?

Assasins zijn te imba.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 00:20
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Woef schreef op 02-12-2006 @ 20:17 :
ik ben nu eindelijk een assasin na lange tijd als knight gespeeld te hebben tis eigenlijk wel vet iemand dood maken die het niet in de gaten heeft
Meh, het probleem met sneak klassen is altijd geweest dat na dat eerste mes in de rug je keihard in elkaar getrimt wordt als de vijand die eerste aanval overleeft.

Ik hou het vooralsnog bij mijn matig sneakende Nord fighter, het is mijn favoriete build geworden. Sneaken is overigens kinderlijk eenvoudig levelen, dus je hoeft er echt geen bonuspunten in te steken.

Het enige probleem is dat die erg afhankelijk is van potions omdat hij te weinig magie heeft om zichzelf in goede conditie te houden. Maar behalve dat is die build nauwelijks te stoppen, paar items met grote boosts van Strength (harder beuken, meer dragen) en Agility (niet vaak achteruit gebeukt worden waardoor je even stil staat)

Soul gems zijn een probleem (weer die magie), maar de mages guild is zo vriendelijk overal volle soul gems die je (legaal als je lid bent) kunt gappen te laten slingeren.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle

Laatst gewijzigd op 03-12-2006 om 00:23.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 02:03
Verwijderd
Aargh. Lees nu net waarom ik steeds uit Fighter Guild word gekickt: Ik raak soms per ongeluk mn paard, en dat wordt gezien als aanvallen FG member.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 14:35
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
ik ben gekickt omdat ik iemand een idiot noemde en nog wat andere dingen zoals het promoten van illigale substancies, spammen (bij zon emo topic op community forum een plaatje van ''' go cry emo child'' gepost en dat vond niemand eigenlijk een geslaagd idee



maar ik gebruik nu mijn iron bow of pwnage en een mod waarbij je bommen kunt leggen backstabben vind ik een beetje heumeax
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 11:18
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
superduck schreef op 03-12-2006 @ 03:03 :
Aargh. Lees nu net waarom ik steeds uit Fighter Guild word gekickt: Ik raak soms per ongeluk mn paard, en dat wordt gezien als aanvallen FG member.
Ach joh, ik heb een kwartier lang met een nieuw character achter een wild paard aangejaagd in de hoop het in te halen, erop te springen en een gratis paard te hebben.

Blijkt al die moeite voor niks omdat dat niet werkt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 16:02
Verwijderd
Ik gebruikte een paralyze spell.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 17:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Volgens de stie van the elder scrolls zou vandaag 'the nights of the nine' downloadbaar zijn, merk er alleen vrij weinig van. Heeft iemand toevallig een idee hoe dat zit?
Nieuwe quests krijgen wordt op t moment steeds lastiger aangezien ik er al 140 af heb
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 18:53
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
WolterB schreef op 04-12-2006 @ 18:04 :
Volgens de stie van the elder scrolls zou vandaag 'the nights of the nine' downloadbaar zijn, merk er alleen vrij weinig van. Heeft iemand toevallig een idee hoe dat zit?
Nieuwe quests krijgen wordt op t moment steeds lastiger aangezien ik er al 140 af heb
Hoera! De nachten van de negen! Wat een heerlijke fout is dat toch altijd. Kn/n. No offence, ik maak hem zelf vast ook wel eens, maar het is toch meestal wel extreem lollig wat er dan staat .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 21:59
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Is Knights of the Nine een beetje de moeite waard?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 22:32
Verwijderd
Ik moet hem nog steeds krijgen van bol.com. 'Levertijd twee tot drie dagen' is kennelijk Bol.commiaans voor 'rond het einde der tijden heb je kans dat hij mogelijk je richting op aan het gaan is, misschien, met wat geluk'.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 22:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
WolterB schreef op 04-12-2006 @ 18:04 :
Volgens de stie van the elder scrolls zou vandaag 'the nights of the nine' downloadbaar zijn, merk er alleen vrij weinig van. Heeft iemand toevallig een idee hoe dat zit?
Nieuwe quests krijgen wordt op t moment steeds lastiger aangezien ik er al 140 af heb
Ik heb hem. Het enige probleem met het spel is dat het alle betaalde plugins zijn die tot nu toe zijn uitgebracht + het knights bestandje. Niet echt waard om geld voor te betalen dus, imo. Anyway, het is tot nu toe geloof ik nog onduidelijk waar precies de extra's van knights zich bevinden, maar de wereld is groot, dus we zien wel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 23:24
Verwijderd
Zeg, hoe krijg je het voor elkaar om Oblivion echt goed van je computer af te gooien? Ik geloof dat hij wat lijp doet en besloot hem er helemaal af te flikkeren, maar na een complete re-install, waren alle keybindings en opties nog precies zoals ik ze ingesteld had. Hoe kan dat nou, als ik zelfs ook alle Oblivionzooi in mijn Documents & Settings weg had gegooid? Iemand enig idee waar hij stiekeme dingen bewaard?

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 23:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Meadow schreef op 04-12-2006 @ 19:53 :
Hoera! De nachten van de negen! Wat een heerlijke fout is dat toch altijd. Kn/n. No offence, ik maak hem zelf vast ook wel eens, maar het is toch meestal wel extreem lollig wat er dan staat .
Gewoon een stomme tikfout
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 04-12-2006 @ 23:40 :
Anyway, het is tot nu toe geloof ik nog onduidelijk waar precies de extra's van knights zich bevinden, maar de wereld is groot, dus we zien wel.
Deze keer hebben ze tenminste de tijd genomen om het fatsoenlijk in het spel te stoppen in plaats van een note die in je pack verschijnt terwijl je vrolijk achter de emperor aanhobbelt.

Overigens vind ik hem wel chill, alleen die bug is klote.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 23:37
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
WolterB schreef op 05-12-2006 @ 00:30 :
Gewoon een stomme tikfout
Hehe, ja, daar ben ik ook geweldig goed in .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 00:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
superduck schreef op 05-12-2006 @ 00:33 :
Deze keer hebben ze tenminste de tijd genomen om het fatsoenlijk in het spel te stoppen in plaats van een note die in je pack verschijnt terwijl je vrolijk achter de emperor aanhobbelt.

Overigens vind ik hem wel chill, alleen die bug is klote.
Mag ook wel voor dat geld..

Welke bug?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 16:12
Verwijderd
Zie eerdere posts: zitten alleen wel wat spoilers tussen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 16:37
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 04-12-2006 @ 22:59 :
Is Knights of the Nine een beetje de moeite waard?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 16:43
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
van wat ik gehoord heb is het 5 tot 15 uur gameplay and het zijn de beste quests van het hele spel

maar ik moet em zelf nog even..... kopen om een uiteindelijk oordeel te vellen
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games TES IV: Oblivion, deeltje III
Welgemeend
500 15-09-2006 21:56
Games TES IV: Oblivion, deel II
Not for Sale
500 01-05-2006 23:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.