Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2006, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 02-10-2006 @ 21:32 :
En nog even:
@Nala: Ik weet niet hoe ik er bij kom, en stiekem slaat het nergens op, maar ik moest ineens aan jullie denken... Ken je het nummer Better Man van James Morrison? Ik hoorde dat en ineens moest ik aan jou en je man denken. Oeps.
Ik lees dit een beetje laat, maar kende het nummer niet. Heb hem dus net gedownload en geluisterd met tekst erbij, en ik vind het zeker een mooi nummer. En ik moet zeggen dat ik hem zeer toepasselijk voor ons vind. Zo zijn we wel en deze dingen heeft hij al vaak tegen me gezegd. Niet precies in die woorden natuurlijk, maar toch
Heb het Menahem ook laten lezen, vond het ook mooi. En hij vond het wel vleiend dat je dan aan ons gedacht had.

Citaat:
__ schreef op 03-10-2006 @ 01:01 :
verwend nest
Stiekem wel ja. Ik denk dat mensen die hun partner bijna niet zien mij de nek wel kunnen omdraaien als ik dat zeg Maar ik functioneer en voel me gewoon zo ontzettend veel beter als ik bij hem ben. Vanaf dag één zijn we ook iedere dag hele dagen bij elkaar geweest. We kunnen er niet zo goed tegen denk ik

Citaat:
Scatterheart schreef op 03-10-2006 @ 08:44 :
Ah oké, onregelmatige diensten dan idd.
We proberen het wel aan elkaar aan te passen, maar goed, dat lukt niet altijd. Tsja, risico van het vak hè?

Ontopic: Gisteravond voelde ik me gewoon rot toen ik thuis kwam. Fijn dat hij er dan is en dat ik ook kan uitspreken wat ik van hem nodig heb en hij weet wat ik nodig heb: "Menahem, je moet me even onderdompelen in je aandacht want ik voel me rot " Waarop hij dan helemaal met me gaan knuffelen, me vasthoud, me geruststeld net zo lang tot we weer lachend en uiteindelijk vrijend in bed liggen.
Ik heb een fantastische vent en hij is gewoon mijn man, jeej!
Advertentie
Oud 03-10-2006, 14:05
Orpheo
Orpheo is offline
En ik ben terug!

on topic: gaat niet goed, gaat niet slecht. ik word nog steeds achterna gezeten door spoken uit het verleden.
Oud 03-10-2006, 15:12
groovy
groovy is offline
Vanaf vandaag gaan we 2 weken semi-samenwonen .
Kan niet wachten totdat hij vandaag klaar is met werken!
Oud 03-10-2006, 15:47
I C U
I C U is offline
Pfff... Ik ga niet alles teruglezen, ben ik eerlijk gezegd iets te lui voor Het is niet bij te houden! En om nou te zeggen dat ik tijd heb om te lezen... Nee.

Werk is leuk, vooral veel leuke mensen. Studie bevalt ook. Vrienden bevallen ook. Ehm. Tja. Dat was het wel. Weinig boeiends eigenlijk op dat gebied, geloof niet dat er 1 iemand is die er bovenuit springt. Jammer.
Oud 03-10-2006, 17:56
Verwijderd
Zo, mailtje is de deur uit. Ben benieuwd.
Oud 03-10-2006, 17:59
Miracle
Miracle is offline
Ik mis hem. Nog twee nachtjes slapen (en een beetje mazzel).
Oud 03-10-2006, 18:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 03-10-2006 @ 15:05 :
En ik ben terug!
Oh neeee!
Was je trouwens vergeten dat ik aan de UvA studeer en dus niet aan de VU?

Donderdag zie ik hem weer... Alleen ben ik bang dat ie me niet leuk genoeg vindt terwijl ik dat helemaal niet kan weten... Maar echt geluk in zulke dingen heb ik de laatste tijd niet. Het is het steeds net niet.
Oud 03-10-2006, 18:45
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-10-2006 @ 19:41 :
Oh neeee!
Was je trouwens vergeten dat ik aan de UvA studeer en dus niet aan de VU?

Donderdag zie ik hem weer... Alleen ben ik bang dat ie me niet leuk genoeg vindt terwijl ik dat helemaal niet kan weten... Maar echt geluk in zulke dingen heb ik de laatste tijd niet. Het is het steeds net niet.
uhm... nee, hoezo? heb ik weer eens een blunder begaan zonder het zelf door te hebben?
Oud 03-10-2006, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 03-10-2006 @ 14:41 :

Ontopic: Gisteravond voelde ik me gewoon rot toen ik thuis kwam. Fijn dat hij er dan is en dat ik ook kan uitspreken wat ik van hem nodig heb en hij weet wat ik nodig heb: "Menahem, je moet me even onderdompelen in je aandacht want ik voel me rot " Waarop hij dan helemaal met me gaan knuffelen, me vasthoud, me geruststeld net zo lang tot we weer lachend en uiteindelijk vrijend in bed liggen.
Ik heb een fantastische vent en hij is gewoon mijn man, jeej!
nu iedereen dan toch dingen aan jou aan het vragen is
je bent verpleegkundige toch? In een woongroep dus kennelijk want dat postte je net. Ik lees wel vaker dat je zoiets post, dat je thuiskwam van je werk en het emotioneel erg zwaar had gevonden. Ik vroeg me af of dat iets is wat gebruikelijk is, bij verpleegkundigen, dat dat soms zo ervaren wordt? Mijn huisgenote studeert verpleegkunde en ik heb haar er nooit over gehoord als ze stage liep.

Ontopic:
Nog steeds goed
en ik vind het geweldig dat-ie nu ook in Groningen studeert
Oud 03-10-2006, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 03-10-2006 @ 19:47 :
nu iedereen dan toch dingen aan jou aan het vragen is
je bent verpleegkundige toch? In een woongroep dus kennelijk want dat postte je net. Ik lees wel vaker dat je zoiets post, dat je thuiskwam van je werk en het emotioneel erg zwaar had gevonden. Ik vroeg me af of dat iets is wat gebruikelijk is, bij verpleegkundigen, dat dat soms zo ervaren wordt? Mijn huisgenote studeert verpleegkunde en ik heb haar er nooit over gehoord als ze stage liep.
Nou voelde ik me geheel toevallig gisteren niet rot doordat ik net gewerkt had
Maar het gebeurt me regelmatig de laatste tijd ja. Ik ben geen verpleegkundige maar een Woonbegeleider met een Minor Verpleegkunde. Dat houdt in dat ik wel enkele verpleegkundige handelingen mag verrichten, zoals het toedienen van medicijnen, injecteren, verzorgen, afzonderen, dat soort dingen.
Sinds enkele maanden werk ik voor een instelling met afdelingen waar mensen wonen met een lager niveau en ernstige gedragsproblematiek. Ik loop dus constant met een alarm om, rondvliegende stoelen, agressie, mensen naar de grond werken, fixeren met leren banden en isoleren is meer regel dan uitzondering. Na drie jaar in de psychiatrie gewerkt te hebben waar het er altijd wel rustig aan toe ging, is dit af en toe erg zwaar.
Hij werkt op een afdeling die net zo is als die van mij, soms nog erger. Ik ben dan ook erg blij dat hij precies weet hoe het is als ik jankend thuis kom omdat er constant spanning was en/of omdat ik weer eens gemept ben en/of omdat ik stijfgescholden ben. Ik denk wel dat dat een ontzettend voordeel is, hij weet gewoon hoe het voelt en hoe je kan worstelen met je eigen gevoelens op die momenten.

Ik denk dat het er ook maar net aan ligt met welke mensen je werkt. Want zoals ik al zei: de werkervaring heb ik zeker wel, alleen iedere groep verschilt gewoon erg. Wie weet (ik hoop het voor je vriendin overigens niet) staat ze straks voor dezelfde vuren, het kan zomaar zo zijn.

Ontopic: Vandaag lekker samen vrij. Stiekem zitten zoenen in de auto terwijl die gewassen wordt in de wasstraat, nieuwe spulletjes halen voor in huis en ik die dan kook terwijl hij de spullen in elkaar zet. Af en toe burgerlijk kan erg fijn zijn op zijn tijd
Hij is nu naar zijn broer en straks komt er een heel lief vriendinnetje langs. Goed dagje dus op relationeel gebied!
Oud 03-10-2006, 19:28
Larry Flint
Larry Flint is offline
hij maakt me chagrijnig, hij loopt te zeuren dat hij het zo druk heeft met school en gaat daarom ook na 20 min opeens alweer weg en vervolgens zit hij te gamen. eikel, dan zoektie het maar lekker uit.
Oud 03-10-2006, 19:31
Nyawa
Citaat:
Nala schreef op 03-10-2006 @ 19:58 :
Sinds enkele maanden werk ik voor een instelling met afdelingen waar mensen wonen met een lager niveau en ernstige gedragsproblematiek. Ik loop dus constant met een alarm om, rondvliegende stoelen, agressie, mensen naar de grond werken, fixeren met leren banden en isoleren is meer regel dan uitzondering.
Echt respect dat je dat doet, dat lijkt me echt heel zwaar werk .

OT: Heel misschien gaat mijn vriendje ook in Groningen studeren! Oké, hij zal wel niet meteen ook uit huis gaan volgend jaar, maar dan zou het een stuk makkelijker worden om elkaar doordeweeks te zien. Ik ga 'm maar even flink pushen denk ik, haha. En hij komt morgen weer langs en donderdagavond komt een vriendinnetje logeren, dus op relationeel gebied gaat het lekker deze week.
Oud 03-10-2006, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 03-10-2006 @ 20:28 :
hij maakt me chagrijnig, hij loopt te zeuren dat hij het zo druk heeft met school en gaat daarom ook na 20 min opeens alweer weg en vervolgens zit hij te gamen. eikel, dan zoektie het maar lekker uit.
Oeif, dat zou mij ook niet bepaald vrolijk maken
Oud 03-10-2006, 19:40
Flip!
Flip! is offline
Volgens mij zijn mijn vriend en ik toe aan iets nieuws. Niet zozeer omdat we de laatste tijd geen gespreksstof meer hebben (want die heb ik dan altijd wel), maar ik heb gewoon het idee dat we eens even flink van elkaar moeten genieten.
Dus ik ga ervoor zorgen dat we 13 nov (dan hebben we een jaar verkering) een hele leuke dag gaan hebben

Met de vriendengroep brokkelt het contact langzaam af. Er zijn een paar uitzonderingen met wie ik nog veel omga, maar ik heb ook personen erbij die ik niet zonodig hoef te zien.
Een vriendin van me heeft epilepsie, en een stel andere vrienden hebben haar daarmee enorm in de zeik gezet. Ze geloofden het niet, hebben er enorme hatelijke grappen om gemaakt, en ze hebben haar zelf compleet genegeerd. Ze wilde zelfs naalden in haar gaan steken om te kijken of ze wel een echte aanval had. En dan durven ze ook nog eens een goed excuus van haar te vragen!
Dus ik heb het nu wel gezien met die mensen, als je zoiets doet ben je mij aan het verkeerde adres.
Dit is gewoon walgelijk, zoiets doe je gewoon niet. Simpel.
Oud 03-10-2006, 19:48
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Nala schreef op 03-10-2006 @ 20:31 :
Oeif, dat zou mij ook niet bepaald vrolijk maken
wat nog vervelender is is wanneer ik hem er gewoon vriendelijk op wijs, om hem nogmaals te helpen, hij boos op mij wordt
maarjaaaa komt straks wel weer goed.
Oud 03-10-2006, 20:11
Nuck
Nuck is offline
Ik wil hem zien...
Oud 03-10-2006, 20:16
Missy
Missy is offline
Citaat:
Flip! schreef op 03-10-2006 @ 20:40 :
Een vriendin van me heeft epilepsie, en een stel andere vrienden hebben haar daarmee enorm in de zeik gezet. Ze geloofden het niet, hebben er enorme hatelijke grappen om gemaakt, en ze hebben haar zelf compleet genegeerd. Ze wilde zelfs naalden in haar gaan steken om te kijken of ze wel een echte aanval had. En dan durven ze ook nog eens een goed excuus van haar te vragen!
Dus ik heb het nu wel gezien met die mensen, als je zoiets doet ben je mij aan het verkeerde adres.
Dit is gewoon walgelijk, zoiets doe je gewoon niet. Simpel.
Dat is inderdaad een walgelijke streek!

Ontopic: Lekker rustig en met vriendinnen ook leuke dingen in de planning. 'K heb er zin in.
Oud 03-10-2006, 20:53
snoopy
snoopy is offline
t zit goed tussen ons
Oud 03-10-2006, 21:09
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 03-10-2006 @ 20:48 :
maarjaaaa het is alweer goed
Oud 03-10-2006, 21:41
Roosje
Roosje is offline
Ik vind vriendjes zijn leuk.
Oud 03-10-2006, 21:42
Qimm
Qimm is offline
Ik wil zo gewoon lekker in zijn armen wegkruipen en heerlijk slapen, het liefst uitslapen, maar dat gaat problemen geven op mijn werk vrees ik...
Oud 03-10-2006, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Missy schreef op 03-10-2006 @ 21:16 :
Dat is inderdaad een walgelijke streek!

Ontopic: Lekker rustig en met vriendinnen ook leuke dingen in de planning. 'K heb er zin in.
sluit ik me bij aan.

Zoveel leuke dingen op de planning met vrienden en lekker druk. we zien wel.
Oud 03-10-2006, 22:32
Orpheo
Orpheo is offline
het is vervelend te merken dat ik groei, en dat anderen blijven stokken in hun ontwikkeling, en t verdommen zich ook maar open te stellen voor andere dingen dan hun dagelijkse sleur...
Oud 03-10-2006, 23:05
Verwijderd
Ik maak me weer druk om helemaal niks: hij wilde me niet wakker maken, dus sms'te hij vanmorgen pas Ik ben ondertussen zo wanhopig op zoek naar minpunten dat anderen er ook gek van beginnen te worden. "Geniet er nou eens van" is iets wat ik veel te vaak hoor

What the hell, ik heb in ieder geval zaterdag weer een date als het goed is Dan maar eens kijken hoe het zit.
Oud 03-10-2006, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 03-10-2006 @ 19:58 :
en straks komt er een heel lief vriendinnetje langs....
Ben net terug. We hebben de hele tijd in het café gehangen en heel veel gepraat. Ik ken haar van al mijn vrienden samen met een ander meisje het langst en nog steeds zijn we niet uitgepraat. Zo fijn!

En grappig... Ze vertelde me iets en ik vertelde haar hoe mannen zoiets zien. Ze geloofde me niet dus liet ik haar Menahem bellen voor de mening van een man. Op een gegeven moment hoorde ik haar zeggen: 'Praat ik nou met jou of met je vrouw? Jullie denken echt hetzelfde over dingen!'

Straks komt hij lekker thuis en duiken we het bed in, jeej!
Oud 04-10-2006, 00:18
George
George is offline
Damn
Oud 04-10-2006, 05:12
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
RebEls schreef op 03-10-2006 @ 13:47 :
Haha, dus jij bent hem ook vaak kwijt? Hij 'pest' me er nog steeds mee Gaat 'ie het nadoen enzo
Ja
Maar ik vind dat wel een nadeel, aangezien je zo niet makkelijk tegen elkaar aan blijft liggen

Stomme is wel dat ik bij de Ikea was en alle bedden (van 1.40m) veel te klein vond
Oud 04-10-2006, 07:39
Verwijderd
:liefde:
Oud 04-10-2006, 08:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 03-10-2006 @ 23:32 :
het is vervelend te merken dat ik groei, en dat anderen blijven stokken in hun ontwikkeling, en t verdommen zich ook maar open te stellen voor andere dingen dan hun dagelijkse sleur...
Wow, dat zijn echt mijn woorden Heb je je laten inspireren?
Oud 04-10-2006, 08:23
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Het gaat goed, maar ik mis hem
Oud 04-10-2006, 08:39
snoopy
snoopy is offline
tjeez... wat een klotedroom
Oud 04-10-2006, 08:52
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 04-10-2006 @ 09:39 :
tjeez... wat een klotedroom
Gelukkig was het maar een droom...
Oud 04-10-2006, 08:52
M'ne
M'ne is offline
Erg verwarrend allemaal. ik heb echt geen idee wat ik (en hij) nou wil, laat staan waar dit naar toe zal gaan.

Hij blijft wel zo super lief.
Oud 04-10-2006, 08:59
Pierreke
Pierreke is offline
Ik voel me deze dagen iets minder.. Op de een of andere manier blijf ik herinnert aan het mooie verleden omdat er zo weinig mooie (relationele) toekomst gloort denk ik. Als je dan ook nog bedenkt dat je 3 jaar geleden op 3 Oktober met je ex-vriendinnetje voor het eerst naar de film ging..
Oud 04-10-2006, 10:13
groovy
groovy is offline
Hmm, lekker vannacht tegen elkaar aan gelegen. Alleen minder dat de wekker ging omdat hij naar zijn werk moest. Was wel schattig dat hij niet op wilde staan en wilde knuffelen en daarna vrolijk verhalen was aan het vertellen en ik hem daarna (om half 7!!) hoorde zingen door het huis haha. Blijkbaar was ie erg vrolijk .
Oud 04-10-2006, 10:21
da leentjuh
da leentjuh is offline
Hij is zo lief

Gisteren hele avond net 5 met 'm gekeken. Volgens mij vond ie het stiekem best leuk
Oud 04-10-2006, 10:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 04-10-2006 @ 10:21 :
Hij is zo lief

Gisteren hele avond net 5 met 'm gekeken. Volgens mij vond ie het stiekem best leuk
Leuk is dat he? Doen wij ook, dinsdag avond is onze 'voor-de-tv-bankhang-avond' <3
Oud 04-10-2006, 11:16
__
__ is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 04-10-2006 @ 11:21 :
Hij is zo lief

haha dat is iets wat ik volgens mij nooit voor mekaar ga krijgen. maar goed, de dinsdagavond van net5 blijft dan gewoon een moeder-dochter avondje voor mij, ook leuk

ot: ik heb er echt genoeg van dat ik 3 van mn beste vriendinnen echt zo fucking weinig zie en spreek. vooral afspreken gaat echt heel moeilijk, mailen/smsen/bellen enzo lukt natuurlijk wel. ze studeren in andere steden, als ze in het weekend thuis in brabant zijn moeten we allemaal werken en sporten en weet ik veel. en ze wonen hier in brabant ook nog eens in andere dorpen op minstens een half uur fietsen dus even langsgaan gaat dan ook niet zo makkelijk. vrienden hier in hetzelfde dorp zie ik allemaal nog genoeg maar die drie.. dat schiet echt niet op en nou zouden we vrijdag afspreken, maarja, heb ik tentamen.. hoewel dat normaal gewoon mn vrije dag is. dat schiet toch niet oooopppp.
Oud 04-10-2006, 11:20
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-10-2006 @ 09:52 :
Gelukkig was het maar een droom...
das waar
Oud 04-10-2006, 11:32
WolterB
WolterB is offline
Ik vind t best zo
Oud 04-10-2006, 12:07
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 04-10-2006 @ 09:07 :
Wow, dat zijn echt mijn woorden Heb je je laten inspireren?
sorry! ik was vergeten de haken erom heen te zetten van 'quote chloe siere'!

neemt niet weg dat t wel HEEEEL erg van toepassing is op mij op dit moment....
Oud 04-10-2006, 13:25
Ruby
Ruby is offline
Hij is zó lief..Vrijdag had ik echt een vreselijke rotavond en njah..stress heel erg enzo..en was alleen.. Hij meteen naar mij toe ookal was het laat.

verder is 't gewoon helemaal super om iemand te hebben die even gestoord is als ik ben en die om mijn gestoordheid ook van mij houdt
Oud 04-10-2006, 13:54
fractuur
fractuur is offline
Eíndelijk zie ik hem vanavond weer. <333
Oud 04-10-2006, 13:59
groovy
groovy is offline
Ik mis hem nu alweer
Oud 04-10-2006, 15:14
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 04-10-2006 @ 14:59 :
Ik mis hem nu alweer
juh
Oud 04-10-2006, 15:15
Crimson
Crimson is offline
ik mis hem ook en zie hem vrij pas weer (zondag voor 't laatst) maar zie hem straks ong. 2,5 week niet das pas erg
Oud 04-10-2006, 15:34
stout!
stout! is offline
Ik weet t niet zo goed. Ik voel me zoveel dingen tegelijk.

Ik voel me goed en mooi, zit lekker in mijn vel, geniet van de aandacht en geloof dat ik wat te bieden heb .
Ik voel me ook onzeker alsof mijn 15-jarige ik nog steeds van binnen zit en niet gelooft dat jongens me écht leuk kunnen vinden.

Als je dit combineert krijg je dus een combinatie van leuk flirten en nog steeds aan mezelf aan t bewijzen zijn dat jongens me leuk vinden, wat ik zelf een beetje zielig vind.

Tsja.

Laatst gewijzigd op 04-10-2006 om 15:37.
Oud 04-10-2006, 15:40
Saffier
Saffier is offline
We hebben het allebei echt superdruk, maar ik zie hem gelukkig vanavond weer, even lekker een avondje niks doen!
Oud 04-10-2006, 15:49
ilse
ilse is offline
uhm.. vind het toch niet zo erg meer dat ik alleen ben. heerlijk geen rekening met iemand houden
Oud 04-10-2006, 16:41
moon
moon is offline
Het is echt een eikel! AAAAAAAAAAAAAAAAAAARG! Ik word gestoord van hem!

Regels voor berichten