![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb het Menahem ook laten lezen, vond het ook mooi. En hij vond het wel vleiend dat je dan aan ons gedacht had. ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Ontopic: Gisteravond voelde ik me gewoon rot toen ik thuis kwam. Fijn dat hij er dan is en dat ik ook kan uitspreken wat ik van hem nodig heb en hij weet wat ik nodig heb: "Menahem, je moet me even onderdompelen in je aandacht want ik voel me rot ![]() Ik heb een fantastische vent en hij is gewoon mijn man, jeej! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Was je trouwens vergeten dat ik aan de UvA studeer en dus niet aan de VU? Donderdag zie ik hem weer... Alleen ben ik bang dat ie me niet leuk genoeg vindt terwijl ik dat helemaal niet kan weten... Maar echt geluk in zulke dingen heb ik de laatste tijd niet. Het is het steeds net niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je bent verpleegkundige toch? In een woongroep dus kennelijk want dat postte je net. Ik lees wel vaker dat je zoiets post, dat je thuiskwam van je werk en het emotioneel erg zwaar had gevonden. Ik vroeg me af of dat iets is wat gebruikelijk is, bij verpleegkundigen, dat dat soms zo ervaren wordt? Mijn huisgenote studeert verpleegkunde en ik heb haar er nooit over gehoord als ze stage liep. Ontopic: Nog steeds goed ![]() en ik vind het geweldig dat-ie nu ook in Groningen studeert ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het gebeurt me regelmatig de laatste tijd ja. Ik ben geen verpleegkundige maar een Woonbegeleider met een Minor Verpleegkunde. Dat houdt in dat ik wel enkele verpleegkundige handelingen mag verrichten, zoals het toedienen van medicijnen, injecteren, verzorgen, afzonderen, dat soort dingen. Sinds enkele maanden werk ik voor een instelling met afdelingen waar mensen wonen met een lager niveau en ernstige gedragsproblematiek. Ik loop dus constant met een alarm om, rondvliegende stoelen, agressie, mensen naar de grond werken, fixeren met leren banden en isoleren is meer regel dan uitzondering. Na drie jaar in de psychiatrie gewerkt te hebben waar het er altijd wel rustig aan toe ging, is dit af en toe erg zwaar. Hij werkt op een afdeling die net zo is als die van mij, soms nog erger. Ik ben dan ook erg blij dat hij precies weet hoe het is als ik jankend thuis kom omdat er constant spanning was en/of omdat ik weer eens gemept ben en/of omdat ik stijfgescholden ben. Ik denk wel dat dat een ontzettend voordeel is, hij weet gewoon hoe het voelt en hoe je kan worstelen met je eigen gevoelens op die momenten. Ik denk dat het er ook maar net aan ligt met welke mensen je werkt. Want zoals ik al zei: de werkervaring heb ik zeker wel, alleen iedere groep verschilt gewoon erg. Wie weet (ik hoop het voor je vriendin overigens niet) staat ze straks voor dezelfde vuren, het kan zomaar zo zijn. Ontopic: Vandaag lekker samen vrij. Stiekem zitten zoenen in de auto terwijl die gewassen wordt in de wasstraat, nieuwe spulletjes halen voor in huis en ik die dan kook terwijl hij de spullen in elkaar zet. Af en toe burgerlijk kan erg fijn zijn op zijn tijd ![]() Hij is nu naar zijn broer en straks komt er een heel lief vriendinnetje langs. Goed dagje dus op relationeel gebied! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Heel misschien gaat mijn vriendje ook in Groningen studeren! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maarjaaaa komt straks wel weer goed.
||
Citaat:
![]() Ontopic: Lekker rustig en met vriendinnen ook leuke dingen in de planning. 'K heb er zin in. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoveel leuke dingen op de planning met vrienden en lekker druk. we zien wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En grappig... Ze vertelde me iets en ik vertelde haar hoe mannen zoiets zien. Ze geloofde me niet dus liet ik haar Menahem bellen voor de mening van een man. Op een gegeven moment hoorde ik haar zeggen: 'Praat ik nou met jou of met je vrouw? Jullie denken echt hetzelfde over dingen!' ![]() Straks komt hij lekker thuis en duiken we het bed in, jeej! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik vind dat wel een nadeel, aangezien je zo niet makkelijk tegen elkaar aan blijft liggen ![]() Stomme is wel dat ik bij de Ikea was en alle bedden (van 1.40m) veel te klein vond ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ot: ik heb er echt genoeg van dat ik 3 van mn beste vriendinnen echt zo fucking weinig zie en spreek. vooral afspreken gaat echt heel moeilijk, mailen/smsen/bellen enzo lukt natuurlijk wel. ze studeren in andere steden, als ze in het weekend thuis in brabant zijn moeten we allemaal werken en sporten en weet ik veel. en ze wonen hier in brabant ook nog eens in andere dorpen op minstens een half uur fietsen dus even langsgaan gaat dan ook niet zo makkelijk. vrienden hier in hetzelfde dorp zie ik allemaal nog genoeg maar die drie.. dat schiet echt niet op ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
neemt niet weg dat t wel HEEEEL erg van toepassing is op mij op dit moment....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|