Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Op wie ga je stemmen op 22 november?
PvdA 18 10.78%
CDA 12 7.19%
VVD 23 13.77%
D66 9 5.39%
GroenLinks 21 12.57%
SP 31 18.56%
LPF 0 0%
SGP 5 2.99%
CU 14 8.38%
Eén NL (Pastors) 5 2.99%
Partij voor Nederland (Nawijn) 2 1.20%
Partij voor de Vrijheid (Wilders) 7 4.19%
Partij voor de Dieren 9 5.39%
Anders, nl. 11 6.59%
Aantal stemmers: 167. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2006, 23:38
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Al die woningen komen in de gevarenzone, en lopen de kans om geliberaliseerd te worden. De verhuurder staat het vrij om een jaarlijks een hogere huurprijs te vragen. Voor deze woningen geldt geen huurprijsbescherming meer, tenzij de zittende huurders gebruik maken van huurtoeslag. Alleen in die gevallen blijft de huurprijsbescherming nog van kracht.

De buurten waar al weinig betaalbare huurwoningen staan, gaan op slot voor mensen die niet in staat zijn 600 euro of meer voor een huurwoning te betalen. Ook de nieuwbouwwijken worden steeds minder toegankelijk. In de gemeenten rond de grotere steden staan al weinig huurwoningen en meer dan 25% daarvan wordt geliberaliseerd als het aan de VVD ligt.

Maar ook de woningen die niet geliberaliseerd worden – 75% van de sociale huurvoorraad – krijgen de komende jaren te maken met een huurstijging die hoger ligt dan de inflatie. In 2006 mogen de huren 1,5% boven inflatie stijgen. In de daaropvolgende jaren gaat het om 2,5%, 2,5% en 3%. In vier jaar tijd kunnen huurders in de beschermde voorraad daardoor te maken met een huurverhoging van in totaal 9,5% boven inflatie.

De woonlasten van veel huishoudens zullen hierdoor aanzienlijk stijgen. De inkomens, zeker die van ouderen, houden immers met moeite de inflatie bij. De verhogingen van de huurprijzen boven inflatie betekenen een directe aanslag op de portemonnee van de mensen met de lagere inkomens.

Daarnaast wil minister Dekker dat huurders die meer gaan verdienen verhuizen naar een duurdere huurwoning of koopwoning. Mensen die door hard werken meer gaan verdienen wil de PvdA niet straffen met een gedwongen verhuizing.

Doorstroming op de woningmarkt is een terecht streven. Het nieuwe huurbeleid leidt echter tot ‘blijf zitten waar je zit’. Bij mutaties mogen de woningen in de vrije gebieden geliberaliseerd worden. … ‘en verroer je niet’, als je huurtoeslag hebt, kan je beter geen (beter betaalde) baan nemen, want bij het wegvallen van de huurtoeslag mag je huur elk jaar flink omhoog. |

De PvdA wijst het hele voorstel van deze regering af!! Wij willen:

* inflatievolgend huurbeleid
* meer bouwen (kabinet heeft ook in 2005 haar bouwdoelstelling niet gehaald)

Maar de plannen van PvdA zijn destructief hoor.
Advertentie
Oud 09-10-2006, 23:39
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 10-10-2006 @ 00:37 :
Sjaars, net als jij. Als ik het goed inschat was jij een van die mensen die een paar weken terug EDU stond te aanbidden tijdens de intro.
EDU?

Maar, dude, welke vakken volg jij deze periode dan?

edit: kben 2e jaars
Oud 09-10-2006, 23:41
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 10-10-2006 @ 00:39 :
EDU?

Maar, dude, welke vakken volg jij deze periode dan?

edit: kben 2e jaars
Ow, laat maar dan, ik dacht omdat je nog 'sociale geografie en planologie' in je profiel had staan dat je nog sjaars was. Ik zit natuurlijk vast aan beide inleidingen deze periode, we hebben net een blok achter de rug over hoe de overheid de ruimtelijke ordening beïnvloed.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 09-10-2006, 23:46
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 10-10-2006 @ 00:41 :
Ow, laat maar dan, ik dacht omdat je nog 'sociale geografie en planologie' in je profiel had staan dat je nog sjaars was. Ik zit natuurlijk vast aan beide inleidingen deze periode, we hebben net een blok achter de rug over hoe de overheid de ruimtelijke ordening beïnvloed.
Oke, naja in periode 4 zal dat nog uitgebreid aan bod komen (met politiek, en hoe diverse stromingen de RO in Nederland hebben beinvloed)
Oud 10-10-2006, 00:32
MickeyV
MickeyV is offline
Nou, als de PvDD straks ook 5% haalt.

__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 10-10-2006, 00:39
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Als deze poll zich naar de werkelijkheid vertaalt, krijgen we een SP-GroenLinks-PvdA-CU regering.

Hoewel ik CU er liever niet bij heb, maar je kunt beter Rouvoet hebben dan Balkenende.
Oud 10-10-2006, 00:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
VVD-Groenlinks-SP
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-10-2006, 10:08
Fides
Fides is offline
Partij voor de Dieren 5% :')
Als je daar op stemt ben je echt een loser.
Oud 10-10-2006, 10:08
Fides
Fides is offline
Wat zitten hier idioot veel 'links-stemmers'.
Oud 10-10-2006, 10:11
Verwijderd
Maar ja, wij linkse idioten weten wel hoe je een post moet editen.
Oud 10-10-2006, 10:15
Fides
Fides is offline
Ik heb nergens aangegeven dat ik geen linksstemmer ben?
Het valt me alleen op dat er enorm veel SP en GL stemmers zijn.
Oud 10-10-2006, 12:30
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
Fides schreef op 10-10-2006 @ 11:08 :
Partij voor de Dieren 5% :')
Als je daar op stemt ben je echt een loser.
HAHA
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 10-10-2006, 20:50
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vandaag was Wouter Bos te gast in Het 11e uur (21:10, NL 2). Presentator Knevel was bijzonder kritisch en vroeg goed door. Bos bleef fier overeind tegenover de kritiek die Knevel overnam van VVD en CDA. Knevel was het wel eens met Bos' AOW-plannen. Hij noemde het -in mijn ogen terecht- "de mantra van CDA en VVD" dat "de leraar, de agent, de verpleger", de middeninkomens dus, er door de plannen van de PvdA op achteruit zouden gaan. Bos: "Ik heb al meerdere malen aan Maxime Verhagen gevraagd: 'Waar heb je die cijfers vandaan?'. Dan antwoordt hij iets van 'hmhmhm', maar ik krijg geen antwoord." Bos garandeerde dat de middeninkomens er bij de PvdA niet op achteruit gaan. Hij wees op de plannen van CDA om ouders die hun kinderen wel zelf thuis op willen voeden, €2.000 extra te laten betalen. Dat zal de middeninkomens wel extra belasten. Bovendien, zei Bos, doet de PvdA ook veel andere dingen om deze groep te ontzien. Hij wees erop dat de partij de eerste cijfers van het CPB binnenhad, die uitwezen dat hun plannen financiel verantwoord zijn en de middeninkomens er bij de PvdA het meest op vooruitgaan.
Oud 10-10-2006, 21:41
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-10-2006 @ 01:39 :
Als deze poll zich naar de werkelijkheid vertaalt, krijgen we een SP-GroenLinks-PvdA-CU regering.

Hoewel ik CU er liever niet bij heb, maar je kunt beter Rouvoet hebben dan Balkenende.
maar dat zal het waarschijnlijk niet zijn, want het stemgedrag tussen jongeren en ouderen zal wel behoorlijk verschillen.
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 10-10-2006, 21:44
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Duplo - Dos schreef op 10-10-2006 @ 22:41 :
maar dat zal het waarschijnlijk niet zijn, want het stemgedrag tussen jongeren en ouderen zal wel behoorlijk verschillen.
Zo zie je maar dat het spreekwoord "verstand komt met de jaren" in lang niet alle gevallen klopt.

Maarre, als je zo'n poll zou houden op Fok of Geenstijl zouden Wilders en Pastors enzo er veel beter uitkomen. Dat zijn ook jongeren, dus..
Oud 10-10-2006, 21:48
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-10-2006 @ 22:44 :
Zo zie je maar dat het spreekwoord "verstand komt met de jaren" in lang niet alle gevallen klopt.

Maarre, als je zo'n poll zou houden op Fok of Geenstijl zouden Wilders en Pastors enzo er veel beter uitkomen. Dat zijn ook jongeren, dus..
ja idd.

en met je eerste opmerking ben ik het niet eens. Je weet donders goed dat het met persoonlijke voorkeuren te maken heeft en niet met verstand.

Oke, er zijn natuurlijk uitzonderingen.
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 10-10-2006, 21:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Duplo - Dos schreef op 10-10-2006 @ 22:48 :
en met je eerste opmerking ben ik het niet eens. Je weet donders goed dat het met persoonlijke voorkeuren te maken heeft en niet met verstand.

Oke, er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Ik chargeer natuurlijk opzettelijk.
Oud 10-10-2006, 22:00
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-10-2006 @ 22:57 :
Ik chargeer natuurlijk opzettelijk.
oke, maar blijf met beide benen op de grond
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 10-10-2006, 23:52
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Duplo - Dos schreef op 10-10-2006 @ 23:00 :
oke, maar blijf met beide benen op de grond
Zoveel mogelijk. Daarom vind ik het onterecht dat er constant een beeld wordt geschetst alsof linkse partijen onmogelijke plannen hebben, die alleen in dromen of fantasieën realiseerbaar zouden zijn, want dat is dus niet zo.

Vandaag was Femke Halsema te gast in De wereld draait door (19:30, NL 3), ter gelegenheid van het verschijnen van haar boek over 'De Linkse Lente'. Ze vertelde daar wel wat waar ik me in herken, nl. dat zij aanvankelijk, toen ze de politiek instapte, te begaan was met mensen. Als voorbeeld daarvan noemde ze de witte illegalen die in '98 in de één of andere kerk verbleven en in hongerstaking gingen. Zij zat daar iedere week minstens twee keer bij hen aan bed en wilde tegelijkertijd in de politiek iets doen en dat bleek niet mogelijk, zoals zo vaak in de politiek. Ze vertelde dat ze vanaf toen heeft geleerd afstand te nemen. Zulke betrokkenheid spreekt mij dus aan. Ik vind Femke een heel bevlogen vrouw waarvan nog steeds goed te merken is dat ze betrokken is, al houdt ze professioneel gezien afstand. Ik mis dat in de Wouter Bossen, Maxime Verhagens en Mark Ruttes van deze wereld.
Oud 10-10-2006, 23:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-10-2006 @ 00:52 :
Ik mis dat in de Wouter Bossen, Maxime Verhagens en Mark Ruttes van deze wereld.
Komt dat doordat je hun achtergrond niet kent of omdat je alles van ze weet en dat oordeel objectief kan trekken?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 11-10-2006, 00:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-10-2006 @ 00:58 :
Komt dat doordat je hun achtergrond niet kent of omdat je alles van ze weet en dat oordeel objectief kan trekken?
Dat komt door de indruk die ik van krijg in hun doen en laten, mediaoptredens, hun ideeën en plannen, interviews, uitspraken, handelingen. Ik vind Femke gewoon geloofwaardiger dan die drie. Mag dat misschien van God of moet ik me daarvoor óók al verantwoorden bij jou?
Oud 11-10-2006, 00:09
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-10-2006 @ 01:01 :
Dat komt door de indruk die ik van krijg in hun doen en laten, mediaoptredens, hun ideeën en plannen, interviews, uitspraken, handelingen. Ik vind Femke gewoon geloofwaardiger dan die drie. Mag dat misschien van God of moet ik me daarvoor óók al verantwoorden bij jou?
Helaas, dat is niet toegestaan. Als boetedoening driemaal een boek van Adam Smith lezen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 11-10-2006, 00:31
Donner Kebab
Donner Kebab is offline
ChristenUnie. Heb geen andere keuze.

Wil je echt het land naar de maan helpen, dan moet je links stemmen!
__________________
Stoned alz un garnaal
Oud 11-10-2006, 00:38
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Donner Kebab schreef op 11-10-2006 @ 01:31 :
ChristenUnie. Heb geen andere keuze.

Wil je echt het land naar de maan helpen, dan moet je links stemmen!
Het is natuurlijk veel beter om homo's en vrouwen hun rechten te ontzeggen.
Oud 11-10-2006, 00:58
Donner Kebab
Donner Kebab is offline
Daarom CU en niet SGP. Dat is me wat te erg.

Tja, ieder zo zijn of haar opvoeding.
__________________
Stoned alz un garnaal
Oud 11-10-2006, 01:52
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Donner Kebab schreef op 11-10-2006 @ 01:58 :
Daarom CU en niet SGP. Dat is me wat te erg.

Tja, ieder zo zijn of haar opvoeding.
Nou, CU wil anders wel de abortuswetgeving intrekken. Dat is een inbreuk op de rechten van de vrouw. Ik meen dat zij het ook niet eens waren met het homohuwelijk, maar daar staat vreemd genoeg niets over op hun website.
Oud 11-10-2006, 09:12
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-10-2006 @ 00:52 :
Zoveel mogelijk. Daarom vind ik het onterecht dat er constant een beeld wordt geschetst alsof linkse partijen onmogelijke plannen hebben, die alleen in dromen of fantasieën realiseerbaar zouden zijn, want dat is dus niet zo.
ik heb ook niet gezegd dat ze onmogelijke plannen hebben.
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 11-10-2006, 11:00
Verwijderd
Groenlinks

Het is nu wel eens tijd voor een Linkse Lente !
Oud 11-10-2006, 11:03
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Jive. schreef op 11-10-2006 @ 12:00 :
Het is nu wel eens tijd voor een Linkse Lente !
Gevolgt door een hongerwinter.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 11-10-2006, 13:31
MickeyV
MickeyV is offline
Linkse Lente, wat een weerzinwekkende alliteratie, een verkrachting van een mooi jaargetijde.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 11-10-2006, 15:24
koelieboelie
koelieboelie is offline
Wel allemaal ondersteboven gaan stemmen he!

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1485751
Oud 11-10-2006, 20:02
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-10-2006 @ 12:03 :
Gevolgt door een hongerwinter.
Ik wil je er wel op wijzen dat juist de linkse kabinetten en de kabinetten waarin PvdA de grootste was sinds WO II altijd de kleinste begrotingstekorten hebben gehad en de minste staatsschuld:
http://www.sargasso.nl/archief/2005/...kse-kabinetten
Oud 11-10-2006, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-10-2006 @ 21:02 :
Ik wil je er wel op wijzen dat juist de linkse kabinetten en de kabinetten waarin PvdA de grootste was sinds WO II altijd de kleinste begrotingstekorten hebben gehad en de minste staatsschuld:
http://www.sargasso.nl/archief/2005/...kse-kabinetten
Bedankt voor de Back-Up
Oud 11-10-2006, 20:15
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jive. schreef op 11-10-2006 @ 21:08 :
Bedankt voor de Back-Up
Graag gedaan. Het moet maar eens uit zijn met dat rechts-populistische fabeltje van "OMG links gaat al het geld opmaken!!!1!1"
Oud 11-10-2006, 20:18
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
gepost op 11-10-2006 @ 15:48 door Mephostophilis:

Jammer dat er geen lekkere wijven in de politiek zitten.
---------------------

Ik noem een Femke Halsema, een Mei Li Vos, en die Albayrak is ook niet slecht.
Oud 11-10-2006, 20:27
Verwijderd

Doe mij dan toch maar deze schoonheid ...

Ik heb nog even goed gezocht naar de volgorde van de seizoenen, en de (linkse) lente volgt toch pas echt ná de (honger)winter ..
Klik
Oud 11-10-2006, 20:46
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jive. schreef op 11-10-2006 @ 21:27 :
[afbeelding]
Doe mij dan toch maar deze schoonheid ...

Ik heb nog even goed gezocht naar de volgorde van de seizoenen, en de (linkse) lente volgt toch pas echt ná de (honger)winter ..
Klik
OMG Nou lust ik mijn snack niet meer.
Oud 11-10-2006, 20:46
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-10-2006 @ 01:09 :
Helaas, dat is niet toegestaan. Als boetedoening driemaal een boek van Adam Smith lezen.
Adam Smith is niet helemaal wat de meeste liberalen nu denken dat hij is. Ik durf te wedden dat als jij echt The Wealth of Nations zou lezen je best verrast zou zijn
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 11-10-2006, 20:47
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Fides schreef op 10-10-2006 @ 11:08 :
Partij voor de Dieren 5% :')
Als je daar op stemt ben je echt een loser.
Als het meezit gaat mijn zus dat doen
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 11-10-2006, 21:40
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
McCaine schreef op 11-10-2006 @ 21:47 :
Als het meezit gaat mijn zus dat doen
haha waarom verbaast me dat niet
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 11-10-2006, 21:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
McCaine schreef op 11-10-2006 @ 21:46 :
Adam Smith is niet helemaal wat de meeste liberalen nu denken dat hij is. Ik durf te wedden dat als jij echt The Wealth of Nations zou lezen je best verrast zou zijn
Oh, veel van de dingen die Smith schreef waren ook best baanbrekend. Sommige dingen die hij uitvond zijn vandaag nog toepasbaar in de ruimtelijke wetenschap. Dat hij een soortemet icoon van de extreem-conservatieven is geworden heeft er ook meer mee te maken dat zijn theorie achterhaald is geraakt (wat wil je ook na zoveel tijd) en dat mensen ondanks dat vasthouden aan sommige van zijn principes en daarbij meer up-to-date kennis overboord zetten. Maar ja, dat heeft meer met die extreem-conservatieven dan met Smith's werk te maken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 12-10-2006, 12:20
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
ik ga groenlinks stemmen

wel opmerkelijk dat slechts 8 % van jullie van plan is om op de pvda te stemmen
Oud 12-10-2006, 12:44
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 12-10-2006 @ 13:20 :
ik ga groenlinks stemmen

wel opmerkelijk dat slechts 8 % van jullie van plan is om op de pvda te stemmen
Des te meer voor de SP.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Oud 12-10-2006, 12:53
motjuh
motjuh is offline
k ga dit keer niet stemmen..
Oud 12-10-2006, 12:53
Verwijderd
Ik ben alleen bang dat de oudere generaties geen heil zijn in de partijen als de SP en Groenlinks. Hun stemmen zullen helaas weer massaal uitgaan naar de partijen als CDA, PVDA en VVD
Oud 12-10-2006, 12:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dé verkiezingsquote van dit jaar:
Femke Halsema:"Na 800 meter... Ga op de rotonde linksaf... Kijk! Jan Marijnissen! TOET TOET!"

Ik weet niet of ik hier om moet huilen of lachen .
__________________
you're not my demographic
Oud 12-10-2006, 13:29
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Martino87 schreef op 12-10-2006 @ 13:58 :
Dé verkiezingsquote van dit jaar:
Femke Halsema:"Na 800 meter... Ga op de rotonde linksaf... Kijk! Jan Marijnissen! TOET TOET!"

Ik weet niet of ik hier om moet huilen of lachen .
Godsamme, ik krijg steeds meer de indruk dat Halsema het zetelaantal van Groenlinks wil halveren. Wat is dit toch voor debiele onzin?
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 12-10-2006, 13:41
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 12-10-2006 @ 14:29 :
Godsamme, ik krijg steeds meer de indruk dat Halsema het zetelaantal van Groenlinks wil halveren. Wat is dit toch voor debiele onzin?
Verkiezingstijd! Nu mogen alle politici zich belachelijk maken en van skateboards vallen, zonder dat ze zich ervoor hoeven te schamen.
Dus kom op, Femke met je FemFem, en Jan met je TomTomaat
(Ik vind het wel een beetje opmerkelijk dat Jan Marijnissen die zich met zo'n commercieel ding bezighoudt als een TomTom).
__________________
you're not my demographic
Oud 12-10-2006, 13:53
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Martino87 schreef op 12-10-2006 @ 14:41 :
Jan met je TomTomaat
(Ik vind het wel een beetje opmerkelijk dat Jan Marijnissen die zich met zo'n commercieel ding bezighoudt als een TomTom).
Waarom? Marijnissen heeft niets tegen commerciële producten. We leven niet meer in 1970 ofzo.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 12-10-2006, 14:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 12-10-2006 @ 14:53 :
Waarom? Marijnissen heeft niets tegen commerciële producten. We leven niet meer in 1970 ofzo.
Sorry, ik was het vergeten. Het was maar een grapje.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #60
Allure
500 28-06-2009 22:16
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Lifestyle SKATERS opgelet!
Botervlieger
20 28-09-2004 14:14
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Algemene schoolzaken Hoe krom kun je denken? Heel krom :)
tester34
2 12-03-2002 17:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap POLL: vragen over Pim Fortuyn en de politiek!!!
Nieuwe Nationale Partij
42 19-02-2002 18:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.