Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ohh, meid, heel veel sterkte! Meer weet ik niet te zeggen... Echt zwaar, zwaar kut voor je... Alle moed, hoop, kracht en steun die jullie nodig hebben van mij. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Echt rot. Sterkte *knuffel*
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() echt heel veel sterkte ({) ot: adimistratie gedaan, badkamer schoongemaakt, stofgezogen, was opgeruimd, gedweild, gewandeld. en ik heb de hele nacht niet geslapen, make it stop |
![]() |
||
Citaat:
*knuf* sterkte
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ondertussen is het leven zoveel meer waard met hem. |
![]() |
||
Citaat:
Enenenen ontopic, al is dat misschien niet zo gepast: Hell yeah! Ik ben gelukkig enenen ik wil springen en dansen en huppelen en hem vertellen hoe lief ik hem vind maarrr dat wordt weer tot vrijdag wachten dus. <3 Utrecht is lullig ver weg maarmaar dat komt allemaal ook wel goed en mijn papamama vonden hem leuk en mijn broertjeszusjes ook en ik het allermeest en godverdomme, ik heb zin om met mensen te praten en ze te vertellen hoe ongelooflijk gelukkig ik ben. <3
||
Citaat:
![]() ![]() *de kledingkast op de schop heeft genomen*. Heel veel zooi weggegooit en de rest is bijna allemaal gesorteerd, heropgevouwen etc <3 Nog een paar shirts en dan afscheid nemen van overtollige kleding.. Kleding weggooien is moeilijk ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @KTFE: heel veel sterkte. Gisteren was leuk. Gezellig. Vanochtend stonken mijn kleren van de gourmet, gisteren rook ik er niks van. Zaterdag ga ik met een paar vriendinnen mee uit. Ik ben bijna 18, maar ik ben nog nooit uitgeweest ![]() Ach, ik zie wel of het leuk is of niet. Ik hoop van wel, ik vrees van niet. Maar we zien het wel.
||
Citaat:
Nee ik wil niet, of ja, eigenlijk wel. Maar het is beter van niet. |
![]() |
||
Citaat:
Ze reageren allemaal zo verbaasd dat ik niet meega, omdat het niks voor mij is. Ik ben bang dat het ook echt niks voor mij is, en dat ik daarom niet leuk vind. Gefeliciteerd dat je bent aangenomen ![]()
||
Citaat:
![]() ...Wat mijn opruim- en schoonmaak taferelen: eigenlijk is het een overstijgende bezigheid (it is!). Ik stel dingen eindeloos uit waaronder het schoonmaken/ huiswerk etc etc. Daardoor heb ik altijd het gevoel alsof ik geen grip op m'n leven heb, voel ik me machteloos en meer geblaat.. Door dat soort zaken niet vooruit te schuiven maar gewoon te doen heb ik het idee dat ik meer controle ervaar in mijn leven. (Is 't nog te volgen? ![]() ![]() ![]() Ben nu linzensoep aan het maken... Hoe wild kan Joyz gaan :')
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |