Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2006, 14:47
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ga nu beginnen aan mijn huiswerk, en dan krijg ik morgen mijn rapport en dan niets.
Advertentie
Oud 26-11-2006, 16:07
- KTFE
- KTFE is offline
Ze is dood.
Oud 26-11-2006, 16:10
Verwijderd
Citaat:
- KTFE schreef op 26-11-2006 @ 17:07 :
Ze is dood.

Ohh, meid, heel veel sterkte! Meer weet ik niet te zeggen... Echt zwaar, zwaar kut voor je... Alle moed, hoop, kracht en steun die jullie nodig hebben van mij.
Oud 26-11-2006, 16:12
Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
Ze is dood.
shitt. *weet niet wat ze moet zeggen*
Echt rot. Sterkte *knuffel*
Oud 26-11-2006, 16:16
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ze is dood.
sterkte (F)
Oud 26-11-2006, 16:16
Iduna
Iduna is offline
Elkaar niet spreken, valt zwaar vandaag. Ruim twee maanden geen contact meer. Wel willen reageren op topics, maar bewust niet doen, me inhouden om niks te zeggen.
Misschien hebben we wel niks meer om over te praten. Hoe weet je dat zeker? Ik ga die stap niet weer zetten, ik wil niet weer gekwetst worden.

Ach, het is vast beter zo. We hebben toch niks meer aan elkaar of zoiets. Alsof we het samen nooit leuk hebben gehad. Nou ja, je leert jezelf wel voor de gek houden na een tijdje.

Verdomme laat eens iets van je horen.
Oud 26-11-2006, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Ze is dood.
omg,
echt heel veel sterkte ({)

ot:
adimistratie gedaan, badkamer schoongemaakt, stofgezogen, was opgeruimd, gedweild, gewandeld.
en ik heb de hele nacht niet geslapen, make it stop
Oud 26-11-2006, 16:26
Mentalgraffiti
Mentalgraffiti is offline
Citaat:
Ze is dood.

nee Heel veel sterkte!
Oud 26-11-2006, 16:32
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ze is dood.
no words..
*knuf* sterkte
Oud 26-11-2006, 16:36
Verwijderd
Sterkte (F)
Oud 26-11-2006, 16:46
laura
laura is offline
Citaat:
Ze is dood.
sterkte!! *knuff*
Oud 26-11-2006, 16:47
laura
laura is offline
papa net snel in beeld gezien op tv...dan zie ik hem tenminste nog...hij is bijna nooit thuis...
Oud 26-11-2006, 16:52
laura
laura is offline
Ik wil slaan...alles kapot slaan...
Oud 26-11-2006, 16:55
rare kwast
rare kwast is offline
leuk broertjes die je verklaren voor lui een vreetzak en weet ik veel allemaal..
Oud 26-11-2006, 17:01
Verwijderd
Tgaat niet goed, het wordt niks.
Oud 26-11-2006, 17:22
moon
moon is offline
Citaat:
Ze is dood.
Wow, ow wat erg joh! Ik leef met je mee, heel veel sterkte!
Oud 26-11-2006, 17:51
Meissiej
Meissiej is offline
Ik blijf maar hier vannacht, ga ik morgen wel met de trein naar school. Hoef ik tenmiste niet met koffer in trein en daarna 20 minuten fietsen met pijnlijke enkel.
Oud 26-11-2006, 18:08
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Ze is dood.
Ik heb je berichtjes gevolgd, heel veel sterkte ermee!
Oud 26-11-2006, 18:29
Verwijderd
Citaat:
laura schreef op 26-11-2006 @ 17:52 :
Ik wil slaan...alles kapot slaan...
hier heb ik ook zin in.

En ondertussen is het leven zoveel meer waard met hem.
Oud 26-11-2006, 20:00
Verwijderd
Oke, als iedereen maar even heel erg optyft enzo. Godver. Whatever.
Oud 26-11-2006, 20:01
Meissiej
Meissiej is offline
Kut. Ik voel me klote. Ik WIL HET NIET.
ik heb er genoeg van ik wil het niet meer..
Oud 26-11-2006, 20:18
Lisette Smink
Lisette Smink is offline
Wil ik dit nog wel? Wil ik nog wel mijn best doen hiervoor? We hebben zoveel leuke herinneringen, maar niets is meer als vroeger. We paste perfect bij elkaar, vulden elkaar goed op, en kenden elkaar door-en-door. Waarom is dat nu niet meer zo? Waarom zijn we zo veranderd? Waarom doe ik hem pijn?

Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet, ik kán en wíl geen keuze maken. Ik wil niet van hem af, maar toch ook weer wel. Ik wil vrijheid, ik wil vrolijk zijn. Maar dan wel met hem, maar dat lukt weer niet. Misschien hebben we toch teveel meegemaakt, is er teveel gebeurd, en houden we teveel van elkaar.

Al die leuke, fijne en mooie herinneringen achter laten voor vrijheid? Krijg ik niet ontzettend veel spijt van mijn keuze? Ben ik niet ontzettend negatief? Zijn er eigenlijk wel positieve dingen?

Voor mijn gevoel kan ik niet maar blijven aanmodderen. Hou ik nou teveel rekening met zijn gevoelens? Er zijn genoeg anderen die mij net zo gelukkig, zo niet gelukkiger kunnen maken.

Bah, gevoelens.
Oud 26-11-2006, 20:50
Ske*
Ske* is offline
pff, kwil ze ni meer maar toch kan ik die en foto niet wegdoen..
Oud 26-11-2006, 20:51
Meissiej
Meissiej is offline
Pffff, ik wil het echt niet meer zoals het nu gaat. Nouja, ik ga maar een poging doen om te slapen ofzo. Op hoop van zegen dan maar.
Oud 26-11-2006, 20:54
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ze is dood.
Jezus. =\ Ik wens je heel veel sterkte, meer kan ik niet doen, maar toch. (f)(}) Lijkt me heel hard, dit.

Enenenen ontopic, al is dat misschien niet zo gepast: Hell yeah! Ik ben gelukkig enenen ik wil springen en dansen en huppelen en hem vertellen hoe lief ik hem vind maarrr dat wordt weer tot vrijdag wachten dus. <3 Utrecht is lullig ver weg maarmaar dat komt allemaal ook wel goed en mijn papamama vonden hem leuk en mijn broertjeszusjes ook en ik het allermeest en godverdomme, ik heb zin om met mensen te praten en ze te vertellen hoe ongelooflijk gelukkig ik ben. <3
Oud 26-11-2006, 21:01
Verwijderd
Sterkte @ - KTFE.

Vannochtend ging om 7 uur de wekker. Ik was best heel fit terwijl ik pas na 12en sliep. Lang leve het niet in slaap kunnen komen (ik lag er om kwart voor tien in).
Dus, orkest was wel oke. Had niet gestudeerd, al een bijna een maand mn viool niet meer aangeraakt. Hoe goed bezig? Ahum.
En daarna gelijk naar oma, Chinees eten voor haar verjaardag. En tot mijn "vreugde" waren zij er ook. Damn wat is zij vermoeiend. Ik wás al moe, maar zij slurpt echt het laatste beetje energie uit me.
Het eten gaat goed, sinds dinsdag, ik voel me heel sterk, het is nog altijd vechten tegen de es, maar op dit moment voel ik me heel sterk, stérker dan die rot es. Dinsdag laatste groep, weet niet of ik dat nou zo leuk vind. Want: wat dan?
Oud 26-11-2006, 21:09
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben trots op mezelf omdat ik alles heb afgemaakt wat ik wilde afmaken. Nu nog alleen de inhoudsopgave en dan mag ik morgenochtend lekker uitslapen. Heerlijk
Oud 26-11-2006, 21:47
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
@ KTFE : heel veel sterkte!!

Nou, mijn huisje is bijna klaar.. T wordt echt vet mooi.. maar ik vind het doodeng. En ben bang voor de eenzaamheid. En sommige mensen stellen mij zo teleur.. En ik ben doodmoe van het klussen icm school
Oud 26-11-2006, 22:09
laura
laura is offline
damn weekend from hell
Oud 26-11-2006, 22:38
kroot
kroot is offline
@ KFTE: enorm veel sterkte!

Allerlei familie van mijn huisgenoten zijn ziek of overlijden.
Ik vind het echt zo sneu, en ik weet niet echt wat ik moet doen om ze te helpen.
Oud 26-11-2006, 22:40
Verwijderd
ooo green world
geld verdienen is fijn
straks ook nog de maandelijkse fooi omg
weer €90 oid

en ik heb al 250 euro gespaard!

ik wil knuffelen oo green world

Laatst gewijzigd op 26-11-2006 om 23:36.
Oud 27-11-2006, 08:12
moon
moon is offline
waarom snappen ze het nou niet
Oud 27-11-2006, 09:28
Verwijderd
My god, ik ben al de hele ochtend zó moe. Echt niet grappig ofzo. Viel net al bijna in slaap... Ik ga nu wel naar school, dan weer terug voor een afspraak met de psych en eigenlijk heb ik dan nog tot half 6 college, maar ik weet niet of ik dat ga redden. Ik moet, dat had ik met mezelf afgesproken. Maar pffft, ik ben zo moe.
Oud 27-11-2006, 09:51
Verwijderd
Mja. Weekend was goed, maar ik moet oppassen met bepaalde jongens. Met de een omdat hij weer gek op me word, met de ander omdat ik hem misschien hoop ga geven en met de derde omdat ik zelf misschien verliefd word. Bleh.
Oud 27-11-2006, 10:15
Roosje
Roosje is offline
Computers zijn het niet waard. Ik moet papier & mijn vulpen want dat maakt alles beter. Schrijvenopdecomputer =/= voelen.
Oud 27-11-2006, 12:10
Redhair
Redhair is offline
-KTFE, heel veel sterkte.

De klap is gekomen. Op een totaal verkeerd moment, op een totaal verkeerde plaats, maar de klap kwam en eindelijk heb ik gehuild, echt gehuild, als een kind.

Vrijdagavond gingen J. en ik naar wat vriendinnen van hem. Ik had er geen zin in, was de hele dag al in een kutbui, maar ging toch mee. Het werd leuk, we hebben allemaal de slappe lach gehad, mijn kutbui verdween. 's Nachts gingen J. en ik naar huis, we rookten wat jointjes, vielen stoned in slaap.
Zaterdagmiddag naar de stad geweest. Was gezellig, ik voel me zo trots als ik naast hem loop.
Toen we weer thuis kwamen namen we wat lachgas, ik werd steeds lekker wazig. Maar op een gegeven moment lag ik op bed, voelde me weer leeg. Leger dan anders. J. praatte tegen me, ik gaf geen reactie. Hij kwam bij me liggen, vroeg wat er was, waar ik aan dacht, hoe ik me voelde. Ik kon alleen zeggen dat ik dood wilde. J. schrok, zei dat ik niet dood mocht, dat hij van me houdt. Ik zei niets meer, staarde alleen voor me uit. Hij bleef bij me liggen, bleef dingen vragen, bleef zeggen dat hij van me houdt. Ik wilde alleen maar dood, was al dood van binnen.

Maar wat later kwam D., dus ik moest weer overeind komen en lachen. J. en ik hadden weer wodka gekocht, dus net als vorige week werden we weer flink lam. Ik was doodmoe, maar we gingen nog naar een legaal tekno feestje hier in de stad, waar J's broer moest draaien.

Ik stond daar lam te dansen, ging even naar de wc om te kotsen, toen ik weer naar binnen ging was ik J. kwijt, hij was backstage gegaan. Ik voelde me weer leeg worden, ging met D. naar buiten en barstte in janken uit. Ik miste papa zo, wilde naar hem toe, vroeg waar hij was, bleef zeggen dat ik naar hem toe wilde. Ik was niet meer lam, maar D. nog wel, die zat met haar arm om me heen wat te mompelen.
Later gingen we in de hal zitten, daar heb ik twee uur lang gezeten, soms huilde ik, meestal staarde ik naar de grond, dood van binnen. D. vroeg of ik naar huis wilde, maar dat kon niet. Mijn sleutels lagen nog bij J.
Toen vroeg ze of ze J. moest zoeken, dan zou ik zijn sleutels gewoon meenemen. Nee, ik wilde niet dat hij wist dat er wat aan de hand was. Hij was nog lammer dan D., hij zag zijn broer voor het eerst in maanden weer en hij was eindelijk weer aan het feesten, dat mocht ik niet verpesten.

J. kwam de hal in, zag mij zitten. Hij vroeg wat er was, ik zei dat er niets was. Ik kreeg een kus en hij verdween weer. Ik voelde me zo alleen. D. was met een andere zatlap aan het kletsen, J. was weer weg, ik wilde alleen maar dood. Ik zakte steeds verder weg in een storm in mijn hoofd. Kreeg bijna niets meer mee van de buitenwereld, zat helemaal in mezelf. Na twee uur zo gezeten te hebben had J., die weer even was komen checken, door dat het niet goed was. Hij en D. waren over mij aan het praatten, D. zei dat ik echt weg moest, ik helemaal van de wereld was. J. trok me overeind. Ik liep als een zombie naar de fiets, sprong achter op, leunde tegen J's rug en huilde weer. J. mompelde dat hij van me hield.

Thuis nog flink lopen janken, J. moest met zijn zatte kop ook janken. Uiteindelijk lagen we op bed, hij kotsend in een emmer, ik helemaal opgerold tegen de muur, eenzaam en huilend. Ik was op dat moment in staat om het uit te maken, maar wist dat hij er ook niets aan kon doen. Hij is bijna nooit dronken, is er altijd voor me, het was gewoon precies het verkeerde moment.

Gistermiddag heeft hij me nog wel getroost, zijn excuses aangeboden, was hij er voor me. Het is weer goed, maar het was een verschrikkelijke nacht. Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld. Vannacht weer eens thuis geslapen. Ach, dit is thuis niet meer. J. is thuis, dit huis, waar geen vader is, is mijn thuis niet meer.
Oud 27-11-2006, 12:10
darkfairy
darkfairy is offline
pff zucht
Oud 27-11-2006, 12:13
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 27-11-2006 @ 11:49 :
Mijn hoofd doet stom, ik zie de helft alleen maar wazig en ik maak me zorgen want afgelopen weekend had ik dat ook al. En ik ben nu juist uitgeslapen dus ik vind het niet lief dat het zomaar opkomt. En ik negeer het ook nog eens lekker want ik kan moeilijk op bed gaan liggen of zo, dat schiet toch ook niet op. *hoopt dat het gauw weer wegtrekt* Het zal wel weer.

Ik heb zin in de komende twee weekenden maar ik heb wel het gevoel dat ik mezelf een beetje voor de gek houd zo soms. Waarom ben ik nou niet gewoon simpel?
En gewoon vrolijk, dan was ik veel leuker.
Wazig zien? Ook last van pijn, tintelingen of andere verschijnselen? Sterkte zeg

*de kledingkast op de schop heeft genomen*. Heel veel zooi weggegooit en de rest is bijna allemaal gesorteerd, heropgevouwen etc <3 Nog een paar shirts en dan afscheid nemen van overtollige kleding.. Kleding weggooien is moeilijk Zelfs als het stuk is... Heb dan altijd het gevoel alsof ik een herinnering weggooi.. Hoe absurd het ook klinkt!
Oud 27-11-2006, 14:00
Eend
Eend is offline
Waarom kennen mensen mij nou veel beter dan ik mezelf ken Als ik blij ben, kom ik daar te laat achter, want dan ben ik alweer down als ik denk; wat was ik blij. En als ik down ben, kom ik daar te laat achter dmv dat het weer fout is en de verpleging weer de hele tijd achter me hol aan loopt
Oud 27-11-2006, 14:10
Verwijderd
Ik heb zo'n fijn weekend gehad, het begon al vrijdagmiddag. Lekker met m'n vriend even samenzijn. 's Avonds eerst eten met vriendinnen, en om een uur of elf naar de stad. Iedereen was er weer, alle mensen die al lang niet meer hier wonen waren er en het was zo gezellig en zo fijn. Daarna bij een vriendin gaan slapen, daar uitgebreid ontbeten en weer even naar mijn vriend. 's Avonds werken met m'n favoriete collega's, echt zo gelachen! Toen lekker gaan slapen samen met hem en zondag de murphy's quiznight. <3.
Oud 27-11-2006, 14:20
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Eend schreef op 27-11-2006 @ 15:00 :
Waarom kennen mensen mij nou veel beter dan ik mezelf ken Als ik blij ben, kom ik daar te laat achter, want dan ben ik alweer down als ik denk; wat was ik blij. En als ik down ben, kom ik daar te laat achter dmv dat het weer fout is en de verpleging weer de hele tijd achter me hol aan loopt
....Nooit de VERS gevolgd?! (Met de mooie pannetjes..)
Oud 27-11-2006, 14:50
Iduna
Iduna is offline
Haha, ik snap ook niet waarom ik de laatste tijd zoveel zeik (en gezeik heb), maar vanaf nu ga ik het weer anders aanpakken. Dit bevalt me totaal niet. Komt goed, komt goed.
Oud 27-11-2006, 14:54
Verwijderd
Bah, ik ben ziek. Verder gaat het wel okeej. Ik heb zin om te verhuizen, maarja dat ging nu dus ff niet door. Echt iedereen is ziek.. Ik hoopte dat het mij zou overslaan, maar het kon ook niet anders.. Dus ik ga me maar even koest houden..
Oud 27-11-2006, 15:03
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 26-11-2006 @ 12:41 :
Vast wel.

@KTFE: heel veel sterkte.

Gisteren was leuk. Gezellig. Vanochtend stonken mijn kleren van de gourmet, gisteren rook ik er niks van.
Zaterdag ga ik met een paar vriendinnen mee uit. Ik ben bijna 18, maar ik ben nog nooit uitgeweest . Dus zaterdag voor het eerst. Een vriendin van mij was helemaal verbaasd dat ik meega, net als mijn zusjes. Maar mijn vriendinnen vinden het wel leuk dat ik meega.
Ach, ik zie wel of het leuk is of niet. Ik hoop van wel, ik vrees van niet. Maar we zien het wel.
Oud 27-11-2006, 15:42
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 26-11-2006 @ 21:00 :
Oke, als jij maar even heel erg optyft enzo.
Dat ^ en,

Nee ik wil niet, of ja, eigenlijk wel. Maar het is beter van niet.
Oud 27-11-2006, 16:08
Redhair
Redhair is offline
Heksjuh, waarom denk je dat het niet leuk wordt?

Whoei, net sollicitatiegesprek, ben aangenomen, dus nu kan ik kappen met mijn opleiding en een half jaar gaan werken. Heerlijk, 's avonds werk, geen school, dat wordt chill.
Oud 27-11-2006, 16:15
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Redhair schreef op 27-11-2006 @ 17:08 :
Heksjuh, waarom denk je dat het niet leuk wordt?

Whoei, net sollicitatiegesprek, ben aangenomen, dus nu kan ik kappen met mijn opleiding en een half jaar gaan werken. Heerlijk, 's avonds werk, geen school, dat wordt chill.
Ik ben nog nooit uitgeweest. Het is niet echt iets voor mij, denk ik. Ik ben bang dat er allemaal mensen zijn die ik niet ken, dat ik mijn vriendinnen de hele avond niet zie, dat ik buiten het groepje val waarmee ik ga omdat ik nooit mee ben geweest en omdat ik niet weet of ik wel ga drinken (wat zij wel doen), dat ik me totaal niet op mijn gemak voel.
Ze reageren allemaal zo verbaasd dat ik niet meega, omdat het niks voor mij is. Ik ben bang dat het ook echt niks voor mij is, en dat ik daarom niet leuk vind.

Gefeliciteerd dat je bent aangenomen
Oud 27-11-2006, 16:16
Nganon
Nganon is offline
Ik wil nog steeds niet eten, ik doe het alleen. Kutkutkut. Zou jij het merken? Ik citeerde mezelf, weet je nog?
Oud 27-11-2006, 16:18
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Wat een rotdag. Ik voel me de hele dag al slecht, kan elk moment in huilen uitbarsten en ik heb nergens zin in. Heb net een poging gedaan cadeautjes te kopen, maar verder dan het boek ophalen dat ik besteld had, ben ik niet gekomen. Morgen nog maar even in Groningen kijken.

Hoe één opmerking je hele weekend kan verpesten en vandaag dus. En het erge is dus ook nog dat hij het niet eens door had. Af en toe mist hij toch wel behoorlijk wat tact. En ipv. dat ik er meteen op door ga, zeg ik niks en zit ik er vervolgens mee en vind ik dat ik me aanstel. Misschien denk ik ergens te snel wat achter en moet ik niet bij elke dusdanige opmerking denken dat iedereen beter, leuker, mooier is dan ik Maar wat meer tact zou ook geen kwaad kunnen.
Oud 27-11-2006, 16:37
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 27-11-2006 @ 15:46 :
Niet zo ongerust klinken hoor. *geruststelt* Het is iets van een half uurtje (ligt eraan of ik koppig doorga met waar ik mee bezig was) de helft van mijn gezichtsveld wazig zien en daarna áltijd hoofdpijn krijgen, maar verder niets erbij of zo, en ik kan ook nog best computeren of andere dingen doen, alleen moet ik dan een beetje door de wazige plekken aan de rechterhelft van mijn gezichtsveld doorkijken. Hm, nu klinkt het nog warriger en vreemd. Iig voelt het niet ernstig en heb ik het ook niet zo vaak, het is alleen lastig.
Nu is het iig allang helemaal over. Meestal alleen maar als ik oververmoeid ben of zo, als het vaker zoals nu zomaar ineens opkomt, ga ik maar eens naar de huisarts of zo.

Waarom krijg ik toch de indruk dat jij altijd aan het opruimen bent En ik vind dat niet absurd klinken, ik zou ook altijd het liefste alle (meest verschrikkelijke ) kleding bewaren, alleen maar omdat het vroeger zo lekker zat of omdat er inderdaad echt herinneringen aan zitten of zo.
Mmmm, geen migraine dus? Aangezien je nog wel kunt blijven computeren e.d. Het lijkt me hoe dan ook erg vervelend (en buitengewoon eng omdat het er "ineens" is en het je gezichsveld betreft..). Ik zal geen hypochondrische uitlatingen doen. Sterkte wederom!

...Wat mijn opruim- en schoonmaak taferelen: eigenlijk is het een overstijgende bezigheid (it is!). Ik stel dingen eindeloos uit waaronder het schoonmaken/ huiswerk etc etc. Daardoor heb ik altijd het gevoel alsof ik geen grip op m'n leven heb, voel ik me machteloos en meer geblaat.. Door dat soort zaken niet vooruit te schuiven maar gewoon te doen heb ik het idee dat ik meer controle ervaar in mijn leven. (Is 't nog te volgen? ). Vervolgens ben ik blij dat het me daadwerkelijk gelukt is het niet langer uit te stellen dat ik het bijna leuk begint te vinden Bijna, want het kost nog steeds veel moeite

Ben nu linzensoep aan het maken... Hoe wild kan Joyz gaan :')

Regels voor berichten