![]() |
||
Citaat:
Goede stagetuner is een must. Snap dudes niet die er geen hebben....ik heb een korg trouwens. Ook relaxed om gewoon je zooi te muten. Op tour viel er een gast op tijdens een black flag cover, dat was dan wel weer minder. Ineens geen gitaar meer ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
zekers
![]() ![]() http://namm.harmony-central.com/WNAM...g/PR/DT-10.jpg |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet niet watvoor muziek je er mee probeert te maken en wat je er aan kasten onder had staan..
mn stack bestaat nu uit HA3500 Hartke Transporter 4x10"(die aluminium dingen) en een zelfbouw kast (hartke model) met een black widow 15" speaker er in. Dat heeft ballen.. haha ![]() en in deze setup best geschikt voor metalcore (verona beach) en rapcore (IJS) en ja markbass.. maja prijskaartje.. orange vind ik weer net iets te ranzigklinken.. dan liever een SVT.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
HA3500
Hartke Transporter 4x10" Hartke Transporter 1x15" is mijn setup , dus wijkt buiten die black widow niet zo ontzettend veel af. ik maak stoner achtige rock (the mad trist) en die ranzigheid is juist wel iets wat ik erg tof vind. haal het er nu ook wel uit met mijn sansamp maar het orange geluid valt vrijwel niet te emuleren. voor metalcore zal ie het inderdaad wel goed doen denk ik zo ja. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Software & Hardware |
[Nieuw Systeem] High-end Game systeem, een aantal vragen! Verwijderd | 30 | 18-08-2006 00:04 | |
Software & Hardware |
[Nieuw systeem] Algemene vragen Verwijderd | 33 | 30-07-2006 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan Een Tweeling | 20 | 21-07-2004 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan. Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:43 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |