Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2007, 21:55
Verwijderd
Pf, ik heb echt zin om weer naar m'n ouders te gaan Maar ik ben er al zo lang niet geweest en ik wil leuke dingen doen met mijn thuismensen!! Maar morgen eerst vriendlief nog even zien voor ik 'm los laat lopen op carnaval
Advertentie
Oud 15-02-2007, 22:02
Scatterheart
Scatterheart is offline
Zo. De rust is wedergekeerd in mijn hoofd. Mooi, kan er tenminste weer wat ondernomen worden.
Morgen even Utrechten met twee vriendinnen, en dan natuurlijk naar homeground --> carnavallen. Niets zo fijn als met die lieve vent van me naar mijn oude thuis gaan (want dat zal het nog wel altijd blijven).
Oud 15-02-2007, 22:28
deoxyribose
deoxyribose is offline
Oeoeoeh, er wordt over ons geroddeld, en niet zo'n beetje ook...aan de ene kant is 't wel irritant dat er zoveel mensen 'meekijken', maar aan de andere kant... <3 ik mag echter nergens op hopen, want dan gaat het alleen maar mis en dan word ik teleurgesteld...maar hij is prachtig. En ik kan niet geloven dat ik een date met hem heb. Een date!
Oud 15-02-2007, 22:38
Luna
Luna is offline
hij smste en belde later ook nog
Oud 15-02-2007, 23:23
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 14-02-2007 @ 22:12 :
ah ik mis haar nu alweer... 2 uur later. Maarrrrr: ik heb iets voor haar.Iet waar ze zegt een bloedhekel aan te hebben (geloof ik...) en iets dat ze eigenlijk superlief vindt ik weet dat ze dit morgenochtend leest en me dood smst met wat t is, dus ik zeg niks meer
Even over haar ouders nog: MIJN DANK IS GROOT!!!!!!! HEEL HEEL ERG BEDANKT!!!!! en dat meen ik! waarom legik nu uit:

gisteren was (duh) valentijn, en ik had haar een zilveren ketting met een zilveren les paul gegeven. ze speelt zelf ook gitaar, en duh, ze vond 't een leuk cadeau. Geweldig durf ik niet te zeggen, maar ik vermoed van wel. maar dat was een 'tussendoor'cadeau, had niks met valentijn te maken. Om toch iets valentijnserigs te doen, heb ik vandaag haar een kaartje gegeven (waar appeltjes op stonden; haar parfum is apple, ik wilde rode appels op de kaart, omdat ze apple red heeft, maar die hadden ze niet ) een stuk of 3 rozen (rood, heeeeel donker paars en geel/rood) en een knuffelbeertje met een capuchon, omdat ze zelf ook capuchons vaak heeft. Nja ik dacht, ik bel d'r ma op, die doet de deur open, en geeft t namens mij. Ik verwachtte niet dat ik de avond er mocht spenderen. Hoe mooi was de verrassing toen dat wel mocht! Haar pa gaf 't eerst namens mij, ik stond om de hoek, en ze ziet t kaartje, mijn handschrift, en sprint de gang op, in m'n armen dus in plaats van dat ik 'r morgen pas zag, zag ik haar vandaag al, EN morgen ook nog!!

Vandaar dus: schoonouders, mijn dank! Volgende week ga ik voor ze koken
Oud 15-02-2007, 23:50
STP
STP is offline
Zoals Hans Teeuwen het ooit zei: VerrrrrrrLEPT!
Oud 16-02-2007, 01:15
Verwijderd
Bah! Waarom liggen liefde en twijfel zo dicht bij elkaar
Oud 16-02-2007, 01:18
__
__ is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 16-02-2007 @ 02:15 :
Bah! Waarom liggen liefde en twijfel zo dicht bij elkaar
omdat het iets kwetsbaars is. maar het was vast een retorische vraag
Oud 16-02-2007, 03:24
Verwijderd
Haha ik ben zo makkelijk over te halen (op het gebied van uitgaan dan hè, verder nooit natuurlijk) en ik was aangenaam verrast door iemand die er was, maar ik weet verder niets van hem en hij niet van mij! Aaaaah!
Oud 16-02-2007, 07:11
Orpheo
Orpheo is offline
hoe oncharmant.... mijn liefdesperikelen op t internet zetten Gelukkig kan ik met Chantal nog naar Italie...
Oud 16-02-2007, 07:15
WolterB
WolterB is offline
Mijn vriendin is lief
Oud 16-02-2007, 07:21
Roosje
Roosje is offline
HAAAAAA, het is weer vrijdag.
Oud 16-02-2007, 08:51
snoopy
snoopy is offline
vandaag 4 jaar! Was superleuk gisteren, ben blij dat ik t goed kan vinden met zijn vrienden (was een vriend die ie al 12 jaar kent, maar bijna nooit ziet).
Oud 16-02-2007, 08:56
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vrijdag
Mijn ouders gaan morgen naar Thailand, dus die ga ik naar Schiphol rijden en dan heb ik drie weken een auto ter beschikking. Dat is dan wel weer cool
Oud 16-02-2007, 09:01
Verwijderd
Het begint echt te kriebelen hier. Morgen carnaval. Vanmorgen was wel tof, warme chocomelk uitdelen aan jongeren die naar school lopen.
Ik kan niet goed thuis zijn want daar ben ik bijna gedwongen om me schuldig te voelen. Ik ga vanmiddag fietsen ofzo, is goed voor me. Mja. Carnaval, tis broodnodig hier.
Oud 16-02-2007, 10:04
Verwijderd
Wat een puinhoop
Oud 16-02-2007, 10:19
Verwijderd
vrijgezel, maar ik vermaak me prima.
Oud 16-02-2007, 10:38
Kreuz
Kreuz is offline
Hmm, prima eigenlijk! Het is uit, maar wel op een hele goeie, duidelijke manier. Ik voel me enorm opgelucht
Oud 16-02-2007, 10:40
Verwijderd
Het uit en weer aan gaan van onze relatie zorgt voor vreemde, maar ook erg grappige situaties Ik loop weer op wolkjes en vanavond komt 'ie weer naar mij. Kortom: het gaat weer goed!
Oud 16-02-2007, 10:41
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 16-02-2007 @ 09:56 :
Vrijdag
Mijn ouders gaan morgen naar Thailand, dus die ga ik naar Schiphol rijden en dan heb ik drie weken een auto ter beschikking. Dat is dan wel weer cool
Dat is tof

Vanavond zie ik m eindelijk weer na een week en daar heb ik heel veel zin in maar nu eerst een beschouwing eruit persen voor twee uur
Oud 16-02-2007, 10:50
luchtballon
luchtballon is offline
Oohww. Degene waarbij we volgende week in Berlijn wilde slapen kan net deze week niet en de rest vna het jaar ongeveer wel... Maar we moeten wel gaan!
Maargoed, woensdag was hij onverwachts gekomen, blijven slapen. Donderdag zou hij blijven slapen, maar hij ging toch maar naar huis. Wel nog blijven eten en poolen en dat was gezellig
En ik zie hem morgen alweer en dan blijft hij ook slapen, ds ik heb niks te klagen
Oud 16-02-2007, 11:23
Verwijderd
Alles gaat goed, gister waren we allebei beetje moe en stilletjes, maar dan is samen in bed kruipen nog leuker dan normaal Zo weer naar huis en dan morgen weer hier slapen
Oud 16-02-2007, 11:36
Verwijderd
Hmm, hij is op vakantie.
Oud 16-02-2007, 11:57
Dvine
Dvine is offline
Ik ga hem vanmiddag verrassen Hij heeft nu namelijk een belangrijke presentatie (afstuderen) en hij is rond half 3 klaar, dus dan ga ik hem opwachten op zijn school

eigenlijk is het geen verrassing meer want hij weet t wel maarja -_-" ik kan niet echt geheimpjes stilhouden naja, die van mij.
Oud 16-02-2007, 12:53
Gothic
Gothic is offline
O my god, ik zie hem gewoon vanavond ...
Oud 16-02-2007, 12:57
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*pathetisch doet*

Ik mis haar nu al en ik heb haar vanochtend nog gezien
Oud 16-02-2007, 13:05
__
__ is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 16-02-2007 @ 13:57 :
*pathetisch doet*

Ik mis hem nu al en ik heb hem vanochtend nog gezien
en ik snap er niks van.
Oud 16-02-2007, 13:15
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 16-02-2007 @ 13:57 :
...
Toffe sig

Nog een paar uurtjes, zojuist deadline gehaald en nu een paar pagina's vertalen.
Oud 16-02-2007, 13:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Neiu schreef op 16-02-2007 @ 14:15 :
Toffe sig

Nog een paar uurtjes, zojuist deadline gehaald en nu een paar pagina's vertalen.
Dank je Het komt gewoon uit een boek, maar ik vind hem zelf ook wel tof en toepasselijk.
Oud 16-02-2007, 13:45
miekmuis
miekmuis is offline
Pfff, bel ik net mijn ouders, vertellen ze me dat mijn ex ineens bij ze op de stoep stond met een bos bloemen om ze te bedanken voor alle dingen die ze de laatste tijd voor hem hebben gedaan en dat hij vertelde dat hij naar de huisarts is geweest voor een doorverwijzing en dat hij vandaag meteen ging bellen voor een afspraak met eem psych en hopelijk ook vandaag nog terecht kan.
Oud 16-02-2007, 15:46
Crimson
Crimson is offline
valentijn, een enorme valentijnskaart gekregen en een 'liefdesbrief' van 2 kantjes met onze hele ontmoeting en hoe we wat kregen en wat ie voor me voelt enzo aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah zo lief
Oud 16-02-2007, 16:50
Verwijderd
Lief smsje Alleen jammer dat ik tot augustus niet in Nederland ben.
Oud 16-02-2007, 17:22
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 16-02-2007 @ 13:45 :
Pfff, bel ik net mijn ouders, vertellen ze me dat mijn ex ineens bij ze op de stoep stond met een bos bloemen om ze te bedanken voor alle dingen die ze de laatste tijd voor hem hebben gedaan en dat hij vertelde dat hij naar de huisarts is geweest voor een doorverwijzing en dat hij vandaag meteen ging bellen voor een afspraak met eem psych en hopelijk ook vandaag nog terecht kan.
Wat een triest figuur Lekker op je schuld gevoel inspelen en zoetjes doen tegen je ouders. bah
Oud 16-02-2007, 17:25
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Qimm schreef op 16-02-2007 @ 18:22 :
Wat een triest figuur Lekker op je schuld gevoel inspelen en zoetjes doen tegen je ouders. bah
Nee zo zat het niet. Hij wilde al bij mijn ouders langs toen we nog samen waren, omdat ze de laatste tijd heel veel voor hem hebben gedaan. Mijn vader heeft oa zijn fiets helemaal opgeknapt en heel veel thuis bij hem geklust. En mijn ouders wisten al dat hij aan de anti depressiva was, dus vroegen ze hoe het daar mee was en toen kwam het verhaal. Ik ben gewoon erg verbaasd dat hij ineens zoveel actie onderneemt. Ik had verwacht dat hij, nu hij mij kwijt is, het allemaal lekker zou laten, omdat ik hem er niet meer om vraag. Maar hij ziet blijkbaar zelf nu ook echt in dat dit gedrag hem heel veel gekost heeft en hem in de toekomst nog veel meer gaat kosten als er niks gebeurt.
Oud 16-02-2007, 17:35
Soezen
Soezen is offline
Jammer dat we niet samen bruid en bruidegom kunnen zijn met carnaval. Hij háát carnaval. Ik zie hem dus een paar dagen niet
Oud 16-02-2007, 17:49
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 16-02-2007 @ 18:25 :
Nee zo zat het niet. Hij wilde al bij mijn ouders langs toen we nog samen waren, omdat ze de laatste tijd heel veel voor hem hebben gedaan. Mijn vader heeft oa zijn fiets helemaal opgeknapt en heel veel thuis bij hem geklust. En mijn ouders wisten al dat hij aan de anti depressiva was, dus vroegen ze hoe het daar mee was en toen kwam het verhaal. Ik ben gewoon erg verbaasd dat hij ineens zoveel actie onderneemt. Ik had verwacht dat hij, nu hij mij kwijt is, het allemaal lekker zou laten, omdat ik hem er niet meer om vraag. Maar hij ziet blijkbaar zelf nu ook echt in dat dit gedrag hem heel veel gekost heeft en hem in de toekomst nog veel meer gaat kosten als er niks gebeurt.
Ik vind toch dat Qimm gelijk heeft.
Oud 16-02-2007, 18:04
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 16-02-2007 @ 18:49 :
Ik vind toch dat Qimm gelijk heeft.
mijn vriendin had jou gemaild toch?
Oud 16-02-2007, 18:05
Metal
Metal is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 16-02-2007 @ 14:45 :
Ik zou zeker weten bij hem terug gaan nu hoor!
Oud 16-02-2007, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Maaike schreef op 16-02-2007 @ 12:36 :
Hmm, hij is op vakantie.
Gaat ie geen carnaval vieren?
Oud 16-02-2007, 18:55
Estar
Estar is offline
Citaat:
Soezen schreef op 16-02-2007 @ 18:35 :
Jammer dat we niet samen bruid en bruidegom kunnen zijn met carnaval. Hij háát carnaval. Ik zie hem dus een paar dagen niet
Had ie dat al voor je voorstel?
Oud 16-02-2007, 19:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik weet niet wat ik met hem aanmoet. Ik doe inderdaad niet zo lief en trek alles nu op min of meer op mezelf. Maar hallo, ik wil ook wel eens weten hoe en wat. Dat hem dat nou niet veel schilt maakt mij niet uit. Ik voel er niet fijn onder en daar mag hij wel eens even rekening mee houden. Dan ga ik me inderdaad als een suf typ gedragen en zeg ik dingen stiekem harder dan ik bedoel..
Oud 16-02-2007, 19:43
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
Estar schreef op 16-02-2007 @ 19:55 :
Had ie dat al voor je voorstel?
Haha, heeft ie altijd al gehad ja
Oud 16-02-2007, 19:47
Thee Muts
Thee Muts is offline
Vandaag echt een heerlijke dag gehad op stage, heel fijn gesprek met een collega en ik heb het gewoon zo naar m'n zin daar! En er is best een grote kans dat ik daar na mijn stage (en dus na mijn afstuderen) kan blijven werken

En oeh, ik heb echt een verliefheidsaanval nu! En dat terwijl hij er niet eens is nu, maar vanavond gaan we lekker stappen. En ik heb echt zin om megaverliefd en klef te gaan zitten doen vanavond en zwoel met hem dansen en dan thuis halfdronkenseks en oeh
Ik ben gewoon zo blij dat hij weer lekker in z'n vel zit en ik ook en dat het zo goed gaat met ons en dat wij er toch steeds wat van blijven maken en ja gewoon, ik hou van hem
Oud 16-02-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 16-02-2007 @ 19:04 :
mijn vriendin had jou gemaild toch?
maybe
Oud 16-02-2007, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-02-2007 @ 19:41 :
Gaat ie geen carnaval vieren?
haha nee, hoezo?

OT: Lief smsje! <3
Oud 16-02-2007, 20:39
Orpheo
Orpheo is offline
ik walg zo ongelooflijk van een 'vriendinnen'groepje van haar.
Oud 16-02-2007, 20:52
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 16-02-2007 @ 21:39 :
ik walg zo ongelooflijk van een 'vriendinnen'groepje van haar.
Oeh, weet ze dat?
Oud 16-02-2007, 21:01
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 16-02-2007 @ 21:52 :
Oeh, weet ze dat?
ze kan er moeilijk om heen

ik heb even de hele zooi verwijderd. Het is niet nodig, bij nader inzien, om nog meer kwaad te spreken. Even is leuk, maar niet nodig.

Laatst gewijzigd op 16-02-2007 om 21:26.
Oud 16-02-2007, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 16-02-2007 @ 22:01 :
Hell, tis pas 2 maanden aan, die gasten komen nog wel 'aan de beurt'.
vind ik persoonlijk een kutinstelling.
Oud 16-02-2007, 21:06
luchtballon
luchtballon is offline
@ Orpheo: Het is helemaal niet aan jou om een vriendschap op te breken. Als ze daar écht behoefte aan heeft dan doet ze dat zelf wel. Ik vind het heel onfatsoenlijk en stom van je als je zo doet in je vriendins gezelschap Terecht dat ze je op dat moment de deur uitzet.
Je trekt je misschien geen kloot aan van wat je vrienden vinden van je relatie, maar net zo goed niet van wat je vriend vind van jouw vrienden.

OT: Gaat goed . Ik wil ook uit en hij gaat nu uit grr. Beetje jammer dat hij nu morgen later wil komen nu vrienden van hem ook mee gaan, mja.

Regels voor berichten