Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben ook verliefd en daarom ben ik blij. En verder ben ik vooral moe, want mijn zusje heeft wél vakantie en viert dus carnaval en komt dan om half drie thuis zodat ik daar weer wakker van wordt en bla.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je er zoveel last van hebt, zou ik toch nog eens proberen er met iemand over te praten. Desnoods met iemand als de decaan/studie-adviseur ofzo als de docenten ed zelf niet willen luisteren. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje, maar dan toch anders. Sterkte ermee ![]() Jaa, wiskunde af. Nu nog biologie ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Blijft rot, van die infeite 'kleine' dingen die gevoelsmatig zo'n indruk achterlaten. Maarja, in ieder geval lief dat hij de moeite neemt om het naar je door te sturen. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Misschien is het een idee om slechts een paar weken rustig aan te doen? ![]()
||
Citaat:
![]() Ik hoop voor je dat je het geregeld krijgt en dan ook nog een vlucht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, het is gewoon rot! Het was mijn allereerste serieuze relatie en meteen ruim drie jaar. En nu is het over. Definitief. Zijn handschrift doet me denken aan al die lieve kaartjes die hij altijd stuurde. En meteen de gedachte dat het nooit meer zo zal zijn. Niet op de manier die ik wil. En nu moet ik weer huilen ![]() Tis wel goed voor me hoor. Nu word ik weer met mijn verdriet geconfronteerd. (En ik vind dat ik er af en toe te weinig om jank, dus dit soort dagen vind ik ook wel fijn op een rare manier ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik had het toevallig vanmiddag nog met een vriend en vriendin over 'kunnen' huilen; Zij huilen beiden (zelfs hij ja) om de kleinste dingen, ik heb dat echt totaal niet.. op sommige momenten voel ik me zelfs compleet emotie/gevoelloos en op andere momenten kan ik echt janken om de meest idiote dingen. Juist op de momenten dat ik vind dat ik MOET janken, krijg ik met de grootste moeite nog geen tranen uit mijn ogen geperst. ![]() ![]() Gewoon weer chocola tevoorschijn toveren, verzacht de omstandigheden altijd. ![]()
||
Citaat:
![]() Morgen dan toch maar naar de dokter gaan met m'n hoest. ![]() Maarrr er is ook goed nieuws: 5 kg eraf in ongeveer 3 weken. En dat op een gezonde manier. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Optopic, nog steeds niet al mijn biologie geleerd, oh en ik heb al zo hard gewerkt. Nou ja, zometeen in bed nog maar goed doorlezen en dan maar hopen dat ze over die laatste paragrafen geen vragen stellen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hopelijk worden deze dingen over een tijdje wat minder pijnlijk. Keep up the good work! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |