Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou een echtscheiding aanvragen, zelfs als hijdat voor de grap zou doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
probeer ik.. net boodschappen gedaan met mn moeder en straks even naar t dorp denk..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
En dan moet ik eigenlijk nog normaal doen tegen hem, want anders gaan mijn andere collega's vragen of er iets is. "Nee, er is niets hoor." ![]() Mja, ik ben niet kwaad op hem ofzo. Alleen zo ongelooflijk verdrietig. En Heksjuh, toch nog veel plezier vanavond, het zal vast wel leuk worden. ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 24-02-2007 om 18:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Huhu ik heb mijn haar geverfd. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*knuffel* Jij hebt mij niet nodig. Jij hebt mij niet nodig Dat ziet iedereen Ik ben overbodig Jij redt je wel alleen Als je me zal missen Dan kwam je hier wel heen We hadden afgesroken Elkaar iets meer te zien Maar de maan verdwijnt En de zon verschijnt Jij bent nog steeds niet hier Jij hebt mij niet nodig Dat ziet iedereen Ik ben overbodig Jij redt je wel alleen Als je me zal missen Dan kwam je hier wel heen Want als je mij zou missen dan kwam je hier wel heen Want als je mij zou missen Dan was ik niet alleen Ik moet gaan beseffen en accepteren dat het einde van de vriendschap wel eens heel dicht bij zou kunnen zijn. Het is over. Na 2 jaar.. ![]() En wat doe ik toch elke keer verkeerd?? Misschien moet ik maar geen vriendschappen meer aangaan, kan ik ook niks verkeerd doen, kan ik niemand kwetsen en voel ik niet elke keer die afwijzingen...*au* en wat doet s.com raar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kun je dat gewoon als onervaren student doen? (zo ja, dan ben ik ook wel geinteresseerd ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb hem nu ook aan, want ik ben nog altijd ziekig. En ik heb alleen maar het hoogstnoodzakelijkste huiswerk gemaakt en dat voelt stom, ik vind dat ik meer had moeten doen, maar dat kon toch eigenlijk niet. En ik denk dat ik mijn schrijfhoogtepunt heb gehad met mijn smeekbede voor gemengd publiek. Telkens als ik aan dat gedicht denk... Het klopt gewoon. Ik kan niet beter dan dat, echt niet. Dus dan kan ik nu net zo goed stoppen, beter dan dat wordt het niet. En zo wil ik niet denken, dus ik blijf maar wachten op zo'n zelfde soort inspiratieaanval, maar dat komt nog niet erg. Of ik moet me toch weer meer op proza gaan richten... En o, smeekbede voor gemengd publiek staat wel op zo'n site, dat is dan wel weer hip ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Maar ik heb het ook wel eens gedacht (heb geen borderline, maar wel pers. st.). Het zou fijn zijn als het met een pilletje opgelost zou zijn... Over dit weekend: het is allemaal goed gegaan met schilderen en verhuizen en zo! Alles waarvan ik bang was dat het mis zou gaan is níet mis gegaan. Volgende week nog de rest verhuizen en dan kan ik er echt wonen! Moet nog wel tv en internet regelen. Vooral een tv-aansluiting is super duur zag ik ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |