Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2007, 09:40
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
center parcs here we come! hebben wij even een goed weekje uitgekozen aan het zonnetje te zien. <3
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Advertentie
Oud 12-03-2007, 10:03
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
[QUOTE]ST*R schreef op 11-03-2007 @ 17:43 :
[B] Die ene (geloof ik) onbereikbare jongen vind ik nu veel leuker

Hm miss is ie toch niet zo onbereikbaar
Oud 12-03-2007, 10:08
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
verliefdheid en lenteweer!
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 12-03-2007, 10:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Wij gaan samen naar de Autorai
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 12-03-2007, 10:57
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 12-03-2007 @ 11:08 :
verliefdheid en lenteweer!
__________________
<):o)
Oud 12-03-2007, 11:01
Verwijderd
[QUOTE]ST*R schreef op 12-03-2007 @ 11:03 :
[B]
Citaat:
ST*R schreef op 11-03-2007 @ 17:43 :
Die ene (geloof ik) onbereikbare jongen vind ik nu veel leuker

Hm miss is ie toch niet zo onbereikbaar
en dus ook ineens minder leuk?
Oud 12-03-2007, 11:02
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Het is niet alleen maar perfect.
Soms als hij me aan ligt te kijken stel ik me voor dat hij diep zal ademhalen om weer te zeggen dat hij twijfelt. En soms ben ik bang dat de twijfel bij mij terug zal komen, dat het weer te gewoon wordt na een tijdje, dat het effect van 'elkaar gemist hebben' zal wegebben. Dat het mis zal gaan als hij in Florence is.

Maar meestal komen dit soort gedachten op als ik ontzettend moe ben (zoals ik de laatste twee weken ben geweest) en nu we allebei een beetje ziekig en dus niet elk moment even gezellig zijn. Want hij is ook lief.

Het is fijn en goed om nu even alleen te zijn na een weekend samen, maar vanavond heb ik waarschijnlijk weer heel veel zin om bij hem in bed te kruipen.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 12-03-2007, 11:22
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 12-03-2007 @ 12:02 :
Het is niet alleen maar perfect.
Soms als hij me aan ligt te kijken stel ik me voor dat hij diep zal ademhalen om weer te zeggen dat hij twijfelt. En soms ben ik bang dat de twijfel bij mij terug zal komen, dat het weer te gewoon wordt na een tijdje, dat het effect van 'elkaar gemist hebben' zal wegebben. Dat het mis zal gaan als hij in Florence is.

Maar meestal komen dit soort gedachten op als ik ontzettend moe ben (zoals ik de laatste twee weken ben geweest) en nu we allebei een beetje ziekig en dus niet elk moment even gezellig zijn. Want hij is ook lief.

Het is fijn en goed om nu even alleen te zijn na een weekend samen, maar vanavond heb ik waarschijnlijk weer heel veel zin om bij hem in bed te kruipen.
Ik vind jouw posts de hele tijd zo herkenbaar Alleen dan van mij een tijdje geleden. Alhoewel, nu ook nog wel. Nja
Oud 12-03-2007, 12:05
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ha hij is lief en ik ben verrrliefd en ik geloof dat men zich enorm aan me ergert maar het is niet erg. <3 Het is zo... makkelijk dit. ^^
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 12-03-2007, 12:08
Mustang_Sally
Avatar van Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Ik ben echt wel gek op hem. Maar soms weet ik niet waarom.
__________________
mais oui! / wie zijde gij?
Oud 12-03-2007, 12:16
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-03-2007 @ 12:22 :
Ik vind jouw posts de hele tijd zo herkenbaar Alleen dan van mij een tijdje geleden. Alhoewel, nu ook nog wel. Nja
Haha ik lees jouw posts ook met interesse hoor . En ik weet ook wel dat het niet die roes van in het begin kan blijven, en dat het nog steeds heel veel waard is, maar soms - en dan vooral als ik me zoals nu niet zo lekker voel - vind ik dat jammer en ga ik er teveel overna denken.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 12-03-2007, 14:01
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Ik heb hem eindelijk weer kunnen spreken en we hebben het een beetje uitgepraat. Het is nog steeds uit en volgensmij gaat dat ook niet veranderen maar nu kunnen we tenminste wel normaal met elkaar om blijven gaan. Hij heeft op dit moment geen zin in een vaste relatie. Dat kan ik begrijpen maar leuk is anders. Het is eigenlijk maar beter dat hij in het buitenland zit, kan ik hem makkelijker vergeten.
Oud 12-03-2007, 14:12
Verwijderd
Zonnetje! :liefde:
Dat doet me goed, en dat doet dat op zijn beurt mn vriend weer goed. Morgen ben ik vrij, en dan gaan we lekker uitwaaien op het strand.
Weekend was iets minder geslaagd, hij was naar de voetbal geweest, ik kom laat naar hem toe, we liggen 2 minuten op bed en hij slaapt al.. Mja, ach.. Zondag ontbijt op bed gehad, dat maakte een hoop goed!
En we waren 21 maanden samen en stiekum vind ik dat al best goed van ons
Oud 12-03-2007, 14:17
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 12-03-2007 @ 13:16 :
Haha ik lees jouw posts ook met interesse hoor . En ik weet ook wel dat het niet die roes van in het begin kan blijven, en dat het nog steeds heel veel waard is, maar soms - en dan vooral als ik me zoals nu niet zo lekker voel - vind ik dat jammer en ga ik er teveel overna denken.
Als ik moe ben of niet goed in m'n vel zit, ga ik sowieso aan alles en iedereen twijfelen, dan weet ik echt niet meer wat nu mijn 'gewone' gevoelens zijn en wat veroorzaakt wordt door stress. Ik voel me ondertussen wel minder onzeker dat hij weer zomaar d'r mee zou willen kappen. Maar dat komt misschien omdat ik ook wat minder verbijsterd zou zijn als het nog een keer zou gebeuren.

OT: Hij is een lieverd. En we hebben weer eens geen tijd, deze week, maar dat gaan we dit weekend geloof ik goedmaken. Ik hoop dat het weer dan nog net zo goed is, oei. Heb zin om met hem door 't Ooij te sjouwen! Nou ja, of met vriendinnen, of alleen, maar vooral ook met hem En dan stiekem liggen zoenen op de dijk.
Oud 12-03-2007, 14:40
Fayette
Alles gaat heerlijk! Fijn vooruitzicht wat dit weekend betreft en ik wil fijn lente met hem zijn!

(ondanks onze heftige ruzie van zaterdag... )
Oud 12-03-2007, 16:43
Verwijderd
Vandaag alweer 8 maanden!
Oud 12-03-2007, 16:53
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
zon was goed, voelde me geweldig! en toen werd ik ineens jaloers omdat hij in (nog een) bandje gaat spelen met veel leuke(!) meisjes maar nu ben ik ook ongesteld, dus dan ga ik nóg eerder moeilijk doen om niks. maar nu ben ik wel heel eerlijk geweest en dat helpt en hij is heel geduldig en lief en ik hoor bij hem
__________________
Don't worry, be happy
Oud 12-03-2007, 17:00
Dubbeleendje*
Avatar van Dubbeleendje*
Dubbeleendje* is offline
Morgen drie maandjes.. Volgende week elkaar pas zien .. Rotkamp!
__________________
Hummiehum! hum? Hummie!
Oud 12-03-2007, 17:20
Nyawa
Hij is weer terug uit Duitsland .
Oud 12-03-2007, 17:48
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Hopelijk gaat het deze keer wél werken..
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 12-03-2007, 17:51
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 12-03-2007 @ 11:08 :
verliefdheid en toetsweken
Oud 12-03-2007, 18:23
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pffft. Ik heb echt een rebound date nodig
__________________
<):o)
Oud 12-03-2007, 18:37
JNR
JNR is offline
Zou voor mij ook goed zijn
Oud 12-03-2007, 18:44
juno
Avatar van juno
juno is offline
Met mij gaat het juist uitstekend.
Oud 12-03-2007, 18:56
Verwijderd
Ik sprak vandaag een eh vriend en dat was allemaal heel naar want ik mis hem Verder maak ik me zorgen over een vriendinnetje en weet ik niet of ze dat wel toelaat.
Oud 12-03-2007, 19:03
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Ronduit kut.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 12-03-2007, 20:11
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben ongelooflijk vrolijk, maar ik geloof niet echt dat dat m'n geweldige gesteldheid op relationeel gebied ligt.
Oud 12-03-2007, 20:21
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Lyne schreef op 12-03-2007 @ 00:59 :
Ik heb voor het eerst gezoend. Laat ja, ik weet het, maar alles op mijn eigen tempo. Maar het was zo lievig en alles.
oh ja, dit is is lief!
verliefd op de desbetreffende?
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 12-03-2007, 20:32
tetoJ
Avatar van tetoJ
tetoJ is offline
frickin' debiele wichten ook altijd...
frickin' debiele exen die ze hebbe ook altijd...
frickin' debiele afstand die ze weg wone ook altijd...
__________________
Anarchisto ergo sum; Ik rebelleer dus ik besta
Oud 12-03-2007, 20:36
Verwijderd
Gaaf <3
Oud 12-03-2007, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Lyne schreef op 12-03-2007 @ 00:59 :
Ik heb voor het eerst gezoend. Laat ja, ik weet het, maar alles op mijn eigen tempo. Maar het was zo lievig en alles.
Ik was dan even 'laat' als jij

Ontopic: wow, we hadden zowaar een gesprek vandaag! En hij begon zowaar te praten. Maar ik blijf er toch bij dat het van mijn kant niet meer dan vriendschap kan worden, want 'aandoenlijk' is meer het woord bij hem

En m'n huisgenootjes zijn super <3 Het was leuk om gewoon eens met z'n allen te zijn zonder al dat gehaast normaal.
Oud 12-03-2007, 22:07
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja heel goed<3
we waren vandaag op het strand en het was gewoon heeel leuk. ik laat mezelf niet verliefd worden maar het zou zo maar eens kunnen gebeuren.
maar we doen het zo heerlijk rustig aan en ik vind dat heel fijn.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 12-03-2007, 22:10
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
oeh, Luna was op t strand, dat had ik ook wel gewild
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 12-03-2007, 22:12
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja het was echt het ideale weer en we hebben heel cliche de zonsondergang gekeken haha
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 12-03-2007, 22:25
Verwijderd
morgen 8 jaar geleden sinds onze eerste date en nog steeds kriebels <3
Oud 12-03-2007, 22:42
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 12-03-2007 @ 12:01 :
en dus ook ineens minder leuk?
Haha niet eens. Maar hem vind ik geloof ik ook echt leuk, en dan geldt het (iemand die bereikbaar is is minder leuk) wat minder voor mij. Die andere jongen vind ik gewoon wel leuk, en als hij de veel smst en lief doet (dus bereikbaar is) ga ik denken: hmm laat maar. Maar als ik iemand echt leuk vindt geldt dat dus niet.
Oud 12-03-2007, 22:47
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Luna schreef op 12-03-2007 @ 23:12 :
ja het was echt het ideale weer en we hebben heel cliche de zonsondergang gekeken haha
van die dingen die je bij andere mensen lame vindt, maar als je het zelf doet is het toch leuk
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 12-03-2007, 23:23
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
vandaag heb ik 'r weer gezien! hoe gaaf, gewoon even terrasje pakken, lekker biertje erbij, in het zonnetje. daarna bij haar thuis gekookt voor de hele meute; een caribische kipsalade met mango avocado peer en rucola succes, gelukkig (woensdag tonijnfilet van de grill met pasta! ghehe) ah t gaat zo lekker, niet normaal! ben ongelooflijk verliefd, en dat blijft nog wel zo.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 13-03-2007, 06:33
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oh ik ben teh gek op mijn vriendje, zou willen dattie hier was. <3 Dan konden we tenminste sámen in de zon liggen enenenen. <333
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 13-03-2007, 08:03
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Pff.

Laatst gewijzigd op 13-03-2007 om 08:19.
Oud 13-03-2007, 09:14
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Gisteren soms zo'n verliefdige grijns op m'n face, hij is gewoon écht leuk. Zondag was hij dus voor het eerst hier en ik geloof dat het allemaal wel soepeltjes liep. Volgens mij was ik juist degene die dichtklapte, en niet hij Weird, maar iig, hij mag blijven van m'n ouders. Heel stom, maar dat maakt hem nog heel veel leuker dan hij eigenlijk al was. Ik heb de hele tijd zin om stomme slijmerige smsjes te sturen en ik heb serieus overwogen om na m'n werk naar hem toe te gaan om daar te slapen, maar dat kan natuurlijk niet. Moet leren Maar anyway, ik ben verliefd en niet zo'n beetje ook...

En godver, hij zoent ook nog es verdomd goed.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 13-03-2007, 11:29
Verwijderd
Lekker samen in bad, elkaars haren wassen en daarna tegen elkaar aan liggen. Heerlijk, zo'n dagje vrij!!
Oud 13-03-2007, 12:19
Fayette
Ik ben een beetje boos op hem en ik weet niet goed waarom?
Oud 13-03-2007, 14:13
Verwijderd
Hij is leuk en lief en morgen zie ik hem weer.
Oud 13-03-2007, 15:47
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Gisteravond had ik een soort van ruzie met een goede vriendin en dat was echt KUT en we zouden vanavond gaan zwemmen maar ik weiger contact op te nemen want ehr, ik vind (ik kom voor mezelf op, ik kom voor mezelf op) dat zij eerst haar excuses mag aanbieden.

Ik.Ga dan slapen als je zo moe bent
Zij.Waar heb je het in godsnaam over, sinds wanneer bepaal jij wanneer ik moet slapen

En toen zei ik dat ik zelf wel ging slapen en het niet leuk vond hoe ze tegen me praatte en toen stuurde ze dit smsje.

'Hoezo ga je nou ineens weg, een beetje raar. En nogmaals ik weet zelf nog altijd het aller beste of ik kan slapen of niet. Nou daag.'

Oud 13-03-2007, 15:50
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Pff op dit soort momenten mis het (of hem misschien ook wel ) eens
Oud 13-03-2007, 16:11
Verwijderd
Hij weet altijd precies op het goede moment lieve dingen te zeggen
Oud 13-03-2007, 16:25
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ah lekker, effe gitaarspelen ik heb opeens zin in pantera....En nee, ik heb daar niet in zin omdat t uit is, omdat het namelijk niet uit is
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 13-03-2007, 16:38
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hihi, ik moet morgen een leuke man bellen voor mijn werk Eens zien of mijn collega al vorderingen heeft gemaakt met die date voor me
__________________
<):o)
Oud 13-03-2007, 16:47
Verwijderd
Supergoed <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #59
Bloem
500 31-03-2007 10:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.