![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-06-2007 om 20:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Even een vraag; ik ben namelijk zo slim geweest om de bijsluiter al weg te gooien.
Ik slik overigens Micro 30. Ik ben afgelopen vrijdag begonnen, dus ik zit nu in mijn eerste week. Ik heb vandaag om 22.15 mijn pil ingenomen, maar momenteel heb ik wat last van diarree (hij zit zodoende nog geen uur in mijn lijf). Ergens weet ik dat de pil pas na ongeveer 4uur in je lichaam is opgenomen, klopt dit? Als dit klopt: Is het nu verstandig om meteen al een 2e pil in de nemen of kan ik dit beter vannacht/morgen vroeg doen? Edit: Ik kan dit alleen vinden bij een online-bijsluiter , geldt dit dan ook voor diarree en moet ik dan z.s.m. nog een pil innemen? U moet braken Indien U binnen de 3 à 4 uur nadat U een Microgynon 30 dragee heeft ingenomen, moet overgeven, is het mogelijk dat de werkzame stoffen niet volledig door het lichaam werden opgenomen. Dit komt neer op het overslaan van een dragee. Volg daarom het advies voor vergeten dragees. Laatst gewijzigd op 12-06-2007 om 22:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er geen extra ingenomen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sowieso jouw hele situatie; ten eerste heb je je gehouden aan de 7 dagen geen seks, ten tweede ben je gewoon ongesteld geworden, en ten derde was je zwangerschapstest negatief. Als je nu nog denkt dat je zwanger bent, kun je ook je huisarts laten testen. Maar die zal je hoogstwaarschijnlijk via de telefoon al kunnen vertellen dat dat écht grote onzin is in jouw geval. Je bent gewoon NIET zwanger.
||
Citaat:
Dat had je huisarts je ook wel kunnen vertellen trouwens.. En als je gewoon ongesteld bent geworden, dan ben je dus niet zwanger (de kans dat je het wel bent, is namelijk wel heeeeeeeel erg klein dan).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar bladertje, omdat je een condoom gebruikt hebt zal de kans niet zo groot zijn, maar dus wel aanwezig. Ik zou zeggen: maak je niet te druk maar let de aankomende stopweek goed op of je onttrekkingsbloeding normaal is en zo niet, doe dan een zwangerschapstest. Sterkte met wachten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en verder zit ik te denken om na alle ellende met de pil en ongesteld zijn (ben er bijna een week ziek van), om over te stappen op een spiraaltje. Iemand ervaring mee? Pijnlijk, voel je het zitten, hoelang blijft het zitten, vraag me ook af of het betrouwbaar is, je hebt er zelf geen 'controle' over natuurlijk (en vast staan de antwoorden al ergens, maar ja, lui ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat ik heb gehoord van mensen om mij heen is het inbrengen vervelend. Nadien hadden ze ook direct last van een bloeding. Een spiraaltje blijft 5 jaar zitten. de 2 meiden die ik ken met spiraaltje, worden helemaal niet meer ongesteld ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik nam hem in & 5minuten daarna kon ik naar de wc. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het er niet zo op naar zulke spookverhalen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Want je moet hem dus zaterdagavond na half 9 hebben geslikt, dan ben je beschermd. Kun je niet aan de hand van iets (eten, tvprogramma, msngesprek, etc) nagaan hoe laat het ongeveer was? Lijkt me niet zo heel moeilijk om te bepalen of het nou rond 7 uur, 9 uur of 11 uur was. Als je een halfuurtje/uurtje afwijkt ofzo, dan hoef je je nog geen zorgen te maken hoor. Ligt er trouwens ook aan in welke week van de strip je zit, als je in de tweede week zit bv is er sowieso niks aan de hand.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Liefde & Relatie |
Zwangerschap, defenitieve stap in relatie ? Zottuh | 66 | 10-09-2004 17:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ja, de afspraak staat definitief genoteerd! *Cayenne* | 218 | 24-06-2004 07:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #7 Verwijderd | 500 | 20-05-2004 18:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil een meiske | 2 | 18-05-2004 14:44 |