Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2007, 21:34
Ann
Ann is offline
Het was zo mooi D. ging lanfer wachten om samen met mij naar huis te kunnen fietsen. we besloten maar een omweg te maken. We hebben het over zijn vriendje gehad en alles. Ik voel me helemaal gelukkig. Er is gewoon iemand in mijn eigen dorpje waar ik erover praten kan
Oud 17-04-2007, 21:35
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 17-04-2007 @ 21:59 :
Als zij meer tijd met elkaar doorbrengen dan jij met hen doorbrengt (omdat jij je tijd meer lijkt te moeten verdelen) kan het zo zijn dat jij idd informatie mist die zij in de tussentijd met elkaar bespreken. Bedenk wel dat dit dan niets met jou als persoon te maken heeft, maar met de situatie. Je zal, als dat de reden is, er niet buiten vallen omdat jíj het bent, omdat je niet leuk genoeg bent of niet interessant genoeg, maar omdat je gewoon minder bij bent in alle verhalen die met elkaar gedeeld worden (en ook met jou gedeeld worden op de momenten dat je er wel bent).

Doordat het niet aan jou ligt maar aan de situatie, kan het dat voor jou ook makkelijker maken --> op het moment dat jij je zo rot om de situatie zou voelen, ben je in staat hier iets aan te veranderen (maar daarvoor moet je andere dingen die ook belangrijk voor je zijn zoals je andere vriendengroepen, vrije tijd e.d.) laten schietne of minder zien. daarin zou je een keuze moeten maken. Maar als je je bedenkt dat het veranderbaar is op het moment dat je dat zou willen, maakt het het wellicht een stuk makkelijker.

of sla ik de plank nu compleet mis?
Wauw, dat klinkt heel logisch.
Het probleem is dat ik niet zoveel moeite wil doen als zij. Omdat ik andere dingen echt niet kan missen.
MAar ze weten het en over 2enhalve maand vervalt heel veel van de dingen die ik nu doe, dus dan heb ik meer tijd en dat vinden ze niet erg
Mensen zijn wel lief.
Oud 17-04-2007, 21:39
Sagana
Sagana is offline
Jongste kat is ziek... Daarnet naar de dierenarts geweest: 39,1° koorts, en ze heeft een keelontsteking volgens hem. Ze kwijlt ook. Ik wil hem wel geloven, maar ik vertrouw het niet. Zo zielig zoals ze kwijlt, het speeksel loopt gewoon uit haar mond.
Ik ga vannacht op de sofa slapen bij haar.
Oud 17-04-2007, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 17-04-2007 @ 21:43 :
Sonho, wat goed zeg! Wees trots op jezelf, ik vind het echt goed!
Dank jullie wel.
Oud 17-04-2007, 22:33
Verwijderd
Oud 17-04-2007, 22:46
Verwijderd
Citaat:
QP schreef op 17-04-2007 @ 22:21 :
ja, vaak ontwikkel je door je huidige allergieen ook nieuwe allergieen. Als voorbeeld bijvoorbeeld appelallergie. het eiwit wat appelallergie veroorzaakt, mal d-1, lijkt heel erg op een eiwit wat berkenpollen bevat. Na een kortere (of langere) poos gaat je lichaam daar ook antistoffen tegen maken, waardoor je een allergie ontwikkeld.
Huidige allergieen verergeren ook, doordat er steeds meer igE antistoffen in je bloed komen te zitten, waardoor de reactie sneller/heftiger is.
Oh Dat verklaart waarom mijn man - altijd erg allergisch geweest voor appels - sinds 3 jaar énorm veel last heeft van berkenpollen Ik vond het al zo bizar dat dat ineens van het ene op het andere jaar kwam.

Vreselijk idee dat het alleen nog maar erger gaat worden (Hij is echt voor heel veel dingen allergisch, van allerlei soorten lijm tot fruit en noten, en nu dus ook berkenpollen, graspollen en huisstofmijt... echt vreselijk om hem benauwd te zien, 't lijkt soms net alsof hij stikt )

Maar verder ben ik gelukkig
Oud 17-04-2007, 23:02
Verwijderd
Tentamen gemaakt...en natuurlijk, zoals gewoonlijk, weer zoveel twijfels. Moet weer twee weken geduld hebben...en tegen die tijd kan ik me weer zorgen gaan maken voor het tentamen van volgend blok.
Oud 17-04-2007, 23:13
Verwijderd
Nu ik alle bijna-hysterische posts over hooikoorts lees:
ik loop ook vreselijk te snuffen en met tranende ogen. ik ben vorig jaar zomer verhuis naar het platteland, en ik dacht dat het toen door de verf van mn huis kwam (is ook logisch ja..)
maar nu heb ik het dus weer, vooral nu ik lees dat het in je jonge jaren erger is.
ik heb eczeem & lichte astma. in dat rijtje valt hooikoorts ook.
Och, jeuk en 'snufferigheid' heb ik toch al van mn eczeem, i'll survive
Oud 17-04-2007, 23:13
Verwijderd
Nee, nog steeds met niemand gepraat. Morgen zie ik mijn mentrix weer, hoop ik.. Of hoop ik niet eigenlijk..
Maar een gesprek met haar zit er zeker wel in morgen.

Vandaag zo'n rotdag..
Had de pillen en alles binnen handbereik, maar ik kón het gewoon niet.
Ik ben zo laf
Ik durf echt niks!
Ik begin mezelf steeds meer en meer te haten..

Canddy
Oud 17-04-2007, 23:32
Nona
Nona is offline
Citaat:
canddy schreef op 18-04-2007 @ 00:13 :
Nee, nog steeds met niemand gepraat. Morgen zie ik mijn mentrix weer, hoop ik.. Of hoop ik niet eigenlijk..
Maar een gesprek met haar zit er zeker wel in morgen.
Mooi. Gewoon gaan, ze is er voor je. Een poosje geleden postte je nog dat je blij was dat ze zo lief voor je was, denk daar maar aan terug.

Moe, slapen.
Oud 17-04-2007, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 18-04-2007 @ 00:32 :
Mooi. Gewoon gaan, ze is er voor je. Een poosje geleden postte je nog dat je blij was dat ze zo lief voor je was, denk daar maar aan terug.

Ik wil haar gewoon niet teleurstellen en niet ongerust maken
Oud 17-04-2007, 23:51
Verwijderd
Citaat:
canddy schreef op 18-04-2007 @ 00:49 :
Teleurstellen zul je haar ook niet doen. En ongerust zal ze vast al zijn.
Haar in vertrouwen nemen zal misschien juist een stukje ongerustheid wegnemen...
Oud 18-04-2007, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 18-04-2007 @ 00:51 :
Teleurstellen zul je haar ook niet doen. En ongerust zal ze vast al zijn.
Haar in vertrouwen nemen zal misschien juist een stukje ongerustheid wegnemen...
ik hoop echt dat je gelijk hebt..

Ja, ik durf wéér niet te slapen.. Heb zo'n hoofdpijn en ik ben zo moe..

*hele diepe zucht en pinkt wat tranen weg*
Oud 18-04-2007, 01:14
Verwijderd
@ Canddy: Het was iets anders, maar ik heb ook ooit (een jaar of 2,5 geleden) dingen verteld aan mijn mentor die nog bijna niemand wist. Naja, een paar vriend(inn)en, maar die kwamen er eigenlijk alleen ook achter doordat ik huilend de klas uit rende. Het was heeel moeilijk om het te vertellen. Sowieso om de stap te zetten dat ik iets wilde vertellen, maar het vertellen zelf was nog veel moeilijker. Ik weet nog dat ik een vriendin meegetrokken heb als steun en dat mijn ogen helemaal trilden en dat ik gewoon helemaal trilde en nauwelijks kon praten etc. Maar toen het er eenmaal uit was, was ik heel opgelucht. Gewoon het feit dat er iemand (een volwassene) is die iets weet. Ik heb ook niet alles in één keer verteld en sommige dingen heb ik nooit verteld zelfs, maar wel de grote lijn van wat er aan de hand was. Jij kan ook gewoon beginnen met een klein stuk en dan kan je altijd nog als je daar ooit aan toe bent meer vertellen. Het kan er voor jou alleen maar beter op worden. Ze zal je niet raar aankijken (hoogstens schrikken van je verhaal omdat het ze het zo vreselijk voor je vindt). Ik ben in der tijd toen stapje voor stapje aan hulp gekomen. Eerst de schoolarts, daarna een schoolpedagoog (die echt niets was) afwisselend met de schoolarts af en toe en uiteindelijk de psychotherapeute waar ik nu nog steeds bij zit. Misschien kan jouw mentrix je ook aan hulp helpen. Het klinkt allemaal heel erg eng, maar ik kan je vertellen dat het heel fijn is als je niet meer alleen bent met je probleem.
Heel veel sterkte meis!!! Je kan het!! *knuf*

OT: Bah, ik voel me toch niet zo lekker . Misschien komt het omdat het al zo laat is en ik eignelijk al lang in bed had moeten liggen.. Maar ik ben wel trots op mezelf dat ik nu zoveel heb gedaan, al had ik nog wel meer kunnen doen, maar zo moet ik niet denken. Ik baal dat mijn gezondheid niet wil meewerken. Ik baal dat ik zulke dubbele gevoelens heb. Waarom was het niet allemaal wat makkelijker... ?

Laatst gewijzigd op 18-04-2007 om 01:22.
Oud 18-04-2007, 06:41
Roosje
Roosje is offline
Haha het is een beetje koud en ik heb nog tien pilletjes en een USB-stick met een wachtwoord en ik krijg dadelijk twee proefwerken terug en ik loop drie hoofdstukken achter met Natuurkunde maar het interesseert me allemaal niet, ik wil gewoon weg. Stelletje lamzakken op mijn school, Jezus.
Oud 18-04-2007, 07:05
Ann
Ann is offline
Ik had dus mooi geen zin in dat eerste uur. Ik ga om kwart voor 9 wel naar school toe.

En ik had een goed voor mijn pws , vet grappig, alle leraren werkten met beoordelingsformulieren maar zij dus niet. Zegt ze zo: 'ja ik vond het allemaal goed dus dat heb ik maar gewoon opgeschreven'. Wat een lieve mentrix hebben we weer .

En Jezus heb ik gister geleerd voor het economietentamen wilden ze ons eerst in 314 neerzetten, was er geen plaats genoeg omdat er ook al een andere toets was, toen moesten we met zn allen richting de mediatheek, was ook al geen plaats genoeg. En toen was er geen plaats meer vrij en nu is het tentamen evrzet naar morgen? Stomme school echt. Maar morgen heb ik ook al Frans, zul je zien dat het daar onder valt.

D. zegt mij leuk te vinden maar dat kan helemaal niet want hij heeft een vriendje, en hij zegt dat ik hem in de war maak maar ik doe helemaal niets?
Oud 18-04-2007, 07:14
Universeel
Universeel is offline
Ik voel me fucking in de steek gelaten door mijn vriend. Dat wilde ik alleen even zeggen.

Oud 18-04-2007, 07:45
Hawahaai
Hawahaai is offline
Nog anderhalve week, dan is mijn kleuterstage afgelopen.
Nog anderhalve week, dan moet ik mijn stageklapper inleveren.
Nog anderhalve week, dan moet/wil ik mijn deel van de groepsopdracht aan mijn groepsgenootjes sturen voor feedback.
Nog anderhalve week, dan gaan we lekker een weekje weg!
Dus:
Nog anderhalve week, waarin ik nog 4 dagen stage moet lopen.
Nog anderhalve week, waarin ik mijn stageklapper compleet moet krijgen.
Nog anderhalve week, waarin ik mijn deel van de opdracht af moet maken.
Nog anderhalve week, waarin ik 3 avonden naar school moet.
Nog anderhalve week, waarin ik al onze spullen voor onze vakantie moet bedenken, verzamelen en pakken.
Nog twee-en-een-halve week en mijn nieuwe stage begint.

Poeh. Kan ik de verdubbelaar inzetten, zodat ik twee keer zoveel tijd heb?
Oud 18-04-2007, 08:03
Verwijderd
Citaat:
canddy schreef op 18-04-2007 @ 01:37 :
ik hoop echt dat je gelijk hebt..

Ja, ik durf wéér niet te slapen.. Heb zo'n hoofdpijn en ik ben zo moe..

*hele diepe zucht en pinkt wat tranen weg*
Beste Canddy,

hoelang wil je nog zo doorgaan???

Stop die ellende. Laat je pa in godsnaam hier niet mee weg komen.
Oud 18-04-2007, 08:50
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 18-04-2007 @ 08:45 :
*knip*
doet een dosis tijd geven.. heb ik toch niet nodig
Oud 18-04-2007, 08:55
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Sarah schreef op 17-04-2007 @ 22:07 :
het is normaal dat hooikoorts de eerste jaren dat je het hebt (meestal begint het als je zo'n 17-25 jaar bent) elk jaar iets erger wordt, daarna stabiliseert het zich (en na je 35e-40e wordt het vaak weer minder).
Ik heb het al sinds m'n 11e, dat is dus al bijna 10 jaar. Zou het bij mij dan nog verergeren?

@Andijvie: voor het geval je vriend zo af en toe een appel wil eten, er is één (biologische) appelsoort die mensen met een appelallergie bijna altijd wel kunnen eten. Die zijn niet altijd overal te koop. Als je wilt weten waar ze te koop zijn, moet je maar even PM-en.
Oud 18-04-2007, 09:20
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
canddy schreef op 18-04-2007 @ 00:49 :
Waarom zou je haar in Godsnaam teleurstellen als je vertelt dat je vader je misbruikt? Of ga je niet dát vertellen, maar iets anders?
Je moet nodig hulp zoeken, want het gaat zo niet verder, dat weet je zelf ook wel. Uiteindelijk brengt hulp alleen maar verlichting in dit soort gevallen, echt waar.
Sterkte!

OT: Balen, ik moet leren, vanmiddag tentamen en ik weet niet wat ik ervan moet verwachten, ik heb veel te weinig geleerd en ik word gek van mezelf. Vanmiddag even schoenen kopen, proberen weinig aan de jongen te denken en uitkijken naar vrijdag en dan leren!
Oud 18-04-2007, 09:28
rare kwast
rare kwast is offline
straks een sollicitatie..
heb de hele nacht liggen nadenken over een antwoord op de vraag om te motiveren waarom je bij hen wil werken..
maar hoe motiveer je dat als je helemaal niet wil werken
Oud 18-04-2007, 09:35
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
De hond is ziek en ik heb de halve nacht wakkergelegen omdat mijn innerlijke overlevingsmechanisme zei dat ik wakker moest blijven ivm met brandgevaar. (http://www.nu.nl/news/1046836/10/Vmb..._na_brand.html) Het stonk echt zó ongelooflijk, net alsof ik midden in een kampvuur zat of zo. Blegh. Blijkbaar was het om 5.15 onder controle, kan wel kloppen want daarna heb ik nog wel een klein beetje kunnen slapen, maar ik werd steeds wakker van de kerkklokken en zo.

Maar nu ben ik weer in Utrecht en straks gaan we naar Den Bosch en dat is leuk.
Oud 18-04-2007, 10:02
rare kwast
rare kwast is offline
@ canddy..
je hebt twee opties:
1. aangifte doen, hulp zoeken, mensen (mentor) er bij betrekken en hard er aan werken dit een plaatsje te geven

2. niets doen, je vader zijn gang laten gaan, je kut voelen of wegstoppen en je uiteindelijk als nog kut(ter) voelen
Oud 18-04-2007, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 18-04-2007 @ 09:55 :
Ik heb het al sinds m'n 11e, dat is dus al bijna 10 jaar. Zou het bij mij dan nog verergeren?
Ik heb het ook in de ergste vorm sinds mijn 10e/11e geloof ik. Mijn papa heeft het ook maar het is wel verminderd, dus ik hoop dat dat ook gebeurd.

OT: Ik word bijna elke ochtend wakker met last van mijn nek/schouders, misschien moet ik toch maar een kussen gebruiken ipv twee. ;x Daarnaast zit ik nog een beetje met mijn mama want die heeft van moeilijk/vervelend doen haar favoriete hobby gemaakt geloof ik, maar het kan ook bezorgdheid zijn over mij en dat heb ik totaal niet nodig want als het ergens goed gaat is het wel met mij en ik kan me prima redden. Ze zouden me eens als hun volwassen zoon moeten zien in plaats van een klein kind dat ze constant moeten controleren. *zucht*

Maargoed, de week gaat snel en dat is fijn, nog drie tentamens en dan is deze tentamenweek weer voorbij ;x Niet dat het er toe doet, maartoch. En ik wil verdomme die leertest doen want anders komen we er nooit achter wat er fout gaat bij het leren. En ik heb al helemaal geen idee wat ik volgend jaar wil doen, echt totaal geen idee, maargoed.

Gelukkig is school en ouders het enige negatieve, de rest gaat heel erg goed<3
Oud 18-04-2007, 10:18
Verwijderd
ik moet maar eens boodschappen gaan doen en ontbijten..

En verder ben ik die enorme terinzooi hier zó zat. de ladekasten vallen uit elkaar, de kledingkast is te klein en meneer heeft nergens last van omdat ik er lief voor zorg dat zijn kleding wel netjes ligt omdat hij netjes naar zn werk moet en omdat hij niet alles opruimt vindt hij het allang best als iets achter een deurtje zit omdat ie t dan toch niet ziet. Grom. oftewel, ik ga hier grondig opruimen, dingen opmeten en dan heeft ie pech want er moeten gewoon nieuwe dingen, tweedehands vind ik ook best, maar zo kan het niet langer. En met voortdurend wachten want 'als we verhuisd zijn blijkt misschien dat andere dingen veel handiger waren' schiet je ook niets op, want misschien duurt dat nog wel een half jaar ofzo.
Oud 18-04-2007, 11:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben zo doom!

Stom wiskunde. Eén opgave snapte ik opzich wel, tenminste, ik wist dat ik het kon plotten, maar het was een supergroot getal, dus daar doet je rekenmachine heel lang over. Ik zag ook wel dat er een zekere regelmaat in die rij zat, maar wat ik er mee moest doen om een reuze-getal te berekenen, geen idee! Maar het was zo simpel...

Enen één ding had m'n leraar nog op het bord gedaan en toen dacht ik; oh wat simpel. Kreeg ik iets vergelijksbaar nu, snapte ik er niets van! Toen ging ik maar plotten en toen verder berekenen, terwijl het allemaal exact moest. Oooh.

En nog 2 dingen die ik echt niet snapte. Oh drama, weer geen goed cijfer.. Ik ga echt heel hard oefenen voor m'n examens en alle dingen die ik steeds fout doe opschrijven enenen...

Meh.
Oud 18-04-2007, 11:09
Nebel
Nebel is offline
Aah tering ik heb echt geen zin in het tentamen. Ik heb te erg het gevoel dat ik toch alles vergeten ben.
Oud 18-04-2007, 11:14
Verwijderd
aah dit is zo leuk, dit moet ik ff kwijt :

vandaag was er een bruiloft op mijn werk, van een bewoner. (verpleegtehuis)
De man in kwestie is een pg`er (dwz dement, maar hij is nog niet zo 'ver' en enigzins bij de tijd) en zijn vrouw woont in een ander verpleegtehuis (sommatische patiënt, dus niet dement)
Het was de laatste wens van de man, omdat het slecht met hem gaat (kwa lichaam en geest, hij gaat steeds achteruit)
Ze zijn al 36 jaar samen.
Het was echt zo mooi, ze trouwden in de patio, de demente bejaarden vonden het prachtig en begrepen het heel goed.
Het was echt schattig
Bijna iedereen van alle afdelingen was even naar voren gekomen om te kijken. Ik vind het heel leuk dat dat kan op mijn werk.
Oud 18-04-2007, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 18-04-2007 @ 09:55 :

@Andijvie: voor het geval je vriend zo af en toe een appel wil eten, er is één (biologische) appelsoort die mensen met een appelallergie bijna altijd wel kunnen eten. Die zijn niet altijd overal te koop. Als je wilt weten waar ze te koop zijn, moet je maar even PM-en.
die appels heten santana, en zijn eigenlijk alleen geschikt voor mensen met een milde appelallergie want mal-d1 zit er nog wel in, enkel heel weinig..

ot: school was weer zwaar zinloos vdaag.
Oud 18-04-2007, 11:49
Verwijderd
Jeej, heb ik me even gigantisch verslapen! Ik heb zo'n metalen rammelwekker en ik ben er gewoon doorheen geslapen! Hij stond op 9 uur en ik word nu pas wakker... Nouja, ik had het blijkbaar nodig en heel erg is het niet. Nou weet ik alleen niet wat mijn punt voor biologie is, maar ja.
Oud 18-04-2007, 11:50
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Naojan schreef op 18-04-2007 @ 12:14 :
*knip*trouwerij verhaal*knip*
Wat leuk!
Oud 18-04-2007, 13:51
Verwijderd
Wat een dag.
Ik heb met mijn mentrix gepraat. Het was zo moeilijk en zo pijnlijk..
Ik wist dat ze ongerust zou zijn, maar nu voelt ze zich ook nog schuldig! Ze zei: 'ik vind het bijna ondraaglijk om jou nu naar huis te sturen.. Hte liefst had ik je mee naar huis genomen, maar dat kan en mag ik niet doen.. '

Ze gaat wel mee naar een abortuskliniek. Zij heeft voor mij de knoop doorgehakt en zal straks bellen voor een afspraak.. Ik vind het echt eng
Oud 18-04-2007, 13:59
Verwijderd
Citaat:
canddy schreef op 18-04-2007 @ 14:51 :
Wat een dag.
Ik wist dat ze ongerust zou zijn, maar nu voelt ze zich ook nog schuldig! Ze zei: 'ik vind het bijna ondraaglijk om jou nu naar huis te sturen.. Hte liefst had ik je mee naar huis genomen, maar dat kan en mag ik niet doen.. '

Ze gaat wel mee naar een abortuskliniek. Zij heeft voor mij de knoop doorgehakt en zal straks bellen voor een afspraak.. Ik vind het echt eng
sta je er wel zelf achter dan als zij voor jou de knoop heeft doorgehakt?
Wel echt enorm goed van je dat je het hebt verteld, het is echt het beste zo. heel veel sterkte!

OT: veel weggooien = best snel opruimen
Oud 18-04-2007, 14:00
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
canddy schreef op 18-04-2007 @ 14:51 :
Wat een dag.

Goed Zo! Dat maakt alles beter hoor, echt. Ook al lijkt het eng.
Je moet niet zo denken dat 'zij zich schuldig voelt'. Ze maakt zich zorgen om jou, dat maakt haar alleen een goed mens, en is totaal niet slecht voor jou. Daar moet je je geen zorgen om maken.
Oud 18-04-2007, 14:12
Verwijderd
ik weet niet of ik er zelf 100% achter sta, maar ik vertrouw haar, dus als zij zegt dat dit het beste is, dan zal dat wel zo zijn.. Toch?

Ik vond het echt vet moeilijk, om het haar te vertellen. Ik heb haar o.a. een paar posts uit dit forum laten lezen..

Nu ben ik echt heel moe. Maar nog steeds mag ik niet slapen van mezelf. Die enge dromen ook

Ik ga straks naar de begraafplaats van mijn oma, opa, oom en nog n paar anderen.
De bloemetjes verversen enzo..

liefs..

Laatst gewijzigd op 18-04-2007 om 15:03.
Oud 18-04-2007, 14:19
Verwijderd
We hebben een kat!

Hij heet Japie!

En dit issem:

Oud 18-04-2007, 14:22
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Mushu schreef op 18-04-2007 @ 15:19 :
We hebben een kat!

Hij heet Japie!

En dit issem:

[afbeelding]
aaahh, wat een lieverd!
jammer dat ik niet weet hoe ik foto's op t forum moet zetten, anders had ik er ook een paar van mijn kat geplaatst.

ot:
Portfolio helemaal af, blijkt mijn stagedocent niet op school te zijn. Dus dan lever ik hem morgen maar in..
En ik wilde zo graag naar de kapper, maar dat kon niet omdat ik al die opdrachten af moest maken..
Beetje jammer, nu ga ik morgenmiddag maar
Oud 18-04-2007, 14:29
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 18-04-2007 @ 15:22 :
aaahh, wat een lieverd!
jammer dat ik niet weet hoe ik foto's op t forum moet zetten, anders had ik er ook een paar van mijn kat geplaatst.
Deze kwam ook van de asielsite af hoor.

Maargoed, ja hij is heel lief, maar nog een beetje bangig maar ik hoop dat dat wel over gaat.
Oud 18-04-2007, 14:33
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Mushu schreef op 18-04-2007 @ 15:29 :
Deze kwam ook van de asielsite af hoor.

Maargoed, ja hij is heel lief, maar nog een beetje bangig maar ik hoop dat dat wel over gaat.
Leuke kat!
En weeral een diertje uit het asiel.
Oud 18-04-2007, 14:41
Verwijderd
@mushu : wat een mooie zeg!
Oud 18-04-2007, 14:43
Verwijderd
Citaat:
canddy schreef op 18-04-2007 @ 15:12 :
ik weet niet of ik er zelf 100% achter sta, maar ik vertrouw haar, dus als zei zegt dat dit het beste is, dan zal dat wel zo zijn.. Toch?
Om eerlijk te zijn denk ik dat dit iets is wat je zelf moet beslissen...maar in de kliniek zullen ze vast ook nog wel een gesprek (of meerdere) met je aangaan voordat het daadwerkelijk gebeurt.
Oud 18-04-2007, 15:06
rare kwast
rare kwast is offline
zo dat sollicitatie gesprek hebben we ook weer gehad, nu moet ik nog boodschappen doen en koken..
eerst maar ff half uurtje liggen denk
Oud 18-04-2007, 15:14
Nijn*
Nijn* is offline
@ kwast: en hoe ging het? wanneer hoor je of je al dan niet aangekomen bent?

Lekker rustige dag vandaag, had maar drie uurtjes les en stond om 12.10 u. weer buiten. Kreeg nog een 6,9 terug voor aardrijkskunde, het hoogste cijfer van de klas! Ik stond zo te kijken want ik vond de toets echt belachelijk moeilijk!

Verder weet ik echt even niet wat er met me aan de hand is. Ik ben de laatste tijd weer ontzettend moe. De laatste maanden heb ik buiten mijn gewone vitaminepillen en ijzerpillen om, ook nog Q10 pillen geslikt en dat hielp eigenlijk wel steeds. Nu de laatste twee weken ben ik weer dood- en doodmoe. Ik heb nergens meer energie voor en voel me daardoor heel rot. Vandaag ook weer: ik had van alles moeten doen, maar heb tot nu toe nog niets gedaan en heb ook geen energie om nog iets te gaan doen. Pff, belachelijk.
Oud 18-04-2007, 15:26
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 18-04-2007 @ 15:22 :
Je kunt je foto's vanaf je computer uploaden naar een van de volgende websites:

http://www.imageshack.us
http://picserver.student.utwente.nl/

Vervolgens plaats je de link van je foto tussen [ IMG ]linkvanjefoto[ /IMG ] (even de spaties weghalen)
Oud 18-04-2007, 15:45
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 18-04-2007 @ 16:26 :
Je kunt je foto's vanaf je computer uploaden naar een van de volgende websites:

http://www.imageshack.us
http://picserver.student.utwente.nl/

Vervolgens plaats je de link van je foto tussen [ IMG ]linkvanjefoto[ /IMG ] (even de spaties weghalen)
nou, ik zal het eens proberen, jullie merken het wel als het gelukt is.
Oud 18-04-2007, 15:47
Ann
Ann is offline
Morgen economie van kwart voor drie tot kwart voor vijf. Dan mag ik dus mooi mijn trompetles afzeggen. Kutschool. Als zij die dingen nou niet overvol prenten. Mijn economieleraar was ook heel boos, ik was gelukkig niet de enige.

En ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan die mensen in mijn klas. N. viert zaterdag haar verjaardag en iedereen wilt dus een gezamenlijk cadeau doen. J. en ik hadden hier niets over te horen gekregen dus we hadden zoiets dan doe wij maar wat anders, cadeau al gekocht met zijn tweetjes heel leuk, nou vandaag bij Nederlands komt L. eraan, jaa we zijn nou met z'n zevenen voor het cadeau, morgen graag 5 euro mee nemen. Dus J. en ik kijken elkaar aan van welk cadeau? En nu zijn ze dus boos, maar hallo wij worden er buiten gehouden. Dan krijgt N. maar helemaal niets hoor, kan ik ook niet wakker van liggen want zo aardig vind ik dr niet eens.

En met D. weet ik het steeds minder. Ik ben er nu toch duidelijk achter dat ik op vrouwen val, waarom brengt hij me dan in de war. Hij heeft een vriend, jezus... gaat lekker... Waarom zoent hij me dan ook... Ik heb gezegd niet tussen hem en zijn vriend te willen staan en hij zegt dat ik dat niet doe, dat dat zijn eigen keuze is. Maar ik wil niets krijgen met D. ik bedoel. Hoe kan het nou dat we elkaar aan het twijfelen maken over alles?
Oud 18-04-2007, 15:53
Verwijderd
bah ik haat dit soort ingewikkelde situaties..het komt allemaal wel goed, dat weet ik wel, maar het is wel gewoon stom. nee bijzonder stom eigenlijk.

En ik wil dat mn vriendje vanavond niet gaat darten en dat we naar de ikea gaan en dat soort dingen

nét voor ik op verstuur reply wil drukken komt ie terug online. wist wel dat ie had gezien wat ik zei, nep-offline-zijnerd. hij is lekker ook boos, en terecht
Oud 18-04-2007, 16:05
moon
moon is offline
@sassiefje: Ik had niet meer gereageerd maar ik wilde je nog even heel veel sterkte wensen en ik begrijp heel goed dat je niet meer met je hoofd bij de tentamens bent. *knuff*
@canddy: Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je je moet voelen, ik vind het echt heel erg voor je. Heel heel erg veel sterkte toegewenst!
@mushu: Toch niet een kat uit het asiel uit jouw woonplaats ( het asiel waar ik werk) hč? dat zou wel grappig zijn, maar die kat komt me niet meteen bekend voor. Hebben jullie 'm zelf Japie genoemd of heette hij al zo? zo niet, hoe heette hij dan in het asiel? (als hij al uit het zelfde asiel komt dat ik bedoel).

Ot: Aankomende maandag krijg ik de diagnose (of ik die leerstoornis heb of niet) *slik*. maar het meest zie ik op tegen de stage van aankoemnde vrijdag, ik zit nu alweer in de stress. Mijn mentrix heeft met mijn stagebegeleidster gesproken ene ze was dus echt niet over mij te spreken. Ze vond echt dat ik te kort kwam in de stage. Hoewel ik eerst vooral verdrietig was en wel begreep wat ze bedoelde, ben ik nu eigenlijk vooral ineens heel boos. Ik besteed veel meer tijd dan al mijn klasgenoten aan die stage. Ik kom 5 uur in plaats van de 4 uur die ik zou hoeven te komen. Ik kom 1 keer in de maand een hele dag terwijl dat dus ook echt niet verplicht is. Ik doe een stage die ik eigenlijk niet eens mocht doen in het eerste jaar. Pas in het tweede jaar mag ik eigenlijk met een ' probleemgroep' (om het zo maar even te noemen) werken. Bovendien steek ik ontzettend veel in die stage, ik haal het uiterste uit mezelf en dat dat in haar ogen te weinig is zal heus...maar ze moest mij eens voelen! Ze moest eens voelen wat ik elke week voel, hoe ik vecht tegen alle angsten, hoe ik tot het uiterste ga om over drempels te stappen. Dat ziet zij allemaal niet, dat wordt helemaal niet gewaardeerd. Terwijl er eigenlijk niemand is die zo zijn best doet voor de stage als ik. Iemand die met gemak zijn stage door loopt en bijna niet over angsten heen hoeft te stappen krijgt een voldoende en iemand die het uiterste uit zichzelf haalt maar niet helemaal kan voldoen aan de eisen van de stage krijgt een onvoldoende. Wat belachelijk, wat oneerlijk! Ik ben er nu echt heel boos over!

Regels voor berichten