Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het probleem is dat ik niet zoveel moeite wil doen als zij. Omdat ik andere dingen echt niet kan missen. MAar ze weten het en over 2enhalve maand vervalt heel veel van de dingen die ik nu doe, dus dan heb ik meer tijd en dat vinden ze niet erg ![]() Mensen zijn wel lief.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Vreselijk idee dat het alleen nog maar erger gaat worden ![]() ![]() ![]() Maar verder ben ik gelukkig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Moe, slapen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Haar in vertrouwen nemen zal misschien juist een stukje ongerustheid wegnemen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik durf wéér niet te slapen.. Heb zo'n hoofdpijn en ik ben zo moe.. *hele diepe zucht en pinkt wat tranen weg* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoelang wil je nog zo doorgaan??? Stop die ellende. Laat je pa in godsnaam hier niet mee weg komen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
@Andijvie: voor het geval je vriend zo af en toe een appel wil eten, er is één (biologische) appelsoort die mensen met een appelallergie bijna altijd wel kunnen eten. Die zijn niet altijd overal te koop. Als je wilt weten waar ze te koop zijn, moet je maar even PM-en.
||
Citaat:
Je moet nodig hulp zoeken, want het gaat zo niet verder, dat weet je zelf ook wel. Uiteindelijk brengt hulp alleen maar verlichting in dit soort gevallen, echt waar. Sterkte! OT: Balen, ik moet leren, vanmiddag tentamen en ik weet niet wat ik ervan moet verwachten, ik heb veel te weinig geleerd en ik word gek van mezelf. Vanmiddag even schoenen kopen, proberen weinig aan de jongen te denken en uitkijken naar vrijdag en dan leren! |
![]() |
|
De hond is ziek en ik heb de halve nacht wakkergelegen omdat mijn innerlijke overlevingsmechanisme zei dat ik wakker moest blijven ivm met brandgevaar. (http://www.nu.nl/news/1046836/10/Vmb..._na_brand.html) Het stonk echt zó ongelooflijk, net alsof ik midden in een kampvuur zat of zo. Blegh. Blijkbaar was het om 5.15 onder controle, kan wel kloppen want daarna heb ik nog wel een klein beetje kunnen slapen, maar ik werd steeds wakker van de kerkklokken en zo.
Maar nu ben ik weer in Utrecht en straks gaan we naar Den Bosch en dat is leuk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik word bijna elke ochtend wakker met last van mijn nek/schouders, misschien moet ik toch maar een kussen gebruiken ipv twee. ;x Daarnaast zit ik nog een beetje met mijn mama want die heeft van moeilijk/vervelend doen haar favoriete hobby gemaakt geloof ik, maar het kan ook bezorgdheid zijn over mij en dat heb ik totaal niet nodig want als het ergens goed gaat is het wel met mij en ik kan me prima redden. Ze zouden me eens als hun volwassen zoon moeten zien in plaats van een klein kind dat ze constant moeten controleren. *zucht* Maargoed, de week gaat snel en dat is fijn, nog drie tentamens en dan is deze tentamenweek weer voorbij ;x Niet dat het er toe doet, maartoch. En ik wil verdomme die leertest doen want anders komen we er nooit achter wat er fout gaat bij het leren. En ik heb al helemaal geen idee wat ik volgend jaar wil doen, echt totaal geen idee, maargoed. Gelukkig is school en ouders het enige negatieve, de rest gaat heel erg goed<3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: school was weer zwaar zinloos vdaag. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel echt enorm goed van je dat je het hebt verteld, het is echt het beste zo. heel veel sterkte! OT: veel weggooien = best snel opruimen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je moet niet zo denken dat 'zij zich schuldig voelt'. Ze maakt zich zorgen om jou, dat maakt haar alleen een goed mens, en is totaal niet slecht voor jou. Daar moet je je geen zorgen om maken.
||
Citaat:
jammer dat ik niet weet hoe ik foto's op t forum moet zetten, anders had ik er ook een paar van mijn kat geplaatst. ot: Portfolio helemaal af, blijkt mijn stagedocent niet op school te zijn. Dus dan lever ik hem morgen maar in.. En ik wilde zo graag naar de kapper, maar dat kon niet omdat ik al die opdrachten af moest maken.. Beetje jammer, nu ga ik morgenmiddag maar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, ja hij is heel lief, maar nog een beetje bangig maar ik hoop dat dat wel over gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En weeral een diertje uit het asiel. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.imageshack.us http://picserver.student.utwente.nl/ Vervolgens plaats je de link van je foto tussen [ IMG ]linkvanjefoto[ /IMG ] (even de spaties weghalen) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |