Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
OT: Alice in Wonderland. Als kind nooit gelezen, maar beter laat dan nooit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Eindelijk mn boek uit (Het schild met de drie leeuwen - Kaufmann), en nu ga ik beginnen in Alles is Verlicht - Jonathan Safran Foer. Ik heb heel hoge verwachtingen, want de film was echt geweldig en zijn andere boek Extreem Luid en Ongelooflijk Dichtbij was zo mooi
![]()
||
Citaat:
Ben nu net over de helft. Ik vind t leuk om te lezen, hoewel die stikjes van Prado wel zwaar zijn soms (zeker als je s avonds nog even leest)... Ik zou t boek nooit gekocht hebben (was cadeautje) maar vind t een verademing om weer ns iets heel anders dan anders te lezen. Ik stoor me er meestal niet zo aan dat de schrijver zichzelf zo geweldig vindt, misschien dat ik wel te weinig echt "lees" en meer het verhaal volg (meer op verhaalniveau t meemaak, dan op zinsniveau lees). En dat zou mijn moeite met die filosofische stukken ook goed kunnen verklaren. Over het algemeen ben ik er positief over, hoewel het Mundus allemaal wel erg makkelijk afgaat zonder tegewerkende krachten.
|
Nooit meer slapen - Willem Frederik Hermans is uit en ik ben toch wel onder de indruk. Er zit zoveel meer in dan je op het eerste moment verwacht.
Ik baal dat ik het boek weinig eer heb aangedaan door er zo snel doorheen te lezen, maar dinsdag moet het boekverslag af zijn en verdomme, dat gaat me natuurlijk nooit lukken. En ik ben ook bang dat ik niet alles uit het boek haal wat erin zit. Dat ik dingen mis, oversla, dat ik er blind voor ben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|