![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hypocrisie; ten eerste kunnen enkele tienduizenden forumleden niet allemaal lelijke nerds zijn, ten tweede hoef je elkaar maar één keer te meeten om daarna vanuit het echte leven weer af te spreken; ik snap nooit wat mensen hebben tegen via het forum opgedane contacten...
||||
Om maar eens even heel erg hard offtopic te gaan:
Citaat:
![]() Ik kan ook neuken, seks, vrijen of "oefenen met kindjes maken" zeggen. Hell, ik kan zelfs op de sneue Fok! tour gaan en geyle NEUQSEKS aandragen.... Maar ik vind vieselefozelen origineler/liever klinken, brengt weer wat kleur over het subject etc. etc. Ik ga hier nu niet een enorm lulverhaal neerzetten. Je snapt mijn punt nu wel hoop ik ^_^ Citaat:
![]() 1. Ik stamp niemand de grond in, daar heb ik het gewicht niet voor 2. als je vind van wel heb je hierbij geen alleenrecht meer ;x kusje -x- Citaat:
![]() Tevens wil ik hier aan toevoegen dat niet iedereen op dit forum een lelijke nerd is ![]() Om maar eens voorzichtig ontopic te gaan: Uit liefde: Nog geen, daar ken ik hier niemand 'goed genoeg' voor. m.u.v. mn ex, daar hoef ik dan ook verder niets aan toe te voegen lijkt me Uit lust: moh, wel een hele lijst eerlijk gezegd. Maar ik weet zo net nog niet of ik puur uit lust met iemand t bed in zou duiken. Dat hangt 100% v/d situatie/persoon etc. af.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Lifestyle |
verkiezingen jawel! merels | 175 | 15-08-2006 19:35 | |
Lifestyle |
aantrekkingskracht en dan in het GEEL? berlin | 205 | 30-11-2005 12:12 | |
Beleidszaken |
[IQVANEENPAD] vertel nou eens waarom die regel er is! McMotion | 122 | 09-02-2005 20:01 | |
De Kantine |
**Wat vind je van je Collega forummers?** Kastanje | 42 | 22-03-2003 14:16 |