Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2007, 20:23
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Luna schreef op 19-07-2007 @ 21:09 :
p bestaat toch helemaal niet meer.

nee, daarom deed het halve forum inclusief mezelf een propedeuse dit jaar
Oud 19-07-2007, 20:24
Luna
Luna is offline
ja nee ik bedacht me net dat het bij de uu zo gaat en bij hbo je nog wel een p kan halen. lekker dom van me
Oud 19-07-2007, 20:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ach een propedeuse is ook zoiets debiels
Oud 19-07-2007, 20:29
Luna
Luna is offline
het kwam omdat ze ze dat ze tentamen sociologie had en ik nam aan dat dat een universitaire studie was en op de universiteit bestaat de propedeuse niet meer. maargoed.
Oud 19-07-2007, 20:30
botulismf
botulismf is offline
Propedeuse is ook maar een ander woord voor het halen van je eerste jaar. Dus of het heeft eigenlijk nooit bestaan, of het zal altijd bestaan, maar onder een andere naam. Ofzo.
Oud 19-07-2007, 20:50
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 17-07-2007 @ 23:15 :
maar het is toch hartstikke lekker weer in nederland
of het regent of het is ranzig benauwd

ot:
Ik heb vandaag de keuken opgeruimd, we hadden duizend en een fruitvliegjes dus werd het wel tijd en daarna ging ik werken maar er was geen ruk te doen dus mocht ik na 5 uurtjes alweer gaan. Nou wil ik iets doeeen maar het moet wel gratis zijn
Oud 19-07-2007, 21:12
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
ZerO schreef op 19-07-2007 @ 21:50 :
of het regent of het is ranzig benauwd

oh ik ben er inmiddels wel aan gewend. beetje chillen in de tuin, plantjes plukken, beetje paardrijden. relaxt hoor
Oud 19-07-2007, 21:14
lapin
lapin is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 19-07-2007 @ 21:26 :
ach een propedeuse is ook zoiets debiels
waarom vind je dat?

ik heb vandaag superhard gesport met dolly en toen geluierd in het park onder het genot van een heerlijke veldsla salade

Laatst gewijzigd op 19-07-2007 om 21:16.
Oud 19-07-2007, 21:15
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
omdat gewoon goede scores halen al voldoende zou moeten zijn voor een overgang, zeker voor het eerste jaar. als het goed is heb je bij je toelating al laten zien geschikt te zijn voor een opleiding. waarom wil je dat weten
Oud 19-07-2007, 21:22
lapin
lapin is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 19-07-2007 @ 22:15 :
omdat gewoon goede scores halen al voldoende zou moeten zijn voor een overgang, zeker voor het eerste jaar. als het goed is heb je bij je toelating al laten zien geschikt te zijn voor een opleiding. waarom wil je dat weten
toegelaten worden betekent volgensmij alleen dat ze er wel vertrouwen in hebben dat je geschikt bent voor de opleiding. Moet jij dan in je eerste jaar je P halen anders mag je niet door? Bij mij kan iedereen nog een 3e en 4e herkansing doen in het 2e jaar voor de vakken van het 1e jaar (dat is pas bullshit) anders wordt je van de opleiding gekickt. En terecht.
Oud 19-07-2007, 21:34
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja, ik moet mijn p halen anders wordt je van school getrapt. de propedeuse die ik had was in zekere zin al een soort herkansing van een eerdere periode dus nu way dat er nog sprake was van een herkansing van de p-toets.
Oud 19-07-2007, 21:36
lapin
lapin is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 19-07-2007 @ 22:34 :
ja, ik moet mijn p halen anders wordt je van school getrapt. de propedeuse die ik had was in zekere zin al een soort herkansing van een eerdere periode dus nu way dat er nog sprake was van een herkansing van de p-toets.
maar je propedeuse gaat toch niet over een periode maar over het eerste jaar? ik weet dat op sommige opleidingen (vaak kunstopleidingen) het verplicht is om je P in je eerste jaar te halen en anders kun je in het tweede jaar nog wat dingen herkansen, maar het gaat er toch om dat je aan je opleiding laat zien dat je je vakken kunt halen en geschikt bent voor de opleiding?
Oud 19-07-2007, 21:51
Verwijderd
Ik ging gisteren naar Transformers en die film had natuurlijk weinig met de transformers van vroeger te maken,.
Vandaag ging ik met mijn vriendin zwemmen en dat was CHILL.
Nu drink ik een gin-tonic en ga ik zo slapen.
Oud 19-07-2007, 21:55
Verwijderd
gewerkt, met een vriend van me wat dingetjes naar mijn huis gebracht enzo, heerlijk uit eten geweest, wat is den haag toch een toffe stad <3. en nu ben ik een beetje TIPSY en tevree.
Oud 19-07-2007, 22:01
Verwijderd
Oh ja ik doe dus HBO en als ik mijn propedeuse had gehaald kreeg ik een laptop van meine eltern dus ja, balen.
Vanaf half3 in het park gezeten met 8 vrienden en belachelijk veel flessen wijn en een reuzefles champagne die we laatst hadden gewonnen. Om 5 uur was iedereen al superlam en we vermaakten ons uitstekend en Facethetruth kwam ook nog een biertje meedrinken en alles was hartstikke fijn en nu ben ik thuis en nog steeds dronken maar wel trots op mezelf dat ik niet nog één dansje ben gaan doen in de tivoli. Nu douchen, slapen, schoonmaken want de ouders komen morgen thuis van vakantie.
Oud 19-07-2007, 22:06
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
lapin schreef op 19-07-2007 @ 22:36 :
maar je propedeuse gaat toch niet over een periode maar over het eerste jaar? ik weet dat op sommige opleidingen (vaak kunstopleidingen) het verplicht is om je P in je eerste jaar te halen en anders kun je in het tweede jaar nog wat dingen herkansen, maar het gaat er toch om dat je aan je opleiding laat zien dat je je vakken kunt halen en geschikt bent voor de opleiding?

ik doe mbo he, daar zal allicht een ander type propedeuse gehanteerd worden. bij mij ging het inderdaad om 1 periode waarin mijn competenties van het hele jaar werden getoetst. ik moest natuurlijk het hele jaar mijn competenties behalen, maar in de propedeuseperiode waren deze wel extra belangrijk.
Oud 19-07-2007, 22:16
Verwijderd
in het park gezeten en ladingen fruit gegeten. ik ben geloof ik eindelijk een beetje bruin geworden nu ga ik me omkleden want ik ga zo uit.
Oud 19-07-2007, 22:19
Haligh
Haligh is offline
ik ging helemaal los op salsa.
Oud 19-07-2007, 22:21
iidar.orp
iidar.orp is offline
Ik deed de befaamde Afrikaanse slavendans, de rumba.
Oud 19-07-2007, 22:22
Haligh
Haligh is offline
heel nonchi, ik zag het ja.
Oud 19-07-2007, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 19-07-2007 @ 23:06 :
ik doe mbo he, daar zal allicht een ander type propedeuse gehanteerd worden. bij mij ging het inderdaad om 1 periode waarin mijn competenties van het hele jaar werden getoetst. ik moest natuurlijk het hele jaar mijn competenties behalen, maar in de propedeuseperiode waren deze wel extra belangrijk.
Om één periode maar? Bij ons houd je propedeuse in dat je alles van een jaar hebt gehaald in datzelfde jaar.
Oud 19-07-2007, 22:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 19-07-2007 @ 23:22 :
Om één periode maar? Bij ons houd je propedeuse in dat je alles van een jaar hebt gehaald in datzelfde jaar.

nee wat ik net zeg, het ging om de competenties van een heel jaar, maar in een specifieke periode van vijf weken moest ik een eindwerk maken en de competenties die ik daarvoor kreeg telden extra zwaar mee. als je de rest van het jaar net een voldoende te weinig had was je fucked en dat kon je niet herkansen.
Oud 19-07-2007, 22:27
Broeder
Broeder is offline
Ik deed allemaal dingen. Soms echter niet.
Oud 19-07-2007, 22:57
Drez
Drez is offline
Citaat:
Luna schreef op 19-07-2007 @ 21:29 :
het kwam omdat ze ze dat ze tentamen sociologie had en ik nam aan dat dat een universitaire studie was en op de universiteit bestaat de propedeuse niet meer. maargoed.
oh in groningen wel hoor. maar who cares.
Oud 19-07-2007, 23:06
__
__ is offline
Citaat:
Drez schreef op 19-07-2007 @ 23:57 :
oh in groningen wel hoor. maar who cares.
ja en tilburg iig ook geloof ik. maar waar hebben we t ook over, je hebt gewoon je eerste jaar gehaald of niet

ot: ik krijg mn koffer echt niet dicht straks dramaaa
Oud 19-07-2007, 23:19
Verwijderd
Ik drink in mijn eentje want niemand wil mee uit/is op vakantie,.
Oud 19-07-2007, 23:28
Drez
Drez is offline
oh ja dat doe ik ook maar dan ook nog eens zonder alcohol.
Oud 19-07-2007, 23:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb vandaag geshopt en allerlei onzinnige troep gekocht, daarna even 3 uurtjes 'gewerkt', Zitten chillen in de kantine en toen op weg gegaan naar Rotown om The Bees te zien.
Ik dacht eerst dat ik er heel de avond alleen moest staan, dus ik baalde wel een beetje, maar ik werd ineens op m'n schouder getikt en toen stonden er ineens 2 oude vrienden achter me. Nou, toen werd 't toch nog gezellig en hebben we bijgeklets en biertjes gedronken en keihard gedanst op 'Chicken Payback' en gegeten bij de Burger King (omdat dat voor mij geen drol kost) en nu ben ik thuis en een beetje aangeschoten en ik stink echt ontzettend, want het is WARM en ik moet eigenlijk slapen, want morgen moet ik weer om 11 uur werken.
Gelukkig mag ik gratis koffie pakken.
Oud 19-07-2007, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Drez schreef op 20-07-2007 @ 00:28 :
oh ja dat doe ik ook maar dan ook nog eens zonder alcohol.
Dat is nog een trapje naarder, ik kan mezelf inmiddels enigzins bezatten en dat doe ik dan ook.
Oud 20-07-2007, 00:12
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 20-07-2007 @ 00:19 :
Ik drink in mijn eentje want ik wil niet uit en ik wil op vakantie,.
Oud 20-07-2007, 00:16
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 20-07-2007 @ 01:12 :
LOTGENOTEN!
Oud 20-07-2007, 00:19
Verwijderd
ja ik ook hoor jongens
Oud 20-07-2007, 00:21
botulismf
botulismf is offline
Oh mijn god, Strychnine, jij nam net een slok en ik voelde hem gewoon naar mijn hoofd stijgen.
Oud 20-07-2007, 00:23
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 20-07-2007 @ 01:21 :
Oh mijn god, Strychnine, jij nam net een slok en ik voelde hem gewoon naar mijn hoofd stijgen.
Het gaat te für Blism.
Oud 20-07-2007, 00:26
botulismf
botulismf is offline
Als de drank is in de man...
Oud 20-07-2007, 00:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik kijk probleemwijken met paranoide en carn in afzonderlijke steden
maar dan wel dezelfde probleemwijk.

het internet is een wonderlijk iets
Oud 20-07-2007, 00:37
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
en eh ik snuif fotolijm want ik heb geen drank en ik ben ook al niet alleen want mijn kat ligt naast me
Oud 20-07-2007, 08:47
Verwijderd
Ik heb me gisteren dronken laten voeren in het park door allemaal leuke mensen en het was echt heel gezellig, maar op een gegeven moment kon ik echt niet meer communiceren en de 360 foto's die gemaakt zijn bewijzen dat. Daarna naar huis gefietst, in bed gaan liggen met scharrel en meteen in slaap gevallen, . Nu is hij net weg en heb ik net mijn spullen ingepakt want ik pak zo de trein naar Berlijn, doehoei.

Oh maar eerst de foto's van Dour ophalen.
Oud 20-07-2007, 08:49
*oma*
*oma* is offline
Ik zou gisteren eventjes met twee vriendinnen wat drinken en nu heb ik een kater en moet zo werken .
Oud 20-07-2007, 09:23
Haligh
Haligh is offline
ik ben aan het inpakken en ben gaar, want ik vertrek straks naar schiphol. aangezien ik naar mijn vader in shanghai ga en ook naar hong kong en thailand.

en ik heb er nu uiteindelijk wel zin in .
Oud 20-07-2007, 10:37
Verwijderd
Ik wilde gisteren heel vroeg gaan slapen maar de slapeloosheid heeft weer toegeslagen dus ik ben nog steeds wakker. Pff en ik moet om zes uur bij een afspraak zijn kgggg.
Oud 20-07-2007, 10:41
Verwijderd
veel plezier derek

ik heb vannmorgen gewerkt, en ik moest bij een man werken die aaaaaltijd loopt te kankeren vanmorgen dus weer. normaal ben ik er om 10 uur, en nu om 2 voor 10 en toen werd hij boos omdat ik te vroeg was. TWEE MINUTEN TE VROEG!!??!?! toen zei ik "ik kan ook wel weg gaan hoor. maar dan kom ik ook niet terug." dat wilde hij ook niet. uiteindelijk deed hij wat ik wilde, maar heeeeel sloom en toen zei ik "er staan 20 minuten voor u, en als het dan niet klaar is ga ik weg en zoekt u het maar verder uit" ohhh wat ben ik toch streng. maar het hielp wel.

zometeen naar de opticiën voor controle en nieuwe lenzen en daarna slapen en vanavond weer werken.
Oud 20-07-2007, 10:52
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag onweerterrorday yes
Oud 20-07-2007, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 20-07-2007 @ 11:52 :
vandaag onweerterrorday yes
ik moet vanavond werken op de FIETS en het gaat kei hard regenen en onweren en ik ben enorm bang voor onweer. meh. ik hoop dat m'n vader een keer redelijk doet, en dat ik de auto voor een keer mee mag.
Oud 20-07-2007, 11:33
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
uuuf schreef op 20-07-2007 @ 12:16 :
ik moet vanavond werken op de FIETS en het gaat kei hard regenen en onweren en ik ben enorm bang voor onweer. meh. ik hoop dat m'n vader een keer redelijk doet, en dat ik de auto voor een keer mee mag.
hmm nee fietsen in onweer is niet zo relaxt. ik denk dat het ook wel mee zal vallen want hier in het zuiden is het aleen een beetje grijs.
Oud 20-07-2007, 11:36
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 20-07-2007 @ 10:23 :
ik ben aan het inpakken en ben gaar, want ik vertrek straks naar schiphol. aangezien ik naar mijn vader in shanghai ga en ook naar hong kong en thailand.

en ik heb er nu uiteindelijk wel zin in .
KUSJE tot snel!
Oud 20-07-2007, 11:44
Verwijderd
Ik moet vandaag werken met Brammeke (alé sjefke!) en vanavond mijn haren verven want ik voel me een uitgroeisloerie en mijn vriendje is nu naar de kapper en dat vind ik stom want zijn haren moeten niet kort.
Oud 20-07-2007, 11:58
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 20-07-2007 @ 12:33 :
hmm nee fietsen in onweer is niet zo relaxt. ik denk dat het ook wel mee zal vallen want hier in het zuiden is het aleen een beetje grijs.
Nou in dit zuiden explodeert de lucht.
Oud 20-07-2007, 12:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
god gunt mij geen onweer
Oud 20-07-2007, 12:18
botulismf
botulismf is offline
Hier is het gestopt dus ik ga VIS HALEN. MUHA.

Regels voor berichten