Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Urgh, nu heb ik meteen dat liedje in m'n kop en ik haatte het toen ook al >_<
Voor de vrager; hier is voor de duidelijkheid het filmpje ![]() http://nl.youtube.com/watch?v=V5Ej_WQhKSI Zelf ben ik op zoek naar de titel/artiest van een cover/parody een paar jaar terug. De clip en het nummer waren een parody op paradise city van Guns 'n' Roses. Ik weet alleen nog dat al die bandleden slechte pruiken had en dat degene die Axl portretteerde een gigantische blonde afro-pruik had. Het klinkt als Weird Al Yankovic, maar ik weet vrij zeker dat hij het niet was ![]() |
![]() |
|
Vaag en lang verhaal over de kwaliteit ervan, maar weet iemand de titel van dit nummer?
Zet 't geluid maar goed hard... ![]() ![]() (ps: dat gebuzz hoort er dus niet bij) |
![]() |
|
Ik hoorde laatst bij uitgaan een leuk nummer en ik hoorde hem vandaag weer in een reclame voor het programma 3 op Reis, weet iemand hoe dit nummer heet? Alvast bedankt
![]() Ik heb een filmpje gevonden aan het begin en aan het eind hoor je een stukje van het liedje. http://www.llink.nl/Behind-the-Scenes.1611.0.html
Laatst gewijzigd op 23-11-2007 om 21:16. |
![]() |
|
Ik ben op zoek naar het lied waarbij ik de clip ervan alleen maar ken. Je ziet continu dansende dames in een t-shirt waarop de tekst van het liedje staat, steeds andere t-shirts die met de tekst meegaan.. ik zag er zonet een klein stukje van op tmf maar heb de tekst niet onthouden. Iemand die de clip of het liedje kent?
|
Ik zoek een nummer dat ik hoorde in de Melkweg toen Kate Nash nog moest spelen. Het was een beetje indie, en het enige stukje tekst dat ik me kan herinneren is "I'm in love with your sister". Op google krijg ik alleen dingen over een rapper, en dat is hem niet.
|
Fiction Plane - Two Sisters? Niet bepaald indie maar wie weet.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Al een paar weekjes hoor ik op de radio het liedje waarvan ik de titel en de artiest niet weet
![]() Een stukje van het liedje: If you believe in love, i will take you around the world....tis een dancenummer van dit jaar. Vier weken geleden hoorde ik hem bij Deal Or No Deal eventjes toen ze een goede koffer had uitgekozen. Als een van jullie het liedje kent zou dat echt waanzinnig zijn ![]() Er is toch wel iemand die me kan helpen? Of heeft nog nooit iemand dit liedje gehoord? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je een nummer? Vraag het hier! Verwijderd | 500 | 26-12-2012 03:10 | |
Muziek |
Zoek je een nummer #2? Batave | 24 | 07-01-2010 20:13 | |
Muziek |
Ik zoek een nummer G-force | 6 | 23-12-2006 12:07 | |
Muziek |
Hulp, iemand? Ik zoek een nummer... A loved one | 4 | 17-12-2003 15:28 | |
Muziek |
Op zoek naar een nummer met een bepaalde tekst. langejongen | 3 | 05-06-2003 20:55 | |
Muziek |
*ik zoek een nummer* Angeleyes16 | 6 | 27-01-2003 20:15 |