![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
op zich wel fijn gewerkt vandaag, maar ik vin t een beetje saai worden ![]() ![]() ![]() en verder gaat/is dromen kut. |
![]() |
||
Citaat:
soms is het gewoon nodig omdat mensen constant verstopt zitten.. (wat ik even dacht te lezen) uiteraard moet ze t gewoon niet doen maar dat is wel duidelijk denk.. en kauwgom is geen natuurlijk laxeermiddel en ook al stom..
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() en je verkloot er idd je darmen mee, maar denk dat ze dat wel weet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En kauwgom is idd geen natuurlijk laxeermiddel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heb je altijd de keuze om dingen anders te gaan doen. Waarmee ik niet beweer dat het makkelijk is. ![]() Maar je geeft zelf al aan dat je dít leven niet meer wilt. Rede genoeg om het toch anders te proberen, denk ik. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gezond eten en voldoende (NIET te veel dus) drinken is altijd het begin en het beste
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ yana pas aub op met laxeermiddelen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Weet iemand toevallig hoe het werkt? Ik heb een vodafone 710 (a) Nu ga ik de rest uit protest lekker ook niet doen. O, en ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een spijkerbroek gekocht ![]() En ik heb last van mijn ogen. Ik zie ineens een stuk slechter, sinds ik nieuwe lenzen in heb. Hopelijk hebben ze me gewoon de verkeerde lenzen opgestuurd en zijn niet mijn ogen achteruit gegaan. En nee, ik heb wel betere dingen te doen dan nutteloze verhaaltjes typen, maar daar heb ik geen zin in.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |