Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2007, 20:39
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Yana schreef op 01-08-2007 @ 19:03 :
Dat mag dan wel zo wezen, maar dat is op dit moment geen optie.

OT: Ik heb me vandaag aan mn voornemen /belofte gehouden en drie maaltijden gegeten. Nu voel ik me stom en dik en baal ik van alle calorieën die in mijn lijf rondwemelen. Waar is de tijd gebleven dat ik deze hoeveelheid als minimum had?

Verder heb ik maar pakjes kauwgom gekocht voor op vakantie, voor het geval mn vriend me geen lax wil geven als het echt nodig is. Vervelend genoeg heb ik nu alweer één van de pakjes bijna leeg...zucht.
ook wel eens natuurlijke laxeer middelen geprobeerd?
Oud 01-08-2007, 20:40
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-08-2007 @ 21:37 :
Het is altijd een optie.

(Of het makkelijk is is een ander verhaal. )

Ga ajb niet nog verder dan al je al bent...nu stil gaan staan/niet verder gaan, is 'makkelijker' (let op de aanhalingstekens) dan de weg terug. Echt.

Ook met minder dan 60 pillen per dag kun je je darmstelsel naar de klote hebben.
je helpt uberhaupt je darmstelsel naar de *piep*
Oud 01-08-2007, 20:41
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 01-08-2007 @ 21:39 :
ook wel eens natuurlijke laxeer middelen geprobeerd?
Ze moet helemaal geen laxeermiddelen proberen...
Oud 01-08-2007, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 01-08-2007 @ 21:41 :
psies!

op zich wel fijn gewerkt vandaag, maar ik vin t een beetje saai worden maar het verdient wel lekker, nog maar 3 dagdeeltjes en dan ffkes vrij *tot maandag*, maar miss zondag strand

en verder gaat/is dromen kut.
Oud 01-08-2007, 20:58
darkfairy
darkfairy is offline
nou fijn ik heb hem dus gesmst of het nog aan is omdat ik er zekerheid over wou omdat hij toen we samen moesten werken haast niks tegen me zei en de hele dag ook niet gisteren
en vandaag hebben we maar 3 zinnen tegen elkaar gezegd over de hele dag terwijl ik hoopte dat hij ook uit zichzelf zou gaan kletsen met me onder het werk enzo
en net kreeg ik smsjes terug dat hij dus heel kwaad is en zichgekleineerd voelt omdat ik smsde of we nog wat hebben
en dat hij niet tegen mensen kan die denken dat het anders is
en nou is hij heel boos gelukkig is hij morgen vrij
maar dat kan vrijdag nog leuk worden als hij op het werk is hem kennende had ik dat smsje nou maar nooit verstuurt
Oud 01-08-2007, 21:59
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Vandaag op het werk een conflict met mijn 'collega's'... Wij waren 'inefficient' bezig, terwijl de anderen er drie keer zolang over deden . En dan zeg je er wat van, krijg je te horen dat je er geen verstand van hebt: 'Ik werk hier al drie jaar, dus ik weet hoe je het beste kunt werken.' Yeah right, dat zag ik... Ik werk er inderdaad nog niet zo lang, maar dan kan ik nog wel inzicht hebben in hoe je zo snel mogelijk kunt werken...

Zucht... Ik word zo moe van die nutteloze discussies... En het erge is dat ik het edere keer weer niet kan laten om erop te reageren en te zeggen wat ik ervan vind....
Oud 01-08-2007, 22:40
Little_lady
Little_lady is offline
Bron van irritatie; m'n ouders hebben ruzie met zo'n beetje heel het dorp, dat hebben ze in ruim 10 jaar tijd een soort van opgebouwd.. Leuk hoor, als je in een klein dorp woont waar iedereen je kent als 'de dochter van de gekken', waardoor je zelfs de meest kleine ettertjes tegen je krijgt en je dus niet eens meer knap een rondje kan wandelen.

En dat terwijl ik zo'n geweldig humeur had, om het goede nieuws. Ik weet wel dat ik met beide benen op de grond moet blijven omdat we nog maar af moeten wachten hoe het loopt, maar dat ze 'm vooralsnog niet op willen geven is echt zóóó fijn! Zeker na alles wat er in de afgelopen maanden allemaal gebeurd is.. Dat het waarschijnlijk ten koste van ons uitje gaat is stom ja, maar dat kom nog wel.. Eerst moet 'ie maar eens wat opknappen!

Edit; Ik maak mezelf gek, enkel omdat ik een moedervlek heb die zich een beetje vreemd gedraagt ten opzichte van m'n andere moedervlekken.. Pff, alsof het een wonder zou zijn als ook naast deze moedervlek een muggenbult tevoorschijn komt, net als al die andere keren dat ik een jeukende moedervlek dacht te hebben.

Laatst gewijzigd op 01-08-2007 om 22:44.
Oud 01-08-2007, 22:41
Yana
Yana is offline
Ja ja, ik geef die pilletjes morgen aan mn vriend en dan hou ik me er voortaan verre van. Misschien kunnen we ze beter gewoon weggooien, wat niet mee is op vakantie hoeft ook geen aantrekkingskracht te hebben.

Als natuurlijk laxeermiddel eet ik trouwens kauwgom... maar het lijkt niet zo goed meer te werken of zo. Terwijl ik niet eens meer iedere dag eet. (maar ok, als ik een pakje heb, is het ook meteen leeg)

Morgen weer naar "huis", terwijl ik net drie dagen hier ben. Ik wil niet terug, ik wil hier blijven en me verdwenen wanen. Hier is het veilig, hier voel ik me weer wat meer Yana. Ik heb geen zin in confrontaties, ik wil niet meer praten-denken-leven over/met eten. Ik ging hierheen op zoek naar rust, maar het was te kort om het te hebben gevonden. Ik proefde eraan en moest weer weg.

Ik wil dit leven niet meer. Eigenlijk wil ik het hele leven niet meer... of klink ik nu heel suicidaal?
Oud 02-08-2007, 00:42
Verwijderd
Leven is leuk
Oud 02-08-2007, 05:26
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-08-2007 @ 21:41 :

soms is het gewoon nodig omdat mensen constant verstopt zitten.. (wat ik even dacht te lezen)
uiteraard moet ze t gewoon niet doen maar dat is wel duidelijk denk..

en kauwgom is geen natuurlijk laxeermiddel en ook al stom..
Oud 02-08-2007, 07:50
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-08-2007 @ 06:26 :
soms is het gewoon nodig omdat mensen constant verstopt zitten.. (wat ik even dacht te lezen)
uiteraard moet ze t gewoon niet doen maar dat is wel duidelijk denk..
Juist. en dat is echt geen pretje. verstopt zitten en dan elke dag zo'n vies drankje...

en je verkloot er idd je darmen mee, maar denk dat ze dat wel weet.
Oud 02-08-2007, 09:18
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn zusje gaat naar Thailand voor een half jaar. Vandaag. Hmpf, het leek altijd iets wat misschien ooit in de verre toekomst plaats zou vinden, maar nu gaan we ineens straks naar Schiphol. Tsjonge.

En al dat eten, ik word er zo moe van, het enige resultaat is dat ik vaker naar het toilet moet volgens mij en iedereen hier werkt me tegen en blablabla. Ja, ik zet heus wel door, ik ben zo gemotiveerd als wat, ik houd vol want ik zal de wereld wel eens laten zien hoe sterk ik ben.
Oud 02-08-2007, 09:26
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 02-08-2007 @ 06:26 :
Als je gezond eet en dan verstopt zit is het wat anders, dan kan je dat idd proberen. Yana eet niet gezond en zit daardoor verstopt, door laxeermiddelen te gaan gebruiken (natuurlijk of niet natuurlijk) raakt ze alleen maar verder van huis. Meer en gezonder gaan eten is het eerste wat ze moet proberen...grote kans dat het probleem van verstopt zitten er dan nie tmeer is.

En kauwgom is idd geen natuurlijk laxeermiddel.
Oud 02-08-2007, 11:21
Verwijderd
Muh.

Edit: Ik zie een significant verschil tussen ochtenden en avonden
Oud 02-08-2007, 11:24
Verwijderd
laat me dan maar lekker;

gestoord, egoistisch, autistisch, contactgestoord, raar, geflipt, vreemd, dom, humorloos, kansloos, mongolisch, idioot, wereldvreemd, kleuterachtig, eenzaam, gothic, merkloos, hopeloos en vooral NIET NORMAAL

zijn

i've heard it ALL before
ik doe lekker wat ik wil, en ik zoek vrienden die ík lief en aardig en leuk vind, waar ze ook wonen.
jámmer dat er áltijd mensen zijn die het ERIN moeten wrijven dat ik NERGENS bijhoor en ABNORMAAL ben en NOOIT zal veranderen (omdat ik niet lúister )
Zeggen dat ik niet luister is de aller-aller ergste belediging die een mens me kan geven, pás op.
Ik bén helemaal geen lieverdje dat veel te aardig is, hoe kómen mensen dáár nu weer bij.

ik trek het me niet ernstig aan, het valt alleen zo erg op dat bijna niemand normaal kan doen
Oud 02-08-2007, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 01-08-2007 @ 23:41 :
Ja ja, ik geef die pilletjes morgen aan mn vriend en dan hou ik me er voortaan verre van. Misschien kunnen we ze beter gewoon weggooien, wat niet mee is op vakantie hoeft ook geen aantrekkingskracht te hebben.

Als natuurlijk laxeermiddel eet ik trouwens kauwgom... maar het lijkt niet zo goed meer te werken of zo. Terwijl ik niet eens meer iedere dag eet. (maar ok, als ik een pakje heb, is het ook meteen leeg)

Morgen weer naar "huis", terwijl ik net drie dagen hier ben. Ik wil niet terug, ik wil hier blijven en me verdwenen wanen. Hier is het veilig, hier voel ik me weer wat meer Yana. Ik heb geen zin in confrontaties, ik wil niet meer praten-denken-leven over/met eten. Ik ging hierheen op zoek naar rust, maar het was te kort om het te hebben gevonden. Ik proefde eraan en moest weer weg.

Ik wil dit leven niet meer. Eigenlijk wil ik het hele leven niet meer... of klink ik nu heel suicidaal?
Kauwgom is inderdaad geen natuurlijk laxeermiddel: de zoetstoffen die het laxerende effect hebben zijn verre van natuurlijk.
Verder heb je altijd de keuze om dingen anders te gaan doen. Waarmee ik niet beweer dat het makkelijk is.
Maar je geeft zelf al aan dat je dít leven niet meer wilt. Rede genoeg om het toch anders te proberen, denk ik.

Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt .
Oud 02-08-2007, 12:05
Verwijderd
Heb me al tien keer omgekleed vandaag, niks zit lekker, past goed of staat oké. Grmbl. En nu komt R. ook nog eens niet. Ik snap het wel, ze moet ook goed voor zichzelf zorgen, maar ik vind het wel jammer want nu ben ik de hele dag alleen.
Oud 02-08-2007, 14:05
Heksjuh
Heksjuh is offline
Volgens mijn zusje (oke, volgens mijn ouders en die hebben het van mijn zusje en die heeft het van het rooster) moet ik volgende week ook maar vier dagen werken en heb ik het hele weekend vrij. Waarom vind ik dat erg? Er zijn meer mensen terug van vakantie, dus het is logisch dat ik minder moet werken. Ik werk niet voor het geld en vorige week was ik blij geweest met zo'n rooster. Waarom nu niet dan?
Omdat ik hem dan minder zie?
Oud 02-08-2007, 14:14
Verwijderd
ik krijg krullen!!! hopelijk wordt het ook nog mooi en ik heb een konijntje en die is superlief

en waarom snappen mensen niet dat ik niet populair wíl zijn. Ik geef niet om nepvrienden en allemaal regeltjes binnen "je groep". Laat mij nou gewoon vrienden zijn met de mensen die ík aardig vind en ga iemand anders vervelen. Dat verdomde geslijm en gezeur in de hoop dat iemand je aardig vind. Bah.
Oud 02-08-2007, 14:30
Verwijderd
Zo, dat was me een feestje. <3
Oud 02-08-2007, 15:28
Balance
Balance is offline
Hmm ik weet niet zo goed wat ik moet doen. M'n ouders zijn op vakantie en ze komen beiden uit hele grote gezinnen. Dat wil ook zeggen dat ze enorm veel ooms en tantes hebben. Veel daarvan zijn in de tachtig en negentig en geregeld overlijdt er iemand. Voor hun vakantie heb ik aan m'n ouders gevraagd of ik het ze moet laten weten of er iemand overleden is. Ooms en tantes en oude en verre nichten enzo wilden ze niet weten, maar directe familie wel (hun broers/zussen, etc.)

Nu krijg ik een mailtje van m'n tante dat er iemand overleden is. Terugberekend is dat volgens mij een nicht van m'n vader, maar ze is maar 58 jaar oud geworden. Het is dus niet zo dat het één van die oude mensen is waarvan ze niet echt opkijken. Maar het is ook geen directe familie voor wie ze terug zouden komen. En nou weet ik dus niet of ik dat emailtje zal gaan onderscheppen. Ze hebben er niks aan om het op vakantie te lezen, toch?
Oud 02-08-2007, 15:32
indigo
indigo is offline
Hihi ik ben best wel bruin en best verliefd maar ik zie hem pas over een week als het niet meer is pas en nu moet ik nog eten koken. Maar vakantie was echt tof, als ik zo terugkijk maak ik alles idyllischer en ik denk dat ik maar bladzijdenvol moet gaan schrijven want dat lucht op. Great. <3
Oud 02-08-2007, 15:54
Verwijderd
Weer zo'n niks doe dag vandaag.
Zometeen maar even naar de supermarkt voor avondeten.
Oud 02-08-2007, 16:06
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-08-2007 @ 10:26 :
Als je gezond eet en dan verstopt zit is het wat anders, dan kan je dat idd proberen. Yana eet niet gezond en zit daardoor verstopt, door laxeermiddelen te gaan gebruiken (natuurlijk of niet natuurlijk) raakt ze alleen maar verder van huis. Meer en gezonder gaan eten is het eerste wat ze moet proberen...grote kans dat het probleem van verstopt zitten er dan nie tmeer is.

En kauwgom is idd geen natuurlijk laxeermiddel.
oke, ik ben het hier helemaal mee eens..
gezond eten en voldoende (NIET te veel dus) drinken is altijd het begin en het beste
Oud 02-08-2007, 16:38
Verwijderd
Terug van weg geweest.
Wat een rot terug reis.
Wordt onze tas met paspoort, rijbewijs, contant geld, foto camera, telefoon, gestolen. Hoe kom je van zuid-frankrijk naar nederland zonder geld? Damn. Tis gelukt 24 u overgedaan vanochtend half 6 thuis. ( Kom ik thuis zijn alle sieraden verdwenen waaronder een ketting, die ik van mijn oma heb georfen ) Maar ik ben er. Ben nu alleen dood. Het meeste baal ik van de foto's. Die krijg ik niet meer terug.. De rest wordt wel vergoed..
Damn.

Laatst gewijzigd op 02-08-2007 om 16:42.
Oud 02-08-2007, 16:40
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 02-08-2007 @ 17:06 :
oke, ik ben het hier helemaal mee eens..
gezond eten en voldoende (NIET te veel dus) drinken is altijd het begin en het beste
Je moet eerst denk ik een regelmatig, en goed eetpatroon hebben voordat je besluit aan de laxeermiddelen te gaan. Je weet niet zeker of de problemen komen van het ongezonde eten. Het kan ook iets chronisch zijn.
@ yana pas aub op met laxeermiddelen
Oud 02-08-2007, 17:01
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Queasy schreef op 02-08-2007 @ 17:40 :
Je moet eerst denk ik een regelmatig, en goed eetpatroon hebben voordat je besluit aan de laxeermiddelen te gaan. Je weet niet zeker of de problemen komen van het ongezonde eten. Het kan ook iets chronisch zijn.
@ yana pas aub op met laxeermiddelen
jij verwoord beter wat ik de hele tijd probeer te zeggen
Oud 02-08-2007, 17:17
Verwijderd
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT, mijn kat is dood. En hij was pas net drie. Rotauto's
Oud 02-08-2007, 17:27
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 02-08-2007 @ 15:30 :
Zo, dat was me een feestje. <3
Jij hebt je wel vermaakt geloof ik.

Oud 02-08-2007, 17:28
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Quis schreef op 02-08-2007 @ 18:17 :
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT, mijn kat is dood. En hij was pas net drie. Rotauto's
Aah wat stom! Dikke knuffel en sterkte!
Oud 02-08-2007, 17:35
Verwijderd
Sterkte Quis!

En godverdegodverdegodver wat haat ik haar. Ik zal nóóit aan haar standaard van sociaalheid voldoen, er is altijd iets mis, nooit ben ik goed genoeg. Ik kan me niet sociaal gedragen, praat te weinig, kan niets goed doen tov mn zusje (dat zij slaat, dat negeren we maar even) en aaaaargh. Ik háát het dat ze denkt dat ze mn leven kan controleren!
Oud 02-08-2007, 17:56
Heksjuh
Heksjuh is offline
Queasy:
Was de rest van je vakantie wel leuk?

Quis: sterkte!

Ik heb mijn kast opgeruimd en mijn kaptafel een beetje, alleen de bovenkant. En de rest ga ik niet opruimen want daar heb ik geen zin meer in. Maar het hoeft ook niet, want ik ga kijken voor een nieuw kastje dus dan ruim ik het dan wel op. Een mooi excuus.

Wat ik nog wel wil/moet doen vanavond:
- stoffen
- foto's mobiel op de computer zetten
- iemand mailen
- weblog van vriendin lezen
- bureau opruimen
Oud 02-08-2007, 18:24
Verwijderd
De tijd gaat maar niet vooruit. Maar aan de andere kant ook weer wel. Zucht. Nee. Het schiet niet op.

En waar haalt ze toch het lef vandaan om vanuit Duitsland ons zomaar doodleuk te mailen dat ze jarig is vandaag en dat ze kaartjes kan ontvangen? Ik heb niks gemaild. Ze stikt er maar in. Vrienden maken aan de andere kant van de wereld, m'n reet. Leer eerst eens die op 15 km afstand te onderhouden. Zo.
Oud 02-08-2007, 18:25
Little_lady
Little_lady is offline
Ze kon er geen touw meer aan vastknopen zei ze, en ze had helemaal gelijk. Wat wil je ook als ik eerst ga zeggen dat ik op een dag echt niet langs kom en dan toch 2 keer voor d'r neus sta? Ik ben te gehecht aan d'r, duidelijk..
Oud 02-08-2007, 18:26
Verwijderd
Oh en ik ben high/wazig van het slaaptekort want mijn moeder vond het niet nodig om te gaan slapen, dus kwam ze de hele tijd binnenvallen en heb ik mijn slaapinhaalpogingen maar opgegeven.
Oud 02-08-2007, 18:41
Verwijderd
Ik voel me echt slecht. Ik voel me zo ongelukkig
Ik hoop echt snel iets te horen over m'n intake-procedure, want zo kan ik echt niet veel langer verder.
Oud 02-08-2007, 18:47
Yana
Yana is offline
@Sidhe, het klinkt alsof je je (heel erg ) vermaakt hebt gisteren... Mocht je daar nog wat over kwijt willen, ik ben bereid te luisteren

@OT:
Waarom doe ik nou zo moeilijk? Ik flipte net omdat ik ineens toch alvast bij mn vriend moet slapen vanavond en daarom morgenochtend niet meer kan wegen voor ik wegga. Hij zei: "Je weet je gewicht toch?" en ik zei dat ik misschien wel was aangekomen/afgevallen.. waarom hij zei: "WHO FUCKING CARES". En toen was ik even stil.. want hij heeft gelijk. De enige die care't ben ik. haha..totdat ze me in bikini zien rondhupsen..

Ik ga maar even douchen en voor de laatste keer wegen voor ik op vakantie ga. De lax. pilletjes zijn trouwens alweer ingeleverd bij mn vriend... die het hele gebeuren ook weer meteen tegen zn moeder heeft doorgeluld. Zucht. Ik voel me transparant daar. Waarom is alles nou altijd zo complex? Ik haat mezelf. Wilde dat ik naar de psych kon ipv op vakantie...

Maar goed. Ik ga er wat van maken en ik ga proberen niet teveel te denken. Het gaat vast gezellig worden! Wie weet vind ik daar wel de rust die ik zoek.

Tot over 11 dagen allemaal. Dikke knuffel en ik duim dat jullie (ook) mooi weer gaan hebben!

Liefs,
Yana.
Oud 02-08-2007, 18:53
Verwijderd
Aaarrrghhhhhhhhhh nare gevoelens bestaan ook en ze ontwijken maken ze alleen maar erger.
Maar goed ik ben sterk genoeg!
Oud 02-08-2007, 18:54
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 02-08-2007 @ 18:56 :

Wat ik nog wel wil/moet doen vanavond:
- stoffen
- foto's mobiel op de computer zetten
- iemand mailen
- weblog van vriendin lezen
- bureau opruimen
Ik was begonnen met de foto's van 'telefoon' naar 'geheugenkaart' te kopiëren. Eerst een voor een, tot ik erachter kwam dat het ook tegelijk kan. Toen wilde ik de telefoon aansluiten op mijn computer, maar mijn computer herkende het apparaat niet dus kon ik niks doen. Computer opnieuw opgestart, telefoon uitgezet (moet die nu uit of aan?), weer kabeltjes erin gestoken. Het enige wat 'ie nu doet is opladen. Dus de foto's op de computer zetten gaat mij niet lukken.
Weet iemand toevallig hoe het werkt? Ik heb een vodafone 710 (a)

Nu ga ik de rest uit protest lekker ook niet doen.

O, en ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een spijkerbroek gekocht Alleen jammer dat ik hem nog moet laten inkorten, hopelijk wil de winkel waar ik ;m gekocht dat nog gratis doen. Hij zit best lekker en staat best mooi. En hij was duur, maar ik had echt een nieuwe broek nodig en mijn zusjes kopen veel duurdere broeken.

En ik heb last van mijn ogen. Ik zie ineens een stuk slechter, sinds ik nieuwe lenzen in heb. Hopelijk hebben ze me gewoon de verkeerde lenzen opgestuurd en zijn niet mijn ogen achteruit gegaan.

En nee, ik heb wel betere dingen te doen dan nutteloze verhaaltjes typen, maar daar heb ik geen zin in.
Oud 02-08-2007, 18:57
Verwijderd
Arrrghhhhh vandaag was er ingehakt!
Oud 02-08-2007, 18:59
Verwijderd
Zo meteen even DGK kijken, daarna sporten, daarna zwemmen en ik voel me een stuk beter .(waarschijnlijk).
Oud 02-08-2007, 19:13
Verwijderd
Have fun Yana! Komt goed meis. En we kletsen bij zodra je terug bent!
Oud 02-08-2007, 19:15
Verwijderd
pfff, ik ben moe.

en ik voelde me zooo vrolijk vanmiddag, waar is dat gevoel gebleven?
Oud 02-08-2007, 19:38
Verwijderd
al da gezeik om wie er in welk team komt (a1/a2) en wie er wat gaat coachen. pfff
Oud 02-08-2007, 20:18
rare kwast
rare kwast is offline
ik voel me kut en wil eens 'lekker' alles er uit huilen maar mn tranen zijn verdwenen denk ik..
daarnaast heb ik al een paar dagen een raar gevoel in mn keel en ben nu paranoïde aan het worden denk ik..
Oud 02-08-2007, 20:46
Verwijderd
zo. terug van 'vakantie'
pfff
t ging best goed

en lieve kaartjes gekregen!
en nu mn mobiel maar eens opladen
en de afwas, en de prikmuggen vermoorden, en afstoffen, en plakband op mn raam doen, en terugsmsen, en iets drinken, en mn internetgeldaccount checken, en en en en
oef

Laatst gewijzigd op 02-08-2007 om 20:51.
Oud 02-08-2007, 22:05
Little_lady
Little_lady is offline
Ik kan niet slapen, alweer...
Oud 02-08-2007, 22:15
Verwijderd
Pfff, wat een kutdag. Echt te veel slecht nieuws en erg vervelende dingen in 24 uur. Wordt nog leuk als ik dadelijk probeer te gaan slapen. Hopelijk wordt morgen niet te stressig. Ik moet én terug naar Maastricht want ik ben mijn matje vergeten, én naar de bieb, én mijn spullen inpakken, én kopieën maken én afspreken met I.
Oud 03-08-2007, 00:21
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Ik zit nog steeds behoorlijk in de stress voor het onderzoek van komende donderdag. Het begint nu echt uit de hand te lopen, het doet meer met me dan ik wil... Zelfs onbewust ben ik er mee bezig ...

Ik was vanmiddag in slaap gevallen en had een nachtmerrie over dat ik naar een kliniek moest voor mijn problemen... Helemaal gek werd ik daar, ik had gewoon niets meer in eigen hand en moest doen wat anderen wilden... Ik had er geen controle, terwijl ik helemaal niet zonder kan...

Gelukkig was het maar een droom, maar dit soort dingen zijn zo beangstigend en het kost zoveel energie.

Ik hoop dat ik dadelijk toch iets rustiger slaap...
Oud 03-08-2007, 08:36
Verwijderd
Grrr, vandaag dacht ik eindelijk te kunnen zien of het nu goed geregeld is met @Home, doet mijnpostbank.nl het niet .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten