| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Citaat:
araav schreef: hallo allemaal, ik ben samuel, en ik had wat vragen over het loon systeem van AH ik werk nu net 1 dag bij AH en ben 14, ik krijg de eerste maand 2.80 euro per uur en de 2de maand 3.20 euro per uur, ik vraag me af waarner meer loon van toepassing is harstike bedankt alvast ps. ik werk 2 dagen per week. per dag 3 uur. filiaal of franchise?? ik heb geen flauw idee hoe zie je dat? |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Even een vraagje aan Ivo, jij weet vast wel hoe dit zit.
Ik heb vanaf periode 1 (1-1-07) tot en met periode 8 (13-8-07) gewerkt met een contract van 100 uur per periode. Met ingang van periode 9 (13-8-07) is mijn contract verlaagd naar 36 uur per periode. Hoe zit dit nu met mijn winstuitkering? Wordt dit berekend op mijn huidige contracturen? Zou best jammer zijn namelijk.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
misschien een beeje niet slimme SM?
|
|
|
|
hallo hallo, ik zoek nu al een klein uurtje ( hihi ) naar een lijst met datums van periode's,
dus de begin- en einddatum van Periode's is het ook overal precies dezelfde lijst? kan ik eindelijk is kijken of het klopt.... haha, thanks alvast! geef maar een link naar waar het staat en noem me maar dom
|
|
|
|
||
|
Citaat:
wordt op het gemiddelde aantal uren dat je daadwerkelijk gewerkt heb berekend! Anders zou het een beetje lullig zijn als een collega van je elke periode 5 uur minder dan haar contract werkt en jij 5 uur meer dan krijgt zij in verhouding meer winstuitkering dan jij. |
||
|
|
||
|
Citaat:
grtz ivo
Laatst gewijzigd op 12-12-2007 om 17:39. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Wat heeft het er nou weer mee te maken dat het een marokkaan is?
![]() Maar 4,20 is een redelijk bedrag, zie de cao. http://www.supermarkt.nl/files_downl...d=198&ext=.pdf |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is het normaal dat als iets overdatum is, of iets open gegaan maar nog wel te vreten, dat je het dan gewoon opeet. Dat doet hij wel namelijk. En ik dus ook.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
ivo,
hopelijk weet jij dit (A). Vorige week zaterdag met de kerst, hebben wij bij mijn ah omdat de vulling er niet in zat om 3u s'nachts gewerkt. Dus we zijn om 03.00 begonnen en om 15.00 ben ik pas gestopt met werken. Mijn vraag is dus, hoeveel is de nacht toeslag die ik behoor te krijgen? Mijn teamleider zij iets in de richting van 150% en heeft omdat hij het niet in het systeem kreeg die dag, 2uur extra op een dag eerder die week gezet. Maar volgens mij moet dit niet bij 2uur blijven, want van iemand anders hoorde ik weer dat je na 12.00 200% kreeg. Weet jij of iemand anders hoe dit zit? alvast bedankt. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
De AO zegt het volgende Maandag t/m Vrijdag Tussen 20:00 en 21:00 33% Tussen 22:00 en 06:00 50 % Zaterdag Tussen 18:00 en 24:00 50% Zondag Tussen 0:00 en 24:00 100% Dus het is essentieel in deze of het de nacht van vrijdag op zaterdag of de nacht van zaterdag op zondag? Kijkende naar hoe je het post is het vrijdag op zaterdag en is de toeslag correct berekend. Essentieel is in deze voor je tyoeslagen van maandag t/m zaterdag dat je minimaal de betreffende week 12,25 uur werkt of een contract hebt voor 12,25 of meer. Voor de zondag geld de toeslag voor iedereen. Dsat die het niet in het systeem kreeg kan logisch zijn i.v.m. je leeftijd ben je jonger dan 18? Ik hoor van je.
Laatst gewijzigd op 30-12-2007 om 15:50. Reden: vraag toegevoegd |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Hallo allemaal,
Ik ben 16 jaar en ik heb vorige week een sollicitatieformulier ingeleverd bij de Albert Heijn. Er stond geen advertentie, maar ik dacht: laat ik het maar proberen want het is een hele grote winkel en er staat eigenlijk nooit een advertentie. Ik dacht: ze hebben vast altijd wel mensen nodig. Weten jullie wat er nu gaat gebeuren? Wordt ik ook teruggebeld als ze me niet nodig hebben of niet verder willen praten? Of wordt ik alleen gebeld als ze een gesprek willen houden.. En als ze niet bellen, moet ik dan zelf even bellen/langsgaan om te vragen hoe het zit? Het is bijna een week geleden, binnen hoeveel tijd wordt je normaal gesproken teruggebeld? Misschien dat jullie me aan een antwoord op deze vragen kunnen helpen ![]() bedankt alvast! |
|
|
|
||
|
Citaat:
ik ben 15 inderdaad. mijn contract is voor 12uur per 4 weken. per week werk ik 10 uur...(standaart) groet |
||
|
|
||
|
Citaat:
Sollicitatie formulieren worden bekeken door SM en krijgen vervolgens -- t/m ++, + en ++ worden vervolgens als er mensen nodig zijn uitgenodigd voor een gesprek. Nog een tip, als je belt hoe het zit getuigd dat meestal van enthousiastme en heb je meer kans om uitgenodigd te worden. |
||
|
|
|||
|
Citaat:
Welke Albert Heijn btw? Citaat:
|
|
|
|
Ik heb het over een Albert Heijn in Gouda.
Ik weet niet precies hoe lang het normaal is om te wachten tot ik wordt teruggebeld. Ik denk dat ik wel even ga bellen of langsga als ik vrijdag nog niets heb gehoord, dan is dat een week en 2 dagen nadat ik het formulier heb ingeleverd. Zou dat niet te snel zijn? |
|
|
|
|
|
Ik heb net gebeld, had begin december een sollicitatieformulier ingeleverd. Kreeg te horen dat alles in een map zat en ik vanzelf wel gebeld zou worden...
Erg vervelend, ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ben 20, heb 4 jaar werkervaring in een supermarkt (waarvan 2,5 jaar als leidinggevende) dus ik heb opzich wel wat te bieden. Vraag is alleen of ze het nodig vinden, of dat ik gewoonweg te duur ben.. |
|
|
|
|
|
Hoi,
Ik werk nu vanaf september bij de Albert Heijn, en ik heb een contract van 6 uur. Ik heb een aantal vraagjes, misschien dat iemand van jullie een antwoord weet ![]() 1) Hoe kan ik ontslag nemen ? 2) Bij mijn introductiepakket heb ik geen CAO gehad, kan ik die op internet terug vinden ? En als het kan niet in een PDF formaat ? 3) Ik heb een 6 uur contract, maar sta altijd voor 7 uur ingepland. Mag dat zomaar? 4) Mogen ze je, zonder dat ze het vragen, je zomaar voor ongeveer 10 uur extra ( in mijn geval ) inplannen in de vakanties ? Alvast bedankt voor een antwoord.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
2. Staat op de site van de FNV 3. Nee, maar de hoogte van de contracten bij ons kloppen ook niet altijd als je voor iedere contract aanpassing een brief moet maken etc is het wel omslachtig natuurlijk. Maar officieel hoef je dus maar 6 uur te werken, maar over 1 uurtje zou IK me niet druk maken... 4. Nee, lijkt me netjes dat met je te overleggen
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 5) ikbenschipper1 | 500 | 04-02-2009 17:35 | |