Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gisteren had ik intro, en ik was zo enthousiast dat ik de hele dag in een bikini/T-shirt door de regen heb gelopen en dingen heb gedaan zoals vlotten bouwen, vechten op een vlot, rugbyen met een pak vla, een zo hoog mogelijke toren maken van/met elkaar (en 4 meter naar beneden vallen huhu) en quizzen doen. en het was heel leuk! maar toen ik in een soort meer lag begon het te storten, en kwamen er allemala vissen naar boven IEIEH. vanmorgen uitgeslapen en vanavond eten met een vriendin, en m'n vriendje gaat koken!
|
![]() |
|
Wat een fucked up dag zeg, kkvroeg op voor m'n werk waar ik gezeik kreeg over m'n rooster, toen Amsterdam in om wat zooi te regelen voor studie, maar overal stond wel een fucking lange rij voor geloof ik. Toen in Leiden langs een winkel om n jackplug te halen om m'n headphone snoer even wat in te korten, maar winkelier zei dat als ik dat bij de mijne zou proberen het ding waarschijnlijk helemaal naar de klote zou gaan, dus nu loop ik nog steeds met een snoerd van 3 fucking meter. Nu zit ik verkouden en met koorts thuis en ga ik mezelf maar op een paracetamoldieet zetten. De tering.
|
Ik ging weer op cursus bij vodafone en we hadden vandaag allerlei ENERGIZERS dus nu zit ik boordevol energie. Ahum. Maar het was best gaaf, voor het eerst het gevoel dat ik echt iets aan het leren ben. Oh en ik heb mijn vodafone pasje gekregen! Verder ben ik er achter gekomen dat mijn telefoon een Nokia 2600 is en dat hij geschikt is voor Roaming Network Services ofzo. Geen mokken gewonnen verder, ach ach.
![]() ![]() Vanavond zet ik het op een pokeren want ik kan wel wat afleiding gebruiken. ![]() ![]()
|
Ik ben aan het opruimen en schoonmaken en satc kijken enzo want ik heb nog geen colleges op woensdag, en ik weet ook nog niet wat ik voor andere vakken moet doen, dus ja he. Straks bij mijn vriendje eten en ehh vanavond weet ik niet. Zzzz.
![]()
|
WHUT?! ik kreeg een kaartje van Randstad:
Beste Jorge, Bij ons sta je bekend als een ster in jouw vakgebied. Werkgevers uit jouw buurt zijn op zoek naar uitblinkers zoals jij. Daarom nodigen we je graag uit voor de 'Meet & Greet' bij Randstad. Tijdens deze speciale ontmoeting maak je kennis met de leukste en beste werkgevers bij jou in de buurt. Zij bieden deze avond de meest uiteenlopende functies aan. Wat dacht je van reserveringsagent bij een internationale reisorganisatie? Customer service representative bij een telecombedrijf? Of supervisor op het contactcenter van een bank? Wat je ook zoekt, er is keuze genoeg bij Randstad Callflex. [...] WTF, ik heb net drie dagen training gehad in dit ehhhh 'vakgebied'. ![]() ![]() "Een uitblinker"? "Ster in mijn vakgebied"? "Wat je ook zoekt"? ![]()
|
Ik heb een bespreking met een van mijn professors dadelijk over mijn presentatie volgende week, die ik lekker in mijn eentje mag doen omdat al die andere watjes zich niet voor de eerste presentatie hebben opgegeven.
Hiep hoi, nu nog iets intelligents verzinnen en een kekke powerpoint slideshow maken ![]() En vanavond heb ik mijn eerste tae kwon do les, dus ik ben benieuwd ![]()
|
Ik had vandaag les voor het eerst in zoveel maanden en het was echt leuk, 3 uur creatief schrijven
![]() ![]() Net een uurtje thuis en ik ben eigenlijk best gaar dus ga ik zo hersenloos tv kijken foeii!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben naar de dokter geweest, apotheek, school, werk, heel saai werk, weer naar school om mijn fiets op te halen en nu staar ik wat naar mijn beeldscherm en realiseer ik me opeens dat mijn schoolleven weer begonnen is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ok, ik ga nu douchen. |
![]() |
|
ik keek naar Jong en dat ging over anorexia en ik kreeg welhaast zelf moeite met mijn chips. en dat terwijl ik aan het binge eaten was.
|
ik heb vandaag chinees gegeten met de family en nu probeer ik verwoed ideeen te krijgen voor een bestseller want tijdens college werden een aantal confronterende vragen over ambities en carriere gesteld en ik bedacht me dat ik die dus helemaal niet heb
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zoals gaylord Tim Gunn het zou zeggen: "Make it Work"... "Carry on"! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik had net rijles en het ging lekker, nu lig ik weer in bed te wachten tot ik zin heb om te ontbijten, boodschappen te doen en naar mn werk te gaan. Maar ik kan er net zo goed nu uitgaan want die zin komt toch niet. Late dienst en ik ben momenteel geen fan van de meeste van mn collega's.
||
Citaat:
- Ik ga vandaag dingen uitzoeken voor als ik naar Londen ga en verder weet ik het niet. Misschien moet ik maar eens een stage gaan zoeken kk.
|
ik ging met mijn laatste doekoes waar ik eigenlijk eten van moet kopen naar de stad om platte schoenen te kopen, aangezien ik bijna alleen hoge heb, en ik kwam thuis met 2 paar hakken huu ik kan er niks aan doen het is een ziekte!
![]() daarvoor had ik mijn eerste les machinebreien (!) en dat was als een soort therapie zo rustgevend. en ik praatte met een hete man over heroes en toen vertelde hij 100 dingen die ik nog niet gezien had. ik zag vandaag ook een hete man in de spits en toen was het een van de 3 terreurverdachten uit deutschland dus shitt dat werd me iets te hardcore. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |