Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2007, 23:25
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
doo aan travolta, de vuile hond!
Oud 05-09-2007, 00:03
Haligh
Haligh is offline
kom net van een vriend af en we hebben aan de remix gewerkt.
hij klinkt vadsig en met vlagen compleet fout en terror.
en hij is nog lang niet af .
Oud 05-09-2007, 01:42
Verwijderd
Ik had vandaag 'les' in het Vondelpark en wel in het filmmuseum dus dat is fakking tof. Toen bleek dat Lin-geenideehoezeophetforumheettevroeger ook bij in het jaar zit dus dat is ook fakking tof en nu is het tien over half drie en ik slaap nog niet dus dat is iets minder tof maar eh ja.

Overigens eis ik een foto van HenkMul in mijn pm-box zodat ik 'm kan spotten en dan door de collegezaal kan roepen van OMG HOI HENK DIT GA IK OP HET FORUM ZETTEN.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 09:55
655321
655321 is offline
Ik heb al heel veel gedaan vanochtend waarvan niks noemenswaardigs. Straks ga ik langs de rrrijschool om mijn lessen te plannen en daarna was het plan om naar een nieuw verzorgpaard te gaan kijken. Maar dan moet die vrouw wel bellen.
En vanavond, vanavond wordt prachtig. Maar nu lees ik eerst Helter Skelter uit.
De deceptie voor vandaag is overigens ook al bekend: De oude skin voor het forum is de oude helemaal niet. Flauw vind ik het.
Oud 05-09-2007, 10:28
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Overigens eis ik een foto van HenkMul in mijn pm-box zodat ik 'm kan spotten en dan door de collegezaal kan roepen van OMG HOI HENK DIT GA IK OP HET FORUM ZETTEN.
De jongeman met een macbook die altijd achterin zit en altijd boos kijkt, dat is 'm.

Nu maar hopen dat een ervaring met HUISHOUDELIJK GEWELD mij bespaard blijft.
Oud 05-09-2007, 10:34
Verwijderd
gisteren was ik in amsterdam, beetje door de stad gelopen met mijn vriend en daarna heb ik in het vondelpark gehungen met andere mates en dat was gezellig.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 13:29
Verwijderd
gisteren had ik intro, en ik was zo enthousiast dat ik de hele dag in een bikini/T-shirt door de regen heb gelopen en dingen heb gedaan zoals vlotten bouwen, vechten op een vlot, rugbyen met een pak vla, een zo hoog mogelijke toren maken van/met elkaar (en 4 meter naar beneden vallen huhu) en quizzen doen. en het was heel leuk! maar toen ik in een soort meer lag begon het te storten, en kwamen er allemala vissen naar boven IEIEH. vanmorgen uitgeslapen en vanavond eten met een vriendin, en m'n vriendje gaat koken!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 14:07
Verwijderd
Citaat:
gisteren was ik in amsterdam, beetje door de stad gelopen met mijn vriend en daarna heb ik in het vondelpark gehungen met andere mates en dat was gezellig.
Hoe laat pakte jullie de trein terug en welk peron? Want ik meende een forummert te spotten.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 14:32
malle pietje
malle pietje is offline
Wat een fucked up dag zeg, kkvroeg op voor m'n werk waar ik gezeik kreeg over m'n rooster, toen Amsterdam in om wat zooi te regelen voor studie, maar overal stond wel een fucking lange rij voor geloof ik. Toen in Leiden langs een winkel om n jackplug te halen om m'n headphone snoer even wat in te korten, maar winkelier zei dat als ik dat bij de mijne zou proberen het ding waarschijnlijk helemaal naar de klote zou gaan, dus nu loop ik nog steeds met een snoerd van 3 fucking meter. Nu zit ik verkouden en met koorts thuis en ga ik mezelf maar op een paracetamoldieet zetten. De tering.
Oud 05-09-2007, 15:00
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ging gister naar mn schoolfeest in de STORM maar ondertussen HEEFT IEMAND IN MIJN STUDENTENHUIS MIJN HOESLAKEN GESTOLEN!!!!!

Oud 05-09-2007, 15:25
Verwijderd
Ik keek gister White Noise en het einde was nogal suf, vandaag de hele dag school gehad, net ruzie gemaakt met m'n moeder en nu maar eens an die arbeit. Morgen statistiek, yes!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 16:07
botulismf
botulismf is offline
Ik ging weer op cursus bij vodafone en we hadden vandaag allerlei ENERGIZERS dus nu zit ik boordevol energie. Ahum. Maar het was best gaaf, voor het eerst het gevoel dat ik echt iets aan het leren ben. Oh en ik heb mijn vodafone pasje gekregen! Verder ben ik er achter gekomen dat mijn telefoon een Nokia 2600 is en dat hij geschikt is voor Roaming Network Services ofzo. Geen mokken gewonnen verder, ach ach.

Vanavond zet ik het op een pokeren want ik kan wel wat afleiding gebruiken.
Oud 05-09-2007, 16:14
Drez
Drez is offline
Ik ben aan het opruimen en schoonmaken en satc kijken enzo want ik heb nog geen colleges op woensdag, en ik weet ook nog niet wat ik voor andere vakken moet doen, dus ja he. Straks bij mijn vriendje eten en ehh vanavond weet ik niet. Zzzz.
Oud 05-09-2007, 16:26
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Hoe laat pakte jullie de trein terug en welk peron? Want ik meende een forummert te spotten.
euhm rond half 8 perron 13/14 en daarna 15.
maar ik ging niet mee, dus ik was daarnaa ook nog vollop te spotten!
Oud 05-09-2007, 16:34
botulismf
botulismf is offline
WHUT?! ik kreeg een kaartje van Randstad:

Beste Jorge,

Bij ons sta je bekend als een ster in jouw vakgebied. Werkgevers uit jouw buurt zijn op zoek naar uitblinkers zoals jij. Daarom nodigen we je graag uit voor de 'Meet & Greet' bij Randstad.

Tijdens deze speciale ontmoeting maak je kennis met de leukste en beste werkgevers bij jou in de buurt. Zij bieden deze avond de meest uiteenlopende functies aan. Wat dacht je van reserveringsagent bij een internationale reisorganisatie? Customer service representative bij een telecombedrijf? Of supervisor op het contactcenter van een bank? Wat je ook zoekt, er is keuze genoeg bij Randstad Callflex.

[...]

WTF, ik heb net drie dagen training gehad in dit ehhhh 'vakgebied'.
"Een uitblinker"? "Ster in mijn vakgebied"? "Wat je ook zoekt"?
Oud 05-09-2007, 16:38
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha wat een communicatiewonderen zeg
Oud 05-09-2007, 17:02
Verwijderd
Citaat:

Vanavond zet ik het op een pokeren want ik kan wel wat afleiding gebruiken.

waar, wie , hoe laat?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 17:08
botulismf
botulismf is offline
Hier, acht, Nick, Bart, mogelijk Ceren, Niklas en Friede niet kunnen bereiken maar wie weet. Borrelnootjes voor eigen rekening. Reserveren kan telefonisch of per fax.
Oud 05-09-2007, 17:18
Verwijderd
ik kom af
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 17:21
Verwijderd
Ik pak de 20 het vliegtuig naar singapore waar ik een paar dagen ga chillen, daarna door naar Bali alwaar ik ga surfen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 17:35
Verwijderd
Citaat:
euhm rond half 8 perron 13/14 en daarna 15.
maar ik ging niet mee, dus ik was daarnaa ook nog vollop te spotten!
Nope dan waren jullie het niet.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 18:42
innogen
innogen is offline
Ik heb een bespreking met een van mijn professors dadelijk over mijn presentatie volgende week, die ik lekker in mijn eentje mag doen omdat al die andere watjes zich niet voor de eerste presentatie hebben opgegeven.
Hiep hoi, nu nog iets intelligents verzinnen en een kekke powerpoint slideshow maken

En vanavond heb ik mijn eerste tae kwon do les, dus ik ben benieuwd
Oud 05-09-2007, 19:53
ZerO
ZerO is offline
Ik had vandaag les voor het eerst in zoveel maanden en het was echt leuk, 3 uur creatief schrijven en vormgeving. Nu ik bijna klaar ben, begint het ergens op te lijken
Net een uurtje thuis en ik ben eigenlijk best gaar dus ga ik zo hersenloos tv kijken foeii!!
Oud 05-09-2007, 20:19
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Nu Vet Hard op bnn ;D
Oud 05-09-2007, 20:22
Verwijderd
Een film die helemaal niet zo vet en hard is.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ik keek gister White Noise en het einde was nogal suf, vandaag de hele dag school gehad, net ruzie gemaakt met m'n moeder en nu maar eens an die arbeit. Morgen statistiek, yes!
Ik heb je echt tachtig keer gebeld, waarom neem je niet op.

Ik ben naar de dokter geweest, apotheek, school, werk, heel saai werk, weer naar school om mijn fiets op te halen en nu staar ik wat naar mijn beeldscherm en realiseer ik me opeens dat mijn schoolleven weer begonnen is.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb je echt tachtig keer gebeld, waarom neem je niet op.

Ik ben naar de dokter geweest, apotheek, school, werk, heel saai werk, weer naar school om mijn fiets op te halen en nu staar ik wat naar mijn beeldscherm en realiseer ik me opeens dat mijn schoolleven weer begonnen is.
Ja ach hè! Ben je nog ná je werk teruggegaan naar school voor je fiets? Dat is absurd. Nogal relaxt trouwens dat je je jas was vergeten want het was dus echt takkekoud op de fiets.
Ok, ik ga nu douchen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 21:01
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Een film die helemaal niet zo vet en hard is.
heb het origineel hier liggen, old men in mew cars, die echt gruwelijk is
Oud 05-09-2007, 21:03
Verwijderd
Citaat:
heb het origineel hier liggen, old men in mew cars, die echt gruwelijk is
Binnenkort maar eens checken dan.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 21:35
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik keek naar Jong en dat ging over anorexia en ik kreeg welhaast zelf moeite met mijn chips. en dat terwijl ik aan het binge eaten was.
Oud 05-09-2007, 21:42
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb vandaag chinees gegeten met de family en nu probeer ik verwoed ideeen te krijgen voor een bestseller want tijdens college werden een aantal confronterende vragen over ambities en carriere gesteld en ik bedacht me dat ik die dus helemaal niet heb
Oud 05-09-2007, 21:47
hellebel
hellebel is offline
ik kwam vanochtend terug uit nyc en nu ben ik depressief
Oud 05-09-2007, 22:40
Verwijderd
mijn eerste schooldag gehad en dat was maar niks. nu is mijn zusje mijn kast aan het uitmesten in de hoop dat ze kleren mag hebben. en ik ben er wel blij om want ik begin een schuldgevoel te krijgen dat al mijn kleren lang niet in mijn kast passen
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:44
Verwijderd
Aangemeld voor een beginnerscursus fotografie in Amsterdam bij Fotogram.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 00:01
Haligh
Haligh is offline
ik zag een jongen van myspace met een jurkje aan in studio 80 .
Oud 06-09-2007, 00:11
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Cool dude... . Doop om te zien hoe iemand opeens besluit iets te gaan doen en er echt voor gaat. Jaja me esta scherp: Blend + Interesse op artestiek + aanmelding fotografie.

Zoals gaylord Tim Gunn het zou zeggen: "Make it Work"... "Carry on"!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 00:14
Haligh
Haligh is offline
vol met wijsheid die jongen.
Oud 06-09-2007, 00:15
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
vol met wijsheid die jongen.
qft
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 00:24
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:

Zoals gaylord Tim Gunn het zou zeggen: "Make it Work"... "Carry on"!

Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 00:26
ragdoll
ragdoll is offline
aah boebs ik woon vlakbij de VU, ik ga je echt een keer spotten in de metro. Dan moet je wel hallo zeggen want ik herken je natuurlijkniet.
Oud 06-09-2007, 00:28
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
aah boebs ik woon vlakbij de VU, ik ga je echt een keer spotten in de metro. Dan moet je wel hallo zeggen want ik herken je natuurlijkniet.
ingelijks.
deel dan wat van die gelukskoekjeswijsheid.
Oud 06-09-2007, 08:37
Electriq
Electriq is offline
je avatar! <3

Ik had net rijles en het ging lekker, nu lig ik weer in bed te wachten tot ik zin heb om te ontbijten, boodschappen te doen en naar mn werk te gaan. Maar ik kan er net zo goed nu uitgaan want die zin komt toch niet. Late dienst en ik ben momenteel geen fan van de meeste van mn collega's.
Oud 06-09-2007, 08:50
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Huu die heb ik ook ooit gedaan maar toen kwam er een groot stuk doka werk bij kijken. Ben benieuwd hoe het er nu uitziet.

-

Ik ga vandaag dingen uitzoeken voor als ik naar Londen ga en verder weet ik het niet. Misschien moet ik maar eens een stage gaan zoeken kk.
Oud 06-09-2007, 11:11
Verwijderd
Citaat:
ik zag een jongen met een jurkje aan in studio 80 .

vandaag ga ik naar een vriendin van mij toe en weet eigenlijk nog niet zo heel goed wat we gaan doen. prob wat drinken in de stad en een beetje de verveling van de dag weglopen,praten en roken.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 11:53
first eror
first eror is offline
Ahh, ik mag niet op de foto voor de ABN AMRO.
Dag 150e.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 12:44
Verwijderd
mijn vriendje sliep hier vannacht, maar het is altijd koud op mijn kamer, dus pakte ik de dekens af en kon hij niet slapen, en daardoor kon ik ook niet slapen nu ben ik wakker en ik wil NU nieuwe schoenen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 12:44
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Na 2 jaar aankutten heb ik dan eindelijk mijn modderfokkin' propedeuse!!!!
Oud 06-09-2007, 13:43
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
gefeliciteerd

ik ging vandaag naar school en na drie uur weer naar huis want toen had ik vrij.
Oud 06-09-2007, 13:48
idontcare
idontcare is offline
vandaag kreeg ik mn nieuwe telefoon binnen hoeraaaa! kan eindelijk die tering w800i de prullenbak in . vanavond uit, zin in!
Oud 06-09-2007, 13:53
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik ging met mijn laatste doekoes waar ik eigenlijk eten van moet kopen naar de stad om platte schoenen te kopen, aangezien ik bijna alleen hoge heb, en ik kwam thuis met 2 paar hakken huu ik kan er niks aan doen het is een ziekte!
daarvoor had ik mijn eerste les machinebreien (!) en dat was als een soort therapie zo rustgevend.
en ik praatte met een hete man over heroes en toen vertelde hij 100 dingen die ik nog niet gezien had.
ik zag vandaag ook een hete man in de spits en toen was het een van de 3 terreurverdachten uit deutschland dus shitt dat werd me iets te hardcore.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten