Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2007, 07:38
Roosje
Roosje is offline
\o/

Weer een dag zonder nuttige dingen leren in aantocht. Maar wél drie studieuren én wiskunde. Olee.

Ik vind wiskunde zo leuk. En de rest ook wel maar wiskunde veel meer want het gaat helemaal nergens over en toch klopt het altijd. En ik krijg mijn kansberekeningstoets terug. \o/ En met Scheikunde weer een stupide toets. Hahaha. Nu niet in plaats van Mg2+ Mg lezen, dan heb ik vast alles goed. Haha wat een gezellige boel is het toch bij mij op school. En bij Economie weer niks doen. Oooh.

En morgenavond lekker bij een vriendinnetje eten en mijn beste vriendinnetje komt ook en nog meer mensendieikooitwelliefvond en ik heb er vet zin in. <3 Maar mijn hand slaapt al sinds ik wakker ben. Dubieus.
Oud 09-10-2007, 08:13
Mariekje*
Mariekje* is offline
Onzekerheid is wel kut, maar het brengt tegelijkertijd best iets avontuurlijks met zich mee. Op dit moment heb ik 4 kopers voor mijn wedstrijdpaard, maar op een 1 of andere manier ben ik gisteren weer heel erg aan het twijfelen geslagen. Ik zonder paarden, dat is als een mens zonder water zegmaar. Vanmiddag even flink rekenen, om te zien of ik hem (ondanks dat ik hem tegenwoordig zelf betaal) ook aan kan houden op het moment dat mijn overige vaste lasten ook stukken duurder worden. Volgens mijn eerste berekeningen heb ik straks maandelijks ongeveer 1000 euro nodig, en dat moet toch haast wel te doen zijn. Toch?

Oh zucht, waarom wil ik altijd zo graag het bijna onmogelijke
Oud 09-10-2007, 08:29
Neko*
Neko* is offline
Pff, even hier een to-do list plaatsen, anders komt er niks van, ben ik bang.
- kamer opruimen
- NA bijwerken
- WI proberen te snappen
- alleen forummen als ik iets te melden heb
- hok van m'n hamster schoonmaken
- MA opdracht maken.

En verder, pff, ik voel me leeg ofzo. Ik snap 't ook niet. Wel op een goede manier. Alsof m'n denken tijdelijk even is uitgeschakeld, en m'n voelen ook. Heel apart, maar ben er wel even blij mee, denk ik.

it's hard to say
time to say it
goodbye, goodbye.
Oud 09-10-2007, 08:47
Rob
Rob is offline
Waarom ben ik zo slecht in het uiten van mijn emoties en wat ik echt voel zonder mij volslagen idioot te voelen? Verdomme, zeg.

Volgens mij heb ik ze te lang uitgeschakeld.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 09:09
coopergirl
coopergirl is offline
Ik bedenk me dat ik deze week geen enkele avond thuis ben?
Gisteren was ik om 00.15 uur ongeveer thuis. (Nadat ik vanaf 's ochtends van huis was).
Vandaag late dienst
Morgen vroege dienst, snel wat eten en daarna een afspraak
donderdag vrij maar een etentje
vrijdag late dienst.
Eigenlijk heb ik deze week allerlei dingen op verschillende gebieden te doen.

Vandaag:
douchen,
usb-stick ruilen bij mediamarkt/ inktpatronen kopen
opruimen/ dweilen
mijn hoofd fatsoeneren
13.30 uur naar werk.
Oud 09-10-2007, 09:26
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb echt bijna het klokje rondgeslapen vannacht. Lag om half 11 in bed gisteravond en ben nu net een half uurtje op. Ik lag gister gewoon eerder in bed dan m'n vriend thuis was en toen ik wakker werd, was hij alweer 3 uur op. Blij dat ik nog studeer

Ik ga nu eerst m'n tekst af vertalen en dan het bij behorende artikel lezen.
Misschien dat Duits me iets beter af gaat dan Engels.
En stel dat ik nog tijd over heb daarna (stel..), dan ga ik nog even naar Herodotos kijken, anders moet dat morgenochtend maar.

En vanavond komt er weer een vriendin. En ik moet nog bedenken wat we gaan eten en waar, dat is dus wel cruciaal want anders moet ik nog boodschappen doen. Maar dat zie ik vanmiddag wel, eerst aan de studie.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 12:34
IcedEarth
IcedEarth is offline
Pff net een grote wandeling door het bos met de hond er op zitten<3, vanochtend vroeg opgestaan en gestudeerd. Nu even thee drinken en dan straks verder denk ik.
Echt onvoorstelbaar dat ik nog steeds aan die sukkel denk en hoop dat ie smst terwijl ik zelf ook niet sms. Gister sprak ik hem even op msn, hij deed wel lief enzo, maar niet als eerst. Hmm, bah, ik heb genoeg van jongens, misschien moet ik maar achter meisjes aan gaan . Nee eerst rust, rust. Of nou rust hoeft ook niet persé, iig weg met de onrust! Relaxen, in bad, thee drinken, met vrienden kletsen enzo. Jaa, life's what you make it.
Oud 09-10-2007, 12:39
Neko*
Neko* is offline
Pff, wat een eikel. Hij kan in 1 week alle roosters helemaal veranderen, maar in 4 weken 1 vak voor onze klas regelen is te moeilijk. "ik weet dat het vervelend is" NOU DOE ER DAN WAT AAN!

Maar hij gaf ons wel 2 uur eerder vrij, dus nu lekker koffie zetten, en dan bezig met mijn lijstje!
Oud 09-10-2007, 13:25
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik zie al mijn schoolwerk nu al niet meer zitten, dat slaat nergens op. Ik vind het alleen stom dat biologie zo moeilijk is, en dat ik wiskunde écht niet kan. En morgen heb ik een proefwerk, maar ik heb ook een engelsproefwerk wat ik belangrijker vind want dat kan ik wél. En ondertussen wil ik ook nog goede cijfers halen voor mijn andere welleuke vakken. En ik wil eigenlijk ook nog wel dat Engels project erbij doen, naast Duits. Maar als ik het nu al teveel vind, of te moeilijk, hoe gaat dat straks dan . Vorig jaar was het net niet teveel, en dit jaar dan?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 14:34
Verwijderd
Ik mis hem/hun zo.

Vandaag had ik eerst een Frans leertoets en daarna een Frans leestoets (lang leve frans 1 en 2) Maar ik baal zo. Ik kon wel janken. Ik werd gek in dat lokaal, dat tweede uur. Ik probeerde zo goed mogelijk de tekst en de vragen te lezen en woorden op te zoeken, maar ik hoorde alleen maar pen-geklik van anderen. Het was geen ergeren meer. Ik begon bijna te huilen als iemand te hard zijn bladzijde omsloeg, of heel vaak klikte. Veel vragen heb ik zomaar wat in moeten vullen hierdoor. Ik snap er niets van. Ik ben bang dat als ik dit bij elke leestoets krijg dit geen goed jaar wordt.
Heeft iemand dit ook eens gehad? / Wat kan ik hier aan doen?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 14:52
Redhair
Redhair is offline
Hihihi. Ik ben hem nog steeds niet tegen gekomen. Maar hij werkt waarschijnlijk overdag. Zo stom dat hij mijn buurman is. Elke keer als ik buiten ben kijk ik naar zijn pandje, beetje zenuwachtig. Hoe zou hij doen als we elkaar weer zien, hoe zou ik doen, gaat hij me kussen? Ooh hihi wat stom. En ik heb zijn nummer nog wel maar heb hem mijn nieuwe nummer nooit gegeven en dat vind ik leuk. Ik wil hem niet smsen, hij moet niet denken dat ik direct weer achter hem aan zit. Ooh lekker vrijgezel zijn en scharrelen, het is fijn.
Oud 09-10-2007, 14:56
Verwijderd
Wat een dag
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 15:14
Missy1234567890
Citaat:
Heeft iemand dit ook eens gehad? / Wat kan ik hier aan doen?
Ik heb het min of meer gehad tijdens mijn eindexamen Engels (ook teksten)
Bij mij kwam het omdat ik gewoon echt niet uit die teksten kwam en qua tijd heel erg achterliep en het nooit meer op tijd af zou krijgen. Ik raakte als het ware een beetje in paniek daardoor en begon me aan alle geluiden om me heen te ergeren. M'n concentratie voor het examen was helemaal weg.

Heb je dit bij andere vakken ook tijdens een toets? Ben je goed in zulke leestoetsen of kost het je veel moeite? Want dan zou ik me kunnen voorstellen dat je snel afgeleid bent omdat je toch niet veel van die tekst snapt. Op een gegeven moment ga je dan lopen stressen omdat je nog maar weinig tijd hebt en dan ga je je ergeren aan de geluiden om je heen die je uit je concentratie halen.
Ik weet niet zo goed wat je er aan kunt doen om eerlijk te zijn...

OT: vertaling is af. Aristoteles Ik snap gewoon zijn hele argumentatie.
Nu nog artikel lezen dat bij de tekst hoort, in het Duits, het zag niet al te moeilijk uit. Hoop dat ik het voor 6 uur uit heb, want dan komt een vriendin en gaan we ergens in de stad eten. Leuk! Studie gaat goed de laatste tijd. *trots is*
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 15:30
moon
moon is offline
De linehantraining ging helemaal niet goed . Ik begon te huilen...angst,angst en nog eens angst. Het is de laatste tijd wel erg met me, soms ben ik best heel sterk maar de laatste tijd ben ik zo kwetsbaar. Alles lijkt te veel. Ik huil zoveel en zovaak, en ik haat het om zo zwak te zijn. Ik voel me eenzaam, mensen voelen niet wat ik voel, ze begrijpen het niet. Wellicht zullen (de mensen die mij kennen) het zelfs wel aanstellerij vinden want wat ik momenteel heb, heb ik nooit in deze vorm eerder gehad. Het is niet erger, maar anders.
Ik probeer nieuwe vrienden te maken bij 't asiel, bij de training, bij mijn andere vrijwilligerswerk. Allemaal mensen die wel wat ouder zijn dan ik. Toch voel ik me eenzaam, want hoeveel mensen begrijpen mij echt? en hoeveel mensen interresseert het werkelijk hoe het met mij gaat en wie ik ben? niet zoveel denk ik.
Mijn oma was ook bij 't GGZ vandaag, een hele dag lang (ze is er nu nog). Ze krijgt een geheugenonderzoek en ook haa gezondheid wordt onderzocht. De uitslag komt pas een maand later...ik geloof dat ik de uitslag niet wil weten. Mijn oma gaat zo hard achteruit, de hulp van mijn oma zei zelfs al dat de diagnose nog weleens erger kon zijn dan wij nu dachten. Dat denk ik niet.
Oud 09-10-2007, 15:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
En passant en op relationeel gebied: Vind nog maar 's een persoon die je ritme deelt. Anders gaan we elkaar wel heel weinig zien en dat lijkt mij ook niet de bedoeling.
*herkenning* Ik loop 3 dagen in de week overdag stage en moet 2 (en soms 3) avonden in de week naar school. De andere 2 of 3 avonden ga ik sporten en ben ik dus ook later pas thuis. Mijn vriend werkt gewoon 5 dagen per week overdag (alleen bij overwerk 's avonds). Wij zien elkaar dus ook weinig door de weeks (behalve 's nachts en 's ochtends vroeg dus); we eten eigenlijk niet samen doordeweeks en communiceren d.m.v. ons memobord

OT: Vandaag liep mijn les niet zo lekker. Ik vind het eng, maar ik heb meteen maar gevraagd of ik donderdag weer rekenen mag geven, om te kijken of ik wat kan met de tips die ik gekregen heb.
Ik ga zo lekker zwemmen, ik heb er zin in! Ik moet echt even afreageren en heb zin om te socializen (al ken ik er nog steeds niet heel veel waar ik echt mee kan kletsen, maar ja).
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 16:02
Verwijderd
Normaal als ik 3 Ibuprofen neem ga ik nokkie en heb ik nergens last meer van. Maar gisteren was het echt klote. M´n kop dreunde er bijna af, ik moest de hele dag en de hele nacht werken, maar ben om half 12 naar huis gegaan. En die stomme zak wilde maar niet luisteren. Maar goed. Vanmiddag samen lunchen en dan krijgt ie z´n vest weer terug. En ik heb een leuke week voor de boeg.

The smell of your skin lingers on me now
You're probably on your flight back to your home town
I need some shelter of my own protection baby
To be with myself and center, clarity
Peace, Serenity
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 16:08
Verwijderd
erg ziek
zucht
houd er dan niemand van me ofzo
ik moet niet zo zeuren en niet zo gay doen, ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 16:11
Yana
Yana is offline
Gisteren voelde ik me voor het eerst echt helemaal op mijn plek in die groep.. en dat vind ik eng Ik kreeg ook van twee mensen afzonderlijk opmerkingen over mijn lage gewicht want ik heb blijkbaar hele dunne armpjes enn dat andere meisje geloofde niet dat ik geen ondergewicht heb en ik schijn ook al geen buik te hebben. Vond het echt ráár om te horen dat ze dus blijkbaar zó over me denken... terwijl ik me zo ontzettend lomp en log voel. Weet ook niet zo goed wat ik er van moet geloven.

Ben er inmiddels wel achter dat Dé eetstoornis niet bestaat. Weinig mensen hebben echt de klassieke anorexia of boulimia; het bekende patroon van niet/weinig eten cq vreten en braken. Er zijn zoveel varianten! En juist door die varianten kan ik herkenning vinden, want ik héb geen klassieke dit of dat. Maar ik heb wel degelijk iets. De gedachtes, de gevoelens, de vermijdingen van sociale bezigheden, de leegte en het ongelukkig zijn met jezelf. Hoe het ook allemaal in elkaar zit, ik bén geen aansteller. Door zo te denken hou ik mijn eigen eetgestoorde denken alleen maar verder in stand.

Aan de andere kant ben ik er misschien nog niet aan toe om het los te laten. We moesten een "stap" verzinnen en ik kon het niet. Ik wilde eigenlijk meegaan met de stap van mijn buurvrouw, 's avonds na het avondeten niets meer eten om geen eetbuien in de hand te werken. Maar ik zou het doen om de verkeerde redenen.. ik zou het gebruiken als stok achter de deur, als motivatie om door te gaan met afvallen. Nu heb ik een andere stap bedacht Ik ga in het weekend twee keer pindakaas eten

To be continued..
Oud 09-10-2007, 16:50
Verwijderd
Haha, IcedEarth, zo avontuurlijk voel ik mij niet, hoor.

Ik voelde mij vandaag heel zielig, want ik had barstende hoofdpijn en licht deed pijn en geluid deed pijn en dat is niet handig als je college probeert te volgen. Ben maar naar huis gegaan, heb een uurtje of twee wat geslapen, toen was het gelukkig over. Zul je net zien dat er een vraag op het tentamen komt over de twee presentaties die ik heb gemist, maar pech dan. En ik had voor vanavond een afspraak voor plasmadonatie maar dat mag dus niet, omdat ik ziekjes ben. Ze willen me over twee weken pas weer zien.

Vanavond ga ik weer zwemmen, denk ik. (Of vroeg slapen...) Ik doe een wanhoopspoging om voor mijn wedstrijd van zaterdag te leren duiken en borstcrawl-keerpunten te doen.

Wij zullen het leven op grootse wijze behandelen
zoals wij een moordenaar behandelen onder ons.
...
Wij willen een handvol kinderen, wijn, en
een speelplaats flink door de zon afgerost.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 16:51
indigo
indigo is offline
Dat klinkt beter Yana! Goed dat je een andere stap voor jezelf hebt bedacht .

OT: ohhh ik gedraag me echt te erg als een jong verliefd pubermeisje ofzo en tegelijkertijd roept mijn plicht als student, ik moet nog zóveel doen. Maar practicum heb ik gister nog uitgewerkt en ik heb vandaag al iets van 20 van die 130 bladzijden gelezen, dus ik ga er vanavond nog 20-30 doen, in ieder geval mijn best ervoor doen. Ik ben wel weer blij iig, studeren is goed voor me
Oud 09-10-2007, 17:08
duivelaartje
duivelaartje is offline
De vader van een meisje uit mijn groep is journalist en die vond het stukje dat ik had geschreven over onze groep echt ontzettend leuk en goed. Whoej, trots is.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 18:03
IcedEarth
IcedEarth is offline
Lekker even een rondje door het bos gemountainbiked. Oh, wat mis ik dat als ik in de stad woon..... zo heerlijk even met de mb of de hond het bos in, meestal alleen, soms sleep ik iemand mee. De rust die ik dan voel, oh zo heerlijk. Ik denk dat ik later toch weer uit de stad ga, het is wel heel handig met feestjes, uitgaan, vrienden, winkels onder handbereik (we zitten hier 3,5 km van de eerste de beste kleine buurtspar), maar wakker worden, uit je raam kijken en de mist over de velden zien trekken............. wilgen, schapen, koeien, de rood oranje esdoorn in de tuin. Het is zo heerlijk hier, ik heb mijn oude kamer nog helemaal, met een super groot dakkapel met een heerlijk uitzicht, in ons gezellige meerdanhonderdjaar oude huisje<3.
Soms mis ik het heel erg, maar ik houd ook van de stad. Die biedt zoveel mogelijkheden. En als ik wil kan ik hier natuurlijk ook gewoon terug komen, wanneer ik wil.
Oud 09-10-2007, 18:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh bah, ik voel me opeens niet lekker. Rare buikpijn onder in m'n buik en nou net voordat ik naar de borrel wilde gaan! Gatsie, het leek me zo gezellig. Maar het is denk ik niet verstandig; heen en terug met de trein, nog door de stad lopen, kou buiten vannacht, bier, laat thuis en dus weinig slapen. En morgen heb ik 5 uur lang vergaderingen, dus misschien kan ik beter me dan maar weer goed voelen.

Baahaah.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 18:08
Verwijderd
*mopper* ik zou mijn huiswerk bijwerken vanavond. Komt het er weer niet van. *zucht*
Achja. Goed alternatief, dat wel.
En dan nu: afwassen.

I'll grow back like a starfish..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 18:23
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Pff, even hier een to-do list plaatsen, anders komt er niks van, ben ik bang.
- kamer opruimen
- NA bijwerken
- WI proberen te snappen
- alleen forummen als ik iets te melden heb
- hok van m'n hamster schoonmaken
- MA opdracht maken.
Zo. Dat voelt goed. Alleen had ik wel eerst m'n kamer mogen opruimen om daarna pas in bad gaan, ipv andersom. Naja, alsnog heb ik best wat gedaan. Jammer dat wiskunde zoveel/moeilijk was, waardoor ik natuurkunde nog niet helemaal af heb. Maar ik vind het goed genoeg!

Achja. Vriendlief staat zo voor de deur, dus ik ga vast koffie zetten. Ik weet niet waarom, maar ik voel me ineens blij.

Edit; Wel koffie, geen vriendlief. Hij had vertraging en miste een aansluiting. Maar waarom moet dan m'n humeur ineen kletteren? Alsof ik niet zonder hem kan! Misschien dan toch nog maar even natuurkunde doen...

Laatst gewijzigd op 09-10-2007 om 19:45.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 18:25
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ja en nu kan ik me niet meer concentreren hiephoi. Maar goed, zometeen toch maar weer proberen. En het moet echt zaterdag zijn, morgen wordt een zware dag en ik wil niet. En de rest van de week is totaal niet boeiend.

Oh en er moet echt eens een keer iets gebeuren maar daar ben ik natuurlijk zelf bij. Moeilijkmoeilijkmoeilijk.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 18:45
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb een hele vage begeleider bij het ggd..
waarom lachen ze altijd? ik snap het niet hoor.. liggen soms helemaal in een deuk om een dubbele opmerking.. nou lachen joh
Oud 09-10-2007, 18:51
Lilium
Lilium is offline
Ik voel me heel goed de laatste paar dagen. Mijn studie is leuk, ik loop wel wat achter. Maar ach, dat achterlopen heeft een goede reden. (nl. dat ik nu bezig ben met het maken van een take-home tentamen.)
Ik krijg complimentjes van alle kanten. Vandaag had ik zelfs nuttige bijdragen in het werkcollege, waar ik normaal gesproken alleen maar stil ben.
Oud 09-10-2007, 19:19
Roosje
Roosje is offline
Alright ik moet een miljoen dingen doen dus ik doe gezellig mee met de to-do-lijstjes maar dan alleen voor vanavond.
- bronnenlijst pws helemaal bijwerken.
- scheikunde po uit mijn mail en in het goede bestand knippen.
- rekenmachine + passer in mijn tas stoppen.
- vriendje sms'en/bellen. <3 (al ben ik daar nooit klaar mee (a) )
- stukje luistertoets Frans doen (minstens één gedeelte à 20 minuten!). Haha mijn computter pakt die cd niet. ;x
- logboek pws bijwerken.
- Banjer op lijstje zetten.
- Ice Cube Sex vinden. (Ik krijg m alleen niet geprint. )

Jaa en dat was het dan wel weer. Dus het valt wel mee. En ik vind het zo mooi, er staat nog één van de rozen die ik van mijn vriendje heb gekregen overeind en dat was de roos die ik weer moest worden. \o/ Hij is seg mooi. <3

Edit: oh haha het valt blijkbaar wel mee hoeveel ik moet doen.

Laatst gewijzigd op 09-10-2007 om 20:19.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 19:31
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Mijn to-do-lijst tot vrijdag:
- aantekeningen hoorcollege 13: wilde ik wel doen, maar het hoorcollege stond niet goed op internet, dus kan niet
- zelfstudie 13
- mailtjes beantwoorden
- hoorcolleges en zelfstudie vanaf 7 herhalen, zodat ik glycolyse enzo op een rijtje heb staan
- practicum 7 voorbereiden hele middag mee bezig geweest, maar meteen de aantekeningen van het hoorcollege daarbij verwerkt, dus dat is eigenlijk heel goed
- kamer opruimen
- essay nalezen
- trein uitzoeken voor donderdag: 5:51 trein (en 6:54 bus 2, 6:59 bus 11)
- Ipod opladen en nieuwe muziek erop
- Statistiek lezen
Ik ben heel lang met het practicum bezig geweest, voor de rest eigenlijk niet veel gedaan vandaag. Maar aan de andere kant heb ik nu en het practicum eens goed voorbereid, en meteen een hoorcollege dat erbij hoort uitgewerkt, dus dat is wel goed.
Ik schiet altijd zo in de verdediging, alsof ik me moet verantwoorden voor wat ik doe.

Verder eindelijk eens mailtjes beantwoord. Ik wil met mijn oude middelbare school vriendinnetjes afspreken, en zij willen dat ook wel, alleen we lopen altijd vast bij een datum uitkiezen. Misschien moet ik maar een datum kiezen en wat we gaan doen en dan zie ik vanzelf wel wie mee wil. Ja, dat ik ga nog even doen.

Ik heb vandaag voor het eerst van mijn leven gespijbeld Eigenlijk is het geen spijbelen, want het is niet verplicht om te komen. Maar ik had vanochtend twee hoorcolleges, vijf uur niks, werkcollege 'Professionele Tweegesprekken'. Als ik vijf uur op school had gezeten had ik misschien wel meer gedaan, maar was ik pas om half acht thuis. Nu heb ik lekker rustig thuis kunnen zitten en ook gewerkt. En ik was niet de enige die wegging. Het werkcollege klinkt ook niet zo nuttig. Gewoon even de info op internet doorlezen. En er staat over het werkcollege 'je oefent de basisvaardigheden van communicatie'. Ik ben niet heel sociaal, maar volgens mij kan ik dat wel.

Eigenlijk moet ik nog best veel doen. Maarja, dat lukt vast wel.

Ik denk dat mijn konijntje niet zo heel lang meer leeft. Ze heeft een hele kale plek onder haar kin. Mijn vader zegt dat ze zelf die haren eruit heeft zitten trekken (niet dat ik dat niet geloof, ik heb het niet gewoon niet gezien). Het ziet er heel zielig uit. En de rest van haar vacht ziet er ook anders uit. Alsof er daar ook kale plekken zitten, alleen dan niet echt. Niet dat iemand zo snapt wat ik bedoel, maar haar vacht ziet er gewoon niet zo gezond meer uit. Ik hoop niet dat ze dood gaat, zo oud is ze nog niet. Ik wil wel met haar naar de dierenarts vanwege die plek, maar eigenlijk is er niks mee behalve dat er geen haar zit en dus wil mijn vader niet. Ik hoop niet dat ze ziek is. Mijn vorige konijn moesten we laten inslapen, ze kon op het laatst niet eens meer staan.

Nog even snel opruimen en dan tv kijken. Morgen weer een nieuwe dag om heel veel te doen.
Oud 09-10-2007, 19:40
le_mug
le_mug is offline
bleeh die TDI staat te chillen in mn testament dat mislukt is. minkukelz, poptards bleeeeh ik zie het niet meer zitten. sarpong had die 1-0 moeten scoren bleeeh statusz: whinin'
Oud 09-10-2007, 19:45
Verwijderd
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik moet posten. Ik voel me goed en blij en verliefd enzo. Vandaag hadden we voorlichting over alcohol en dat is wel stom want het is verplicht maar je moet het wel in je eigen tijd doen. Nu hebben we dus 'bijval' ipv uitval. En voor tekenen moeten we naar het museum. Dat is opzich wel leuk, ik kom echt zelden in een museum. M'n collage was wel goed, iedereen vond hem ook hartstikke leuk. Iemand zei vandaag dat de verliefdheid van me af straalt. Dat is ook wel zo, ik loop met een grijns van oor tot oor en ik moet overal om lachen. Soms is dat nog best irritant en ik kan m'n mond niet houden. Met biologie heb ik even tegen de genen die achter me zaten verteld dat ik verliefd ben. Het flapte er zo uit. Lekker handig is dat. Morgen weer naar school.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Alright ik moet een miljoen dingen doen dus ik doe gezellig mee met de to-do-lijstjes maar dan alleen voor vanavond.
- bronnenlijst pws helemaal bijwerken.
- scheikunde po uit mijn mail en in het goede bestand knippen.
- rekenmachine + passer in mijn tas stoppen.
- vriendje sms'en/bellen. <3
- stukje luistertoets Frans doen (minstens één gedeelte à 20 minuten!).

Jaa en dat was het dan wel weer. Dus het valt wel mee. En ik vind het zo mooi, er staat nog één van de rozen die ik van mijn vriendje heb gekregen overeind en dat was de roos die ik weer moest worden. \o/ Hij is seg mooi. <3

Edit: oh haha het valt blijkbaar wel mee hoeveel ik moet doen.
Haha liefje toch, ik heb nog geen smsje gehad dus je bent vást druk ^^ En ik moet je maar weer vaker rozen gaan geven

OT: Het is nu steeds echt gezellig met mijn huisgenotes + mijn beste mattie + andere goede mattie En ik verlang naar haar en het weekend en ze neemt Eline mee en das gezellig en uitgaan+zoveel doen dit weekend, vette shit <3
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 19:50
Redhair
Redhair is offline
Yana ik wilde even zeggen dat ik blij werd van je post. Het geeft me een goed gevoel dat je die dingen nu in ziet, daar mag je echt heel trots op zijn meis!!
Oud 09-10-2007, 20:05
Verwijderd
"Nee dat kan je niet."
En bedankt hè pap.
En sorry, het zat al zolang weer in m'n hoofd en ik voelde me zo naar al steeds en het ging ineens zo gemakkelijk. Maar k*k*k*. Dat wordt een waarschuwing donderdag maar het kan me niet schelen. Hadden ze me maar niet vet moeten mesten (oké dat heb ik zelf gedaan), want dit gewicht, brrrr. Zo hoog heb ik nog nooit gezeten, het is tien kilo meer dan vorig jaar en ja nog aan de ondegrens (bmi 20.5) maar tóch.
Het was gewoon een rot dag, alles ging mis, ik voelde me naar, eten ging beroerd en ik ben doodmoe dus ik ga gewoon maar slapen. Hopelijk is het morgen wat beter.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 20:07
gewoonik
gewoonik is offline
Ik wil niet meer al deze rotgevoelens hebben.
Ik wil leven en vrolijk zijn en dingen doen en bij mn vriendje zijn en niet zo stressen en kunnen genieten..
Maar dit lukt nu allemaal niet.. alleen maar huilen en slapen en me rot voelen kan ik.
En ik weet niet meer wat ik moet doen om me fijner te voelen. Ga al naar psycholoog, wel pas net, maar dat voelt helemaal niet goed en ik voel me niet op mn gemak bij haar en ik heb t idee dat ik er niks aan heb.
Ow liefje, waarom ben je er niet voor me nu?
Waarom is er niemand voor me nu?
En ik ben ook nog eens ziek..
bluh
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 20:16
Verwijderd
Oh, ik moet ook zo'n lijstje!
- M&T maken
- Fonologie lezen
- NGT maken
- strijken
- schoonmaken
- tandarts betalen
- VOG opsturen met bonnetje
- kopie van mijn paspoort maken zodat ik mijn propedeuse kan aanvragen

To be continued..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 20:29
Little_lady
Little_lady is offline
Ik rol bijna om van de pijn en toch blijf ik naar school gaan en vertik ik het om een dokter te bellen. Ja, zo wordt het echt ooit wat met me, woei! *not
Oud 09-10-2007, 20:46
rare kwast
rare kwast is offline
waarom blijft mijn vader vacatures aanslepen?
ik heb toch een baan, ik werk dus doe sociaal gewenst..
en daarnaast wil ik niet meer solliciteren.. al die afwijzingen passen niet in mijn afwijs brieven vakje..
nu dan maar weer slapen *zucht*
morgen weer werken en overmorgen en vrijdag en en.. blegh
Oud 09-10-2007, 20:51
moon
moon is offline
Waarom is mijn hele leven en alles zo mislukt?!!! Zondag word ik 22, joepie, daar zit ik op te wachten. 22 en nog altijd een leven dat geen bal voorsteld. Heb ik na 22 jaar proberen geen recht om het op te geven? ik voel me zo mislukt en alles lijkt zo tegen te zitten.
Mijn zus kan zondag natuurlijk weer niet komen, want die is weer ziek. Mijn oma komt maar is de clown of die zielige oude vrouw, zo aan het dementeren. Mijn hond heb ik niet meer, die is er niet meer bij. Ik heb een ex-vriend die me loopt te manipuleren en vreselijk op mijn gevoel in speelt, waar ik wanhopig van begin te worden. Mijn ouders kunnen niks anders doen dan zich zorgen maken. Mijn vriendinnen wonen ver weg of hebben geen tijd.
Ja het is misschien zelfmedelijden, maar het is wel zoals het is. Gefeliciteerd hoor...fijne verjaardag. Ik heb voor mijn gevoel momenteel weinig mensen naast me, ik voel me alleen. En wie ben ik? ik ben mezelf ook kwijt. Zal ik maar stoppen? het wordt steeds rampzaliger...precies zoals mijn leven is. Wat een hel, pleas mag ik dood gaan?
Oud 09-10-2007, 21:13
indigo
indigo is offline
Pft klotezooi waarom doet hij nou zo moeilijk . Hij zegt dat-ie me gaat bellen, helemaal moeilijk doen om welke tijd enzo, en ik heb het idee dat hij me alleen maar iets vervelends wil gaan vertellen ofzo. En hij was plotseling offline en zei niks meer en nu snap ik er niets meer van . God, heeft hij dan helemaal niet door dat ik hem écht wel heel leuk vind.

Nu moet ik nog 10 bladzijden lezen en dan heb ik er 60/130 gedaan, dat is wel goed maar ik kan me met dit gevoel heel slecht concentreren. Bluh.
Oud 09-10-2007, 21:22
Rob
Rob is offline
@Indigo: Dat ken ik wel. Ik voel mij altijd ZO ongemakkelijk wanneer mensen dat doen. Ik denk dan altijd dat 't mijn schuld is, dat mensen mij zat zijn of dat er iets heel ergs aan de hand is. Blergh.

OT: Zometeen lekker bed in. <3 Ik ben doodop. Deze dagen zijn echt verschrikkelijk voor mij. Maar ik heb een kwart al gehad.

En ik ben erg blij dat ik binnenkort weer naar een concert ga en wel van een band die ik al een tijdje wil zien. Ik heb er echt veel zin in. <3 Iced Earth bestaat al een paar jaartjes, dus het publiek zal niet uit een stel kutkoters bestaan.
Hoop ik. XD
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 21:28
indigo
indigo is offline
Dankje voor je snelle reactie, Rob . Dat heb ik echt nodig. (Het gaat nu ook nog eens om mijn vriendje, dus dat maakt het helemaal stom. Msn is dan misschien niet de handigste manier om erachter te komen hoe iemand zich voelt, maar zo krijg ik echt het idee dat-ie mij zat is. Stom.)

Ik ga zo maar even met mijn moeder praten geloof ik, dat helpt wel, anders moet ik echt zo huilen (terwijl er dus nog niets aan de hand is). Mijn 10 bladzijden zijn af, maar of ik daar nog iets van heb opgenomen? Nouja, ik kom er wel. Een keertje. Eigenlijk wil ik hem heel graag bellen of sms'en, maar dat durf ik niet want als er niks aan de hand is staat het raar (en hij slaapt) en als er wel iets aan de hand is dan krijg ik het nu te horen en dat is ook niet tof. Blaaaaaahgrrrblehbuhstom. Snel slapen maar.
Oud 09-10-2007, 21:52
Verwijderd
Ik heb ook van die lijstje, maar bij mij staan er studies op . Anyway het gaat wel goed/beter met al dat gezooooi rondom studeren. Nu slapen en dan kan ik morgen weer een heleboel gaan doen! (alhoewel, 7:15 op ..)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 21:55
Fantôme
Fantôme is offline
stiekem mis ik Nederland wel een beetje
Oud 09-10-2007, 22:05
Verwijderd
Citaat:
stiekem mis ik Nederland wel een beetje
Wees blij. Ik heb het al een paar keer gehad op vakantie dat ik niet meer terug wou.. en balen dat ik deed die eerste weken in Nederland De bewolkte grijze lucht, regen en wind.. argh

Al moet ik zeggen dat ik het platteland van Nederland wel weer leuk vind. Uitgestrekte mistige weilanden, een windmolen in de verte en de rode mysterieuze gloed van de ondergaande zon

Ik moet gewoon weer weg uit de grote stad
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 22:06
Missy1234567890
Ik zit nog helemaal vol van de pizza en die heb ik nu bijna zo'n anderhalf uur geleden gegeten. Hij was wel erg lekker en de pizzeria was erg gezellig ondanks dat we er zo ongeveer de enigen waren. Weer lekker bijgekletst met vriendin. Dit is echt een mega sociale week voor mij, echt leuk!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 22:09
Little_lady
Little_lady is offline
Au, alles doet pijn. En het is m'n eigen stomme schuld...
*en toen moest ik lachen om TV, geen goede actie...*

en vriendje belde net, nu heeft híj de afspraak bij de psych maar afgebeld.
Hij wil niet dat ik met die helse pijnen daarheen ga, lief... <3
Maar ik schiet er niet echt veel mee op zo, bah

En ik ben zó bang dat de vakantie in het honderd gaat vallen...
Maar ik ga d'r morgen wel even bellen over hoe en wat.
Oud 09-10-2007, 22:58
kroot
kroot is offline
@ Yana: ik werd ook blij van je post!

Wat ben ik ook een zwakkeling. Al 2 dagen een uur later opgestaan dan mijn wekker afging. Ma daardor te laat op therapie en vandaag de winkel te laat geopend. Sjesus, is het nou zo moeilijk om meteen op te staan als je wekker gaat??? Morgenochtend maar een nieuwe poging.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 22:58
Verwijderd
En zo hoor je ineens dat er een hele groep achter je rug om gemeen over je doet. Leuk altijd, die mensen die denken dat ze je kennen omdat ze twee keer drie zinnen met je gewisseld hebben en dan al een oordeel klaar hebben, terwijl ze niet naar zichzelf kunnen kijken. Ben ik even blij dat ik ook helemaal niks meer bij die mensen te zoeken heb. Pff, stelletje zielige pubers.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten