Advertentie | |
|
![]() |
|
Oke ik ben 2 maanden vrijgezel geweest nu, en ik heb gewoon het gevoel dat ik echt weer helemaal zin heb in een relatie, of een anders een goede scharrel. Heb nu gewoon de "achterstand" ingehaald van 4 jaar bezet, en heb het er nu mee gehad. Gek dat je dat opeens zo kan denken, geen geslet meer voor mij. Kunnen mn vriendinnen tenminste weer rustig ademhalen
![]() En nu gewoon lekker wachten tot ik een leukerd tegen het lijf loop ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder: Bezig met huiswerk. En dan komt hij me even storen, omdat hij vond dat het hoog tijd was dat ik even een blokje om ging. Lekker samen even gewandeld en onderweg kreeg ik nog een dvd van Friends van hem. ![]() Goede studieonderbrekingen zijn dat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet echt meteen híer aan denken _O- http://nl.youtube.com/watch?v=JT4mFkYp1Yw
||
Citaat:
Aaah maar tis wel zielig voor dat beestje ![]() Uh oh ja, relationeel gebied! Goed, het gaat beter. Sommige dingen zijn nog moeilijk een plaats te geven, die blijven voorlopig nog wel moeilijk, maar over het algemeen kan ik de nieuwe situatie goed aan.
|
![]() |
Ik ben verliefd. Help. De jongen in kwestie geeft mij kriebels. We zitten nu al bijna 2 maanden in de ik-kijk-naar-je-fase.
![]() Iemand nog tips om contact te zoeken met hem? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat er nog eens over na te denken, maar ik mis hem écht niet. Ja, hemzelf misschien soms (maar eigenlijk niet want ik zie hem nog gewoon), of de seks ofzo of gewoon het knuffelen... maar ik heb echt geen moment het gevoel dat mijn leven leeg is zonder hem. Of zelfs leger. Ja, het is jammer dat het niet lukte, maar er is niets jammer aan dat ik nu geen deel ben van hem&mij. Ben nu tenminste met mezélf bezig. Cliché maar waar. Dusja.
|
![]() |
|
Ik droomde vannacht dat hij weer thuis was maar niet echt enthousiast, en me foto's op de computer liet zien van een paar meisjes waar hij mee was geweest. Toen ik het daarna uit wilde maken, leek dat hem niet zoveel te doen.
Dus was niet zo fijn wakker worden. Gelukkig wel een lief smsje van hem. Ik moet hem gewoon weer even zien, dan weet ik zeker dat het weer goed voelt.
||
Citaat:
![]() OT: Mn vriendinnetje is terug uit Egypte. Heb een dvd gekregen van haar snorkelavontuur en een klein beeldje van de kattengodin Bastet. She's the best! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Gisteravond onverwacht nog iets met een vriendin-to-be (als het zo doorgaat) gedronken. Was erg gezellig, maar eigenlijk wel te laat om nog naar huis te fietsen. Maarrrr zeker voor herhaling vatbaar! Gelukkig denkt zij daar ook over. Wel respect voor haar. Vorige week zat ze me nog te vertellen dat ze het niet graag over zichzelf heeft, maar nu vertelt ze me wel meteen zoiets... Echt, uh, oké..... Wel fijn, dat geeft imo aan dat ze me wel vertrouwen in me heeft. Hoera! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En eigenlijk vind ik dat
a) Er weer normaal gedaan mag worden. Ja, we hebben seks gehad. En ja, we hebben duchtige ruzie gehad. Maar geloof me godverdomme dan ook als ik zeg dat ik helemaal, totaal, honder procent over je heen ben. Klootzak. ![]() en b) Mijn gevoel ook wel weer gewoon mag doen. Ik wil niet verliefd worden. Niet op hem. Dat brengt zoveel gezeiver met zich mee en ik heb daar nou een goede vriend aan verloren. Een is wel genoeg, niet? Conclusie: DOE EENS NORMAAL! ![]() ![]() @Nala: Succes met je kat! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Secret Agent; ik heb een hele toffe Engelse lerares met een geweldige lijfspreuk die ik nu op jou bombardeer
![]() ![]() btw; mn mail gehad? OT: Pff... ik hou er niet van, dat als ik me niet lekker voel, ik alles op mijn relatie ga betrekken. Het gaat al bijna 2.5 jaar goed, waarom zou hij dan opeens niet meer van me houden etc etc. Ik weet het zo goed, maar waarom doe ik het dan niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij jou komt ook alles goed meis, gewoon nuchter en realistisch blijven. ![]() |
![]() |
|
![]() ![]()
|
@Nala
![]() ![]() OT: Voel me weer shit, vannacht gdroomd over 'n andere jongen..weet niet eens wie maar waars spinsel van mijn fantasie, was echt zo leuk..zo lief.. Dus nu voel ik me nog shitter, mis gwoon die knuffels en zijn stem.. Heb zijn stem al zolang niet meer gehoord ![]() Nja trieste liedjes luisteren is ook geen goed plan, wordt je alleen nog triester van..vrij logisch maar wask weer effe vergeten ![]() Ben nog steeds een beetje in dubio of ik ht ga uitmaken, wil gewoon weten waarom hij niks laat horen.. Hoop dat ie een goede reden heeft anders voel ik me nog stommer. Nu maar hopen dat ik heb kan bereiken zaterdag, zijn mobiel is kapot en ik weet niet of hij in nederland of belgie is dit weekend..ik ga gewoon die hele familie stalken ![]() ![]() Nja morgen lange dag uni dus wel afleiding. Hoop dat hij me vanzelf belt en excuses aanbiedt..maar dat zal wel ijdele hoop zijn. Bah tis echt herfstweer ![]() Lau
||
Citaat:
Mijn ouders gaan scheiden, afgelopen weekend mijn moeder geholpen met verhuizen. Het is allemaal heel erg raar nu. Maar het gaat wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Ik ben stapelgek op een meisje die ik echt nog maar twee weken ken. Ik was de eerste keer dat ik d'r tegenkwam dusdanig onder invloed dat ik nogal eerlijk tegen haar ben geweest toen. Ik ben na een tijd met d'r te hebben gekletst en gedanst op d'r afgestapt dat ik enórm van d'r onder de indruk was en heel erg charmeerd was en dat ik d'r heel graag beter wilde leren kennen. Vraag me niet waarom, maar die avond had ik een zak koetjesrepen bij me en dat vonden we allebei helemaal geweldig.
Een paar dagen later ben ik erop terug gekomen en heb ik gezegd dat ik het niet wilde laten gebeuren dat ze voorbij zou lopen zonder dat ik m'n uiterste best heb gedaan haar beter te leren kennen, en dat ze als ze daar geen behoefte aan had of gewoon niet op zat te wachten dat ze dat maar moest zeggen. Dat was niet het geval en ze wilde deze week wel ergens wat met me drinken. Wel op de voorwaarde dat ik weer koetjesrepen mee zou nemen. Ik had geen zin om haar op een doodgewone manier (sms/msn/mail) ergens voor uit te nodigen. Afgelopen vrijdag heeft een collega van mij, die bij haar in de straat woont, dan ook een grote envelop met daarop haar naam, erin een hele berg koetjesrepen en een briefje met 'zie ik je zaterdag in vera? x'. Hierop kreeg ik een hele enthousiaste reactie maar ze was wel wat ziekig dus wist nog niet zeker of ze langskwam. Zaterdagavond kwam ik d'r tegen. Ik heb expres een beetje afstand gehouden. Wel eventjes gekletst natuurlijk. Maar niet de hele tijd om d'r heen hangen. Ik wil niet dat irritante stalkerjoch zijn! Maar die paar minuutjes kletsen waren weer heel gezellig! De volgende dag heb ik d'r gesmst dat ik het heel leuk vond en ik hoopte dat ze ergens deze week nog tijd en zin had om wat te gaan drinken. Geen reactie. Gisteren heb ik m'n stoute schoenen aangetrokken, d'r opgebeld en gevraagd of er ze überhaupt wel zin had om wat met me af te spreken. Zoniet, dan hoef ik in ieder geval niet steeds die irritante jongen te zijn die maar aan blijft sturen en door blijft zeuren om een date waar zij eigenlijk helemaal niet op zit te wachten. Blijkt dat ze al een tijdje scharrelt met een jongen en niet helemaal weet wat ze wil. Prima. Kan ik best mee leven, hoe erg ik er ook van baal. Liever negatief antwoord dan geen antwoord en jezelf dagenlang op lopen te vreten omdat je maar nix hoort! OT: Voel me eventjes best verrot dus! (jezus, volgens mij is dit mijn langste post ooit!)
|
@STP: echt super lief hoe je t aangepakt hebt hoor, maar wel jammer dat ze niet weet wat ze wil...
Maar ontopic, ik heb aan de ene kant echt wel zin om wat te gaan aanpappen, maar aan de andere kant voel ik gewoon dat ik daar nog niet klaar voor ben. Bah, mn leven is een puinhoop door dit gezeik. Was ik nou maar gewoon verstandig naar utrecht verhuist en had in me maar niet laten leiden door die fucking verliefdheid...
||
Citaat:
Ik wilde het hele verhaal gewoon even kwijt!
||
![]() |
Citaat:
Die van mij is weg met zn klas kinderen. Voor drie dagen. Nou maakt dat opzich niet zoveel verschil want ik ben toch weer (nu na 1 jaar samenwonen) weer op zoek naar een kamer.(Ik logeer de laatste twee weken overwegend bij m'n tweelingzusje.) En toch mis ik 'm, na alle stomme dingen die we elkaar hebben aangedaan. Gelukkig is het niet uit.
|
Verwijderd
|
Nou, ik heb het toch te druk met studeren om iets to voelen op relationeel gebied dus we negeren het gewoon even en blijven tegen beter in hopen dat ie volgende week ineens ergens opduikt en me spontaan aanspreekt. Was er maar een manier om hem vriendelijk te verzoeken éventjes uit mijn hoofd te gaan.
|
![]() |
||
[QUOTE=stout!;26185371]
Citaat:
Maar hij is de grootste flierefluiter die ik ken dus ik vind het al n wonder dat ie het nog steeds met me uithoudt, en ik herken dat ook heel erg in mezelf dus we zijn wel aan elkaar gewaagd ![]() We zien wel dus..
|
![]() |
Vandaag echt een fijn gesprek met mijn vader gehad, dat doet me echt goed, omdat ik de laatste weken nogal twijfelde over onze band/relatie. Gelukkig blijkt er niets meer aan de hand te zijn, en vindt hij mijn nieuwe vriendje echt een leukerd (Like duh!). Hoe dan ook, we krijgen zijn zegen, en hij vond het een prima plan om te gaan samenwonen... Gewoon omdat hij vond dat ik er nu goed&gelukkig uit zag, en hij best het idee heeft dat mijn 'leukerd' en ik er best iets leuks en moois van kunnen maken. Voila! Zijn zegen is binnen, en dat had ik absoluut niet verwacht.
![]() Wellicht deze week alsnog naar de Belgische Ardennen (afhankelijk of ik nog iemand voor mijn paardje kan vinden), en daar heb ik vreselijk veel zin in; Sollicitatie, weer mee-leeftheater spelen, lekker samen zijn en gek doen. Nu nog even geluk hebben.... ![]()
||
Citaat:
Dank je. Het is al een tijdje bekend, dus het moeilijkste heb ík nu gehad. Voor mijn ouders wordt het nu echt moeilijk nu mijn moeder verhuisd is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het scheelt dat je je eigen leventje hebt e.d. natuurlijk en de grootste schrik zal voorbij zijn, maar wees niet te streng voor jezelf. Het zal waarschijnlijk altijd moeilijk zijn, juist omdat je ze al zo lang niet anders kent dan "bij elkaar". Al is iedere situatie anders en wie weet kun jij er wel stukken beter mee omgaan dan ik ![]() |
![]() |
|
Bah, dit is echt verwarrend... Nog even met zijn beste vriend gesproken over hoe het tussen ons gegaan is. Hij liet niet echt veel vallen, maar hij had het er iig over dat bindingsangst ook sterk meespeelde. En hoewel er zeker weten ook andere dingen mee speelden en mn ex er echt duidelijk is over dat t over is, geeft dit op een bepaalde manier toch hoop. Ik haat dit
![]()
|
Echt op het nippertje na betrapt zojuist. Ik was even bij hem en toen belden mijn ouders tegen wie ik gezegt had dat ik bij een vriendin op ziekenbezoek was. Ze wilden alles weten van haar, gelukkig wist ik ook waar ze woonde enzo. En tot slot vroegen ze of ik toevallig niet bij een vriend zat. Heb maar nee gezegt tegen ze en ben naar huis gegaan. Onderweg naar huis bedacht ik me dat het misschien wel slim zou zijn als ik het zou vertellen, maar gezien ze er niet naar vroegen heb ik dat maar niet gedaan..
Ik zou het eigenlijk wel moeten doen, morgen dan maar.. Hoewel het nu precies een maand geleden is dat de vriend van mijn zus opgegeven werd, gaat het redelijk goed.. Vrijdag weer lekker stappen en met de vriendengroep optrekken. Ik heb er weer ontzettend veel zin in! ![]()
|
|