Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2007, 13:50
Verwijderd
Ik lijk wel gek. Babbeltje begonnen met de jongen voor de AH, omdat hij daar al een poosjes zit maar nog zo verdomd jong is. Verhaal gehoord (in half pools/ engels met zwaar accent en soms nederlandse en duitse woorden.) Zo zielig en hij brengt het niet zielig. Ben er nog zwaar misselijk van ook. Moet zo nog even langs de apotheek dus dan maar even n plakje cake en een nieuwe Gsnaar (hij speelt met 2 D snaren op zn akoest.) langsbrengen. Ik ben eigenlijk met alles wat ik heb zo verdomd rijk. Gelukkig komt vriendje zo, die lift mn mood wel weer, weet ik wel zeker. Het is raar, maar ik voel me schuldig over alles wat ik wel heb en AHgozer niet. T is raar..

Vanavond lekker samen met vriendjelief filmpje kijken en tegen elkaar aankruipen. Ik ben zo blij met 'm, niet normaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2007, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Wat voor operatie is dat dan? Maar goed dat beestje weer thuis is though.
Een penisamputatie Tsja, ik wist ook niet dat ze dat deden. Ik zei ook al tegen die vent: 'Goh, bij mensen zouden ze zoiets nou nooit voorstellen.' Maar goed, het is waarschijnlijk wel nodig.
Vanochtend was hij weer ziek, weer snel naar de dierenarts. Hij heeft nu last van complicaties, dus weer een extra behandeling en medicijnen mee. Pfff, ik ga zo even een zorgverzekering voor dat beest afsluiten, want als hij in dit tempo doorgaat...

En ontopic: Lekker! Ik vind het zo fijn om weer eens uitgebreid de tijd te hebben om lekker te knuffelen, tegen elkaar aan te liggen enz. Heb ik wel gemist de laatste tijd merk ik.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 15:12
Poepkind
Poepkind is offline
Oke ik ben 2 maanden vrijgezel geweest nu, en ik heb gewoon het gevoel dat ik echt weer helemaal zin heb in een relatie, of een anders een goede scharrel. Heb nu gewoon de "achterstand" ingehaald van 4 jaar bezet, en heb het er nu mee gehad. Gek dat je dat opeens zo kan denken, geen geslet meer voor mij. Kunnen mn vriendinnen tenminste weer rustig ademhalen
En nu gewoon lekker wachten tot ik een leukerd tegen het lijf loop Dat soort dingen moeten je overkomen.
Oud 16-10-2007, 15:39
stout!
stout! is offline
Citaat:
Een penisamputatie
sorry, hoop natuurlijk wel dat het goedkomt.

OT: nog steeds prima, maar als ik hier lees dat mensen met hun vriendje knuffelen, kan ik niet ontkennen dat ik dat ook wel zou willen.
Oud 16-10-2007, 16:30
Missy
Missy is offline
Hij is een beetje 'nerdig' of hoe je dat wil noemen, maar dat maakt hem wel een toffe en leuke jongen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 16:36
Verwijderd
Citaat:
sorry, hoop natuurlijk wel dat het goedkomt.
Afgezien dat het best ernstig is inderdaad, moest ik op een gegeven moment door de tranen wel even gniffelen. Krijg ik dan straks een transseksuele kat?

En verder: Bezig met huiswerk. En dan komt hij me even storen, omdat hij vond dat het hoog tijd was dat ik even een blokje om ging. Lekker samen even gewandeld en onderweg kreeg ik nog een dvd van Friends van hem.
Goede studieonderbrekingen zijn dat
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 17:16
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Afgezien dat het best ernstig is inderdaad, moest ik op een gegeven moment door de tranen wel even gniffelen. Krijg ik dan straks een transseksuele kat?

Ik moet echt meteen híer aan denken _O-

http://nl.youtube.com/watch?v=JT4mFkYp1Yw
Oud 16-10-2007, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ik moet echt meteen híer aan denken _O-

http://nl.youtube.com/watch?v=JT4mFkYp1Yw
Robin Williams is dan ook enorm grappig

Het is maar goed dat ik niet kan communiceren met dat beest Ik kan het hem vast niet uitleggen waarom hij geen ballen heeft en zijn penis op dit moment ook op de nominatielijst staat...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 17:45
Verwijderd
Ik lijk wel een verliefde puber, en dat terwijl er eigenlijk helemaal niks gebeurt
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 18:32
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Robin Williams is dan ook enorm grappig

Het is maar goed dat ik niet kan communiceren met dat beest Ik kan het hem vast niet uitleggen waarom hij geen ballen heeft en zijn penis op dit moment ook op de nominatielijst staat...
Ja, dan kreeg je hem nooit meer te pakken.
Aaah maar tis wel zielig voor dat beestje

Uh oh ja, relationeel gebied! Goed, het gaat beter. Sommige dingen zijn nog moeilijk een plaats te geven, die blijven voorlopig nog wel moeilijk, maar over het algemeen kan ik de nieuwe situatie goed aan.
Oud 16-10-2007, 18:42
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik ben verliefd. Help. De jongen in kwestie geeft mij kriebels. We zitten nu al bijna 2 maanden in de ik-kijk-naar-je-fase. Het wordt nu wel een beetje zielig. Misschien moet ik hem gaan aanspreken. Het enige nadeel is dat ik hem maar 1x in de week max zie... Maar volgende week ga ik een poging wagen om hallo te zeggen. Ik durf niet!!! *Okeej, nu klink ik wel erg stom, maar zo voelt het wel*.

Iemand nog tips om contact te zoeken met hem?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 20:15
Aurora
Aurora is offline
Gaat goed!
Oud 16-10-2007, 21:06
Signy
Signy is offline
nog 3 nachtjes..!
Oud 16-10-2007, 21:45
I C U
I C U is offline
Weer flink geknald op m'n werk, voelde wel lekker Weer ff bijgepraat met een collegaatje die'k al een tijdje niet had gesproken, was ook leuk. En die ene klasgenoot is ietwat initiatiefloos, maar wel leuk
Oud 16-10-2007, 22:18
Verwijderd
Ik zat er nog eens over na te denken, maar ik mis hem écht niet. Ja, hemzelf misschien soms (maar eigenlijk niet want ik zie hem nog gewoon), of de seks ofzo of gewoon het knuffelen... maar ik heb echt geen moment het gevoel dat mijn leven leeg is zonder hem. Of zelfs leger. Ja, het is jammer dat het niet lukte, maar er is niets jammer aan dat ik nu geen deel ben van hem&mij. Ben nu tenminste met mezélf bezig. Cliché maar waar. Dusja.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 06:47
stout!
stout! is offline
Ik droomde vannacht dat hij weer thuis was maar niet echt enthousiast, en me foto's op de computer liet zien van een paar meisjes waar hij mee was geweest. Toen ik het daarna uit wilde maken, leek dat hem niet zoveel te doen.
Dus was niet zo fijn wakker worden. Gelukkig wel een lief smsje van hem. Ik moet hem gewoon weer even zien, dan weet ik zeker dat het weer goed voelt.
Oud 17-10-2007, 07:01
farai
farai is offline
Citaat:
ghe goed dat je dat ni moet uitleggen aan dat beest idd.

OT: Mn vriendinnetje is terug uit Egypte. Heb een dvd gekregen van haar snorkelavontuur en een klein beeldje van de kattengodin Bastet. She's the best!
Oud 17-10-2007, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Uh oh ja, relationeel gebied! Goed, het gaat beter. Sommige dingen zijn nog moeilijk een plaats te geven, die blijven voorlopig nog wel moeilijk, maar over het algemeen kan ik de nieuwe situatie goed aan.
Misschien loop ik achter, maar welke nieuwe situatie? Als ik vragen mag.

ot: Gisteravond onverwacht nog iets met een vriendin-to-be (als het zo doorgaat) gedronken. Was erg gezellig, maar eigenlijk wel te laat om nog naar huis te fietsen. Maarrrr zeker voor herhaling vatbaar! Gelukkig denkt zij daar ook over. Wel respect voor haar. Vorige week zat ze me nog te vertellen dat ze het niet graag over zichzelf heeft, maar nu vertelt ze me wel meteen zoiets... Echt, uh, oké..... Wel fijn, dat geeft imo aan dat ze me wel vertrouwen in me heeft. Hoera!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 08:54
Verwijderd
Ik hou geen sociaal leven meer over

En verder ben ik benieuwd of hij gereageerd heeft... Gelukkig ben ik vandaag de hele dag zo druk dat ik vanavond laat pas weer achter een computer kan kruipen, dus ik ga gewoon lekker niet kijken nu
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 09:18
Verwijderd
En eigenlijk vind ik dat
a) Er weer normaal gedaan mag worden. Ja, we hebben seks gehad. En ja, we hebben duchtige ruzie gehad. Maar geloof me godverdomme dan ook als ik zeg dat ik helemaal, totaal, honder procent over je heen ben. Klootzak.
en
b) Mijn gevoel ook wel weer gewoon mag doen. Ik wil niet verliefd worden. Niet op hem. Dat brengt zoveel gezeiver met zich mee en ik heb daar nou een goede vriend aan verloren. Een is wel genoeg, niet?

Conclusie: DOE EENS NORMAAL!

@Nala: Succes met je kat!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 09:23
Verwijderd
@ Secret Agent; ik heb een hele toffe Engelse lerares met een geweldige lijfspreuk die ik nu op jou bombardeer 'Alles komt goed'
btw; mn mail gehad?

OT: Pff... ik hou er niet van, dat als ik me niet lekker voel, ik alles op mijn relatie ga betrekken. Het gaat al bijna 2.5 jaar goed, waarom zou hij dan opeens niet meer van me houden etc etc. Ik weet het zo goed, maar waarom doe ik het dan niet?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 09:29
Verwijderd
Citaat:
@ Secret Agent; ik heb een hele toffe Engelse lerares met een geweldige lijfspreuk die ik nu op jou bombardeer 'Alles komt goed'
btw; mn mail gehad?

OT: Pff... ik hou er niet van, dat als ik me niet lekker voel, ik alles op mijn relatie ga betrekken. Het gaat al bijna 2.5 jaar goed, waarom zou hij dan opeens niet meer van me houden etc etc. Ik weet het zo goed, maar waarom doe ik het dan niet?
Laat dat toevallig ook die van mij zijn, maar tis wel strontvervelend. Mailtje gehad, deze week nog terug, met update! Ik heb advies nodig.
Bij jou komt ook alles goed meis, gewoon nuchter en realistisch blijven.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 10:13
farai
farai is offline
Verbazing alom, laatste ex heeft weer contact gezocht. Ben tegelijk erg blij en tegelijk doet het pijn omdat hij dus nu mn vriendje niet meer is en ik de breuk kennelijk nog steeds ni echt verwerkt heb. Shit, hoe moek hier nu weer mee omgaan??? Naja tijd zal het uitwijzen. hoop ik.
Oud 17-10-2007, 10:54
ocean flower
ocean flower is offline
@Nalaucces met je kat (tja kater is niet zo meer van toepassing he..)

OT: Voel me weer shit, vannacht gdroomd over 'n andere jongen..weet niet eens wie maar waars spinsel van mijn fantasie, was echt zo leuk..zo lief..
Dus nu voel ik me nog shitter, mis gwoon die knuffels en zijn stem..
Heb zijn stem al zolang niet meer gehoord
Nja trieste liedjes luisteren is ook geen goed plan, wordt je alleen nog triester van..vrij logisch maar wask weer effe vergeten
Ben nog steeds een beetje in dubio of ik ht ga uitmaken,
wil gewoon weten waarom hij niks laat horen..
Hoop dat ie een goede reden heeft anders voel ik me nog stommer.
Nu maar hopen dat ik heb kan bereiken zaterdag, zijn mobiel is kapot en ik weet niet of hij in nederland of belgie is dit weekend..ik ga gewoon die hele familie stalken miss dat dat helpt
Nja morgen lange dag uni dus wel afleiding.
Hoop dat hij me vanzelf belt en excuses aanbiedt..maar dat zal wel ijdele hoop zijn.
Bah tis echt herfstweer

Lau
Oud 17-10-2007, 11:27
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Misschien loop ik achter, maar welke nieuwe situatie? Als ik vragen mag.
Je loopt niet achter, ik had het ook nog niet verteld.

Mijn ouders gaan scheiden, afgelopen weekend mijn moeder geholpen met verhuizen. Het is allemaal heel erg raar nu. Maar het gaat wel.
Oud 17-10-2007, 11:38
Poepkind
Poepkind is offline
pfff en ik dacht dat ik was gestopt met sletten
Oud 17-10-2007, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Je loopt niet achter, ik had het ook nog niet verteld.

Mijn ouders gaan scheiden, afgelopen weekend mijn moeder geholpen met verhuizen. Het is allemaal heel erg raar nu. Maar het gaat wel.
Oh, wat naar... Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, heb niet zoveel ervaring wat dat betreft.... Wel echt zwaar klote voor je. Fijn dat je vriend dr is en dat je er een beetje mee om kunt gaan. Succes meid.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 12:18
nińa
nińa is offline
Ik heb de voor- en nadelen van een forum delen meegemaakt maar het kan me niks schelen. Hij's lief
Oud 17-10-2007, 12:58
Verwijderd
Ik mis hem, ik ben een aanstellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 13:18
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
You stupid or what? Voor dat soort situaties zijn de begrippen 'alcoholmisbruik' en 'wangedrag' uitgevonden.
Doe je niet zo snel met je moede erbij op dezelfde bruilof en verder bijna niemand van je eigen leeftijd
Oud 17-10-2007, 13:23
I C U
I C U is offline
Tijd voor iets nieuws. Of misschien ook niet. Pfff.
Oud 17-10-2007, 13:23
Kitten
Kitten is offline
Gaat nog steeds goed. Ze is lief en ik zie d'r graag... maar wel wat minder dan vorig jaar... Waarom heeft ze in hemelsnaam een baan in Almere gevonden?
Oud 17-10-2007, 13:39
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Oh, wat naar... Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, heb niet zoveel ervaring wat dat betreft.... Wel echt zwaar klote voor je. Fijn dat je vriend dr is en dat je er een beetje mee om kunt gaan. Succes meid.
Dankje. Ja het is ook heel naar. Het is zo onwerkelijk om je ouders te moeten troosten...
Oud 17-10-2007, 13:40
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hahaha, nou de mijne niet hoor!
Ik vind 'm dan juist zo schattig.

ot; voor mij vakantie, voor hem helaas niet. Maar wel vaak bij elkaar slapen, en dat is fijn. Ik houd echt van hem.
Oud 17-10-2007, 14:24
ST*R
ST*R is offline
Hm die droom.. maargoed ik zie m vrijdag weer en daar heb ik zin in! Volgens mij voelt hij zich niet heel geweldig, hij mist zn beste vriend ahhh, en ik ga wel heel lief voor hem zijn. En ik hoop wel/niet dat die ene jongen donderdag komt.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 14:50
STP
STP is offline
Ik ben stapelgek op een meisje die ik echt nog maar twee weken ken. Ik was de eerste keer dat ik d'r tegenkwam dusdanig onder invloed dat ik nogal eerlijk tegen haar ben geweest toen. Ik ben na een tijd met d'r te hebben gekletst en gedanst op d'r afgestapt dat ik enórm van d'r onder de indruk was en heel erg charmeerd was en dat ik d'r heel graag beter wilde leren kennen. Vraag me niet waarom, maar die avond had ik een zak koetjesrepen bij me en dat vonden we allebei helemaal geweldig.

Een paar dagen later ben ik erop terug gekomen en heb ik gezegd dat ik het niet wilde laten gebeuren dat ze voorbij zou lopen zonder dat ik m'n uiterste best heb gedaan haar beter te leren kennen, en dat ze als ze daar geen behoefte aan had of gewoon niet op zat te wachten dat ze dat maar moest zeggen. Dat was niet het geval en ze wilde deze week wel ergens wat met me drinken. Wel op de voorwaarde dat ik weer koetjesrepen mee zou nemen.

Ik had geen zin om haar op een doodgewone manier (sms/msn/mail) ergens voor uit te nodigen. Afgelopen vrijdag heeft een collega van mij, die bij haar in de straat woont, dan ook een grote envelop met daarop haar naam, erin een hele berg koetjesrepen en een briefje met 'zie ik je zaterdag in vera? x'. Hierop kreeg ik een hele enthousiaste reactie maar ze was wel wat ziekig dus wist nog niet zeker of ze langskwam.

Zaterdagavond kwam ik d'r tegen. Ik heb expres een beetje afstand gehouden. Wel eventjes gekletst natuurlijk. Maar niet de hele tijd om d'r heen hangen. Ik wil niet dat irritante stalkerjoch zijn! Maar die paar minuutjes kletsen waren weer heel gezellig! De volgende dag heb ik d'r gesmst dat ik het heel leuk vond en ik hoopte dat ze ergens deze week nog tijd en zin had om wat te gaan drinken.

Geen reactie.

Gisteren heb ik m'n stoute schoenen aangetrokken, d'r opgebeld en gevraagd of er ze überhaupt wel zin had om wat met me af te spreken. Zoniet, dan hoef ik in ieder geval niet steeds die irritante jongen te zijn die maar aan blijft sturen en door blijft zeuren om een date waar zij eigenlijk helemaal niet op zit te wachten.

Blijkt dat ze al een tijdje scharrelt met een jongen en niet helemaal weet wat ze wil. Prima. Kan ik best mee leven, hoe erg ik er ook van baal. Liever negatief antwoord dan geen antwoord en jezelf dagenlang op lopen te vreten omdat je maar nix hoort!

OT: Voel me eventjes best verrot dus!

(jezus, volgens mij is dit mijn langste post ooit!)
Oud 17-10-2007, 15:31
Verwijderd
Da's balen . Maar goed, hoe heftig het ook is, het drama kan denk ik niet al te lang duren als je elkaar nog maar zo kort kent.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 15:39
metallica
metallica is offline
@STP: echt super lief hoe je t aangepakt hebt hoor, maar wel jammer dat ze niet weet wat ze wil...

Maar ontopic, ik heb aan de ene kant echt wel zin om wat te gaan aanpappen, maar aan de andere kant voel ik gewoon dat ik daar nog niet klaar voor ben. Bah, mn leven is een puinhoop door dit gezeik. Was ik nou maar gewoon verstandig naar utrecht verhuist en had in me maar niet laten leiden door die fucking verliefdheid...
Oud 17-10-2007, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Dankje. Ja het is ook heel naar. Het is zo onwerkelijk om je ouders te moeten troosten...
Jemig, wat zwaar verrot dat je dat allemaal mee moet maken. Heel erg veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 16:26
STP
STP is offline
Citaat:
Da's balen . Maar goed, hoe heftig het ook is, het drama kan denk ik niet al te lang duren als je elkaar nog maar zo kort kent.
Klopt, het is ook geen groot drama. Daarom staat er ook dat ik me 'nu eventjes' verrot voel!

Ik wilde het hele verhaal gewoon even kwijt!
Oud 17-10-2007, 16:59
655321
655321 is offline
Citaat:
Klopt, het is ook geen groot drama. Daarom staat er ook dat ik me 'nu eventjes' verrot voel!

Ik wilde het hele verhaal gewoon even kwijt!
Ocherm.. daar zou ik me ook wel heel naar door voelen.

Die van mij is weg met zn klas kinderen. Voor drie dagen. Nou maakt dat opzich niet zoveel verschil want ik ben toch weer (nu na 1 jaar samenwonen) weer op zoek naar een kamer.(Ik logeer de laatste twee weken overwegend bij m'n tweelingzusje.) En toch mis ik 'm, na alle stomme dingen die we elkaar hebben aangedaan. Gelukkig is het niet uit.
Oud 17-10-2007, 17:05
Verwijderd
Nou, ik heb het toch te druk met studeren om iets to voelen op relationeel gebied dus we negeren het gewoon even en blijven tegen beter in hopen dat ie volgende week ineens ergens opduikt en me spontaan aanspreekt. Was er maar een manier om hem vriendelijk te verzoeken éventjes uit mijn hoofd te gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 17:35
Luna
Luna is offline
[QUOTE=stout!;26185371]
Citaat:

Ja het gaat wel goed , hoewel ik weet dat ik het straks weer moeilijker vind als ik hem gezien heb. Maar daarna is het nog maar 2 maanden, en het gaat snel voorbij.
Ik mis hem wel, maar het is fijn om te merken dat ik ook zonder hem kan.

Welke jongen gaat het nou bij jou over? Ik snap het even niet meer...
ik ga nu 5 maanden met een jongen maar het is nooit officieel geweest en afgelopen maand hebben we elkaar niet gezien want hij kreeg het benauwd (t ging niet zo goed met m)en ik had zo ook mn twijfels maar we vinden elkaar nog steeds wel heel leuk maar willen (nu iig) niet te serieus. Maar ik heb hem intussen wel weer gezien en het was weer heel fijn zoals altijd. We zijn gewoon heel leuk samen (zoals anderen ook zeggen).
Maar hij is de grootste flierefluiter die ik ken dus ik vind het al n wonder dat ie het nog steeds met me uithoudt, en ik herken dat ook heel erg in mezelf dus we zijn wel aan elkaar gewaagd
We zien wel dus..
Oud 17-10-2007, 17:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vandaag echt een fijn gesprek met mijn vader gehad, dat doet me echt goed, omdat ik de laatste weken nogal twijfelde over onze band/relatie. Gelukkig blijkt er niets meer aan de hand te zijn, en vindt hij mijn nieuwe vriendje echt een leukerd (Like duh!). Hoe dan ook, we krijgen zijn zegen, en hij vond het een prima plan om te gaan samenwonen... Gewoon omdat hij vond dat ik er nu goed&gelukkig uit zag, en hij best het idee heeft dat mijn 'leukerd' en ik er best iets leuks en moois van kunnen maken. Voila! Zijn zegen is binnen, en dat had ik absoluut niet verwacht.

Wellicht deze week alsnog naar de Belgische Ardennen (afhankelijk of ik nog iemand voor mijn paardje kan vinden), en daar heb ik vreselijk veel zin in; Sollicitatie, weer mee-leeftheater spelen, lekker samen zijn en gek doen. Nu nog even geluk hebben....
Oud 17-10-2007, 19:37
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jemig, wat zwaar verrot dat je dat allemaal mee moet maken. Heel erg veel sterkte!

Dank je. Het is al een tijdje bekend, dus het moeilijkste heb ík nu gehad. Voor mijn ouders wordt het nu echt moeilijk nu mijn moeder verhuisd is.
Oud 17-10-2007, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Dank je. Het is al een tijdje bekend, dus het moeilijkste heb ík nu gehad. Voor mijn ouders wordt het nu echt moeilijk nu mijn moeder verhuisd is.
Nou, niet om je te ontmoedigen, maar onderschat het niet. Mijn ouders zijn op mijn 18e uit elkaar gegaan en het is soms nog steeds heel erg moeilijk. Voor mij wordt het alleen maar moeilijker, omdat ze steeds meer hun eigen leven gaan leiden en steeds verder van elkaar af komen te staan. Sommige dingen kwetst mijn vader mijn moeder dan weer mee en dat is echt zwaar om te zien. + het kiezen tussen hen met feestdagen e.d. In het begin kon het nog samen, maar dat klopt nu gewoon niet meer.

Het scheelt dat je je eigen leventje hebt e.d. natuurlijk en de grootste schrik zal voorbij zijn, maar wees niet te streng voor jezelf. Het zal waarschijnlijk altijd moeilijk zijn, juist omdat je ze al zo lang niet anders kent dan "bij elkaar". Al is iedere situatie anders en wie weet kun jij er wel stukken beter mee omgaan dan ik
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 20:46
I C U
I C U is offline
Helemaal stuk hier Echt. Whaha.
Oud 17-10-2007, 21:15
metallica
metallica is offline
Bah, dit is echt verwarrend... Nog even met zijn beste vriend gesproken over hoe het tussen ons gegaan is. Hij liet niet echt veel vallen, maar hij had het er iig over dat bindingsangst ook sterk meespeelde. En hoewel er zeker weten ook andere dingen mee speelden en mn ex er echt duidelijk is over dat t over is, geeft dit op een bepaalde manier toch hoop. Ik haat dit
Oud 17-10-2007, 21:24
BleuEyes
BleuEyes is offline
Echt op het nippertje na betrapt zojuist. Ik was even bij hem en toen belden mijn ouders tegen wie ik gezegt had dat ik bij een vriendin op ziekenbezoek was. Ze wilden alles weten van haar, gelukkig wist ik ook waar ze woonde enzo. En tot slot vroegen ze of ik toevallig niet bij een vriend zat. Heb maar nee gezegt tegen ze en ben naar huis gegaan. Onderweg naar huis bedacht ik me dat het misschien wel slim zou zijn als ik het zou vertellen, maar gezien ze er niet naar vroegen heb ik dat maar niet gedaan..

Ik zou het eigenlijk wel moeten doen, morgen dan maar..

Hoewel het nu precies een maand geleden is dat de vriend van mijn zus opgegeven werd, gaat het redelijk goed..

Vrijdag weer lekker stappen en met de vriendengroep optrekken. Ik heb er weer ontzettend veel zin in!
Oud 17-10-2007, 22:28
ST*R
ST*R is offline
Voel me goed! Morgen uit en vrijdag zie ik hem weer, en ik heb in allebei ergg veel zin!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten