-->Pruts0r<-- ||We move in circles, balanced all the while(8)Vrijdag was echt het geweldigstest. ^^ zegt:
Echt, ik haat Valentijnsdag. Ik vind het een van de meest stomme dingen die de mensheid voort heeft gebracht. Op die dag, is uit onderzoek gebleken, onderzoek over de nodige jaren, plegen gemiddeld 10 keer zoveel mensen zelfmoord en de dag wordt sowieso heel erg overdreven, omdat je dan heel bijzondere dingen moet gaan doen voor de perso(o )nen die je liefhebt, maar waarom juist op die dag? Dan komt het veel te gemaakt over. Echt, doe zoiets dan op een random dag, dan zeg je gewoon midden in het jaar ineens: Kom, we gaan ergens heen een dag, of we gaan een weekendje naar het strand.. En dan is het ook nog eens een dag in februari, die normaagesproken koud en regenachtig is. Mja, dat zouden ze af moeten schaffen. Ik weet niet hoe jij over Valentijnsdag denkt, maar ik vind het onzin. ^^,
-->Pruts0r<-- ||We move in circles, balanced all the while(8)Vrijdag was echt het geweldigstest. ^^ zegt:
Valentijnsdag dan.
Sayuri, zegt:
ik denk er precies hetzelfde over
Behoorlijk win.

Want het klopt!