Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Even een paar weekjes terug. Heb hier een mp3-tje van Charlene met Runaway van Jamiroquai. Het klinkt echt verschrikkelijk goed gewoon en vooral super hip
![]() Mja dit moest ik gewoon ff kwijt ookal heb ik het op tv gezien en waren velen het al niet eens met het commentaar. Toch nog even benadrukken hoe geweldig haar performance toen was ![]() |
![]() |
|
Ben ik de enige die Valerie gezongen door Nikki NIET mooi vond? De jury ging er gek genoeg nog voor staan ook, maar ik vond het echt niet mooi klinken. Haar stem kwam helemaal niet uit en het dansje was lachwekkend.
Nikki's 2e nummer was onwaarschijnlijk goed, op die vreselijk valse noot aan het eind van het eerste couplet na. Ben erg blij dat Charleentje er nog in zit. |
![]() |
|
Ik vond Valerie ook een lachertje. Het feit dat de jury ging staan deed me (alweer) ernstig twijfelen aan hun integriteit. I who have nothing daarentegen was goed, hoewel niet subliem.
Charlene is al die hele show geweldig. Zij is eigenlijk de reden dat ik Idols kijk, omdat ik het verbazingwekkend vind dat iemand zo'n zangkwaliteiten kan hebben. Maar ik vrees dat ze niet wint omdat Nederland liever doorsnee huilliedjes wil, of een grote vrouw met nog groter haar die over het podium schlept en schreeuwt. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vond ik Charlene weer erg goed, maar ... nou jij zij staat daar gewoon helemaal níet. Ze beweegt lekker, zingt supergoed, maar ik vind het gewoon niet zo spannend allemaal. Toch denk ik dat zij het veelzijdigst is als 'idol' - met het risico dat ze inderdaad binnen een jaar vergeten is. Nikki... ik was wéér teleurgesteld, snapte de jury ook helemaal niet. Valerie was met enige regelmaat weer vals (Nikki, wat maak je me nou?). Begrijpelijk, met van die dansjes er bij, maar geen staande ovatie waard. Begreep ook daadwerkelijk niet waarom ze bij haar gingen staan en bij Nathalie's Rolling niet, want die was véél beter. Dat andere liedje van d'r was dan wel weer heel goed gezongen. Ballads liggen haar blijkbaar toch gewoon veel beter. Ik vind Nikki eigenlijk gewoon het leukst, maar als dit zo door gaat, hoeft ze van mij niet te winnen... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Idols forum hot or not Shitonya | 31 | 02-05-2004 08:55 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol in Idols 2 ?? Verwijderd | 21 | 18-03-2004 15:52 | |
Films, TV & Radio |
'mol' in idols? Fleurop | 9 | 19-02-2004 22:16 | |